Wat is er nu leuk aan om mijn streak te doorbreken?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:08 schreef Allures het volgende: [..] date mij dan een keer, is die streak ook meteen doorbroken
![]()
![]()
![]()
Nou jij vind hem blijkbaar kut als je daardoor stopt met datenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er nu leuk aan om mijn streak te doorbreken?
Wat behulpzaam. Zo had ik er niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou jij vind hem blijkbaar kut als je daardoor stopt met daten
Ik wil alleen maar helpen
Ja! Hou ik je aan hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuur je zondag wel een foto van mijn outfit die ik naar de kerk aandoe
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:50 schreef CherryLips het volgende:
The Road gekeken op Netflix. Gezellige film.
Als het de boekverfilming is dan is het niet helemaal een feel good movie.quote:
Ga zo sporten.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij er vroeg uit voor een zaterdag
Uiteraardquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga zo sporten.
Maar in bed blijven liggen is ook aantrekkelijk.
Heb jij je fiets ook meegenomen op vakantie?
Ook nog een leuke berg om op te fietsen in de huurt?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Al voelt het niet lekker om 5K aan je auto te hebben hangen.
Ja zijn bij Gap, paar leuke colletjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog een leuke berg om op te fietsen in de huurt?
Dat ken ik wel uit de TDFquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zijn bij Gap, paar leuke colletjes.
TDF komt toevallig ook nog langs.
Method.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:16 schreef CherryLips het volgende:
O ja dit weten jullie vast: ik zoek een spullie om de douchecabine mee schoon te maken. Had eerst van de Lidl maar die hebben ze niet standaard in het assortiment. Toen Dasty maar die ruikt naar eau de cologne en nu heb ik iets van Dubro en dat doet geen fuck tegen de scrub van Lush. Chloor krijg ik liever niet in m'n haar en ogen.
Wat gebruiken jullie![]()
Behalve een schoonmaakster.
Doet niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:14 schreef Chia het volgende:
https://forum.viva.nl/rel(...)t-mannelijke-vriend/
Ben jij oké?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:14 schreef Chia het volgende:
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/445927
Ben jij oké?
Oh dacht dat het laatste deel van de link wel weg kon, niet dus.quote:
Douche cabine ed kun je coaten met een nanocoating, hoef je 1 jaar niet meer te poetsen. Gewoon water afspoelen klaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik gebruik Dettol. Badkamer poetsen vind ik zo ongeveer het meest vervelende om te doen in huis.
Goed zo, meid.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:01 schreef Samzz het volgende:
Zo, nieuwe jurk aan, hakjes aan, I look fab.
Straks eens de stad in.
Waarom? Je hebt toch al verkering?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:01 schreef Samzz het volgende:
Zo, nieuwe jurk aan, hakjes aan, I look fab.
Straks eens de stad in.
Tijd voor de joggingbroek en het kort pittig kapsel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch al verkering?
Alleen de douchecabinequote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik gebruik Dettol. Badkamer poetsen vind ik zo ongeveer het meest vervelende om te doen in huis.
Bierbuik en ruitjesoverhemdquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijd voor de joggingbroek en het kort pittig kapsel.
Dus?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch al verkering?
Azijn. Van die goedkope witte van 30 cent per literfles.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen de douchecabineantikal heb ik, maar zoek iets voor al die stomme randjes en het douchematje. Zeepresten enzo.
Heb ik. Ben er niet kapot van. Zal het voortaan wel bij chloor houden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Azijn. Van die goedkope witte van 30 cent per literfles.
2 kaiserbroodjes met sla, honing-mosterd dressing en kalkoenfiletquote:
Hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg net een kerel die naar me aan het snauwen was dat ik met mijn hybride auto op de beste parkeerplaatsen stond bij de supermarkt![]()
Weer eens wat anders dan een aanvaring tussen een hybride rijder als er een benzineauto op de oplaadplek staat.
Moet die maar een hybride auto kopenquote:
Met een date?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:27 schreef Allures het volgende:
Ik was uit lunchen en ik wilde gezond doen dus ik nam een salade maar hij had zo veel dressing dat ik vrees dat het niet zo ok was
Klinkt goed op de venkel na.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik een salade met forel, ingelegde venkel, sedam, nori chips en limoen mayonaise.
Die nori chips was echt goed
Echt hequote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het smerig benauwd buiten. Jezus. Zweet loopt weer langs m'n slapen.
Ja hequote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
En ik moet vaker opruimen want wat is dat lekker.
Ik moest laatst nog eens terugdenken aan subtropisch zwembad friet (en dan niet in een zompig frietje gaan staan)quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt goed op de venkel na.![]()
Ik heb zo luchthaven friet.
Lekker van de veertig graden naar druilerig benauwd en bewolkt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt goed op de venkel na.![]()
Ik heb zo luchthaven friet.
Die je hier niet neer wilde zetten?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens gereageerd op de droom die ik had
dat is altijd zoooo lekker. Geen idee waarom. Misschien omdat het er zo bij hoorde vroeger. Naja wij kregen het nooitquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog eens terugdenken aan subtropisch zwembad friet (en dan niet in een zompig frietje gaan staan)
Ja was wel tof. Ik was verbaasd over de grote hoeveelheid (homo)mannen. Er werd op het podium en in de zaal veel gedanst, maar voor mn gevoel had het net wat opzwepender gekund.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was Robyn?
Volgens mij heb ik dat nog niet gevraagd.
Ik denk dat ik dat binnenkort maar eens ga doenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou best nog eens naar een zwembad willen met een beetje leuke wildwaterbaan
Ja maar die was gewoon raarquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens gereageerd op de droom die ik had
Jezus ik dacht dat dit over een zwembad gingquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja was wel tof. Ik was verbaasd over de grote hoeveelheid (homo)mannen. Er werd op het podium en in de zaal veel gedanst, maar voor mn gevoel had het net wat opzwepender gekund.
We moeten een meet naar center Parks doen waar je onder water met vissen achter glas kunt zwemmen. En cocktails kunt drinken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:01 schreef Allures het volgende:
Ik wil wel naar een disco zwembad met dansen!!!
Die smaakt wel extra lekker altijd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog eens terugdenken aan subtropisch zwembad friet (en dan niet in een zompig frietje gaan staan)
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat dit over een zwembad ging
En friet kunt eten dus!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
We moeten een meet naar center Parks doen waar je onder water met vissen achter glas kunt zwemmen. En cocktails kunt drinken.
Nee man die vissen zijn echt kak saai en center parcs is echt te kutquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
We moeten een meet naar center Parks doen waar je onder water met vissen achter glas kunt zwemmen. En cocktails kunt drinken.
Nee joh je hebt toch ook leuke?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee man die vissen zijn echt kak saai en center parcs is echt te kut
Ik ken echt alleen maar super kutte. Waar ik nog niet dood gevonden wil wordenquote:
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga echt niet met fokkers in een badpak lopen.
Hallo een kutnijd meet. En die andere vriendin van me. Die wil ook zwemmen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
die lekkere? In bikini? Oké ik ga wel meequote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hallo een kutnijd meet. En die andere vriendin van me. Die wil ook zwemmen.
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:08 schreef Allures het volgende:
[..]
die lekkere? In bikini? Oké ik ga wel mee
Jammerquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
RTquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:29 schreef Allures het volgende:
Ik wil niet in herhaling vallen maar euhm
FOTO'S!!
Mag wel hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Zeg toch ook niets van die taxi van jou.
Nee hoor. Rijd dr al weer een paar weken met plezier mee rond.quote:
Beetje een Fake-Taxi.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Rijd dr al weer een paar weken met plezier mee rond.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij staat bekend om de goede gesprekken. Jaloers nu.
Borg naast de huur is heel normaal. 500 euro is wel veel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het normaal dat je ¤500 cash aan borg betaald voor een woonwagen achtige hut terwijl je de huur al betaald hebt?![]()
Kut Fransen![]()
Heb donderdag heerlijk buiten gezwommenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:10 schreef Allures het volgende:
Ik zou volgende week gaan buiten zwemmen maar niet met dit belachelijke weer zeg
Zullen dat wel inschatten op basis van de persoon die voor ze staat.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Borg naast de huur is heel normaal. 500 euro is wel veel.
Ik ben blijkbaar niet de enige die dat dacht.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zullen dat wel inschatten op basis van de persoon die voor ze staat.
Dat klopt. Doen wij ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt heerlijk gegeten vanavond![]()
Nu lekker op de bank.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt heerlijk gegeten vanavond![]()
Nu lekker op de bank.
Met een tante van mij bij MOOD geweest.quote:
Ah, gezelligquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een tante van mij bij MOOD geweest.
Kan best wel moe worden van eten blijkt maar weer eens.
Mijn tante is midden 70; die heb ik weer braaf naar huis toe gebracht net.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Wel vroeg gegaan dan
Wat at je?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn tante is midden 70; die heb ik weer braaf naar huis toe gebracht net.
Helaas beetje vergeetachtig tegenwoordig
En terechtquote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loempia van pekingeendquote:
500 euro cash heb ik ook niet snel op zak; maar in Frankrijk en Duitsland neem ik wel altijd een stapeltje geld mee. Daar zijn nog genoeg plekken waar ze pinnen en/of creditcards niet begrijpen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En terecht![]()
Maar normaal wordt mijn goldcard gewoon geaccepteerd, nee nu moeten we drie dorpjes af op zoek naar de enige pinautomaat in een straal van 25 km.
Oh hou op. Willik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loempia van pekingeend
Coquilles
Tournedos met groene asperge, rode wijn jus, en een soort van poffertje erbij
Kaasplank
Nietus!!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb je ooit een datumprikker gestuurd hoor
Blijft een mooie stad.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bezig met hotel + trein naar London te boeken
Gemiste kans ditquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:50 schreef gcjoel het volgende:
Oh shit gevonden. En ik heb niet gereageerd?? Omg
Mijn favoriete stad. Ben er nog nooit met de trein geweest.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Blijft een mooie stad.
Heb zelf eerste klas tickets met de TGV naar Parijs en verder geboekt. Normaal moet ik met de Thalys en overstappen in Gare du Nord. Nu ga ik via het vliegveld Charles de Gaulle
Die link snapte ik nog.quote:
“Afscheidsfeestje”quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Ongeveer 10.000 koffers achtergebleven op Brussels vliegveld door storing
Jezus Dino
Chaiquote:Op zondag 14 juli 2019 00:43 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Ik krijg hiervan trouwens geen melding, of komt dat in DM?
Nee maar je krijgt de notificaties wel op dezelfde manier. Dus bij een nieuw account krijg je die meldingen misschien pas na een week.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Chai
Die melding is volgens mij geen DM hoor
Ah dat denk ik dan. Zag deze per toeval omdat ik hier ging kijkenquote:Op zondag 14 juli 2019 08:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee maar je krijgt de notificaties wel op dezelfde manier. Dus bij een nieuw account krijg je die meldingen misschien pas na een week.
Heet jij Rietje of ben je fan van rietje?quote:Op zondag 14 juli 2019 08:36 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ah dat denk ik dan. Zag deze per toeval omdat ik hier ging kijken
Wat bracht je ertoe hier te komen kijken?quote:Op zondag 14 juli 2019 08:36 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ah dat denk ik dan. Zag deze per toeval omdat ik hier ging kijken
De leuke mensen natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2019 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat bracht je ertoe hier te komen kijken?
quote:Op zondag 14 juli 2019 08:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou zo leuk ben ik niet, ik negeer gewoon een uit uitnodiging
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Ongeveer 10.000 koffers achtergebleven op Brussels vliegveld door storing
Jezus Dino
Heb je inmiddels beet bij CE?quote:Op zondag 14 juli 2019 09:12 schreef Allures het volgende:
En we hebben CE nodig voor een cocktail meet. Sinds het vertrek van hosti hebben we wel echt een nieuw haantje nodig om ons stuurloze vrouwengroepje leiding te geven hoor
Ik snap niet waarom hij niet meteen ja zei. Maar na zijn te succesvolle dates snap ik het. Straks heeft hij ineens een groepje vriendinnen. Hop zo in 1x poly.quote:Op zondag 14 juli 2019 09:12 schreef Allures het volgende:
En we hebben CE nodig voor een cocktail meet. Sinds het vertrek van hosti hebben we wel echt een nieuw haantje nodig om ons stuurloze vrouwengroepje leiding te geven hoor
Het lijkt me wel leuk jullie sisterwife te zijnquote:Op zondag 14 juli 2019 09:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij niet meteen ja zei. Maar na zijn te succesvolle dates snap ik het. Straks heeft hij ineens een groepje vriendinnen. Hop zo in 1x poly.
Ik zou je haten.quote:Op zondag 14 juli 2019 09:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk jullie sisterwife te zijn
Is Hosti vertrokken?quote:Op zondag 14 juli 2019 09:12 schreef Allures het volgende:
Kom maar door met het kruisverhoor.quote:Op zondag 14 juli 2019 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja doei. Jij hebt stijl en bent vrouwelijkquote:Op zondag 14 juli 2019 09:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt? Waarom? Jij bent knapper dus hoeft niet
nee hoerigquote:Op zondag 14 juli 2019 09:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja doei. Jij hebt stijl en bent vrouwelijk
Ligt eraan wat je kwalificeert als nieuw. Ongeveer 2 jaar geleden hier een tijdje actief geweest, toen weer niet, tijdje lurken, je weet hoe dat kan gaan.quote:
Niet helemaal wat ik in gedachten had.quote:Op zondag 14 juli 2019 09:34 schreef Allures het volgende:
Je kunt als sister wife mijn kleren lenen. Kun je samen met CL in
Ah dan Ben je al bekend met de gekkies hier.quote:Op zondag 14 juli 2019 09:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je kwalificeert als nieuw. Ongeveer 2 jaar geleden hier een tijdje actief geweest, toen weer niet, tijdje lurken, je weet hoe dat kan gaan.
Dus niet helemaal nieuw, denk ik. Morning all.
Ik verwacht niet dat er veel veranderd is zolang Faxie nog single is.quote:Op zondag 14 juli 2019 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah dan Ben je al bekend met de gekkies hier.
Dit heb ik ook gemist. Was er ruzie?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 09:12 schreef Allures het volgende:
Vast niet, want Hosti geeft gewoon geen fucks en pakt een biertje.quote:Op zondag 14 juli 2019 09:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gemist. Was er ruzie?
Nee heb net heerlijk gescheten en wacht nu op mn croissantjes uit de oven. Dat ik het woord kut gebruikt zegt niks over m'n stemming hoor. Het is een soort interpunctie.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zo bozig, heb je een kutzondagmorgen?
Ovencroissantjes op zondag zonder ochtendwipjequote:Op zondag 14 juli 2019 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb net heerlijk gescheten en wacht nu op mn croissantjes uit de oven. Dat ik het woord kut gebruikt zegt niks over m'n stemming hoor. Het is een soort interpunctie.
Beter dan heerlijk schijten wordt het niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Ovencroissantjes op zondag zonder ochtendwipje
Je hebt nog wat te ontdekken in het leven merk ikquote:Op zondag 14 juli 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter dan heerlijk schijten wordt het niet.
Wat heeft die ochtendwip voor nut dan?quote:Op zondag 14 juli 2019 10:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Ovencroissantjes op zondag zonder ochtendwipje
Beter dan seks.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter dan heerlijk schijten wordt het niet.
Was benieuwd wie hier nog post. Ik kwam hier jaren terug dagelijks.quote:Op zondag 14 juli 2019 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee -Strawberry- bestond al.quote:Op zondag 14 juli 2019 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heet jij Rietje of ben je fan van rietje?
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n nieuwe gympen aan en binnen 100 meter ligt m'n hiel al open
maar post volgens mij niet meer.quote:
was te verwachtenquote:
moet kunnen. welcome back.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:53 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Wilde een break nemen dus had mezelf buitengesloten van mijn oude account. Tamelijk succesvol
Ohquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn tante is midden 70; die heb ik weer braaf naar huis toe gebracht net.
Helaas beetje vergeetachtig tegenwoordig
Zo ben ik.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ohwel lief dat je met haar uit eten gaat dan!
Kater-technisch niet de beste beslissing?quote:Op zondag 14 juli 2019 13:37 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, goed feestje gehad zeg. Zo leuk dat de vrienden het onderling ook konden vindenen toen nog op stap gegaan, niet de beste beslissing
is dat iets anders dan pinkakaas?quote:
heyquote:Op zondag 14 juli 2019 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik.
[..]
Kater-technisch niet de beste beslissing?
Ik heb lelijk bloemen servies dat mn zusje van mams had ingenomen voor haar uitzet. Maar zij ging naar Spanje dus nam het niet mee en ik had ineens nodig toen ik alleen ging wonen. Dus nu heb ik het lelijke serviesquote:
Ja, dat is pindakaas met hazelnootpasta.quote:
Tijd voor nieuwquote:Op zondag 14 juli 2019 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb lelijk bloemen servies dat mn zusje van mams had ingenomen voor haar uitzet. Maar zij ging naar Spanje dus nam het niet mee en ik had ineens nodig toen ik alleen ging wonen. Dus nu heb ik het lelijke servies
Hoe kan ik dat nu vergetenquote:Op zondag 14 juli 2019 14:19 schreef Allures het volgende:
[..]
hey
je bent me nog een foto schuldig vandaag
En vast nog in goede staat. Dan zou ik ook niks nieuw kopen.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee vind ik zonde van mijn geld. Is wel echt porselein dus mooi stevig spul.
Energie niveau is echt belabberd. Kater gaat eigenlijk wel.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik.
[..]
Kater-technisch niet de beste beslissing?
quote:Op zondag 14 juli 2019 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet de moeilijkste.
Je bent pas ingeburgerd in Nederland als je fiets gejat is.quote:
Mijne nog nooit gestolenquote:Op zondag 14 juli 2019 16:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je bent pas ingeburgerd in Nederland als je fiets gejat is.
Heb daarom nu een barrel van 50 euro. Ik koop geen gloednieuwe fiets meer die na 6mnd foetsie is.
Het was ook een vijfdehandse. Geen ramp, wel kut.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je bent pas ingeburgerd in Nederland als je fiets gejat is.
Heb daarom nu een barrel van 50 euro. Ik koop geen gloednieuwe fiets meer die na 6mnd foetsie is.
True that.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was ook een vijfdehandse. Geen ramp, wel kut.
Hoe flik je dat.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste. Na 20 jaar in steden te hebben gewoond.
Gewoon een kwestie van niet naar buiten gaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste. Na 20 jaar in steden te hebben gewoond.
Beter slot kopen.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True that.
[..]
Hoe flik je dat.
Woon nu 15 jaar in de stad. Zit nu op mijn 7e fiets sinds ik hier op kamers ging
Daar hangt het tuig ook rond.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stuk of drie fietsen gejat van me. Altijd bij het station
AXA stelt dus ook niks meer voor tegenwoordig. Idem voor hangsloten.quote:
Ja dit. En een keer toen ik naar de binnenstad ging.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar zet ik mijn fiets altijd in een beveiligde stalling.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit klinkt als een eufemisme.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar zet ik mijn fiets altijd in een beveiligde stalling.
Al mn goede fietsen staan achter 3 sloten in mn berging. Alleen mn meest crappy fiets staat altijd buiten om snel te kunnen pakken.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True that.
[..]
Hoe flik je dat.
Woon nu 15 jaar in de stad. Zit nu op mijn 7e fiets sinds ik hier op kamers ging
Ben je ook selectief in wanneer je welke fiets gebruikt?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Al mn goede fietsen staan achter 3 sloten in mn berging. Alleen mn meest crappy fiets staat altijd buiten om snel te kunnen pakken.
Moet natuurlijk wel bij zijn kleding passen.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je ook selectief in wanneer je welke fiets gebruikt?
Uiteraard. Ik neem niet mn goede nieuwe fiets mee als ik niet zeker weet dat ik ken in een bewaakte stalling kan zetten.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je ook selectief in wanneer je welke fiets gebruikt?
Zeker, anders komen de chicks niet tot hem.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel bij zijn kleding passen.
Je lijkt me wel een verstandige user!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik neem niet mn goede nieuwe fiets mee als ik niet zeker weet dat ik ken in een bewaakte stalling kan zetten.
Dit is een heel smerigequote:
Ja kom op zeg, een van de grootste sporthelden die er is. Vinniee's seksleven is bejaard, Federer is gewoon fantastisch op deze leeftijd.quote:
Ga geen 30-45 minuten meer wachten; ga toch maar voor een salade. Sowieso weer wat gezonder eten want in het buitenland vorige week niet helemaal gelukt.quote:
Leuk he, grapjes?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, een van de grootste sporthelden die er is. Vinniee's seksleven is bejaard, Federer is gewoon fantastisch op deze leeftijd.
Met hem erbij kun je de sc nog eens teruglezen. Vroeger gingen er 4 topics in een dag voorbij maar nu kunnen mensen gewoon bijlezen nadat ze van vakantie terug zijnquote:
Net gedaan. Duurde 5 minuten.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met hem erbij kun je de sc nog eens teruglezen. Vroeger gingen er 4 topics in een dag voorbij maar nu kunnen mensen gewoon bijlezen nadat ze van vakantie terug zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |