abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187906240
Sow die sessietijden

:')
pi_187906241
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Volgens mij een zelfde soort weer, mogelijk wel wat minder kans op regen en wat meer zon.
Goed weer voor de zilveren pijlen.
pi_187906257
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:43 schreef StephanL het volgende:
Sow die sessietijden

:')
Welke sessietijden :?
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:44:31 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_187906258
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat klopt.
Dus was het geen divebomb.

quote:
En Rosberg is er alsnog tweemaal voor gestraft.
Omdat Rosberg het te lomp deed. Er is een verschil tussen een bocht wat ruim nemen en gewoon rechtdoor gaan en op iemand anders inrijden. Ook was Rosberg toen in Oostenrijk niet voor Lewis, zoals Verstappen wel voor Leclerc was.
pi_187906262
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:43 schreef StephanL het volgende:
Sow die sessietijden

:')
Opgelost
zie email 27 oktober
pi_187906276
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dus was het geen divebomb.
[..]

Omdat Rosberg het te lomp deed. Er is een verschil tussen een bocht wat ruim nemen en gewoon rechtdoor gaan en op iemand anders inrijden. Ook was Rosberg toen in Oostenrijk niet voor Lewis, zoals Verstappen wel voor Leclerc was.
Klopt.

Zoek de verschillen.



pi_187906295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:44 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Welke sessietijden :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187906304
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:44 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Welke sessietijden :?
Er stond eerst wat anders, dan dat er nu staat.
pi_187906309
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaag -O-
Terwijl hij normaal zo'n aardig en de-escalerend persoon is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2019 21:50:29 ]
pi_187906312
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:47 schreef StephanL het volgende:

[..]

Er stond eerst wat anders, dan dat er nu staat.
Klopt, een kutopmerking richting een andere gebruiker.
Vandaar dat ik het uit de OP heb gehaald.

Niet heel sportief als we zo met elkaar omgaan hier.
pi_187906583
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt.

Zoek de verschillen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Interessant, op die gifjes lijken het zo soortgelijke incidenten. Maar wat ik me nog herinner van de onboard van Rosberg destijds was hij dat wel erg lang wachtte met insturen...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:14:40 #13
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187906670
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dus was het geen divebomb.
Jawel, hij haalt met opzet de apex niet door gewoon veel later te remmen. Dat is gewoon de definitie. Hetzelfde wat Ricciardo ook constant deed.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:15:20 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187906678
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt.

Zoek de verschillen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja het verschil is dat Verstappen het bij het uitkomen van de bocht doet en Rosberg daarvoor. De FIA vindt dat verschil belangrijk maar er is geen reden waarom dat zo zou moeten zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187906755
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja het verschil is dat Verstappen het bij het uitkomen van de bocht doet en Rosberg daarvoor. De FIA vindt dat verschil belangrijk maar er is geen reden waarom dat zo zou moeten zijn.
Jij vindt het geen reden.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:22:26 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187906780
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jij vindt het geen reden.
Er is geen reden, die wordt ook niet gegeven. Bij het uitkomen mag je iemand van de baan beuken en hoef je geen ruimte te geven. Waarom? Zeg het maar.

Het maakt het racen een stuk minder leuk, kijk maar eens goed naar Stowe dit weekend.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187906860
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er is geen reden, die wordt ook niet gegeven. Bij het uitkomen mag je iemand van de baan beuken en hoef je geen ruimte te geven. Waarom? Zeg het maar.
Max lag voor, had de bocht, zo werkt dat. Zo deden Senna en Schumacher dat vroeger al.

quote:
Het maakt het racen een stuk minder leuk, kijk maar eens goed naar Stowe dit weekend.
Stowe is een heel ander soort bocht. En als daar rijders over de schreef gaan, krijgen ze een straf.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:33:02 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187906960
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Max lag voor, had de bocht, zo werkt dat. Zo deden Senna en Schumacher dat vroeger al.
Ze gingen naast elkaar de bocht in en ook door tot het moment dat Verstappen Leclerc eraf beukte. Op geen enkel moment lag Verstappen er duidelijk voor. Ernaast =/= er voor. Er is ook geen enkele regel of wat dan ook die dat zegt, dus deze onzin kun je achterwege laten.

Bovendien bewijs je mijn punt: op deze manier betekent het dus altijd dat je gewoon hem laat er naast moet zetten en dan heb je volgens jouw logica altijd de bocht gewonnen. Een gevecht bestaat dan dus niet meer.

quote:
Stowe is een heel ander soort bocht. En als daar rijders over de schreef gaan, krijgen ze een straf.
Het is een bocht na een lang recht stuk met uitloop. En ook het tweede wat je zegt is gewoon weer niet waar. Kijk maar naar 2017:


Vettel duwt Verstappen de baan af, Verstappen doet het terug. Mag allemaal schijnbaar. Daar hoor je niemand over denkbeeldige muren of dat Verstappen de bocht op had moeten geven aan Vettel alleen maar omdat die hem er naast gooide.

Let nou maar gewoon op dit weekend, elke inhaalactie zal elke keer weer hetzelfde zijn. DRS + een late duik en dan van de baan duwen. En de 'fans' vinden het maar prachtig :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:35:39 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_187907005
Altijd lekkere topic verziekende troll discussies met vuurvlieg, weinig veranderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:35:46 #20
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_187907008
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja het verschil is dat Verstappen het bij het uitkomen van de bocht doet en Rosberg daarvoor. De FIA vindt dat verschil belangrijk maar er is geen reden waarom dat zo zou moeten zijn.
De reden dat het OK is wat Verstappen daar doet, is dat er bij het eind van de bocht tijd genoeg is geweest voor Leclerc om een betere positie voor zichzelf te vinden. Verstappen rijdt ook niet tegen Leclerc aan, hij neemt alleen de bocht op zo'n manier dat de ruimte voor Leclerc wegvalt.

Dit in tegenstelling tot Rosberg, die zonder enige indicatie rechtdoor gaat en op Hamilton inrijdt, terwijl Hamilton er bovendien voor lag.
pi_187907029
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ze gingen naast elkaar de bocht in en ook door tot het moment dat Verstappen Leclerc eraf beukte. Op geen enkel moment lag Verstappen er duidelijk voor. Ernaast =/= er voor. Er is ook geen enkele regel of wat dan ook die dat zegt, dus deze onzin kun je achterwege laten.

Bovendien bewijs je mijn punt: op deze manier betekent het dus altijd dat je gewoon hem laat er naast moet zetten en dan heb je volgens jouw logica altijd de bocht gewonnen. Een gevecht bestaat dan dus niet meer.
[..]

Het is een bocht na een lang recht stuk met uitloop. En ook het tweede wat je zegt is gewoon weer niet waar. Kijk maar naar 2017:


Vettel duwt Verstappen de baan af, Verstappen doet het terug. Mag allemaal schijnbaar. Daar hoor je niemand over denkbeeldige muren of dat Verstappen de bocht op had moeten geven aan Vettel alleen maar omdat die hem er naast gooide.

Let nou maar gewoon op dit weekend, elke inhaalactie zal elke keer weer hetzelfde zijn. DRS + een late duik en dan van de baan duwen. En de 'fans' vinden het maar prachtig :').
Kijk, dat in die video dat zien we graag, dat is racen. Die actie daarna met Vettel en Bottas ook _O_

Niet dat sneeuwvlokjes gedrag.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:39:02 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907060
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:35 schreef Tijn het volgende:

[..]

De reden dat het OK is wat Verstappen daar doet, is dat er bij het eind van de bocht tijd genoeg is geweest voor Leclerc om een betere positie voor zichzelf te vinden.
Hij heeft een prima positie. Door de buitenbocht te nemen heeft hij meer tractie en dus een betere exit. Zie ook de vorige ronde. Irrelevant dus.
quote:
Verstappen rijdt ook niet tegen Leclerc aan, hij neemt alleen de bocht op zo'n manier dat de ruimte voor Leclerc wegvalt.
Er is geen verschil. Leclerc rijdt daar, Verstappen neemt die ruimte weg door tegen hem aan te rijden. Bij het uitkomen van de bocht mag dat, op elk ander punt van het circuit is dat ten strengste verboden (zie Bottas vs Verstappen Monza 2018). Waarom dat wel mag bij het uitkomen van de bocht is nooit goed uitgelegd en ook nu nog niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:40:00 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907078
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Kijk, dat in die video dat zien we graag, dat is racen. Die actie daarna met Vettel en Bottas ook _O_

Niet dat sneeuwvlokjes gedrag.
Wat schattig. Ach, je moet toch wat als je geen punt hebt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187907089
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij heeft een prima positie. Door de buitenbocht te nemen heeft hij meer tractie en dus een betere exit. Zie ook de vorige ronde. Irrelevant dus.
[..]
Leclerc zit met 4 wielen naast de baan en beukt Verstappen met z'n voorwiel door naar rechts te sturen. Wat mij betreft een 5 seconden straf voor Leclerc, het is dat hij er geen voordeel van had.

quote:
Er is geen verschil. Leclerc rijdt daar, Verstappen neemt die ruimte weg door tegen hem aan te rijden. Bij het uitkomen van de bocht mag dat, op elk ander punt van het circuit is dat ten strengste verboden (zie Bottas vs Verstappen Monza 2018). Waarom dat wel mag bij het uitkomen van de bocht is nooit goed uitgelegd en ook nu nog niet.
Dat is het hele idee, dat je de ander niet teveel ruimte laat, anders halen ze je weer in.
Het moet geen optocht worden met schriftelijke toestemming om in te halen.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:41:07 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907101
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Leclerc zit met 4 wielen naast de baan en beukt Verstappen met z'n voorwiel door naar rechts te sturen.
Toegegeven, leuk gevonden :D! Totale onzin natuurlijk, maar wel vermakelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187907115
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Toegegeven, leuk gevonden :D!
Is een feit: Leclerc stuurde naar rechts terwijl hij wist dat Max daar al reed.
Hij zat daar op het vuil dus tractie had hij daar sowieso niet.

Je moet je ook gewonnen kunnen geven als rijder.

Hij had achter Max langs kunnen kruisen en een poging doen om hem weer in te halen maar Leclerc wist goed dat hij verslagen was, scheelde een dikke seconde per ronde.
pi_187907136
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
Leclerc zit met 4 wielen naast de baan en beukt Verstappen met z'n voorwiel door naar rechts te sturen. Wat mij betreft een 5 seconden straf voor Leclerc, het is dat hij er geen voordeel van had.
Als er gewoon nog een grindbak had gelegen dan had Leclerc ingehouden. Hij hoorde daar überhaupt niet te zitten.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:45:17 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907177
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Is een feit: Leclerc stuurde naar rechts terwijl hij wist dat Max daar al reed.
Hij had natuurlijk naar links moeten sturen want daar gaat de baan ook naar toe :Y.

Oh nee wacht, daar staat die onzichtbare muur natuurlijk...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:46:47 #29
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_187907199
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij heeft een prima positie. Door de buitenbocht te nemen heeft hij meer tractie en dus een betere exit. Zie ook de vorige ronde. Irrelevant dus.
Nee, dat is niet irrelevant. Je hebt alleen een betere exit als je je lijn kunt rijden, maar Leclerc rijdt hier niet in z'n eentje, hij moet z'n positie verdedigen omdat-ie wordt bedreigd door Verstappen.

De essentie van succesvol inhalen is ervoor zorgen dat je de lijn van de verdedigende auto compromitteert. Een goede verdediging draait om het voorkomen daarvan. Leclerc liet dit na door te wijd aan de buitenkant te blijven. Daardoor liet-ie de deur open voor Verstappen, die 'm zo kon afsnijden. Leclerc had er nooit vanuit moeten gaan dat er wel ruimte voor 'm gelaten zou worden, want dat hoeft helemaal niet.

Hier nog wat goede videos hierover:



quote:
Er is geen verschil. Leclerc rijdt daar, Verstappen neemt die ruimte weg door tegen hem aan te rijden. Bij het uitkomen van de bocht mag dat, op elk ander punt van het circuit is dat ten strengste verboden (zie Bottas vs Verstappen Monza 2018). Waarom dat wel mag bij het uitkomen van de bocht is nooit goed uitgelegd en ook nu nog niet.
Verstappen rijdt niet tegen Leclerc, hij neemt alleen de bocht wijd zodat de ruimte voor Leclerc wegvalt. Dat mag aan het eind van een bocht, omdat degene die de bocht heeft mag bepalen hoe-ie z'n lijn neemt. De ander moet maar zorgen dat-ie niet in de problemen komt. Dat is echt racing 101.
pi_187907201
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij had natuurlijk naar links moeten sturen want daar gaat de baan ook naar toe :Y.
Nee, hij had 2 opties:

- van het gas gaan en achter Max langs proberen te kruisen
- van de baan af gaan en dat heeft hij gedaan, met als gevolg dat hij z'n kans om Max ooit nog terug te pakken geheel verspeelde door vuile banden

En uit frustratie Max nog even een beuk geven is ook wat jammer.
pi_187907221
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nee, dat is niet irrelevant. Je hebt alleen een betere exit als je je lijn kunt rijden, maar Leclerc rijdt hier niet alleen, hij moet z'n positie verdedigen omdat-ie wordt bedreigd.

De essentie van succesvol inhalen is ervoor zorgen dat je de lijn van de verdedigende auto compromitteert. Een goede verdediging draait om het voorkomen daarvan. Leclerc liet dit na door te wijd aan de buitenkant te blijven. Daardoor liet-ie de deur open voor Verstappen, die 'm zo kon afsnijden. Leclerc had er nooit vanuit moeten gaan dat er wel ruimte voor 'm gelaten zou worden, want dat hoeft helemaal niet.

Hier nog wat goede videos hierover:


[..]

Verstappen rijdt niet tegen Leclerc, hij neemt alleen de bocht wijd zodat de ruimte voor Leclerc wegvalt. Dat mag aan het eind van een bocht, omdat degene die de bocht heeft mag bepalen hoe-ie z'n lijn neemt. De ander moet maar zorgen dat-ie niet in de problemen komt. Dat is echt racing 101.
Klopt, Leclerc gooit het gat 2x wagenwijd open, zoiets moet je niet bij een tegenstander doen die er om bekend staat om in te halen.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:50:19 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907255
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nee, dat is niet irrelevant. Je hebt alleen een betere exit als je je lijn kunt rijden, maar Leclerc rijdt hier niet in z'n eentje, hij moet z'n positie verdedigen omdat-ie wordt bedreigd door Verstappen.
Evenzo rijdt Verstappen naast Leclerc en heeft gewoon ruimte aan zijn rechterkant. Verstappen rijdt daar niet in zijn eentje en moet gewoon ruimte laten.

De rest van je post is onzin, er bestaat simpelweg niet zoiets als 'de bocht hebben'. Met die leugen kun je stoppen. Ze reden naast elkaar de bocht in. Nogmaals, bij het ingaan van de bocht zijn ze allebei verplicht ruimte te geven. Dat staat heel duidelijk in de regels. Waarom dat bij het uitkomen van de bocht niet zo is is simpelweg niet duidelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187907281
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Evenzo rijdt Verstappen naast Leclerc en heeft gewoon ruimte aan zijn rechterkant. Verstappen rijdt daar niet in zijn eentje en moet gewoon ruimte laten.

De rest van je post is onzin, er bestaat simpelweg niet zoiets als 'de bocht hebben'. Met die leugen kun je stoppen. Ze reden naast elkaar de bocht in. Nogmaals, bij het ingaan van de bocht zijn ze allebei verplicht ruimte te geven. Dat staat heel duidelijk in de regels. Waarom dat bij het uitkomen van de bocht niet zo is is simpelweg niet duidelijk.
Het is je nu voldoende uitgelegd.
Je begrijpt niets van racen en verdedigen.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:51:58 #34
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907291
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, hij had 2 opties:

Onzin. Leclerc nam dezelfde optie als de ronde er voor, de bocht wijd nemen en een betere exit krijgen daardoor. Dat kan gewoon, kijk nou maar eens naar de ronde er voor. Zowel Leclerc als Verstappen gaven elkaar net genoeg ruimte om te racen. Dat is hoe het moet zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187907314
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onzin. Leclerc nam dezelfde optie als de ronde er voor, de bocht wijd nemen en een betere exit krijgen daardoor. Dat kan gewoon, kijk nou maar eens naar de ronde er voor.
Ja, hele goede exit :D

Tuurlijk kan dat, maar hij liet wel 2x een gat.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:54:55 #36
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_187907347
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onzin. Leclerc nam dezelfde optie als de ronde er voor, de bocht wijd nemen en een betere exit krijgen daardoor. Dat kan gewoon, kijk nou maar eens naar de ronde er voor. Zowel Leclerc als Verstappen gaven elkaar net genoeg ruimte om te racen. Dat is hoe het moet zijn.
Klinkklare onzin. Er is geen enkele regel die zegt dat je de ander ruimte moet geven aan het eind van een bocht. Het oordeel van de stewards bevestigt dat. Het is naïef van Leclerc om er vanuit te gaan dat Verstappen twee keer hetzelfde doet. Natuurlijk probeert Verstappen iets anders als het vorige niet werkte.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:55:54 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907361
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:54 schreef Tijn het volgende:

[..]

Klinkklare onzin. Er is geen enkele regel die zegt dat je de ander ruimte moet geven aan het eind van een bocht. Het oordeel van de stewards bevestigt dat.
Dat... is precies wat ik zeg :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:59:29 #38
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_187907437
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat... is precies wat ik zeg :').
Dan is het dus prima wat Verstappen in Oostenrijk deed.
pi_187907462
Is dit nog de nabeschouwing?
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:00:49 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907477
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:59 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dan is het dus prima wat Verstappen in Oostenrijk deed.
Ja, omdat de regels niet kloppen. Verstappen hiervoor straffen zou belachelijk zijn aangezien zoveel coureurs er altijd al mee weggekomen zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:03:19 #41
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_187907528
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, omdat de regels niet kloppen. Verstappen hiervoor straffen zou belachelijk zijn aangezien zoveel coureurs er altijd al mee weggekomen zijn.
Het is niet een kwestie van "ermee wegkomen". Dit is gewoon hoe racen werkt. Je kunt wel roepen dat er niet zoiets bestaat als "de bocht hebben", maar letterlijk elke coureur praat in dit soort termen. Het is algemeen geaccepteerd dat degene die voor ligt mag bepalen hoe hij een bocht neemt en dat degene daarachter maar moet zorgen dat-ie uit de problemen blijft. Dat jij dat niet wil accepteren betekent niet dat het niet waar is.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:07:25 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907609
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:03 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het is niet een kwestie van "ermee wegkomen". Dit is gewoon hoe racen werkt.
Complete onzin, je verzint gewoon van alles :D! Nee, er bestaat echt niet zoals als 'de bocht hebben'. Leuk dat coureurs daar over lullen maar het is gewoon een leeg begrip. Over het algemeen geldt: 'je moet een auto breed ruimte laten tussen jou en je tegenstander'. Zo staat het letterlijk in de regels bij het verdedigen naar een bocht. Moet dat dan ook uit de regels worden geschrapt?

Nog maar even daargelaten dat in dit geval Verstappen nooit er voor lag dus ook dat geraaskal kun je achterwege laten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187907623
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Complete onzin, je verzint gewoon van alles :D! Over het algemeen geldt: 'je moet een auto breed ruimte laten tussen jou en je tegenstander'. Zo staat het letterlijk in de regels bij het verdedigen naar een bocht. Moet dat dan ook uit de regels worden geschrapt?

Dat geldt bij het ingaan van de bocht.

Haal die regel er maar bij uit het officiële regelboek, als je denkt dat het anders is.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:08:42 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907634
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat geldt bij het ingaan van de bocht.
Bedankt voor het herhalen van mijn punt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187907651
Christus.

Leclerc laat te veel ruimte, Max duikt in het gat en haalt hem in. Leclerc had z'n verlies moeten nemen of achterlangs moeten kruisen om hem weer te pakken. In plaats daar van laat hij hem staan terwijl er geen ruimte is.

Deal with it.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2019 23:10:16 ]
pi_187907654
Anders hebben we het ook nog even een keer over Ver vs Ric in Baku?
pi_187907664
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bedankt voor het herhalen van mijn punt.
Nou nee... ingaan bocht... niet uitkomen...

En dat geldt voor Leclerc, niet voor Max...
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:10:32 #48
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907673
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:09 schreef BroesWillems het volgende:

In plaats daar van laat hem staan op een terwijl er geen ruimte is.

Die ruimte is er puur en alleen maar niet omdat Verstappen die niet geeft. Dat mag niet bij het ingaan van de bocht maar wel bij het uitkomen. Waarom dat zo is kan niemand uitleggen. Behalve wat gezever over 'de bocht hebben' dat verder nergens op slaat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:11:04 #49
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187907683
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nou nee... ingaan bocht... niet uitkomen...
Dat zeg ik. Verdedigen naar een bocht. Le-zen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187907689
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:09 schreef mikieu het volgende:
Anders hebben we het ook nog even een keer over Ver vs Ric in Baku?
HET WAS GROSJEAN ZIJN SCHULD!!!! :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')