SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Als fipo istie best, als TT is ie veel te verwarrend voor mensen die op zoek zijn naar het topic over de steden.quote:
Petflixen!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als fipo istie best, als TT is ie veel te verwarrend voor mensen die op zoek zijn naar het topic over de steden.
Dus zeg maar, wat mottie worden. En nee ook geen Gelredome 2020.
JA ZIE DAAR HEB JE HET ALquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:45 schreef Dave het volgende:
Sorry, ik ben nieuw hier. Is dit het steden en locatie topic?
Rotterdam 2020!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als fipo istie best, als TT is ie veel te verwarrend voor mensen die op zoek zijn naar het topic over de steden.
Graag wijzigen in:quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT DOET IE EXPRESS JA!!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
JA ZIE DAAR HEB JE HET AL
*armen in de lucht gooit*
Ja nee ook niet.quote:
Leutertopic 2020 dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ook niet.
En ook geen Maastricht en ook geen Utrecht of Den Bosch. Dit is het leutertopic, (zie plaatje van Guana), niet het stedentopic.
Graag wijzigen in:quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ook niet.
En ook geen Maastricht en ook geen Utrecht of Den Bosch. Dit is het leutertopic, (zie plaatje van Guana), niet het stedentopic.
Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:50 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Graag wijzigen in:
Deze TT is gecensureerd
Niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
Doe eens kalm, ik kan niet heksen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bij Waylonquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:45 schreef Greys het volgende:
Moest lachen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat wat misquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arnhem 2020:
https://images.app.goo.gl/5fr2KCgpHsw2n4A97[ afbeelding ]
Huhuhuhuhuhuquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is het leutertopic, (zie plaatje van Guana)
Ik had de lapo kunnen maken, maar ik had niet verwacht dat het nodig zou zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, dan hadden we beter op de lapo moeten letten.
Ik had niet verwacht dat het zo snel ging. Ging niet eens voor de lapoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had de lapo kunnen maken, maar ik had niet verwacht dat het nodig zou zijn
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo leer ik nog eens wat.
Ja man al lng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*gooit armen in de lucht*IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik had het kunnen doen maar ik voelde me bezwaard om weer te openenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had de lapo kunnen maken, maar ik had niet verwacht dat het nodig zou zijn
"Ik word tochtig van Baudet" bij die uil emoji.quote:
quote:
Lekker na zulke korte nachten even bijtanken!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:15 schreef Strani het volgende:
Jongens, dat was een heerlijke tien uur aan slaap.
Zeker! Je wordt dan wakker met een heel licht gevoelquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker na zulke korte nachten even bijtanken!
twitter:radiomuis twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 14:35:29Zwemmen bij @BNNVARA. 😱 https://t.co/sK27ML4SuV reageer retweet
Wowquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:17 schreef Dave het volgende:
Gezellig.twitter:radiomuis twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 14:35:29Zwemmen bij @:BNNVARA. 😱 https://t.co/sK27ML4SuV reageer retweet
Zie je! Die hebben tch Poseidon nodig!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:17 schreef Dave het volgende:
Gezellig.twitter:radiomuis twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 14:35:29Zwemmen bij @:BNNVARA. 😱 https://t.co/sK27ML4SuV reageer retweet
"Afschaffen de publieke omroep. dit kost weer een hoop belastingcenten! "quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:17 schreef Dave het volgende:
Niet de poef van 800 euro!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:17 schreef Dave het volgende:
En dat van onze centen he! Onze centen!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Niet de poef van 800 euro!
(Dat vind ik dan wel een beetjedat ze dat nodig vinden, zo'n poef)
En als ze moeten bezuinigen dan bezuinigen ze niet op dit soort onzin, nee, dan bezuinigen ze op de enige goede programma's die ze maken!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:27 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En dat van onze centen he! Onze centen!
Glitters n regenbogen n troetelberen n eenhoorns?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de Pokm-onwetenden: het is een beetje alsof ik een zeldzaam (voetbal)plaatje heb gekregen, en dan nog met glitters ook!
Niet alle vier helaasquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Glitters n regenbogen n troetelberen n eenhoorns?
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:25 schreef KoningPils het volgende:
[..]
"Afschaffen de publieke omroep. dit kost weer een hoop belastingcenten! "
[ afbeelding ]
Ik denk dat het weer last heeft van de menopauze.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:46 schreef ato het volgende:
Het weer heeft last van wisselende stemmingen, nu schijnt de zon.
Weekend. Hele kip uit de oven en de rest van de schaal vol krieltjes die zwemmen in het kippenbraadvet. Netflix.quote:
Hall0n goede weervriend!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Weekend. Hele kip uit de oven en de rest van de schaal vol krieltjes die zwemmen in het kippenbraadvet. Netflix.
Fijn weekend allen!
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
HallOn zo-ongeveer-de-enige-met-wie-ik-het-altijd-eens-ben-in-WKN!
Doet mij meer hieraan denken.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu een keer of tien naar het nieuwe lied van Ed Sheeran enChris Stapleton
(die van Tennessee Whiskey) en Bruno Mars geluisterd en geleken en ik vind het te gek maar z niet die drie.
Met z'n drien worden ze ineens Lenny Kravitz ofzo.
En ik vandaag expres twee bescheiden wraps gemaakt om alvast ruimte voor morgen te creeren.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Weekend. Hele kip uit de oven en de rest van de schaal vol krieltjes die zwemmen in het kippenbraadvet. Netflix.
Fijn weekend allen!
Ja goeie, ook zeker idd!quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:42 schreef Cee het volgende:
[..]
En ik vandaag expres twee bescheiden wraps gemaakt om alvast ruimte voor morgen te creeren.
Nulquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn weekend allen!
Zit niet meer in raids toch? Dacht dat mewtwo daar nu in zit. Zal uit research zijn gekomen.quote:
Ja klopt sinds gisteren koekblik mewtwo. Maar lekker HT gewoon als research doorbraakquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Zit niet meer in raids toch? Dacht dat mewtwo daar nu in zit. Zal uit research zijn gekomen.
Er zijn nog wat spelers actief, maar inderdaad niet zoveel meer. Alleen weten we nu een beetje van elkaar dat hier nog wel wat mensen actief mee zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:58 schreef Greys het volgende:
Is er weer een flinke Pokemon revival slash opleving? Of alleen hier?Ik zie echt nooit meer mensen vaag achter hun telefoon aanlopen op straat of mensen die op skeelers vanaf het fietspad zo het gras op denderen 'op jacht'.
Ik was net nog even op pad.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:58 schreef Greys het volgende:
Is er weer een flinke Pokemon revival slash opleving? Of alleen hier?Ik zie echt nooit meer mensen vaag achter hun telefoon aanlopen op straat of mensen die op skeelers vanaf het fietspad zo het gras op denderen 'op jacht'.
Het leeft wel behoorlijk nog onder een bepaalde groep, vooral twintigers en dertigers.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:58 schreef Greys het volgende:
Zonneschijn!quote:
Daar doen we het voor.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zonneschijn!
In dit geval niet letterlijk, maar ach
Ik ben bij Waylonquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:45 schreef Greys het volgende:
Moest lachen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Fed zondag Djoko vernedert, ik vind dat zo'n kwalquote:
Hoop het ookquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fed zondag Djoko vernedert, ik vind dat zo'n kwal
Leuk nummer en fijn dat Ed diversiteit in zijn muziek opzoekt. Vorig nummer met Justin vond ik ook leuk.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu een keer of tien naar het nieuwe lied van Ed Sheeran enChris Stapleton
(die van Tennessee Whiskey) en Bruno Mars geluisterd en geleken en ik vind het te gek maar z niet die drie.
Lief.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:54 schreef GeorgeM het volgende:
@:Greys en @:MaLo het gaat top met Bo. Ze heeft nu 2x per dag ‘het gekke halfuurtje’. Is dan helemaal dol en wild, om daarna helemaal uitgeteld op de rug in slaap te vallen![]()
Savonds gaat ze om 22.45 de bench in. Mijn man moet er nog n keer naartoe omdat ze dan piept. Maar daarna is ze stil tot 7.00 uur.
Dan piept ze niet, maar ligt rustig te wachten tot er iemand komt
Don't touch Djoko.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fed zondag Djoko vernedert, ik vind dat zo'n kwal
Ik zal morgen weer nieuwe maken. Ze ligt nu kats voor pampusquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:28 schreef Cee het volgende:
En Bulgarije had zich niet eens mogen kwalificeren met die oortyfus. Dat ze nog een keer terugkwamen met grotere gehoorkanalenterreur is haast onvergefelijk.
@:GeorgeM, meer puppy foto’s, meeeeeeer![]()
Wat bedoel je met het kwartje?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:24 schreef Cee het volgende:
PUPPY![]()
![]()
![]()
Ik zit ESF 2007 te kijken en NU PAS valt het Molitva kwartje.En wat vond/vind ik Letland tof. En
Duitsland
.
Ik heb het nooit echt een boeiend nummer gevonden, beetje saaiig, dat gepluk ook van die krulspeldenkapsels. Maar ik kijk en luister het nu weer na lange tijd en ineens vind ik het veel mooier, pakt het me meteen.quote:
Ik moest zelf huilen toen ik het zag en hoorde, was best emotioneel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt een boeiend nummer gevonden, beetje saaiig, dat gepluk ook van die krulspeldenkapsels. Maar ik kijk en luister het nu weer na lange tijd en ineens vind ik het veel mooier, pakt het me meteen.
Een van mijn alltime favouritesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt een boeiend nummer gevonden, beetje saaiig, dat gepluk ook van die krulspeldenkapsels. Maar ik kijk en luister het nu weer na lange tijd en ineens vind ik het veel mooier, pakt het me meteen.
Beterschap!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:37 schreef Strani het volgende:
Ze hebben het toch weer voor elkaar gekregen, die Londenaren. Elke keer dat ik daar naartoe ga word ik verkouden, en zelfs nu, in juli, lukt het ze
Nou ja, flink aan de paracetamol dan maar.
Dank je!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beterschap!![]()
![]()
En ik ken het probleem; ik ben sowieso vaak wel verkouden in de zomer.
Beterschap!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:37 schreef Strani het volgende:
Ze hebben het toch weer voor elkaar gekregen, die Londenaren. Elke keer dat ik daar naartoe ga word ik verkouden, en zelfs nu, in juli, lukt het ze
Nou ja, flink aan de paracetamol dan maar.
Haha nee hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beterschap!
Dacht al dat je gestopt was met FOK!
Ik gebruik het vooral tegen de keelpijn, en om eventuele koorts te onderdrukken. Men zegt wel dat je het lekker moet laten gaan maar het heeft in het verleden voor mij wel aardig gewerkt om zo vroeg mogelijk te beginnen met paracetamol.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:49 schreef Guanabana het volgende:
Waarvoor de paracetamol? Is een pijnstiller, geen verkoudheids-genezer.
Okequote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gebruik het vooral tegen de keelpijn, en om eventuele koorts te onderdrukken. Men zegt wel dat je het lekker moet laten gaan maar het heeft in het verleden voor mij wel aardig gewerkt om zo vroeg mogelijk te beginnen met paracetamol.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke
Het was ook een beetje pedant van mij sorry, ik weet niet wat er in me gevaren is vandaag en gisteren hier
Dat bleek maar n dag (een beetje)!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]Ik vond het wel meevallen hoor. Was jij niet ook een beetje ziek?
Nou wat is er dan in vredesnaam met je aan de hand! Ben je door de duivel bezeten!? (Ik heb verder niks geks van je gezien hoor maar ik panikeer gewoon gezellig meequote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet het niet, maar Guanastrani is weer terug en compleet, dus het zou vanaf nu weer beter moeten gaan.
Zo is dat, de rust is wedergekeerd!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet het niet, maar Guanastrani is weer terug en compleet, dus het zou vanaf nu weer beter moeten gaan.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Ondertussen schildert ome Bob weer een schilderij met een ENORME boom!
Wonderlijke schilder ook, die manquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]Best knap als je al 24 jaar dood bent!
Op een gegeven moment wordt het ook echt aftellen naar het moment dat je denkt 'wanneer zou de eerste boom nou komen?'quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Ondertussen schildert ome Bob weer een schilderij met een ENORME boom!
Ik keek laatst eens een aflevering en ik haalde het einde bijna niet omdat ik bijna in slaap vielquote:
Ik kan zo een hele rits onderwerpen bedenken waarmee ik je binnen drie minuten in slaap zou kunnen krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik keek laatst eens een aflevering en ik haalde het einde van de uitzending bijna niet omdat ik bijna in slaap viel
En vrijwel niets heeft dat effect op me, zelf met bepaalde mindfulness-oefeningen waarbij iedereen in slaap valt blijf ik klaarwakker.
Nee, serieus. Knappe jongen/meid die mij (bijna) in slaap krijgtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan zo een hele rits onderwerpen bedenken waarmee ik je binnen drie minuten in slaap zou kunnen krijgen
Nu een schilderij waar al wat bomen in zijn geschilderd voor we ook maar zijn begonnen!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het ook echt aftellen naar het moment dat je denkt 'wanneer zou de eerste boom nou komen?'
Zeg je nou dat ik niet knap ben?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, serieus. Knappe jongen/meid die mij (bijna) in slaap krijgt
Het is inderdaad zo heerlijk rustgevend. Kijk het regelmatig vlak voordat ik naar bed gaat, dan lig je echt lekker rustig in slaap te vallen daarna.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik keek laatst eens een aflevering en ik haalde het einde bijna niet omdat ik bijna in slaap viel
En vrijwel niets heeft dat effect op me, zelf met bepaalde mindfulness-oefeningen waarbij iedereen in slaap valt blijf ik klaarwakker.
Zou ik misschien ook vaker moeten doen ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo heerlijk rustgevend. Kijk het regelmatig vlak voordat ik naar bed gaat, dan lig je echt lekker rustig in slaap te vallen daarna.
Watskeburt?quote:
Aardig ontspannend wel ja. Gewoon voor de triljoenste keer kijken hoe die knakker telkens weer het zelfde schilderij maaktquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik keek laatst eens een aflevering en ik haalde het einde bijna niet omdat ik bijna in slaap viel
En vrijwel niets heeft dat effect op me, zelfs met bepaalde mindfulness-oefeningen waarbij iedereen in slaap valt blijf ik klaarwakker.
Oh wauwquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nu een schilderij waar al wat bomen in zijn geschilderd voor we ook maar zijn begonnen!
Drie nieuwe kleine I.'tjes. Kunnen wij dat wel aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ie zojuist onverwacht vader van een drieling geworden?
De DrIes.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie nieuwe kleine I.'tjes. Kunnen wij dat wel aan?
Ohquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:55 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, da's een befaamde uitspraak van Bob Ross.![]()
[ afbeelding ]
quote:
@Davequote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:57 schreef I. het volgende:
[..]
Ho eens even, ik wil niet in n adem met een Roelvinkje genoemd worden.
Jij hebt er helemaal niks over te zeggen wat jouw drie zoons met hun leven gaan doen! En als dat betekent dat jij over 25 jaar op een feestje staat met Dries Roelvink ter ere van jullie zoons, dan moet dat maar!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:57 schreef I. het volgende:
[..]
Ho eens even, ik wil niet in n adem met een Roelvinkje genoemd worden.
Deze is het:quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauwMeestal begint hij alleen met wat bergtoppen en dan denk je 'oh, dat ziet er nog wel mooi uit', maar dan moet hij zo nodig daar weer zo'n boom bij maken
Ik vind deze best matig voor zijn doen, ik geloof die waterval niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Deze is het:
[ afbeelding ]
Na de al geschilderde bomen, kwamen er nog meer bij
Ik ben bang dat die arme man tegen die tijd niet meer leeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt er helemaal niks over te zeggen wat jouw drie zoons met hun leven gaan doen! En als dat betekent dat jij over 25 jaar op een feestje staat met Dries Roelvink ter ere van jullie zoons, dan moet dat maar!
Zoals Freddie Mercury te vroeg overleed, zal Dries Roelvink minstens 120 jaar oud worden. Want zo is de wereld nou eenmaal!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die arme man tegen die tijd niet meer leeft.Maar, nee, dan ben ik er gewoon niet bij.
Jij snapte 'mquote:
Nu ook gecheckt. Zo zeg, helemaal niet slecht. Een zeldzaam stukje echte rock in een tijd van totale karakterloze muziek voor de chartsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:57 schreef Greys het volgende:
Beetje te blauw vind ikquote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind deze best matig voor zijn doen, ik geloof die waterval niet.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals Freddie Mercury te vroeg overleed, zal Dries Roelvink minstens 120 jaar oud worden. Want zo is de wereld nou eenmaal!
Ik snapte de clip niet, en toen heb ik 'm gefrustreerd na een halve minuut uitgezet, want zo bn ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:30 schreef I. het volgende:
Oeh, dat nummer moet ik ook nog even luisteren. Zo eens even doen.
Doe maar ja!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:30 schreef I. het volgende:
Oeh, dat nummer moet ik ook nog even luisteren. Zo eens even doen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snapte de clip niet, en toen heb ik 'm gefrustreerd na een halve minuut uitgezet, want zo bn ik.
Ja dat soort nieuwerwets gedoe is toch ook niet aan mij besteed joh.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]Gewoon vrouwelijke versies van de drie zangers, denk ik?
Hoe zijn die twee dan aan elkaar gelinkt, of is zoiets op te eisen?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals Freddie Mercury te vroeg overleed, zal Dries Roelvink minstens 120 jaar oud worden. Want zo is de wereld nou eenmaal!
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat soort nieuwerwets gedoe is toch ook niet aan mij besteed joh.
Oh dat weet ik niet zeker, hoe dat systeem werktquote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe zijn die twee dan aan elkaar gelinkt, of is zoiets op te eisen?![]()
In dat geval claim ik graag even alle verloren jaren van de 27 club.
Ja dan is het een beetje laat, denk je niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet zeker, hoe dat systeem werktMaar eens vragen als we zelf voor de hemelpoort staan!
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snapte de clip niet, en toen heb ik 'm gefrustreerd na een halve minuut uitgezet, want zo bn ik.
Tja.. maar zou je aan de andere kant willen weten aan wie jij gelinkt bent? Straks is het de echtgenoot van de Britse koningin. Dan heb je toch mooi een probleem!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dan is het een beetje laat, denk je niet?
Geen idee wat hier staat.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze dan 20 als maximale score, dus de brug ontgaat me even!
Gaat z'n gangetje.quote:
Vol aan de meds nu?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:48 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.Nog steeds wel rood, maar mindert wel langzaamaan. Geen pijn verder, dus dat scheelt een hoop. Ook nog geen verbetering qua zicht, maar dat was misschien ook iets te optimistisch, zo kortdag.
Niet per se.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja.. maar zou je aan de andere kant willen weten aan wie jij gelinkt bent? Straks is het de echtgenoot van de Britse koningin. Dan heb je toch mooi een probleem!
Mijn linkeroog is vandaag een beetje bloeddoorlopen, speciaal ter ere van jou!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:48 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.Nog steeds wel rood, maar mindert wel langzaamaan. Geen pijn verder, dus dat scheelt een hoop. Ook nog geen verbetering qua zicht, maar dat was misschien ook iets te optimistisch, zo kortdag.
Dat laatste is niet onverstandig, mits je dat vrijwillig doet en niet als resultaat van een ongelukquote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet per se.
Ten eerste, zelfs als je gelinkt blijkt en je zit vast aan iemand met een zeer lang leven weet je iig waar je aan toe bent. Dan weet je gewoon zeker dat je alles uit je leven moet halen wat erin zit, want lang gaat het niet meer duren. Plus je kan je naasten alvast een beetje voorbereiden, zodat de schok wat minder groot is wanneer je ineens jong de hoek om gaat.![]()
Ten tweede is het nog de vraag f we wel gelinkt zijn aan iemand, of dat het iets is wat geclaimd kan worden. In het tweede geval ga ik me iets vaker in de buurt van ziekenhuizen ophouden.![]()
![]()
Ik geloof ook dat een brug in de mond wordt aangebracht, dus hoe jij daar nou op komt als iemand over ogen begint.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze dan 20 als maximale score, dus de brug ontgaat me even!
H? Ik sta toch helemaal niet op een brug?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat een brug in de mond wordt aangebracht, dus hoe jij daar nou op komt als iemand over ogen begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:54 schreef I. het volgende:
Schattig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Ik vond het ook wel bijzonder.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die twee twee's achter elkaar fascineren me.
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:56 schreef I. het volgende:
Al zet ik niet speciaal thee of koffie voor dat moment.
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:57 schreef I. het volgende:
[..]
Hij heeft ook een fles Heinz Ketchup op z'n arm getatoeerd staan h.Hij is groot fan.
Vanuit een luie stoel die gedragen wordt naar alle bezienswaardigheden die je graag zou willen zien?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste is niet onverstandig, mits je dat vrijwillig doet en niet als resultaat van een ongeluk
Maar het eerste: Hoe kan een leven beter geleefd worden dan vanuit de luie stoel?
Preciesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]om het even leuk te houden.
Hoeveel tijd moet er tussen zitten zeg maar?quote:
Kijk maar uit, straks komt er een trol onder die niet bestaande brug vandaan en dan moeten we @Greys met de deegroller laten komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
H? Ik sta toch helemaal niet op een brug?
Minstens twee, maar tussen thee en avondeten dan weer drie, en 'voor het slapen' duurt ook wel iets langerquote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel tijd moet er tussen zitten zeg maar?
Oh w8... simpel rekensommetje natuurlijk
Hmm kijk, hier kunnen we mee werken! Zolang het wel m'n eigen luie stoel is.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vanuit een luie stoel die gedragen wordt naar alle bezienswaardigheden die je graag zou willen zien?
Als je zeker weet dat je aan de verkeerde kant van een link zit zijn er genoeg goede doelen die zoiets voor je willen regelen. Ultiem zielig verhaal en ze dragen je zo van de piramides helemaal naar Angkor Wat (desnoods via Las Vegas als je dat graag zou willen).
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga naar bed.
Catch up with you later!
Truste!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga naar bed.
Catch up with you later!
Ik had hem eigenhandig mijn restaurant uit geflikkerd.quote:
Een deegtroller.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt er een trol onder die niet bestaande brug vandaan en dan moeten we @:Greys met de deegroller laten komen.
Daar word je toch moe van man.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:02 schreef I. het volgende:
[..]
Minstens twee, maar tussen thee en avondeten dan weer drie, en 'voor het slapen' duurt ook wel iets langer
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar word je toch moe van man.
Nee, want voor zover ik dit topic nog kan volgen heb ik slechte ogen omdat er een trol in mijn gluten zit, dankzij Prince Philip.quote:
Oh ja, dat zijn erge lieden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Een deegtroller.
Da's iemand die zegt glutenvrij brood te verkopen maar er dan op het laatste moment toch stiekem een gluut in stopt
Misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:56 schreef I. het volgende:
[..]
Al zet ik niet speciaal thee of koffie voor dat moment.
My bonny is over lactoceanquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn erge lieden.
Lopen ook vaak met lactose en glucose te gooien.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, want voor zover ik dit topic nog kan volgen heb ik slechte ogen omdat er een trol in mijn gluten zit, dankzij Prince Philip.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien maar beter ookStraks haal je het door elkaar en drink je tegen heug en meug een kopje dexamathasan terwijl je koffie in je oog drupt :p
Echt, altijd weer die Grieken.quote:
Steeds maar weer de boel verziekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt, altijd weer die Grieken.
Zelfs al voor de dag kan krieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Steeds maar weer de boel verzieken
Laten zij de irritatie piekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs al voor de dag kan krieken.
Kunnen wij niet in hun plannen spieken?quote:
En die vervolgens wikileaken?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen wij niet in hun plannen spieken?
Dat zal ze leren, die klassieken.quote:
Een wijze les voor de antiekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zal ze leren, die klassieken.
Wordt zo verhaald in de kronieken.quote:
Altijd te vinden in de betere basiliekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wordt zo verhaald in de kronieken.
Maar wees beducht op hun dupliekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Altijd te vinden in de betere basilieken
En de daaropvolgende repliekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wees beducht op hun duplieken
Van die Griekse bolsjewieken.quote:
Die stevig naar de knoflook riekenquote:
En last hebben van darmkolieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die stevig naar de knoflook rieken
Waarvoor ze behandeld worden in privkliniekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En last hebben van darmkolieken.
Met agressieve koeltechnieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarvoor ze behandeld worden in privklinieken
En wind van grote molenwiekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met agressieve koeltechnieken.
Zo gaat de oudste der republieken.quote:
Die te zien is op vele vakantiekiekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo gaat de oudste der republieken.
Zo vaak genoemd in historiekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die te zien is op vele vakantiekieken
Dat het is vastgelegd in lijngrafiekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo vaak genoemd in historieken
Als onderdeel van de beeldstatistieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat het is vastgelegd in lijngrafieken
Overgeleverd aan de historicus' kritieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ter opluistering van flatportieken
Ik wil eigenlijk wel naar bed...
Om nog maar te zwijgen van hun andere karakteristieken!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Overgeleverd aan de historicus' kritieken.
Ik ook wel, eigenlijk.
Misschien moeten we het hierbij laten en ons overgeven aan de morgen op deze tentoonstelling verschijnende SC kritieken.
Die staan uitgebreid beschreven in verschillende stilistieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van hun andere karakteristieken!
Zo, klaar, oogjes dicht en de dichtbundel ook
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:54 schreef I. het volgende:
Hoe gaat het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Deze inzendingquote:
Beetje onrustig dus.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me toch raar geslapen joh. Om 00.30 gaan slapen, toen rond 6.30 weer wakker en even later toch weer in slaap gesukkeld en nu pas net weer wakker.
Ja, voelde me ook wat onrustig.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, voelde me ook wat onrustig.
Ben om 06.30 ook in slaap gevallen met mijn laptop in mijn armen. Misschien een subtiel teken dat ik van jullie hou
Als ik moet plassen ja en dat is zo Kutquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:33 schreef Greys het volgende:
Is dat echt raar slapen dan? Zijn er berhaupt mensen die meestal niet n keertje wakker worden tijdens een nacht?
Ik zou direct tekenen voor maar n keer wakker per nacht.
Ja dat sowieso. Ik moet altijd wel n keer 's nachts.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik moet plassen ja en dat is zo Kut
Jazeker. Niet structureel iedere nacht gelukkig maar 1 of 2x per week zeker wel. Ik slaap sinds ik een kind heb sowieso wel vaster en beter heb ik het idee. Put me helemaal uit.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Ik moet altijd wel n keer 's nachts.
Nee maar sowieso, elke nacht sowieso wel paar keer kort wakker omdat ik niet lekker lig en me wil omdraaien ofzo of dat je iets hoort. Maar had het idee dat dat bij iedereen wel zo is?
Voor mijn doen is het wel raar ja, want ik word normaal nooit tussendoor wakker.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:33 schreef Greys het volgende:
Maar is dat echt 'raar' slapen dan? Zijn er berhaupt mensen die meestal niet n keertje wakker worden tijdens een nacht?
Ik zou direct tekenen voor maar n keer wakker per nacht.
Ach wat is raar, toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor mijn doen is het wel raar ja, want ik word normaal nooit tussendoor wakker.
Maar als ik het zo lees, was dat dus juist misschien altijd best raar
Nou je hebt mij laten lachen hoorquote:
Daar zie ik weinig raars in, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me toch raar geslapen joh. Om 00.30 gaan slapen, toen rond 6.30 weer wakker en even later toch weer in slaap gesukkeld en nu pas net weer wakker.
Hopelijk herstelt dat snel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:48 schreef I. het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |