die heeft er 4 thuis zittenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
"Zwak voor mannen die kindjes leuk vinden"
Eigen rubbers meenemen dan maar.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik met mijn neefje op de foto sta danquote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Voor Vinniiee mag dat nog net. Ik ga dan naar de gevangenis.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18-19 schijnt de ideale leeftijd te zijn.
Dat is te dicht bij de leeftijd van mijn kindjes. Oei.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18-19 schijnt de ideale leeftijd te zijn.
Als je al zolang samen bent wil je toch samen op vakantiequote:Op zondag 14 juli 2019 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want dit is zijn laatste werkweek
Dus we hebben niet samen vrij.
Onze 1e keer moet nog komen dus ik weet niet wat ik mis.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je al zolang samen bent wil je toch samen op vakantie
Heel apartquote:Op zondag 14 juli 2019 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze 1e keer moet nog komen dus ik weet niet wat ik mis.
Jammer wel.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want dit is zijn laatste werkweek
Dus we hebben niet samen vrij.
Gadverdamme waarom wil ze een pedofiel?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
Jij hebt een zwak voor alles met een piellemuis volgens mijquote:Op zondag 14 juli 2019 21:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb een zwak voor Vinnie![]()
Vandaag maar weer eens gewerkt. Ik was gister zo kapot dat ik de hele dag af en aan heb gedut en vannacht zeker nog 10 uur geslapen. Vandaag was ik een stuk beter
Morgen weer een dagje typen en bellen
Oh dat klinkt wel leuk. Lijkt me wel een mooie omgeving om met de trein door te rijden.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Met de trein door midden Europa en dan nog een week Kroatië
En alles met een vagijnquote:Op zondag 14 juli 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met een piellemuis volgens mij
Nee hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met een piellemuis volgens mij
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:47 schreef Californium het volgende:
Ik heb een zwak voor Vinnie![]()
Vandaag maar weer eens gewerkt. Ik was gister zo kapot dat ik de hele dag af en aan heb gedut en vannacht zeker nog 10 uur geslapen. Vandaag was ik een stuk beter
Morgen weer een dagje typen en bellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Of nietsvermoedende vrouwen hosselen, kan niet kiezen tussen die 2.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nietsvermoedend vrouwen hosselen hier.
Baan: check!quote:
Voor mij 5quote:Op zondag 14 juli 2019 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was ik ruim 10 jaar geleden
Ik ben heel nietsvermoedend iddquote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nietsvermoedend vrouwen hosselen hier.
Goed zoquote:Op zondag 14 juli 2019 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mij 5. Vind dat al aan de jonge kant hoor, meeste weten niet eens wat ze willen. Zichzelf ontdekken in India of zo waarschijnlijk.
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Hoe oud was je ook alweer?27 dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even met een olifant op de fotoquote:Op zondag 14 juli 2019 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mij 5. Vind dat al aan de jonge kant hoor, meeste weten niet eens wat ze willen. Zichzelf ontdekken in India of zo waarschijnlijk.
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
27 dus30 dus valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perfecte mix zou ik zeggen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hmm dat is wel balen dan. Kan je niet bij een vriend(in) tijdelijk intrekken?0quote:Op zondag 14 juli 2019 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Baan: check!
thesis: echt bijna bijna check!
Huis is nog probleem
Jong blaadje.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
30 dus valt mee![]()
![]()
Ow, dat valt reuze meequote:Op zondag 14 juli 2019 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
30 dus valt mee![]()
![]()
Heb een vriendin die eerste 2 weken van augustus op vakantie gaat en kan nog wel 1 of 2 weken ergens blijven pitten denk ik maar wil toch graag snel iets voor mezelf. Begin pas 1 augustus trouwens dus ik heb nog evenquote:Op zondag 14 juli 2019 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is wel balen dan. Kan je niet bij een vriend(in) tijdelijk intrekken?0
Sowieso jong van geestquote:
quote:
Ja eigen plek is toch altijd fijner. Hopelijk vind je snel iets.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb een vriendin die eerste 2 weken van augustus op vakantie gaat en kan nog wel 1 of 2 weken ergens blijven pitten denk ik maar wil toch graag snel iets voor mezelf. Begin pas 1 augustus trouwens dus ik heb nog even
Jup! Ik heb het ook heel erg nodig om op te ladenquote:Op zondag 14 juli 2019 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja eigen plek is toch altijd fijner. Hopelijk vind je snel iets.
Trustenquote:Op zondag 14 juli 2019 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
Nu snel pitten want over 6 uur hoop ik in de auto te zitten
Weinig kans dat ik iets voor Nijmegen krijg te horen, maar mocht het zo zijn dan laat ik het wel weten.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup! Ik heb het ook heel erg nodig om op te laden! En thx! Ik hou me aanbevolen voor tips
Slaap lekkerquote:
Je hebt hier gewoon vaak met kwetsbare mensen te maken, elke mogelijke intimidatie wordt al snel hinderlijk ervaren.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:13 schreef Chia het volgende:
Lol die kinderachtige MCH bash weer.Alsof hij hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is voor het rustiger worden van FOK!, de trend waar deze SC in mee gaat.
En userbash maakt het allemaal natuurlijker wel gezelliger natuurlijk. Als iedereen zijn peilen op dezelfde user richt schept dat een fijn warm groepsgevoel.
Nou toen met die hysterische Fripsel die af en toe langs kwam had ik ook niet echt de vibe van een safespace hoor. Maar gewoon die van een plek waar teveel persoonlijk drama met de SC vermengd is geraakt. En dat je dus ook beter zelf niet kan doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt hier gewoon vaak met kwetsbare mensen te maken, elke mogelijke intimidatie wordt al snel hinderlijk ervaren.
Dat allemaal komt natuurlijk niet door mch maar door het weinig ontwikkelde vermogen van de bashers.
Fripselquote:Op maandag 15 juli 2019 06:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou toen met die hysterische Fripsel die af en toe langs kwam had ik ook niet echt de vibe van een safespace hoor. Maar gewoon die van een plek waar teveel persoonlijke drama met de SC vermengd is geraakt. En dat je dus ook beter zelf niet kan doen.
Alleen daar is niet echt een schuldige voor aan te wijzen, dus veel minder spicy.
Nou ja, die heeft mensen blijkbaar uit hun naïviteitsbubbel gehaald. Deze SC is gewoon onderdeel van een groter openbaar forum en niet je persoonlijke safespace. Dat het vroeger wel zo gebruikt werd en dat dat heel mooi en fijn was en zo, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fripsel
Alleen maar mooi dat delen, nu merk je de persoonlijke shit ook wel.
Mch is gewoon lekker direct en dat kan je gevoelens raken, dan bepaal jezelf welke safespace je nodig hebt.
Je bent zelf net zo vreselijk met je gebash op Fripsel samen met Elvi dus doe maar niet zo schijnheilig en jullie hebben dit zelf getriggerd.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Het enge is dat er details van zeven topics geleden naar boven worden gehaald alsof ze serieus in een excelletje worden bijgehouden. Al staat het op een openbaar forum. Veel dingen gaan bij mij het ene oog in en het andere weer uit zeg maar, dus het is griezelig als iemand beter weet wat je hebt gezegd dan jijzelf. En zo krijg je de neiging om het bericht dat je aan het tikken was toch maar weer te verwijderen, anders word je over drie maanden weer geconfronteerd met een persoonlijk feitje dat je tussen neus en lippen door hebt gedeeld. En zo blijven de oppervlakkige berichten over en sterft alles een beetje uit, want niemand durft nog ergens wat dieper op in te gaan.
Jezus heb ik eindelijk je lange tenen gevonden.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo vreselijk met je gebash op Fripsel samen met Elvi dus doe maar niet zo schijnheilig en jullie hebben dit zelf getriggerd.
Ik droomde laatst dat mijn huis gebombardeerd werd en het balkon knalde eraf.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:16 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb vannacht gedroomd dat m'n ramen uit m'n huis waaiden. Vraag me af wat dat betekent.
Topics worden ook niet verwijderd eenmaal aangemaakt. Ik snap de gedachte daarachter niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Het enge is dat er details van zeven topics geleden naar boven worden gehaald alsof ze serieus in een excelletje worden bijgehouden. Al staat het op een openbaar forum. Veel dingen gaan bij mij het ene oog in en het andere weer uit zeg maar, dus het is griezelig als iemand beter weet wat je hebt gezegd dan jijzelf. En zo krijg je de neiging om het bericht dat je aan het tikken was toch maar weer te verwijderen, anders word je over drie maanden weer geconfronteerd met een persoonlijk feitje dat je tussen neus en lippen door hebt gedeeld. En zo blijven de oppervlakkige berichten over en sterft alles een beetje uit, want niemand durft nog ergens wat dieper op in te gaan.
Maar wat betekent hetquote:Op maandag 15 juli 2019 07:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat mijn huis gebombardeerd werd en het balkon knalde eraf.
Jezus wat een username.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:18 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Topics worden ook niet verwijderd eenmaal aangemaakt. Ik snap de gedachte daarachter niet.
Dat is inderdaad wel spijtig, maar gebeurde 10 jaar geleden ook al op FOK!. Users waar ik het erg goed mee kon vinden zijn toen al afgehaakt.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee. Vorig jaar was er in de buurt een ramkraak en toen schrok ik van die knal wakker. Dus denk gewoon een soort herinnering daaraan.quote:
Lijkt me eng, zo'n ramkraakquote:Op maandag 15 juli 2019 07:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Geen idee. Vorig jaar was er in de buurt een ramkraak en toen schrok ik van die knal wakker. Dus denk gewoon een soort herinnering daaraan.In mijn droom dacht ik ook bij de eerste knal dat het weer een ramkraak was en bij de tweede knal raakte ons huis dus ook echt beschadigd.
En dan ben ik nog niet begonnen over jullie fantastische klantenbinding door users zoals Budapestenaar, Lotusss en Cots weg te pestenquote:Op maandag 15 juli 2019 07:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus heb ik eindelijk je lange tenen gevonden.
Ik welquote:Op maandag 15 juli 2019 07:18 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Topics worden ook niet verwijderd eenmaal aangemaakt. Ik snap de gedachte daarachter niet.
Ook mensen die niet mee posten kunnen in theorie alles bijhouden en je er een jaar of jaren later mee om de oren slaan. Zaken waarbij je dat niet wilt moet je inderdaad niet posten.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Hoo, hier ga je de mist in. Als je niet weet wat er gebeurd is, begin er dan niet over.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef MCH het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet begonnen over jullie fantastische klantenbinding door users zoals Budapestenaar, Lotusss en Cots weg te pesten
Kutnewbie gespotquote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef MCH het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet begonnen over jullie fantastische klantenbinding door users zoals Budapestenaar, Lotusss en Cots weg te pesten
Twee van de drie welquote:Op maandag 15 juli 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoo, hier ga je de mist in. Als je niet weet wat er gebeurd is, begin er dan niet over.
Volgens mij was het hemelsbreed zo'n km verderop, maar het slaapkamerraam zit aan de kant van die knal en stond op dat moment wijd open.quote:
Oh, ik dacht dat t dichterbij was.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij was het hemelsbreed zo'n km verderop, maar het slaapkamerraam zit aan de kant van die knal en stond op dat moment wijd open.
Het is wel hoorbaar dat het ver van je bed (hihaho) is, dus ben bijna direct weer in slaap gevallen om rustig verder te slapen.
Lotusss is er toch nog? En met CotS speelden meer dingen.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |