Prima en prima!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed hoor, met jou dan?
Goede vakantie gehad?
Zou je denken?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Haagsie is overduidelijk weer terug
Ja. Helaas wel.quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Absoluut. Tenerife genot allerbeste genot
Dat weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ligt dr aan, hoe laat ken je komen?
Doen, ffe bikkelen johquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben echt moe, 12 uur VU vandaag, ik weet het niet
VU = Vrije Universiteit?? ofwaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
U gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
VU = Vrije Universiteit?? ofwa
Wees blij dat je nog op schooltje zit man en dat je het volle gewicht van de Nederlandse economie en welvaart nog niet hoeft te dragen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
Trek gewoon een biertje open en blijf op de bank hangen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb weinig aan daar zijn en vervolgens niets kunnen presteren
Ik zit op de universiteit, dat is wat anders. Waarschijnlijk ga ik overigens weinig besturen, eerder een adviserende rol.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:04 schreef Tjacka het volgende:
Naatje is moe en zit nog op school.
Dat moet ons land nog gaan besturen. Gaat echt mis met dit land.
Zowaar een ander geluidquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Trek gewoon een biertje open en blijf op de bank hangen.
Rtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:04 schreef Tjacka het volgende:
Naatje is moe en zit nog op school.
Dat moet ons land nog gaan besturen. Gaat echt mis met dit land.
Wat is precies andersquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit op de universiteit, dat is wat anders. Waarschijnlijk ga ik overigens weinig besturen, eerder een adviserende rol.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
Frankrijk geteisterd door caravanprocessienederlander
Lolquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
Frankrijk geteisterd door caravanprocessienederlander
Een school daar heb je huiswerk en staan er leraren voor de klas, op de universiteit heb je docenten die college geven en mag je papers schrijvenquote:
Geen idee, hoe laat is je vriendin thuis?quote:
Nimmer!quote:
Je gaat het gewoon doen lui mormelquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
Neem een snuifquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb weinig aan daar zijn en vervolgens niets kunnen presteren
Ik word hier een beetje verdrietig van.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee, hoe laat is je vriendin thuis?
[..]
Nimmer!
[..]
Je gaat het gewoon doen lui mormel
[..]
Neem een snuif
Maanlichtquote:
Jammer voor jequote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje verdrietig van.
Half zes denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee, hoe laat is je vriendin thuis?
[..]
Nimmer!
[..]
Je gaat het gewoon doen lui mormel
[..]
Neem een snuif
Alles goed schat?quote:
Altijd.quote:
Nou dan kan je dus dan beginnen met neuken. Of je moet nog een leuke klant oppikken vandaag die helaas geen geld bij zich heeft en dus genoodzaakt is in natura te betalen.quote:
Bij beide werk je nietquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een school daar heb je huiswerk en staan er leraren voor de klas, op de universiteit heb je docenten die college geven en mag je papers schrijven
Is dus echt geen kont verschilquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een school daar heb je huiswerk en staan er leraren voor de klas, op de universiteit heb je docenten die college geven en mag je papers schrijven
Uni studenten moeten zich altijd elitair voelen boven hbo of mbo studenten. Daarom vinden ze dat er onderscheid is.quote:
Nouja, dat zijn beroepsopleidingen, dat doet de universiteit in principe sowieso niet (bepaalde opleidingen aan de universiteit kunnen net zo goed hbo zijn overigens)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uni studenten moeten zich altijd elitair voelen boven hbo of mbo studenten. Daarom vinden ze dat er onderscheid is.
Maar het is nu een beetje verspreid. Iedereen zit ergens anders.quote:
Oh en omdat dat beroepsopleidingen zijn moet je daar als uni student natuurlijk je elitair over voelen. Want je staat boven het werkende volk.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, dat zijn beroepsopleidingen, dat doet de universiteit in principe sowieso niet (bepaalde opleidingen aan de universiteit kunnen net zo goed hbo zijn overigens)
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh en omdat dat beroepsopleidingen zijn moet je daar als uni student natuurlijk je elitair over voelen. Want je staat boven het werkende volk.
na je universiteit ga je natuurlijk ook geen beroep uitoefenenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh en omdat dat beroepsopleidingen zijn moet je daar als uni student natuurlijk je elitair over voelen. Want je staat boven het werkende volk.
Ja gaat redelijk alleen veel tandpijn en straks naar de tandartsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles goed schat?
[..]
Altijd.
[..]
Nou dan kan je dus dan beginnen met neuken. Of je moet nog een leuke klant oppikken vandaag die helaas geen geld bij zich heeft en dus genoodzaakt is in natura te betalen.
vrij rustig tot nu toe. gelukkigquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn dag is weer lekker begonnen,
om 8 uur uit bed gerold, lekker gedoucht, gewandeld met de hond en ontbeten.
Daarna naar de gezellige chiropractor waar we het over de Nijmeegse vierdaagse en de zomerfeesten hebben gehad, toen door naar de van cranenbroek voor wat Cranentroep.
Nu thuis en moet ik nog erg veel doen maar zoek ik het niet.
Hoe is jullie ochtend
Fijn!quote:
Prima hoor. Kind naar school gebracht. Even langs de markt geweest. Nu thuis aan het werk.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn dag is weer lekker begonnen,
om 8 uur uit bed gerold, lekker gedoucht, gewandeld met de hond en ontbeten.
Daarna naar de gezellige chiropractor waar we het over de Nijmeegse vierdaagse en de zomerfeesten hebben gehad, toen door naar de van cranenbroek voor wat Cranentroep.
Nu thuis en moet ik nog erg veel doen maar zoek ik het niet.
Hoe is jullie ochtend
Nee dan ga je "advies geven"quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na je universiteit ga je natuurlijk ook geen beroep uitoefenen
Ja wel prima hoor. Vervelend dat je tandpijn hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:39 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja gaat redelijk alleen veel tandpijn en straks naar de tandartsen met jou?
Lekker rustig dus, ik ga zo eens een lijstje maken van huishoudelijke taken waar ik geen zin in heb maar wel moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima hoor. Kind naar school gebracht. Even langs de markt geweest. Nu thuis aan het werk.
Je gaat toch niet je hele vakantie huishoudelijke taken doen hequote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lekker rustig dus, ik ga zo eens een lijstje maken van huishoudelijke taken waar ik geen zin in heb maar wel moeten gebeuren.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lekker rustig dus, ik ga zo eens een lijstje maken van huishoudelijke taken waar ik geen zin in heb maar wel moeten gebeuren.
Nee, maar als ik iedere dag een klein beetje doe dan is het niet zo erg. Ik sta toch altijd vroeg op.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je hele vakantie huishoudelijke taken doen he
Heeeeeeequote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, maar als ik iedere dag een klein beetje doe dan is het niet zo erg. Ik sta toch altijd vroeg op.
HEEEY haagsie!!quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima hoor. Kind naar school gebracht. Even langs de markt geweest. Nu thuis aan het werk.
[..]
Nee dan ga je "advies geven"
[..]
Ja wel prima hoor. Vervelend dat je tandpijn hebt.
Dat is waarquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, maar als ik iedere dag een klein beetje doe dan is het niet zo erg. Ik sta toch altijd vroeg op.
Hoi Amaquote:
quote:
quote:
Goed bezigquote:
OK. Bedankt voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles goed schat?
[..]
Altijd.
[..]
Nou dan kan je dus dan beginnen met neuken. Of je moet nog een leuke klant oppikken vandaag die helaas geen geld bij zich heeft en dus genoodzaakt is in natura te betalen.
Geen dank. Ik help je graag met dit soort moeilijke vraagstukken.quote:
Ik ben alleen niet om half zes thuis.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen dank. Ik help je graag met dit soort moeilijke vraagstukken.
Flipsquote:
Oh ja dan moet je nog langer wachten. Of je moet in knetter haar pauze even langs gaan.quote:
quote:
Hoiquote:
En hoi terug!quote:
Houd het maar lekker daar.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Flips![]()
[..]
Oh ja dan moet je nog langer wachten. Of je moet in knetter haar pauze even langs gaan.
Alweer tegelijk samen onlinequote:
Niet overdrijven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheelt wel ff 20 graden met waar ik gister nog was.
Yeaaa we vervelen ons op dezelfde tijdenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]dud0r, fijne man
[..]
Alweer tegelijk samen online
Hey haagsequote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nootmansquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yeaaa we vervelen ons op dezelfde tijden
[..]
Hey haagse
Mja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Flips![]()
[..]
Oh ja dan moet je nog langer wachten. Of je moet in knetter haar pauze even langs gaan.
nergens flippie heeft dts vermoordquote:
al gedaan, daarna kwam ik er achter dat ik op een defecte wc zatquote:
Het was 40 graden daar?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen optie?quote:
Ze zit op kantoor vandaag. En ik gok dat ik in haar pauze buiten de stad ben.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was 40 graden daar?
[..]
Geen optie?
Dat vind ik wel prettigquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yeaaa we vervelen ons op dezelfde tijden
[..]
Hey haagse
Ah dat is wel jammer. Dan moet je toch wachten tot vanavondquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zit op kantoor vandaag. En ik gok dat ik in haar pauze buiten de stad ben.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al gedaan, daarna kwam ik er achter dat ik op een defecte wc zat
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammer. Dan moet je toch wachten tot vanavond
Neu, max 34.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was 40 graden daar?
[..]
Geen optie?
was het niet gewoon een slowchat?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het leven gaat verder dan punten scoren op FOK!.
voor de facilitaire dienst wel jaquote:
Weer aan die arbeid?quote:
nou ja, de hele hoop zat nog in de pot. aangezien de knop om door te spoelen geen water in de pot mikte maar langs de knop op de vloerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De remsporen zaten nog in de pot?
Insgelijksquote:
watquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh gatverquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, de hele hoop zat nog in de pot. aangezien de knop om door te spoelen geen water in de pot mikte maar langs de knop op de vloer
Dat klopt niet helemaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, de hele hoop zat nog in de pot. aangezien de knop om door te spoelen geen water in de pot mikte maar langs de knop op de vloer
Overstromen tot aan de deur?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ehmmm, weekend is het morgenquote:
Damn manquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geniet ervan! Ik durf nog steeds de mailbox niet te openen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehmmm, weekend is het morgen
[..]
Damn man![]()
het gebouw heeft hier en daar wat achterstallig onderhoudquote:
Is als een beerput opentrekken, ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geniet ervan! Ik durf nog steeds de mailbox niet te openen.
Jawel. Gewoon stoppen met werkenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En toch ontkom je er niet aan.
Want je krijgt geen mail?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
Ik hoef mijn email niet met angst te openen na vakantie
Bemoei je er niet meequote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
wowquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ook ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:34 schreef dud0r het volgende:
Ik heb gewoon m'n afwezigheidswizard aan staan waarin staat dat het niet gelezen gaat worden.
Matig, matigquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het gebouw heeft hier en daar wat achterstallig onderhoud
Arrogantiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:41 schreef Flippiee het volgende:
Zal scrup ongesteld zijn? Hij is een beetje onvriendelijk
O tegelijk!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:41 schreef Flippiee het volgende:
Zal scrup ongesteld zijn? Hij is een beetje onvriendelijk
wowquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:45 schreef scrupuleus het volgende:
Het beleid van fok is gewoon erg matig.
Meningen kunnen daarover verschillen.
Deal with it.
sinds wanneer typ je meer dan drie zinnenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:45 schreef scrupuleus het volgende:
Deal with it.
het zijn er driequote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds wanneer typ je meer dan drie zinnen
Log uit dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:45 schreef scrupuleus het volgende:
Deal with it.
Spanjequote:
Dat had niet meer motivatie gebrachtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Had je mijn advies maar op moeten volgen.
En nu heb je het ook niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had niet meer motivatie gebracht
Voor wie?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:57 schreef Tjacka het volgende:
soms zou de dienstplicht geen slecht idee zijn
Hoe ver? Buiten Europa?quote:
De dienstplicht zou een voortgang van middelbare schooldynamiek zijn voor mij. Waarschijnlijk kan ik medisch onfit verklaard worden omdat ik autisme heb en inmiddels ook een bril nodig heb.quote:
Sexy ja, maar dat is niet een straatbeeld dat ik hier zou willen hebben zeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind het ergens wel sexy hoe die jongeren in Israel met die wapens rondlopen
Net wat je gewend bent, denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sexy ja, maar dat is niet een straatbeeld dat ik hier zou willen hebben zeg.
Zou voor mij wel iets zijn denk ik. Ik heb niet echt discipline en ben snel afgeleid lol.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De dienstplicht zou een voortgang van middelbare schooldynamiek zijn voor mij. Waarschijnlijk kan ik medisch onfit verklaard worden omdat ik autisme heb en inmiddels ook een bril nodig heb.
Die vrouwenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind het ergens wel sexy hoe die jongeren in Israel met die wapens rondlopen
Wen je best snel aan inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Loop thuis ook altijd met mijn wapen rondwel met de gordijnen dicht….
ik vind zowel de mannen als de vrouwen sexyquote:
Klinkt leukquote:
We hebben vast niet genoeg geofferd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:10 schreef dud0r het volgende:
Wie heeft Zeus boos gemaakt dat hij zo moet doen?
Ik stel voor dat we naatje dan maar offeren.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]wat een vrij gevoel moet dat geven
[..]
ik vind zowel de mannen als de vrouwen sexy
[..]
Klinkt leuk
[..]
We hebben vast niet genoeg geofferd.
We weten waar hij dagelijks om 12u is.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we naatje dan maar offeren.
Héquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hé!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We weten waar hij dagelijks om 12u is.
Daarom dat maakt het zo makkelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We weten waar hij dagelijks om 12u is.
Komt omdat je lief en schattig bent. Dat vinden de goden fijnquote:
Ik bel Epstein even. Die heeft wel interesse in twinks.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Big brother!!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
Gelukkig is de beveiliging hier erg goed. Overal camera's ook.
Heyquote:
Hopelijk is Zeus ook blij met een makkelijk offerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom dat maakt het zo makkelijk
[..]
Komt omdat je lief en schattig bent. Dat vinden de goden fijn
Flippieeeee ik heb jou gemist.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey
[..]
Hopelijk is Zeus ook blij met een makkelijk offer
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey
[..]
Hopelijk is Zeus ook blij met een makkelijk offer
Mooi klote is dat ja. Toch anders wanneer je doorweekt thuis aan komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, even een ritje van 5 minuten op de fiets.
Alles doorweekt
Heerlyk, ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]wat een vrij gevoel moet dat geven
[..]
ik vind zowel de mannen als de vrouwen sexy
[..]
Klinkt leuk
[..]
We hebben vast niet genoeg geofferd.
Je bent laat.quote:
heul nietquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vanaf morgen is het weer 11.30 lunchtijd.
Pics?!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:52 schreef Tjacka het volgende:
Is hier een kapot lekkere receptionist oioioi
dan zit ik nog op de fietsquote:
Twee weken is lang zat joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:52 schreef Sked het volgende:
Echte bikkel die haags, meteen weer vol aan de arbeid.
9:30 ongeveerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begin je zo laat dan of wat?
op zaterdag zet ik geen wekker. dan ben ik rond 8 uur wakkerquote:
Dat zal snel afgeloeln zijn, de bouwvak komt eraan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle bouwvakkers die hiertegenover met een gebouw bezig zijn hadden ook lunchtijd...
afgeloelnquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zal snel afgeloeln zijn, de bouwvak komt eraan.
Ik heb jou ook gemist Haagsiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Flippieeeee ik heb jou gemist.
Viesdik.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Toch ff mooi een hele kapsalon weggewerkt
Inclusief scharen, stoelen en droogkappenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
en dan straks zeuren dat je moe bentquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Dus gewoon shoarma en patat....quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
Zonder tomaat, komkommer en kaas, trouwens
Geen shoarma, maar döner, en ui (en knoflooksaus en chili saus)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus gewoon shoarma en patat....
En een bloadje sloa
hoiquote:
Lord Carnaery 1767-1795 mauled by maneless male lion.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:11 schreef dud0r het volgende:
https://arstechnica.com/s(...)rts-fear-for-humans/
We gaan allemaal dood!
Waarom?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo, ik had je gisteren al stiekem verwacht, wilde je bijna gaan mentionen
Ja, preciesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat ik er naar verwezen werd?
Maar hier zijn teveel geile mokkels.quote:
Dat verandert nog wel in de loop van de dag.quote:
Dat leek mij ook niet nee.quote:
32 yvonnequote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, wat noem je te veel? En wie dan? NAMEN, RUGNUMMERS
Ook al wel nattigheid gezien hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat verandert nog wel in de loop van de dag.
[..]
Dat leek mij ook niet nee.
Zoveel dat je langzamer moest gaan rijden omdat je geen zicht meer had?quote:
Ze ziet allesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, maar nu ik er ben komt ze wel. Net zoals gisteren@:yvonne
@Illuminatiquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoveel dat je langzamer moest gaan rijden omdat je geen zicht meer had?
Dat komt dan door jou, tegen mij is ze altijd alleen maar lief geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Af en toe ook een beetje streng en eng hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |