quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jep, ook dat gebeurt. Ondanks je onoprechte verontwaardiging.
quote:
never mind hij stapt zelf op en Trump wou het niet.twitter:atrupar twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 16:19:08TRUMP on ALEX ACOSTA: "He made a deal [w/Epstein] that people are happy with, and then 12 years later, they are not happy with it. You'll have to figure all of that out. But the fact is he has been a fantastic secretary of labor ... this is him not me, because I am with him." https://t.co/CIJvuFMLp0 reageer retweet
De man van Kellyanne heeft nog steeds zero chill.twitter:gtconway3d twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 15:42:01But the actual sex predator gets to stay? reageer retweet
Zoals ik het begrepen heb was die persco op last van Trump zelf om te kijken hoe zijn verklaring door de media ontvangen zou worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bizar. Waarom dan die persco gister?!
Ook dit is een onderwerp dat al regelmatig besproken is, maar toch blijkbaar moet het iedere keer herhaald worden.quote:
Bedankt voor de bronnen. Had je er meteen bij mogen zetten hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat het vaak is voorgekomen dat het helemaal de ouders niet zijn.
Wat is dan de oplossing in zo'n geval volgens jou? Hoe kom je erachter of het daadwerkelijk de ouders zijn? En niet 1 of andere pedo/mensensmokkelaar.
Nee, pompom heeft het enkel over het scheiden van de kinderen van de ouders.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Bedankt voor de bronnen. Had je er meteen bij mogen zetten hoor.
Maar vind je het alleen opsluiten van kinderen in niet al te beste omstandigheden gerechtvaardigd, ook als een aantal (hoeveel? 1%? 5%? 50%?) in worden gezet door mensensmokkelaars? Daar ging het om in de quote van xpompompomx waar jij op reageerde.
quote:Dat je het eigenlijk nog moet vertellen dat het opsluiten van kinderen zonder hun ouders, ongeacht de omstandigheden, niet minder dan ziekelijk compleet gestoord is.
Vind je dat dan geoorloofd?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee, pompom heeft het enkel over het scheiden van de kinderen van de ouders.
Hij zegt er zelfs nog bij "ongeacht de omstandigheden".
[..]
Dat zal vast gebeuren, jij gaat er alvast van uit. Ik lees hier veel uitzonderingen en dergelijke, maar het gaat er uiteindelijk om dat er kinderen bijzonder slecht behandeld worden. Zullen we vooral dat als focus gebruiken en niet de uitzonderingen?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jep, ook dat gebeurt. Ondanks je onoprechte verontwaardiging.
Wie zegt dat daarvan geen sprake is? de horrorverhalen, zijn vooralsnog precies wat ze zijn 'verhalen'. Van horen zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:21 schreef Barbusse het volgende:
Als ze nu eens zouden beginnen met normale menselijke opvang, geen kinderen scheiden van ouders, zorgen dat kinderen niet op de vloer hoeven te slapen, men toegang heeft tot gezondheidszorg en normale lichamelijke hygiene, dan komen we al een heel eind.
Paar posts eerder, nog geen 5 minuten geleden, zei ik:quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:39 schreef Ulx het volgende:
Je moet kinderen dus straffen als de ouders iets fout doen?
Klassiek ludje weer. Discussie vermijden en gelijk met superlatieven komen die nergens op slaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:45 schreef Ludachrist het volgende:
Laten we gewoon alle kinderen scheiden van de mensen met wie ze de grens over komen omdat er misschien misbruikers tussen kunnen zitten. Pedofielen bestaan, mensen, en daar moet je voorzichtig mee zijn.
Ik pleit er daarom voor om elk kind in Amerika voor de zekerheid te scheiden van hun ouders. Ook daar kan sprake zijn van misbruik.
Sterker, statistisch zijn meestal de ouders de daders als een kind misbruikt wordt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:45 schreef Ludachrist het volgende:
Laten we gewoon alle kinderen scheiden van de mensen met wie ze de grens over komen omdat er misschien misbruikers tussen kunnen zitten. Pedofielen bestaan, mensen, en daar moet je voorzichtig mee zijn.
Ik pleit er daarom voor om elk kind in Amerika voor de zekerheid te scheiden van hun ouders. Ook daar kan sprake zijn van misbruik.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Klassiek ludje weer. Discussie vermijden en gelijk met superlatieven komen die nergens op slaan.
quote:
Neuh. Maar hard bewijs is wel vrij noodzakelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is inderdaad compleeeeet uit de duim gezogen ja.
Eens. Alleen beetje jammer dat men daar nu pas mee komt. Onder Obama werd dat ook al gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
Dat je het eigenlijk nog moet vertellen dat het opsluiten van kinderen zonder hun ouders, ongeacht de omstandigheden, niet minder dan ziekelijk compleet gestoord is.![]()
_______!!
Net zoals hard bewijs dat kinderen wel naar hun eigen ouders teruggaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Neuh. Maar hard bewijs is wel vrij noodzakelijk.
Ik moet weer in herhaling vallen mbt iets wat ik een aantal minuten geleden al heb gezegd.quote:
Inb4 "whataboutism" gejank.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eens. Alleen beetje jammer dat men daar nu pas mee komt. Onder Obama werd dat ook al gedaan.
Ik zou niet weten waarom misbruik aan de grens harder aangepakt moet worden dan misbruik van echte Amerikaanse kinderen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Klassiek ludje weer. Discussie vermijden en gelijk met superlatieven komen die nergens op slaan.
Dat vroeg ik niet, ik vroeg of je die slechte omstandigheden geoorloofd vond.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik moet weer in herhaling vallen mbt iets wat ik een aantal minuten geleden al heb gezegd.
"Enkel dat er een reden is dat de "ouders" en kinderen gescheiden worden, en wat mij betreft een redelijk valide reden."
Waarom wijzen naar Obama?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eens. Alleen beetje jammer dat men daar nu pas mee komt. Onder Obama werd dat ook al gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |