SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grens ligt hier:quote:eerlijke vraag aan jou: waar ligt volgens jou het verschil tussen zwartmakerij en de negatieve doch realistische kant van iets aankaarten?
Het uiten van je enorme ongenoegen in de hoop medestanders te krijgen die in opstand gaan komen tegen de gruwelijke misstanden van Roamler. Maar volgens mij heeft niemand hier verder echt grote problemen met Roamler. Ongetwijfeld had je op stack meer medestanders, dus vandaar dat ik het jammer vind dat je daar geband bent. Wat Loezzzje ook zegt, los het lekker met hun op in plaats van hier medestanders te zoeken voor JOUW strijd.quote:c. laten we het er uitgebreid over hebben op de Feestkabouter-manier in de hoop dat meer mensen in het verweer komen en het uiteindelijk hopelijk verandert
d. laten we het er uitgebreid over hebben op een niet-Feestkabouter-manier in de hoop dat meer mensen in het verweer komen en het uiteindelijk hopelijk verandert
maar stel nou dat je ernaast zit en er wel echt andere mensen zijn die echt grote problemen hebben met Roamler, maar dat zij het niet openbaar durven te melden omdat ze bang zijn om te worden beperkt in hun mogelijkheden om bij Roamler te verdienen, hoe zou je dat dan vinden?quote:Op zondag 14 juli 2019 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
Maar volgens mij heeft niemand hier verder echt grote problemen met Roamler.
Helemaal mee eens b-engel. Het overgrote deel van de Roamlers slikt alles voor zoete koek en vindt alles prima. En dan verandert er juist niets.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:13 schreef b-engel het volgende:
Het is toch idioot dat we wel 10x per dag horen: zijn er al shifts? Ze zijn wel laat met nakijken he? Ja ik wacht al een week!
Maar voor de rest ons mond moeten houden?
Moet Feestkabouter dan zijn mond houden zodat we het doelloze 'shift-gebabbel' weer kunnen volgen? Of mag iedereen gewoon zeggen wat hij wil, zonder censuur van wie dan ook? En dat als je het niet wilt lezen, je gewoon doorscrollt of stopt met lezen?
Of het overgrote deel wilt geen verandering..quote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens b-engel. Het overgrote deel van de Roamlers slikt alles voor zoete koek en vindt alles prima. En dan verandert er juist niets.
Ik ben het ook niet altijd eens met de gang van zaken en trek daar ook geregeld mijn mond over open, is niet op het forum dan wel via Slack.
Af en toe even klagen op dit forum moet kunnen hoor
Ik denk dat het overgrote deel van de Roamlers er niet zo intensief mee bezig is als ik, en daardoor ook niet of niet zo vaak/hard tegen de (in mijn ogen) onacceptabele kanten van Roamler aanloopt. En dat is zeer mooi voor hen.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:16 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Of het overgrote deel wilt geen verandering..
Ik sta altijd in de top 1/20.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgrote deel van de Roamlers er niet zo intensief mee bezig is als ik, en daardoor ook niet of niet zo vaak/hard tegen de (in mijn ogen) onacceptabele kanten van Roamler aanloopt. En dat is zeer mooi voor hen.
Zij zien dus wel mijn verhalen (en die van een paar anderen), maar kunnen het gevoel dat ik en die anderen daarbij hebben niet delen. En dat is mooi voor hen!
En dat kan dan inderdaad ook impliceren dat zij geen verandering willen.
ik dacht dat je het gewoon in het algemeen had over de groep mensen die mijn verhalen niet meer willen lezen.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:16 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Of het overgrote deel wilt geen verandering..
maar je doelde dus blijkbaar op jezelf, dat had ik even niet door.quote:
Natuurlijk heb jij soms een punt. Alleen is de realitijd dat de zaken gaan zoals ze gaan, en zoals jij keer op keer meemaakt, er geen verandering komt. Ze voeren bepaald beleid uit, en dag zullen ze niet zomaar veranderen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:45 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik dacht dat je het gewoon in het algemeen had over de groep mensen die mijn verhalen niet meer willen lezen.
[..]
maar je doelde dus blijkbaar op jezelf, dat had ik even niet door.
als ik me niet vergis (corrigeer me indien ik ernaast zit) heb jij hier op Fok ook wel eens aangegeven dat je het an sich wel 'ns eens bent met de punten die ik probeer te maken (al ben je het dan niet eens met de manier waarop ik dat doe).
dat roept bij mij de vraag op: klopt het dan dat je ondanks dat je soms vindt dat een klacht van mij over Roamler terecht is, je daarin geen verandering zou willen? die indruk krijg ik nu namelijk uit je woorden, maar wellicht zit ik ernaast.
(als je hier niet op wil antwoorden omdat Roamler meeleest, begrijp ik dat)
ik probeer te snappen waar jij staat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:41 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Natuurlijk heb jij soms een punt. Alleen is de realitijd dat de zaken gaan zoals ze gaan, en zoals jij keer op keer meemaakt, er geen verandering komt. Ze voeren bepaald beleid uit, en dag zullen ze niet zomaar veranderen.
Ik doelde niet specifiek op mijzelf, maar gaf daarmee aan dat niet iedereen verandering wenst.
Ik zie ook wel dat sommige vergoedingen (bijvoorbeeld de merken check) echt zeer zeer laag zijn. Ik zie ook dat de laatste Hema checks voor 40 euro de stuk gigantisch veel opleveren als je daar een rondje meepakt.
Haal uit de applicatie wat voor jou rendabel is en laat de rest zitten.
En ik zie telkens dat jij fungeert als een soort van spreekbuis voor de 'mensen die niet openbaar kritiek durven te leveren op roamler'. Ik zeur bij mijn andere baan ook wel eens over dingen, maar zeuren is afentoe gewoon lekker. Betekent niet dat ik grootse veranderingen wil.
Van mij mag er vanalles veranderen hoor! Ik ben iemand die ook de gezichtverzorging check bijvoorbeeld meepakt voor 1,80. Het gaat mij niet om makkelijk cashen, ik vind het gewoon heerlijk om altijd bezig te zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:07 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik probeer te snappen waar jij staat.
wil/wens je echt geen verandering (zoals je letterlijk zegt), of zou je wat betreft een aantal punten toch wel een voorstander zijn van een paar veranderingen, maar geloof je er gewoon niet in dat die veranderingen ooit gaan komen?
of iets heel anders (deze gedachte is misschien ook bij een aantal mensen van toepassing): ben je bang dat als er dingen gaan veranderen het misschien zodanig anders wordt dat er minder makkelijk te verdienen is voor jou, en wil je daarom dat het gewoon blijft zoals het is, inclusief de punten die niet helemaal fair zijn vanuit Roamler?
het is trouwens denk ik zo dat ik (zoals ik het zelf voel) in eerste instantie gewoon een spreekbuis ben voor mezelf, het is niet zo dat anderen mij vragen om namens hen te spreken (maar zo bedoelde jij het waarschijnlijk ook niet).
De mods zijn het al een aantal dagen aan het bespreken...... ik heb nog geen inhoudelijke reactie gehad.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
d. Anders.
Wanneer het op FOK gebeurt dit aangeven bij een mod. Die kan die user er dan op aanspreken.
....
Ik zag die verlaging ook gebeuren vanochtend. En er gaat dan ook nog een hoop af als je geen toestemming krijgt of geen enkele actie kan ondernemen. Dan krijg je dus maar ¤5/¤7.Allemaal dingen waar je zelf niets aan kan doen, maar je hebt wel tijd en reiskosten gemaakt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:53 schreef Feestkabouter het volgende:
het wordt met het nieuwe vergoedingen-gedrag van Roamler beduidend minder interessant om voor een langere route op pad te gaan.
ik zat vanmorgen te twijfelen: ga ik op pad voor een flink aantal promo-knallers van 13 euro........ en toen ging er nog door mijn hoofd: ik twijfel nu al of ik het interessant genoeg vind, was als ze ook de vergoedingen nog eens gaan verlagen? ........ en inderdaad: midden op de dag verlaagd van 13 naar 10 euro!!
dit heel concrete voorbeeld gaat me bij volgende overwegingen voor een langere route blijven tegenwerken
De RM-ers worden nu ingezet als Sales Crowd... Terwijl het in mijn ogen verantwoordelijker werk is waar een winkel meer mee verdient.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:21 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ik zag die verlaging ook gebeuren vanochtend. En er gaat dan ook nog een hoop af als je geen toestemming krijgt of geen enkele actie kan ondernemen. Dan krijg je dus maar ¤5/¤7.Allemaal dingen waar je zelf niets aan kan doen, maar je hebt wel tijd en reiskosten gemaakt.
De frisdrank check is ook van ¤9 terug naar ¤6 gegaan. Hier moet je proberen horeca tenten aan te sporen om zich in te schrijven bij coca cola club & zelfs een 1+1 gratis actie te verkopen.
Lukt inschrijven wel?quote:Op zondag 21 juli 2019 12:20 schreef Bwienet het volgende:
Ik krijg werkelijk aan niemand die coca cola actie verkocht
Ik ben op dit moment in Spanje. Match check 'dealz' , twee producten 4,50.. 😂quote:Op zondag 21 juli 2019 06:18 schreef Chocospekkie het volgende:
Omdat ik graag snel level 3 wil worden ben ik nu een aantal "Match checks" aan het doen, maar wordt de vergoeding van deze deze net zoals de andere opdrachten ook wel eens hoger?
In sommige winkels is deze opdracht namelijk véél makkelijker te vervullen dan andere winkels.
Nee ook lastig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:51 schreef loezzzje het volgende:
Ik blijf het grappig vinden hoe zulke foto's door de keuring komen bij roamlerHoe maak je uberhaupt zo'n foto, zo donker is het toch niet bij de AH?
Heb ik vaak bij de eerste foto van roamler op die dag. Iets met m'n camera denk. Dus als je dat niet door hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heeft die persoon het even niet door.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:04 schreef loezzzje het volgende:
Hoe heb je dat dan niet door? Je kijkt toch naar de foto die je net hebt gemaakt? Ik checkte dat altijd omdat ik geen zin in afkeuringen had.
Als je die snoep check+ wilt doen of die mystery betaal app (die steeds verschijnt en dan weer verdwijnt) wilt doen is er wel veel te doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:54 schreef Miek95 het volgende:
Weinig te doen momenteel. Ik hoop dat er deze of volgende week lege plekken shifts komen. Al drie jaar op rij kwamen ze begin augustus in de app
Dus als ik het goed begrijp eerst onopvallend foto's maken van t snoep schap daarna je melden en moeten ze dan al direct in tekenen of hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:48 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Als je die snoep check+ wilt doen of die mystery betaal app (die steeds verschijnt en dan weer verdwijnt) wilt doen is er wel veel te doen.
Ja zo inderdaad ;-) was een merchandise opdracht en is nu uitgezet voor iedereen. Je gaat je melden en vraagt dan of ze willen intekenen voor de genoemde displays.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:16 schreef Ron1986 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp eerst onopvallend foto's maken van t snoep schap daarna je melden en moeten ze dan al direct in tekenen of hoe moet ik dat zien?
Is het niet handiger om bij t gesprek te zeggen dat je nog wat foto's dient te maken van t snoep schap voordat je wellicht commentaar krijgt over t maken van foto's?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:22 schreef Mandies het volgende:
[..]
Ja zo inderdaad ;-) was een merchandise opdracht en is nu uitgezet voor iedereen. Je gaat je melden en vraagt dan of ze willen intekenen voor de genoemde displays.
Die data willen ze denk sowieso hebben, vandaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:31 schreef Ron1986 het volgende:
[..]
Is het niet handiger om bij t gesprek te zeggen dat je nog wat foto's dient te maken van t snoep schap voordat je wellicht commentaar krijgt over t maken van foto's?
We maken toch altijd onopvallend foto’s?:-) enige verschil is dat we ons nu erna moeten meldenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:31 schreef Ron1986 het volgende:
[..]
Is het niet handiger om bij t gesprek te zeggen dat je nog wat foto's dient te maken van t snoep schap voordat je wellicht commentaar krijgt over t maken van foto's?
'vrij toegang tot het filiaal'? Dat heb je toch altijd?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:36 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Die data willen ze denk sowieso hebben, vandaar.
Paar foto's maken valt niemand op. En je melden daarna is handig, heb je gelijk vrij toegang tot het filiaal de volgende keer.
Smartroam bedoelt waarschijnlijk dat je de volgende keren gewoon al bekend bent en het dan alleen maar relaxter is om (stiekem, of juist niet meer stiekem) foto's te makenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:20 schreef b-engel het volgende:
[..]
'vrij toegang tot het filiaal'? Dat heb je toch altijd?
Die snoep checks gaan nu wel snel zie ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:01 schreef Mandies het volgende:
Ga proberen morgen wat snoep checks te doen en ff de laatste geldautomaten.
Wat doen jullie qua opdrachten nu?
Ja klopt. Ben nu zelf aan rijtje bezig van 6 gecombineerd met twee geldautomaten nog. Hopelijk rond 14:00/15:00 klaar ;-)quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:58 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Die snoep checks gaan nu wel snel zie ik.
Als je het leuk aanpakt ben je een 'bekende' en kan je voortaan met elke check lekker je gang gaan, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:20 schreef b-engel het volgende:
[..]
'vrij toegang tot het filiaal'? Dat heb je toch altijd?
Ik heb net ff deze opdracht bekeken, en ik vind eerlijk gezegd de vergoeding erg laag. Jammer.quote:Op zondag 21 juli 2019 16:05 schreef Bwienet het volgende:
[..]
Nee ook lastig.
Heb aantal waarvan er verbouwigen waren of niet te bezoeken waren. Ben benieuwd hoe ze die beoordelen. Sommige zijn langer dan 24u open en weet nog een paar die er nie tmeer zijn. Maar als ik maar de helft krijg bv is het niet de meoite omdT het best uit de weg is. Dus hoop dat ze snel nakijken
Ik zie deze niet? Is ie al vol?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:54 schreef loezzzje het volgende:
Ik zag die gratis reiniger opdracht voor ¤10 maar je moet er zoveel vragen over beantwoorden. Dan heb ik al geen zin meer. Al die vragen komen ook op hetzelfde neer.
Die zitten hier genoeg in de buurt 😂quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:05 schreef loezzzje het volgende:
Hmm apart. Zijn verschillende supermarkten waar je hem kunt doen. Jumbo, AH, Plus
Dat zou ik ook zeggen van wel jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:10 schreef Mandies het volgende:
[..]
Die zitten hier genoeg in de buurt 😂
Haha ook geen idee. Misschien de xp opdracht ‘schoonmaakproducten’?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:36 schreef loezzzje het volgende:
Wat voor selectie opdracht dan? Ik heb niks ingestuurd.
Ik heb hem ook nog niet gedaan. Ze worden volgens mij nauwelijks gedaan. Ik heb hem even geopend om te kijken hoe of wat, en ik vind de vergoeding wel te laag voor wat je moet doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:26 schreef Mandies het volgende:
Hoe is de frisdrank check? Iemand hier ervaring mee? Er staan er best wel hier in de omgeving
Blijven idd allemaal staan. Ik wacht even wat ze doen qua vergoeding.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:50 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet gedaan. Ze worden volgens mij nauwelijks gedaan. Ik heb hem even geopend om te kijken hoe of wat, en ik vind de vergoeding wel te laag voor wat je moet doen.
Ik zou hem met alle liefde willen doen, maar zie hem inderdaad niet haha!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:31 schreef loezzzje het volgende:
Die reiniger opdracht wordt ook bijna niet gedaan volgens mij. Eerst stond ie op ¤10, toen ¤12,50 & nu al ¤15. Maarja als niet iedereen hem kan zien
Het is weer een te laag betaalde sales-opdracht. Veel bedrijven halen spullen bij bijv Sligro en snappen helemaal niet wat je komt doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:26 schreef Mandies het volgende:
Hoe is de frisdrank check? Iemand hier ervaring mee? Er staan er best wel hier in de omgeving
Dat was mij idee ook al beetje met doorlopen, vragen als wie is er verantwoordelijk voor. Ik wacht ff wat die doet qua vergoeding, nog wat erbij en ga leuk rondje doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:12 schreef b-engel het volgende:
[..]
Het is weer een te laag betaalde sales-opdracht. Veel bedrijven halen spullen bij bijv Sligro en snappen helemaal niet wat je komt doen.
Denk er net zo over als jij. Er staan er zo 50 bij mij in een straal van 30km dus als die naar ¤10+ gaat, ga ik erover nadenken. Je kan heel NL pakken want ze gaan gewoon echt niet. In de grote steden als Rdam enzo zijn er vaak meerder horeca zaken in dezelfde straat dus dat is wel lekker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:01 schreef Mandies het volgende:
[..]
Dat was mij idee ook al beetje met doorlopen, vragen als wie is er verantwoordelijk voor. Ik wacht ff wat die doet qua vergoeding, nog wat erbij en ga leuk rondje doen
Inderdaad woon in Rotterdam, niet in de stad, maar hier al binnen straal van 5 km stuk of 5-6quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:53 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Denk er net zo over als jij. Er staan er zo 50 bij mij in een straal van 30km dus als die naar ¤10+ gaat, ga ik erover nadenken. Je kan heel NL pakken want ze gaan gewoon echt niet. In de grote steden als Rdam enzo zijn er vaak meerder horeca zaken in dezelfde straat dus dat is wel lekker.
We hebben nu maar 3 dagen de tijd, dus ik verwacht dat de vergoeding flink gaat oplopen. Al hoewel niet alle locaties bezocht hoeven te worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:13 schreef Mandies het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat de reus opdracht gaat doen... bij de jumbo liep die leuk op
Ik wacht idd ook even. En... de pate check komt ook online zag ik. Twee vliegen in 1 klapquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:03 schreef Miek95 het volgende:
[..]
We hebben nu maar 3 dagen de tijd, dus ik verwacht dat de vergoeding flink gaat oplopen. Al hoewel niet alle locaties bezocht hoeven te worden.
Ik ga i.i.g. niet voor 7,50 op pad, gezien de hoeveelheid werk.
Ja die pathé check lijkt me ook wel fijn. Jammer net 2 dagen voordat m'n ov weer geldig is. 😂quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:45 schreef Mandies het volgende:
[..]
Ik wacht idd ook even. En... de pate check komt ook online zag ik. Twee vliegen in 1 klap
Bedoel je dat het er veel zijn? Die zijn allemaal al vol hoor, staan er sinds vrijdagquote:Op zondag 11 augustus 2019 08:37 schreef Smartroam het volgende:
Wat een dag.. Zullen een paar roamlers blij zijn! 😂
[ afbeelding ]
Ja vond het aardig wat 😂 😂quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bedoel je dat het er veel zijn? Die zijn allemaal al vol hoor, staan er sinds vrijdag
Tijd voor nieuwe shifts vind ik nl de lege plekken shiftsquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bedoel je dat het er veel zijn? Die zijn allemaal al vol hoor, staan er sinds vrijdag
Het waren er ook wel veel ja maar ook veel mensen die ze doenquote:
Ja die zou ik ook wel weer een keer willen zien ja. Wanneer komen ze ongeveer? Weten we dat?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:29 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe shifts vind ik nl de lege plekken shifts
Al drie jaar op rij kwamen de checks begin/half augustus in de app. Laatst waren er lege plekken checks bij Jumbo en AH dus ik verwacht binnenkort wel de shiftsquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:55 schreef loezzzje het volgende:
Ja die zou ik ook wel weer een keer willen zien ja. Wanneer komen ze ongeveer? Weten we dat?
Die bedoel ik inderdaad ;-)quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:53 schreef Roamlerbike het volgende:
[..]
Ik ook een tandenborstel van 300 euro😲😲
Yepquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:04 schreef Mandies het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad ;-)
Jij ook een zwarte? Haha
Schiet even een berichtje via de app, er zijn Track/Tracecodes beschikbaarquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:02 schreef loezzzje het volgende:
Ik weet alleen niet wanneer hij komt. Jullie ze al binnen?
Denk vandaag idd. Vaak via DHLquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:02 schreef loezzzje het volgende:
Ik weet alleen niet wanneer hij komt. Jullie ze al binnen?
Heb een berichtje gestuurd. Thanksquote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:40 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Schiet even een berichtje via de app, er zijn Track/Tracecodes beschikbaarwaarschijnlijk arriveert iets vandaag
Hier ook binnen is een 20000Nquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:13 schreef loezzzje het volgende:
Heb hemHet is de 8000N, hebben we allemaal dezelfde?
Ik kreeg erna een mail met type nummer en briefingquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef loezzzje het volgende:
Hadden jullie een berichtje gehad dan? Ik alleen een berichtje dat ik een elektrische tandenborstel zou krijgen maar meer niet.
Ja ik zie het. Hij zat in mijn spam box.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:50 schreef Mandies het volgende:
[..]
Ik kreeg erna een mail met type nummer en briefing
Had ik idd ook 🙈 ben benieuwd zag de bezorger wel voor de deur vandaag via de camera. Morgen ff oppikken!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Hij zat in mijn spam box.
En gisteren waren ze erquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:55 schreef loezzzje het volgende:
Ja die zou ik ook wel weer een keer willen zien ja. Wanneer komen ze ongeveer? Weten we dat?
Allemaal prut checks, die ik echt niet voor ¤ 2,- of ¤3,- ga uitvoeren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:10 schreef Smartroam het volgende:
Distributie check, biodermal, zelfde vergoeding, vraag of 5/10 extra, zo ook de vitamine check.
Vier euro vond ik prima! Dus nog twee filialen uitgevoerd!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:03 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Allemaal prut checks, die ik echt niet voor ¤ 2,- of ¤3,- ga uitvoeren.
Wist niet eens dat ze er waren haha Maar moest gister toch werken dus had ze niet eens kunnen doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:03 schreef Miek95 het volgende:
[..]
En gisteren waren ze erHeb jij er veel kunnen doen?
Jammer! Ze stonden er maandag om 8 uur in en waren 's avonds rond 20.30 uur op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:06 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wist niet eens dat ze er waren haha Maar moest gister toch werken dus had ze niet eens kunnen doen.
Ja gemiste kans. Dat zit ook niet in mijn systeem joh, shifts op maandag om 8 uur ‘s ochtendsquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:01 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Jammer! Ze stonden er maandag om 8 uur in en waren 's avonds rond 20.30 uur op.
Ik heb ze erover aangeschreven, ook omdat de vergoedingen zo idioot laag zijn en vele alleen maar XP opleveren (wat heb je daar nou aan als je niet hoger meer kan?) Zij zien het probleem niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:00 schreef Smartroam het volgende:
Smartspotter haar contract kwijt met L'Oréal etc? Helemaal geen checks meer voor L'Oréal. Sowieso zeer karig de laatste tijd.
Ook bij SS kun je toch punten 'verdienen'? Ze noemen ze daar SP. Als je eenmaal Pro Spotter bent, heb je daar niks meer aan. Hier staan opdrachten: zoek een display (nou ja, vind er 3) voor 75 punten en verder geen vergoeding.quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:24 schreef Spottertje73 het volgende:
Smartspotter en xp ?
Bedoel je daarmee opdrachten in de winkel of gewoon korte opdrachtjes zoals Ik vroeger bij Roamler had?
Tijdje weggeweest maar doe sinds kort opdrachten voor SecretView en Bare international
Bij Bare is helaas de echt goede tijd voorbij. Ik heb hotels in het buitenland gecheckt, vliegreizen, restaurants, een weekendje Centerparks met 250 eet-tegoed, kleding twv 100, bonbons, autodealerchecks (70), het kon niet op. Echt jammerquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:24 schreef Spottertje73 het volgende:
Tijdje weggeweest maar doe sinds kort opdrachten voor SecretView en Bare international
Jeetje dat klinkt echt goed. Ik heb van Bare & secretview nog nooit gehoord.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:26 schreef b-engel het volgende:
[..]
Bij Bare is helaas de echt goede tijd voorbij. Ik heb hotels in het buitenland gecheckt, vliegreizen, restaurants, een weekendje Centerparks met 250 eet-tegoed, kleding twv 100, bonbons, autodealerchecks (70), het kon niet op. Echt jammer
Oh wow, wat tof! (Niet dat het voorbij is maar dat je dat hebt mogen doen)quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:26 schreef b-engel het volgende:
[..]
Bij Bare is helaas de echt goede tijd voorbij. Ik heb hotels in het buitenland gecheckt, vliegreizen, restaurants, een weekendje Centerparks met 250 eet-tegoed, kleding twv 100, bonbons, autodealerchecks (70), het kon niet op. Echt jammer
Ik vroeg me altijd af bij wat voor bedrijven je dat zou kunnen doen en heb ook wel eens gezocht. Bij dat bedrijf dusquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:26 schreef b-engel het volgende:
[..]
Of de schapaankleding check! Voor wat punten..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:48 schreef b-engel het volgende:
[..]
Ik heb ze erover aangeschreven, ook omdat de vergoedingen zo idioot laag zijn en vele alleen maar XP opleveren (wat heb je daar nou aan als je niet hoger meer kan?) Zij zien het probleem niet.
Onder andere bij hun. Ik doe nu 11 jaar werk als mystery shopper. De eerste 5 jaar kon het totaal niet op. Bijna ieder bedrijf deed mee, Bij slechts weinige moest je wat kopen en terugsturen, bij de meeste gewoon houden. Ik deed van Mc D tot horloges van 7.000 euro. KFC, Pizzahut, Colmar, Ellis, Quick la Place, New York Pizza, iedere week wel ergens eten op kosten van de zaak.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af bij wat voor bedrijven je dat zou kunnen doen en heb ook wel eens gezocht. Bij dat bedrijf dusToen ik nog in de horeca werkte kwamen er ook 1 of 2x per jaar mystery guests. Die waren altijd echt mega kritisch haha
Weet je het te combineren tot iets fulltimes?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:17 schreef b-engel het volgende:
[..]
Onder andere bij hun. Ik doe nu 11 jaar werk als mystery shopper. De eerste 5 jaar kon het totaal niet op. Bijna ieder bedrijf deed mee, Bij slechts weinige moest je wat kopen en terugsturen, bij de meeste gewoon houden. Ik deed van Mc D tot horloges van 7.000 euro. KFC, Pizzahut, Colmar, Ellis, Quick la Place, New York Pizza, iedere week wel ergens eten op kosten van de zaak.
Dure gezichtsproducten, kinderschoenen, bonbons van 1 euro per stuk, zilveren sieraden, couture winkels, brillen, tassen.
Maar de laatste paar jaar is het niet veel meer. Van de 11 bedrijven waar ik voor werkte zijn er nog maar een stuk of 3 echt actief.
Het voordeel van Roamler en SmartSpotter vind ik echter dat het veel spontaner is, weinig plannen, weinig van te voren instuderen, veel sneller je geld (bij sommige duurde het echt 3 maanden), zelf weten waaraan je je geld uitgeeft. Ik combineer nu alles met elkaar.
Nee zeker niet, R en SS is hooguit 2 middagen in de week en die anderen zijn zo hard teruggelopen dat het hooguit 2x per maand isquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:29 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Weet je het te combineren tot iets fulltimes?
moet ik hieruit begrijpen dat je helemaal uit Roamler bent geknikkerd?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:55 schreef Spottertje73 het volgende:
Kan iemand voor mij van smartspotter laten zien wat ze nu aan opdrachten hebben ?
Als het loont dan ga ik me weer inschrijven voor hier in Gelderland.
Neem aan dat iemand dan wel een invite heeft ?
Roamler zou ik ook graag willen doen maar die zijn denk ik nog boos mij 😂
Ofniet @:martijntj ....
Dat is al 3 jaar geleden ofzo...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
moet ik hieruit begrijpen dat je helemaal uit Roamler bent geknikkerd?
dat heb ik dan gemist (maar ik heb een tijd niet meegelezen).
maar ik lees hier niet in dat ze je er echt uit hebben geknikkerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Dat is al 3 jaar geleden ofzo...
En was omdat ze toen van die nep toestemmingsbrieven gebruikte en als ik me dan ging melden dat de winkels nergens van op de hoogte waren maar dat ze nu wel wisten wie de mysteryshopper was en dus bij meerdere winkels ik geen foto's meer mocht maken.
En dat vond roamler toen dus onzin maar later hoorde ik wel dat ze die toestemmingsbrieven aangepast hadden en dat het meer een brief was om te vragen of je de opdracht mocht doen.
Dat was toen met zo'n Mars opdracht. Stond zelfs een telefoonnummer bij van iemand van Mars die ik toen ook had gebeld. En daar was Roamler niet blij mee dat ik die van Mars gebeld had.
Kreeg zelfs een officiele waarschuwing toen😂😂😂
Maar ik zou graag weer roamler willen om alleen standaard week,opdrachten te doen zoals die Melk opdracht. Mag het niet tjah dan niet he 😘
ik ben gewoon meer en meer met andere dingen bezig die meer opleveren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:55 schreef Spottertje73 het volgende:
En idd feestkabouter ineens was je weg hier op het forum....
No reason of was er wat gebeurd?
Die brieven gebruiken ze nu toch nog? Bij mij weten de meesten inmiddels ook wie ik ben, dat maakt het foto's maken alleen maar makkelijker. Lekker relaxed nu. Of bedoeel je dat het van Roamler niet meer mocht?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Dat is al 3 jaar geleden ofzo...
En was omdat ze toen van die nep toestemmingsbrieven gebruikte en als ik me dan ging melden dat de winkels nergens van op de hoogte waren maar dat ze nu wel wisten wie de mysteryshopper was en dus bij meerdere winkels ik geen foto's meer mocht maken.
En dat vond roamler toen dus onzin maar later hoorde ik wel dat ze die toestemmingsbrieven aangepast hadden en dat het meer een brief was om te vragen of je de opdracht mocht doen.
Dat was toen met zo'n Mars opdracht. Stond zelfs een telefoonnummer bij van iemand van Mars die ik toen ook had gebeld. En daar was Roamler niet blij mee dat ik die van Mars gebeld had.
Kreeg zelfs een officiele waarschuwing toen😂😂😂
Maar ik zou graag weer roamler willen om alleen standaard week,opdrachten te doen zoals die Melk opdracht. Mag het niet tjah dan niet he 😘
Ik begrijp uit het verhaal van Spottert dat de brieven soms ietwat 'creatief' waren aangaande de waarheid, bijvoorbeeld over toestemming van hoofdkantoor van de supermarktketen en dat soort dingen (en ik heb zelf in een eerder stadium ook wel eens stevig de indruk gehad dat het inderdaad zo zou kunnen zijn).quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:21 schreef b-engel het volgende:
[..]
Die brieven gebruiken ze nu toch nog? Bij mij weten de meesten inmiddels ook wie ik ben, dat maakt het foto's maken alleen maar makkelijker. Lekker relaxed nu. Of bedoeel je dat het van Roamler niet meer mocht?
Als je met 'melkopdracht' de babymelk bedoelt? Die is er hooguit om de week, en volgens mij zelfs dat niet eens meer.
Maar begrijp ik goed dat er in de toestemmingsbrief een telefoonnummer staat dat je niet mag bellen? Maar waarom had jij dat gebeld? Om te controleren?
Dat is echt jammer. Dat lijkt me echt super leuk om te doen. Ik vind Multi Value ook altijd leuk om te doen. Ik ben er nu wel mee gestopt daar want het zijn altijd dezelfde opdrachten. Altijd alleen maar Kruidvat, Trekpleister, Aldi etc. Begint een beetje te vervelen. En het nakijken duurt tegenwoordig heel lang, wel 1,5 week. En daarna nog 4 weken op je geld wachten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:17 schreef b-engel het volgende:
[..]
Onder andere bij hun. Ik doe nu 11 jaar werk als mystery shopper. De eerste 5 jaar kon het totaal niet op. Bijna ieder bedrijf deed mee, Bij slechts weinige moest je wat kopen en terugsturen, bij de meeste gewoon houden. Ik deed van Mc D tot horloges van 7.000 euro. KFC, Pizzahut, Colmar, Ellis, Quick la Place, New York Pizza, iedere week wel ergens eten op kosten van de zaak.
Dure gezichtsproducten, kinderschoenen, bonbons van 1 euro per stuk, zilveren sieraden, couture winkels, brillen, tassen.
Maar de laatste paar jaar is het niet veel meer. Van de 11 bedrijven waar ik voor werkte zijn er nog maar een stuk of 3 echt actief.
Het voordeel van Roamler en SmartSpotter vind ik echter dat het veel spontaner is, weinig plannen, weinig van te voren instuderen, veel sneller je geld (bij sommige duurde het echt 3 maanden), zelf weten waaraan je je geld uitgeeft. Ik combineer nu alles met elkaar.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:55 schreef Spottertje73 het volgende:
Kan iemand voor mij van smartspotter laten zien wat ze nu aan opdrachten hebben ?
Als het loont dan ga ik me weer inschrijven voor hier in Gelderland.
Neem aan dat iemand dan wel een invite heeft ?
Roamler zou ik ook graag willen doen maar die zijn denk ik nog boos mij 😂
Ofniet @:martijntj ....
nou wordt mij nogal eens verweten dat ik te direct en te negatief ben......... maar als het is zoals crazyboy beschrijft, dan is 'oneerlijk' toch een beter woord om dit gedrag van SS (ik neem aan dat ie die bedoelt ipv SP) te beschrijven dan 'onsportief'?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:19 schreef crazyboy2309 het volgende:
Weer een zeer onsportieve actie van SP: in een etos opdracht schrijft SP dat ze een bulkkop willen met 3 planken van de betreffende actie. In de etos waar ik kwam was er wel een kopstelling met 4 planken met dezelfde actie. Er staat duidelijk in de opdracht dat ze die niet zoeken. Ik tel hem niet mee, keuren ze hem af omdat ze op de extra foto's wel die kopstelling met 4 planken zagen.
En ondertussen wijzigen ze wel de opdracht, maar reageren op mijn mail, ho maar.
Ik vind dat zeer onsportief.
Ik krijg altijd toestemming. Heb het idee dat het ze weinig boeit 😂quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:01 schreef babbelaar92 het volgende:
Krijg je bij die Red bull perfect schap zo goed als altijd toestemming of juist niet? Ik heb hem nog nooit gedaan, maar zie er nog een aantal staan in de buurt.
daar kun je op zich gelijk in hebben. ik ging er vanuit dat CB ze toch eerst al de nodige tijd had gegeven.....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef Smartroam het volgende:
Even wachten op het antwoord van de mail. Ze zijn dan best coulant.
Oké fijn. Ik zie er toch een aantal staan voor ¤15/20 dus ga er ook een paar proberen morgen. Bedankt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:26 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Ik krijg altijd toestemming. Heb het idee dat het ze weinig boeit 😂
Vind ik ook een beetje raar. Misschien weet het management niet eens dat dit soort zaken gebeuren? Geen idee. Al is het volgens mij wel een klein team.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:41 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
daar kun je op zich gelijk in hebben. ik ging er vanuit dat CB ze toch eerst al de nodige tijd had gegeven.....
maar tegelijk is het, zelfs als ze het alsnog netjes oplossen, wel weer kwalijk dat zo'n soort fout wordt gemaakt, waarbij het dan maar weer aan de spotter is om aan de bel te trekken.
dit heb ik met SS ook gehad, heel kwalijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
.....
Zo heb ik regelmatig dingen die oneerlijk zijn. Moet ik een overzichtsfoto maken van 8 meter hairstyling in een zeer krappe gangpad, licht ik dat toe, keuren ze hem alsnog af. Moeten ze meer fotomogelijkheden bieden, want dit kan echt niet. Dit zijn vaak opdrachten bij etos of kruidvat. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat soort opdrachten.
aangezien je bij elke acceptatie een overeenkomst sluit met de DAN getoonde inhoud, zouden al deze bedrijven eigenlijk een echt goede geschiedenis moeten bijhouden van wat je overeenkomt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
Ik maak tegenwoordig ook schermprintjes tijdens de opdracht, omdat je later niet kan zien wat er stond.
Betreffende de categorieën check, daar doel jij op denk ik....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
Ik maak tegenwoordig ook schermprintjes tijdens de opdracht, omdat je later niet kan zien wat er stond.
Ik heb de opdracht omdat ie was afgekeurd, nog een keer gedaan.
Nou hebben ze mijn mail beantwoord en de opdracht goedgekeurd. Maar ik weet niet welke van de 2, de 1e of de 2e.
Ik bedoel inderdaad SS.
Zo heb ik regelmatig dingen die oneerlijk zijn. Moet ik een overzichtsfoto maken van 8 meter hairstyling in een zeer krappe gangpad, licht ik dat toe, keuren ze hem alsnog af. Moeten ze meer fotomogelijkheden bieden, want dit kan echt niet. Dit zijn vaak opdrachten bij etos of kruidvat. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat soort opdrachten.
Kan je toch gewoon zien in je berichten centrum?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
Ik heb de opdracht omdat ie was afgekeurd, nog een keer gedaan.
Nou hebben ze mijn mail beantwoord en de opdracht goedgekeurd. Maar ik weet niet welke van de 2, de 1e of de 2e.
Ik bedoel inderdaad SS.
Het gaat om de inhoud van de opdrachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:27 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon zien in je berichten centrum?
Zoals ik het lees weet hij niet de volgorde meer van afkeuring en goedkeuring ivmn verschillende locaties. Dat staat in jouw berichten centrum.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:08 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud van de opdrachten.
Als jij tijdens het uitvoeren van een opdracht een onduidelijke instructie hebt gehad en er toch het beste van hebt geprobeerd te maken, en zij passen intussen de inhoud aan omdat ze er van een ander een opmerking over krijgen, dan kun jij later niet meer aantonen wat precies de instructie was toen jij de opdracht uitvoerde. Hetzelfde geldt ook voor de opdrachtomschrijving: bij Roamler heb ik zo wel meegemaakt dat de (bonus)vergoeding voor een opdracht wijzigde (omlaag) en ik daardoor NIET de vergoeding kreeg die ik behoorde te krijgen, volgens de overeenkomst die werd gesloten op het moment dat ik op Accepteren klikte.
Nee, categorieën check is van Roamler. Het ging over Smartspotter en dat je dan een overzichtsfoto van alle meters moet maken in een krappe gangpad. Dat vind ik gewoon niet te doen. Bij kruidvat staat er ook van alles in de weg zodat je niet alle meters in beeld kan krijgen. Niet een specifieke opdracht maar in het algemeen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:26 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Betreffende de categorieën check, daar doel jij op denk ik....
Herken mij er totaal niet in.
de foto's blijven gewoon op mijn telefoon staan, dus dat is geen issue. en bij Roamler kun je zelf kiezen of je de foto's na inzenden ook op je telefoon wil laten staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:47 schreef Smartroam het volgende:
.......
Ze willen denk ik niet dat gegevens en of foto's bij ons blijven hangen. Dat is een keuze. Als wij dat niet accepteren kunnen wij ervoor kiezen geen checks meer te doen als consument.
Foto's van ss blijven op jouw telefoon?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:08 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
de foto's blijven gewoon op mijn telefoon staan, dus dat is geen issue. en bij Roamler kun je zelf kiezen of je de foto's na inzenden ook op je telefoon wil laten staan.
maar de instructies...... waarom denk jij dat ze niet willen dat het bij ons blijft hangen?
en welke reden denk je dat zij daarvoor hebben?
misschien is er een valide reden voor die niet in ons nadeel is, maar als het ermee te maken heeft dat ze niet willen dat wij later in geval van een discussie kunnen terugzien wat er precies in de opdracht heeft gestaan, dan zou dat natuurlijk wel weer een stuk kwalijke mentaliteit zijn.
Dat is wel fijn. Ik hem inmiddels opdrachten openstaan die morgen de 5e dag ingaan. Niet echt normaal.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Chocospekkie het volgende:
Ik moet eigenlijk zeggen dat al mijn opdrachten of dezelfde dag, of begin volgende dag zijn nagekeken. Zo heb ik gisteren 6-8 opdrachten gedaan rond een uur of 1-3 en deze zijn allemaal gisteren ook meteen nagekeken.
Gebeurt bij mij wel met shifts maar niet normalenopdrachtenquote:Op woensdag 11 september 2019 16:09 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Ik hem inmiddels opdrachten openstaan die morgen de 5e dag ingaan. Niet echt normaal.
Het zijn inderdaad shifts van vorig weekend, maar 5 dagen wachten voordat deze worden nagekeken is natuurlijk abnormaal.quote:Op woensdag 11 september 2019 20:01 schreef Bwienet het volgende:
[..]
Gebeurt bij mij wel met shifts maar niet normalenopdrachten
Ja maar vóór woensdag was het helemaal niet druk in app, en toen hebben ze ook niets gedaan. Je krijgt eigenlijk altijd het standaard excuus dat het druk is. Ik vind niet dat je 5+ dagen mag doen over nakijken. Ze wisten dat deze week eraan kwam, dus ze hadden gewoon vóór Woensdag alle shifts moeten nakijken. Die excuusjes ben ik nu wel echt een beetje beu aan raken. (Oh en ze zijn dus vandaag weer niet nagekeken)quote:Op woensdag 11 september 2019 21:56 schreef Miek95 het volgende:
Gewone opdrachten duren momenteel ook lang. Plus energie check is na 24 uur nog niet nagekeken bij mij.
Ik heb geen idee, heb er nog nooit ééntje gedaan. Gewoon even vragen in de app, meestal reageren ze direct.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand hoeveel je van die live sport checks mag doen? Telkens als ik 1 deed zag ik ze niet meer staan namelijk.
Je mag ze gewoon doen zolang ze beschikbaar zijn. Heb er wel eens meer dan 30 op een avond gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand hoeveel je van die live sport checks mag doen? Telkens als ik 1 deed zag ik ze niet meer staan namelijk.
Tegenwoordig wordt het soms al gemeld op Slackquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:01 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Je mag ze gewoon doen zolang ze beschikbaar zijn. Heb er wel eens meer dan 30 op een avond gedaan.
Soms zit er geen limiet op, soms ook wel...... maar daar zijn ze (zoals meestal) niet open over.
Dus enerzijds stimuleren ze ons dus soms om op pad te gaan, terwijl je daarbij anderzijds dus het risico bij kunt lopen dat je niks meer kunt accepteren. De CEO Jeroen ten Haave heeft daarover ooit tegen mij gezegd dat dat niet goed is en anders moet, maar blijkbaar heeft het werkvolk van Roamler binnen die tent meer te zeggen dan de CEO.
Met de hier bekende Martijn hierover trouwens ook eerst de ruzie gevoerd (voordat ik het uiteindelijk met Jeroen besprak).
Martijn bleef hierover bij hoog en bij laag zweren dat Roamler nooit prijsgeeft of er wel of niet een limiet op opdrachten zit. Dat is gewoon onzin, zoals wij allemaal weten, bij sommige opdrachten wordt (en werd ook destijds) expliciet gezegd dat er maar een beperkt aantal locaties moet worden bezocht of dat juist alle locaties moeten worden bezocht. Martijn is gewoon een betweter die het soms echter echt niet beter weet.
@Feestkabouter Is het jou ook opgevallen dat Martijn anders lijkt? Gematigder, alsof hij het zelf beseft?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:01 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Je mag ze gewoon doen zolang ze beschikbaar zijn. Heb er wel eens meer dan 30 op een avond gedaan.
Soms zit er geen limiet op, soms ook wel...... maar daar zijn ze (zoals meestal) niet open over.
Dus enerzijds stimuleren ze ons dus soms om op pad te gaan, terwijl je daarbij anderzijds dus het risico bij kunt lopen dat je niks meer kunt accepteren. De CEO Jeroen ten Haave heeft daarover ooit tegen mij gezegd dat dat niet goed is en anders moet, maar blijkbaar heeft het werkvolk van Roamler binnen die tent meer te zeggen dan de CEO.
Met de hier bekende Martijn hierover trouwens ook eerst de ruzie gevoerd (voordat ik het uiteindelijk met Jeroen besprak).
Martijn bleef hierover bij hoog en bij laag zweren dat Roamler nooit prijsgeeft of er wel of niet een limiet op opdrachten zit. Dat is gewoon onzin, zoals wij allemaal weten, bij sommige opdrachten wordt (en werd ook destijds) expliciet gezegd dat er maar een beperkt aantal locaties moet worden bezocht of dat juist alle locaties moeten worden bezocht. Martijn is gewoon een betweter die het soms echter echt niet beter weet.
Ik hou van direct. Maar nee, dit is niet direct.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:34 schreef Smartroam het volgende:
Vaak heeft Martijn wel een punt. Alleen de toon maakt de muziek. Hij is gewoon erg direct. Als je dat weet, prima toch?
Nee, dat is me niet opgevallen. Maar daarmee wil ik niet zeggen dat het niet van toepassing is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:21 schreef b-engel het volgende:
[..]
@:feestkabouter Is het jou ook opgevallen dat Martijn anders lijkt? Gematigder, alsof hij het zelf beseft?
Mag ik hieruit concluderen dat jij totaal geen probleem hebt met zijn toon en alleen zijn directheid wat apart (maar mee te dealen) vindt?quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:34 schreef Smartroam het volgende:
Vaak heeft Martijn wel een punt. Alleen de toon maakt de muziek. Hij is gewoon erg direct. Als je dat weet, prima toch?
Jij presenteert jouw mening ook onterecht als een feit.quote:Op zondag 15 september 2019 11:52 schreef Smartroam het volgende:
Jij vindt het niet direct nee. Dat is geen absoluut feit
Daar waar ik problemen ondervind met Martijn is het ook in mijn ogen (mijn mening dus, geen feit) meer of iets anders dan alleen directheid.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:49 schreef b-engel het volgende:
[..]
Ik hou van direct. Maar nee, dit is niet direct.
Ja, volgens mij wel. Of eigenlijk gewoon: ja. Nou heb ik al een heel lange tijd niks gedaan met SS, dus ik kan het nu niet checken, maar ik bewaarde bijvoorbeeld bij het verwijderen van overbodige foto's wel altijd de foto's met bonnetjes. En ik weet echt zeker dat ik soms ook flinke aantallen SS-foto's aan het verwijderen was.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:48 schreef Smartroam het volgende:
Dus @:feestkabouter. Worden jouw foto's opgeslagen op jouw mobiel die je maakt bij smartspotter?
Ik heb inderdaad geen enkel probleem met zijn toon. In het verleden heb ik het wel eens als naar ervaren maar ook ik word ouder. Don't listen to the tone of voice, listen to the message.quote:Op zondag 15 september 2019 23:54 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat jij totaal geen probleem hebt met zijn toon en alleen zijn directheid wat apart (maar mee te dealen) vindt?
[..]
Jij presenteert jouw mening ook onterecht als een feit.
In plaats van "Hij is gewoon erg direct." bedoelde je dus eigenlijk "Ik vind hem gewoon erg direct."
ik denk dat er verschillende dingen spelen.quote:Op maandag 16 september 2019 02:30 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen enkel probleem met zijn toon. In het verleden heb ik het wel eens als naar ervaren maar ook ik word ouder. Don't listen to the tone of voice, listen to the message.
@:jouw bericht over het ontwijken van goede argumenten.
Roamler medewerkers dienen een procedure te volgen. Jij blijft prikken waar jij weet, of denkt, dat het niet helemaal klopt.
Wat verwacht je precies? Ik zou ook drie keer leuk reageren/uitleggen en daarna moet ik weer door. Target halen of standaard discussie drang van feestkabouter toelaten... Keuze snel gemaakt.
eigenlijk zeg je nu volgens mij wat anders dan je eerst leek te zeggen.quote:Op maandag 16 september 2019 02:30 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen enkel probleem met zijn toon. In het verleden heb ik het wel eens als naar ervaren maar ook ik word ouder. Don't listen to the tone of voice, listen to the message.
In het verleden kon ik mij wel eens aangesproken voelen ja. Ga het gesprek eens aan met die jongen. Alleen maar passie voor zijn vele werkzaamheden.quote:Op maandag 16 september 2019 09:13 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
eigenlijk zeg je nu volgens mij wat anders dan je eerst leek te zeggen.
je gaf eerst de indruk dat er volgens jou bij Martijn alleen sprake was van directheid (en dat je die wel kunt handelen).
nu zeg je dat er (soms) ook sprake is van een toon, maar dat je die ook kunt handelen/negeren (omdat je ouder bent geworden).
mooi voor jou (en Roamler) dat jij die aspecten kunt handelen, maar anderen vinden dat blijkbaar dus toch niet zo makkelijk.
Ja dat vind ik ookquote:Op maandag 16 september 2019 13:28 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het ietwat ongepast om iemand te bespreken die hier ook meeleestbespreek het rechtstreeks met hem zou ik zeggen...
Ik dacht echt dat ik de enige was die dacht, dit is wel een beetje naar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem gewoon aardig vind en hij mij nooit oneerlijk of onaardig heeft behandeld ofzo, eerder juist dat die ff meedenkt als je de opdracht niet precies zo kan uitvoeren zoals er staat. Maargoed dat ben ik.quote:Op maandag 16 september 2019 13:28 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het ietwat ongepast om iemand te bespreken die hier ook meeleestbespreek het rechtstreeks met hem zou ik zeggen...
Nu las ik niet actief mee tot ik er op geattendeerd werdquote:Op maandag 16 september 2019 13:28 schreef MaJo het volgende:
ten eerste werd mij gevraagd of ik een ontwikkeling heb opgemerkt in de manier waarop hij overkomt, en iemand anders gaf daar ook z'n visie op, en ik heb op die beide posts gewoon uitgebreid gereageerd. hoe kan ik dat doen zonder mijn mening over Martijn te geven?quote:Op maandag 16 september 2019 13:28 schreef MaJo het volgende:
er staan nog steeds 136 discussies open die Roamler heeft afgekapt. zullen we?quote:Op maandag 16 september 2019 18:19 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Nu las ik niet actief mee tot ik er op geattendeerd werdik neem aan dat Feestkabouter mij nog steeds weet je vinden als hij iets wil bespreken.. hij is van harte welkom!
Wanneer je inhoudelijke vragen hebt, dan ken je de weg naar de supportafdeling van Roamler. Wanneer je iets persoonlijks met mij hebt, dan weet je mij te vinden.quote:Op maandag 16 september 2019 19:01 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
er staan nog steeds 136 discussies open die Roamler heeft afgekapt. zullen we?
Ik ga het niet uitleggen in ieder geval. Heb eerijk gezegd niet echt zin om iedere keer hele essays hier te lezen. Sorry.quote:Op maandag 16 september 2019 18:59 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ten eerste werd mij gevraagd of ik een ontwikkeling heb opgemerkt in de manier waarop hij overkomt, en iemand anders gaf daar ook z'n visie op, en ik heb op die beide posts gewoon uitgebreid gereageerd. hoe kan ik dat doen zonder mijn mening over Martijn te geven?
daarnaast gaven die beide personen in hun berichten ook hun mening over hoe Martijn overkomt....... dus waarom is het nu van mij ineens ongepast? omdat mijn mening misschien wat meer uitgesproken is? omdat ik er meer woorden voor gebruik? waar ligt de grens?
over allerlei politici, BN-ers en andere bekende wereldburgers worden hier op Fok veel heftigere dingen gezegd denk ik, mag dat dan ook niet?
nou weet ik toevallig Martijn zijn achternaam maar die noem ik er niet bij (die is overigens waarschijnlijk voor iedereen hier vrij makkelijk te vinden). het gaat niet om de persoon Martijn, het gaat om de Roamler-medewerker Martijn (waarvan er overigens meer zijn, maar we weten allemaal dat het hier gaat om de Martijn die hier ook mee leest en schrijft).
het gaat dus puur over hoe Martijn vanuit zijn werk op mij overkomt, en zo wordt er hier regelmatig over hem en ook over zijn collega's gesproken waarbij hun namen worden genoemd.
en als ik het nu teruglees denk ik dat ik eigenlijk over Martijn slechts 2 dingen heb genoemd: het ontwijken (is al vaker ook door anderen hier genoemd, dus niks nieuws; en dat nuanceer ik overigens ook nog eens ietwat in zijn voordeel tov. een aantal van zijn collega's) en het soms niet luisteren omdat ie gewoon zelf heel sterk iets in zijn kop heeft zitten (het niet tot Martijn door kunnen dringen heb ik ook vaker van anderen gehoord, dus dat is ook niks nieuws).
en daarnaast is het als het goed is voor Martijn ook allemaal niets nieuws, heb ik al lang ook allemaal tegen hem zelf gezegd.
kan iemand mij uitleggen waarom mijn woorden hier ongepast zijn?
zoals aangegeven: het gaat niet om jou persoonlijk maar om jou in je rol als Roamler-medewerker. en soms verlopen contacten tussen ons (naar mijn mening) probleemloos, soms ook niet. als dat laatste weer van toepassing is dan merken we dat waarschijnlijk allebei wel.quote:Op maandag 16 september 2019 22:18 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Wanneer je inhoudelijke vragen hebt, dan ken je de weg naar de supportafdeling van Roamler. Wanneer je iets persoonlijks met mij hebt, dan weet je mij te vinden.
vraag het eens aan Martijn zelf.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:21 schreef b-engel het volgende:
[..]
@:feestkabouter Is het jou ook opgevallen dat Martijn anders lijkt? Gematigder, alsof hij het zelf beseft?
Liever achter de rug om? Want dat is netter?quote:Op maandag 16 september 2019 23:36 schreef loezzzje het volgende:
Het is wel meer dan ongepast om hier over iemand te gaan zitten praten die dit ook gewoon kan lezen. Als je iets met hem hebt, los het dan met hem op. Ik vind dit eerlijk gezegd echt not done.
Nee ook niet. Waarom zou je het met iemand anders over Martijn hebben. Zoals ik al zei, praat het met hem zelf uit.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Liever achter de rug om? Want dat is netter?
Antwoord op je vraag: deze topicreeks gaat over de ervaringen met o.a. Roamler, kijk de OP er nog eens op na. Het bespreken van de medewerkers met wie we contact hebben hoort daar logischerwijs bij. Een flink aantal mensen hier heeft al eens dingen gezegd over een specifieke medewerker, heb je die anderen er ook al eens op aangesproken?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee ook niet. Waarom zou je het met iemand anders over Martijn hebben. Zoals ik al zei, praat het met hem zelf uit.
ok. klinkt logisch. maar het is natuurlijk nogal een breed begrip waar we allemaal erg verschillend over zouden kunnen denken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:13 schreef Smartroam het volgende:
Bespreken mag vast vind ik, alleen wel iets van ethiek erin houden.(voor een ieder, ook tegen mijzelf)
Het gaat hier over roamler idd. Praten in negatieve zin over een medewerker is gewoon not done. En tuurlijk ben ik het ook niet altijd eens met hoe roamler te werk gaat maar je zult mij hier niet medewerkers bij de naam horen noemen. Als ik problemen met ze heb dan stuur ik ze een prive bericht.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag: deze topicreeks gaat over de ervaringen met o.a. Roamler, kijk de OP er nog eens op na. Het bespreken van de medewerkers met wie we contact hebben hoort daar logischerwijs bij. Een flink aantal mensen hier heeft al eens dingen gezegd over een specifieke medewerker, heb je die anderen er ook al eens op aangesproken?
En daarnaast: jij hebt het elders op Fok (of welk publieke forum of platform dan ook) helemaal nooit in negatieve zin over iemand anders?
En zou je ajb ook antwoord willen geven op de 2 vragen die ik aan jou stelde?quote:Op woensdag 18 september 2019 08:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het gaat hier over roamler idd. Praten in negatieve zin over een medewerker is gewoon not done. En tuurlijk ben ik het ook niet altijd eens met hoe roamler te werk gaat maar je zult mij hier niet medewerkers bij de naam horen noemen. Als ik problemen met ze heb dan stuur ik ze een prive bericht.
Ik spreek hier niet alleen jou op aan maar iedereen die dit doet, ik vind het gewoon niet netjes.quote:Op maandag 16 september 2019 18:59 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ten eerste werd mij gevraagd of ik een ontwikkeling heb opgemerkt in de manier waarop hij overkomt, en iemand anders gaf daar ook z'n visie op, en ik heb op die beide posts gewoon uitgebreid gereageerd. hoe kan ik dat doen zonder mijn mening over Martijn te geven?
daarnaast gaven die beide personen in hun berichten ook hun mening over hoe Martijn overkomt....... dus waarom is het nu van mij ineens ongepast? omdat mijn mening misschien wat meer uitgesproken is? omdat ik er meer woorden voor gebruik? waar ligt de grens?
over allerlei politici, BN-ers en andere bekende wereldburgers worden hier op Fok veel heftigere dingen gezegd denk ik, mag dat dan ook niet?
nou weet ik toevallig Martijn zijn achternaam maar die noem ik er niet bij (die is overigens waarschijnlijk voor iedereen hier vrij makkelijk te vinden). het gaat niet om de persoon Martijn, het gaat om de Roamler-medewerker Martijn (waarvan er overigens meer zijn, maar we weten allemaal dat het hier gaat om de Martijn die hier ook mee leest en schrijft).
het gaat dus puur over hoe Martijn vanuit zijn werk op mij overkomt, en zo wordt er hier regelmatig over hem en ook over zijn collega's gesproken waarbij hun namen worden genoemd.
en als ik het nu teruglees denk ik dat ik eigenlijk over Martijn slechts 2 dingen heb genoemd: het ontwijken (is al vaker ook door anderen hier genoemd, dus niks nieuws; en dat nuanceer ik overigens ook nog eens ietwat in zijn voordeel tov. een aantal van zijn collega's) en het soms niet luisteren omdat ie gewoon zelf heel sterk iets in zijn kop heeft zitten (het niet tot Martijn door kunnen dringen heb ik ook vaker van anderen gehoord, dus dat is ook niks nieuws).
en daarnaast is het als het goed is voor Martijn ook allemaal niets nieuws, heb ik al lang ook allemaal tegen hem zelf gezegd.
kan iemand mij uitleggen waarom mijn woorden hier ongepast zijn?
Verder ben ik het hier mee eens. Ik haak eerlijk gezegd al af na de eerste paar zinnenquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:15 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitleggen in ieder geval. Heb eerijk gezegd niet echt zin om iedere keer hele essays hier te lezen. Sorry.
1 van je vragen heb ik beantwoord en de ander heb ik waarschijnlijk niet gelezen omdat ik meestal niet je hele posts lees. Zo te zien ben ik hier ook niet de enige in.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:53 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
En zou je ajb ook antwoord willen geven op de 2 vragen die ik aan jou stelde?
De opdracht Douche-systemen? Die staat in de app voor ¤15 bij mij. Ik heb gister wel zo'n pizza promo check gedaan. Erg simpel. Minder dan 1 minuut werk met 2 foto's van de voorgevel van een domino's pizza tent maken.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:53 schreef Mandies het volgende:
Iemand al de opdracht douche gedaan? Beetje te doen?
Jammer dat de bever opdracht blijft steken op 5 euro. Tijdje geleden voor leuke vergoeding gedaan.
het gebeurt al een paar jaar, en nu ik ineens een opsomming maak worden we erop aangesproken?quote:Op woensdag 18 september 2019 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik spreek hier niet alleen jou op aan maar iedereen die dit doet, ik vind het gewoon niet netjes.
[..]
Verder ben ik het hier mee eens. Ik haak eerlijk gezegd al af na de eerste paar zinnen
prima dat je jouw mening hebt, die probeer ik ook niet onderuit te halen of zo, maar ik ben verder benieuwd naar hoe het dan werkt bij jou:quote:Op woensdag 18 september 2019 08:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het gaat hier over roamler idd. Praten in negatieve zin over een medewerker is gewoon not done. En tuurlijk ben ik het ook niet altijd eens met hoe roamler te werk gaat maar je zult mij hier niet medewerkers bij de naam horen noemen. Als ik problemen met ze heb dan stuur ik ze een prive bericht.
dat kan toch ook gewoon tussendoor?quote:Op donderdag 19 september 2019 23:56 schreef Bwienet het volgende:
Jammer die nutteloze discussies terwijl het ook over opdrachten kunnenhebben.
Nou voeg eens iets toequote:Op donderdag 19 september 2019 23:56 schreef Bwienet het volgende:
Jammer die nutteloze discussies terwijl het ook over opdrachten kunnenhebben.
Je weet dat ik mod ben in Travel? Wat er daarbuiten gebeurt bemoei ik me niet mee. Ik geef enkel mijn mening hier en vind discussies met jou vermoeiend. Overigens ben ik het soms wel met je eens en dan geef ik dat ook gewoon aan.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het gebeurt al een paar jaar, en nu ik ineens een opsomming maak worden we erop aangesproken?
en als ik dan inhoudelijk probeer te bespreken (en daarbij ook expliciet naar de mening van anderen vraag) wat er wel en niet acceptabel is en waarom, dan ga je daar niet op in.
vind je dan jezelf niet een beetje een flut-mod?
of heb ik dan een verkeerd beeld van wat er grofweg in het takenpakket van een mod hoort?
(en ja ik weet dat het vrijwilligerswerk is en daar ben ik dankbaar voor, maar ook als je iets vrijwillig doet probeer het dan wel serieus en goed te doen, dat doe ik ook voor mijn sportverenigingen)
en dat geldt voor een aantal van jullie hier: wel zeggen dat wat ik doe niet acceptabel is (of algemener: wel zeggen wat niet mag), maar er gewoon als volwassenen een inhoudelijk gesprek over voeren of uitleggen waar volgens jullie de grens ligt van wat wel mag en waarom dat dan de grens moet zijn, dat gaan jullie dan uit de weg.
wat dat betreft vertonen jullie dan precies hetzelfde onvolwassen gedrag als Roamler vaak laat zien.
maar zoals vaker aangegeven is Roamler dolblij met zulke makke lammetjes die een inhoudelijke discussie liever niet aangaan.
Nope. Locaties liggen veel te ver uit elkaar. Jij vindt dat ook denk ik?quote:Op maandag 23 september 2019 11:29 schreef babbelaar92 het volgende:
Hebben jullie die 'Thee actie' opdracht al gedaan? Deze staat inmiddels op ¤22.50. Bij mij in de buurt helaas alleen in van die uithoeken.
Klopt. Allemaal op van die vreemde plekken waar ik in ieder geval nooit kom en nog nooit van heb gehoord. Hij is nu volgens mij ook weg.quote:Op maandag 23 september 2019 17:18 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Nope. Locaties liggen veel te ver uit elkaar. Jij vindt dat ook denk ik?
Hij staat inmiddels op ¤17.5 en er zijn er echt ontzettend veel te doen maar het lijkt mij ook een vrij lange opdracht. 7 foto's is prima, maar 50+- vragen...quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:57 schreef Mandies het volgende:
Ik ga morgen denk ik de parfum doen. Had al ff gespiekt volgens mij lange opdracht, maar ben morgen ergens waar er twee vlak op elkaar zitten.
Iemand hem al gedaan?
Ik heb echt al weken niks gedaan ivm vakantie, ff oppakken weer!
Ja, het is niet eentje volgens mij van die doe ik ff hahaquote:Op woensdag 25 september 2019 07:56 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels op ¤17.5 en er zijn er echt ontzettend veel te doen maar het lijkt mij ook een vrij lange opdracht. 7 foto's is prima, maar 50+- vragen...
Erg makkelijk helemaal de Douglas variant. Je meldt je.. Dus bij vragen over merken even de manager erbij roepen.quote:Op woensdag 25 september 2019 07:56 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels op ¤17.5 en er zijn er echt ontzettend veel te doen maar het lijkt mij ook een vrij lange opdracht. 7 foto's is prima, maar 50+- vragen...
Ja opeens 😂. Ook red bull mbo is nu al wegquote:Op woensdag 25 september 2019 07:55 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Klopt. Allemaal op van die vreemde plekken waar ik in ieder geval nooit kom en nog nooit van heb gehoord. Hij is nu volgens mij ook weg.
Ik had er totaal niet bij stilgestaan dat je misschien mod was in een ander forum, excuses.quote:Op zondag 22 september 2019 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je weet dat ik mod ben in Travel? Wat er daarbuiten gebeurt bemoei ik me niet mee. Ik geef enkel mijn mening hier en vind discussies met jou vermoeiend. Overigens ben ik het soms wel met je eens en dan geef ik dat ook gewoon aan.
Thanks voor de info. Dat klinkt wel verleidelijk. Die bij de Douglas zijn helaas 'maar' ¤13 maar opzich ook nog een prima bedrag. Kreeg je over een normale reactie & toestemming?quote:Op woensdag 25 september 2019 17:51 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Erg makkelijk helemaal de Douglas variant. Je meldt je.. Dus bij vragen over merken even de manager erbij roepen.
Mijn inzendingen zijn voorzien van feedback, geen afkeuringen. Als je maar goed bedenkt hoe je je foto's neemt. (dan kunnen ze bij een afwijking evengoed op de foto het juiste antwoord zien)
Bij mij wisten beide filialen wisten ze er al vanaf. Douglas was ik snel klaar. ICI duurde wat langer maar stond zelf beetje te kloten. Hingen geen zuilen, maar wel bordjes, ook voor de parfums, is het dan een ja of nee. Mijn brein werkt dan niet zo mee... maar verder producten makkelijk te vinden en planken tellen is niet zo spannendquote:Op woensdag 25 september 2019 19:58 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Thanks voor de info. Dat klinkt wel verleidelijk. Die bij de Douglas zijn helaas 'maar' ¤13 maar opzich ook nog een prima bedrag. Kreeg je over een normale reactie & toestemming?
Ik ken het! Ik heb dat ook zo vaak gehad dat ik een opdracht net voor de verhoging instuur. Erg zuur altijd.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:29 schreef Mandies het volgende:
[..]
Bij mij wisten beide filialen wisten ze er al vanaf. Douglas was ik snel klaar. ICI duurde wat langer maar stond zelf beetje te kloten. Hingen geen zuilen, maar wel bordjes, ook voor de parfums, is het dan een ja of nee. Mijn brein werkt dan niet zo mee... maar verder producten makkelijk te vinden en planken tellen is niet zo spannend
Balen was wel net met beide klaar, de ene verhoogd met 2,50 de ander met een euro. Had ze net 20 en 5 min geleden ingezonden
Dank jequote:Op woensdag 25 september 2019 17:58 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Ik had er totaal niet bij stilgestaan dat je misschien mod was in een ander forum, excuses.
Mijn alinea over het modden moet ik terugnemen, bij deze.
Nee iedereen vond het vaag. Terwijl ik altijd best wel, opzich.. heel duidelijk ben.. 😂quote:Op woensdag 25 september 2019 19:58 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Thanks voor de info. Dat klinkt wel verleidelijk. Die bij de Douglas zijn helaas 'maar' ¤13 maar opzich ook nog een prima bedrag. Kreeg je over een normale reactie & toestemming?
Zeker prima te doen, maar ben dan niet zo snugger. Bordjes hingen voor de geuren, maar geen hele zuilen. Is het dan ja of nee? Uiteindelijk overal een nee met als uitleg dat sommige merken wel bordjes ervoor hadden hangen.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:28 schreef Miek95 het volgende:
Ik vind de ICI-paris en Douglas opdrachten juist heel duidelijk. Prima te doen, 2 merken waren niet aanwezig even overzichtsfoto's gemaakt en klaar![]()
Helaas heeft iemand een grote ronde in mijn buurt gedaan, was van plan morgen of zaterdag nog een paar te doen.
Vaag als in de medewerkers 😂quote:Op donderdag 26 september 2019 19:28 schreef Miek95 het volgende:
Ik vind de ICI-paris en Douglas opdrachten juist heel duidelijk. Prima te doen, 2 merken waren niet aanwezig even overzichtsfoto's gemaakt en klaar![]()
Helaas heeft iemand een grote ronde in mijn buurt gedaan, was van plan morgen of zaterdag nog een paar te doen.
Tot elke locatie is gedaan! Althans, zo ziet het er naar uit.quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:46 schreef babbelaar92 het volgende:
Eindelijk klaar met de Ici Paris & Douglas checks. Laatste stop was Rotterdam omdat ze daar tot 21:00 open zijn. Nu weer terug naar huis. Ik ben benieuwd hoelang deze opdracht nog openstaat...
Hoelang heb je eraan gewerkt en hoeveel heb je er netto aan verdiend? Ik twijfel om het weer op te pakkenquote:Op vrijdag 27 september 2019 20:46 schreef babbelaar92 het volgende:
Eindelijk klaar met de Ici Paris & Douglas checks. Laatste stop was Rotterdam omdat ze daar tot 21:00 open zijn. Nu weer terug naar huis. Ik ben benieuwd hoelang deze opdracht nog openstaat...
Ik doe maximaal 15 minuten per opdracht en dat is dan bij de Ici. De douglas is nog sneller. Geen idee hoeveel ik er precies netto aan heb verdiend.quote:Op zaterdag 28 september 2019 04:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoelang heb je eraan gewerkt en hoeveel heb je er netto aan verdiend? Ik twijfel om het weer op te pakken
Ja heel irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:56 schreef loezzzje het volgende:
Even offtopic maar krijgen jullie ook constant die privacy pop up hier bij fok? Ik klik dan op accept maar hij komt echt elke keer weer terug. Zo vermoeiend!
Welke opdracht bedoel je precies? Volgens mij heb ik die niet...quote:Op zondag 29 september 2019 10:54 schreef Chocospekkie het volgende:
Iemand al een "voorraadsprint" gedaan? Ben benieuwd hoeveel werk dat is voor ik een grote ronde inplan vanmiddag
Nou, ze waren echt binnen 2 minuten allemaal weg haha.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:02 schreef Mandies het volgende:
[..]
Welke opdracht bedoel je precies? Volgens mij heb ik die niet...
Stuk of 10 gedaan, was opzich wel oke. Werd bij 1 aangesproken en toen moest ik helaas stoppen.quote:Op zondag 29 september 2019 10:54 schreef Chocospekkie het volgende:
Iemand al een "voorraadsprint" gedaan? Ben benieuwd hoeveel werk dat is voor ik een grote ronde inplan vanmiddag
Wel ingezonden neem ik aan? Bij geen toestemming krijg je, alsnog moneyquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:20 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Stuk of 10 gedaan, was opzich wel oke. Werd bij 1 aangesproken en toen moest ik helaas stoppen.
Bij de opdrachten B heb ik al snel zoiets poeh te veel gedoe en die skip ik vrij snel. Ik voel er weinig voor een kwartier voor schap te staan, tellen, foto’s maken, ander schap en weer hetzelfde, maar dan wel proberen mystery te blijven. Ik lees dat als nog stiekemer en nog meer tijd erin steken...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:44 schreef Feestkabouter het volgende:
Even een heel ander vraagstuk, opdracht-inhoudelijk (voor de verandering).
Ik leid de vraag even in met 2 duidelijke voorbeelden:
A. opdrachten in supermarkten waarbij je moet beantwoorden (en in beeld moet brengen) of bij bepaalde producten in het reguliere schap en evt op een actieplek de lopende actie wordt gecommuniceerd.
B. opdrachten in supermarkten waarbij je een hele productcategorie in beeld moet brengen, of waarbij je de prijzen van allerlei artikelen moet noteren en fotograferen
A. betreft heel duidelijk opdrachten in opdracht van het betreffende merk: de fabrikant wil graag zien dat de lopende actie ook daadwerkelijk wordt gecommuniceerd en checkt dus of de winkelketen de afspraak daarover nakomt.
Dit vind ik persoonlijk relaxte en eerlijke opdrachten om uit te voeren. Word ik aangesproken, dan heb ik een eenvoudig en duidelijk verhaal om te vertellen, ook al weet ik officieel niet eens wie daadwerkelijk de opdrachtgever is. Ik heb niet het idee dat ik wat stiekems aan het doen ben.
B. hierbij weten we nooit of zelden welke fabrikant opdrachtgever is.
Het kan een fabrikant zijn wiens product gewoon in dat schap staat: ze willen dan bijvoorbeeld weten hoeveel schapruimte ze krijgen en op welke hoogte..... tot dusver erg onschuldig...... maar misschien gaat het hen er ook om naast welke andere merken ze staan en welke concurrerende merken er in de winkels aanwezig zijn..... dat vind ik al iets minder onschuldig, maar toch ook nog niet echt spioneren.
Maar het kan ook een (potentiele) nieuwe fabrikant zijn die de markt op deze manier wil inventariseren (ook nog niet echt spioneren).
Of het is een concurrerende supermarktketen die assortiment en prijzen wil weten!
En dan gaat het mij echt te ver. En daarom vind ik dit geen fijne opdrachten om uit te voeren. Er komen steeds meer opdrachten langs waarbij je hele afdelingen of productcategorieen in beeld moet brengen, zonder dat er een echt verhaal bij te vertellen is: dat verhaal geven Roamler en SS (in mijn beleving) bijna nooit.
En zeker als het om het noteren van prijzen gaat vind ik het vreselijk: het is gewoon spioneren wat je komt doen (ik heb ooit 1 keer zo'n opdracht gedaan, daarna nooit meer).
Wat dit laatste betreft vind ik overigens de inhoud van Roamler-opdrachten over het algemeen meer 'classy' dan de opdrachten bij SS.
Hoe staan jullie hierin?
Doe je gewoon wat er te doen is als de verhouding tijd/vergoeding goed genoeg is?
Hangt het er bij jullie ook een beetje vanaf in hoeverre je een verhaal hebt als je wordt aangesproken?
Of heb je zelf ook een gevoel van 'hier sta ik wel achter' en 'dit vind ik niet netjes' dat meespeelt?
Ik vind daarbij persoonlijk ook de algemene instructie om de winkels te verwijzen naar het emailadres van Roamler of SS best laf en te makkelijk. Met zo'n tekst sta je natuurlijk wel voor joker als je in een winkel wordt aangesproken (zo voel ik dat in elk geval): wel wat komen doen, maar geen enkele uitleg kunnen geven over waarom of waarvoor je dat doet of wat het doel ervan is.
Welke gedachte hebben jullie daarbij?
Jemig wat een lap tekst...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:44 schreef Feestkabouter het volgende:
Even een heel ander vraagstuk, ......
Welke gedachte hebben jullie daarbij?
Nee, want het was geen opdracht waar je je moest melden.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:57 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Wel ingezonden neem ik aan? Bij geen toestemming krijg je, alsnog money
Dan kun je alsnog de helft of de volle mep krijgenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:58 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Nee, want het was geen opdracht waar je je moest melden.
Met goede onderbouwing. Misbruik dit alsjeblieft niet (even ter info!)quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:16 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog de helft of de volle mep krijgenGewoon foto's van de voorkant van de winkel maken en uitleggen dat je weggestuurd bent.
Ik ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:08 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Met goede onderbouwing. Misbruik dit alsjeblieft niet (even ter info!)
Ik ben gelukkig uitgekozen voor een scheerapparaat. Wie nog meer?
Je maakt helemaal geen foto's bij de kassa 😂.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:52 schreef MaJo het volgende:
Nu bij roamler een durex check bij Kruidvat waarbij je je niet mag melden. Valt niet op dat je bij de kassa foto’s staat te makendit soort checks doe ik dan ook nooit.
Bij de Kruidvat staan de Durex producten meestal bij kassa.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 23:25 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Je maakt helemaal geen foto's bij de kassa 😂.
Open eerst even de check mensen. Het gaat om een display in de winkel.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 03:52 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat staan de Durex producten meestal bij kassa.
Nah, geen interesse in die opdracht verder.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:39 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Open eerst even de check mensen. Het gaat om een display in de winkel.
Die opdracht zie ik ook al weken staan in m'n lijst. Hij staat inmiddels al op ¤20. Ben ook wel benieuwd of je een beetje (snel) te doen is. Ik ga hem deze week proberen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:29 schreef Mandies het volgende:
Iemand die vending energy al gedaan? In straal van 5 km genoeg mbo scholen... loopt al leuk op, maar kan zo lastig inschatten of die beetje te doen is
Er is iemand die heel Rotterdam hier geplunderd heeft niet de kans gekregen om ze te doen 😜quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 02:35 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Die opdracht zie ik ook al weken staan in m'n lijst. Hij staat inmiddels al op ¤20. Ben ook wel benieuwd of je een beetje (snel) te doen is. Ik ga hem deze week proberen.
Vlak nadat ik het hier neerzetten is de opdracht gestopt. Gelukkig komen er binnenkort weer veel RM opdrachten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:03 schreef Mandies het volgende:
[..]
Er is iemand die heel Rotterdam hier geplunderd heeft niet de kans gekregen om ze te doen 😜
dat hoop je of dat weet je?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:32 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Vlak nadat ik het hier neerzetten is de opdracht gestopt. Gelukkig komen er binnenkort weer veel RM opdrachten.
Ik mag hier niet zeggen of ik dat weet door Slack hé? Ik kijk wel uit. 😜quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:38 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dat hoop je of dat weet je?
oh wacht dat is waarschijnlijk aangekondigd op Slack
Staat ook niets op Slack.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:19 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ik mag hier niet zeggen of ik dat weet door Slack hé? Ik kijk wel uit. 😜
Ik had het al helemaal niet meer over die mbo red bull check natuurlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:28 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Wist jij toch al. 😂 😂. Bedoel staat niets op slack over de mbo red Bull check natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:19 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ik mag hier niet zeggen of ik dat weet door Slack hé? Ik kijk wel uit. 😜
Oooh hebben we het over iets anders 😂 😂 😂quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:17 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ik had het al helemaal niet meer over die mbo red bull check natuurlijk.
Je bent niet de enigste, begin steeds meer een afkeer te krijgen van smartspotter. Ik heb het idee dat ze soms express afkeuren, de ene keer is de closeup te dichtbij en de andere keer te ver weg. Terwijl de opdracht bij een andere supermarkt op dezelfde manier was uitgevoerd wel goedgekeurd was. Smartspotter is wat mij betreft gewoon troep, daarnaast zijn de opdrachten belachelijk lang voor een lage vergoeding. En misschien is dit ook wel een tactiek van Ss, want hoe langer de opdracht is hoe meer kans op fouten en dus redenen voor afkeur. Wanneer de opdracht verloopt en niet uitgevoerd is in de tussentijd kan de door jouw verzamelde informatie gewoon gebruikt worden voor de opdrachtgever. In dit geval dus volle winst voor Ss!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:04 schreef MaJo het volgende:
Die cups check van SS is flink frustrerend2x afgekeurd omdat ik had aangegeven dat iets niet in het assortiment zat terwijl er blijkbaar wel een kaartje van was
gelukkig was de derde wel goed
Ik ben het zeker met je eens over het feit dat de opdrachten bij Smartspotter over het algemeen inderdaad belachelijk lang zijn voor een wat mij betreft veel te lage vergoeding. Ik doe dan ook zo goed als nooit smartspotter opdrachten. Zo af en toe heb je uitschieters daar als bijvoorbeeld de opdracht 'Smartphone!' ofzo oploopt, maar daar houd ik het bij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:08 schreef Infinti het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste, begin steeds meer een afkeer te krijgen van smartspotter. Ik heb het idee dat ze soms express afkeuren, de ene keer is de closeup te dichtbij en de andere keer te ver weg. Terwijl de opdracht bij een andere supermarkt op dezelfde manier was uitgevoerd wel goedgekeurd was. Smartspotter is wat mij betreft gewoon troep, daarnaast zijn de opdrachten belachelijk lang voor een lage vergoeding. En misschien is dit ook wel een tactiek van Ss, want hoe langer de opdracht is hoe meer kans op fouten en dus redenen voor afkeur. Wanneer de opdracht verloopt en niet uitgevoerd is in de tussentijd kan de door jouw verzamelde informatie gewoon gebruikt worden voor de opdrachtgever. In dit geval dus volle winst voor Ss!
Dat klopt maar mis je een product bij Roamler wordt deze alsnog vaak goedgekeurd. Terwijl je bij Ss een al een afkeur krijgt omdat je een foto verwisseld hebt of omdat de foto te close is terwijl men daarom vraagt in de opdracht. Mijn slagingspercentage bij Roamler is 90% en bij Ss nu 40%. Dit zegt genoeg naar mijn inziens..quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:40 schreef Smartroam het volgende:
Roamler opdrachten zijn ook vaak lang. Maar dat merk je niet door de wijze van inrichten.
Roamler is dan wel redelijker met de basisvergoeding. Dat zeker!
Waar zie jij je percentage bij roamler? Bij ss staat die hier op 98%. Waar loop jij vaak tegenaan? Groot verschil namelijk tussen gebruikers. Misschien kunnen we je helpen! (ik sta daar op 43, dus het is een gemiddeld van afgelopen maand van een hoop checks)quote:Op zondag 20 oktober 2019 14:03 schreef Infinti het volgende:
[..]
Dat klopt maar mis je een product bij Roamler wordt deze alsnog vaak goedgekeurd. Terwijl je bij Ss een al een afkeur krijgt omdat je een foto verwisseld hebt of omdat de foto te close is terwijl men daarom vraagt in de opdracht. Mijn slagingspercentage bij Roamler is 90% en bij Ss nu 40%. Dit zegt genoeg naar mijn inziens..
MaJo en Infinity 'beweren' helemaal niks.quote:Op zondag 20 oktober 2019 08:34 schreef Smartroam het volgende:
Jullie beweren nogal wat. Ik had bij mijn eerste check niet goed gelezen, ik had geen foto gemaakt bij 3 of minder voorraad. Gewoon goedgekeurd!
Meestal als je een mailtje stuurt met jouw ideeën over hoe het is gegaan luisteren ze wel.
Met soep! Kreeg ik ook een afkeuringen, even bellen en toen kreeg ik een sorry. Goedgekeurd!
dat heeft dan misschien ook weer te maken met de manier waarop de dingen aan hun kant verder worden verwerkt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:00 schreef MaJo het volgende:
Op de andere foto’s die ik heb gemaakt kunnen ze dit ook zien dus ik vind het een beetje onzin dat dan meteen de hele opdracht wordt afgekeurd![]()
Oké, dan een uitlating met een suggestieve hint naar een bewering. Zo goed 😂?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:39 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
MaJo en Infinity 'beweren' helemaal niks.
MaJo uit haar frustratie en Infinity sluit daarbij aan, laatstgenoemde voeft daar een gedachte aan toe (dat is wat anders dan een bewering) met daarbij ook nog 'misschien'. En gezien de ervaringen kan ik de gedachte wel begrijpen.
Van Roamler geloof ik oprecht dat zij afgekeurde inzendingen echt niet gebruiken, van SS durf ik het echt niet te zeggen.
Zoals in deze reeks al vaker is gebleken is SS heel erg onstabiel in de kwaliteit van beoordelen van inzendingen, en dat blijkt nu wederom uit deze ervaringen.
En een close-up soms te dichtbij en soms niet dichtbij genoeg: dat heb ik bij hen ook wel eens meegemaakt, en dat is gewoon keihard oneerlijk als zij niet heel duidelijk hebben uitgelegd aan welke eisen de close-up moet voldoen.
Op email reageren ze regelmatig helemaal niet, en qua correcties via de telefoon: ja dat gaat meestal wel goed (ook niet altijd), maar dan moet je dus wel in het bezit zijn van een portie assertiviteit.
Mooi dat jij in elk geval mazzel had.
Het gaat er inderdaad om dat ze super streng zijn en ik me afvraag of ze de opdracht niet alsnog gebruikenquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:39 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
MaJo en Infinity 'beweren' helemaal niks.
MaJo uit haar frustratie en Infinity sluit daarbij aan, laatstgenoemde voeft daar een gedachte aan toe (dat is wat anders dan een bewering) met daarbij ook nog 'misschien'. En gezien de ervaringen kan ik de gedachte wel begrijpen.
Van Roamler geloof ik oprecht dat zij afgekeurde inzendingen echt niet gebruiken, van SS durf ik het echt niet te zeggen.
Zoals in deze reeks al vaker is gebleken is SS heel erg onstabiel in de kwaliteit van beoordelen van inzendingen, en dat blijkt nu wederom uit deze ervaringen.
En een close-up soms te dichtbij en soms niet dichtbij genoeg: dat heb ik bij hen ook wel eens meegemaakt, en dat is gewoon keihard oneerlijk als zij niet heel duidelijk hebben uitgelegd aan welke eisen de close-up moet voldoen.
Op email reageren ze regelmatig helemaal niet, en qua correcties via de telefoon: ja dat gaat meestal wel goed (ook niet altijd), maar dan moet je dus wel in het bezit zijn van een portie assertiviteit.
Mooi dat jij in elk geval mazzel had.
Die 67% is omdat ik de laatste tijd weinig opdrachten heb gedaan. Een andere opdracht is nu goedgekeurd en nu is het 71%quote:Op maandag 21 oktober 2019 06:12 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Oké, dan een uitlating met een suggestieve hint naar een bewering. Zo goed 😂?
Als je bijvoorbeeld een goedkeuring hebt van 67%, dan gaat er iets niet goed. Of je hebt drie checks gedaan waarvan er één is afgekeurd.
Ik ben het met je eens dat ze vaker dit soort zaken aan de orde hebben dan Roamler bijvoorbeeld. Heb jij enig idee hoe dit kan komen?
De algehele indruk die SS op mij maakt is dat ze veel harder zakelijk zijn dan Roamler. Veel meer gericht op het verdienen van centen met zo min mogelijk kosten (net als mijn huisbaasquote:Op maandag 21 oktober 2019 06:12 schreef Smartroam het volgende:
Ik ben het met je eens dat ze vaker dit soort zaken aan de orde hebben dan Roamler bijvoorbeeld. Heb jij enig idee hoe dit kan komen?
Het verbaast mij eerlijk gezegd ook wel, denk dat die afkeuringen er zwaar ingehakt hebben. Ik zit nu weer op 75% dus ik klim langzaam weer opquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:05 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het lage percentages vind hoor.
In de tijd dat ik nog actief bezig was met SS zat ik toch altijd wel tegen de 100%.
Zullen beide bedrijven zich niet geheel richten op de behoefte van de klant? Misschien dat Roamler dat beter weet te doen (geeft ook een verklaring voor het gigantische verschil in pro versus rm checks)quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
De algehele indruk die SS op mij maakt is dat ze veel harder zakelijk zijn dan Roamler. Veel meer gericht op het verdienen van centen met zo min mogelijk kosten (net als mijn huisbaas). Quick and dirty dus...... ik denk dat Roamler ook veel meer gericht is op het zo goed mogelijk voorzien in de behoefte van de klant, terwijl het SS weinig kan schelen als de klant uiteindelijk toch niet helemaal de juiste info krijgt.
Maar hoe het echt precies allemaal werkt aan de andere kant weet ik natuurlijk ook niet, het blijft gissen.
Roamler heeft ook z'n harde kanten, maar niet op een meedogenloze zakelijk harde manier (vind ik).
Wat ik vaak zie in de winkels is dat er personen van Hamilton Bright waar ook smartspotter onder valt allemaal verschillende soorten promotie materialen plaatsen zoals wobblers, banieren, vloerstickers, promotiemeubels enz, enz. En dat voor allemaal verschillende merken. Dus denk dat ze daar al genoeg mensen voor hebben en dat er daarom minder pro werk te doen is.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:54 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Zullen beide bedrijven zich niet geheel richten op de behoefte van de klant? Misschien dat Roamler dat beter weet te doen (geeft ook een verklaring voor het gigantische verschil in pro versus rm checks)
geld verdienen is natuurlijk bij allemaal het doel. maar dat kun je met verschillende mentaliteiten aanpakken, het ligt er maar aan wat je als ondernemer het belangrijkst vindt.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:54 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Zullen beide bedrijven zich niet geheel richten op de behoefte van de klant? Misschien dat Roamler dat beter weet te doen (geeft ook een verklaring voor het gigantische verschil in pro versus rm checks)
Daar heb je zeker een punt! Slim van je!quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:33 schreef Roamlerbike het volgende:
[..]
Wat ik vaak zie in de winkels is dat er personen van Hamilton Bright waar ook smartspotter onder valt allemaal verschillende soorten promotie materialen plaatsen zoals wobblers, banieren, vloerstickers, promotiemeubels enz, enz. En dat voor allemaal verschillende merken. Dus denk dat ze daar al genoeg mensen voor hebben en dat er daarom minder pro werk te doen is.
Interessant. Benieuwd als je er werkt hoe de cultuur verschilt!quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:47 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
geld verdienen is natuurlijk bij allemaal het doel. maar dat kun je met verschillende mentaliteiten aanpakken, het ligt er maar aan wat je als ondernemer het belangrijkst vindt.
je kunt met zo min mogelijk moeite en zonder enige achting voor andere mensen proberen je geld te verdienen (in deze hoek zit SS naar mijn mening).
of je kunt WEL achting hebben voor andere mensen (waarbij het dan de vraag is of daarbij klanten en de crowd dezelfde achting krijgen).... waarbij dat dan ook weer verschillende achterliggende ideeen kan hebben: wellicht houd je (voor de vorm) meer rekening met anderen omdat je verwacht daarmee op lange termijn beter te kunnen verdienen (hier zie ik Roamler), of misschien is een belangrijkere reden om datzelfde te doen dat je vindt dat je de mensen met wie je te maken hebt redelijk moet behandelen. het ligt er maar net aan wat voor geweten de beleidsmakers hebben... en in hoeverre ze onder druk staan (bijvoorbeeld van aandeelhouders of investeerders) om te presteren.
elke tussenliggende combinatie is natuurlijk ook mogelijk (en vast ook allerlei combinaties met andere aspecten).
Ik snap het ook niet zo goed. Je moet bij ss inderdaad goed begrijpend kunnen lezen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:28 schreef Miek95 het volgende:
Eigenlijk herken ik helemaal niet jullie 'problemen' met Smartspotter. Ik voer af en toe wat checks voor hen uit, zoals afgelopen weekend de cups opdracht en alles werd gelijk goedgekeurd.
Goed lezen blijft bij hen belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |