abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:44:58 #101
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187863031
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:43 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Goed zo!
maar dat wil niet zeggen dat ik begiftigd met met kennis of lef, het is gewoon het geld wat dan voor me spreekt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:46:07 #102
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187863049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:43 schreef archito het volgende:

[..]

Dat is meteen ook een van de redenen dat hij geen geschikte president is. Hij laat zich consequent in de kaarten kijken. Daar kunnen andere landen, die het politieke spelletje ook kennen, handig gebruik van maken.
De rest van de wereld trapt ook niet in zijn retoriek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:48:53 #103
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187863085
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:43 schreef archito het volgende:

[..]

Dat is meteen ook een van de redenen dat hij geen geschikte president is. Hij laat zich consequent in de kaarten kijken. Daar kunnen andere landen, die het politieke spelletje ook kennen, handig gebruik van maken.
Het zou mijn keuze ook niet zijn.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juli 2019 @ 14:01:43 #104
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187863250
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:37 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Baarlijke nonsens alleen. Trump loopt er mee te koop, dat is een van z'n gimmicks. Een dealmaker, en een vechter.

Maar dat is exact hoe het werkt, en dat deed het voor Trump ook al.
Een dealmaker? Trump? Dikke lul drie bier!

De man heeft in de afgelopen tweeënhalf jaar geen enkele noemenswaardige deal weten te sluiten. Hij heeft er veel werbroken, dat wel. Maar wat voor geweldige deals heeft hij nou? De deal met Mexico om voor de muur te betalen? Een betere atoomdeal met Iran? Een goed werkende deal met Kim zodat die zijn nukes opgeeft? Een zorgdeal? Nada, noppes, niemendal. Hij kan niet eens een budgetdeal sluiten.

Dealmaker zegt-ie! Lamenielache. Dealbreaker-in-chief. Dat kan hij zich noemen.

En je mag best zaken doen met dictators, maar kruipen als een bitch voor dat soort figuren deed geen enkele POTUS voor Trump. Trump is een gewoon een slappe plooibare sukkel. Streel zijn ego een kwartiertje en je schuift zonder problemen je leuter in zijn hol. En hij maar juichen om het eerbetoon.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 11 juli 2019 @ 14:06:02 #105
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187863314
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een dealmaker? Trump? Dikke lul drie bier!

De man heeft in de afgelopen tweeënhalf jaar geen enkele noemenswaardige deal weten te sluiten. Hij heeft er veel werbroken, dat wel. Maar wat voor geweldige deals heeft hij nou? De deal met Mexico om voor de muur te betalen? Een betere atoomdeal met Iran? Een goed werkende deal met Kim zodat die zijn nukes opgeeft? Een zorgdeal? Nada, noppes, niemendal. Hij kan niet eens een budgetdeal sluiten.

Dealmaker zegt-ie! Lamenielache. Dealbreaker-in-chief. Dat kan hij zich noemen.

En je mag best zaken doen met dictators, maar kruipen als een bitch voor dat soort figuren deed geen enkele POTUS voor Trump. Trump is een gewoon een slappe plooibare sukkel. Streel zijn ego een kwartiertje en je schuift zonder problemen je leuter in zijn hol. En hij maar juichen om het eerbetoon.
dat zie je ook vaak in bedrijven, daar kruipen de meeste onkundige figuren prominent de directie in, puur voor de titel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187864298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 20:27 schreef Refragmental het volgende:
Interessant artikel van Vanity Fair
https://www.vanityfair.co(...)s-on-jeffrey-epstein
[..]

In 2015 al!

En dan dit:
[..]

En
[..]

Trump maakt zich volgens mij echt geen zorgen om de Epstein zaak :D
Ondanks dat Wikipedia, Twitter, Facebook en Google vol SJW-moderators zitten blijft het bizar hoever men gaat om Clinton te beschermen:
Blondiedez twitterde op zondag 07-07-2019 om 17:58:57 Seems Wikipedia has altered Epstein’s bio already. First screenshot of Epstein’s bio was at 8:27 a.m. The 2nd was at 10:30 a.m. omitting Bill Clinton & Spacy yet leaving Trump! That is frightening. Same exact bio of Epstein, different times. https://t.co/T6lUHD8TrO https://t.co/5QrjuovwHB reageer retweet
Epstein speelt volgens FBI-informatie ook een rol in het Mueller onderzoek:
Techno_Fog twitterde op donderdag 24-05-2018 om 19:49:28 Wait. Was pedophile Jeffrey Epstein an informant for Mueller's FBI?From the 5/24/18 FBI Vault release: "Epstein has also provided information to the FBI as agreed upon."Is that why he escaped serious charges for molesting over twenty girls? https://t.co/K4suAumD85 reageer retweet
WaPo maakt ook duidelijk dat Trump Epstein de toegang tot Mar-a-Lago ontzegd heeft.

De Miami Herald heeft 80 mogelijke slachtoffers van Epstein kunnen identificeren.

Kijken hoe lang Bill Clinton het uit gaat houden. "I did not have sexual relations with those 26 underage children."

[ Bericht 0% gewijzigd door Oostwoud op 11-07-2019 15:13:15 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187864339
Op-ed in de NY Times waarin wordt opgeroepen om de identiteit van ICE-medewerkers te onthullen. Levensgevaarlijk.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juli 2019 @ 15:15:36 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187864416
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:11 schreef Oostwoud het volgende:
Op-ed in de NY Times waarin wordt opgeroepen om de identiteit van ICE-medewerkers te onthullen. Levensgevaarlijk.
Hoezo levensgevaarlijk?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187864427
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:11 schreef Oostwoud het volgende:
Op-ed in de NY Times waarin wordt opgeroepen om de identiteit van ICE-medewerkers te onthullen. Levensgevaarlijk.
Je kan best open zijn over of je meehelpt aan het opsluiten van kinderen in concentratiekampen toch? :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_187864476
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoezo levensgevaarlijk?
Op-ed schrijver in kwestie wil dat alle betrokken, "voetsoldaten incluis, de gevolgen merken."

Het wordt allemaal leuk bedekt verwoord, maar Cronin-Furman ziet graag wat dreigmailtjes, intimiderende huisbezoeken of erger voor mensen die hun werk uitvoeren. Als je problemen hebt met het gevoerde beleid, moet men het hogerop zoeken.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187864490
quote:
Trump plans to take executive action on census citizenship question

President Trump on Thursday plans to announce an executive action related to the census, according to a White House official.

The action is expected to address the citizenship question that the Supreme Court recently blocked the administration from adding to the 2020 census. Trump tweeted that he will hold a news conference in the afternoon “on the Census and Citizenship.
https://thehill.com/homen(...)citizenship-question

Tja, als hij het doordrukt hebben de tegenstanders nog een optie: de volkstelling boycotten (niet invullen) in staten waar de republikeinen in de meerderheid zijn.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juli 2019 @ 15:19:57 #112
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187864514
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je kan best open zijn over of je meehelpt aan het opsluiten van kinderen in concentratiekampen toch? :)
Ptecies. Het is een eerbaar beroep om meisjes van veertien in het kruis te grijpen.

In het kader het algemeen nut dan, natuurlijk. Dat dan weer wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juli 2019 @ 15:22:34 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187864558
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Op-ed schrijver in kwestie wil dat alle betrokken, "voetsoldaten incluis, de gevolgen merken."

Het wordt allemaal leuk bedekt verwoord, maar Cronin-Furman ziet graag wat dreigmailtjes, intimiderende huisbezoeken of erger voor mensen die hun werk uitvoeren. Als je problemen hebt met het gevoerde beleid, moet men het hogerop zoeken.
Neuh, voetsoldaten moet je net zo hard aanpakken. Dat "bevel is bevel en bevelen dient men zonder meer uit te voeren" excuus is niet valide.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187864567
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Neuh, voetsoldaten moet je net zo hard aanpakken. Dat "bevel is bevel en bevelen dient men zonder meer uit te voeren" excuus is niet valide.
Wat bedoel jij met hard aanpakken?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juli 2019 @ 15:24:27 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187864603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:23 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat bedoel jij met hard aanpakken?
Als een kampbewakee met zijn hand in het kruis van een veertienjarige zit moet je die kampbewaker behandelen als een pedofiel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187864643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als een kampbewakee met zijn hand in het kruis van een veertienjarige zit moet je die kampbewaker behandelen als een pedofiel.
Nu noem je een zeer specifieke daad. Wat bedoel je met hard aanpakken van iedereen, voetsoldaten incluis, die zich op enige wijze bezig houden met deze 'concentratiekampen'? Ik doel op het algemene beleid.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 11 juli 2019 @ 15:29:44 #117
408813 crew  trein2000
pi_187864717
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:26 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nu noem je een zeer specifieke daad. Wat bedoel je met hard aanpakken van iedereen, voetsoldaten incluis, die zich op enige wijze bezig houden met deze 'concentratiekampen'? Ik doel op het algemene beleid.
Veroordelen en opsluiten wegens handelen in strijd met het recht. Befel ist befel is geen excuus.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_187864743
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Veroordelen en opsluiten wegens handelen in strijd met het recht. Befel ist befel is geen excuus.
Ok, dat is inderdaad een optie. Ik begrijp dat je de NY Times Op-ed van Cronin-Furman niet onderschrijft?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juli 2019 @ 15:34:11 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187864807
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:26 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nu noem je een zeer specifieke daad. Wat bedoel je met hard aanpakken van iedereen, voetsoldaten incluis, die zich op enige wijze bezig houden met deze 'concentratiekampen'? Ik doel op het algemene beleid.
Ontslaan, aanklagen wegens (kinder-)mishandeling, mensenhandel als kinderen zonder toestemming van de ouders ter adoptie zijn aangeboden, dood door schuld.
Zo maar een paar een paar dingen.

En daar in de VS komen verdachten gewoon met naam, adres en foto in het nieuws.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:34:31 #120
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187864814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een dealmaker? Trump? Dikke lul drie bier!

De man heeft in de afgelopen tweeënhalf jaar geen enkele noemenswaardige deal weten te sluiten. Hij heeft er veel werbroken, dat wel. Maar wat voor geweldige deals heeft hij nou? De deal met Mexico om voor de muur te betalen? Een betere atoomdeal met Iran? Een goed werkende deal met Kim zodat die zijn nukes opgeeft? Een zorgdeal? Nada, noppes, niemendal. Hij kan niet eens een budgetdeal sluiten.

Dealmaker zegt-ie! Lamenielache. Dealbreaker-in-chief. Dat kan hij zich noemen.

En je mag best zaken doen met dictators, maar kruipen als een bitch voor dat soort figuren deed geen enkele POTUS voor Trump. Trump is een gewoon een slappe plooibare sukkel. Streel zijn ego een kwartiertje en je schuift zonder problemen je leuter in zijn hol. En hij maar juichen om het eerbetoon.
Naar ik gisteren begreep is het helemaal niet toegestaan om hier zo uit je slof te schieten - maar van mij persoonlijk mag het, begrijp me niet verkeerd!

Maar goed, zoals gezegd - dat is nu eenmaal een deel van het verhaal Trump. In hoeverre het verhaal klopt met de praktische resultaten, dat is een tweede. Maar ik herken het wel een klein beetje. Ik ben er nog steeds niet uit of en in hoeverre er een plan achter zijn uitspattingen zit, maar zijn beleid lijkt er iig op gericht de Amerikanen in een gunstige positie te manoeuvreren en daarbij te vertrouwen op de angst voor Amerikaanse hard power, danwel de mogelijke afwezigheid daarvan. Maar het is vaak tenenkrommend en onnavolgbaar, zonder twijfel.
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:41:28 #121
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187864965
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je kan best open zijn over of je meehelpt aan het opsluiten van kinderen in concentratiekampen toch? :)
What the fuck :'). Dit gezeik weer?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187865049
Vader van Kamala Harris schrijft een stukje, de familie bleek zelf slaven te hebben gehouden. Is Kamala nog steeds voor herstelbetalingen?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juli 2019 @ 15:58:46 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187865313
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:34 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Naar ik gisteren begreep is het helemaal niet toegestaan om hier zo uit je slof te schieten - maar van mij persoonlijk mag het, begrijp me niet verkeerd!

Maar goed, zoals gezegd - dat is nu eenmaal een deel van het verhaal Trump. In hoeverre het verhaal klopt met de praktische resultaten, dat is een tweede. Maar ik herken het wel een klein beetje. Ik ben er nog steeds niet uit of en in hoeverre er een plan achter zijn uitspattingen zit, maar zijn beleid lijkt er iig op gericht de Amerikanen in een gunstige positie te manoeuvreren en daarbij te vertrouwen op de angst voor Amerikaanse hard power, danwel de mogelijke afwezigheid daarvan. Maar het is vaak tenenkrommend en onnavolgbaar, zonder twijfel.
I don't see any method at all.
- Captain Willard

Het probleem hiermee is dat iedere analist van elke geheime dienst kan voorspellen wat Trump gaat doen. Je ziet hem al op kilometers aankomen. Trump denkt dat hij de VS is. En Trump is simpel te paaien. Laat hem denken dat hij een mooie deal kan sluiten waar hij de Nobelprijs voor kan krijgen en je hebt hem. Dan geeft hij alles. Kijk naar Kim.

Een ander probleem is dat Trump te laf is om 'hard power' in te zetten. En er is geen State Department meer die soft power kan inzetten. Iedereen is opgestapt. En bovendien: Als jij zie dat Trump steeds deals breekt, ga je dan onderhandelen? Ga je hem vertrouwen? De man betaalde zijn leveranciers nooit.

Kortom, de VS is voorlopig veroordeeld tot koehandel met moordenaars en dictators. Daar moet Trump dan voor de knieën. De VS verliezen gewoon elke dag macht dankzij het falende Trumpbeleid.

En binnenlands is het één grote corrupte bende zakkenvullers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187865425
quote:
13s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

What the fuck :'). Dit gezeik weer?
O ja, het is pijnlijk als je het concentratiekampen noemt of wat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:07:53 #125
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187865460
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

O ja, het is pijnlijk als je het concentratiekampen noemt of wat?
Volgens mij is het technisch niet incorrect, maar de term is nu eenmaal een beetje besmet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')