Wat is er nu leuk aan om mijn streak te doorbreken?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:08 schreef Allures het volgende: [..] date mij dan een keer, is die streak ook meteen doorbroken
![]()
![]()
![]()
Nou jij vind hem blijkbaar kut als je daardoor stopt met datenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er nu leuk aan om mijn streak te doorbreken?
Wat behulpzaam. Zo had ik er niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou jij vind hem blijkbaar kut als je daardoor stopt met daten
Ik wil alleen maar helpen
Ja! Hou ik je aan hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuur je zondag wel een foto van mijn outfit die ik naar de kerk aandoe
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:50 schreef CherryLips het volgende:
The Road gekeken op Netflix. Gezellige film.
Als het de boekverfilming is dan is het niet helemaal een feel good movie.quote:
Ga zo sporten.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij er vroeg uit voor een zaterdag
Uiteraardquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga zo sporten.
Maar in bed blijven liggen is ook aantrekkelijk.
Heb jij je fiets ook meegenomen op vakantie?
Ook nog een leuke berg om op te fietsen in de huurt?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Al voelt het niet lekker om 5K aan je auto te hebben hangen.
Ja zijn bij Gap, paar leuke colletjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog een leuke berg om op te fietsen in de huurt?
Dat ken ik wel uit de TDFquote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zijn bij Gap, paar leuke colletjes.
TDF komt toevallig ook nog langs.
Method.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:16 schreef CherryLips het volgende:
O ja dit weten jullie vast: ik zoek een spullie om de douchecabine mee schoon te maken. Had eerst van de Lidl maar die hebben ze niet standaard in het assortiment. Toen Dasty maar die ruikt naar eau de cologne en nu heb ik iets van Dubro en dat doet geen fuck tegen de scrub van Lush. Chloor krijg ik liever niet in m'n haar en ogen.
Wat gebruiken jullie![]()
Behalve een schoonmaakster.
Doet niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:14 schreef Chia het volgende:
https://forum.viva.nl/rel(...)t-mannelijke-vriend/
Ben jij oké?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:14 schreef Chia het volgende:
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/445927
Ben jij oké?
Oh dacht dat het laatste deel van de link wel weg kon, niet dus.quote:
Douche cabine ed kun je coaten met een nanocoating, hoef je 1 jaar niet meer te poetsen. Gewoon water afspoelen klaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik gebruik Dettol. Badkamer poetsen vind ik zo ongeveer het meest vervelende om te doen in huis.
Goed zo, meid.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:01 schreef Samzz het volgende:
Zo, nieuwe jurk aan, hakjes aan, I look fab.
Straks eens de stad in.
Waarom? Je hebt toch al verkering?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:01 schreef Samzz het volgende:
Zo, nieuwe jurk aan, hakjes aan, I look fab.
Straks eens de stad in.
Tijd voor de joggingbroek en het kort pittig kapsel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch al verkering?
Alleen de douchecabinequote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik gebruik Dettol. Badkamer poetsen vind ik zo ongeveer het meest vervelende om te doen in huis.
Bierbuik en ruitjesoverhemdquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijd voor de joggingbroek en het kort pittig kapsel.
Dus?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch al verkering?
Azijn. Van die goedkope witte van 30 cent per literfles.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen de douchecabineantikal heb ik, maar zoek iets voor al die stomme randjes en het douchematje. Zeepresten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |