SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Bij mij was de eerste lezer in principe tevreden, maar is de tweede lezer nu vrij strengquote:Op zondag 14 juli 2019 12:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had een supervisor die bleef maar zeuren dat het niet goed genoeg was om voor de 'scriptiecommissie' te worden verdedigd. Hij deed alsof zijn leven er vanaf hing. Bleek dat die scriptiecommissie gewoon een andere hoogleraar + iemand uit het werkveld was (3 mensen dus) en helemaal niet zo moeilijk waren.
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:32 schreef stokj het volgende:
Haagse Bos
Noordeinde
Staten-Generaal
Scheveningen
Altijd leuk om de stad van de Hagenees te zijn.
Denk dat Charles eerder het loodje gaat leggen jaquote:Op zondag 14 juli 2019 12:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja hij zal zoiets wel denken over zijn ma ja![]()
![]()
Klinkt als good cop bad copquote:Op zondag 14 juli 2019 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij mij was de eerste lezer in principe tevreden, maar is de tweede lezer nu vrij streng
Ik denk zelf twee werkdagen werk, dus niet enorm veelquote:Op zondag 14 juli 2019 12:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt als good cop bad cop![]()
![]()
![]()
Heb je nog veel herstelwerk te doen?
Dat zijn dan dus wel zo'n beetje de highlights daar?quote:Op zondag 14 juli 2019 12:32 schreef stokj het volgende:
Haagse Bos
Noordeinde
Staten-Generaal
Scheveningen
Altijd leuk om de stad van de Hagenees te zijn.
Denk het ook ja. Die vrouw is nog zo fit als een hoentje.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat Charles eerder het loodje gaat leggen ja
Heb je hem ook weerquote:Op zondag 14 juli 2019 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zijn dan dus wel zo'n beetje de highlights daar?
Mama de koningin zal wel een reden hebben om het Charles nog niet te geven. Ik verdenk die ouwe ervan dat ze op William wachtquote:Op zondag 14 juli 2019 12:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat Charles eerder het loodje gaat leggen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |