TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De aero regels voor 2019 | Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? | Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? [ Bericht 3% gewijzigd door trein2000 op 13-07-2019 21:44:36 ] | |
StephanL | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:43 |
Sow die sessietijden![]() | |
potjecreme | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:43 |
Goed weer voor de zilveren pijlen. | |
#ANONIEM | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:44 |
Welke sessietijden ![]() | |
Tijn | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:44 |
Dus was het geen divebomb. Omdat Rosberg het te lomp deed. Er is een verschil tussen een bocht wat ruim nemen en gewoon rechtdoor gaan en op iemand anders inrijden. Ook was Rosberg toen in Oostenrijk niet voor Lewis, zoals Verstappen wel voor Leclerc was. | |
trein2000 | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:44 |
Opgelost | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:46 |
Klopt. Zoek de verschillen. ![]() ![]() | |
3rr0r | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:47 |
| |
StephanL | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:47 |
Er stond eerst wat anders, dan dat er nu staat. | |
#ANONIEM | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:48 |
Vaag ![]() Terwijl hij normaal zo'n aardig en de-escalerend persoon is. [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2019 21:50:29 ] | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 21:48 |
Klopt, een kutopmerking richting een andere gebruiker. Vandaar dat ik het uit de OP heb gehaald. Niet heel sportief als we zo met elkaar omgaan hier. | |
Fyodor | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:07 |
Interessant, op die gifjes lijken het zo soortgelijke incidenten. Maar wat ik me nog herinner van de onboard van Rosberg destijds was hij dat wel erg lang wachtte met insturen... | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:14 |
Jawel, hij haalt met opzet de apex niet door gewoon veel later te remmen. Dat is gewoon de definitie. Hetzelfde wat Ricciardo ook constant deed. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:15 |
Ja het verschil is dat Verstappen het bij het uitkomen van de bocht doet en Rosberg daarvoor. De FIA vindt dat verschil belangrijk maar er is geen reden waarom dat zo zou moeten zijn. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:20 |
Jij vindt het geen reden. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:22 |
Er is geen reden, die wordt ook niet gegeven. Bij het uitkomen mag je iemand van de baan beuken en hoef je geen ruimte te geven. Waarom? Zeg het maar. Het maakt het racen een stuk minder leuk, kijk maar eens goed naar Stowe dit weekend. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:26 |
Max lag voor, had de bocht, zo werkt dat. Zo deden Senna en Schumacher dat vroeger al. Stowe is een heel ander soort bocht. En als daar rijders over de schreef gaan, krijgen ze een straf. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:33 |
Ze gingen naast elkaar de bocht in en ook door tot het moment dat Verstappen Leclerc eraf beukte. Op geen enkel moment lag Verstappen er duidelijk voor. Ernaast =/= er voor. Er is ook geen enkele regel of wat dan ook die dat zegt, dus deze onzin kun je achterwege laten. Bovendien bewijs je mijn punt: op deze manier betekent het dus altijd dat je gewoon hem laat er naast moet zetten en dan heb je volgens jouw logica altijd de bocht gewonnen. Een gevecht bestaat dan dus niet meer. Het is een bocht na een lang recht stuk met uitloop. En ook het tweede wat je zegt is gewoon weer niet waar. Kijk maar naar 2017: Vettel duwt Verstappen de baan af, Verstappen doet het terug. Mag allemaal schijnbaar. Daar hoor je niemand over denkbeeldige muren of dat Verstappen de bocht op had moeten geven aan Vettel alleen maar omdat die hem er naast gooide. Let nou maar gewoon op dit weekend, elke inhaalactie zal elke keer weer hetzelfde zijn. DRS + een late duik en dan van de baan duwen. En de 'fans' vinden het maar prachtig ![]() | |
Re | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:35 |
Altijd lekkere topic verziekende troll discussies met vuurvlieg, weinig veranderd | |
Tijn | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:35 |
De reden dat het OK is wat Verstappen daar doet, is dat er bij het eind van de bocht tijd genoeg is geweest voor Leclerc om een betere positie voor zichzelf te vinden. Verstappen rijdt ook niet tegen Leclerc aan, hij neemt alleen de bocht op zo'n manier dat de ruimte voor Leclerc wegvalt. Dit in tegenstelling tot Rosberg, die zonder enige indicatie rechtdoor gaat en op Hamilton inrijdt, terwijl Hamilton er bovendien voor lag. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:37 |
Kijk, dat in die video dat zien we graag, dat is racen. Die actie daarna met Vettel en Bottas ook ![]() Niet dat sneeuwvlokjes gedrag. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:39 |
Hij heeft een prima positie. Door de buitenbocht te nemen heeft hij meer tractie en dus een betere exit. Zie ook de vorige ronde. Irrelevant dus. Er is geen verschil. Leclerc rijdt daar, Verstappen neemt die ruimte weg door tegen hem aan te rijden. Bij het uitkomen van de bocht mag dat, op elk ander punt van het circuit is dat ten strengste verboden (zie Bottas vs Verstappen Monza 2018). Waarom dat wel mag bij het uitkomen van de bocht is nooit goed uitgelegd en ook nu nog niet. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:40 |
Wat schattig. Ach, je moet toch wat als je geen punt hebt. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:40 |
Leclerc zit met 4 wielen naast de baan en beukt Verstappen met z'n voorwiel door naar rechts te sturen. Wat mij betreft een 5 seconden straf voor Leclerc, het is dat hij er geen voordeel van had. Dat is het hele idee, dat je de ander niet teveel ruimte laat, anders halen ze je weer in. Het moet geen optocht worden met schriftelijke toestemming om in te halen. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:41 |
Toegegeven, leuk gevonden ![]() | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:42 |
Is een feit: Leclerc stuurde naar rechts terwijl hij wist dat Max daar al reed. Hij zat daar op het vuil dus tractie had hij daar sowieso niet. Je moet je ook gewonnen kunnen geven als rijder. Hij had achter Max langs kunnen kruisen en een poging doen om hem weer in te halen maar Leclerc wist goed dat hij verslagen was, scheelde een dikke seconde per ronde. | |
#ANONIEM | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:43 |
Als er gewoon nog een grindbak had gelegen dan had Leclerc ingehouden. Hij hoorde daar überhaupt niet te zitten. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:45 |
Hij had natuurlijk naar links moeten sturen want daar gaat de baan ook naar toe ![]() Oh nee wacht, daar staat die onzichtbare muur natuurlijk... | |
Tijn | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:46 |
Nee, dat is niet irrelevant. Je hebt alleen een betere exit als je je lijn kunt rijden, maar Leclerc rijdt hier niet in z'n eentje, hij moet z'n positie verdedigen omdat-ie wordt bedreigd door Verstappen. De essentie van succesvol inhalen is ervoor zorgen dat je de lijn van de verdedigende auto compromitteert. Een goede verdediging draait om het voorkomen daarvan. Leclerc liet dit na door te wijd aan de buitenkant te blijven. Daardoor liet-ie de deur open voor Verstappen, die 'm zo kon afsnijden. Leclerc had er nooit vanuit moeten gaan dat er wel ruimte voor 'm gelaten zou worden, want dat hoeft helemaal niet. Hier nog wat goede videos hierover: Verstappen rijdt niet tegen Leclerc, hij neemt alleen de bocht wijd zodat de ruimte voor Leclerc wegvalt. Dat mag aan het eind van een bocht, omdat degene die de bocht heeft mag bepalen hoe-ie z'n lijn neemt. De ander moet maar zorgen dat-ie niet in de problemen komt. Dat is echt racing 101. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:46 |
Nee, hij had 2 opties: - van het gas gaan en achter Max langs proberen te kruisen - van de baan af gaan en dat heeft hij gedaan, met als gevolg dat hij z'n kans om Max ooit nog terug te pakken geheel verspeelde door vuile banden En uit frustratie Max nog even een beuk geven is ook wat jammer. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:48 |
Klopt, Leclerc gooit het gat 2x wagenwijd open, zoiets moet je niet bij een tegenstander doen die er om bekend staat om in te halen. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:50 |
Evenzo rijdt Verstappen naast Leclerc en heeft gewoon ruimte aan zijn rechterkant. Verstappen rijdt daar niet in zijn eentje en moet gewoon ruimte laten. De rest van je post is onzin, er bestaat simpelweg niet zoiets als 'de bocht hebben'. Met die leugen kun je stoppen. Ze reden naast elkaar de bocht in. Nogmaals, bij het ingaan van de bocht zijn ze allebei verplicht ruimte te geven. Dat staat heel duidelijk in de regels. Waarom dat bij het uitkomen van de bocht niet zo is is simpelweg niet duidelijk. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:51 |
Het is je nu voldoende uitgelegd. Je begrijpt niets van racen en verdedigen. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:51 |
Onzin. Leclerc nam dezelfde optie als de ronde er voor, de bocht wijd nemen en een betere exit krijgen daardoor. Dat kan gewoon, kijk nou maar eens naar de ronde er voor. Zowel Leclerc als Verstappen gaven elkaar net genoeg ruimte om te racen. Dat is hoe het moet zijn. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:53 |
Ja, hele goede exit ![]() Tuurlijk kan dat, maar hij liet wel 2x een gat. | |
Tijn | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:54 |
Klinkklare onzin. Er is geen enkele regel die zegt dat je de ander ruimte moet geven aan het eind van een bocht. Het oordeel van de stewards bevestigt dat. Het is naïef van Leclerc om er vanuit te gaan dat Verstappen twee keer hetzelfde doet. Natuurlijk probeert Verstappen iets anders als het vorige niet werkte. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:55 |
Dat... is precies wat ik zeg ![]() | |
Tijn | zaterdag 13 juli 2019 @ 22:59 |
Dan is het dus prima wat Verstappen in Oostenrijk deed. | |
potjecreme | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:00 |
Is dit nog de nabeschouwing? | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:00 |
Ja, omdat de regels niet kloppen. Verstappen hiervoor straffen zou belachelijk zijn aangezien zoveel coureurs er altijd al mee weggekomen zijn. | |
Tijn | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:03 |
Het is niet een kwestie van "ermee wegkomen". Dit is gewoon hoe racen werkt. Je kunt wel roepen dat er niet zoiets bestaat als "de bocht hebben", maar letterlijk elke coureur praat in dit soort termen. Het is algemeen geaccepteerd dat degene die voor ligt mag bepalen hoe hij een bocht neemt en dat degene daarachter maar moet zorgen dat-ie uit de problemen blijft. Dat jij dat niet wil accepteren betekent niet dat het niet waar is. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:07 |
Complete onzin, je verzint gewoon van alles ![]() Nog maar even daargelaten dat in dit geval Verstappen nooit er voor lag dus ook dat geraaskal kun je achterwege laten. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:08 |
Dat geldt bij het ingaan van de bocht. Haal die regel er maar bij uit het officiële regelboek, als je denkt dat het anders is. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:08 |
Bedankt voor het herhalen van mijn punt. | |
#ANONIEM | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:09 |
Christus. Leclerc laat te veel ruimte, Max duikt in het gat en haalt hem in. Leclerc had z'n verlies moeten nemen of achterlangs moeten kruisen om hem weer te pakken. In plaats daar van laat hij hem staan terwijl er geen ruimte is. Deal with it. [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2019 23:10:16 ] | |
mikieu | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:09 |
Anders hebben we het ook nog even een keer over Ver vs Ric in Baku? | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:10 |
Nou nee... ingaan bocht... niet uitkomen... En dat geldt voor Leclerc, niet voor Max... | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:10 |
Die ruimte is er puur en alleen maar niet omdat Verstappen die niet geeft. Dat mag niet bij het ingaan van de bocht maar wel bij het uitkomen. Waarom dat zo is kan niemand uitleggen. Behalve wat gezever over 'de bocht hebben' dat verder nergens op slaat. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:11 |
Dat zeg ik. Verdedigen naar een bocht. Le-zen. | |
vosss | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:11 |
HET WAS GROSJEAN ZIJN SCHULD!!!! ![]() | |
Tijn | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:12 |
Zo staat dat helemaal niet in de regels. Wat er wel staat is: Dit gaat dus over de verdedigende auto. De aanvaller hoeft helemaal geen ruimte te laten. En het gaat alleen om de "approach to the corner", niet over tijdens of na de bocht. In Formule 1 heb je de bocht wanneer je halverwege de andere auto rijdt op het punt dat je bij de apex komt. Dat verzin ik niet, dat is hoe coureurs en stewards over de jaren de regels hebben geïnterpreteerd. Verschillende raceklassen hebben hier soms verschillende definities voor, maar dit is over het algemeen hoe het in F1 wordt gezien. Hier staan wat goede voorbeelden van hoe het zit: https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ ![]() In dit geval is de aanvaller (rood) voor de verdediger (blauw) wanneer ze bij de apex zijn. De bocht is dus voor de aanvaller en een eventuele aanvaring is de schuld van de verdediger. ![]() In dit geval is de aanvaller (rood) niet halverwege de verdediger (blauw) bij de apex, dus is de bocht van de verdediger. Een eventuele aanvaring is hier de schuld van de aanvaller. Mocht het niet duidelijk zijn, dan kunnen de stewards ook besluiten dat beide partijen schuld hebben. In dat geval is er sprake van een racing incident en krijgt niemand een penalty. Dat laatste is wat er gebeurde in Oostenrijk tussen Leclerc en Verstappen. | |
TAV74 | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:12 |
Prima samengevat. | |
#ANONIEM | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:14 |
Die ruimte die je aangeeft voor de bocht is bij een verdedigende actie. Daarom loopt het voorbeeld bij Rosberg ook spaak. Die verdedigd. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:15 |
Voor de zoveelste keer dat is exact wat ik zeg. De vraag is waarom die regel wel bestaat bij het ingaan van de bocht maar niet bij het uitkomen. Dat kun je niet beantwoorden. Dat doe je wel. Laat de regel maar zien waar dat gedefinieerd is. En ook voor de zoveelste keer, dat is hier sowieso niet relevant aangezien ze naast elkaar reden en Verstappen er op geen enkel moment voor lag. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:17 |
Hans Anders? ![]() ![]() | |
Tijn | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:17 |
Dat is helemaal niet de vraag. Het gaat er niet om hoe het in jouw ogen zou moeten zijn, het gaat erom hoe het is. Ik heb m'n post nog wat aangepast en wat plaatjes voor je toegevoegd ter verduidelijking . | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:20 |
Dat is wél de vraag. Waarom is het wel zo bij het ingaan van de bocht maar niet bij het uitkomen ![]() | |
Tijn | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:20 |
Weet ik veel, vraag het de FIA. Feit is dat die regel niet bestaat, dus coureurs hoeven zich er ook niet aan te houden. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:21 |
Op elk moment volledig gelijk naast elkaar. Hint: de voorbanden raken elkaar. Zou dat kunnen als een van beide voor de ander reed? | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:21 |
Die hebben geen antwoord, net als jij. Er is gewoon geen reden voor te bedenken. Je stropoppen kun je achterwege laten. | |
#ANONIEM | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:22 |
| |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:23 |
Nog even hierop reagerend: Verstappen miste de apex met opzet. Dat is dus een divebomb. Wat hier staat gaat dus niet op, Verstappen had ruimte aan zijn rechterkant. En uit die link:
| |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:23 |
Ook een aanvaller mag niet iemand van de baan duwen hoor. Ook niet op een recht stuk, staat allemaal netjes beschreven in de regels. Maar bij het uitkomen van de bocht mag het ineens wel. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:24 |
Natuurlijk kunnen banden elkaar wel raken als er 1 voor ligt, die banden hebben een diameter van Ø 67 centimeter man... En je ziet duidelijk dat Max voor ligt, al is het maar minimaal. Er naast zitten is overigens ook voldoende, Leclerc kon niet meer insturen en moest de bocht aan Max laten ![]() | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:25 |
Een bocht is geen recht stuk. Leclerc werd ook niet naar buiten gedreven, hij kon echter niet insturen omdat Max daar al reed dus had moeten liften, achter Max aansluiten en dan een nieuwe poging doen. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:25 |
En ze raken elkaar vrijwel in het midden. Naast elkaar dus. Nee, dat is het niet. Dan mag racen niet meer. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:26 |
![]() Je bent echt zo ongelooflijk blind ![]() | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:27 |
Maar aan 1 oog. | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:28 |
Hier zie je duidelijk dat Max er voor zit: Leclerc direct kunnen kruisen maar toonde weinig inzicht door op het vuil te gaan rijden. ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:29 |
![]() | |
TheFreshPrince | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:30 |
Begin je nu ook nog tegen jezelf te praten. | |
#ANONIEM | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:31 |
Dat doet de aanvaller op dit moment ook niet. Leclerc stuur in op het moment dat Max er al naast zit en er dus geen ruimte is. Leclerc zoekt ruimte die er niet is. Dat kun je Max niet aanrekenen. Als hij van z'n gas was gegaan had hij achterlangs kunnen kruizen. Ik denk dat hij Max dan al voor bocht 4 weer had ingehaald. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2019 23:32:53 ] | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:33 |
Jawel, want Max mist met opzet de apex en heeft dus meer dan genoeg ruimte aan zijn rechterkant. Het feit dat Verstappen de apex mist is de enige reden dat Leclerc de bocht niet kan nemen. Dat ligt 100% aan Verstappen. Voor de zoveelste keer: Verstappen gaf geen ruimte aan Leclerc en duwde hem van de baan. Dat is toegestaan, maar alleen bij het uitkomen van de bocht. De vraag is waarom. Kun je daar nou eens een keer op ingaan in plaats van steeds andere zaken er bij halen? | |
tralalala | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:34 |
https://twitter.com/SkySportsF1/status/1150107598953340930 Max en Daniel ![]() Engelse televisie ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:34 |
Tip: kijk even naar de lapcounter. | |
Whiskers2009 | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:41 |
Echt hoor... | |
#ANONIEM | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:44 |
Dat zien we dan compleet anders. Leclerc doet een actie waarvan hij van te voren al weet dat er geen ruimte is. Als je vind dat wat Max doet niet mag, dan is de enige manier van inhalen die overblijft op een recht stuk met DRS. Fantastisch. Daarbij ben ik nu al een paar keer op in gegaan, maar dat punt lijkt je steeds te missen, aangezien je steeds hetzelfde herhaalt. Voor nu welterusten, hopelijk gaat het morgen over de race. Dit gesprek zit nu toch vast in een cirkel. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:46 |
Omgekeerd, Verstappen doet een actie waarbij hij al vantevoren weet dat hij Leclerc geen ruimte laat. En dat mag in F1, dat vind ik een probleem. Je andere punt heb je ook verkeerd om, door verdedigen aan de buitenkant te verbieden zijn DRS-divebombs de enige mogelijk inhaalacties. Omdat je dus al gewonnen hebt als je er naast kunt komen, je hoeft er niet voorbij want volgens sommigen heb je de bocht dan al gewonnen. En weer beantwoord je de vraag niet, dus doe geen moeite meer in het vervolg als je toch alleen maar wauwelt over irrelevante zaken. | |
Tijn | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:48 |
Met "sommigen" bedoel je hier "alle coureurs en stewards in Formule 1". | |
#ANONIEM | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:49 |
Schei toch uit met je selectieve geqoute. | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:50 |
En weer iemand die niet kan onderbouwen en dan maar frusti gaat doen. Rustig aan man. | |
Vliegbaard | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:54 |
Dus eigenlijk is het hele punt dat vuurvlieg wil maken dat er een regel moet komen dat de verdediger een lijn moet kiezen en de aanvaller moet wachten tot de verdediger veilig de bocht door is voor hij zijn lijn kan kiezen. Goeie discussie maar voer die in het damesvoetbaltopic ofzeu... | |
#ANONIEM | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:58 |
Jaja, daar ligt het aan. Onderbouwing van een ander negeren om vervolgens te zeggen dat hij niet kan onderbouwen. Lees mn post nog een keer, maar dan niet alleen wat je quote. Onderbouwing genoeg. Aju. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2019 23:59:05 ] | |
Fir3fly | zaterdag 13 juli 2019 @ 23:59 |
Eh, nee. Het is vrij simpel: iemand van de baan duwen moet gewoon niet mogen. Het mag niet bij het rijden op een recht stuk en het mag ook niet bij het ingaan van een bocht. Voer dat gewoon door bij het uitkomen en we zijn klaar. Als er iemand op gelijke hoogte naast je zit moet je ruimte laten wat mij betreft. Dat is overal zo, behalve in deze specifieke situatie en er is geen reden voor. Het verpest racen. Kijk nog eens terug naar ronde 68. Max valt aan, Leclerc verdedigt, ze geven elkaar op de millimeter genoeg ruimte en er is een gevecht gaande dat twee rechte stukken en twee bochten duurt. Zonder contact en zonder elkaar van de baan te duwen. Dat bewijst dat het gewoon kan ![]() | |
THEFXR | zondag 14 juli 2019 @ 00:03 |
man., man er zijn er hier een paar rijp voor het GGZ | |
Blik | zondag 14 juli 2019 @ 00:05 |
Als Leclerc die bocht gewoon fatsoenlijk aan de binnenkant had verdedigd ipv de de meest wijde bocht ever te maken dan was deze discussie er niet geweest. | |
Vliegbaard | zondag 14 juli 2019 @ 00:07 |
Dat gebeurt ook helemaal niet. Leclerc maakt 2 fouten waardoor hij zichzelf naast de baan zet. En omdat het een racesport is rijdt iemand het gat in wat Leclerc ongedekt laat. | |
Fir3fly | zondag 14 juli 2019 @ 00:08 |
Ok man ![]() | |
Vliegbaard | zondag 14 juli 2019 @ 00:09 |
Fijn dat je het eindelijk toe geeft ![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 14 juli 2019 @ 00:17 |
In 'discussie' gaan over Verstappen en/of Red Bull met @Fir3fly . ![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 14 juli 2019 @ 00:18 |
Leclerc trekt het quali-duel naar 4-6. De laatste drie quali's sneller dan Vettel. Begin van het einde voor Vettel? | |
ATuin-hek | zondag 14 juli 2019 @ 00:20 |
Nee joh, Ericsson! | |
4-elements | zondag 14 juli 2019 @ 00:24 |
En ik maar denken dat we dit weekend in Silverstone racen. Blijkbaar zijn er nog een aantal in Oostenrijk blijven hangen... ![]() | |
Tijn | zondag 14 juli 2019 @ 00:25 |
Vettel leek wel duidelijk een of ander probleem te hebben. Het gat in Q2 was 8 tienden, toch? Dat is veel te veel om alleen te verklaren doordat Leclerc wat sneller reed. | |
LTVDK | zondag 14 juli 2019 @ 00:26 |
| |
LTVDK | zondag 14 juli 2019 @ 00:28 |
En allejezus wat een kansloze discussie hier zeg ![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 14 juli 2019 @ 00:32 |
Probleem tussen zijn oren, denk ik. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 14 juli 2019 @ 00:48 |
Anyway, de eerste 4 binnen 18/100ste. Kan een hele leuke race worden morgen. ![]() | |
Bonobo11 | zondag 14 juli 2019 @ 02:05 |
Lichtpuntje in de duisternis in dit topic | |
THEFXR | zondag 14 juli 2019 @ 02:13 |
| |
Mano_ | zondag 14 juli 2019 @ 03:00 |
Neuh, dat bewijst dat je zo dus niet kan inhalen. Leclerc had gewoon eieren voor z'n geld moeten kiezen omdat hij niet goed genoeg verdedigd had. Alleen omdat er asfalt naast de baan ligt kon hij nog een poging doen zijn positie te redden door buiten de baan te gaan, maar het was niet genoeg. Had er gras of grind gelegen, dan had hij die positie al eerder opgegeven, achter Max aangesloten en waarschijnlijk weer voorbij kunnen steken op het volgende rechte stuk. Van elkaara van de baan duwen was geen sprake, Leclerc koos er zelf voor om buiten de lijntjes te kleuren. Als hij daarmee P1 terug had gepakt kon je imo zelfs spreken van 'leaving the track and gaining an advantage'. Wat mij betreft overigens geen straf waard, laat ze maar lekker knokken. Maar als je dit tegen wil gaan moet je je niet met racen bezig houden. Ga dan lekker de carnavalsoptocht kijken waar ze allemaal netjes achter elkaar aan karren. | |
de_boswachter | zondag 14 juli 2019 @ 07:13 |
De mods zijn weer eens nergens | |
KillerBee4ever | zondag 14 juli 2019 @ 07:33 |
https://www.reddit.com/r/(...)g_the_car_since_the/ Ik vond deze mogelijke verklaring op reddit. Het betreft beide auto's, alleen LeClerq ( ![]() | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 07:57 |
Sorry, ik had beter moeten weten. ![]() | |
lord_bono | zondag 14 juli 2019 @ 08:01 |
Het woord vrijwel zegt het al, iemand lag voor. In dit geval Max. | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 08:20 |
https://streamable.com/k3d94 Stukje met Button en Max, en ook met die Honda man en Button | |
zoem | zondag 14 juli 2019 @ 09:13 |
Door privéomstandigheden was de moderatie gisteren niet zoals je van ons gewend bent. Jammer dat een aantal mensen zich niet hebben kunnen inhouden. Vandaag zijn we gewoon present. | |
Donderkonijn | zondag 14 juli 2019 @ 09:14 |
Eigenlijk moet je voor sjarls standaard "Iet is I" zeggen als je zijn achternaam gebruikt.... imo ![]() | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 09:17 |
De race overalls van Red Bull van vandaag ![]() ![]() ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2019 09:18:29 ] | |
vosss | zondag 14 juli 2019 @ 09:21 |
![]() | |
Faraday01 | zondag 14 juli 2019 @ 09:34 |
En straks bij de persconferentie na de race in deze overall vragen om een Wodka Martini, shaken not stirred ![]() | |
Peterselieman | zondag 14 juli 2019 @ 09:42 |
Vettel mist het het goede gevoel in de auto en dan is hij gelijk belachelijk veel langzamer | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 09:43 |
Toffe interviews ![]() | |
ShaoliN | zondag 14 juli 2019 @ 09:44 |
Toch nog een kleine kans op regen. Dat zou de Ferrari strategie wel helpen. | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 09:45 |
Zoals verwacht ![]() Maar die petjes staan er echt niet bij ![]() | |
Peterselieman | zondag 14 juli 2019 @ 09:47 |
Regen maakt het wel saai, want hamster heeft de laatste regenraces gewonnen. Ferrari is al jaren nergens in de regen | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 10:16 |
Hoezo? Ze hebben bij Ferrari aangegeven dat dit de strategie is die ze wilden. Daar zullen ze heus wel een goede reden voor hebben. | |
ShaoliN | zondag 14 juli 2019 @ 10:27 |
Leclerc interview op motorsport geeft me het gevoel dat ook hij zwaar twijfelt aan hun concept. ‘We proberen er voorbij te komen en weg te rijden”. Ja goed idee Ferrari... | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 10:37 |
Welk concept? Strategie is meestal banden...hebben we het hier over hetzelfde? Bij sky gaf Binotto aan dat het precies volgens plan was, ook onderstreept door Oostenrijk. En dat wat jij over LeClerq zegt zie ik niet bepaald terug in dit interview met Buxton rond 13:00 | |
de_boswachter | zondag 14 juli 2019 @ 10:45 |
De mods zijn er weer ![]() | |
LTVDK | zondag 14 juli 2019 @ 10:46 |
Raceday ![]() | |
Tarado | zondag 14 juli 2019 @ 10:50 |
even los van wat ze bij Ferrari zeggen, ik denk toch dat ze nu in het nadeel zijn tov de auto's die op medium starten, zeker nu het vanaf plek 3 en 6 is. | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 11:07 |
Ik denk dat het niet veel uit maakt. Op medium starten en Mercedes rijdt weg en controleert de wedstrijd eenvoudig. Nu kan je iets anders proberen. Okay, van Vettel is het misschien niet handig op P6 voor de winst, maar Vettel pakt met een vroegere stop sowieso Gasly, als hij hem er niet al bij de start voorbij is. Wat mensen vergeten is dat wanneer LeClerq op P3 eerder stopt voor hards, dit niet betekend dat Ham en Bot op P1 en P2 niet ook vroeg moeten stoppen, Als LeqlerC op hards snellere tijden begint te rijden dan Ham en Bot zullen die ook gedwongen worden om te pitten omdat ze anders misschien undercut worden (al kunnen ze wel 1 van de 2 uitspelen om zo de boel te coveren). Dan hebben ze dus geen voordeel meer van die mediums die zo lang mee gaan. | |
nogeenoudebekende | zondag 14 juli 2019 @ 11:13 |
*edit: laten we niet opnieuw beginnen met die discussie* [ Bericht 73% gewijzigd door zoem op 14-07-2019 11:16:26 ] | |
Tarado | zondag 14 juli 2019 @ 11:16 |
ik ben nog niet overtuigd maar we gaan het zien ![]() ![]() | |
Faraday01 | zondag 14 juli 2019 @ 11:19 |
Denk je dat Ferrari met de enorme bandenslijtage op nieuw asfalt na een vroege stop op hard de race uit kan rijden? Of verwacht je dat het voor alle teams een 2 stop wordt ? | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 11:21 |
En de verwachting van Pirelli: ![]() Met de start bandjes van de top 10: ![]() Wel jammer dat Red Bull geen nieuwe softs meer heeft [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2019 11:22:30 ] | |
Tarado | zondag 14 juli 2019 @ 11:24 |
OK, dan zou het wel goed zijn van Ferrari maar ik hoorde gisteren dat die softs maar 8-9 rondjes meegaan | |
Nieuwschierig | zondag 14 juli 2019 @ 11:24 |
Dit onderwerp verdient een eigen topic. Het is wel duidelijk dat Fok veel langer nodig heeft dan de stewards om tot een beslissing te komen. | |
Tarado | zondag 14 juli 2019 @ 11:26 |
dat heb ik allemaal gemist gelukkig ![]() | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 11:36 |
Ik denk dat Max voor een 1 stopper gaat. Hamilton zal het ook willen proberen, Bottas twijfel ik of het hem lukt. De ferraris zullen wel voor 2 stoppers gaan | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 11:40 |
Een 1 stopper op Silverstone? Zelfs met nieuw asfalt vreet die baan banden. | |
Tarado | zondag 14 juli 2019 @ 11:41 |
een beetje regen zou het wel interessant maken | |
Droopie | zondag 14 juli 2019 @ 11:43 |
Ik denk ook dat ie gaat proberen met geel en wit de boel uitrijden. Die pitstraat is ook 29 seconden in/ uit. | |
LTVDK | zondag 14 juli 2019 @ 11:46 |
Niet zelfs, maar juist met nieuw asfalt ![]() | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 11:54 |
in 2017 en 2018 was het ook een 1 stopper voor Lewis. En toen gebruikte hij niet eens de hardste band die voor handen was. Dus waarom zou het nu niet kunnen? | |
tja77 | zondag 14 juli 2019 @ 11:55 |
Als iemand het kan, dan is het Max. Max is met afstand de beste in het managen van z’n rubber. Medium-hard zou kunnen lukken, zeker met een safetycar. | |
Tarado | zondag 14 juli 2019 @ 11:56 |
Hamilton kan dat ook wel aardig hoor | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 11:57 |
Mooi om te zien dit: https://www.gptoday.net/n(...)nde-over-silverstone | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 11:58 |
![]() ![]() Waarom doet iedereen alsof 1stoppers op Silverstone zo speciaal zijn? En die pirelli voorspellingen zijn dit jaar ook bijna altijd fout geweest met betrekking tot hoe lang een band het volhoud | |
tja77 | zondag 14 juli 2019 @ 11:59 |
Die kan het redelijk, maar starten vanaf pole of eerste rij, maakt dat natuurlijk wel een stukje makkelijker dan starten in de vuile lucht. | |
tja77 | zondag 14 juli 2019 @ 12:01 |
De banden en het asfalt van het ene jaar, zijn natuurlijk niet de banden en het asfalt van het andere jaar. | |
Tarado | zondag 14 juli 2019 @ 12:02 |
daarom te hopen dat Bottas een goeie start heeft of beter nog Leclerc maar dat is denk ik wat teveel gevraagd | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 12:04 |
Dat snap ik ook wel, maar waarom zou het dit jaar anders zijn? Hoe komt men aan die informatie want pirelli zelf is niet betrouwbaar gebleken. | |
LTVDK | zondag 14 juli 2019 @ 12:07 |
Wie weet hebben ze het wel een keertje goed, een stilstaande klok geeft ook 2 keer per dag de juiste tijd aan ![]() | |
vosss | zondag 14 juli 2019 @ 12:15 |
Zelfs in de zomer als de klok op wintertijd staat! ![]() | |
ESF1Gamer | zondag 14 juli 2019 @ 12:22 |
Als we het kabinet kunnen overtuigen om de zomertijd af te schaffen | |
opgebaarde | zondag 14 juli 2019 @ 12:33 |
Dit lijkt mij een onderwerp wat op zijn minst besproken zou mogen worden, want het ging ook over regelgeving, maar blijkbaar kunnen sommige jankerds hier niet tegen en krijgen nu hun zin | |
opgebaarde | zondag 14 juli 2019 @ 12:35 |
Maar ik heb gemist waar Mercedes 4 tienden voorsprong is kwijtgeraakt en ik heb nog nergens een artikel met een verklaring gelezen. Iemand een idee? | |
zoem | zondag 14 juli 2019 @ 12:36 |
Bespreken ja, maar niet meer hier aangezien het over Silverstone gaat. Dit mag in het algemene topic. | |
Nieuwschierig | zondag 14 juli 2019 @ 12:37 |
Porschecup nu op Eurosport. Het is Mercedesweer. Koel en veel zuurstof in de lucht. | |
tja77 | zondag 14 juli 2019 @ 12:39 |
Dus zelfs bij de Porschecup weet Mercedes te winnen? | |
Nieuwschierig | zondag 14 juli 2019 @ 12:40 |
Als ze mee mochten doen, ongetwijfeld. | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 12:40 |
In season development van Red Bull is meestal erg goed. Vorig jaar zaten ze er in het begin ook ver van af maar de laatste races kon Max mee vechten voor de overwinning | |
Tarado | zondag 14 juli 2019 @ 12:44 |
maar of de Mercs het echt kwijt zijn weet ik niet, ze staan gewoon weer netjes op 1 en 2 en dat met een mislukt rondje van Hamilton | |
Tinos85 | zondag 14 juli 2019 @ 12:49 |
Hamilton verneukte alleen z’n eerste rondje toch? | |
Tarado | zondag 14 juli 2019 @ 12:50 |
ja maar verbeterde zijn tijd toch niet in z'n 2e en Bottas toch ook niet of heb ik niet goed opgelet? | |
Mothzor | zondag 14 juli 2019 @ 12:50 |
Bij de support race van de Porsche Supercup regent het nu (race net afgelopen). Zou leuk zijn als de regen goed doorzet en we in ieder geval een vochtige baan bij de start hebben. | |
ChevyCaprice | zondag 14 juli 2019 @ 12:51 |
Klopt, in tegenstelling tot wat Doornbos zei verbeterde hij in zijn tweede rondje. Sterker nog, als de finishlijn 50 meter verder had gelegen stond hij op pole. | |
opgebaarde | zondag 14 juli 2019 @ 12:55 |
Zeker zeker, maar dat RBR nu al zoveel snelheid weet te vinden is toch wel onverwacht? Mercedes was tot op heden oppermachtig, goed om te zien dat de rest snelheid heeft gevonden, maar dit hadden we niet zien aankomen toch? | |
nogeenoudebekende | zondag 14 juli 2019 @ 12:58 |
Hier goed te zien inderdaad. | |
Gruj0 | zondag 14 juli 2019 @ 13:09 |
Mooi ![]() Zal potjecreme ook wel vinden. | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 13:12 |
Ik bedoelde de video ![]() https://www.gptoday.net/n(...)nde-over-silverstone | |
Tarado | zondag 14 juli 2019 @ 13:15 |
ik hoop dat die man nog meemaakt dat ze een keer een race winnen, zal wel teveel gevraagd zijn | |
ESF1Gamer | zondag 14 juli 2019 @ 13:19 |
De laatste is ook 7 jaar geleden | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 13:24 |
Max zit kennelijk niet direct op een regenrace te wachten: https://www.gptoday.net/n(...)anmiddag-niet-regent Op zich ook niet raar ivm nieuw asfalt en een goede uitgangspositie voor de race. | |
klaasweetalles | zondag 14 juli 2019 @ 13:26 |
*Houd eens op met complottheorieën. TRU is een deur verder* Ben trouwens benieuwd welke blunder Ferrarie en Vettel vandaag gaan maken [ Bericht 47% gewijzigd door zoem op 14-07-2019 13:32:17 ] | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 13:27 |
En Todt stelt een verbod op "hulpmiddelen voor coureurs" voor nadat hij eerder pleitte voor een terugkeer vh tanken: https://www.gptoday.net/n(...)n-voor-coureurs-voor | |
StephanL | zondag 14 juli 2019 @ 13:29 |
klaasweetalles | zondag 14 juli 2019 @ 13:31 |
waarom zie ik iedere keer die man met die witte snor in beeld elke keer als ik naar dit kijk... | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 13:34 |
Omdat een klein zwart snorretje nogal gevoelig ligt in de UK ![]() | |
zoem | zondag 14 juli 2019 @ 13:39 |
Regen op Silverstone. Eigenlijk te vroeg, hopelijk straks nog wat. | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 13:40 |
![]() | |
spectrumanalyser | zondag 14 juli 2019 @ 13:41 |
oei, dat shot zojuist van een bijna zo goed als lege tribune.... | |
Peterselieman | zondag 14 juli 2019 @ 13:42 |
Dat zijn de fans van Hamilton die van buiten de UK moeten komen ![]() | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 13:42 |
Dat is de tribune met de beste fans | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 13:44 |
Mooie bescheiden man, die Tanabe. | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 13:44 |
Net op Sky zei Max over mogelijke regen "I don't mind". | |
BeamofLight | zondag 14 juli 2019 @ 13:45 |
Great crowd | |
Mothzor | zondag 14 juli 2019 @ 13:48 |
Iemand een linkje naar de Frank Williams special van Sky? | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 13:49 |
Leclerc heeft het koud ![]() | |
spectrumanalyser | zondag 14 juli 2019 @ 13:50 |
Rosanna Tennant heeft zich verslapen? | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 13:54 |
Sorry, zal haar even een kop koffie geven en dan naar het circuit sturen ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 13:58 |
De coureurs gaan met de FIA praten over de controversiële (niet-)straffen kennelijk: https://www.racefans.net/(...)nalty-controversies/ | |
vosss | zondag 14 juli 2019 @ 14:02 |
Shelly. Nou hiephoi. | |
Marcoss | zondag 14 juli 2019 @ 14:02 |
Van Gameren gepromoveerd naar de bank | |
Ambrosius | zondag 14 juli 2019 @ 14:03 |
Successupporter dus. | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:03 |
Botoxlippen genot. | |
northernlight81 | zondag 14 juli 2019 @ 14:04 |
Bleekemolen zou komen zeiden ze gister nog. | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:04 |
Mongooltje Van Gameren. | |
DKUp | zondag 14 juli 2019 @ 14:04 |
Shelly Sterk Godin was fantastisch in Expeditie Robinson ![]() | |
Doler12 | zondag 14 juli 2019 @ 14:05 |
Die is helemaal afgemaakt op internet, door zijn complot theorie. ![]() | |
Marcoss | zondag 14 juli 2019 @ 14:05 |
Die zal vrijdag wel voor het laatst geweest zijn ![]() | |
HeatWave | zondag 14 juli 2019 @ 14:06 |
Dat is als zeggen dat die onverteerde maiskorrel wel mooi was in je poep ![]() | |
Metalfreak | zondag 14 juli 2019 @ 14:06 |
Die durft niet meer, die heeft wat teveel shit over zich heen gekregen (en terecht) ![]() | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:06 |
Expeditie is Expeditie niet meer sinds het overlijden van Ernst Paul. | |
J.A.R.V.I.S. | zondag 14 juli 2019 @ 14:06 |
Ach gut, weer zo'n instagram muts in de studio die pas sinds dat Max het goed doet F1 kijkt. Tijd dat JP Balkenende een vaste plek krijgt! [ Bericht 2% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 14-07-2019 14:11:55 ] | |
DKUp | zondag 14 juli 2019 @ 14:07 |
Ze heeft zichzelf helaas laten verbouwen volgens mij en zwanger. | |
Marcoss | zondag 14 juli 2019 @ 14:08 |
Inderdaad, echte F1-fans kijken al sinds 1983, anders telt het niet! | |
DKUp | zondag 14 juli 2019 @ 14:10 |
![]() | |
J.A.R.V.I.S. | zondag 14 juli 2019 @ 14:11 |
Nou nee dat hoeft ook weer niet, maar liever echte "fans/experts" in die studio dan zo'n nietszeggend tutje wat er alleen maar zit om aan de vrouwen quota te voldoen. | |
Zorro | zondag 14 juli 2019 @ 14:11 |
Laat dat tanken heel ver weg blijven. Vreselijk. | |
ESF1Gamer | zondag 14 juli 2019 @ 14:12 |
Had dan Rob van Someren uitgenodigd. Echt Shelly is te dom in F1 programma te komen opdraven. Blij dat ik voorbeschouwing oversla | |
ChevyCaprice | zondag 14 juli 2019 @ 14:12 |
Leuke meid joh die Shelly niks mis mee. | |
ESF1Gamer | zondag 14 juli 2019 @ 14:13 |
Was ik nog niet geboren ![]() | |
DKUp | zondag 14 juli 2019 @ 14:14 |
Kasper van Kooten de volgende keer dan maar. | |
Zorro | zondag 14 juli 2019 @ 14:14 |
De legendarische Lotus JPS niet live gezien hebben | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:15 |
Die mag dat wielrennen (geen sport) lekker kapot maken. | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:15 |
Als je nog niet vanuit de baarmoeder naar F1 keek, ben je geen echte eckte fan ![]() | |
ESF1Gamer | zondag 14 juli 2019 @ 14:17 |
Dan had ik rond die tijd mijn broer uit de baarmoeder moeten schoppen. Ik voel me jong hier tussen al die ouwe kerels. (ook kijk ik al 17 jaar F1) | |
Marcoss | zondag 14 juli 2019 @ 14:17 |
Die moet lekker schijtlollige filmpjes blijven maken! | |
Wereldgozer | zondag 14 juli 2019 @ 14:20 |
Shelly ![]() | |
WismutVeilchen83 | zondag 14 juli 2019 @ 14:20 |
Shelly zou Horner wel doen. | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:21 |
JAAAAAAAAAAAAA RECLAME. | |
Coco | zondag 14 juli 2019 @ 14:22 |
![]() | |
Max23 | zondag 14 juli 2019 @ 14:22 |
Shelley is niet van insta bekend toch? Presentatrice van eerste RTL en nu SBS geloof ik | |
ESF1Gamer | zondag 14 juli 2019 @ 14:23 |
ah, het c-garniture onder de BN'ers | |
ZaZoe | zondag 14 juli 2019 @ 14:23 |
![]() | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:26 |
Nyck de Vries kan NEDERLANDS. | |
Metalfreak | zondag 14 juli 2019 @ 14:26 |
Die zou ik moeten kennen ![]() Niets mis met Shelly ![]() | |
Nober | zondag 14 juli 2019 @ 14:28 |
Fries, Engels, Amerikaans... | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:29 |
Wilde er niemand komen ofzo? Dat petje op de bank en een of andere meid | |
Wereldgozer | zondag 14 juli 2019 @ 14:30 |
Filmpje voor je | |
ESF1Gamer | zondag 14 juli 2019 @ 14:30 |
Ook geen Doornbos ![]() | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:31 |
Van Gameren met zijn hamsterwangen. | |
Metalfreak | zondag 14 juli 2019 @ 14:31 |
Ben blij dat Coronel er niet is ![]() | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:31 |
Tijd voor koffie. Goed tijdstip. @wereldgozer. | |
Wereldgozer | zondag 14 juli 2019 @ 14:31 |
Die zit rechts | |
ESF1Gamer | zondag 14 juli 2019 @ 14:31 |
Van Gameren > Shelly | |
TheFreshPrince | zondag 14 juli 2019 @ 14:32 |
Kan Jack straks mooi vervangen | |
Wereldgozer | zondag 14 juli 2019 @ 14:32 |
Punt werkt niet | |
Wereldgozer | zondag 14 juli 2019 @ 14:33 |
Geen BBW | |
Coco | zondag 14 juli 2019 @ 14:33 |
Bij mij wel. | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:34 |
@COCO, KOMMAED. | |
Coco | zondag 14 juli 2019 @ 14:35 |
laatste bezoek: 3984 dagen, 21 uur geleden. | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:35 |
Niks mis mee. | |
potjecreme | zondag 14 juli 2019 @ 14:36 |
Nee,sinds bn'ers eraan meedoen. | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:36 |
Ik hoop dat Hamlap crashed. Great FOK Forum. | |
potjecreme | zondag 14 juli 2019 @ 14:36 |
Jelly? | |
Gezicht | zondag 14 juli 2019 @ 14:37 |
Goeie MILF wel | |
Coco | zondag 14 juli 2019 @ 14:37 |
pics | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:37 |
Graf accent, Rob. Pis Amsterdammer. | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:37 |
Oeh, heftige regen blijkbaar in Milton Keynes aldus Crofty. Hopen dat het richting de track trekt ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2019 14:38:00 ] | |
Marcoss | zondag 14 juli 2019 @ 14:38 |
![]() | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:38 |
Nice. | |
ESF1Gamer | zondag 14 juli 2019 @ 14:38 |
weer wat anders dan de lederhosen en cowboy pakken | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 14:40 |
Het obligate blikje RedBull erbij.. En die petjes staan er echt niet bij ![]() | |
de_boswachter | zondag 14 juli 2019 @ 14:40 |
Man man man wat een geit | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:41 |
Zou RB een hele koelkast hebben staan met Red Bull blikjes gevuld met water? Kan me niet voorstellen dat de coureurs die troep mogen drinken | |
de_boswachter | zondag 14 juli 2019 @ 14:41 |
Waar Max dan een slok van neemt terwijl het blik leeg ik ![]() | |
onlogisch | zondag 14 juli 2019 @ 14:41 |
Wie is die chick bij f1? | |
Wereldgozer | zondag 14 juli 2019 @ 14:41 |
Cringeworthy | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:41 |
Sjellie ![]() https://www.instagram.com/shellysterk/?hl=nl [ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2019 14:42:30 ] | |
Coco | zondag 14 juli 2019 @ 14:42 |
Craigod | |
de_boswachter | zondag 14 juli 2019 @ 14:42 |
En waarom zit ze daar behalve dat ze een goed paar tieten heeft? | |
TheFreshPrince | zondag 14 juli 2019 @ 14:42 |
Rich Energy? | |
onlogisch | zondag 14 juli 2019 @ 14:43 |
Nou ja, die paar goede tieten is voldoende toch. Wie geeft er een neuk om inhoudelijke reacties ![]() | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:43 |
Shaken, not stirred | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:43 |
Dit. | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:44 |
| |
Zorro | zondag 14 juli 2019 @ 14:44 |
"Straks hebben we weer Jack live op de grid" Nou schiet op, ik hou het niet uit van de spanning. | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 14:44 |
Dat fimpje met Herbert en Norris op Sky 😂😂😂 | |
ChevyCaprice | zondag 14 juli 2019 @ 14:44 |
Vergeet het leuke koppie niet ![]() | |
Fer | zondag 14 juli 2019 @ 14:45 |
Fan van Nyck, maar Doornbos stampt hem gelijk de grond in. | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:45 |
@klaasweetalles ![]() | |
Coco | zondag 14 juli 2019 @ 14:45 |
Niks aan. | |
de_boswachter | zondag 14 juli 2019 @ 14:45 |
Zijn er pornobeelden van? | |
LTVDK | zondag 14 juli 2019 @ 14:45 |
Zo te zien is het blikje ook gewoon dicht ![]() | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:45 |
Norris is een leuke gast. Echt een aanwinst voor de F1. | |
Mothzor | zondag 14 juli 2019 @ 14:46 |
Het lijkt beter weer te zijn dan de afgelopen dagen? | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:46 |
Tuulk
| |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:46 |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. | |
LTVDK | zondag 14 juli 2019 @ 14:47 |
Echt hoor Plooij ![]() ![]() ![]() | |
Droopie | zondag 14 juli 2019 @ 14:47 |
Ik heb het idee dat die Redbull rijders, ook in andere sporten, in hun contract hebben staan dat ze nooit mogen onthullen dat er in die blikjes van hun gewoon water zit op straffe van miljoen boete ofzo. Anders zuipt die Max gewoon 8 blikjes met al die media dingen eromheen in een weekend. | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 14:47 |
Het heeft al geregend | |
opreis | zondag 14 juli 2019 @ 14:47 |
Is toch gewoon eerlijk? Weinig kans voor hem in de F1 | |
Martinello | zondag 14 juli 2019 @ 14:48 |
Twee imbecielen bij elkaar. | |
de_boswachter | zondag 14 juli 2019 @ 14:48 |
Nicolas Hamilton ![]() | |
Wereldgozer | zondag 14 juli 2019 @ 14:48 |
Plooij ![]() | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:48 |
![]() | |
Droopie | zondag 14 juli 2019 @ 14:48 |
Als Norris of Sainz doorschuiven misschien, maar anders zie ik het somber in. Hij is toch nog onderdeel van McLaren? | |
Fer | zondag 14 juli 2019 @ 14:48 |
Heh Max spreekt Duits! | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:48 |
Jaaaahaaa, nu weten we het wel. | |
Wereldgozer | zondag 14 juli 2019 @ 14:48 |
![]() | |
de_boswachter | zondag 14 juli 2019 @ 14:49 |
Hahahaha die viel bijna! Zagen jullie dat, wtf. Kutzat! | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:49 |
Niet geklikt. | |
Whiskers2009 | zondag 14 juli 2019 @ 14:49 |
Nope | |
potjecreme | zondag 14 juli 2019 @ 14:49 |
Je kan het nooit genoeg weten. | |
Fer | zondag 14 juli 2019 @ 14:49 |
Dat is waar. Denk FE of WEC | |
potjecreme | zondag 14 juli 2019 @ 14:49 |
Nee, wat gebeurde er? | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:49 |
Daarom leer ik graag nieuwe dingen, niet 50x hetzelfde. | |
3rr0r | zondag 14 juli 2019 @ 14:50 |
broer van Lewis ratelt maar door | |
ChevyCaprice | zondag 14 juli 2019 @ 14:50 |
Jack on Tracks. In de file ![]() | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:51 |
Plooij, kk gewoon op. | |
ChevyCaprice | zondag 14 juli 2019 @ 14:51 |
Goede mediatraining gehad. | |
Wereldgozer | zondag 14 juli 2019 @ 14:51 |
Dit gaat helemaal nergens over | |
tralalala | zondag 14 juli 2019 @ 14:51 |
Uitstekende interviews | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:51 |
Plooijgod | |
Zipportal | zondag 14 juli 2019 @ 14:51 |
Nou wat leuk. Ziggo is geen zender. | |
Droopie | zondag 14 juli 2019 @ 14:51 |
Is hij weggestuurd of liep contract af? | |
#ANONIEM | zondag 14 juli 2019 @ 14:51 |
Vol |