abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:04:25 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189520686
Die cups check van SS is flink frustrerend :X 2x afgekeurd omdat ik had aangegeven dat iets niet in het assortiment zat terwijl er blijkbaar wel een kaartje van was -O- gelukkig was de derde wel goed :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_189523571
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 21:04 schreef MaJo het volgende:
Die cups check van SS is flink frustrerend :X 2x afgekeurd omdat ik had aangegeven dat iets niet in het assortiment zat terwijl er blijkbaar wel een kaartje van was -O- gelukkig was de derde wel goed :)
Je bent niet de enigste, begin steeds meer een afkeer te krijgen van smartspotter. Ik heb het idee dat ze soms express afkeuren, de ene keer is de closeup te dichtbij en de andere keer te ver weg. Terwijl de opdracht bij een andere supermarkt op dezelfde manier was uitgevoerd wel goedgekeurd was. Smartspotter is wat mij betreft gewoon troep, daarnaast zijn de opdrachten belachelijk lang voor een lage vergoeding. En misschien is dit ook wel een tactiek van Ss, want hoe langer de opdracht is hoe meer kans op fouten en dus redenen voor afkeur. Wanneer de opdracht verloopt en niet uitgevoerd is in de tussentijd kan de door jouw verzamelde informatie gewoon gebruikt worden voor de opdrachtgever. In dit geval dus volle winst voor Ss!

[ Bericht 2% gewijzigd door Infinti op 19-10-2019 23:14:59 ]
pi_189526868
Jullie beweren nogal wat. Ik had bij mijn eerste check niet goed gelezen, ik had geen foto gemaakt bij 3 of minder voorraad. Gewoon goedgekeurd!

Meestal als je een mailtje stuurt met jouw ideeën over hoe het is gegaan luisteren ze wel.

Met soep! Kreeg ik ook een afkeuringen, even bellen en toen kreeg ik een sorry. Goedgekeurd!
pi_189528726
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 23:08 schreef Infinti het volgende:

[..]

Je bent niet de enigste, begin steeds meer een afkeer te krijgen van smartspotter. Ik heb het idee dat ze soms express afkeuren, de ene keer is de closeup te dichtbij en de andere keer te ver weg. Terwijl de opdracht bij een andere supermarkt op dezelfde manier was uitgevoerd wel goedgekeurd was. Smartspotter is wat mij betreft gewoon troep, daarnaast zijn de opdrachten belachelijk lang voor een lage vergoeding. En misschien is dit ook wel een tactiek van Ss, want hoe langer de opdracht is hoe meer kans op fouten en dus redenen voor afkeur. Wanneer de opdracht verloopt en niet uitgevoerd is in de tussentijd kan de door jouw verzamelde informatie gewoon gebruikt worden voor de opdrachtgever. In dit geval dus volle winst voor Ss!
Ik ben het zeker met je eens over het feit dat de opdrachten bij Smartspotter over het algemeen inderdaad belachelijk lang zijn voor een wat mij betreft veel te lage vergoeding. Ik doe dan ook zo goed als nooit smartspotter opdrachten. Zo af en toe heb je uitschieters daar als bijvoorbeeld de opdracht 'Smartphone!' ofzo oploopt, maar daar houd ik het bij.
pi_189530337
Roamler opdrachten zijn ook vaak lang. Maar dat merk je niet door de wijze van inrichten.

Roamler is dan wel redelijker met de basisvergoeding. Dat zeker!
pi_189530613
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:40 schreef Smartroam het volgende:
Roamler opdrachten zijn ook vaak lang. Maar dat merk je niet door de wijze van inrichten.

Roamler is dan wel redelijker met de basisvergoeding. Dat zeker!
Dat klopt maar mis je een product bij Roamler wordt deze alsnog vaak goedgekeurd. Terwijl je bij Ss een al een afkeur krijgt omdat je een foto verwisseld hebt of omdat de foto te close is terwijl men daarom vraagt in de opdracht. Mijn slagingspercentage bij Roamler is 90% en bij Ss nu 40%. Dit zegt genoeg naar mijn inziens..
pi_189531608
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 14:03 schreef Infinti het volgende:

[..]

Dat klopt maar mis je een product bij Roamler wordt deze alsnog vaak goedgekeurd. Terwijl je bij Ss een al een afkeur krijgt omdat je een foto verwisseld hebt of omdat de foto te close is terwijl men daarom vraagt in de opdracht. Mijn slagingspercentage bij Roamler is 90% en bij Ss nu 40%. Dit zegt genoeg naar mijn inziens..
Waar zie jij je percentage bij roamler? Bij ss staat die hier op 98%. Waar loop jij vaak tegenaan? Groot verschil namelijk tussen gebruikers. Misschien kunnen we je helpen! (ik sta daar op 43, dus het is een gemiddeld van afgelopen maand van een hoop checks)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2019 15:25:12 ]
pi_189531819
SS wordt idd heel snel afgekeurd, ze zijn daar vrij streng. En ook vaak dat ik denk van nou nou die had ook wel goedgekeurd kunnen worden. Maar ik heb al maanden niks meer voor SS gedaan, voornamelijk ook vanwege het feit; lange opdrachten, weinig vergoeding.
  Moderator zondag 20 oktober 2019 @ 17:00:21 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189532969
SS keurt sowieso veel sneller af dan roamler. Nu had ik bijvoorbeeld aangegeven dat de cappuccino uitverkocht was maar daar geen extra foto van gemaakt. Op de andere foto’s die ik heb gemaakt kunnen ze dit ook zien dus ik vind het een beetje onzin dat dan meteen de hele opdracht wordt afgekeurd -O-

Mijn goedkeuringspercentage zit nu op 67% zie ik.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  † In Memoriam † zondag 20 oktober 2019 @ 19:39:50 #285
21636 Feestkabouter
pi_189535646
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 08:34 schreef Smartroam het volgende:
Jullie beweren nogal wat. Ik had bij mijn eerste check niet goed gelezen, ik had geen foto gemaakt bij 3 of minder voorraad. Gewoon goedgekeurd!

Meestal als je een mailtje stuurt met jouw ideeën over hoe het is gegaan luisteren ze wel.

Met soep! Kreeg ik ook een afkeuringen, even bellen en toen kreeg ik een sorry. Goedgekeurd!
MaJo en Infinity 'beweren' helemaal niks.
MaJo uit haar frustratie en Infinity sluit daarbij aan, laatstgenoemde voeft daar een gedachte aan toe (dat is wat anders dan een bewering) met daarbij ook nog 'misschien'. En gezien de ervaringen kan ik de gedachte wel begrijpen.
Van Roamler geloof ik oprecht dat zij afgekeurde inzendingen echt niet gebruiken, van SS durf ik het echt niet te zeggen.

Zoals in deze reeks al vaker is gebleken is SS heel erg onstabiel in de kwaliteit van beoordelen van inzendingen, en dat blijkt nu wederom uit deze ervaringen.
En een close-up soms te dichtbij en soms niet dichtbij genoeg: dat heb ik bij hen ook wel eens meegemaakt, en dat is gewoon keihard oneerlijk als zij niet heel duidelijk hebben uitgelegd aan welke eisen de close-up moet voldoen.

Op email reageren ze regelmatig helemaal niet, en qua correcties via de telefoon: ja dat gaat meestal wel goed (ook niet altijd), maar dan moet je dus wel in het bezit zijn van een portie assertiviteit.

Mooi dat jij in elk geval mazzel had.
  † In Memoriam † zondag 20 oktober 2019 @ 19:42:44 #286
21636 Feestkabouter
pi_189535704
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 17:00 schreef MaJo het volgende:
Op de andere foto’s die ik heb gemaakt kunnen ze dit ook zien dus ik vind het een beetje onzin dat dan meteen de hele opdracht wordt afgekeurd -O-
dat heeft dan misschien ook weer te maken met de manier waarop de dingen aan hun kant verder worden verwerkt.
als iets wel duidelijk is geinstrueerd en je doet dat vervolgens niet, ja dan is dat niet handig
pi_189541848
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:39 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

MaJo en Infinity 'beweren' helemaal niks.
MaJo uit haar frustratie en Infinity sluit daarbij aan, laatstgenoemde voeft daar een gedachte aan toe (dat is wat anders dan een bewering) met daarbij ook nog 'misschien'. En gezien de ervaringen kan ik de gedachte wel begrijpen.
Van Roamler geloof ik oprecht dat zij afgekeurde inzendingen echt niet gebruiken, van SS durf ik het echt niet te zeggen.

Zoals in deze reeks al vaker is gebleken is SS heel erg onstabiel in de kwaliteit van beoordelen van inzendingen, en dat blijkt nu wederom uit deze ervaringen.
En een close-up soms te dichtbij en soms niet dichtbij genoeg: dat heb ik bij hen ook wel eens meegemaakt, en dat is gewoon keihard oneerlijk als zij niet heel duidelijk hebben uitgelegd aan welke eisen de close-up moet voldoen.

Op email reageren ze regelmatig helemaal niet, en qua correcties via de telefoon: ja dat gaat meestal wel goed (ook niet altijd), maar dan moet je dus wel in het bezit zijn van een portie assertiviteit.

Mooi dat jij in elk geval mazzel had.
Oké, dan een uitlating met een suggestieve hint naar een bewering. Zo goed 😂?

Als je bijvoorbeeld een goedkeuring hebt van 67%, dan gaat er iets niet goed. Of je hebt drie checks gedaan waarvan er één is afgekeurd.

Ik ben het met je eens dat ze vaker dit soort zaken aan de orde hebben dan Roamler bijvoorbeeld. Heb jij enig idee hoe dit kan komen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2019 06:13:49 ]
pi_189541852
Iemand bij smartspotter heeft emoticons ontdekt.



[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2019 06:17:38 ]
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 08:10:49 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189542309
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:39 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

MaJo en Infinity 'beweren' helemaal niks.
MaJo uit haar frustratie en Infinity sluit daarbij aan, laatstgenoemde voeft daar een gedachte aan toe (dat is wat anders dan een bewering) met daarbij ook nog 'misschien'. En gezien de ervaringen kan ik de gedachte wel begrijpen.
Van Roamler geloof ik oprecht dat zij afgekeurde inzendingen echt niet gebruiken, van SS durf ik het echt niet te zeggen.

Zoals in deze reeks al vaker is gebleken is SS heel erg onstabiel in de kwaliteit van beoordelen van inzendingen, en dat blijkt nu wederom uit deze ervaringen.
En een close-up soms te dichtbij en soms niet dichtbij genoeg: dat heb ik bij hen ook wel eens meegemaakt, en dat is gewoon keihard oneerlijk als zij niet heel duidelijk hebben uitgelegd aan welke eisen de close-up moet voldoen.

Op email reageren ze regelmatig helemaal niet, en qua correcties via de telefoon: ja dat gaat meestal wel goed (ook niet altijd), maar dan moet je dus wel in het bezit zijn van een portie assertiviteit.

Mooi dat jij in elk geval mazzel had.
Het gaat er inderdaad om dat ze super streng zijn en ik me afvraag of ze de opdracht niet alsnog gebruiken :Y daarnaast is het vreemd dat ze het bij een ander wel goedkeuren :?

Ik heb ze gemaild en wat betreft de missende foto zeggen ze dat de opdracht incompleet is. Daarnaast zeggen ze dat ze bij kleine foutjes wel goedkeuren. Ik heb terug gemaild waarom de andere dan is afgekeurd waarin ik aangeef dat iets niet in het assortiment zat terwijl het uitverkocht bleek. Wordt vervolgd :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 08:11:55 #290
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189542318
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 06:12 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Oké, dan een uitlating met een suggestieve hint naar een bewering. Zo goed 😂?

Als je bijvoorbeeld een goedkeuring hebt van 67%, dan gaat er iets niet goed. Of je hebt drie checks gedaan waarvan er één is afgekeurd.

Ik ben het met je eens dat ze vaker dit soort zaken aan de orde hebben dan Roamler bijvoorbeeld. Heb jij enig idee hoe dit kan komen?
Die 67% is omdat ik de laatste tijd weinig opdrachten heb gedaan. Een andere opdracht is nu goedgekeurd en nu is het 71%
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2019 @ 12:05:28 #291
21636 Feestkabouter
pi_189545668
Ik moet zeggen dat ik het lage percentages vind hoor.
In de tijd dat ik nog actief bezig was met SS zat ik toch altijd wel tegen de 100%.

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 21-10-2019 12:10:48 ]
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2019 @ 12:10:35 #292
21636 Feestkabouter
pi_189545732
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 06:12 schreef Smartroam het volgende:


Ik ben het met je eens dat ze vaker dit soort zaken aan de orde hebben dan Roamler bijvoorbeeld. Heb jij enig idee hoe dit kan komen?
De algehele indruk die SS op mij maakt is dat ze veel harder zakelijk zijn dan Roamler. Veel meer gericht op het verdienen van centen met zo min mogelijk kosten (net als mijn huisbaas :{ ). Quick and dirty dus...... ik denk dat Roamler ook veel meer gericht is op het zo goed mogelijk voorzien in de behoefte van de klant, terwijl het SS weinig kan schelen als de klant uiteindelijk toch niet helemaal de juiste info krijgt.
Maar hoe het echt precies allemaal werkt aan de andere kant weet ik natuurlijk ook niet, het blijft gissen.
Roamler heeft ook z'n harde kanten, maar niet op een meedogenloze zakelijk harde manier (vind ik).
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 13:52:13 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189547037
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:05 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het lage percentages vind hoor.
In de tijd dat ik nog actief bezig was met SS zat ik toch altijd wel tegen de 100%.
Het verbaast mij eerlijk gezegd ook wel, denk dat die afkeuringen er zwaar ingehakt hebben. Ik zit nu weer op 75% dus ik klim langzaam weer op :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_189549518
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

De algehele indruk die SS op mij maakt is dat ze veel harder zakelijk zijn dan Roamler. Veel meer gericht op het verdienen van centen met zo min mogelijk kosten (net als mijn huisbaas :{ ). Quick and dirty dus...... ik denk dat Roamler ook veel meer gericht is op het zo goed mogelijk voorzien in de behoefte van de klant, terwijl het SS weinig kan schelen als de klant uiteindelijk toch niet helemaal de juiste info krijgt.
Maar hoe het echt precies allemaal werkt aan de andere kant weet ik natuurlijk ook niet, het blijft gissen.
Roamler heeft ook z'n harde kanten, maar niet op een meedogenloze zakelijk harde manier (vind ik).
Zullen beide bedrijven zich niet geheel richten op de behoefte van de klant? Misschien dat Roamler dat beter weet te doen (geeft ook een verklaring voor het gigantische verschil in pro versus rm checks)
  maandag 21 oktober 2019 @ 19:33:25 #295
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_189551729
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:54 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Zullen beide bedrijven zich niet geheel richten op de behoefte van de klant? Misschien dat Roamler dat beter weet te doen (geeft ook een verklaring voor het gigantische verschil in pro versus rm checks)
Wat ik vaak zie in de winkels is dat er personen van Hamilton Bright waar ook smartspotter onder valt allemaal verschillende soorten promotie materialen plaatsen zoals wobblers, banieren, vloerstickers, promotiemeubels enz, enz. En dat voor allemaal verschillende merken. Dus denk dat ze daar al genoeg mensen voor hebben en dat er daarom minder pro werk te doen is.
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2019 @ 19:47:54 #296
21636 Feestkabouter
pi_189552008
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:54 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Zullen beide bedrijven zich niet geheel richten op de behoefte van de klant? Misschien dat Roamler dat beter weet te doen (geeft ook een verklaring voor het gigantische verschil in pro versus rm checks)
geld verdienen is natuurlijk bij allemaal het doel. maar dat kun je met verschillende mentaliteiten aanpakken, het ligt er maar aan wat je als ondernemer het belangrijkst vindt.

je kunt met zo min mogelijk moeite en zonder enige achting voor andere mensen proberen je geld te verdienen (in deze hoek zit SS naar mijn mening).
of je kunt WEL achting hebben voor andere mensen (waarbij het dan de vraag is of daarbij klanten en de crowd dezelfde achting krijgen).... waarbij dat dan ook weer verschillende achterliggende ideeen kan hebben: wellicht houd je (voor de vorm) meer rekening met anderen omdat je verwacht daarmee op lange termijn beter te kunnen verdienen (hier zie ik Roamler), of misschien is een belangrijkere reden om datzelfde te doen dat je vindt dat je de mensen met wie je te maken hebt redelijk moet behandelen. het ligt er maar net aan wat voor geweten de beleidsmakers hebben... en in hoeverre ze onder druk staan (bijvoorbeeld van aandeelhouders of investeerders) om te presteren.

elke tussenliggende combinatie is natuurlijk ook mogelijk (en vast ook allerlei combinaties met andere aspecten).
pi_189552826
Eigenlijk herken ik helemaal niet jullie 'problemen' met Smartspotter. Ik voer af en toe wat checks voor hen uit, zoals afgelopen weekend de cups opdracht en alles werd gelijk goedgekeurd.

Goed lezen blijft bij hen belangrijk :)
pi_189557914
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:33 schreef Roamlerbike het volgende:

[..]

Wat ik vaak zie in de winkels is dat er personen van Hamilton Bright waar ook smartspotter onder valt allemaal verschillende soorten promotie materialen plaatsen zoals wobblers, banieren, vloerstickers, promotiemeubels enz, enz. En dat voor allemaal verschillende merken. Dus denk dat ze daar al genoeg mensen voor hebben en dat er daarom minder pro werk te doen is.
Daar heb je zeker een punt! Slim van je!
pi_189557916
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

geld verdienen is natuurlijk bij allemaal het doel. maar dat kun je met verschillende mentaliteiten aanpakken, het ligt er maar aan wat je als ondernemer het belangrijkst vindt.

je kunt met zo min mogelijk moeite en zonder enige achting voor andere mensen proberen je geld te verdienen (in deze hoek zit SS naar mijn mening).
of je kunt WEL achting hebben voor andere mensen (waarbij het dan de vraag is of daarbij klanten en de crowd dezelfde achting krijgen).... waarbij dat dan ook weer verschillende achterliggende ideeen kan hebben: wellicht houd je (voor de vorm) meer rekening met anderen omdat je verwacht daarmee op lange termijn beter te kunnen verdienen (hier zie ik Roamler), of misschien is een belangrijkere reden om datzelfde te doen dat je vindt dat je de mensen met wie je te maken hebt redelijk moet behandelen. het ligt er maar net aan wat voor geweten de beleidsmakers hebben... en in hoeverre ze onder druk staan (bijvoorbeeld van aandeelhouders of investeerders) om te presteren.

elke tussenliggende combinatie is natuurlijk ook mogelijk (en vast ook allerlei combinaties met andere aspecten).
Interessant. Benieuwd als je er werkt hoe de cultuur verschilt!
pi_189557918
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:28 schreef Miek95 het volgende:
Eigenlijk herken ik helemaal niet jullie 'problemen' met Smartspotter. Ik voer af en toe wat checks voor hen uit, zoals afgelopen weekend de cups opdracht en alles werd gelijk goedgekeurd.

Goed lezen blijft bij hen belangrijk :)
Ik snap het ook niet zo goed. Je moet bij ss inderdaad goed begrijpend kunnen lezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')