Zou ik een goede mod zijnquote:
KLB of ONZquote:Op donderdag 11 juli 2019 04:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet het niet dear, zo goed ken ik je niet.
Waar zou je moderator van willen zijn dan?
Omdat ik een betere mod zou zijn dan Haags en vkquote:Op donderdag 11 juli 2019 04:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
En waarom zou je mod willen zijn dan?
Wat heb je te bieden?
Misschien is dat inderdaad zo, maar ben je ook bereid er net zoveel tijd en energie in te steken als zij doen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 04:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik een betere mod zou zijn dan Haags en vk
Bij elkaar
Fuck vevoquote:
Kan bijna al hun nummers helemaal meeblerenquote:
Tof toch dat je zo'n fan bentquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan bijna al hun nummers helemaal meebleren
Ben jij nou nog steeds wakker?quote:
Heeeeeyquote:
Heb jij nou gewoon geslapen in de tussentijdquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben jij nou nog steeds wakker?
[..]
Heeeeey
Ja. Wat ik net zo goed niet had kunnen doen, want kan echt mijn bed niet uitkomenquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:09 schreef Solotovski het volgende:
Heb jij nou gewoon geslapen in de tussentijd
Hahahahahahquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Wat ik net zo goed niet had kunnen doen, want kan echt mijn bed niet uitkomen
Leuk dat je kan lachen om mijn ellende.quote:
Je moet je niet aanstellenquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk dat je kan lachen om mijn ellende.
Mijn aanbeveling voor jou als mod heb je jezelf net keihard door de neus geboord, vriend.quote:
Sollicitatie is toch al de deur uitquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn aanbeveling voor jou als mod heb je jezelf net keihard door de neus geboord, vriend.
Hoop echt dat je afgewezen wordt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 05:16 schreef Solotovski het volgende:
Sollicitatie is toch al de deur uit
HA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op donderdag 11 juli 2019 05:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop echt dat je afgewezen wordt.ToekomstigecrewbashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
waarom zou je in godsnaam MOD op KLB willen worden? Ik zou liever in MEN gaan modderen of mijn ogen uitstekenquote:
Support your localsquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:30 schreef devzero het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam MOD op KLB willen worden? Ik zou liever in MEN gaan modderen of mijn ogen uitsteken
Welke instelling zit je?quote:Op donderdag 11 juli 2019 06:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het draait allemaal om de instelling
👊
Shit, en Delta is dan nog een enigszins prettige airlinequote:Op donderdag 11 juli 2019 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dit spannender vinden dan de gemiddelde achtbaan![]()
https://globalnews.ca/vid(...)-loose-during-flight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |