Heb geen crackers, dus maar direct uit de pot geproefd met wat zeezout. Ok, het smaakt ietsjes beter, maar ik meng het liever met andere dingenquote:
Zo koop ik het meestal, met zeezoutquote:Op donderdag 11 juli 2019 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb geen crackers, dus maar direct uit de pot geproefd met wat zeezout. Ok, het smaakt ietsjes beter, maar ik meng het liever met andere dingen
[ afbeelding ]
Het is een beetje bitter en vettig, Dus liefst iets zurig (bv citroensap), iets pittig (bv chipotle) en dan iets ala kikkererwten, aubergines, tuinbonen (!). En natuurlijk veel geroosterde knoflook. Maar nooit echt puur.quote:Op donderdag 11 juli 2019 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo koop ik het meestal, met zeezout.
Met wat meng je het liever dan?
Dan hou ik jullie 2 wel vast en jullie alleen mijquote:Op donderdag 11 juli 2019 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij nader inzien wil ik jou toch liever niet knuffelen.
Als het maar een armlengte afstand is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan hou ik jullie 2 wel vast en jullie alleen mij
Eitjes schieten?quote:Op donderdag 11 juli 2019 03:16 schreef moemoe het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeh, weet je wat ik ga doen!!!!
Eitjes schieten!
Daar heb ik nou echt zin in.
ik heb hele brede schoudersquote:Op donderdag 11 juli 2019 03:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als het maar een armlengte afstand is.
Klinkt goed allemaal Devviequote:Op donderdag 11 juli 2019 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een beetje bitter en vettig, Dus liefst iets zurig (bv citroensap), iets pittig (bv chipotle) en dan iets ala kikkererwten, aubergines, tuinbonen (!). En natuurlijk veel geroosterde knoflook. Maar nooit echt puur.
Ben je het geliefde eierspel vergeten?quote:
Oh datquote:Op donderdag 11 juli 2019 03:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal Devvie.
[..]
Ben je het geliefde eierspel vergeten?
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #4
Dan heb je wel een goed excuus hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2019 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh datDat was leuk. Ik ga over 20 minuten mijn dochtertje van het vliegveld ophalen anders had ik direct meegedaan
Oudje gespotquote:Op donderdag 11 juli 2019 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh datDat was leuk. Ik ga over 20 minuten mijn dochtertje van het vliegveld ophalen anders had ik direct meegedaan
Supervolwassen en verstandigquote:
Je hoeft het zelf nog niet te zijn, maar je zult wel merken dat naarmate de tijd verstrijkt steeds meer mensen die kant opgaan jaquote:
Pfoe ja praat me er niet vanquote:Op donderdag 11 juli 2019 04:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hoeft het zelf nog niet te zijn, maar je zult wel merken dat naarmate de tijd verstrijkt steeds meer mensen die kant opgaan ja.
Time you enjoy wasting is not wasted timequote:Op donderdag 11 juli 2019 04:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ach ja, neem je tijd en kijk wat voor jou het beste werkt.
Ieder z'n eigen tempo hoor.
Wat een bejaardenadvies.quote:Op donderdag 11 juli 2019 04:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ach ja, neem je tijd en kijk wat voor jou het beste werkt.
Ieder z'n eigen tempo hoor.
Jouw leven, jouw regels tochquote:Op donderdag 11 juli 2019 04:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Time you enjoy wasting is not wasted time
Eh ja... dat merk ik...quote:Op donderdag 11 juli 2019 04:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze bejaarde is anders nog aardig fit op dit tijdstip.
Ik was helemaal in mijn nopjes toen ik 30 werd. Vond ik wel echt wat hoorquote:
Hoe oud ben je danquote:Op donderdag 11 juli 2019 04:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was helemaal in mijn nopjes toen ik 30 werd. Vond ik wel echt wat hoor.
Heb geprobeerd er ook echt een extra feestelijke dag van te maken toen.
Zou ik een goede mod zijnquote:
KLB of ONZquote:Op donderdag 11 juli 2019 04:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet het niet dear, zo goed ken ik je niet.
Waar zou je moderator van willen zijn dan?
Omdat ik een betere mod zou zijn dan Haags en vkquote:Op donderdag 11 juli 2019 04:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
En waarom zou je mod willen zijn dan?
Wat heb je te bieden?
Misschien is dat inderdaad zo, maar ben je ook bereid er net zoveel tijd en energie in te steken als zij doen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 04:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik een betere mod zou zijn dan Haags en vk
Bij elkaar
Fuck vevoquote:
Kan bijna al hun nummers helemaal meeblerenquote:
Tof toch dat je zo'n fan bentquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan bijna al hun nummers helemaal meebleren
Ben jij nou nog steeds wakker?quote:
Heeeeeyquote:
Heb jij nou gewoon geslapen in de tussentijdquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben jij nou nog steeds wakker?
[..]
Heeeeey
Ja. Wat ik net zo goed niet had kunnen doen, want kan echt mijn bed niet uitkomenquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:09 schreef Solotovski het volgende:
Heb jij nou gewoon geslapen in de tussentijd
Hahahahahahquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Wat ik net zo goed niet had kunnen doen, want kan echt mijn bed niet uitkomen
Leuk dat je kan lachen om mijn ellende.quote:
Je moet je niet aanstellenquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk dat je kan lachen om mijn ellende.
Mijn aanbeveling voor jou als mod heb je jezelf net keihard door de neus geboord, vriend.quote:
Sollicitatie is toch al de deur uitquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn aanbeveling voor jou als mod heb je jezelf net keihard door de neus geboord, vriend.
Hoop echt dat je afgewezen wordt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 05:16 schreef Solotovski het volgende:
Sollicitatie is toch al de deur uit
HA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op donderdag 11 juli 2019 05:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop echt dat je afgewezen wordt.ToekomstigecrewbashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
waarom zou je in godsnaam MOD op KLB willen worden? Ik zou liever in MEN gaan modderen of mijn ogen uitstekenquote:
Support your localsquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:30 schreef devzero het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam MOD op KLB willen worden? Ik zou liever in MEN gaan modderen of mijn ogen uitsteken
Welke instelling zit je?quote:Op donderdag 11 juli 2019 06:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het draait allemaal om de instelling
👊
Shit, en Delta is dan nog een enigszins prettige airlinequote:Op donderdag 11 juli 2019 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dit spannender vinden dan de gemiddelde achtbaan![]()
https://globalnews.ca/vid(...)-loose-during-flight
Meen je de sorry niet richting mij?quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je flippiee bedanken niet mij
Zit me af te vragen of ik dan bang zou zijn en raar maar waar ik denk van niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit, en Delta is dan nog een enigszins prettige airline
nee waarom zou ik sorry tegen jou zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meen je de sorry niet richting mij?
I rest my casequote:Op donderdag 11 juli 2019 08:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee waarom zou ik sorry tegen jou zeggen
Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe het personeel zich gedraagt etc. Als iedereen enigszins kalm is, dan waarom druk maken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit me af te vragen of ik dan bang zou zijn en raar maar waar ik denk van niet.
Maar aan de andere kant, er sprong laatst een enorme sprinkhaan onder de douche tegen mijn kop aan en toen heb ik wel 5 seconden staan zingen van de schrik
Ja ik denk wel dat ik vanuit mijn ooghoek die andere motor in de gaten zou gaan houdenquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe het personeel zich gedraagt etc. Als iedereen enigszins kalm is, dan waarom druk maken.
Vliegtuig kan ook nog prima op 1 motor doorvliegen voor een tijdje.
Dat zou ik ook doen, al kun je dat volgens mij nauwelijks zien vanuit je stoel aan die kant van het vliegtuigquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat ik vanuit mijn ooghoek die andere motor in de gaten zou gaan houden
Tering Brabants accentquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:34 schreef wietparkiet het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)7/muis_beet_mij.html
echt van 0 tot 100 in een paar seconde dit
Zit op mijn werk he, kan niet alles bijhoudenquote:
wou zeggen dat het FL had kunnen zijn maar wij weten allebij dat die hard was gaan rennen voor die muisquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:48 schreef Tjacka het volgende:
De rest van mijn vrienden ook een goedemorgen trouwens
Dag Tjackaquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:47 schreef Tjacka het volgende:
Goedemorgen mijn sbff @:JanCees mijn bff @:flippiee en mijngoede vriend @:solotovski en mijn nieuwe vriend sinds gisteren @:amarantha
Ook omdat ik de beroerdste niet ben wens ik mijn aartsvijanden @:i. en sinds gisteren @:TaMieke een goedemorgen
Ik moet hier veel te hard om lachen lulquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou zeggen dat het FL had kunnen zijn maar wij weten allebij dat die hard was gaan rennen voor die muis
Het is je vergeven, slakje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit op mijn werk he, kan niet alles bijhouden
Hey lieve vrouwquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:48 schreef Tjacka het volgende:
De rest van mijn vrienden ook een goedemorgen trouwens
Hey naatjequote:
Ja. Dat was snel. Ik heb 'm vandaag voor het eerst in gebruik.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:58 schreef naatje_1 het volgende:
@:dud0r gelezen dat m'n tas binnen is?
Werken. Op kantoor waar ik al tweeënhalve week niet geweest ben.quote:
Nais! Mijn stuff ligt nog op de VU, dus kan het niet direct uittesten. Heb je een powerbank op dat ding in de tas aangesloten of aan iets anders?quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey naatje
[..]
Ja. Dat was snel. Ik heb 'm vandaag voor het eerst in gebruik.
Laptop en bekabeling erin, kladblok en andere papieren, lunchtrommel, Drie Magic decks en bijbehorende zaken. En nog ruimte over![]()
Ook is de gewichtsverdeling ideaal. Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben maar op m'n rug voelt die zoveel lichter dan als je 'm in je hand houdt
Powerbank. Dus die neemt dan nu een vakje aan de binnenkant in beslag maar dat is verder geen probleem. Kan eventueel los op de bodem of met veel moeite in het stuk waar de kabel zit maar dat is weer onhandig met opladen ervan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nais! Mijn stuff ligt nog op de VU, dus kan het niet direct uittesten. Heb je een powerbank op dat ding in de tas aangesloten of aan iets anders?
Dat is wel lekkerquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee en juist vandaag hadden ze ravioli
Wat voor tas heb jequote:Op donderdag 11 juli 2019 09:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nais! Mijn stuff ligt nog op de VU, dus kan het niet direct uittesten. Heb je een powerbank op dat ding in de tas aangesloten of aan iets anders?
Dat is weer niet veel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
5 uurtjes denk ik. Vanmiddag maar een dutje doen
Hmm. Geen slecht plan nee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
5 uurtjes denk ik. Vanmiddag maar een dutje doen
Mij ten huwelijk vragen zou super zijn!quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
No shit dud0r.
[..]
Zit vol goede ideeën
Ik ben daarin nogal conservatief. Een man moet mij vragenquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mij ten huwelijk vragen zou super zijn!
Vind je?quote:
Aja, moet ik maar een powerbank gaan scorenquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Powerbank. Dus die neemt dan nu een vakje aan de binnenkant in beslag maar dat is verder geen probleem. Kan eventueel los op de bodem of met veel moeite in het stuk waar de kabel zit maar dat is weer onhandig met opladen ervan.
Ach ik zat maar op een uurtje meer. We komen de dag wel door.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
No shit dud0r.
[..]
Zit vol goede ideeën
Wil je met mij trouwen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben daarin nogal conservatief. Een man moet mij vragen
[..]
Vind je?
Via aliquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mark Ryder black 2.0 (als het goed is)
We hebben ook weinig keus verderquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach ik zat maar op een uurtje meer. We komen de dag wel door.
Maar niet onder gemeenschap van goederenquote:
Je had dezelfde besteld toch?quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mark Ryder black 2.0 (als het goed is)
Ja helaas welquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hebben ook weinig keus verder
[..]
Maar niet onder gemeenschap van goederen
Jups, en volgens mij is dat de Black 2.0quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had dezelfde besteld toch?
https://m.aliexpress.com/item/32957656581.html
Ja is goedquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hebben ook weinig keus verder
[..]
Maar niet onder gemeenschap van goederen
Neem dan een Xiaomi of een blitzwolfquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, moet ik maar een powerbank gaan scoren
Kan ook. Als het maar niet zo'n goedkope van de Action is.quote:
Ik ben het huisje, jij bent de slak.quote:
JIJ BENT DE ZON, JIJ BENT DE ZEEEEEEEquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben het huisje, jij bent de slak.
hoi gianniquote:
hoi charliewarlie (trolliewollie klinkt beter)quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
JIJ BENT DE ZON, JIJ BENT DE ZEEEEEEE
Dag mevrouw Flips. Hoe maakt u het?quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoi gianni
[..]
hoi charliewarlie (trolliewollie klinkt beter)
mogge maatquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:47 schreef Tjacka het volgende:
Goedemorgen mijn sbff @:JanCees mijn bff @:flippiee en mijngoede vriend @:solotovski en mijn nieuwe vriend sinds gisteren @:amarantha
Ook omdat ik de beroerdste niet ben wens ik mijn aartsvijanden @:i. en sinds gisteren @:TaMieke een goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
Omg, stranger things spoiler coming up van de finaleKijk die onzin nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, stranger things spoiler coming up van de finalevond seizoen 2 niks, ga seizoen 3 niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Kloppende harde gekregenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben het huisje, jij bent de slak.
ja klopt, vond "twollie" ook altijd heel cute klinkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoi gianni
[..]
hoi charliewarlie (trolliewollie klinkt beter)
Bedankt, nu heb ik de rest van de dag dat nummer in mijn hoofdquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
JIJ BENT DE ZON, JIJ BENT DE ZEEEEEEE
quote:
Omg, stranger things spoiler coming up van de finaleDie was liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#metooquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
Wel een beetje brok ik keel hoor, bij de finale
Ze hadden vissoep als een van de soepen hier. Die rook toch een partij ranzigquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:naatje_1 heb de naam van de roos voor 2,50 gekocht bij de kringloop
veel korter dan ik dacht, dacht echt dat het boven/rond de 1000 pagina's was ofzoquote:
Ze moeten eens playstations installeren in wachtkamersquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:51 schreef I. het volgende:
Weet je hoe saai het in wachtkamers is. Pff.
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:51 schreef I. het volgende:
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten eens playstations installeren in wachtkamers
Stom hè.quote:
Praatjes maken met medezieken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:51 schreef I. het volgende:
Jij hun ook amper dus dat scheeltquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:02 schreef I. het volgende:
[..]
Bejaarden, die horen en zien mij niet joh
Volgende week operatie?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:06 schreef I. het volgende:
[..]
Precies.Al gaat dat binnen nu en een weekje tijd wss. behoorlijk veranderen.
Ah mooi. Dus je hoort straks of alles goed is gegaan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:19 schreef I. het volgende:
[..]
Gisterenzit nu bij het ziekenhuis voor controle
Ze waren heel optimistisch met m'n zicht. Oogdruk was te laag ipv. te hoog, dus ik kon niks lezen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah mooi. Dus je hoort straks of alles goed is gegaan?
Ah dat klinkt goed. Hopelijk dat er dan nu eindelijk eens een einde komt aan het hele gebeuren en je weer normaal kan zien in een paar weken/maanden, geen idee hoe lang het herstel voor zo'n operatie is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:32 schreef I. het volgende:
[..]
Ze waren heel optimistisch met m'n zicht. Oogdruk was te laag ipv. te hoog, dus ik kon niks lezen.Mag dus stoppen met oogdrukverlagers.
Met een beetje geluk dus nog maar 18 druppels per dag.
Ik hoop het ook! Hoop dat die oogdrukdruppels een beetje snel uitwerken, dan wordt m'n zicht er ook sneller beter van. Over een weekje heb ik weer controle, dan zou het al aanzienlijk beter moeten gaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah dat klinkt goed. Hopelijk dat er dan nu eindelijk eens een einde komt aan het hele gebeuren en je weer normaal kan zien in een paar weken/maanden, geen idee hoe lang het herstel voor zo'n operatie is.
Niet dat afspraakje dus vandaag?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
Joepie, studiebegeleiding die nog noodzakelijk blijkt te zijn ipv fun
Dat wordt niet bier drinken straks.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
Joepie, studiebegeleiding die nog noodzakelijk blijkt te zijn ipv fun
Dan kan je misschien binnenkort weer auto rijdenquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Hoop dat die oogdrukdruppels een beetje snel uitwerken, dan wordt m'n zicht er ook sneller beter van. Over een weekje heb ik weer controle, dan zou het al aanzienlijk beter moeten gaan.
Is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan je misschien binnenkort weer auto rijden
Die staat al een aardig tijdje zielig stil te staan op de parkeerplaats, met een inmiddels lege accu, versleten remmen, en kapotte ruitensproeiers.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:07 schreef dud0r het volgende:
Heb je nog een auto of heb je die weggedaan omdat je er toch niet mee kon rijden?
Heb je 'm wel geschrapt dan of ben je ondertussen lekker belasting aan het betalen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:11 schreef I. het volgende:
[..]
Die staat al een aardig tijdje zielig stil te staan op de parkeerplaats, met een inmiddels lege accu, versleten remmen, en kapotte ruitensproeiers.
Ben heerlijk belasting aan het betalen omdat ik niet wist hoe lang deze ellende ging duren.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je 'm wel geschrapt dan of ben je ondertussen lekker belasting aan het betalen.
Ah oke, ja dan is het wel begrijpelijk dat je het niet geschrapt hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:17 schreef I. het volgende:
[..]
Ben heerlijk belasting aan het betalen omdat ik niet wist hoe lang deze ellende ging duren.
Wel hèquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah oke, ja dan is het wel begrijpelijk dat je het niet geschrapt hebt.
Oh ja dat woord zocht ik.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:47 schreef JJH het volgende:
Geschorst.
En als ie op de openbare weg staat mag dat niet.
En hoi.
Dat weet ik niet, maar de boete is wel behoorlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat wordt zocht ik.
Zou daar veel controle op zijn op een parkeerplaats?
Ook niet echt de moeite waard dusquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar de boete is wel behoorlijk.
Dat is inderdaad beter.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon regelen dat de auto rijd, of dat ie verkocht wrod en dus van naam af kan.
Toch niet van degene die jullie een paar weken terug gekocht hebben?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:00 schreef JJH het volgende:
Dat laatste moet hier ook nog ff...
Alleen is de accu ook dodelijk dood...
Nee, van degene die de reden was van degene die we gekocht hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toch niet van degene die jullie een paar weken terug gekocht hebben?
ANWB even bellenquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:00 schreef JJH het volgende:
Dat laatste moet hier ook nog ff...
Alleen is de accu ook dodelijk dood...
Dan is het ook zonde om er een nieuwe accu in te zetten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, van degene die de reden was van degene die we gekocht hebben.
Ik heb zelf ook een druppellader en kabels.quote:
Gaan we ook niet doen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is het ook zonde om er een nieuwe accu in te zetten.
Beetje druppelen tot die weer start. Verkopen en dan de volgende met een lege accu laten staan.quote:
Toch een gevalletje goedkoop is duurkoop geweest?quote:
Oh dat valt mee. Ik dacht dat jullie het rond kerst gekocht haddenquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:00 schreef JJH het volgende:
We hebben er een jaar mee gereden, en dat voor 8 meier...
Ga maar eens terugrekenen, valt mee.
Wat voor vlees?quote:
Lekkerquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Varkenshaas
[..]
Nee dat dan weer nietal had het qua weer best gekund
Het valt nog wel behoorlijk mee ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Varkenshaas
[..]
Nee dat dan weer nietal had het qua weer best gekund
hoef je me toch niet meteen lul te noemenquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag Tjacka
[..]
Ik moet hier veel te hard om lachen lul
Ja kijk er naar uitquote:
Zeer drukkend inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het valt nog wel behoorlijk mee ja.
Wel benauwd.
Dat sowieso jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoef je me toch niet meteen lul te noemen![]()
had komiek moeten worden
In de auto met airco valt dat gelukkig nog wel mee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kijk er naar uit
[..]
Zeer drukkend inderdaad
[..]
Dat sowieso ja
Nee...quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
he jjh doe jij ook aan fake taxiritten
junk hequote:Op donderdag 11 juli 2019 19:19 schreef Tjacka het volgende:
Wp is een user met vreemde posts @:JanCees
Dat is waar maar als je dan buiten stapt pfffquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
In de auto met airco valt dat gelukkig nog wel mee.
Gelijk achter adem.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar maar als je dan buiten stapt pfff
Soloquote:
Kopjequote:
Jjhquote:
Opoequote:
Raar taalgebruik daar in Zwolle. Net als al die Belgen die langs iemand gaan zitten.quote:
Of aanrijden als ze naar iemand toe gaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raar taalgebruik daar in Zwolle. Net als al die Belgen die langs iemand gaan zitten.
Thank fuck yeah.quote:
Koffie opschudden. Hoewel dat meer limbabwe is volgens mij waar dat gezegd wordt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Of aanrijden als ze naar iemand toe gaan.
Al weet ik niet of achter adem helemaal typisch zwols is. Heb in meer regios gewoond.
Wat?quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Thank fuck yeah.
[..]
Koffie opschudden. Hoewel dat meer limbabwe is volgens mij waar dat gezegd wordt.
Skedquote:
Het betekent blijkbaar koffie zetten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat?
Dan heb je werkelijk overal koffie volgens mij?
Hoe issiequote:
Druk weekend weerquote:
Moet je Michael j Fox je martini laten maken.quote:
Op de hoogte van Moerdijk?quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het betekent blijkbaar koffie zetten.
M'n ex vriendin haar oma kwam uit Venray. Daar gingen we af en toe eens op bezoek.![]()
Kon dat mens amper verstaan. Iets over box en boks want het een is een broek en het andere niet. Koffie opschudden is koffie zetten.
Ik begin steeds meer voor Trump z'n idee van een muur te voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |