SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Bij mij was de eerste lezer in principe tevreden, maar is de tweede lezer nu vrij strengquote:Op zondag 14 juli 2019 12:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had een supervisor die bleef maar zeuren dat het niet goed genoeg was om voor de 'scriptiecommissie' te worden verdedigd. Hij deed alsof zijn leven er vanaf hing. Bleek dat die scriptiecommissie gewoon een andere hoogleraar + iemand uit het werkveld was (3 mensen dus) en helemaal niet zo moeilijk waren.
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:32 schreef stokj het volgende:
Haagse Bos
Noordeinde
Staten-Generaal
Scheveningen
Altijd leuk om de stad van de Hagenees te zijn.
Denk dat Charles eerder het loodje gaat leggen jaquote:Op zondag 14 juli 2019 12:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja hij zal zoiets wel denken over zijn ma ja![]()
![]()
Klinkt als good cop bad copquote:Op zondag 14 juli 2019 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij mij was de eerste lezer in principe tevreden, maar is de tweede lezer nu vrij streng
Ik denk zelf twee werkdagen werk, dus niet enorm veelquote:Op zondag 14 juli 2019 12:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt als good cop bad cop![]()
![]()
![]()
Heb je nog veel herstelwerk te doen?
Dat zijn dan dus wel zo'n beetje de highlights daar?quote:Op zondag 14 juli 2019 12:32 schreef stokj het volgende:
Haagse Bos
Noordeinde
Staten-Generaal
Scheveningen
Altijd leuk om de stad van de Hagenees te zijn.
Denk het ook ja. Die vrouw is nog zo fit als een hoentje.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat Charles eerder het loodje gaat leggen ja
Heb je hem ook weerquote:Op zondag 14 juli 2019 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zijn dan dus wel zo'n beetje de highlights daar?
Mama de koningin zal wel een reden hebben om het Charles nog niet te geven. Ik verdenk die ouwe ervan dat ze op William wachtquote:Op zondag 14 juli 2019 12:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat Charles eerder het loodje gaat leggen ja
Ik liep een keer achterom bij Noordeinde, dacht de steegjes door een short cut te nemen naar het Prinsenpark. Dus ik volgde zo een meid die voor me liep. Dat steegje liep dood en ze belde aan bij een deur. Ik dacht je moet oversteken ofzo. Bleek een van de zijingangen van paleis Noordeinde te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zijn dan dus wel zo'n beetje de highlights daar?
Was ze lekker ?quote:Op zondag 14 juli 2019 12:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik liep een keer achterom bij Noordeinde, dacht de steegjes door een short cut te nemen naar het Prinsenpark. Dus ik volgde zo een meid die voor me liep. Dat steegje liep dood en ze belde aan bij een deur. Ik dacht je moet oversteken ofzo. Bleek een van de zijingangen van paleis Noordeinde te zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik liep een keer achterom bij Noordeinde, dacht de steegjes door een short cut te nemen naar het Prinsenpark. Dus ik volgde zo een meid die voor me liep. Dat steegje liep dood en ze belde aan bij een deur. Ik dacht je moet oversteken ofzo. Bleek een van de zijingangen van paleis Noordeinde te zijn.![]()
![]()
Bizar jaquote:Op zondag 14 juli 2019 12:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Die vrouw is nog zo fit als een hoentje.
Omdat hij natuurlijk populairder is dan Charles. En hij heeft die Catherine bij zich. En hij heeft al een troonopvolger, namelijk die kleine George.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mama de koningin zal wel een reden hebben om het Charles nog niet te geven. Ik verdenk die ouwe ervan dat ze op William wacht
Omdat Charles gewoon een idioot is.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Omdat hij natuurlijk populairder is dan Charles. En hij heeft die Catherine bij zich. En hij heeft al een troonopvolger, namelijk die kleine George.
Harry is leukerquote:Op zondag 14 juli 2019 12:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mama de koningin zal wel een reden hebben om het Charles nog niet te geven. Ik verdenk die ouwe ervan dat ze op William wacht
Jawel, alleen jammer dat die beveiliger streng keek en ik bij voorbaat al kansloos was om mij daar naar binnen te praten.quote:
Beetje overdreven. Braaf hoeft niet saai te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind je ?
Saaie mensen zijn gwn saai, heeft niks met braaf zijn te maken.
Brave mensen hebben iets van rust over hun heen vind ik.Brave mensen
![]()
Valt denk ik wel mee. Ik heb haar biografie per ongeluk gelezen. Ze schijnt een hele zorgzame vrouw te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bizar jaze komt bij mij over als een tiran.
quote:
Zo iemand kan je toch niet serieus nemen om belangrijke staatszaken te bespreken...man man manquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo iemand kan je toch niet serieus nemen om belangrijke staatszaken te bespreken...man man man![]()
![]()
ACh man lekker ouwehoeren moet kunnen toch !!!quote:Op zondag 14 juli 2019 12:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo iemand kan je toch niet serieus nemen om belangrijke staatszaken te bespreken...man man man![]()
![]()
Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 12:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Braaf hoeft niet saai te zijn natuurlijk.
Maar bij de mooiste avonturen hoort wel een beetje balsturigheid
Van die mensen die altijd weggaan als het uit de hand begint te lopendan wordt het juist interessant.
Vanuit dat geouwehoer zal hij besluiten moeten nemen. Gaat dat land nog meer naar de klote (en dan kunnen we extra KLB topics openen over de Brittenquote:Op zondag 14 juli 2019 12:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
ACh man lekker ouwehoeren moet kunnen toch !!!
Hoe heb je haar biografie “per ongeluk” gelezenquote:Op zondag 14 juli 2019 12:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee. Ik heb haar biografie per ongeluk gelezen. Ze schijnt een hele zorgzame vrouw te zijn.
JAAAAAAAA JUICH GENOTquote:
Kan mij der serieus niet druk om maken meer, naar mij de zonvloedquote:Op zondag 14 juli 2019 12:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Vanuit dat geouwehoer zal hij besluiten moeten nemen. Gaat dat land nog meer naar de klote (en dan kunnen we extra KLB topics openen over de Britten![]()
![]()
)
Het is ook nooit goed hequote:Op zondag 14 juli 2019 12:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]alleen vanwege het juichen.. hogere eisen stellen jij !
Als je bij hem dan wekelijks langs moet dan weet je dat je voor een borrel en een snack daar alleen maar gaat lachen.quote:
Neeeheee moen, ik zou je niet saai durven noemen.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorIk zou dan in de categorie saai vallen dus..
Ik hoef die drama niet als het uit de hand gaat lopen... klaar daarmee.
Ooit wat gelezen over haar en zo verder gaan zoeken en voordat ik het wist vond ik een 600 pagina's tellende PDF dat haar biografie was en had ik het uitgelezen.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe heb je haar biografie “per ongeluk” gelezen?
Ik hou meer van poesjesquote:Op zondag 14 juli 2019 12:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:geerd wil je nu ook met Engine daten?
idd!quote:Op zondag 14 juli 2019 12:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Zijn moeder is al boven de 90 en nog steeds koningin.
Succes!quote:Op zondag 14 juli 2019 12:47 schreef Geerd het volgende:
Deze maand ga ik trouwens de 1e 10kg kwijt raken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat dat lukken?quote:Op zondag 14 juli 2019 12:47 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:47 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zekers! Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 14 juli 2019 12:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog 2 kg te gaan, dat moet lukken in 2 weken
Pppppleeeaze Geerdquote:Op zondag 14 juli 2019 12:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:geerd wil je nu ook met Engine daten?
Tsjaa, hij is zelf denk ik al in de 70. En dan nog eens koning wordenquote:Op zondag 14 juli 2019 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!"Maaaahaaaam, toe nou, ik wil ook een keer!"
Denk het wel vanmiddag nog lekker pilsen, maandag tot en met vrijdag werken geen drank en vreterij meer 5 dagen sporte, alleen vandaag rust gehad daarvoor 8 dagen achter elkaarquote:
Mooi zo... want andersquote:Op zondag 14 juli 2019 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neeeheee moen, ik zou je niet saai durven noemen.
Aanrader ?quote:Op zondag 14 juli 2019 12:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ooit wat gelezen over haar en zo verder gaan zoeken en voordat ik het wist vond ik een 600 pagina's tellende PDF dat haar biografie was en had ik het uitgelezen.
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi zo... want anders![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!"Maaaahaaaam, toe nou, ik wil ook een keer!"
Kwam beetje, werkkleren motorpak, alles paste net niet meer....collega zei al ga mee sporten dan...quote:Op zondag 14 juli 2019 12:50 schreef eNGine10 het volgende:
Geen idee ook wat ik weeg. Moet jaren geleden zijn dat ik op een weegschaal stond.
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kwam beetje, werkkleren motorpak, alles paste net niet meer....collega zei al ga mee sporten dan...
Naah komt wel![]()
![]()
![]()
Toen was der zo een allesbesttest via de werkgever, ik der heen alles was goed bloed, suiker cholesterol..
Alleen te zwaar natuurlijk...ik dacht ja toch maar zorgen beetje gezond blijven
quote:
Ja hier ook, dikke pensen overal...en dan van die vrouwelijke collegaas met een gigantische reet en maar vreten bij de smullers en frisdrank zuipenquote:Op zondag 14 juli 2019 12:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is ook verstandig, zeker voor de lange termijn. Ik heb collega's die in de 50 zijn met gigantische buiken, als je die ziet lopenwat ik in 10 min loop doen die 20 over.. En dan helemaal bezweet, kan nooit goed zijn.
Ik stop gewoon met eten als ik merk dat ik aan begin te komen. Beweeg op het werk wel genoeg, al zou ik ook best gezonder kunnen leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
2 kilo op de weegschaal is makkelijk afvallenquote:Op zondag 14 juli 2019 12:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog 2 kg te gaan, dat moet lukken in 2 weken
quote:Op zondag 14 juli 2019 13:00 schreef Geerd het volgende:
ow shit als hier mijn collega's posten dan ben ik zo weer weg hoor. Dat is creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij al vakantie?quote:Op zondag 14 juli 2019 13:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
2 kilo op de weegschaal is makkelijk afvallen
Denk dat sommige het ook hebben opgegeven he.. ze zullen er vast niet voor kiezen maar die denken ach het lukt toch niet dus maar “genieten”quote:Op zondag 14 juli 2019 12:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is ook verstandig, zeker voor de lange termijn. Ik heb collega's die in de 50 zijn met gigantische buiken, als je die ziet lopenwat ik in 10 min loop doen die 20 over.. En dan helemaal bezweet, kan nooit goed zijn.
Ik stop gewoon met eten als ik merk dat ik aan begin te komen. Beweeg op het werk wel genoeg, al zou ik ook best gezonder kunnen leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ja vocht verliesquote:Op zondag 14 juli 2019 13:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
2 kilo op de weegschaal is makkelijk afvallen
Ja wat is dan nog genieten...geniet je ervan als je nog niet eens normaal je sokken aan kan doen...quote:Op zondag 14 juli 2019 13:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat sommige het ook hebben opgegeven he.. ze zullen er vast niet voor kiezen maar die denken ach het lukt toch niet dus maar “genieten”
Soms is het best zielig als je de verhalen hoort en hoe sommige over zichzelf denken.
ja niet mijn sc dit of whatever dit is dus ik ben zo wel weer wegquote:Op zondag 14 juli 2019 13:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat sommige het ook hebben opgegeven he.. ze zullen er vast niet voor kiezen maar die denken ach het lukt toch niet dus maar “genieten”
Soms is het best zielig als je de verhalen hoort en hoe sommige over zichzelf denken.
Lekker !!! Daten ?quote:Op zondag 14 juli 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
ja niet mijn sc dit of whatever dit is dus ik ben zo wel weer weg
Maar eerst even dit: of sommige mensen vinden het gewoon niet lelijk. Ik ben dik en fucking sexy. Dat is ook gewoon een optie. Maar ik verveel me niet genoeg voor deze discussie dus bye
Ja precies vocht verlies je heel makkelijkquote:Op zondag 14 juli 2019 13:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja vocht verlies1 keer per week ofzo ga ik ff op de weegschaal en dan zie je het wel...
Daarbij is heel mijn levensstijl aardig omgegooid, dus daar pak ik ook nog de nodige calorieën weg..
Eerder was het na het werk eerst maar eens 2 halve liters...nou dan eens kijken wat er in de koelkast ligt hopa ff 2 slavinken of hamburgers in de pan...nog 2 halve liters ohw 04.00 laat ik eens naar bed gaan![]()
Daarom zei ik sommige hequote:Op zondag 14 juli 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
ja niet mijn sc dit of whatever dit is dus ik ben zo wel weer weg
Maar eerst even dit: of sommige mensen vinden het gewoon niet lelijk. Ik ben dik en fucking sexy. Dat is ook gewoon een optie. Maar ik verveel me niet genoeg voor deze discussie dus bye
Ik draai alleen maar late diensten, dus was heel makkelijk...ik bedoel als je om 1800 thuis komt ga je toch ook niet meteen naar bed ?quote:Op zondag 14 juli 2019 13:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja precies vocht verlies je heel makkelijkdan kan zo in een dag of 2 die kilo’s kwijt. Maar het is de bedoeling dat je idd een hele andere gezondere levensstijl hebben. Weegschaal kijk ik zelf niet echt, als mijn kleding past dan is het nog goed
![]()
Enne.. tot 4uur wakker blijven is nooit goed voor de lijnga je automatisch meer snacken
En daarom had ik genieten met aanhalingstekensquote:Op zondag 14 juli 2019 13:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja wat is dan nog genieten...geniet je ervan als je nog niet eens normaal je sokken aan kan doen...
Ow oke.. dacht 17-18uur thuis en dan nog even tot 4uur wakker blijvenquote:Op zondag 14 juli 2019 13:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik draai alleen maar late diensten, dus was heel makkelijk...ik bedoel als je om 1800 thuis komt ga je toch ook niet meteen naar bed ?
Ja, als ik zie wat je kunt doen in 2 maand tijd... tering als ik fotos terug kijk en nu..dikke kop gekquote:Op zondag 14 juli 2019 13:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En daarom had ik genieten met aanhalingstekens
Ja nee dat gaat niet lukken dan moet ik nog werkenquote:Op zondag 14 juli 2019 13:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow oke.. dacht 17-18uur thuis en dan nog even tot 4uur wakker blijven![]()
Slapen doe ik meestal rond 22-23 uur.
Kleine veranderingen kunnen al een groot verschil maken. Alleen al suiker laten staan bijvoorbeeld kan al heel wat uitmaken. En als je dat ook nog combineert met sporten ja dan gaat het hardquote:Op zondag 14 juli 2019 13:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, als ik zie wat je kunt doen in 2 maand tijd... tering als ik fotos terug kijk en nu..dikke kop gek![]()
![]()
![]()
![]()
En het is echt niet dat je geen pilsje meer moet drinken of ff vette burger halen bij de burgerking..
tot hoe laat werk jij dan en wat voor werk doe je als ik vragen magquote:Op zondag 14 juli 2019 13:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja nee dat gaat niet lukken dan moet ik nog werken
Ja precies...snoep koek en chips ben ik sws niet van..maar als je soms ziet wat collega's in de koffie pleuren of zelfs in de cappuccino nog 2 zakjes suiker a 5 gram x 6 koppen perdag...x 7 x 4 = 840 gram suiker per maand...alleen al in de koffiequote:Op zondag 14 juli 2019 13:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kleine veranderingen kunnen al een groot verschil maken. Alleen al suiker laten staan bijvoorbeeld kan al heel wat uitmaken. En als je dat ook nog combineert met sporten ja dan gaat het hard
Maar je moet jezelf ook niet van alles ontzeggen nee.. als jij een biertje wil drinken of een burger eten moet dat gwn kunnen. Alleen niet dagelijks en in grote hoeveelheden
Ik ben conducteur ik werk tussen 1600 en 0300 heel breed uitgemeten...nu zijn er werkzaamheden volgende week hele week rond 1715 beginnen tot 0115quote:Op zondag 14 juli 2019 13:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
tot hoe laat werk jij dan en wat voor werk doe je als ik vragen mag
Ja dat dus.. Het is maar koffie of thee en je denk er dus niet bij na aan de hoeveelheid suikers die je toevoegt. En dat kan dan aardig oplopenquote:Op zondag 14 juli 2019 13:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja precies...snoep koek en chips ben ik sws niet van..maar als je soms ziet wat collega's in de koffie pleuren of zelfs in de cappuccino nog 2 zakjes suiker a 5 gram x 6 koppen perdag...x 7 x 4 = 840 gram suiker per maand...alleen al in de koffie
Yes kaas, worst noten, maar ook dat niet meer zoveel...boerenmetworst en paar honderd gram kaas met een half krat bier ging er zo door op een vrije dagquote:Op zondag 14 juli 2019 13:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat dus.. Het is maar koffie of thee en je denk er dus niet bij na aan de hoeveelheid suikers die je toevoegt. En dat kan dan aardig oplopen
Jij bent meer van de hartige snacks?
Dan is het niet vreemd dat je om 2uur nog wat gaat eten als je thuiskomtquote:Op zondag 14 juli 2019 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben conducteur ik werk tussen 1600 en 0300 heel breed uitgemeten...nu zijn er werkzaamheden volgende week hele week rond 1715 beginnen tot 0115
Ja nu dus wel, 1000 wekker sporten, nog ff zwemmen daarna 1230 thuis, ontbijten, 1500, eten maken fapje zetten, blouse strijken en werken eigenlijk al aardig naar de tering dan maja 0100 thuis tandenpoetsen en bed 1000 wekker etcquote:Op zondag 14 juli 2019 13:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan is het niet vreemd dat je om 2uur nog wat gaat eten als je thuiskomtmeteen gaan slapen lukt meestal toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |