dit heb ik met SS ook gehad, heel kwalijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
.....
Zo heb ik regelmatig dingen die oneerlijk zijn. Moet ik een overzichtsfoto maken van 8 meter hairstyling in een zeer krappe gangpad, licht ik dat toe, keuren ze hem alsnog af. Moeten ze meer fotomogelijkheden bieden, want dit kan echt niet. Dit zijn vaak opdrachten bij etos of kruidvat. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat soort opdrachten.
aangezien je bij elke acceptatie een overeenkomst sluit met de DAN getoonde inhoud, zouden al deze bedrijven eigenlijk een echt goede geschiedenis moeten bijhouden van wat je overeenkomt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
Ik maak tegenwoordig ook schermprintjes tijdens de opdracht, omdat je later niet kan zien wat er stond.
Betreffende de categorieën check, daar doel jij op denk ik....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
Ik maak tegenwoordig ook schermprintjes tijdens de opdracht, omdat je later niet kan zien wat er stond.
Ik heb de opdracht omdat ie was afgekeurd, nog een keer gedaan.
Nou hebben ze mijn mail beantwoord en de opdracht goedgekeurd. Maar ik weet niet welke van de 2, de 1e of de 2e.
Ik bedoel inderdaad SS.
Zo heb ik regelmatig dingen die oneerlijk zijn. Moet ik een overzichtsfoto maken van 8 meter hairstyling in een zeer krappe gangpad, licht ik dat toe, keuren ze hem alsnog af. Moeten ze meer fotomogelijkheden bieden, want dit kan echt niet. Dit zijn vaak opdrachten bij etos of kruidvat. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat soort opdrachten.
Kan je toch gewoon zien in je berichten centrum?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:31 schreef crazyboy2309 het volgende:
Ik maak tegenwoordig ook schermprintjes tijdens de opdracht, omdat je later niet kan zien wat er stond.
Ik heb de opdracht omdat ie was afgekeurd, nog een keer gedaan.
Nou hebben ze mijn mail beantwoord en de opdracht goedgekeurd. Maar ik weet niet welke van de 2, de 1e of de 2e.
Ik bedoel inderdaad SS.
Zo heb ik regelmatig dingen die oneerlijk zijn. Moet ik een overzichtsfoto maken van 8 meter hairstyling in een zeer krappe gangpad, licht ik dat toe, keuren ze hem alsnog af. Moeten ze meer fotomogelijkheden bieden, want dit kan echt niet. Dit zijn vaak opdrachten bij etos of kruidvat. Ik krijg steeds meer een hekel aan dat soort opdrachten.
Het gaat om de inhoud van de opdrachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:27 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon zien in je berichten centrum?
Zoals ik het lees weet hij niet de volgorde meer van afkeuring en goedkeuring ivmn verschillende locaties. Dat staat in jouw berichten centrum.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:08 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud van de opdrachten.
Als jij tijdens het uitvoeren van een opdracht een onduidelijke instructie hebt gehad en er toch het beste van hebt geprobeerd te maken, en zij passen intussen de inhoud aan omdat ze er van een ander een opmerking over krijgen, dan kun jij later niet meer aantonen wat precies de instructie was toen jij de opdracht uitvoerde. Hetzelfde geldt ook voor de opdrachtomschrijving: bij Roamler heb ik zo wel meegemaakt dat de (bonus)vergoeding voor een opdracht wijzigde (omlaag) en ik daardoor NIET de vergoeding kreeg die ik behoorde te krijgen, volgens de overeenkomst die werd gesloten op het moment dat ik op Accepteren klikte.
Nee, categorieën check is van Roamler. Het ging over Smartspotter en dat je dan een overzichtsfoto van alle meters moet maken in een krappe gangpad. Dat vind ik gewoon niet te doen. Bij kruidvat staat er ook van alles in de weg zodat je niet alle meters in beeld kan krijgen. Niet een specifieke opdracht maar in het algemeen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:26 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Betreffende de categorieën check, daar doel jij op denk ik....
Herken mij er totaal niet in.
de foto's blijven gewoon op mijn telefoon staan, dus dat is geen issue. en bij Roamler kun je zelf kiezen of je de foto's na inzenden ook op je telefoon wil laten staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:47 schreef Smartroam het volgende:
.......
Ze willen denk ik niet dat gegevens en of foto's bij ons blijven hangen. Dat is een keuze. Als wij dat niet accepteren kunnen wij ervoor kiezen geen checks meer te doen als consument.
Foto's van ss blijven op jouw telefoon?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:08 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
de foto's blijven gewoon op mijn telefoon staan, dus dat is geen issue. en bij Roamler kun je zelf kiezen of je de foto's na inzenden ook op je telefoon wil laten staan.
maar de instructies...... waarom denk jij dat ze niet willen dat het bij ons blijft hangen?
en welke reden denk je dat zij daarvoor hebben?
misschien is er een valide reden voor die niet in ons nadeel is, maar als het ermee te maken heeft dat ze niet willen dat wij later in geval van een discussie kunnen terugzien wat er precies in de opdracht heeft gestaan, dan zou dat natuurlijk wel weer een stuk kwalijke mentaliteit zijn.
Dat is wel fijn. Ik hem inmiddels opdrachten openstaan die morgen de 5e dag ingaan. Niet echt normaal.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Chocospekkie het volgende:
Ik moet eigenlijk zeggen dat al mijn opdrachten of dezelfde dag, of begin volgende dag zijn nagekeken. Zo heb ik gisteren 6-8 opdrachten gedaan rond een uur of 1-3 en deze zijn allemaal gisteren ook meteen nagekeken.
Gebeurt bij mij wel met shifts maar niet normalenopdrachtenquote:Op woensdag 11 september 2019 16:09 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Ik hem inmiddels opdrachten openstaan die morgen de 5e dag ingaan. Niet echt normaal.
Het zijn inderdaad shifts van vorig weekend, maar 5 dagen wachten voordat deze worden nagekeken is natuurlijk abnormaal.quote:Op woensdag 11 september 2019 20:01 schreef Bwienet het volgende:
[..]
Gebeurt bij mij wel met shifts maar niet normalenopdrachten
Ja maar vóór woensdag was het helemaal niet druk in app, en toen hebben ze ook niets gedaan. Je krijgt eigenlijk altijd het standaard excuus dat het druk is. Ik vind niet dat je 5+ dagen mag doen over nakijken. Ze wisten dat deze week eraan kwam, dus ze hadden gewoon vóór Woensdag alle shifts moeten nakijken. Die excuusjes ben ik nu wel echt een beetje beu aan raken. (Oh en ze zijn dus vandaag weer niet nagekeken)quote:Op woensdag 11 september 2019 21:56 schreef Miek95 het volgende:
Gewone opdrachten duren momenteel ook lang. Plus energie check is na 24 uur nog niet nagekeken bij mij.
Ik heb geen idee, heb er nog nooit ééntje gedaan. Gewoon even vragen in de app, meestal reageren ze direct.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand hoeveel je van die live sport checks mag doen? Telkens als ik 1 deed zag ik ze niet meer staan namelijk.
Je mag ze gewoon doen zolang ze beschikbaar zijn. Heb er wel eens meer dan 30 op een avond gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand hoeveel je van die live sport checks mag doen? Telkens als ik 1 deed zag ik ze niet meer staan namelijk.
Tegenwoordig wordt het soms al gemeld op Slackquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:01 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Je mag ze gewoon doen zolang ze beschikbaar zijn. Heb er wel eens meer dan 30 op een avond gedaan.
Soms zit er geen limiet op, soms ook wel...... maar daar zijn ze (zoals meestal) niet open over.
Dus enerzijds stimuleren ze ons dus soms om op pad te gaan, terwijl je daarbij anderzijds dus het risico bij kunt lopen dat je niks meer kunt accepteren. De CEO Jeroen ten Haave heeft daarover ooit tegen mij gezegd dat dat niet goed is en anders moet, maar blijkbaar heeft het werkvolk van Roamler binnen die tent meer te zeggen dan de CEO.
Met de hier bekende Martijn hierover trouwens ook eerst de ruzie gevoerd (voordat ik het uiteindelijk met Jeroen besprak).
Martijn bleef hierover bij hoog en bij laag zweren dat Roamler nooit prijsgeeft of er wel of niet een limiet op opdrachten zit. Dat is gewoon onzin, zoals wij allemaal weten, bij sommige opdrachten wordt (en werd ook destijds) expliciet gezegd dat er maar een beperkt aantal locaties moet worden bezocht of dat juist alle locaties moeten worden bezocht. Martijn is gewoon een betweter die het soms echter echt niet beter weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |