abonnement Unibet Coolblue
pi_188682931
Ik maak tegenwoordig ook schermprintjes tijdens de opdracht, omdat je later niet kan zien wat er stond.
Ik heb de opdracht omdat ie was afgekeurd, nog een keer gedaan.
Nou hebben ze mijn mail beantwoord en de opdracht goedgekeurd. Maar ik weet niet welke van de 2, de 1e of de 2e.
Ik bedoel inderdaad SS.
Zo heb ik regelmatig dingen die oneerlijk zijn. Moet ik een overzichtsfoto maken van 8 meter hairstyling in een zeer krappe gangpad, licht ik dat toe, keuren ze hem alsnog af. Moeten ze meer fotomogelijkheden bieden, want dit kan echt niet. Dit zijn vaak opdrachten bij etos of kruidvat. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat soort opdrachten.
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2019 @ 15:38:16 #152
21636 Feestkabouter
pi_188688432
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
.....
Zo heb ik regelmatig dingen die oneerlijk zijn. Moet ik een overzichtsfoto maken van 8 meter hairstyling in een zeer krappe gangpad, licht ik dat toe, keuren ze hem alsnog af. Moeten ze meer fotomogelijkheden bieden, want dit kan echt niet. Dit zijn vaak opdrachten bij etos of kruidvat. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat soort opdrachten.
dit heb ik met SS ook gehad, heel kwalijk.

wat dat betreft is Roamler over het algemeen absoluut flink netter in het beoordelen van inzendingen waar je niet helemaal aan de instructies hebt kunnen voldoen (mits je dat dan wel even uitlegt natuurlijk)........... totdat een tijdje terug op Slack dit risico door een Roamler-medewerker zeer onterecht geheel bij de Roamler werd neergelegd!!
de kritische vragen die ik daarover stelde leidden er toen toe dat ik van Slack werd verwijderd.
(de kwalijke tekst van de Roamler-medewerker bleef echter gewoon op Slack staan, en ik heb op geen enkele manier een inhoudelijke reactie gekregen op mijn vragen, ook al heb ik die ook nog per email gestuurd).
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2019 @ 15:46:42 #153
21636 Feestkabouter
pi_188688573
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
Ik maak tegenwoordig ook schermprintjes tijdens de opdracht, omdat je later niet kan zien wat er stond.
aangezien je bij elke acceptatie een overeenkomst sluit met de DAN getoonde inhoud, zouden al deze bedrijven eigenlijk een echt goede geschiedenis moeten bijhouden van wat je overeenkomt.

mooiste zou eigenlijk zijn dat je bij het accepteren van een opdracht direct kunt kiezen "stuur mij een email met de inhoud van de opdracht" (of een instelling dat je dat elke keer automatisch wil), zodat er later geen enkele discussie kan volgen over de inhoud.

eerlijk is eerlijk: ik heb ook wel eens heel sterk in mijn kop gehad dat er dit of dat stond en daar discussie over gevoerd met Roamler/SS, maar dat ik later (na navraag bij anderen, bijv hier op Fok) toch tot de conclusie kwam dat het misschien best kon zijn dat ik het toch verkeerd in mijn kop had.
pi_188690308
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
Ik maak tegenwoordig ook schermprintjes tijdens de opdracht, omdat je later niet kan zien wat er stond.
Ik heb de opdracht omdat ie was afgekeurd, nog een keer gedaan.
Nou hebben ze mijn mail beantwoord en de opdracht goedgekeurd. Maar ik weet niet welke van de 2, de 1e of de 2e.
Ik bedoel inderdaad SS.
Zo heb ik regelmatig dingen die oneerlijk zijn. Moet ik een overzichtsfoto maken van 8 meter hairstyling in een zeer krappe gangpad, licht ik dat toe, keuren ze hem alsnog af. Moeten ze meer fotomogelijkheden bieden, want dit kan echt niet. Dit zijn vaak opdrachten bij etos of kruidvat. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat soort opdrachten.
Betreffende de categorieën check, daar doel jij op denk ik....

Herken mij er totaal niet in.
pi_188690320
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
Ik maak tegenwoordig ook schermprintjes tijdens de opdracht, omdat je later niet kan zien wat er stond.
Ik heb de opdracht omdat ie was afgekeurd, nog een keer gedaan.
Nou hebben ze mijn mail beantwoord en de opdracht goedgekeurd. Maar ik weet niet welke van de 2, de 1e of de 2e.
Ik bedoel inderdaad SS.
Zo heb ik regelmatig dingen die oneerlijk zijn. Moet ik een overzichtsfoto maken van 8 meter hairstyling in een zeer krappe gangpad, licht ik dat toe, keuren ze hem alsnog af. Moeten ze meer fotomogelijkheden bieden, want dit kan echt niet. Dit zijn vaak opdrachten bij etos of kruidvat. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat soort opdrachten.
Kan je toch gewoon zien in je berichten centrum?
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2019 @ 01:08:29 #156
21636 Feestkabouter
pi_188701192
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 17:27 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Kan je toch gewoon zien in je berichten centrum?
Het gaat om de inhoud van de opdrachten.
Als jij tijdens het uitvoeren van een opdracht een onduidelijke instructie hebt gehad en er toch het beste van hebt geprobeerd te maken, en zij passen intussen de inhoud aan omdat ze er van een ander een opmerking over krijgen, dan kun jij later niet meer aantonen wat precies de instructie was toen jij de opdracht uitvoerde. Hetzelfde geldt ook voor de opdrachtomschrijving: bij Roamler heb ik zo wel meegemaakt dat de (bonus)vergoeding voor een opdracht wijzigde (omlaag) en ik daardoor NIET de vergoeding kreeg die ik behoorde te krijgen, volgens de overeenkomst die werd gesloten op het moment dat ik op Accepteren klikte.
pi_188701858
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 01:08 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Het gaat om de inhoud van de opdrachten.
Als jij tijdens het uitvoeren van een opdracht een onduidelijke instructie hebt gehad en er toch het beste van hebt geprobeerd te maken, en zij passen intussen de inhoud aan omdat ze er van een ander een opmerking over krijgen, dan kun jij later niet meer aantonen wat precies de instructie was toen jij de opdracht uitvoerde. Hetzelfde geldt ook voor de opdrachtomschrijving: bij Roamler heb ik zo wel meegemaakt dat de (bonus)vergoeding voor een opdracht wijzigde (omlaag) en ik daardoor NIET de vergoeding kreeg die ik behoorde te krijgen, volgens de overeenkomst die werd gesloten op het moment dat ik op Accepteren klikte.
Zoals ik het lees weet hij niet de volgorde meer van afkeuring en goedkeuring ivmn verschillende locaties. Dat staat in jouw berichten centrum.

Betreffende ss, bij ook maar een gevoel van onduidelijkheid maak ik altijd een screenshot. Zo ook laatst met de Deo! Check, ze willen alleen een actiekop, geen andere actieplekken voor de niveau elixer. Maar ik ken ze ondertussen en zag dat op een foto welke ik maakte wel een elixer display te zien was. De beschrijving was duidelijk, die dan dus niet. Evengoed een screenshot gemaakt.

Ze willen denk ik niet dat gegevens en of foto's bij ons blijven hangen. Dat is een keuze. Als wij dat niet accepteren kunnen wij ervoor kiezen geen checks meer te doen als consument.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2019 07:49:05 ]
pi_188704371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 17:26 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Betreffende de categorieën check, daar doel jij op denk ik....

Herken mij er totaal niet in.
Nee, categorieën check is van Roamler. Het ging over Smartspotter en dat je dan een overzichtsfoto van alle meters moet maken in een krappe gangpad. Dat vind ik gewoon niet te doen. Bij kruidvat staat er ook van alles in de weg zodat je niet alle meters in beeld kan krijgen. Niet een specifieke opdracht maar in het algemeen.
pi_188704451
Zo had ik ook ooit per ongeluk de verkeerde foto gebruikt voor een actieplek en daardoor 25 cent bonus misgelopen. Toen zei Ss dat ze dat niet handmatig konden aanpassen. Maar andersom kan wel, had ik niet genoeg extra foto's beschikbaar, toen heb ik de betaalde foto maar gebruikt met toelichting, toen konden ze opeens wel 25 cent aftrekken van de vergoeding.
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:08:44 #160
21636 Feestkabouter
pi_188712218
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 07:47 schreef Smartroam het volgende:

.......
Ze willen denk ik niet dat gegevens en of foto's bij ons blijven hangen. Dat is een keuze. Als wij dat niet accepteren kunnen wij ervoor kiezen geen checks meer te doen als consument.
de foto's blijven gewoon op mijn telefoon staan, dus dat is geen issue. en bij Roamler kun je zelf kiezen of je de foto's na inzenden ook op je telefoon wil laten staan.
maar de instructies...... waarom denk jij dat ze niet willen dat het bij ons blijft hangen?
en welke reden denk je dat zij daarvoor hebben?

misschien is er een valide reden voor die niet in ons nadeel is, maar als het ermee te maken heeft dat ze niet willen dat wij later in geval van een discussie kunnen terugzien wat er precies in de opdracht heeft gestaan, dan zou dat natuurlijk wel weer een stuk kwalijke mentaliteit zijn.
pi_188717954
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:08 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

de foto's blijven gewoon op mijn telefoon staan, dus dat is geen issue. en bij Roamler kun je zelf kiezen of je de foto's na inzenden ook op je telefoon wil laten staan.
maar de instructies...... waarom denk jij dat ze niet willen dat het bij ons blijft hangen?
en welke reden denk je dat zij daarvoor hebben?

misschien is er een valide reden voor die niet in ons nadeel is, maar als het ermee te maken heeft dat ze niet willen dat wij later in geval van een discussie kunnen terugzien wat er precies in de opdracht heeft gestaan, dan zou dat natuurlijk wel weer een stuk kwalijke mentaliteit zijn.
Foto's van ss blijven op jouw telefoon?

Ik denk niet dat ze voor die paar tientjes in de maand/paar maanden de discussie niet willen.

Het is puur informatie welke van hen is (voor ss misschien gevoelig)

Of ze vinden het gewoon niet nodig. Of ze willen geen geld hieraan uitgeven om het te ontwikkelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2019 09:27:20 ]
pi_188737309
Bij mij blijven de ss foto's niet op mijn telefoon. Op mijn oude telefoon alleen de laatste, maar bij mijn nieuwe telefoon helemaal niet.
pi_188885569
Roamler gaat echt behoorlijk achteruit met nakijken. Je kan nu gewoon 4 dagen wachten vordat je opdracht wordt goedgekeurd.
pi_188890632
Ik moet eigenlijk zeggen dat al mijn opdrachten of dezelfde dag, of begin volgende dag zijn nagekeken. Zo heb ik gisteren 6-8 opdrachten gedaan rond een uur of 1-3 en deze zijn allemaal gisteren ook meteen nagekeken.
pi_188897050
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Chocospekkie het volgende:
Ik moet eigenlijk zeggen dat al mijn opdrachten of dezelfde dag, of begin volgende dag zijn nagekeken. Zo heb ik gisteren 6-8 opdrachten gedaan rond een uur of 1-3 en deze zijn allemaal gisteren ook meteen nagekeken.
Dat is wel fijn. Ik hem inmiddels opdrachten openstaan die morgen de 5e dag ingaan. Niet echt normaal.
pi_188901023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:09 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Dat is wel fijn. Ik hem inmiddels opdrachten openstaan die morgen de 5e dag ingaan. Niet echt normaal.
Gebeurt bij mij wel met shifts maar niet normalenopdrachten
pi_188901651
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:01 schreef Bwienet het volgende:

[..]

Gebeurt bij mij wel met shifts maar niet normalenopdrachten
Het zijn inderdaad shifts van vorig weekend, maar 5 dagen wachten voordat deze worden nagekeken is natuurlijk abnormaal.
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 20:42:28 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188901706
De gewone opdrachten zijn binnen een paar uur nagekeken :Y

Twee thee checks gedaan, beetje babbeltje maken voor 12,50 elk ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_188902601
Gewone opdrachten duren momenteel ook lang. Plus energie check is na 24 uur nog niet nagekeken bij mij.
pi_188905028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 21:56 schreef Miek95 het volgende:
Gewone opdrachten duren momenteel ook lang. Plus energie check is na 24 uur nog niet nagekeken bij mij.
Ja maar vóór woensdag was het helemaal niet druk in app, en toen hebben ze ook niets gedaan. Je krijgt eigenlijk altijd het standaard excuus dat het druk is. Ik vind niet dat je 5+ dagen mag doen over nakijken. Ze wisten dat deze week eraan kwam, dus ze hadden gewoon vóór Woensdag alle shifts moeten nakijken. Die excuusjes ben ik nu wel echt een beetje beu aan raken. (Oh en ze zijn dus vandaag weer niet nagekeken)
  roze donderdag 12 september 2019 @ 20:58:50 #171
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_188917172
Weet iemand hoeveel je van die live sport checks mag doen? Telkens als ik 1 deed zag ik ze niet meer staan namelijk.
Your beauty never ever scared me.
pi_188921016
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand hoeveel je van die live sport checks mag doen? Telkens als ik 1 deed zag ik ze niet meer staan namelijk.
Ik heb geen idee, heb er nog nooit ééntje gedaan. Gewoon even vragen in de app, meestal reageren ze direct.
  vrijdag 13 september 2019 @ 10:23:58 #173
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_188922397
daar zit volgens mij geen limiet op
  † In Memoriam † vrijdag 13 september 2019 @ 16:01:25 #174
21636 Feestkabouter
pi_188927034
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2019 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand hoeveel je van die live sport checks mag doen? Telkens als ik 1 deed zag ik ze niet meer staan namelijk.
Je mag ze gewoon doen zolang ze beschikbaar zijn. Heb er wel eens meer dan 30 op een avond gedaan.
Soms zit er geen limiet op, soms ook wel...... maar daar zijn ze (zoals meestal) niet open over.
Dus enerzijds stimuleren ze ons dus soms om op pad te gaan, terwijl je daarbij anderzijds dus het risico bij kunt lopen dat je niks meer kunt accepteren. De CEO Jeroen ten Haave heeft daarover ooit tegen mij gezegd dat dat niet goed is en anders moet, maar blijkbaar heeft het werkvolk van Roamler binnen die tent meer te zeggen dan de CEO.

Met de hier bekende Martijn hierover trouwens ook eerst de ruzie gevoerd (voordat ik het uiteindelijk met Jeroen besprak).
Martijn bleef hierover bij hoog en bij laag zweren dat Roamler nooit prijsgeeft of er wel of niet een limiet op opdrachten zit. Dat is gewoon onzin, zoals wij allemaal weten, bij sommige opdrachten wordt (en werd ook destijds) expliciet gezegd dat er maar een beperkt aantal locaties moet worden bezocht of dat juist alle locaties moeten worden bezocht. Martijn is gewoon een betweter die het soms echter echt niet beter weet.
  vrijdag 13 september 2019 @ 23:39:03 #175
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_188935150
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 16:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Je mag ze gewoon doen zolang ze beschikbaar zijn. Heb er wel eens meer dan 30 op een avond gedaan.
Soms zit er geen limiet op, soms ook wel...... maar daar zijn ze (zoals meestal) niet open over.
Dus enerzijds stimuleren ze ons dus soms om op pad te gaan, terwijl je daarbij anderzijds dus het risico bij kunt lopen dat je niks meer kunt accepteren. De CEO Jeroen ten Haave heeft daarover ooit tegen mij gezegd dat dat niet goed is en anders moet, maar blijkbaar heeft het werkvolk van Roamler binnen die tent meer te zeggen dan de CEO.

Met de hier bekende Martijn hierover trouwens ook eerst de ruzie gevoerd (voordat ik het uiteindelijk met Jeroen besprak).
Martijn bleef hierover bij hoog en bij laag zweren dat Roamler nooit prijsgeeft of er wel of niet een limiet op opdrachten zit. Dat is gewoon onzin, zoals wij allemaal weten, bij sommige opdrachten wordt (en werd ook destijds) expliciet gezegd dat er maar een beperkt aantal locaties moet worden bezocht of dat juist alle locaties moeten worden bezocht. Martijn is gewoon een betweter die het soms echter echt niet beter weet.
Tegenwoordig wordt het soms al gemeld op Slack
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')