abonnement Unibet Coolblue
pi_187887166
Voor eventuele nieuwe meelezers/posters hier (welkom!), hier vind je de vorige reeds volle delen van deze topicreeks over de stad en locatie voor 2020:

Deel 1 | Deel 2 | Deel 3 | Deel 4 | Deel 5 | Deel 6 | Deel 7





Nederland heeft diverse opties als het aankomt op in welke stad en locatie volgend jaar het Eurovisie Songfestival 2020 zou kunnen gaan plaatsvinden. Sommigen daarvan liggen iets meer voor de hand dan andere steden en locaties, laten we eens een en ander op een rijtje zetten.

De mogelijke locaties ongeveer 1,5 maand vrij gemaakt moeten kunnen worden.
De voorkeur zou uitgaan naar een locatie met een capaciteit ergens rond de 17.000-20.000 personen publiek. Verder zou het wenselijk (niet noodzakelijk) zijn als het perscentrum onder één dak zit met de show-hal. In het perscentrum moet ongeveer plaats zijn voor 1.500 journalisten.


Steden moeten zich officieel kandidaat stellen en onder meer een bidboek indienen. Dit dient te gebeuren voor 10 juli 12.00 uur. Daarna beslissen de Europese Radio-unie (EBU) en AVROTROS wat de beste opties zijn.

******************************************************

Steden nog in de running op alfabetische volgorde:

ARNHEM



GeldreDome
Met een capaciteit van 40.000 personen zou het zeker groot genoeg zijn. Tevens zit er al een dak op en worden er vaak concerten gehouden, als locatie zou het dus geschikt zijn voor het Eurovisie wat dat betreft. We zoeken nog even uit of er tevens voldoende zalen/ruimte aanwezig is voor een groot perscentrum, delegaties etc.

******************************************************

's-HERTOGENBOSCH (aka DEN BOSCH)



Hoofdstad van Noord-Brabant, 154000 inwoners, vooral bekend vanwege de bourgondische lifestyle van de Bosschenaren. (Carnaval, terrasje pakken). En de Bossche Bol, een lokaal lekkernij van bakkerij Jan de Groot.

De stad heeft ervaring met het organiseren van grote evenementen, zoals de Grand Depart van de Tour de France in 1996. Verder is de stad internationaal bekend vanwege Jeroen Bosch, een Nederlandse schilder die buiten Nederland dezelfde bekendheid geniet als Van Gogh en Rembrandt. Toneel van een grote expositie in 2016, met 400.000 bezoekers, waarvan veel uit het buitenland.

Ook het grastennistoernooi in Rosmalen wordt internationaal gezien als het grastoernooi van 's-Hertogenbosch. Of Hertogenbosch. Of Shertogenbosch. Of S-Hertogenbosch. etc.

Locatie


De beoogde locatie is Brabanthallen. Deze bestaan uit meerdere geschakelde hallen, waarbij Hal 1 een capaciteit heeft van 12000 bezoekers. Journalisten, green-room, e.d. kunnen in een van de andere hallen worden gehuisvest, dus een tentenkamp is onnodig.

Over de exacte hoogte van Hal 1 is onduidelijkheid. Op FOK! wordt geclaimed 12 meter, mede op basis van een document van Libema met technische specificaties. Echter, de directeur van Brabanthallen claimt een hoogte van 18 meter en vermeldt daarbij expliciet dat de Brabanthallen geschikt zijn voor grote TV-producties (bron) Hoe dan ook, waarschijnlijk voldoen de Brabanthallen aan de minimale technische hoogte eisen van de EBU, anders zou de stad nooit een officieel bidbood indienen.

De Brabanthallen worden gebruikt voor beursen, evenementen en dancefeesten. Bijvoorbeeld Masters Of Hardcore trekt 25000 bezoekers
uit heel Europa.

Armin van Buuren

Bereikbaarheid
Met Schiphol op slechts een uur treinreisafstand, en Eindhoven Airport op slechts een halfuur, is Den Bosch uitstekend internationaal bereikbaar. Daarnaast uitstekende verbinding met o.a. Utrecht (30 minuten) en Amsterdam (uurtje) met hoge frequentie (6 IC-treinen per uur)

De Brabanthallen liggen op loopafstand (10 minuten) van het centraal station.

Hotelcapaciteit
De stad zelf heeft onvoldoende hotelcapaciteit. Echter, wordt
samengewerkt met andere steden in Brabant, waardoor binnen een straal van 45 reisminuten ruim aan de eisen voldaan zouden worden.

******************************************************

MAASTRICHT



Maastricht staat te popelen om host te mogen zijn voor het Eurovisie. Zelfs André Rieu heeft op Twitter al een pleidooi gehouden. Uiteraard een prachtige stad voor buitenlandse toeristen, maar of er voldoende hotelcapaciteit is voor duizenden buitenlandse geïnteresseerden weten wij op dit moment even niet. Zoeken we uit.

MECC Maastricht
Is qua totaaloppervlakte flink groot, maar is verdeeld over vier hallen. De Noordhal staat in open verbinding met de Zuidhal, maar toch lijkt ons één grote ruimte waar alles tegelijk kan zijn (podium, publiek, green room etc) wenselijk.

******************************************************

ROTTERDAM
Ook Rotterdam zou als tweede grote stad van Nederland een prima host-stad kunnen zijn. Goed bereikbaar met eigen vliegveld en ook meer dan voldoende hotelcapaciteit: ca. 8.000 hotelkamers in de regio en in 2020 zal Hotel AHOY geopend worden (hadden ze een vooruitziende blik? :+ ). En ook al is het dan niet de hoofdstad, er zijn voldoende bezienswaardigheden voor buitenlandse toeristen.



AHOY Rotterdam
AHOY zou qua locatie één van de best geschikte locaties zijn, zo lijkt in elk geval. Er zijn meerdere grote zalen, waarvan de grootste (waar de shows plaats zouden kunnen vinden) geschikt is voor 15.000 personen. Daarnaast zijn er in dezelfde locatie dan nog twee andere zalen, die allebei méér dan groot genoeg zijn voor een flink perscentrum, kleedkamers, opslag etc. Het voordeel van AHOY is dat de show-hal en het perscentrum allemaal binnen één locatie kunnen zijn. Dit is erg prettig voor zowel de delegaties als pers.
AHOY is al eens locatie geweest voor Junior Eurovision Song Contest in 2007.

******************************************************

UTRECHT

Geen eigen luchthaven maar goed te bereiken met OV. Mooie en leuke stad voor buitenlandse toeristen. Hotelcapaciteit wellicht wel te weinig met ca. 2.100 kamers.



Jaarbeurs
De enige locatie die groot genoeg zou zijn in Utrecht is de Jaarbeurs. De Jaarbeurs wordt niet vaak gebruikt voor concerten maar is groot complex met zeer veel zalen. Het lijkt zo op het eerste gezicht echter niet een voor de hand liggende keuze voor het Eurovisie Songfestival.

******************************************************

UPDATE: Amsterdam en Den Haag hebben zich teruggetrokken.

******************************************************

Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan en waarom? w/ *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 12-07-2019 19:51:57 ]
pi_187887179
Tja stiekem vind ik het best een no-brainer dat het Rotterdam moet/gaat worden, maarja. Jinxety-jinx.
Koel en donker bewaren
pi_187887182
Kan niet anders dan dat Rotterdam ‘m gaat worden
pi_187887194
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:02 schreef Guanabana het volgende:
Tja stiekem vind ik het best een no-brainer dat het Rotterdam moet/gaat worden, maarja. Jinxety-jinx.
Arnhem is ook dikke prima. :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 19:02:58 #5
163650 Greys
pi_187887198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arnhem huurt gewoon wat trailertjes als kleedkamers. Lekker inrichten en hoppatee
Naast het Gelredome een perstent voor 1500 man en nog 43 aparte trailers als kleedruimtes. Die parkeerplaats is wel vol zo. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187887228
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Naast het Gelredome een perstent voor 1500 man en nog 43 aparte trailers als kleedruimtes. Die parkeerplaats is wel vol zo. :+
Daar is de parkeerplaats toch voor. :D

Gaan de deelnemers maar op de fiets naar het stadion. 🙈
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 19:05:52 #7
163650 Greys
pi_187887248
https://www.ad.nl/show/no(...).co/KkaAvcr1iz?amp=1

Het AD gaat uit van Rotterdam en Maastricht. Maar door het laatste stukje in het artikel zou ik juist weer geen Maastricht denken. (Het stukje waar Bakker het juist heeft over de benodigde ruimte voor zo'n grote tv show..)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187887258
Het wordt gewoon Rotterdam.
Koel en donker bewaren
pi_187887262
Hier rechts is natuurlijk al ruimte genoeg (witte vlak en grasveld)


Dus dat lijkt me allemaal niet zo’n probleem. Op voorwaarde dat Vitesse ergens anders gaat voetballen want anders verlies je die ruimte rechts. Eerlijk gezegd zie ik dat eerder gebeuren dan dat ze een tijdelijk stadion maken daar.
pi_187887266
Als ze nu al weten welke drie steden afvallen, waarom wachten ze dan nog een halve week om dat bekend te maken? Lijkt sowieso erg fop spanning opbouwen, want AHOY+Rotterdam tikken al vanaf het begin alle vereiste boxjes aan. Voelt als: Maastricht needs 253 points to beat Rotterdam. Will Maastricht get all these points. I repeat 253 points needs Maastricht to win this from Rotterdam.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 19:07:05 #11
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187887276
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Het wordt gewoon Rotterdam.
Dit zeggen voelt bijna net zo eng als zeggen 'Duncan gaat gewoon winnen' (wat ik dan ook nul keer heb gedaan).
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 19:07:09 #12
163650 Greys
pi_187887278
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Daar is de parkeerplaats toch voor. :D

Gaan de deelnemers maar op de fiets naar het stadion. 🙈
En ook de Duitse, Belgische en Nederlandse bezoekers die bv met hun gezin naar een familieshow of juryshow met de auto wilden komen bekijken het maar! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 juli 2019 @ 19:07:38 #13
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187887286
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:05 schreef Greys het volgende:
https://www.ad.nl/show/no(...).co/KkaAvcr1iz?amp=1

Het AD gaat uit van Rotterdam en Maastricht. Maar door het laatste stukje in het artikel zou ik juist weer geen Maastricht denken. (Het stukje waar Bakker het juist heeft over de benodigde ruimte voor zo'n grote tv show..)
Precies. Als ik Sietse’s uitingen samenvat dan kom ik op innovatief, creatief en ruimtelijk
Just do it »
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 19:08:14 #14
163650 Greys
pi_187887295
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:06 schreef Aadrianus het volgende:
Als ze nu al weten welke drie steden afvallen, waarom wachten ze dan nog een halve week om dat bekend te maken? Lijkt sowieso erg fop spanning opbouwen, want AHOY+Rotterdam tikken al vanaf het begin alle vereiste boxjes aan. Voelt als: Maastricht needs 253 points to beat Rotterdam. Will Maastricht get all these points. I repeat 253 points need Maastricht to win this from Rotterdam.
Ach is toch leuk om voor een paar dagen extra reuring te genereren? Iedereen heeft het er weer even over en volgende week weten we al welke! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187887323
Zouden ze een enveloppenceremonie hebben welke steden naar de finale gaan?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_187887358
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:07 schreef Greys het volgende:

[..]

En ook de Duitse, Belgische en Nederlandse bezoekers die bv met hun gezin naar een familieshow of juryshow met de auto wilden komen bekijken het maar! :+
De Duitsers bekijken het bij voorbaat maar sws.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 19:21:49 #17
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187887564
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:06 schreef Em31 het volgende:
witte vlak
Het veld zullen ze vast geen 6 weken in een 'dicht' Gelredome laten liggen, dus dat zal naar buiten geschoven worden. Die ruimte die jij als wit vlak bestempeld is dus sowieso niet te gebruiken.
:o)
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 19:22:55 #18
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187887582
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach is toch leuk om voor een paar dagen extra reuring te genereren? Iedereen heeft het er weer even over en volgende week weten we al welke! *O*
Is dat ook al bekend gemaakt, wanneer het bekend wordt? :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_187887613
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:21 schreef Dave het volgende:

[..]

Het veld zullen ze vast geen 6 weken in een 'dicht' Gelredome laten liggen, dus dat zal naar buiten geschoven worden. Die ruimte die jij als wit vlak bestempeld is dus sowieso niet te gebruiken.
I know maar het is eind van het seizoen dus wie weet komt er sowieso een nieuwe grasmat. Ik gok dat als ze de kans krijgen zulke dingen allemaal wat minder belangrijk zijn en ze alle ruimte willen gebruiken. Als dat niet zo is kan ik me meteen voorstellen dat ze liever niet naar Arnhem gaan :P
pi_187887701
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:06 schreef Aadrianus het volgende:
Als ze nu al weten welke drie steden afvallen, waarom wachten ze dan nog een halve week om dat bekend te maken? Lijkt sowieso erg fop spanning opbouwen, want AHOY+Rotterdam tikken al vanaf het begin alle vereiste boxjes aan. Voelt als: Maastricht needs 253 points to beat Rotterdam. Will Maastricht get all these points. I repeat 253 points needs Maastricht to win this from Rotterdam.
Misschien willen ze de drie afvallers eerst persoonlijk vertellen waarom ze afgevallen zijn. Dat zou ik wel zo netjes naar Utrecht, Den Bosch en Maastricht toe vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 19:38:40 #21
163650 Greys
pi_187887872
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:22 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Is dat ook al bekend gemaakt, wanneer het bekend wordt? :o
Uit het NOS artikel:

quote:
De selectiecommissie van het Eurovisie Songfestival 2020 zegt dat het de vijf woensdag ingediende bidbooks uitvoerig heeft bestudeerd en beoordeeld. De commissie heeft bekeken in hoeverre de steden voldoen aan "zwaarwegende criteria" en op basis daarvan twee steden op de shortlist geplaatst. Medio volgende week wordt bekend welke dat zijn. Daarna worden werkbezoeken afgelegd.
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187887892
Als Maastricht door is wordt het weleen heel kort werkbezoekje en ia de spanning nu al weg. :(

Anderszijsa ook wel lekker om zeker te weten dat het Rotterdam is.
pi_187887909
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Naast het Gelredome een perstent voor 1500 man en nog 43 aparte trailers als kleedruimtes. Die parkeerplaats is wel vol zo. :+
Dat komt wel goed

Met het megapiratenfestijn zullen al die artiesten ook niet in 2 kleedkamers gepropt worden

En het Gelredome heeft in het stadion nog 4 zalen van 200 tot 400 vierkante meter

En nog 49 loges

https://gelredome.nl/nl/zakelijk/zalen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 19:44:32 #24
163650 Greys
pi_187887992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:40 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dat komt wel goed

Met het megapiratenfestijn zullen al die artiesten ook niet in 2 kleedkamers gepropt worden

En het Gelredome heeft in het stadion nog 4 zalen van 200 tot 400 vierkante meter

https://gelredome.nl/nl/zakelijk/zalen
Ja maar dit zijn 43 delegaties. Met max 6 personen op het podium per land en ook nog eens de mensen eromheen per land. (De Pannecouckes, de Ilses, de HoD's etc). Dus misschien wel 10 personen x 43 landen. En er is een zaal nodig voor de persconferenties, voor het geluid, alle decors en props van 43 landen etc. Ik denk serieus dat ze het niet redden qua 'overige benodigde ruimtes'. :@

En dat is niet omdat ik het niet wil, want ik zie oa qua venue toch liever Arnhem dan Maastricht bij de laatste twee. En misschien schat ik het helemaal verkeerd in hoor. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 19:46:52 #25
163650 Greys
pi_187888041
Ik weet niet of de Silvia die deze afbeelding heeft geantwoord op onze tweet ook hier post? :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187888088
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of de Silvia die deze afbeelding heeft geantwoord op onze tweet ook hier post? :D

[ afbeelding ]
Wat ik dus net zei 😊
Maastricht needs 253 point to beat Rotterdam.
😊
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 19:57:07 #27
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187888213
Er zijn nog twee steden in de race voor de organisatie van het Eurovisie Songfestival in Nederland. Dat heeft de NPO vanavond bekendgemaakt. De namen van de twee steden wil de omroep nog niet bevestigen. In de wandelgangen wordt gefluisterd dat het om Rotterdam en Maastricht zou gaan.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 20:01:23 #28
436222 Japepk
Padvinder
pi_187888287
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:06 schreef Aadrianus het volgende:
Als ze nu al weten welke drie steden afvallen, waarom wachten ze dan nog een halve week om dat bekend te maken? Lijkt sowieso erg fop spanning opbouwen, want AHOY+Rotterdam tikken al vanaf het begin alle vereiste boxjes aan. Voelt als: Maastricht needs 253 points to beat Rotterdam. Will Maastricht get all these points. I repeat 253 points needs Maastricht to win this from Rotterdam.
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of de Silvia die deze afbeelding heeft geantwoord op onze tweet ook hier post? :D

[ afbeelding ]
Ik houd ervan _O-
't Echte en 't ware!
pi_187888810
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:57 schreef Momo... het volgende:
Er zijn nog twee steden in de race voor de organisatie van het Eurovisie Songfestival in Nederland. Dat heeft de NPO vanavond bekendgemaakt. De namen van de twee steden wil de omroep nog niet bevestigen. In de wandelgangen wordt gefluisterd dat het om Rotterdam en Maastricht zou gaan.
[ afbeelding ]
Als Maastricht niet bij de laatste twee zit ga ik me heel hard afvragen hoeveel dit gepush ze gekost heeft.
pi_187888832
Maastricht of Rotterdam. Kost je maar +/- 6000 stoeltjes.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 20:31:24 #31
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187888877
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 20:29 schreef KoningPils het volgende:
Maastricht of Rotterdam. Kost je maar +/- 6000 stoeltjes.
Ik hoop dat dit sarcastisch is.
Just do it »
pi_187889110
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 20:29 schreef KoningPils het volgende:
Maastricht of Rotterdam. Kost je maar +/- 6000 stoeltjes.
(2 kwartfinales + 1 finale + 3 juryshows + 3 familyshows) x 6000 x de prijs van een kaartje (? waar hebben we het dan over?)
pi_187889317
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 20:40 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

(2 kwartfinales + 1 finale + 3 juryshows + 3 familyshows) x 6000 x de prijs van een kaartje (? waar hebben we het dan over?)
Een hoop centen. :D
pi_187889431
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 20:48 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Een hoop centen. :D
Hangt er van af wat je vraagt voor een kaartje. ;)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 juli 2019 @ 20:54:02 #35
39237 crew  H_T
2733
pi_187889449
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:59 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Het festival wordt in een zaal opgenomen. Zet het MECC naast AHOY en je hebt je antwoord waarom niet in Maastricht.

En Maastricht is een mooie stad.
Maar dat is Rotterdam ook. Misschien niet jouw smaak, maar....
Als het Mecc naast Ahoy staat is er al helemaal geen reden meer om naar Maastricht te gaan :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_187889515
Als Maastricht het zou worden dan zeggen de hotelliers in Belgie en Duitsland ook dank je / bitte sehr, en dat zie ik niet gebeuren, we blijven immers Nederlanders en t geld moet in Nederland blijven.

---> Rotterdam dus
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 12 juli 2019 @ 21:02:01 #37
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187889618
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of de Silvia die deze afbeelding heeft geantwoord op onze tweet ook hier post? :D

[ afbeelding ]
_O_ _O-
pi_187889916
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of de Silvia die deze afbeelding heeft geantwoord op onze tweet ook hier post? :D

[ afbeelding ]
jaaa dat ben ik *O* :@
  † In Memoriam † vrijdag 12 juli 2019 @ 21:17:09 #39
368283 ato
pi_187889923
Gaat best lekker snel zo, wanneer werd Tel Aviv verleden jaar bekend?
Life can be a bitch, so like it..
pi_187890016
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:05 schreef Greys het volgende:
https://www.ad.nl/show/no(...).co/KkaAvcr1iz?amp=1

Het AD gaat uit van Rotterdam en Maastricht. Maar door het laatste stukje in het artikel zou ik juist weer geen Maastricht denken. (Het stukje waar Bakker het juist heeft over de benodigde ruimte voor zo'n grote tv show..)
Ik vind het wel knap dat Maastricht door hun campagne van zichzelf een soort vanzelfsprekendheid heeft gemaakt. In feite hebben ze niet meer te bieden dan Den Bosch, maar daar gaat niemand vanuit dat die het wordt.
pi_187890150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 20:01 schreef Japepk het volgende:

[..]


[..]

Ik houd ervan _O-
Ik zag die post van Aadrianus dus net pas, maar had dus hetzelfde in gedachten met die punten _O-
Vind het ook bijna net zo spannend als die bewuste avond in mei.. w/
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 21:36:23 #42
163650 Greys
pi_187890237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 21:16 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:

[..]

jaaa dat ben ik *O* :@
Oh wat leuk! :D
En tof gemaakt!

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 21:22 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik vind het wel knap dat Maastricht door hun campagne van zichzelf een soort vanzelfsprekendheid heeft gemaakt. In feite hebben ze niet meer te bieden dan Den Bosch, maar daar gaat niemand vanuit dat die het wordt.
Ja dat absoluut. Alle lof voor hun mediastorm! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 juli 2019 @ 21:38:26 #43
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187890263
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 21:17 schreef ato het volgende:
Gaat best lekker snel zo, wanneer werd Tel Aviv verleden jaar bekend?
Begin september pas!
  † In Memoriam † vrijdag 12 juli 2019 @ 21:40:28 #44
368283 ato
pi_187890296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 21:38 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Begin september pas!
Toch wel laat he..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 22:05:59 #45
163650 Greys
pi_187890620
Ze gaan hier in augustus de stedenbezoeken doen. Geloof dat ze in de tweede helft van augustus met de stad zouden komen toch? Scheelt niet héél veel met begin september. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187890877
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:22 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Is dat ook al bekend gemaakt, wanneer het bekend wordt? :o
Wanneer wát bekend wordt wat er bekend wordt gemaakt? :+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_187891804
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:57 schreef Momo... het volgende:
Er zijn nog twee steden in de race voor de organisatie van het Eurovisie Songfestival in Nederland. Dat heeft de NPO vanavond bekendgemaakt. De namen van de twee steden wil de omroep nog niet bevestigen. In de wandelgangen wordt gefluisterd dat het om Rotterdam en Maastricht zou gaan.
[ afbeelding ]
Alleen in de Maastrichtse wandelgangen hoop ik dan toch. :+
pi_187891963
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of de Silvia die deze afbeelding heeft geantwoord op onze tweet ook hier post? :D

[ afbeelding ]
_O-

Die is wel goed
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187892006
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 21:16 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:

[..]

jaaa dat ben ik *O* :@
Oh wat leuk! :D

Ik had jou wel kunnen herkennen natuurlijk..
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187892216
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh wat leuk! :D

Ik had jou wel kunnen herkennen natuurlijk..
:W :P
pi_187893381
Rotterdam 2020 dus. Plafond van Mecc is te laag immers, en stort in als je er apparatuur aan hangt in ESF hoeveelheden.
pi_187893421
Rotterdam vs Arnhem op basis van de accommodatie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187893467
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 21:22 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik vind het wel knap dat Maastricht door hun campagne van zichzelf een soort vanzelfsprekendheid heeft gemaakt. In feite hebben ze niet meer te bieden dan Den Bosch, maar daar gaat niemand vanuit dat die het wordt.
Dit dus, ik vind Den Bosch oprecht een sterker totaalpakket hebben dan Maastricht, maar die proberen van een drol een gebakje te maken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187893695
Oh nu al weer nieuws _O- Het houdt niet op...

Lijkt me dat Rotterdam sowieso 1 van de 2 is. *O*
~The present is all there is~
pi_187893701
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of de Silvia die deze afbeelding heeft geantwoord op onze tweet ook hier post? :D

[ afbeelding ]
:D _O_
~The present is all there is~
pi_187894020
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:59 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Het festival wordt in een zaal opgenomen. Zet het MECC naast AHOY en je hebt je antwoord waarom niet in Maastricht.

En Maastricht is een mooie stad.
Maar dat is Rotterdam ook. Misschien niet jouw smaak, maar....
Nee, dat is Rotterdam niet (ja ze proberen er iets van te maken van die betonbende maar het is nog steeds niks).
Maar waarschijnlijk wordt het Rotterdam dus rustig, iedereen chill _O-

Maak je niet zo druk om Limburg ^^
pi_187894057
Wat ik trouwens wel erg storend vind en vond is dit, dat zagen we zelfs dit jaar ook bij een lage venue:


Je ziet de screens (kan anders gedaan worden met camerawerk) maar ik vond het er erg vreemd uitzien op TV.
Je ziet de schermen gewoon!
pi_187894146
In andere woorden je hebt niet perse een hoge venue nodig voor een goede tv-show.
Alles hangt af van camerawerk.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 juli 2019 @ 09:14:01 #59
163650 Greys
pi_187895758
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 01:23 schreef lrishCassidy het volgende:
dus rustig, iedereen chill _O-
Dat roep je elk jaar wel een paar keer maar die hoop kan je gewoon rustig laten varen, want we vinden een beetje hyperen en voorpretten gewoon leuk. _O- *O* *O* *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 13-07-2019 09:23:27 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187897286
Ik blijf me wel afvragen waar dat zelfvertrouwen van Maastricht vandaan komt. Als je sec naar de eisen gaat kijken en dan Rotterdam afzet tegen Maastricht, dan wint Rotterdam met twee lengtes voorsprong. Ik neem aan dat men in Maastricht ook over enige realiteitszin beschikt en dat optelsommetje ook kan maken. Nu ben ik eens in de archieven gedoken en zag dat Maastricht al vanaf 2014 bezig is met het Songfestival

https://www.bndestem.nl/o(...)tival-2015~a7f5a81e/

Wellicht dat ze daarom menen een streepje voor te liggen op de rest? Als je daar verder over gaat speculeren dan zou het kunnen dat Maastricht al in 2014 gesprekken met de NPO gevoerd heeft, en omdat Nederland toen niet won, ze een toezegging gekregen hebben dat bij de eerstvolgende winst Maastricht aan de beurt is...
pi_187897743
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 11:42 schreef Ikbenjandeboer het volgende:
Ik blijf me wel afvragen waar dat zelfvertrouwen van Maastricht vandaan komt. Als je sec naar de eisen gaat kijken en dan Rotterdam afzet tegen Maastricht, dan wint Rotterdam met twee lengtes voorsprong. Ik neem aan dat men in Maastricht ook over enige realiteitszin beschikt en dat optelsommetje ook kan maken. Nu ben ik eens in de archieven gedoken en zag dat Maastricht al vanaf 2014 bezig is met het Songfestival

https://www.bndestem.nl/o(...)tival-2015~a7f5a81e/

Wellicht dat ze daarom menen een streepje voor te liggen op de rest? Als je daar verder over gaat speculeren dan zou het kunnen dat Maastricht al in 2014 gesprekken met de NPO gevoerd heeft, en omdat Nederland toen niet won, ze een toezegging gekregen hebben dat bij de eerstvolgende winst Maastricht aan de beurt is...
Je zou denken dat ze niet zo dom zijn :+ maar inderdaad de zelfverzekerdheid is wel vreemd + Giel Beelen bijv. die meteen na de winst roept dat het zeker Maastricht wordt. En aangezien iemand hier een keer zei dat de directeur van de NPO bevriend is met de directeur van het MECC.... #conspiracy

Alleen Rotterdam is er ook al eens mee bezig geweest: https://eurovoix.com/2015(...)ost-eurovision-2017/

En er was nog een artikel een paar jaar geleden waarin stond dat ze er altijd klaar voor zijn, maar die kan ik zo even niet vinden!
pi_187897898
NPO kan van alles willen, maar als de EBU op werkbezoek komt wordt het heel snel afgeschoten.

Ik geloof er dus niet in. En ja Giel Beelen. Die roept wel vaker wat.
pi_187898658
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NPO kan van alles willen, maar als de EBU op werkbezoek komt wordt het heel snel afgeschoten.

Ik geloof er dus niet in. En ja Giel Beelen. Die roept wel vaker wat.
Als jij bij de EBU zat was de keuze wel duidelijk, ja.
pi_187898801
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 13:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Als jij bij de EBU zat was de keuze wel duidelijk, ja.
Idd. Arnhem.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 juli 2019 @ 13:25:21 #65
163650 Greys
pi_187898812
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Idd. Arnhem.
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187898816
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Idd. Arnhem.
_O_
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 juli 2019 @ 14:53:25 #67
163650 Greys
pi_187900013
"The one city that is confirmed to have received a request for a visit is the other alleged front-runner Rotterdam. It’s said to be scheduled for next week."

??

Uit dit stuk:
https://wiwibloggs.com/20(...)ront-runners/240586/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187900056
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:53 schreef Greys het volgende:
"The one city that is confirmed to have received a request for a visit is the other alleged front-runner Rotterdam. It’s said to be scheduled for next week."

??

Uit dit stuk:
https://wiwibloggs.com/20(...)ront-runners/240586/
Zou zo maar kunnen betekenen dat ze Rotterdam als eerste keus hebben en Arnhem achter de hand houden als tweede keus ihg Rotterdam toch niet waar kan maken wat ze in het bidbook beloven.
pi_187900271
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:53 schreef Greys het volgende:
"The one city that is confirmed to have received a request for a visit is the other alleged front-runner Rotterdam. It’s said to be scheduled for next week."

??

Uit dit stuk:
https://wiwibloggs.com/20(...)ront-runners/240586/
Misschien is er iets lost in translation, want bij Wiwi hebben ze ook alleen maar de Nederlandse kranten als bron.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 juli 2019 @ 15:15:26 #70
163650 Greys
pi_187900377
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 15:08 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Misschien is er iets lost in translation, want bij Wiwi hebben ze ook alleen maar de Nederlandse kranten als bron.
Ja vandaar m'n vraagtekens, snap niet helemaal waar ze het vandaan hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 14-07-2019 19:13:57 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187900442
ESXTRA meldde ook een paar dagen geleden dat Den Bosch en Utrecht sowieso bij de afvallers zitten. Nu is dat natuurlijk zodanig heeeeel erg voor de hand liggend dat ze dat misschien ook wel gewoon durfden te gokken, maar ze brachten het ook behoorlijk stellig.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187900530
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
eden dat Den Bosch en Utrecht sowieso bij de afvallers zitten. Nu is dat natuurlijk zodanig heeeeel erg voor de hand liggend dat ze dat misschien ook wel gewoon durfden te gok
Copy paste van het NOS artikel.
  Moderator zondag 14 juli 2019 @ 11:46:03 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187913094
Matt: 'It's got to be Rotterdam' *O*

Edit: spuit 11 _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 juli 2019 @ 11:58:40 #75
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187913245
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
Matt: 'It's got to be Rotterdam' *O*

Wel interessant om de voorkeur (en bijbehorende redenen) te horen vanuit het perspectief van een buitenlandse journalist. Hij maakt daarin ook wel goede punten!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 juli 2019 @ 12:14:42 #76
163650 Greys
pi_187913500
Heb hem ook even getweet.

ESF_FOK twitterde op zondag 14-07-2019 om 12:08:22 Here's @MattESCunited's video breaking down the host city battle. Spoiler alert: he has one BIG favorite to host the Eurovision Song Contest 2020. Do you agree with him? Dutchies, zijn jullie het met hem eens? #songfestival #stedenstrijd #ESC2020 https://t.co/WNBjwO7HNb reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187913846
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:14 schreef Greys het volgende:
Heb hem ook even getweet.

ESF_FOK twitterde op zondag 14-07-2019 om 12:08:22 Here's @:MattESCunited's video breaking down the host city battle. Spoiler alert: he has one BIG favorite to host the Eurovision Song Contest 2020. Do you agree with him? Dutchies, zijn jullie het met hem eens? #songfestival #stedenstrijd #ESC2020 https://t.co/WNBjwO7HNb reageer retweet
Oneens
  ESF Reporter zondag 14 juli 2019 @ 15:09:41 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_187916612
quote:
SAY IT LOUDER FOR THE PEOPLE IN THE BACK _O_
pi_187922408
Maar ik neem stiekem toch aan dat morgen bekend is welke 2 steden in de race blijven.

Ik hoop er ook op. Duurt nu al te lang.
pi_187922589
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik neem stiekem toch aan dat morgen bekend is welke 2 steden in de race blijven.

Ik hoop er ook op. Duurt nu al te lang.
Zodra de steden het zelf weten zullen wij het ook wel binnen 5 minuten weten, want wandelgangen enzo
pi_187922633
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 19:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

Zodra de steden het zelf weten zullen wij het ook wel binnen 5 minuten weten, want wandelgangen enzo
Ik vertrouw niet elke provinciale wandelgang moet ik zeggen. 🙈
pi_187922672
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ik vertrouw niet elke provinciale wandelgang moet ik zeggen. 🙈
_O- als Maastricht erbij zit weten we het binnen een minuut
  zondag 14 juli 2019 @ 20:40:01 #83
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187924803
De comments van het laatste Wiwi-artikel komen gelukkig over het algemeen aardig overeen met onze sentimenten.

https://wiwibloggs.com/20(...)ront-runners/240586/
pi_187927116
Lang interview met de Volkskrant
songfestivalNL twitterde op zondag 14-07-2019 om 22:38:10 Van outsider tot een van de favorieten: gaat Maastricht volgend jaar het songfestival organiseren? https://t.co/AO3BGTfspn reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 juli 2019 @ 22:52:06 #85
163650 Greys
pi_187927245
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 22:44 schreef Em31 het volgende:
Lang interview met de Volkskrant.
quote:
‘De operatie die we met Rieu uitvoeren is logistiek gezien van een grotere orde dan het Songfestival.
Serieus jongens..?
Ja het is groots, maar het is echt niet eens te vergelijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 14 juli 2019 @ 22:57:55 #86
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187927337
Soms hoop je dat ze goede trollen zijn daar in Limburg...
pi_187927377
En toch ben ik bang dat ze bij de laatste 2 zitten nu ik dit allemaal zo lees :')
  zondag 14 juli 2019 @ 23:00:02 #88
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187927380
Staan wel echt veel interessante uitspraken in! ^O^
Ik werd er bijna enthousiast van :{ :P

Blijf het wel raar vinden dat als het over de hoogte gaat, het nooit over de vrije hoogte gaat. Ma
pi_187927414
Kijk die twee kan je hun enthousiasme niet ontzeggen, mooi om te zien. Blij dat ze de mecc directeur niet geinterviewd hebben, dan had ik mijn woordje wel weer klaar gehad.

Maar goed, alles klopt in Maastricht. Alleen blijft er 1 stokpaardje.

quote:
Is het Mecc hoog genoeg? Boze tongen beweren van niet.

De projectleider: ‘De plafondhoogte van het MECC is 17 meter 88, dus dat vormt geen belemmering. Dit hebben we meteen gecheckt met de NPO aan het begin van de bidbookprocedure

De plafondhoogte noemen ze het ook weer expliciet. Ook zeker van dat de NPO niet weet van de constructie onder dit plafond wat 12.5 meter vrij maakt.

Dat gaan ze pas zien bij het werkbezoek vrees ik, wat zonde van de kandidatuur van Arnhem is... Ik vrees dat die afvallen.

En 10.400 stoeltjes, dat gaan dan toxh niet de blauwe simpele stoeltjes worden.. :s
pi_187927473
quote:
Penn: ‘Daarvoor zitten mooie plannen in het bidbook. De burgemeesters van alle Limburgse steden hebben zich solidair verklaard, evenals de burgemeesters van Belgische steden als Hasselt en Luik, die willen allemaal bijdragen en dingen organiseren.’
Ik vind dit dus steeds maar dom, maar bedenk me nu ook dat de EBU dit misschien juist wel helemaal geweldig vindt. Dat meerdere landen profiteren en dingen gaan organiseren.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 juli 2019 @ 23:08:17 #91
163650 Greys
pi_187927499
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook zeker van dat de NPO niet weet van de constructie onder dit plafond wat 12.5 meter vrij maakt.

Dat gaan ze pas zien bij het werkbezoek vrees ik, wat zonde van de kandidatuur van Arnhem is... Ik vrees dat die afvallen.
Oa Sietse Bakker weet dat echt wel. Ze zijn niet gek. Denk je dat hij niet al lang ook even foto's gegoogled heeft als ie er zelfs niet al eens geweest is? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187927697
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Oa Sietse Bakker weet dat echt wel. Ze zijn niet gek. Denk je dat hij niet al lang ook even foto's gegoogled heeft als ie er zelfs niet al eens geweest is? :)
We gaan het zien of ze bij de laatste 2 zitten. :)

Ik denk dat t 98% bidbook is. Wie weet is die 2% genoeg.
  Moderator zondag 14 juli 2019 @ 23:36:32 #93
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187927925
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 22:52 schreef Greys het volgende:

[..]


[..]

Serieus jongens..?
Ja het is groots, maar het is echt niet eens te vergelijken.
Ging wel puur om de logistiek, hé, die opmerking en dat is ook serieus wel een uitdaging natuurlijk. 10.000 via smalle straatjes goed naar t plein krijgen. :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 14 juli 2019 @ 23:37:01 #94
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187927931
Dit is elk geval een geruststellende quote uit het stuk van de Volkskrant.

quote:
Sietse Bakker: Het is overigens niet gezegd dat de stad met de dikste portemonnee het Songfestival krijgt. De geschiktheid van de locatie weegt zwaar mee.’
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 juli 2019 @ 23:38:28 #95
163650 Greys
pi_187927950
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

We gaan het zien of ze bij de laatste 2 zitten. :)

Ik denk dat t 98% bidbook is. Wie weet is die 2% genoeg.
Hoe bedoel je die laatste zin? Snap hem niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187928005
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe bedoel je die laatste zin? Snap hem niet.
Beoordeling van geschiktheid. Of een foto hier 'redding' in brengt, tja. De ene foto lijkt het top, op de andere 3x kut. Dus als ze daar op afgaan.. betwijfel het.

Of er moet er nu 1 rondlopen in het team die zegt dat 18 meter ook echt 18 meter moet zijn en geen 17.88. :p
  zondag 14 juli 2019 @ 23:45:23 #97
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187928034
Shula Rijxman (de NPObaas) die uiteindelijk de knoop mag doorhakken welke stad het wordt gaat in elk geval als uitje naar Andre Rieu. Weten we dat ook weer! :D

quote:
Ik hoorde dat leden van de EBU, de Europese radio-unie, waren uitgenodigd voor zijn concerten op het Vrijthof. Klopt dat?

Penn: ‘De NPO komt. Naar het laatste concert.’

De projectleider, haastig: ‘Als die zijn uitgenodigd, is dat gewoon op Rieus initiatief’.

Penn: ‘Dat weet ik ook niet precies. Ik dacht dat Shula kwam...’

De woordvoerder: ‘Dat heeft dan meer ermee te maken dat zijn concerten op tv worden uitgezonden, bij de Tros.’
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 juli 2019 @ 23:53:22 #98
163650 Greys
pi_187928161
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Beoordeling van geschiktheid. Of een foto hier 'redding' in brengt, tja. De ene foto lijkt het top, op de andere 3x kut. Dus als ze daar op afgaan.. betwijfel het.

Of er moet er nu 1 rondlopen in het team die zegt dat 18 meter ook echt 18 meter moet zijn en geen 17.88. :p
Dat laatste weten sowieso echt alle vier de mensen in het productieteam. Je kunt geen bidbooks beoordelen als je dat niet weet en Sietse weet het sowieso met al z'n jaren ervaring met ESF dus ook als de andere drie dat niet wisten heeft ie ze dat heus verteld voor ze gingen beoordelen. ;)
Hdt staat ook gewoon op de site van MECC bij de specs dat de netto hoogte 12.5 meter is, dus zelfs als ze geen foto hebben gezien hebben ze dat in 1 minuut opgezocht. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187928174
Ik ga zo hard lachen wanneer deze week blijkt (ik heb het niet over ‘als’, want het gaat vast en zeker gebeuren) dat Maastricht bij de drie afvallers hoort. Dat voortdurende geblaat dat ze veruit favoriet zijn komt dan zo lekker terug geboemerangd naar al die hotemetoten daar. Totaal gebrek aan zelfreflectie.
pi_187928234
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat laatste weten sowieso echt alle vier de mensen in het productieteam. Je kunt geen bidbooks beoordelen als je dat niet weet en Sietse weet het sowieso met al z'n jaren ervaring met ESF dus ook als de andere drie dat niet wisten heeft ie ze dat heus verteld voor ze gingen beoordelen. ;)
Hdt staat ook gewoon op de site van MECC bij de specs dat de netto hoogte 12.5 meter is, dus zelfs als ze geen foto hebben gezien hebben ze dat in 1 minuut opgezocht. :P
Zeg niet dat ze het niet weten. :p Weten meer als wij hier, hoop ik. Was meer als bedoeld na de eerdere belofte dat die 12 cm niet uitmaakt. ;)

Maar goed, Maastricht valt af dus? :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 juli 2019 @ 23:59:38 #101
163650 Greys
pi_187928235
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:45 schreef lashatumbai het volgende:
Shula Rijxman (de NPObaas) die uiteindelijk de knoop mag doorhakken welke stad het wordt
Heb je een bron dat zij die knoop mag hakken? Het gehele team geeft een advies aan de EBU. Als zij de knoop mag doorhakken hoeven ze het toch niet meer aan de EBU voor te leggen? :P

En stel dat een van de teamleden weleens naar een show van Claudia de Breij is geweest, betekent dat dan ook dat het volgend jaar vast Claudia wordt die het ESF mag presenteren? Denk dat het bijwonen van shows niet zo veel zegt eerlijk gezegd. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187928259
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je een bron dat zij die knoop mag hakken? Het gehele team geeft een advies aan de EBU. Als zij de knoop mag doorhakken hoeven ze het toch niet meer aan de EBU voor te leggen? :P

En stel dat een van de teamleden weleens naar een show van Claudia de Breij is geweest, betekent dat dan ook dat het volgend jaar vast Claudia wordt die het ESF mag presenteren? Denk dat het bijwonen van shows niet zo veel zegt eerlijk gezegd. ;)
Ergens in een filmpje zegt ze dat dat zij de laatste spijker slaat. Geen idee waar meer..

Maar goed, tis meer een formaliteit.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 00:02:53 #103
163650 Greys
pi_187928279
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Zeg niet dat ze het niet weten. :p Weten meer als wij hier, hoop ik. Was meer als bedoeld na de eerdere belofte dat die 12 cm niet uitmaakt. ;)
Maastricht heeft (volgens mij maar moet ik ff teruglezen) geïnformeerd bij NPO ruim voordat het team aangewezen was. Misschien heeft er iemand gezegd 'ah nee joh geen zorgen ga lekker door met het bidbook' die destijds niet zo goed op de hoogte was dat ze het over bruto hoogte hadden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187928296
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 00:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Maastricht heeft (volgens mij maar moet ik ff teruglezen) geïnformeerd bij NPO ruim voordat het team aangewezen was. Misschien heeft er iemand gezegd 'ah nee joh geen zorgen ga lekker door met het bidbook' die destijds niet zo goed op de hoogte was dat ze het over bruto hoogte hadden.
Klopt. Dus nu zien wat het team ervan zegt. Ben benieuwd.

Ik ga in elk geval uit van een scenario Maastricht - Rotterdam. Terwijl t dus niet kan.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 00:10:51 #105
163650 Greys
pi_187928379
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 00:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Klopt. Dus nu zien wat het team ervan zegt. Ben benieuwd.

Ik ga in elk geval uit van een scenario Maastricht - Rotterdam. Terwijl t dus niet kan.
Ik denk dat Arnhem naast Rotterdam overblijft. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 15-07-2019 07:08:34 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 07:03:08 #106
163650 Greys
pi_187929685
Rieu heeft volgens dat interview z'n eigen bus beschikbaar gesteld voor de presentatie van het bidbook en Rieu heeft die bus laten bestickeren.

Giel Beelen (die vorige maand begon met roepen dat Maastricht het krijgt) houdt kennelijk ook van Rieu: https://www.ad.nl/show/gi(...)e-blondine~abe4d414/

Richard van de Telegraaf die Maastricht als favoriet noemde vindt Rieu zo te lezen ook wel tof: https://www.telegraaf.nl/(...)ieu-een-groot-succes

Rieu heeft dat filmpje opgenomen:


Kortom, dat hele 'Maastricht gaat het krijgen' in de media is waarschijnlijk gewoon één grote PR stunt van Rieu zelf die al z'n contacten heeft benaderd en ze wellicht wat verhalen heeft ingefluisterd. "Zeg maar dat je gehoord hebt dat.. krijg je gratis kaarten voor m'n concert." Ofzo :+

En al vond ik het zelf vrij irritant met welke houding ze het aanvlogen, tis wel goed gelukt qua PR en aandacht. Dat moet je ze nageven. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 15-07-2019 07:16:18 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 juli 2019 @ 07:09:45 #107
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_187929700
Wttevrouwenveld :D
Nee, als de mensen daar het willen zit het wel goed ja :')
pi_187929723
De kandidatuur van Maastricht is toch eigenlijk vooral gebaseerd op een Europees verleden?
pi_187929866
Ik ben al Rieu-moe.
pi_187930067
Al?
Dat ben ik al 23 jaar ofzo.
pi_187930197
Van wat ik in dit artikel lees breekt echt mijn klomp. Ze denken niet eens aan de fans. De hotelkamers die ze een tijdje geleden gereserveerd hebben zijn alleen bedoeld voor de artiesten, juryleden en journalisten. Net of die hun rekeningen zelf moeten betalen. Met de fans wordt geen rekening gehouden.

"De gouverneur vraagt zich af of Rotterdam drieduizend hotelkamers zo dicht bij elkaar in de buurt heeft liggen."

Volgens mij is deze meneer nog nooit buiten zijn provincie geweest....
  ESF Reporter maandag 15 juli 2019 @ 09:10:28 #112
87554 Cee
Welluk?
pi_187930328
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 08:52 schreef Ikbenjandeboer het volgende:
Van wat ik in dit artikel lees breekt echt mijn klomp. Ze denken niet eens aan de fans. De hotelkamers die ze een tijdje geleden gereserveerd hebben zijn alleen bedoeld voor de artiesten, juryleden en journalisten. Net of die hun rekeningen zelf moeten betalen. Met de fans wordt geen rekening gehouden.

"De gouverneur vraagt zich af of Rotterdam drieduizend hotelkamers zo dicht bij elkaar in de buurt heeft liggen."

Volgens mij is deze meneer nog nooit buiten zijn provincie geweest....
Ik las onlangs dat een aantal jaar geleden (volgens mij in Baku 2012) de EBU een hoop hotelreserveringen (ver vooraf gemaakt door fans) heeft laten cancellen zodat delegaties er konden verblijven. De fans kregen dan vlak voor vertrek (of pas bij aankomst) te horen dat hun boeking niet meer beschikbaar was. Dus wat dat betreft gaan ze vaak over lijken.
pi_187930350
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:10 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik las onlangs dat een aantal jaar geleden (volgens mij in Baku 2012) de EBU een hoop hotelreserveringen (ver vooraf gemaakt door fans)!heeft laten cancellen zodat delegaties er konden verblijven. De fans kregen dan vlak voor vertrek (of pas bij aankomst) te horen dat hun boeking niet meer beschikbaar was). Dus wat dat betreft gaan ze vaak over lijken.
Dat klinkt best heftig. Het gaat me in dit artikel vooral om deze uitspraak: "Je wilt de mensen die ertoe doen, artiesten, juryleden en journalisten, in Maastricht hebben".

De fans doen er dus niet toe volgens deze meneer.
pi_187930404
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:13 schreef Ikbenjandeboer het volgende:

[..]

Dat klinkt best heftig. Het gaat me in dit artikel vooral om deze uitspraak: "Je wilt de mensen die ertoe doen, artiesten, juryleden en journalisten, in Maastricht hebben".

De fans doen er dus niet toe volgens deze meneer.
Ik heb het gevoel dat de rest van Nederland er ook niet echt toedoet bij een songfestival in Maastricht :@ Krijg bij dat Volkskrant interview eerder het gevoel dat Limburg het songfestival heeft gewonnen, maar goed, misschien wordt die benadering minder heftig als ze zouden mogen organiseren.
  ESF Reporter maandag 15 juli 2019 @ 09:38:17 #115
87554 Cee
Welluk?
pi_187930594
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:13 schreef Ikbenjandeboer het volgende:

[..]

Dat klinkt best heftig. Het gaat me in dit artikel vooral om deze uitspraak: "Je wilt de mensen die ertoe doen, artiesten, juryleden en journalisten, in Maastricht hebben".

De fans doen er dus niet toe volgens deze meneer.
Dat zal voor de EBU ook gelden. En het klinkt cru maar ergens snap ik dat ook wel, die boude uitspraak. Je wil als organisatie toch minstens een goede accommodatie kunnen garanderen aan de mensen die het festival invulling geven. Maar het klinkt wel lomp ja. Zonder fans is het ESF in haar huidige opzet ook geen lang leven beschoren.
pi_187930778
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat zal voor de EBU ook gelden. En het klinkt cru maar ergens snap ik dat ook wel, die boude uitspraak. Je wil als organisatie toch minstens een goede accommodatie kunnen garanderen aan de mensen die het festival invulling geven. Maar het klinkt wel lomp ja. Zonder fans is het ESF in haar huidige opzet ook geen lang leven beschoren.
Klopt, en het biedt weer kansen voor Rotterdam want daar kan men waarschijnlijk artiesten, juryleden, journalisten, crew én fans in de stad onderbrengen, terwijl de fans in Limburg uit moeten wijken naar steden als Heerlen en Geleen. Zonder iemand tegen het zere been te willen trappen kan ik toch wel beweren dat dit niet de meest bruisende steden van Nederland zijn, althans buiten de carnavalsperiode.
  maandag 15 juli 2019 @ 09:56:29 #117
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187930848
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:51 schreef Ikbenjandeboer het volgende:

[..]

Klopt, en het biedt weer kansen voor Rotterdam want daar kan men waarschijnlijk artiesten, juryleden, journalisten, crew én fans in de stad onderbrengen, terwijl de fans in Limburg uit moeten wijken naar steden als Heerlen en Geleen. Zonder iemand tegen het zere been te willen trappen kan ik toch wel beweren dat dit niet de meest bruisende steden van Nederland zijn, althans buiten de carnavalsperiode.
Volgens mij had ik ook ergens gelezen dat het als pluspunt wordt gezien bij Maastricht dat er als accommodatie veel campings en bungalowparken in de omgeving zijn van Maastricht.

  maandag 15 juli 2019 @ 10:00:32 #118
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187930904
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je een bron dat zij die knoop mag hakken? Het gehele team geeft een advies aan de EBU. Als zij de knoop mag doorhakken hoeven ze het toch niet meer aan de EBU voor te leggen? :P

En stel dat een van de teamleden weleens naar een show van Claudia de Breij is geweest, betekent dat dan ook dat het volgend jaar vast Claudia wordt die het ESF mag presenteren? Denk dat het bijwonen van shows niet zo veel zegt eerlijk gezegd. ;)
Weet niet meer welk interview ze dat zei. Maar ze zei het op video. Het team geeft advies maar zij is uiteindelijk degene die er de klap op moet geven. En dan heb ik het over welke stad er als voorkeur wordt gepresenteerd aan de EBU.
pi_187930965
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:56 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Volgens mij had ik ook ergens gelezen dat het als pluspunt wordt gezien bij Maastricht dat er als accommodatie veel campings en bungalowparken in de omgeving zijn van Maastricht.

[ afbeelding ]
Lol. Dat is alleen een pluspunt voor de mensen die met de auto komen. Campings en bungalowparken hebben nogal de neiging om afgelegen te liggen. Dan moet je gebruik maken van zo'n openbaar buslijntje dat een keer in de twee uur die locatie aandoet.
  maandag 15 juli 2019 @ 10:11:19 #120
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187931050
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 10:00 schreef lashatumbai het volgende:
Het team geeft advies maar zij is uiteindelijk degene die er de klap op moet geven.
Dit is een formaliteit, ze is eindverantwoordelijk en geeft dus uiteindelijk de laatste klap. Daarbij volgt ze natuurlijk het team. In woorden van die strekking zei ze het ook. 't Was in één van die interviews bij de presentatie van de bidbooks. Ik geloof rtl nieuws of rtl boulevard.
:o)
  maandag 15 juli 2019 @ 11:43:21 #121
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187932328
Heeft iemand al witte rook gesignaleerd? Het maakt niet uit uit welke wandelgang! :s)

pi_187932488
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:20 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat de rest van Nederland er ook niet echt toedoet bij een songfestival in Maastricht :@ Krijg bij dat Volkskrant interview eerder het gevoel dat Limburg het songfestival heeft gewonnen, maar goed, misschien wordt die benadering minder heftig als ze zouden mogen organiseren.
Het heeft inderdaad allemaal een hoog Calimero-gehalte, we zullen die Randstedelingen wel even een lesje leren.

Omgekeerd vind ik de Maastricht-angst hier wel wat overdreven. Ze zullen er vast wel wat van maken. Maar Ahoy lijkt me in alle opzichten een handigere lokatie, dus hoe de keuze op Maastricht kan vallen is mij een raadsel (behalve ¤¤¤)
pi_187932807
Ik vind dit bijna net zo spannend als de bekendmaking van Duncan’s nummer destijds
  ESF Reporter maandag 15 juli 2019 @ 12:41:07 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_187933124
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:21 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik vind dit bijna net zo spannend als de bekendmaking van Duncan’s nummer destijds
Ik vind het nog spannender zelfs. :D
pi_187933243
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:41 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik vind het nog spannender zelfs. :D
Maar waarom dan? Als het songfestival dit jaar in Eilat was geweest ipv Tel Aviv, had dat je iets kunnen schelen?
pi_187933324
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Als het songfestival dit jaar in Eilat was geweest ipv Tel Aviv, had dat je iets kunnen schelen?
Eliat wou volgens mij iets met een tent doen.

Lijkt me wel een keer leuk om te zien eigenlijk, heeft zo zn charme.
  maandag 15 juli 2019 @ 12:54:54 #127
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187933340
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Eliat wou volgens mij iets met een tent doen.

Lijkt me wel een keer leuk om te zien eigenlijk, heeft zo zn charme.
Utrecht it is! *O*
  ESF Reporter maandag 15 juli 2019 @ 13:02:47 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_187933479
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Als het songfestival dit jaar in Eilat was geweest ipv Tel Aviv, had dat je iets kunnen schelen?
1. Het maakt in principe weinig verschil in kilometers of tijd maar toch voldoende om de volle twee weken het esf te beleven en daarbij niet helemaal aan het financiële en mentale infuus te moeten.
2. Die MECC hal ziet er sfeerloos uit en ik maak me daar nu al druk om.
3. Ik weet niet wanneer ze dingen gaan bekendmaken, kan zomaar ineens en ik houd daar niet van, ik wil weten wanneer ik weet wat er bekend wordt gemaakt.
4. Zo ben ik nou eenmaal. Ik vind dingen al snel spannend. Ik vind het openen van een bakje kruidenboter al exciting.
So sue me. :P
pi_187933511
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:02 schreef Cee het volgende:

[..]

1. Het maakt in principe weinig verschil in kilometers of tijd maar toch voldoende om de volle twee weken het esf te beleven en daarbij niet helemaal aan het financiële en mentale infuus te moeten.
2. Die MECC hal ziet er sfeerloos uit en ik maak me daar nu al druk om.
3. Ik weet niet wanneer ze dingen gaan bekendmaken, kan zomaar ineens en ik houd daar niet van, ik wil weten wanneer ik weet wat er bekend wordt gemaakt.
4. Zo ben ik nou eenmaal. Ik vind dingen al snel spannend. Ik vind het openen van een bakje kruidenboter al exciting.
So sus me. :P
Oei, dit gaat een lastig jaartje worden vrees ik.
  maandag 15 juli 2019 @ 13:04:14 #130
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187933513
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:02 schreef Cee het volgende:

[..]

4. Zo ben ik nou eenmaal. Ik vind dingen al snel spannend. Ik vind het openen van een bakje kruidenboter al exciting.
So sue me. :P
_O-
  ESF Reporter maandag 15 juli 2019 @ 13:10:03 #131
87554 Cee
Welluk?
pi_187933626
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Oei, dit gaat een lastig jaartje worden vrees ik.
Ja, Rome 2020 was relaxter geweest. _O-
  maandag 15 juli 2019 @ 13:20:24 #132
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187933822
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:10 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, Rome 2020 was relaxter geweest. _O-
Nou, ik hoorde dat bij Italiaanse winst Aosta ook mee wilde doen, vanwege het Europese gevoel, want dichtbij zowel Frankrijk als Zwitserland.
:o)
  maandag 15 juli 2019 @ 13:21:38 #133
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187933845
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:20 schreef Dave het volgende:

[..]

Nou, ik hoorde dat bij Italiaanse winst Aosta ook mee wilde doen, vanwege het Europese gevoel, want dichtbij zowel Frankrijk als Zwitserland.
:')
pi_187933867
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:20 schreef Dave het volgende:

[..]

Nou, ik hoorde dat bij Italiaanse winst Aosta ook mee wilde doen, vanwege het Europese gevoel, want dichtbij zowel Frankrijk als Zwitserland.
_O-
pi_187934701
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:02 schreef Cee het volgende:

[..]
4. Zo ben ik nou eenmaal. Ik vind dingen al snel spannend. Ik vind het openen van een bakje kruidenboter al exciting.
So sue me. :P
Ik soms ook. Hangt ervan af hoe lang het al in de koelkast staat.

Maar als je je bedenkt dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt waar het wordt georganiseerd kom je misschien wat tot rust ;)
pi_187935005
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik soms ook. Hangt ervan af hoe lang het al in de koelkast staat.

Maar als je je bedenkt dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt waar het wordt georganiseerd kom je misschien wat tot rust ;)
Nouja ik zou het best beschamend vinden als Nederland met zo'n matige zaal aan komt zetten na wat we de afgelopen jaren in andere landen hebben gezien. Dus het maakt mij wel uit :P wie weet duurt het weer 44 jaar.
pi_187935103
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:45 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nouja ik zou het best beschamend vinden als Nederland met zo'n matige zaal aan komt zetten na wat we de afgelopen jaren in andere landen hebben gezien. Dus het maakt mij wel uit :P wie weet duurt het weer 44 jaar.
En precies om die reden gaat het niet gebeuren dat Maastricht de uiteindelijke keuze is. NPO/NOS/AvroTros weten ook wel dat we als land de eer hoog moeten houden. En anders weet Sietse Bakker dat wel. We doen niet al jaren mee om de eerste prijs te winnen om dan vervolgens in een veredeld buurthuis een kneuterig feestje te vieren met André Rieu als groot uithangbord.
  maandag 15 juli 2019 @ 16:44:07 #138
141482 Q.
JurassiQ
pi_187936979
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:53 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

in een veredeld buurthuis een kneuterig feestje te vieren met André Rieu als groot uithangbord.
_O_
For great justice!
  maandag 15 juli 2019 @ 16:51:36 #139
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_187937133
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:53 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

En precies om die reden gaat het niet gebeuren dat Maastricht de uiteindelijke keuze is. NPO/NOS/AvroTros weten ook wel dat we als land de eer hoog moeten houden. En anders weet Sietse Bakker dat wel. We doen niet al jaren mee om de eerste prijs te winnen om dan vervolgens in een veredeld buurthuis een kneuterig feestje te vieren met André Rieu als groot uithangbord.
Amen
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_187937985
https://www.mediacourant.(...)-niet-naar-vrijthof/

NPO SPREEKT MAASTRICHT TEGEN: SHULA NIET NAAR VRIJTHOF.

Maastricht heet eigenlijk PRmaasPRtrichtPR.
Pffff...... verlos ons snel van deze groeiende ergernis. Lozen die stad, voldoet gewoon niet aan de basiseisen (=goede zaal).
Het gaat om Rotterdam en......... op afstand Arnhem.
pi_187938083
Nog een reden om Limburg aan Belgie te geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 juli 2019 @ 17:46:23 #142
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187938141
Maastricht is wel een leuke stad om in 527 verschilende talen en dialecten verkeerd uitgesproken horen te worden.
pi_187938308
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 17:35 schreef Aadrianus het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-niet-naar-vrijthof/

NPO SPREEKT MAASTRICHT TEGEN: SHULA NIET NAAR VRIJTHOF.

Maastricht heet eigenlijk PRmaasPRtrichtPR.
Pffff...... verlos ons snel van deze groeiende ergernis. Lozen die stad, voldoet gewoon niet aan de basiseisen (=goede zaal).
Het gaat om Rotterdam en......... op afstand Arnhem.
Die waren dus uitgenodigd, maar dat kan nu niet meer want Maastricht zit bij de laatste 2.
pi_187938420
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 17:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Die waren dus uitgenodigd, maar dat kan nu niet meer want Maastricht zit bij de laatste 2.
Volgens het artikel waren ze juist niet uitgenodigd. Allemaal PR van Maastricht. Ze weten daar al lang dat ze eruit liggen, maar proberen er nog van alles uit te slepen.
  maandag 15 juli 2019 @ 18:07:20 #145
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187938425
Mocht MVV de nacompetitie of de bekerfinale halen, kunnen ze altijd uitwijken naar het gelredome, ruimte genoeg.
  maandag 15 juli 2019 @ 19:04:41 #146
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187939301
Ik begin een beetje Maastricht-moe te worden. Je zaal is gewoon naadje, accepteer het
Just do it »
pi_187939463
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:04 schreef Niels93 het volgende:
Ik begin een beetje Maastricht-moe te worden. Je zaal is gewoon naadje, accepteer het
Dit dus!
  maandag 15 juli 2019 @ 19:18:01 #148
141482 Q.
JurassiQ
pi_187939516
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:04 schreef Niels93 het volgende:
Ik begin een beetje Maastricht-moe te worden. Je zaal is gewoon naadje, accepteer het
Dat.
For great justice!
  maandag 15 juli 2019 @ 19:20:03 #149
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187939540
BREAKING NEWS: Den Bosch lijkt het al te weten. Omroep Brabant heeft op Youtube een video klaarstaan.

HET IS DUS ROTTERDAM EN MAASTRICHT VOLGENS DE OMSCHRIJVING! :{

sfvisie twitterde op maandag 15-07-2019 om 19:09:04 Interessante omschrijving bij deze video van Omroep Brabant. Vroegtijdig klaargezet voor het geval dat? Of iets te vroeg gepubliceerd? #songfestival https://t.co/16pRCe2po5 reageer retweet
pi_187939615
Precies waar ik al bang voor was.... :|
pi_187939616
quote:
11s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:20 schreef lashatumbai het volgende:
BREAKING: Den Bosch lijkt het al te weten. Omroep Brabant heeft op Youtube een video klaarstaan.

HET IS DUS ROTTERDAM EN MAASTRICHT VOLGENS DE OMSCHRIJVING! :{

sfvisie twitterde op maandag 15-07-2019 om 19:09:04 Interessante omschrijving bij deze video van Omroep Brabant. Vroegtijdig klaargezet voor het geval dat? Of iets te vroeg gepubliceerd? #songfestival https://t.co/16pRCe2po5 reageer retweet
[ afbeelding ]
Video is al verwijderd. :?
  maandag 15 juli 2019 @ 19:25:22 #152
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187939627
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:24 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Video is al verwijderd. :?
Video is klaargezet. Oftewel nog niet gepubliceerd. Pas als het officieel naar buiten is zal je de video kunnen bekijken.
pi_187939630
ughhhhh serieus, nog meer weken van dit :{
  maandag 15 juli 2019 @ 19:26:36 #154
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187939642
Ach, de wiwis gaan ws nederland vloggen oid.
pi_187939659
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:25 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Video is klaargezet. Oftewel nog niet gepubliceerd. Pas als het officieel naar buiten is zal je de video kunnen bekijken.
Er staat letterlijk ‘video is door deze gebruiker verwijderd.’
  maandag 15 juli 2019 @ 19:28:45 #156
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187939680
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:27 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Er staat letterlijk ‘video is door deze gebruiker verwijderd.’
De tweet is ook weg! Weet niet wat ik hier van moet maken...
  maandag 15 juli 2019 @ 19:29:55 #157
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187939700
And hello to Maestricqut
pi_187939706
Waar rook is, is ook vuur.

Precies wel het scenario wat ik verwacht. Pure bidbook schifting.
pi_187939713
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:28 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

De tweet is ook weg! Weet niet wat ik hier van moet maken...
Mysterie. :o

Wat een toestand. Ik snap echt die geheimzinnigheid niet. _O-
  maandag 15 juli 2019 @ 19:32:05 #160
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187939740
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar rook is, is ook vuur.

Precies wel het scenario wat ik verwacht. Pure bidbook schifting.
Het wordt Maastricht omdat deze anders niks anders te doen heeft volgende lente.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 19:32:11 #161
163650 Greys
pi_187939742
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Precies waar ik al bang voor was.... :|
Als het al zo is, is het alleen voor de reuring in de media en op forums zoals hier. :P Ze kúnnen het niet daar organiseren met goed fatsoen als je ook oa Rotterdam hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 19:32:50 #162
163650 Greys
pi_187939755
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:30 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Mysterie. :o

Wat een toestand. Ik snap echt die geheimzinnigheid niet. _O-
Om dít.

Dit wat je hier nu ziet gebeuren. :+ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187939766
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Om dít.

Dit wat je hier nu ziet gebeuren. :+ _O-
True. _O- _O-
pi_187939776
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:06 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Volgens het artikel waren ze juist niet uitgenodigd. Allemaal PR van Maastricht. Ze weten daar al lang dat ze eruit liggen, maar proberen er nog van alles uit te slepen.
Ja ik bedoel dat ze nu zeggen van niet omdat het verklapt werd in dat interview. Dan komt het nogal raar over wanneer er nog zo'n belangrijke keuze gemaakt moet worden :P ook omdat ze in dat interview blijkbaar al wat betrapt reageerden.
  maandag 15 juli 2019 @ 19:35:19 #165
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187939790
Thuis wordt even het screenshot geanalyseerd, en toch wat verdachte dingetjes gespot. Het aantal abonnees klopt bijvoorbeeld niet. Een screenshot over Safari Resort, Hilvarenbeek?

8-) Wie weet een grote hoax!
pi_187939796
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het al zo is, is het alleen voor de reuring in de media en op forums zoals hier. :P Ze kúnnen het niet daar organiseren met goed fatsoen als je ook oa Rotterdam hebt.
Nog meer Maastrichtse arrogantie kan ik niet aan hoor. Geef mij dan maar Amsterdamse arrogantie.
pi_187939802
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:35 schreef lashatumbai het volgende:
Thuis wordt even het screenshot geanalyseerd, maar toch wat verdachte dingetjes. Het aantal abbonees klopt bijvoorbeeld niet. Een screenshot over Safari Resort, Hilvarenbeek?

8-) Wie weet een grote hoax!
RIEU.
  maandag 15 juli 2019 @ 19:36:33 #168
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187939808
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:35 schreef lashatumbai het volgende:
Thuis wordt even het screenshot geanalyseerd, en toch wat verdachte dingetjes gespot. Het aantal abonnees klopt bijvoorbeeld niet. Een screenshot over Safari Resort, Hilvarenbeek?

8-) Wie weet een grote hoax!
De verliezers worden voor de leeuwen gegooid.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 19:40:47 #169
163650 Greys
pi_187939880
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Nog meer Maastrichtse arrogantie kan ik niet aan hoor. Geef mij dan maar Amsterdamse arrogantie.
Jij staat op het punt om héél hard GET ME OFF THIS ROLLERCOASTERRRR te gaan zingen he? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 juli 2019 @ 19:41:25 #170
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187939890
Volgens mij heeft songfestivalvisie het verzoek gekregen de tweet weg te halen. Ik zie hier een bericht

quote:
Kan gebeuren. Gaan we doen.
https://twitter.com/intent/user?user_id=579332612
  maandag 15 juli 2019 @ 19:41:26 #171
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_187939892
Als Bosschenaar vind ik het ronduit matig dat we onze belastinggeld hebben geinvesteerd in het maken van een bidbook, terwijl al vooraf al duidelijk was dat de stad/locatie nooit een eerlijke kans zou krijgen. En vooraf al door iedereen als kansloos werd geacht (op basis van wat)...
Want:
Brabanthallen >> MECC.
En Den Bosch >>> Maastricht!

zo!

goed. Laat het maar Rotterdam worden dan.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_187939896
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar rook is, is ook vuur.

Precies wel het scenario wat ik verwacht. Pure bidbook schifting.
Inderdaad. Ik verwacht wel dat deze informatie klopt.

Dan hoop ik dat het stiekem eigenlijk al Rotterdam is en Maastricht er voor de buzz nog even in is gehouden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187939910
Maar voor de buzz.. de EBU gaat toch ook niet voor de grap op bezoek _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 19:42:44 #174
163650 Greys
pi_187939917
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:35 schreef lashatumbai het volgende:
Thuis wordt even het screenshot geanalyseerd, en toch wat verdachte dingetjes gespot. Het aantal abonnees klopt bijvoorbeeld niet. Een screenshot over Safari Resort, Hilvarenbeek?

8-) Wie weet een grote hoax!
Aantal abonnees nu hoger? Dat kan kloppen als ze zsm de video willen zien als ie online staat. Of nu lager.

En Safari kan reclame zijn toch?

Ik moet wel echt om jullie lachen. _O- O+

PANIEEEEEEK!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 juli 2019 @ 19:43:37 #175
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_187939935
Ik snap niet dat Omroep Brabant hun tweet heeft verwijderd.
Als zij een betrouwbare bron hebben, moeten ze dat toch kunnen tweeten, we hebben hier toch geen perscensuur?
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  maandag 15 juli 2019 @ 19:44:05 #176
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187939945
quote:
8s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik snap niet dat Omroep Brabant hun tweet heeft verwijderd.
Als zij een betrouwbare bron hebben, moeten ze dat toch kunnen tweeten, we hebben hier toch geen perscensuur?
Het was geen tweet van Omroep Brabant, maar ontdekt en getweet door Songfestivalvisie. https://twitter.com/sfvisie
  maandag 15 juli 2019 @ 19:44:30 #177
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_187939955
8.gif
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 19:44:46 #178
163650 Greys
pi_187939963
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:42 schreef Em31 het volgende:
Maar voor de buzz.. de EBU gaat toch ook niet voor de grap op bezoek _O-
Misschien is het eerste stedenbezoek nog zonder EBU? :P Misschien komt er niet eens een tweede stedenbezoek. We weten het niet. :D

Sietse is de man die NL expres in de tiende enveloppe stopte he in het Anouk jaar, die houdt wel van wat Nederlandse stress _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 19:45:52 #179
163650 Greys
pi_187939984
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:44 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Het was geen tweet van Omroep Brabant, maar ontdekt en getweet door Songfestivalvisie. https://twitter.com/sfvisie
Vast ook weer een kennis van Rieu.

_O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 juli 2019 @ 19:45:57 #180
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187939985
Ik snap nu wel dat niemand van de NPO meer naar het concert van Andre Rieu gaat. Om alle schijn van omkoping/vriendjespolitiek weg te nemen. ;)
pi_187939992
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij staat op het punt om héél hard GET ME OFF THIS ROLLERCOASTERRRR te gaan zingen he? :D
Ik heb mn gemberthee al klaar staan ja. Of de buren het opnieuw gaan waarderen..

  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 19:47:05 #182
163650 Greys
pi_187940013
Maar eerlijk is eerlijk, ik ga dit najaar mooi een weekendje Maastricht. Dat hebben ze wel verdiend. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 juli 2019 @ 19:47:09 #183
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_187940016
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:44 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Het was geen tweet van Omroep Brabant, maar ontdekt en getweet door Songfestivalvisie. https://twitter.com/sfvisie
Omroep Brabant had vanmiddag ook getweet, over dat ze van een gemeentemederwerker van DB gehoord hadden dat DB al ingelicht was, en dat het R'dam+Maastricht zou worden, en die tweet kan ik niet vinden
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  maandag 15 juli 2019 @ 19:47:40 #184
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187940027
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Vast ook weer een kennis van Rieu.

_O- _O- _O-
Zo'n schoonmoeder die haar zoon graag nog ziet walsen met een rijke vrouw.
  maandag 15 juli 2019 @ 19:48:19 #185
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187940044
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:47 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Omroep Brabant had vanmiddag ook getweet, over dat ze van een gemeentemederwerker van DB gehoord hadden dat DB al ingelicht was, en dat het R'dam+Maastricht zou worden, en die tweet kan ik niet vinden
Joh. Geheimhouding is toch moeilijker dan gedacht. 8)7
pi_187940066
  maandag 15 juli 2019 @ 19:50:36 #187
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187940091
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:48 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Joh. Geheimhouding is toch moeilijker dan gedacht. 8)7
Aangezien er altijd nog licht brand, hoef je natuurlijk geen schaduwtaktieken te gebruiken om te kijken wat er aan de hand is.
pi_187940141
Er wordt sinds vorige week woensdag al in de media gezegd dat het Rotterdam en Maastricht gaan worden. Alsof het allemaal heel vanzelfsprekend is _O-

maar goed misschien is er iets in Arnhem een veel groter probleem dan de zaal in Maastricht en is het ergens nog logisch
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 19:59:49 #189
163650 Greys
pi_187940276
Het houdt ook echt gewoon niet op niet vanzelf. Net weer het interview getweet.

volkskrant twitterde op maandag 15-07-2019 om 18:30:00 Deze week wordt bekend welke twee steden nog in de race zijn voor de organisatie van het Eurovisie Songfestival 2020. Maastricht meldde zich al toen Duncan Laurence nog aan de champagne zat. Voor de gouverneur en de burgemeester is het zonneklaar https://t.co/puipgtFNrN reageer retweet
En dit gaat nog wel even duren als ze bij de laatste twee zitten. (Als dat zo is hebben ze vast aangeboden ALLES te betalen en geld toe te geven, of de NPO doet lekker mee aan De Grote Troll Actie _O- )

Hoe is het met de bloeddrukken, dames en heren? :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 juli 2019 @ 20:00:28 #190
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_187940286
Nogmaals: FOK!meet in Maastricht als ze het niet krijgen om ze ff uitgebreid uit te lachen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_187940312
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:00 schreef Faux. het volgende:
Nogmaals: FOK!meet in Maastricht als ze het niet krijgen om ze ff uitgebreid uit te lachen.
Ik ben er bij.

Met bedrukte shirts.

"We MECCeren er niet om"

Ik oefen nog even
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 20:02:09 #192
163650 Greys
pi_187940327
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:00 schreef Faux. het volgende:
Nogmaals: FOK!meet in Maastricht als ze het niet krijgen om ze ff uitgebreid uit te lachen.
Dan lachen zij het laatst. Want bezoekers. Opzet geslaagd. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 juli 2019 @ 20:02:40 #193
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_187940338
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ik ben er bij.

Met bedrukte shirts.

"We MECCeren er niet om"

Ik oefen nog even

_O-

quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan lachen zij het laatst. Want bezoekers. Opzet geslaagd. :D
Precies. Iedereen blij :+
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 15 juli 2019 @ 20:05:17 #194
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187940389
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ik ben er bij.

Met bedrukte shirts.

"We MECCeren er niet om"

Ik oefen nog even

Waar is @Cee, die weet vast en zeker nog wel wat leuzen uit der mouw te schudden! *O* ^O^
pi_187940418
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef Greys het volgende:
Het houdt ook echt gewoon niet op niet vanzelf. Net weer het interview getweet.

volkskrant twitterde op maandag 15-07-2019 om 18:30:00 Deze week wordt bekend welke twee steden nog in de race zijn voor de organisatie van het Eurovisie Songfestival 2020. Maastricht meldde zich al toen Duncan Laurence nog aan de champagne zat. Voor de gouverneur en de burgemeester is het zonneklaar https://t.co/puipgtFNrN reageer retweet
En dit gaat nog wel even duren als ze bij de laatste twee zitten. (Als dat zo is hebben ze vast aangeboden ALLES te betalen en geld toe te geven, of de NPO doet lekker mee aan De Grote Troll Actie _O- )

Hoe is het met de bloeddrukken, dames en heren? :7
Je krijgt bijna de neiging om onder al die tweets een foto van de zaal te zetten _O-
  maandag 15 juli 2019 @ 20:09:37 #196
370352 I
Eye for an I
  maandag 15 juli 2019 @ 20:10:25 #197
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187940475
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:09 schreef I. het volgende:
Ter info dus over die Omroep Brabant video;

[ afbeelding ]
JOH! _O_ Dankjewel voor het uitzoeken. Verhelderende informatie.

IK LEEF HIER VOOR
pi_187940478
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:09 schreef I. het volgende:
Ter info dus over die Omroep Brabant video;

[ afbeelding ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 20:11:00 #199
163650 Greys
pi_187940490
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:10 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

JOH! _O_ Dankjewel voor het uitzoeken. Verhelderende informatie.

IK LEEF HIER VOOR
ALS HET WAAR IS. O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 juli 2019 @ 20:12:06 #200
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187940507
Totale paniek hier?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 15 juli 2019 @ 20:12:29 #201
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187940517
Ik geloof hier verder weinig van. Waarom zou je anders al twee steden noemen in een van de klaargezette video's.

pi_187940519
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:00 schreef Faux. het volgende:
Nogmaals: FOK!meet in Maastricht als ze het niet krijgen om ze ff uitgebreid uit te lachen.
Zin in *)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 20:12:46 #203
163650 Greys
pi_187940521
Ik kon het niet laten hoor. _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187940529
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

"We MECCeren er niet om"

:D _O-

En anders om te protesteren als ze het wel worden: 'we MECCeren erom!'
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187940542
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:00 schreef Faux. het volgende:
Nogmaals: FOK!meet in Maastricht als ze het niet krijgen om ze ff uitgebreid uit te lachen.
De hele gemeente Maastricht komt dit topic binnenvallen als zij wel mogen organiseren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 20:13:44 #206
163650 Greys
pi_187940544
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:12 schreef lashatumbai het volgende:
Ik geloof hier verder weinig van. Waarom zou je anders al twee steden noemen in een van de klaargezette video's.

[ afbeelding ]
Nou ja, het wordt of Rotterdam en Maastricht over of Rotterdam en Arnhem. Dus dat zou op zich nog wel kunnen. Kan geen andere optie bedenken, jij? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 juli 2019 @ 20:15:21 #207
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187940576
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ja, het wordt of Rotterdam en Maastricht over of Rotterdam en Arnhem. Dus dat zou op zich nog wel kunnen. Kan geen andere optie bedenken, jij? :P
Nee dat niet, maar waarom al de tekst schrijven en niet de steden gewoon open laten tot je weet welke.
  maandag 15 juli 2019 @ 20:15:43 #208
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187940587
Ik vind Maastricht zo'n non-optie dat ik het bijna zelfzuchtig van ze vind dat ze Nederland zo bang blijven maken met hun kandidatuur.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 15 juli 2019 @ 20:16:14 #209
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187940593
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:15 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar waarom al de tekst schrijven en niet de steden gewoon open laten tot je weet welke.
Da's heel normaal in de journalistiek, zo ben je op alles voorbereid.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_187940612
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik vind Maastricht zo'n non-optie dat ik het bijna zelfzuchtig van ze vind dat ze Nederland zo bang blijven maken met hun kandidatuur.
Vooral dat niemand dat in de media ook benadrukt. Wij zijn toch niet de enige die dat zien?
  maandag 15 juli 2019 @ 20:17:55 #211
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187940626
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik vind Maastricht zo'n non-optie dat ik het bijna zelfzuchtig van ze vind dat ze Nederland zo bang blijven maken met hun kandidatuur.
Echt wel. Inclusief ik
Just do it »
  maandag 15 juli 2019 @ 20:18:08 #212
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187940629
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:17 schreef Em31 het volgende:

[..]

Vooral dat niemand dat in de media ook benadrukt. Wij zijn toch niet de enige die dat zien?
Nouja bij Jinek waren ze ook wel vrij overtuigend met hun voorkeur voor Rotterdam en Ahoy.
pi_187940668
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:18 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Nouja bij Jinek waren ze ook wel vrij overtuigend met hun voorkeur voor Rotterdam en Ahoy.
Ohja dat is waar :@
  maandag 15 juli 2019 @ 20:21:45 #214
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187940713
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ohja dat is waar :@
Maar ik vind wel dat Richard van de Telegraaf of Aran Bade even zich kritisch moet uit laten over de vrije hoogte in de zalen en dat de capaciteit van een enkele zaal gering is bij de MECC.

@Greys @Aoibhin hebben jullie Richard zijn nummer nog? ;) :P
  maandag 15 juli 2019 @ 20:22:21 #215
370352 I
Eye for an I
pi_187940721
Klonk inderdaad wel erg positief bij Jinek. :P Behalve dan Joling in het begin, die gewoon baalde. :+
  maandag 15 juli 2019 @ 20:22:47 #216
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187940729
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef I. het volgende:
Klonk inderdaad wel erg positief bij Jinek. :P Behalve dan Joling in het begin, die gewoon baalde. :+
Dat is altijd goed nieuws, een balende Joling. Maar waar baalde hij over?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 15 juli 2019 @ 20:23:31 #217
370352 I
Eye for an I
pi_187940749
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is altijd goed nieuws, een balende Joling. Maar waar baalde hij over?
Dat het gewoon in Amsterdam had gemoeten, en Ziggo Dome écht wel iets had kunnen regelen. :P
  maandag 15 juli 2019 @ 20:24:13 #218
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187940768
Als Maastricht het toch krijgt, vind ik dat we het gewoon meteen in Aachen moeten doen. Dat is pas echt een teken van Europese broederliefde. En misschien kan Maastricht dan zelf ook nog een beetje profiteren dmv hotelinkomsten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 15 juli 2019 @ 20:24:46 #219
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187940783
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef I. het volgende:

[..]

Dat het gewoon in Amsterdam had gemoeten, en Ziggo Dome écht wel iets had kunnen regelen. :P
Ach so.. Ja, eerst wilde ik ook graag Amsterdam maar de reactie vanuit die stad was me toch wat te lauw en arrogant.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 15 juli 2019 @ 20:25:22 #220
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187940796
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D _O-

En anders om te protesteren als ze het wel worden: 'we MECCeren erom!'
MECC, it’s only height we lack.
:o)
  maandag 15 juli 2019 @ 20:28:19 #221
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187940874
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:25 schreef Dave het volgende:

[..]

MECC, it’s only height we lack.
"Aim for the moon, you might hit the...roof!"
  maandag 15 juli 2019 @ 20:29:05 #222
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187940891
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef Greys het volgende:
Het houdt ook echt gewoon niet op niet vanzelf. Net weer het interview getweet.

volkskrant twitterde op maandag 15-07-2019 om 18:30:00 Deze week wordt bekend welke twee steden nog in de race zijn voor de organisatie van het Eurovisie Songfestival 2020. Maastricht meldde zich al toen Duncan Laurence nog aan de champagne zat. Voor de gouverneur en de burgemeester is het zonneklaar https://t.co/puipgtFNrN reageer retweet
En dit gaat nog wel even duren als ze bij de laatste twee zitten. (Als dat zo is hebben ze vast aangeboden ALLES te betalen en geld toe te geven, of de NPO doet lekker mee aan De Grote Troll Actie _O- )

Hoe is het met de bloeddrukken, dames en heren? :7
Ik zie al een dwdd debat aankomen tussen Marco Pastors en Gerd Leers. :7
pi_187940969
We’re not a Big MECC, but we’re delicious.

_O-
pi_187941370
Is er iemand die nu al hotelovernachtingen heeft geboekt? Zo ja, welke data kan je het best boeken? Wat is de verwachte songfestivalweek?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 21:03:41 #225
163650 Greys
pi_187941805
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Maar ik vind wel dat Richard van de Telegraaf of Aran Bade even zich kritisch moet uit laten over de vrije hoogte in de zalen en dat de capaciteit van een enkele zaal gering is bij de MECC.

@:Greys @:Aoibhin hebben jullie Richard zijn nummer nog? ;) :P
Die heeft zich al in een video uitgelaten op Telegraaf en die was reuze positief over MECC. Daarom verbaasde ik me er hier toen nog over dat ie als songfestivalkenner kennelijk de hoogte niet gecheckt heeft, of het geen probleem vindt, of misschien heeft ie ook gratis arrangementen van Andre gehad. :+

Maar wat hebben we er überhaupt aan als een van die mensen van de media het noemt dat het laag is? Het gaat erom dat het bepalende team het weet en die weten het heus ook zonder de Arans en Richards. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 21:04:36 #226
163650 Greys
pi_187941824
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:46 schreef Soof123 het volgende:
Is er iemand die nu al hotelovernachtingen heeft geboekt? Zo ja, welke data kan je het best boeken? Wat is de verwachte songfestivalweek?
Cee en ik hebben opties in meerdere steden in meerdere weken. Ik ga je geen verwachte week noemen want dan wordt het straks een week eerder of later en dan heb ik het gedaan. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187941895
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Cee en ik hebben opties in meerdere steden in meerdere weken. Ik ga je geen verwachte week noemen want dan wordt het straks een week eerder of later en dan heb ik het gedaan. :P
Haha nou ik zou daar niemand de schuld van geven hoor, risico van het vak ;) Maar ik zal het zelf proberen uit te vogelen. Hebben jullie opties voor de zaterdagen? Enig idee of het slim is om nu al te boeken of dat ik nog even af kan wachten totdat de twee laatste steden bekend gemaakt zijn?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 21:11:31 #228
163650 Greys
pi_187941994
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:07 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Haha nou ik zou daar niemand de schuld van geven hoor, risico van het vak ;) Maar ik zal het zelf proberen uit te vogelen. Hebben jullie opties voor de zaterdagen? Enig idee of het slim is om nu al te boeken of dat ik nog even af kan wachten totdat de twee laatste steden bekend gemaakt zijn?
Wij hopen daar te gaan verslaggeven dus hebben vooral doordeweekse dagen. Kans op finalekaarten op zaterdag is elk jaar sowieso vrij klein. Dat laatste weet ik echt niet, wij hebben dat weken geleden allemaal al gedaan omdat we echt geen risico wilden lopen. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 15 juli 2019 @ 21:13:12 #229
87554 Cee
Welluk?
pi_187942030
Oh ik lees het nieuws over de hele Omroep Brabant video-hiccup nu pas. :D Wat een faalhazen ook. _O- Maar goed, morgen zullen we het dus wel te horen krijgen.
pi_187942107
Oh ik zie nu dat Maastricht alleen nog maar voor 800 plus euro per nacht te krijgen is op zaterdagen midden in mei :?
pi_187942158
Echt even strontgenoeg van Maastricht nu. Ik laat het een poosje rechts liggen en rij gewoon door naar de Ardennen. Irritatie neemt met de dag toe.
Sietse redt ons uit deze ondraaglijke situatie en schiet dat hele Maastrichtse bidbook asap af!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 21:20:37 #232
163650 Greys
pi_187942177
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:17 schreef Soof123 het volgende:
Oh ik zie nu dat Maastricht alleen nog maar voor 800 plus euro per nacht te krijgen is op zaterdagen midden in mei :?
Alles is geblocked voor de delegaties denk ik, de kamers die ze überhaupt hebben daar? :D

Maar verwacht je finalekaarten te krijgen? Ik zou lekker voor een juryshow of een semi gaan. *O*

En ik zou een andere stad eerlijk gezegd eerst proberen voor hotels. Maar zelf weten, ik durf hierin eigenlijk geen advies te geven. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187942236
Ik durf wel een advies te geven.

Volle bak op Rotterdam.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 21:24:25 #234
163650 Greys
pi_187942262
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durf wel een advies te geven.

Volle bak op Rotterdam.
Ja lijkt mij ook maar je weet niet of Maastricht heeft aangeboden de komende vier songfestivals geheel te bekostigen dus dat ene slagje hou ik toch nog even om de arm. (Whoehoehoeeeeee :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 15 juli 2019 @ 21:27:11 #235
368283 ato
pi_187942319
Als het Rotterdam wordt, hoef ik alleen de trein te nemen. *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 15 juli 2019 @ 21:28:25 #236
368283 ato
pi_187942346
Mocht het M'tricht worden feest ik maar door de hele nacht. Mits ik kaarten kan krijgen -O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_187942409
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja lijkt mij ook maar je weet niet of Maastricht heeft aangeboden de komende vier songfestivals geheel te bekostigen dus dat ene slagje hou ik toch nog even om de arm. (Whoehoehoeeeeee :D )
Rieu is tot alles in staat.
pi_187942453
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:27 schreef ato het volgende:
Als het Rotterdam wordt, hoef ik alleen de trein te nemen. *O*
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:28 schreef ato het volgende:
Mocht het M'tricht worden feest ik maar door de hele nacht. Mits ik kaarten kan krijgen -O-
Ja Rotterdam is handig, want gewoon na een show naar huis *O*

En dat doorfeesten in geval Maastricht ben ik ook maar van plan inderdaad. :D Is denk ik echt niet meer te doen om daar nog kaarten te krijgen. En dan de dag daarna in de trein een dutje doen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † maandag 15 juli 2019 @ 21:36:14 #239
368283 ato
pi_187942526
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]


[..]

Ja Rotterdam is handig, want gewoon na een show naar huis *O*

En dat doorfeesten in geval Maastricht ben ik ook maar van plan inderdaad. :D Is denk ik echt niet meer te doen om daar nog kaarten te krijgen. En dan de dag daarna in de trein een dutje doen.
Mits ik wel kaarten kan krijgen, dan haal ik maar een nacht door.
Hotel is niet meer te doen.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 15 juli 2019 @ 21:42:08 #240
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_187942685
De nacht doorfeesten in Maastricht...wáár dan!
pi_187942718
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:42 schreef herverwijderd het volgende:
De nacht doorfeesten in Maastricht...wáár dan!
Belgie ligt om de hoek.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:44:32 #242
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_187942743
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Belgie ligt om de hoek.
Ik was die gouwe ouwe Feestfabriek vergeten _O-
  maandag 15 juli 2019 @ 21:49:35 #243
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187942834
Maastricht zou ook de kleinste host city worden sinds Millstreet in 1993 (!!). Het festival is sinds die tijd zo veel groter geworden qua arena, qua fans en qua feesten erom heen. Ik denk echt dat we een modderfiguur slaan als t Maastricht wordt.

Rotterdam is gewoon de enige optie.
Just do it »
pi_187942950
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:42 schreef herverwijderd het volgende:
De nacht doorfeesten in Maastricht...wáár dan!
Met mede-ESF fans! Dat wordt hoe dan ook gezellig! *O*

Uit solidariteit houden ze de Euroclub maar de hele nacht open
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 15 juli 2019 @ 21:57:24 #245
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_187942988
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Met mede-ESF fans! Dat wordt hoe dan ook gezellig! *O*

Uit solidariteit houden ze de Euroclub maar de hele nacht open
Vrijthof onveilig maken. Ter ere van Rieu uiteraard, dan mag het.
pi_187943393
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:49 schreef Niels93 het volgende:
Maastricht zou ook de kleinste host city worden sinds Millstreet in 1993 (!!). Het festival is sinds die tijd zo veel groter geworden qua arena, qua fans en qua feesten erom heen. Ik denk echt dat we een modderfiguur slaan als t Maastricht wordt.

Rotterdam is gewoon de enige optie.
Ik ga er vanaf nu maar gewoon vanuit dat het Rotterdam wordt, want ik kan geen goede reden bedenken waarom het Rotterdam niet zou worden.

*O* w/
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 22:27:24 #247
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187943594
Zelfs vrienden van mij die meestal alleen liveshows kijken en dit keer wel erbij willen zijn, willen heel graag naar Rotterdam dit jaar, ook wonen ze daar niet dichtbij.
  ESF Reporter maandag 15 juli 2019 @ 22:44:27 #248
87554 Cee
Welluk?
pi_187943962
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:49 schreef Niels93 het volgende:
Maastricht zou ook de kleinste host city worden sinds Millstreet in 1993 (!!). Het festival is sinds die tijd zo veel groter geworden qua arena, qua fans en qua feesten erom heen. Ik denk echt dat we een modderfiguur slaan als t Maastricht wordt.

Rotterdam is gewoon de enige optie.
Oh ik wist niet eens dat het vergeleken met andere host cities zó klein is. :D Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden in de trein van Dublin naar Kilkenny zat en we zoefden langs Millstreet, dat was bizar.
Maar goed, het ESF was in die tijd ook een tv-show met minder publiek en minder deelnemers.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juli 2019 @ 22:45:34 #249
163650 Greys
pi_187943992
Het ESF SC lijflied zegt eigenlijk al genoeg toch? (Alsss het dan Rotterdam wordt doen we een dagje Maastricht met z'n allen en dan gaan we dit zingen. O+ En eigenlijk moet Andre Rieu het dan ff muzikaal begeleiden. Jatoggg)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 15 juli 2019 @ 22:46:35 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_187944015
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:27 schreef Momo... het volgende:
Zelfs vrienden van mij die meestal alleen liveshows kijken en dit keer wel erbij willen zijn, willen heel graag naar Rotterdam dit jaar, ook wonen ze daar niet dichtbij.
Stiekem is het wel een voordeel áls het in Maastricht is want dan blijft het dagjesvolk wel weg. Bedoel ik je vrienden niet mee hoor, maar het kaliber lui dat echt niks met ESF heeft en hier alleen naar toe wil om er bij te zijn.
pi_187944259
rtvutrecht twitterde op maandag 15-07-2019 om 21:37:05 Utrechtse oppositie ontstemd over Songfestival-campagne https://t.co/4r7LDDvTfC #utrecht reageer retweet
songfestivalNL twitterde op maandag 15-07-2019 om 22:19:51 Vraag 36 van de Utrechtse oppositie (van de 43) #songfestival2020 https://t.co/YwpDjPLFtn reageer retweet
pi_187944326
Volgens mij hebben ze in het bidbook er alles aan gedaan om het niet te krijgen.

Zouden ze blij mee moeten zijn wanneer ze het niet wouden.
pi_187944890
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:57 schreef Em31 het volgende:
rtvutrecht twitterde op maandag 15-07-2019 om 21:37:05 Utrechtse oppositie ontstemd over Songfestival-campagne https://t.co/4r7LDDvTfC #utrecht reageer retweet
songfestivalNL twitterde op maandag 15-07-2019 om 22:19:51 Vraag 36 van de Utrechtse oppositie (van de 43) #songfestival2020 https://t.co/YwpDjPLFtn reageer retweet
[ afbeelding ]
Het was ook niet heel handig dat de fietskoerier de vriendin van één van de wethouders is, die je zo dus met haar bedrijfje een stuk free publicity hebt gegeven :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187944916
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:46 schreef Cee het volgende:

[..]

Stiekem is het wel een voordeel áls het in Maastricht is want dan blijft het dagjesvolk wel weg. Bedoel ik je vrienden niet mee hoor, maar het kaliber lui dat echt niks met ESF heeft en hier alleen naar toe wil om er bij te zijn.
Die laten zich waarschijnlijk ook niet tegenhouden door Maastricht -O-

Ik heb veel minder hoop op kaarten voor de shows dan voor Stockholm en Lissabon, wordt weer een gezellige loterij :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 23:32:42 #255
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187944990
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die laten zich waarschijnlijk ook niet tegenhouden door Maastricht -O-

Ik heb veel minder hoop op kaarten voor de shows dan voor Stockholm en Lissabon, wordt weer een gezellige loterij :')
Ach. Generale repetitie moet toch sowieso wel lukken. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_187945075
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ach. Generale repetitie moet toch sowieso wel lukken. :D
Weet niet of ik daar nog voor ga, vond dat in Lissabon best een afknapper, juist omdat je dan een dag later precies hetzelfde ziet. Maar misschien kwam dat ook omdat ik toen al twee halve finales had gehad :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187945400
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het was ook niet heel handig dat de fietskoerier de vriendin van één van de wethouders is, die je zo dus met haar bedrijfje een stuk free publicity hebt gegeven :')
:D

Meen je. :O
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 00:02:03 #258
163650 Greys
pi_187945430
Ah, wederom een rondje nieuwe Maastricht tweets.

wwwoikotimescom twitterde op maandag 15-07-2019 om 23:32:59 Eurovision 2020 🇳🇱 Maastricht freezes 3,000 hotel room prices https://t.co/vlOJgMtyq2 https://t.co/c23FBHLiyn reageer retweet
wiwibloggs twitterde op maandag 15-07-2019 om 22:27:25 Maastricht has (1) Reserved 3,000 hotel rooms and frozen the prices (2) Revealed plans to assign each delegation to a city district for cultural events (3) Said it may use a former gas storage unit — Gashouder — for events https://t.co/Ea5Us79oul via @DaphneWiwi #Eurovision reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187945518
https://www.1limburg.nl/advies-festijnen-gashouder-maastricht

Jaaajaa! Ziet er gezellig uit hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187945606
Wat me opvalt is dat er bij enkele steden, met name Maastricht, al zoveel uitlekt, terwijl we over Rotterdam nog niks gehoord hebben (of ik loop achter)
pi_187945803
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:22 schreef Pluto1975 het volgende:
Wat me opvalt is dat er bij enkele steden, met name Maastricht, al zoveel uitlekt, terwijl we over Rotterdam nog niks gehoord hebben (of ik loop achter)
Ik heb dan ook zo'n vermoeden dat Maastricht nu kneiterhard wordt gehypet en Rotterdam op het einde toch (gewoon) als winnaar word gekozen, gewoon om de spanning een beetje op te bouwen.
pi_187945887
Rotterdam lijkt mij de meest logische keuze. Maastricht voelt een beetje klein en zo ontzettend ver weg als je in het noorden van Nederland woont. Rotterdam is een wereldstad en centraler, iedereen die kent het, lijkt me ook een voordeel. En het kan zo'n mega evenement makkelijk organiseren, waar ik met Maastricht het gevoel krijg dat men niet weet waar men aan begint.
pi_187946985
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het was ook niet heel handig dat de fietskoerier de vriendin van één van de wethouders is, die je zo dus met haar bedrijfje een stuk free publicity hebt gegeven :')
Oh pfff _O-
pi_187947048
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:22 schreef Pluto1975 het volgende:
Wat me opvalt is dat er bij enkele steden, met name Maastricht, al zoveel uitlekt, terwijl we over Rotterdam nog niks gehoord hebben (of ik loop achter)
Zou de Volkskrant volgende week een interview hebben met de organisatie van Rotterdam? Vast niet 8)7

Ze pushen nogal en blijkbaar werkt dat goed, maar of dat uiteindelijk doorslaggevend is, het lijkt me sterk :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 11:25:51 #265
163650 Greys
pi_187949007
Maastricht is gewoon de Malta van dit jaar. :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 11:33:19 #267
163650 Greys
pi_187949047
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 07:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Zou de Volkskrant volgende week een interview hebben met de organisatie van Rotterdam? Vast niet 8)7

Ze pushen nogal en blijkbaar werkt dat goed, maar of dat uiteindelijk doorslaggevend is, het lijkt me sterk :P
Ik hinkte echt op twee gedachten de laatste tijd (door de zenuwen _O- omdat ik zo enorm graag wil dat het een geweldige show wordt in ons eigen land en dus niet in kleine lage zaal). Die gedachten waren toen:

- ÓF het is allemaal gewoon ietwat overmoedig en onrealistisch enthousiasme waarin ze de tekortkomingen niet willen zien en Maastricht is het daarom zo aan het pushen, voornamelijk voor eigen PR.

- ÓF het was stiekem al toegezegd wegens heel veel geld en nu wordt iedereen er door alle media-aandacht over Maastricht alvast wekenlang geestelijk op voorbereid. Maar dan wordt het achteraf wel weer lastig uitleggen waarom Giel en de burgemeester enzo het al wisten en zeiden. Dus dat lijkt me niet logisch.

Maar Sietse zei onlangs dat er nog niks vast stond/staat dus die moeten we daar gewoon op vertrouwen, alsmede op z'n genoemde zwaarwegende punten in de bidbooks en het feit dat hij zei dat ze een venue willen waarin ze de grootse show kunnen produceren die ze voor ogen hebben.

Dus ik zit inmiddels volledig in #TeamKomtgoed *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 16-07-2019 12:00:29 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187949477
Dat een hoop blabla van een stad kan helpen is wel duidelijk geworden met de F1, Assen had alles maar dan ook alles beter voor elkaar maar Zandvoort schreeuwde harder.

Misschien dat het zo ook met Maastricht werkt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 12:11:53 #269
163650 Greys
pi_187949573
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 12:05 schreef nanuk het volgende:
Dat een hoop blabla van een stad kan helpen is wel duidelijk geworden met de F1, Assen had alles maar dan ook alles beter voor elkaar maar Zandvoort schreeuwde harder.

Misschien dat het zo ook met Maastricht werkt.
Maar naast het 'geschreeuw' hadden zij ook de overduidelijke al bestaande F1 historie en daardoor wellicht extra grote aantrekkingskracht om het te laten herleven aldaar.
Dat gaat voor Maastricht in dit geval niet op. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187949763
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 12:05 schreef nanuk het volgende:
Dat een hoop blabla van een stad kan helpen is wel duidelijk geworden met de F1, Assen had alles maar dan ook alles beter voor elkaar maar Zandvoort schreeuwde harder.

Misschien dat het zo ook met Maastricht werkt.
Ik denk dat dit juist omgekeerd was. Terwijl Zandvoort al een tijdje bezig was met een haalbaarheidsonderzoek naar de terugkeer van de F1 mengde Assen zich ineens in de strijd en hoewel de FOM al had aangegeven dat ze in principe alleen met Zandvoort wilden praten bleef Assen (via de media) de indruk wekken dat de F1 wel even naar Assen zou komen. Assen is nooit een serieuze kandidaat geweest, maar omdat ze daar zelf heel anders over dachten en via de media de publieke opinie bespeeld hebben leek het een tweestrijd te zijn.

In dit voorbeeld is Assen dus Maastricht.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 16 juli 2019 @ 12:48:27 #271
39237 crew  H_T
2733
pi_187950026
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 12:05 schreef nanuk het volgende:
Dat een hoop blabla van een stad kan helpen is wel duidelijk geworden met de F1, Assen had alles maar dan ook alles beter voor elkaar maar Zandvoort schreeuwde harder.

Misschien dat het zo ook met Maastricht werkt.
Zandvoort hield zich naar mijn idee juist redelijk stil, terwijl Assen riep JA MAAR HIER IS ALLES BETER EN IN ZANDVOORT STA JE IN DE HORRORFILE DES DOODS!

Van Rotterdam horen we nu ook weinig. Er is een plan gepresenteerd dat ze het in Ahoy willen gaan houden (uiteraard), en dat is het wel zo ongeveer. Ondertussen roept Maastricht dat ze de meest Europese stad zijn, dat het zo leuk is voor de omringende landen en dat ze met André Rieu heus wel wat gewend zijn en dat het dus naar Maastricht moet komen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_187950134
Hallo! Kamp-Assen hier! :D

Afgezien van enkele onjuistheden (Assen had wel degelijk een brief van de FOM dat zij het alternatief zouden zijn) en dat Zandvoort juist het meeste riep via de media (meneer prins Bernard voorop, beetje de MECC directeur in het verhaal).

Assen zette zich de laatste maanden juist duidelijk op plek 2 en schikte zich daarin. Dat zie ik Maastricht niet echt doen. Hihi. Mijn ogen is Zandvoort dan meer het Maastricht in deze hele cyclus :P .

Maar goed, dat boeit hier niet echt. Maastricht kan gewoon niet, Zandvoort kan wel (leuk wordt het niet 🙈,maar het kan)

Vr. Groet,
Kamp-Rotterdam
pi_187950165
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hinkte echt op twee gedachten de laatste tijd (door de zenuwen _O- omdat ik zo enorm graag wil dat het een geweldige show wordt in ons eigen land en dus niet in kleine lage zaal). Die gedachten waren toen:

- ÓF het is allemaal gewoon ietwat overmoedig en onrealistisch enthousiasme waarin ze de tekortkomingen niet willen zien en Maastricht is het daarom zo aan het pushen, voornamelijk voor eigen PR.

- ÓF het was stiekem al toegezegd wegens heel veel geld en nu wordt iedereen er door alle media-aandacht over Maastricht alvast wekenlang geestelijk op voorbereid. Maar dan wordt het achteraf wel weer lastig uitleggen waarom Giel en de burgemeester enzo het al wisten en zeiden. Dus dat lijkt me niet logisch.

Maar Sietse zei onlangs dat er nog niks vast stond/staat dus die moeten we daar gewoon op vertrouwen, alsmede op z'n genoemde zwaarwegende punten in de bidbooks en het feit dat hij zei dat ze een venue willen waarin ze de grootse show kunnen produceren die ze voor ogen hebben.

Dus ik zit inmiddels volledig in #TeamKomtgoed *O*
Ja precies, als het al toegezegd zou zijn zou je zeggen dat ze zich juist wat bescheidener gedragen. Als Maastricht en Rotterdam overblijven denk ik dat het gewoon Rotterdam wordt. Zie oprecht niet in waarom het niet zo zou zijn. Geld zou kunnen, maar Rotterdam wil ook 15 miljoen investeren en dat is gekeken naar de afgelopen jaren ook erg veel. Het zou gewoon vreemd zijn, dus #TeamKomtGoed *O*
pi_187950368
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:00 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja precies, als het al toegezegd zou zijn zou je zeggen dat ze zich juist wat bescheidener gedragen. Als Maastricht en Rotterdam overblijven denk ik dat het gewoon Rotterdam wordt. Zie oprecht niet in waarom het niet zo zou zijn. Geld zou kunnen, maar Rotterdam wil ook 15 miljoen investeren en dat is gekeken naar de afgelopen jaren ook erg veel. Het zou gewoon vreemd zijn, dus #TeamKomtGoed *O*
De organisatie heeft al gezegd dat geld niet de allerbelangrijkste reden is en Aboutaleb heeft al laten weten 15 tot 20 miljoen beschikbaar te willen stellen. Daarmee zit je met het extra miljoen van de provincie Zuid-Holland en de bijdrage van de EBU al een eind in de richting van een gesloten begroting.

Als je alle andere belangrijke eisen naast elkaar legt dan wint Rotterdam met flinke voorsprong van Maastricht op alle punten. Het Europese verhaal van Maastricht dat zij zo graag naar voren schuiven is alleen van meerwaarde wanneer ze op het gebied van venue, accommodatie, logies, bereikbaarheid en logistiek gelijk zouden zijn.
pi_187950422
Ik ben pro-Maastricht. Door al het gehaat hier ga ik ze het gewoon gunnen ;)

Het kan allemaal een perfecte tactiek zijn om straks een luid gejuich te doen opgaan als het toch Rotterdam wordt. Immers, eerst was Rotterdam toch een beetje de first loser toen Amsterdam afhaakte.
pi_187950432
Ik word moe van Maastricht. Dit pushgedrag is gewoon irritant.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 13:25:21 #277
163650 Greys
pi_187950492
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ben pro-Maastricht. Door al het gehaat hier ga ik ze het gewoon gunnen ;)
Niemand haat Maastricht, maar ze zijn gewoon om goede redenen geen ideale hoststad-kandidaat. En als ze het niet worden (kan me niet voorstellen dat ze het wél worden) ga ik een weekendje Maastricht in het najaar omdat het hotel dat we daar voor mei 2020 in optie hebben zo tof is dat we daar dan alsnog in willen maar dan eerder. *O*

quote:
Het kan allemaal een perfecte tactiek zijn om straks een luid gejuich te doen opgaan als het toch Rotterdam wordt. Immers, eerst was Rotterdam toch een beetje de first loser toen Amsterdam afhaakte.
:Y zou goed kunnen.

(Terwijl ik nog steeds denk dat Rotterdam het zélfs van Amsterdam zou kunnen hebben gewonnen in dit ESF-geval. Want kleedkamers voor 43 delegaties en perscentrum, hotels die al voor andere events grotendeels bezet zouden zijn etc.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 juli 2019 @ 13:29:17 #278
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187950542
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ben pro-Maastricht. Door al het gehaat hier ga ik ze het gewoon gunnen ;)
Als je maar ergens tegenin kan gaan hè. :')
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 13:33:02 #279
163650 Greys
pi_187950577
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Als je maar ergens tegenin kan gaan hè. :')
Je vergeet z'n overduidelijke knipoog te quoten. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 juli 2019 @ 13:33:33 #280
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187950583
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Je vergeet z'n overduidelijke knipoog te quoten. :P
Ja deed ik niet expres, FOK! laat bij mij altijd die smileys uit de quote. :/

Maar hem kennende zit er wel een kern van waarheid in.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 13:34:18 #281
163650 Greys
pi_187950593
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja deed ik niet expres, FOK! laat bij mij altijd die smileys uit de quote. :/
Ah oké :D
Maar zo serieus bedoelde hij dat dus niet. En hij is zeker niet de enige die het in ESF weleens leuk vindt ergens tegenin te gaan. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 juli 2019 @ 13:37:04 #282
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187950621
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:34 schreef Greys het volgende:
En hij is zeker niet de enige die het in ESF weleens leuk vindt ergens tegenin te gaan. :+
Ja grappig, maar je hebt humorvol-dwars en pedant.
Koel en donker bewaren
pi_187950662
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:37 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja grappig, maar je hebt humorvol-dwars en pedant.
Je vindt jezelf humorvol-dwars? :P
  dinsdag 16 juli 2019 @ 13:41:28 #284
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187950672
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:40 schreef Em31 het volgende:

[..]

Je vindt jezelf humorvol-dwars? :P
Nou ja. Dat is in ieder geval soms de insteek.

Maar laten we weer ontopic gaan.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 13:41:39 #285
163650 Greys
pi_187950675
Wat een rare veroordelende wending is dit nou toch weer. Er staat toch gewoon een knipoog?
Klaar hier hoor. Sneren kan elders. Maar liefst gewoon nergens. Dat persoonlijke gedoe hoort hier in dit topic iig zeker niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187950677
Heeft iemand hier nog contactmogelijkheden liggen met Sietse?

Vertel even dat ze opschieten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 13:44:24 #287
163650 Greys
pi_187950710
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft iemand hier nog contactmogelijkheden liggen met Sietse?

Vertel even dat ze opschieten.
Die zal het meeste kunnen opschieten als mensen hem juist gewoon nu z'n gang laten gaan ipv storen om dingen te gaan vertellen die hij zelf ook wil en snapt waarschijnlijk. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187951014
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft iemand hier nog contactmogelijkheden liggen met Sietse?

Vertel even dat ze opschieten.
@SietseBakker
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 14:12:55 #289
163650 Greys
pi_187951060
Doe maar niet.
Later wordt duidelijk waarom.
Vertrouw me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187951230
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zandvoort hield zich naar mijn idee juist redelijk stil, terwijl Assen riep JA MAAR HIER IS ALLES BETER EN IN ZANDVOORT STA JE IN DE HORRORFILE DES DOODS!

Van Rotterdam horen we nu ook weinig. Er is een plan gepresenteerd dat ze het in Ahoy willen gaan houden (uiteraard), en dat is het wel zo ongeveer. Ondertussen roept Maastricht dat ze de meest Europese stad zijn, dat het zo leuk is voor de omringende landen en dat ze met André Rieu heus wel wat gewend zijn en dat het dus naar Maastricht moet komen
Dat is inderdaad ook wel opvallend
pi_187951262
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:41 schreef Greys het volgende:
Wat een rare veroordelende wending is dit nou toch weer. Er staat toch gewoon een knipoog?
Klaar hier hoor. Sneren kan elders. Maar liefst gewoon nergens. Dat persoonlijke gedoe hoort hier in dit topic iig zeker niet.
Ach joh, never mind. Het is de echte wereld niet.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 14:34:57 #292
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187951351
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 14:25 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook wel opvallend
Dat is me ook wel opgevallen ja. En dat terwijl Rotterdam in het begin toch wel behoorlijk fanatiek overkwam, met tweets dat ze een mooi bidbook al voor 50% af hadden en zo. Zou me wel meer 'gerustellen' of zo als ze ook eens iets lieten horen van zichzelf.

Nou ja, beter gewoon achter de schermen alles prima regelen dan heel de tijd roeptoeteren zoals Maastricht :P
Koel en donker bewaren
pi_187951603
Ik krijg trouwens wel gesponsorde berichten van Rotterdam op mijn tijdlijn op Facebook. Met dat filmpje..
pi_187951636
Maastricht heeft al meer PR dit jaar voor de stad dan alle jaren ervoor las ik ergens. Daar doen ze het voor. En straks roepen wat we allemaal missen omdat het niet in Maastricht plaatsvindt. Kun je de PR trein nog even door laten lopen. En ze gaan vast nog iets organiseren rondom het songfestival in mei. Uitstekende stadsmarketing, maar het wordt Rotterdam :)
  dinsdag 16 juli 2019 @ 15:20:51 #295
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_187951902
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 14:12 schreef Greys het volgende:
Doe maar niet.
Later wordt duidelijk waarom.
Vertrouw me.
In Greys we trust :Y

Ik heb niet alles teruggelezen, maar is al bekend welke dag het bekend gemaakt wordt welke stad het is?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_187952325
  dinsdag 16 juli 2019 @ 16:00:37 #297
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187952371
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 15:54 schreef Jesper23 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag nog hopelijk
Just do it »
  dinsdag 16 juli 2019 @ 16:06:26 #298
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187952427
Dat oranje staat wel echt mooi trouwens. Hopelijk doen ze daar iets mee in het design
Just do it »
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 16:07:14 #299
163650 Greys
pi_187952441
Spannend! *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187952482
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 16:06 schreef Niels93 het volgende:
Dat oranje staat wel echt mooi trouwens. Hopelijk doen ze daar iets mee in het design
Ja hoop het ook!
pi_187952506
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft iemand hier nog contactmogelijkheden liggen met Sietse?

Vertel even dat ze opschieten.
Top!!! Bedankt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')