die heeft er 4 thuis zittenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
"Zwak voor mannen die kindjes leuk vinden"
Eigen rubbers meenemen dan maar.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik met mijn neefje op de foto sta danquote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Voor Vinniiee mag dat nog net. Ik ga dan naar de gevangenis.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18-19 schijnt de ideale leeftijd te zijn.
Dat is te dicht bij de leeftijd van mijn kindjes. Oei.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18-19 schijnt de ideale leeftijd te zijn.
Als je al zolang samen bent wil je toch samen op vakantiequote:Op zondag 14 juli 2019 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want dit is zijn laatste werkweek
Dus we hebben niet samen vrij.
Onze 1e keer moet nog komen dus ik weet niet wat ik mis.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je al zolang samen bent wil je toch samen op vakantie
Heel apartquote:Op zondag 14 juli 2019 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze 1e keer moet nog komen dus ik weet niet wat ik mis.
Jammer wel.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want dit is zijn laatste werkweek
Dus we hebben niet samen vrij.
Gadverdamme waarom wil ze een pedofiel?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Jij hebt een zwak voor alles met een piellemuis volgens mijquote:Op zondag 14 juli 2019 21:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb een zwak voor Vinnie![]()
Vandaag maar weer eens gewerkt. Ik was gister zo kapot dat ik de hele dag af en aan heb gedut en vannacht zeker nog 10 uur geslapen. Vandaag was ik een stuk beter
Morgen weer een dagje typen en bellen
Oh dat klinkt wel leuk. Lijkt me wel een mooie omgeving om met de trein door te rijden.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Met de trein door midden Europa en dan nog een week Kroatië
En alles met een vagijnquote:Op zondag 14 juli 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met een piellemuis volgens mij
Nee hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met een piellemuis volgens mij
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb een zwak voor Vinnie![]()
Vandaag maar weer eens gewerkt. Ik was gister zo kapot dat ik de hele dag af en aan heb gedut en vannacht zeker nog 10 uur geslapen. Vandaag was ik een stuk beter
Morgen weer een dagje typen en bellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Of nietsvermoedende vrouwen hosselen, kan niet kiezen tussen die 2.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nietsvermoedend vrouwen hosselen hier.
Baan: check!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |