Goede UI welquote:Op zondag 14 juli 2019 12:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, maar hij was net te laat met de aanhouding. Had een paar uur eerder een UI-bewijs aangeschaft namelijk
Dat is het altijd, ze vinden dat alles beter kan om zo 'het eindniveau' te borgen.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht er klaar mee te zijn, maar de docenten vonden het nog niet goed genoeg
Hahaha!quote:Op zondag 14 juli 2019 12:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Haha jonkie dat je bent ook he 🤗 schooo schattig koetsjiekoe
Tja hij zal zoiets wel denken over zijn ma jaquote:Op zondag 14 juli 2019 12:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow queen Elizabethouwe tang. Arme Charles zit maar te wachten tot ze de pijp uit gaat
ja, psies, waarschijnlijk was het voldoende geweest, maar hebben ze zoiets van: er zit meer potentie inquote:Op zondag 14 juli 2019 12:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is het altijd, ze vinden dat alles beter kan om zo 'het eindniveau' te borgen.
Of je moet nou net zo een supervisor hebben die alleen voor de 10 gaat als eindcijfer![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Niet mijn haar in de waar doen oma
Ik had een supervisor die bleef maar zeuren dat het niet goed genoeg was om voor de 'scriptiecommissie' te worden verdedigd. Hij deed alsof zijn leven er vanaf hing. Bleek dat die scriptiecommissie gewoon een andere hoogleraar + iemand uit het werkveld was (3 mensen dus) en helemaal niet zo moeilijk waren.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, psies, waarschijnlijk was het voldoende geweest, maar hebben ze zoiets van: er zit meer potentie in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |