Jessie vindt zichzelf 1000%quote:
Ja, ik hoorde iemand al zeggen dat ze nooit op iemand zal duiken om seks mee te hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:40 schreef -Magica- het volgende:
Franny met haar naïeve, onzekere meisjesact. En ze komt er nog mee weg ook, iedereen vindt haar geweldig
Haha kloptquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde iemand al zeggen dat ze nooit op iemand zal duiken om seks mee te hebben.
Terwijl ze dat eigenlijk juist altijd doet en probeert
Ja, maar ze is zelf ook niet goed snik.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:00 schreef -Magica- het volgende:
Gek genoeg lijkt Shelley de enige die haar een beetje doorziet
Dat is enkel omdat Franny Gerrit heeft gehad, anders had Shelley het zeker niet doorgehadquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:00 schreef -Magica- het volgende:
Gek genoeg lijkt Shelley de enige die haar een beetje doorziet
Ja ok maar de rest vindt haar alleen nog maar schattigquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is enkel omdat Franny Gerrit heeft gehad, anders had Shelley het zeker niet doorgehad
Dat wijf gaat echt nooit een vent krijgen. Of het moet haar slaafje worden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:31 schreef Chea49 het volgende:
Schaamteloze diva van Utopia 2. Niet te geloven, dat kind staat er eindelijk op hoe ze wérkelijk is.![]()
Toegegeven, ze is wél heel eerlijk over zichzelf. Alles draait om haar en moet zoals zij het wil, dat weten ze in Utopia nu toch wel? Ze is er trots op dat ze verwend is tot op het bot. Het is bijna niet te geloven dat een meid zó arrogant kan zijn. Morgen gaat het getreiter van haar naar Jessie toe nog ff door dus kijk ook dán naar de tv-uitzending.
Ik vind Jessie net zo erg met zijn oneindige herhalingen van fouten van anderen, maar o wee als hij zelf ergens op gewezen wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:31 schreef Chea49 het volgende:
Schaamteloze diva van Utopia 2. Niet te geloven, dat kind staat er eindelijk op hoe ze wérkelijk is.![]()
Toegegeven, ze is wél heel eerlijk over zichzelf. Alles draait om haar en moet zoals zij het wil, dat weten ze in Utopia nu toch wel? Ze is er trots op dat ze verwend is tot op het bot. Het is bijna niet te geloven dat een meid zó arrogant kan zijn. Morgen gaat het getreiter van haar naar Jessie toe nog ff door dus kijk ook dán naar de tv-uitzending.
Eens, Jessie gaat ook niet vrijuit hoor, maar dat zie je mij toch ook nergens zeggen? Wat dat betreft pasten ze prima bij elkaar. Jessie is van de dure merken om er bij te kunnen horen en Merel van de veel, en veel en nog meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind Jessie net zo erg met zijn oneindige herhalingen van fouten van anderen, maar o wee als hij zelf ergens op gewezen wordt.![]()
Daarnaast legt hij mensen woorden in de mond en ookal wordt dat ontkend het is evengoed zijn waarheid, die zogenaamd door een ander gezegd wordt.
Merel is een enorme bitch, dat wist hij vanaf dag 1. Ze wil haar zin, geeft geld uit, waneer ze zin heeft of het er is of niet. Niemand pakt dat aan, ook Jessie niet, gedreven door geiligheid.
Ja en hij lijkt haar niet te missen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Em ik kijk de afgelopen afleveringen nadat Kaylee eruit is he....en even een vraagje...zit Dylan er nog in?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Als je alles helder wil hebben over de leugens van Gerrit en Franny, dan is DIT de uitzending!
Hoorde je later die moeder ook nog zeggen van buiten moeten die twee ook uitkijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:59 schreef spapaars het volgende:
Het bezoek voor Shelley, die belachelijke duikerspakken voor Gerrit en Jessie om zich te verstoppen.
Wat een vooraf bedachte verhaallijn weer.
Zou mij niet eens verbazen dat die bedreiging ook afgesproken werk is.
Ze had het ook over de valkuilen van Gerrit, waar nu ook Franny is ingetrapt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoorde je later die moeder ook nog zeggen van buiten moeten die twee ook uitkijken.
Ik vatte dat niet als bedreiging op, maar meer als: met zulk gedrag kom je jezelf nog wel tegen in de buitenwereld, want daar wordt dat niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoorde je later die moeder ook nog zeggen van buiten moeten die twee ook uitkijken.
ik vond die duikerspakken echt hilarischquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:59 schreef spapaars het volgende:
Het bezoek voor Shelley, die belachelijke duikerspakken voor Gerrit en Jessie om zich te verstoppen.
Wat een vooraf bedachte verhaallijn weer.
Zou mij niet eens verbazen dat die bedreiging ook afgesproken werk is.
Omdat hij bouwt de rest doet geen moer. Nu is hij weer bezig met de gym 🙃quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:21 schreef DKUp het volgende:
Brandon is zo ontzettend saai en sukkelig, waarom zit die droplul nog in Utopia?
Daar kijk ik toch geen Utopia voor. Laffe saaie hond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat hij bouwt de rest doet geen moer. Nu is hij weer bezig met de gym 🙃
Utopia is ook bouwen. Anders hadden ze nu nog buiten gezeten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar kijk ik toch geen Utopia voor. Laffe saaie hond.
Was wel leuker geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Utopia is ook bouwen. Anders hadden ze nu nog buiten gezeten.
Ja, dat zeker.quote:
Ja handig dat gaat morgen wel wat wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:37 schreef freaky40 het volgende:
Mariska heeft 'geen wurglijst' maar dat heeft ze wel, daar was Hiske die nacht getuige van. Dus Mariska liegt keihard en Hiske houdt zich van de domme... Weet niet of dat inmiddels al bekend is door Mariska, maar anders moet morgen het schuim wat naar Utopia komt, opheldering geven...![]()
Ik stond ook versteld van de hypocrisie van dat kind. Een ander verwijten dat hij/zij liegt maar zélf de grootste leugenaar zijn. Zou toch mooi zijn als bezoekers dat nog ff lieten weten aan Jessie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nou heeft Merel het over de smerige leugen van Mariska over de wurglijst.
Maar zij liegt net zo glashard in Jessie zijn gezicht over dat hij totaal haar type niet is.
Haha ja ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik stond ook versteld van de hypocrisie van dat kind. Een ander verwijten dat hij/zij liegt maar zélf de grootste leugenaar zijn. Zou toch mooi zijn als bezoekers dat nog ff lieten weten aan Jessie.
Sinds de bekend making id er nog minder actie daar. Mariska haar verdriet is in e en keer overquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mariska zegt dat ze hoopt op meer actie nu....en zelf lag ze de hele tijd verdrietig te doen.
En het werd ook duidelijk dat Franny niet vies is van leugens en manipulaties.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht precies hetzelfde.
Héél hypocriet ja. Ze gaat helemaal los op Mariska en haar leugens recht in je gezicht.
Ze doet precies hetzelfde met Jessie. 😂
Dat sowieso. Praat mensen naar de mond. En idd heel hypocriet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En het werd ook duidelijk dat Franny niet vies is van leugens en manipulaties.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:29 schreef -Magica- het volgende:
Wat is merel toch een ongelooflijk kutwijf
Bedankt voor de kijktip, ga ik op uitzendinggemist bekijken.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:41 schreef sjampoeh het volgende:
zag in de uitzending een walgelijk stukje van Merel. ze had een glas laten vallen, propt het in de vuilnisbak. zeggen 3 mensen tegen haar, gooit dat f in de container, is gevaarlijk als iemand erin grijpt ligt je hand open.
Merel heeft daar geen zin in
en plakt een briefje op de vuilnisbak met : pas op
naar kutwijf
quote:Op woensdag 18 september 2019 11:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de kijktip, ga ik op uitzendinggemist bekijken.
Franny deed dat goed. Het is ook een kutstreek en Franny is slimmer dan ze denken. Prachtig om te zien. Helaas kon ze er later wel weer om 'lachen" Maar het blijft zeker wel in dat koppie zitten.quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:09 schreef Chea49 het volgende:
Franny is goed door de roddeltest gekomen en de 3 grootste gluiperts, Merel, Hiske en Alexandra, hadden er geen rekening mee gehouden dat Franny het in dit geval nooit goed zou kunnen doen. Als ze het doorverteld had aan Merel dan was Merel weer kwaad geworden, want dan roddelt ze. Zou ze het niet hebben doorverteld dan zou Merel óók weer kwaad op haar zijn dat ze het niet aan haar verteld zou hebben. Goed gezien Franny, een test van niks en niet over nagedacht.
Alle uitgaves van die klote raps van Gerrit en Jessie hoeven natuurlijk niet uitgebreid besproken te worden. De enige die daar wat over zei was Shelley en werd meteen weer teruggefloten door grote baas Jessie. Niemand die er verder iets van zei dat ze ver in de min staan. Want Jessie en Merel mogen alles en de rest heeft het nakijken. Zo kennen we ze weer. Ook het zelfbedachte 1-jaarsfeestje was helemaal gratis. Dacht het niet, mensen maken geen kosten om daar door te brengen. Benieuwd wat voor rekeningen Jessie nu weer achterlaat bij Utopia. In 2 kwamen die ook opeens allemaal tevoorschijn. Onze zakenman.![]()
![]()
![]()
Nee hij ging kotsen.quote:Op maandag 23 september 2019 21:10 schreef Mister1984 het volgende:
Zag ik het vandaag in de uitzending nou goed dat Jordie naar de wc ging om te rukken? Tijdens dat feest waar hij de DJ zo knap vond?
Hij was juist degene die de boel liep op te fokken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:39 schreef -Magica- het volgende:
Wat is jordi een verschrikkelijk figuur.
Heel de aflevering over 1 fucking ruzie
Idd en Lex bedankt hem daarna nogquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij was juist degene die de boel liep op te fokken.
Dat laat ze nu zo doorschemeren maar eerder lachte ze ook om zijn gerap en vond het slecht dus Jessie heeft gelijk dat zij hem gewoon voor lul zette. Blijkt nu ook maar weer hoe aso dat verwende nest is trouwens. Wat een grote smoel naar Alexandra toe zeg. Gelukkig is die ook niet op haar bekkie gevallen maar is toch te aso voor woorden. En nu wil madam ook nog eens een nieuw hoofdkussen van de bv.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel vindt de clipopnames maar genant. Jessie is daar pissig om en voelt zich niet gesteund door haar.
Later blijkt dat ze het genant vindt, omdat er meiden om hem heen hangen, terwijl hij een vriendin heeft.
Ja het is niet om aan te zien .....dikke nepzooi heb het er af gezetquote:Op vrijdag 27 september 2019 13:27 schreef -Magica- het volgende:
Wat een amateurtoneel met Jessie en Merel
Ik begrijp niet dat er niet meer mensen zijn die hier door heen prikken?quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:27 schreef -Magica- het volgende:
Wat een amateurtoneel met Jessie en Merel
Of het boeit ze niet ofzo?quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat er niet meer mensen zijn die hier door heen prikken?
Wat een bagger!
Haha ja geweldig is dat. Als enigequote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:38 schreef spapaars het volgende:
Shelley zegt het niet altijd handig, maar het is fijn dat ze volkomen schijt heeft aan het dictatoriaal gedrag Jessie.
Absoluut. Dat mormel moet eens goed in de spiegel naar d’r eigen gebotoxte wortelkop kijken. Nu beweert ze dat Jens waarschijnlijk verliefd op haar is, maar haar niet kan krijgen, en daarom zo tegen haar doet. “Mylène of Merel, ik had het ook wel geweten” (gevolgd door een imbeciele lach). Tuurlijk joh, als een man kan kiezen tussen een slanke, naturelle, klassieke beauty, of een dikke, volgespoten, vrouwelijke Trump-lookalike, kiest hij uiteraard voor die laatste.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat Jens het heel helder doorheeft betreffende Merel
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat Jens het heel helder doorheeft betreffende Merel
Tampon's lekkage was heviger dan die van Snotkoker. Terwijl het over Snotkoker's familie gaat. Dan zou je toch denken dat Snotkoker heviger zou snotten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 05:44 schreef DKUp het volgende:
Djezzie die Gerrie blijft dreigen tot dat Gerrie gaat janken omdat hij zogenaamd een slechte keuze heeft gemaakt.
Wat een fantastische vriend is het toch papa en opa mis hij zo, ga dan maar lekker naar huis.
Djezzie noemde hem liever een kankermongool/debiel??quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 05:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tampon's lekkage was heviger dan die van Snotkoker. Terwijl het over Snotkoker's familie gaat. Dan zou je toch denken dat Snotkoker heviger zou snotten.En wat zie je?: De vochtproductie van de lekkende Tampon was groter dan die van de Snotkoker.
Volgens mij is Shelley iemand die alleen aardig is en dingen doet voor haar naasten. Je kan me niet vertellen dat ze ook zo onverschillig doet tegen haar vrienden en haar moeder, broer en zus. Ze investeert niet graag moeite in anderen als ze niet het gevoel heeft dat die haar door en door steunen. Is natuurlijk geen makkelijke instelling om makkelijk nieuwe vrienden te maken, maar je kan er wel mee wegkomen. Denk dus ook dat ze vooral met eenzelfde vriendengroep vanuit haar jeugd om gaat en daar niet makkelijk nieuwe mensen tussenkomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:13 schreef Cue_ het volgende:
In een samenleving dien je afspraken te maken wel/niet met je voeten op de bank.
Bij mij thuis doe ik het ook (wel als ze droog zijn). Dus dat zij het evt normaal vindt, dat kan. Maar dan zijn de spullen van haar. En hier zijn de spullen van hen gezamelijk.
Mbt Shelly, dat ze van zich afbijt is erg goed, maar alleen zo jammer dat ze niet eens logisch kan nadenken. En dat ze gewoon egoistisch is en weinig doet/helpt en dat door haar gedrag anderen zich ook anders gaan gedragen.
Vraag me dan wél af waarom dit soort gedrag van Merel wél gepikt wordt en van b.v. Shelley niet? Beetje dubbel allemaal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:13 schreef Cue_ het volgende:
In een samenleving dien je afspraken te maken wel/niet met je voeten op de bank.
Bij mij thuis doe ik het ook (wel als ze droog zijn). Dus dat zij het evt normaal vindt, dat kan. Maar dan zijn de spullen van haar. En hier zijn de spullen van hen gezamelijk.
Mbt Shelly, dat ze van zich afbijt is erg goed, maar alleen zo jammer dat ze niet eens logisch kan nadenken. En dat ze gewoon egoistisch is en weinig doet/helpt en dat door haar gedrag anderen zich ook anders gaan gedragen.
Binnen 15 maanden weg kost het je toch je borg ofzo? Iets van 1500 euro. Dus snap wel dat ze het gewoon uitzit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:25 schreef -Magica- het volgende:
Maar blijven pushen bij mylene.
En daarna weer klagen dat ze niks doet.
Hoe vaak moet ze nog aangeven dat ze niet wil![]()
Al snap ik ook niet waarom ze niet gewoon naar huis gaat
Tja denk vooral omdat het zo gegroeid is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:40 schreef Chea49 het volgende:
Vraag me dan wél af waarom dit soort gedrag van Merel wél gepikt wordt en van b.v. Shelley niet? Beetje dubbel allemaal.
Volgens mij heeft iedereen een ander bedrag na wat hij kan missen ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Binnen 15 maanden weg kost het je toch je borg ofzo? Iets van 1500 euro. Dus snap wel dat ze het gewoon uitzit.
Ik ben wel van mening dat die anderen best mogen accepteren dat ze niet meer verder wil / er klaar mee is / geen ambitie meer heeft.
Daarnaast, als ze eens goed naar haar zouden luisteren, zouden ze horen dat de oorzaak hiervan, bij henzelf ligt, dat Mylene zich gepest en gekleineerd en dergelijke vindt.
Maar dat horen ze liever niet
Ik weet het niet precies, qua bedragen. Maar het zal vast teveel zijn, of gewoon zonde van het geld.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:07 schreef -Magica- het volgende:
Volgens mij heeft iedereen een ander bedrag na wat hij kan missen ofzo.
Maar stel dat het maar 1500 euro zou zijn. Daar ga je toch geen half jaar voor diepongelukkig zijn..
Ja zal vast teveel zijn ja. Ze wordt eigenlijk gegijzeld.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, qua bedragen. Maar het zal vast teveel zijn, of gewoon zonde van het geld.
Daarnaast heeft ze der vriend nog en die wil ze misschien ook nog niet missen. Want na utopia houdt dat echt wel op.
Wat een ongelooflijk kutwijfquote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:58 schreef Trainwreck het volgende:
Nariska: “Zij kan niks op normale toon zeggen” (over Shelley). Alles wat die kreupele kut zelf zegt komt snauwend uit d’r bek.
Minstens 50.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:33 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk kutwijf![]()
En ze lijkt goddomme wel 50
Echt ik haat dat wijf zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 00:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik zie nu net de duw die Mylene Merel gaf.Schaamteloos dik monster.
![]()
Ja wel lekker ja. Heb hem wel iets gecensureerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Het was heerlijk, neem ik aan?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:09 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja wel lekker ja. Heb hem wel iets gecensureerd
Oh, nu was dat lallende meisje in ene 50+quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:10 schreef Appeltje het volgende:
Was een heftig stukje aan het eind!
Maar toch kreeg ik even de indruk dat het 'in scène' was gezet. Jessie bleef zo nadrukkelijk tegen Jens zeggen dat als Jens niet inbond Jessie hem over het hek zou gooien. Ik vond dat niets voor Jessie om te zeggen maar ook niets voor Jens om daar niet bij Jessie tegen in te gaan. Lexy was gewoon bezopen en liet zien hoe asociaal ze dan is, bleef op Jens in gaan (die zei dat ze 50+was) . Vreemde vertoning al met al.
Klopt, vermoed dat we niet alles gezien hebben. In de uitzending want ik had begrepen uit de Cos dat Lexy iets had gezegd over de moeder van Jens maar dat kwam niet op tv terug (of ik heb het gemist, door het geschreeuwquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, nu was dat lallende meisje in ene 50+Ja, en als ze haar aanspreken met je hoeft het niet te doen want je bent al een stuk ouder als ons en je had al oma kunnen zijn........hoe zou ze dan reageren.
![]()
![]()
Respect moet je verdienen zit geen leeftijd aan.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:11 schreef Magica het volgende:
Alexandra is gewoon een enorme tokkie. Met der dronken slabek
ja "iemand die haar zoon had kunnen zijn" mag haar niet zo aanspreken, maar wel vriendschapsringetjes kopen met een meisje die je dochter had kunnen zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, nu was dat lallende meisje in ene 50+Ja, en als ze haar aanspreken met je hoeft het niet te doen want je bent al een stuk ouder als ons en je had al oma kunnen zijn........hoe zou ze dan reageren.
![]()
![]()
Respect moet je verdienen zit geen leeftijd aan.
De onbevlekte ontvangenis van Hiske..quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Franny was nog niet geweest.We wachten nog op de testen van Mariska, Alexandra en Hiske.
mooie inkijk in de wereld van JdMquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:20 schreef Chea49 het volgende:
Het moge duidelijk zijn hoe alles gaat eindigen. Jessie die nu maar bezig is gegaan de andere groep weg te zieken en ze constant op hun huid te zitten terwijl hij zélf geen ene flikker uitvoert daar en niet eens door heeft dat zijn dikke madam nu alweer 3 nieuwe jassen draagt, groen, roze en zwart. Waar anderen niet eens een fatsoenlijke jas voor de winter hebben pakt dat verwende kind ze gewoon uit de collectie weg. En niemand die een kik geeft en het allemaal laat gebeuren. Ook Mariska komt overal mee weg. Organiseert iets en laat de klanten/bezoekers in hun vet gaar koken en anderen mogen het op gaan lossen. Jammer dat dit programma totaal om zeep wordt geholpen door in ieder geval 2 onvolwassen mensen die de scepter daar zwaaien en gesteund lijken door de FEBO! Blij dat ik geen tijd meer steek in dit waardeloze pestprogramma. Dit programma is verworden tot een groot toneelstuk waar een te dik verwaand kind voor het gebruik van de BV-pinpas wel bereid is een nog dikkere directeur te pijpen.:R
Is er wel in de uitzending geweest dat Lex samen met Mariska tegen hem aan het schreeuwen waren.....quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:35 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Klopt, vermoed dat we niet alles gezien hebben. In de uitzending want ik had begrepen uit de Cos dat Lexy iets had gezegd over de moeder van Jens maar dat kwam niet op tv terug (of ik heb het gemist, door het geschreeuw)
En dan gaat het tv programma de beelden uitzenden van afgelopen zomer bij het stukje van de markt??quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Die opmerking over Jessie van Mariska is gemaakt afgelopen zomer toen ze net binnen was. Dat was zeker niet recent aan de beelden te zien die ze als 'flashback' lieten zien gisterenavond. Dus hoe hij hier nu bij komt die BrandOFF is me een raadsel. Blijkbaar een selectief geheugen...kneus.
Om die opmerking van Mariska te laten zien.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan gaat het tv programma de beelden uitzenden van afgelopen zomer bij het stukje van de markt??
Wat is daar de reden van??
Dus in opdracht.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Om die opmerking van Mariska te laten zien.
als er honderden mensen op het terrein lopen, zijn er echt wel mensen die gewoon informatie doorgeven,quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap trouwens niets van dat verhaal dat BrandOFF info heeft gekregen van 50(!) mensen op de markt dat Franny een 'slang' is. Er mag door derden niets aan de bewoners worden doorgegeven en bovendien hoor en zie ik bewoners nooit roddelen op de streams. Kan zijn dat dit script is van de Febo. Of de tokkies/schuimpjes hebben overal lak aan vertellen gewoon alles door, dat zou ook kunnen.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:48 schreef Flow3r het volgende:
Afgelopen zomer ? Volgens mij hadden ze een dikke jas aan
[ afbeelding ]
Rare is dat zowel Merel als Mariska het beaamde dat ze dat ook hadden gehoord van de bezoekers....je weet het niet meer....quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap trouwens niets van dat verhaal dat BrandOFF info heeft gekregen van 50(!) mensen op de markt dat Franny een 'slang' is. Er mag door derden niets aan de bewoners worden doorgegeven en bovendien hoor en zie ik bewoners nooit roddelen op de streams. Kan zijn dat dit script is van de Febo. Of de tokkies/schuimpjes hebben overal lak aan vertellen gewoon alles door, dat zou ook kunnen.
Hahahaha er mag niets door gegeven worden op de markt en bewoners nooit zien roddelen, jij leeft in lalaland?quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Nee ik constateer enkel.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahahaha er mag niets door gegeven worden op de markt en bewoners nooit zien roddelen, jij leeft in lalaland?
wat constateer je dan?quote:
Nou die valt mij ook vies tegenquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:31 schreef Magica het volgende:
Wat een vies kind is Franny, meteen alles doorlullen
Twee maanden geleden was het zomer inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:48 schreef Flow3r het volgende:
Afgelopen zomer ? Volgens mij hadden ze een dikke jas aan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2019 18:40 schreef Mjelleke het volgende:
Mooi stukje over Cees in de uitzending.
Bedankt voor de tip, dan ga ik de herhaling kijken.quote:Op maandag 18 november 2019 18:40 schreef Inca het volgende:
Er was net een klein terug blik op Cees in Utopia van 1 en 2
quote:Op maandag 18 november 2019 18:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik de herhaling kijken.
In prive kennen ze elkaarquote:Op maandag 18 november 2019 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is de relatie tussen cees en Mariska? Hebben toch nooit samen in utopia gezeten
quote:Op maandag 18 november 2019 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Mooie uitzending met Cees. Leuk ook die oude flashbacks uit Utopia 1.
Franquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:57 schreef Chea49 het volgende:
Franny staat er niet goed op met haar agressieve trap tegen een deur aan vlak nadat Alexandra daar doorheen was gelopen. Kind wordt steeds brutaler.
En maar denken dat Merel bergen met jassen verkoopt, maar zag nu toch écht dat Mariska er diverse weer uitpakt die vermoedelijk weer allemaal retour zijn gekomen. Dat waren er best wel veel en Mariska scheurde ze uit de zakken en hing ze over een stoel heen. Ik vond de enorme voorraad die er hangt al niet slinken. Die jassen worden ook op een schandalige manier in een tasje gepropt, zie daar de kreukels dan maar weer uit te krijgen.
Merel en Jessie steeds vervelender in beeld over anderen.
Idd ook helemaal zat van, en jessie en merel halen fluitend de eindstreep met behulp van al die bange kontenlikkers en laffe Hiske en brandonquote:Op maandag 25 november 2019 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben het geouwehoer over de vele stemmingen enorm zat aan het zijn.
Telkens dezelfde verhalen, tussen dezelfde mensen...
Hiske en Brandon zouden zoveel meer kunnen doen mbt de stemming.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:48 schreef Magica het volgende:
Idd ook helemaal zat van, en jessie en merel halen fluitend de eindstreep met behulp van al die bange kontenlikkers en laffe Hiske en brandon
Shelley verdient ze dan toch ook niet vergeleken met mylene en lex qua wat ze voor Utopia hebben gedaanquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij gaat niet weg, hij verdient ze nog niet (tov anderen die er nog in zitten).. nee , raar wijf. Opzouten
Klopt. Maar ik ben anti Shelley door haar gezeik en egoistisch gedrag en vooral omdat ze het niet doorheeft/inziet/toegeeft, dus ze mag wel weg.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:59 schreef Magica het volgende:
Shelley verdient ze dan toch ook niet vergeleken met mylene en lex qua wat ze voor Utopia hebben gedaan(!)
Er wordt niet op jessie en merel gestemd omdat ze doodsbang zijn.
In mij ogen hoeven ze daarom van mij zeker niet te winnen
Snap ik wel, maar volgens mij is dat puur een houding om daar te kunnen 'overleven'... en zich te weren tegenover jessie en merel (en de rest van de groep), doen alsof niks haar interesseert.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben anti Shelley door haar gezeik en egoistisch gedrag en vooral omdat ze het niet doorheeft/inziet/toegeeft, dus ze mag wel weg.
Dat het haar niet interesseert, vind ik geen probleem Daar heeft ze alle recht toe.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:12 schreef Magica het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar volgens mij is dat puur een houding om daar te kunnen 'overleven'... en zich te weren tegenover jessie en merel (en de rest van de groep), doen alsof niks haar interesseert.
Maar misschien zie ik het helemaal verkeerd
ik kijk ook niet meer, dit is het minst interessante van Utopia. Als zo'n wegstem spel wil kijken dan zijn er andere programma's. Het blok van 4/5 van rond Jessie wordt ook totaal in tact gelaten door de rest die één voor één naar de slachtbank geleid worden. Dat doen ze zichzelf aan door niet slim samen te werken. Vraag is nu wie in dat blok de eerste slimme zet gaat doen en een plan opzet om één van de concurrenten in eigen gelederen weg te werken en de samenwerking op te blazen.quote:Op maandag 25 november 2019 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben het geouwehoer over de vele stemmingen enorm zat aan het zijn.
Telkens dezelfde verhalen, tussen dezelfde mensen...
Dat vind ik ook zooo stom idd!quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:39 schreef Chea49 het volgende:
Ach, net als Expeditie Robinson. Daar wint óók niet de échte Robinson maar de meest geraffineerde.
En dat was na die aanvaring, dus ik denk niet dat we daar verder nog iets van te zien krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:19 schreef freaky40 het volgende:
In de uitzending van vanavond was nog niets te zien van wat er tijdens de lange SL van afgelopen woensdag gebeurde. Dat zat net na de laatste aanvaring die Jessie met Gerrit had in de uitzending van vanavond. Zien we dus maandag pas....De tease voor maandag was van afgelopen donderdag, de videoboodschap.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:00 schreef shiitake het volgende:
Wat heeft Merel in haar linkeroor? Lijkt wel een oordopje?
Net in de uitzending (sanitairgebouw). Is toch het goede topic dan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op dit moment bedoel je? Verkeerde topic vrees ik.
Aha, je kijkt de herhaling. Heb er niet op gelet maar kan zijn dat ze info krijgt?quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Net in de uitzending (sanitairgebouw). Is toch het goede topic dan.
Ja in de herhaling net.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, je kijkt de herhaling. Heb er niet op gelet maar kan zijn dat ze info krijgt?
Bedankt om het door te geven, ik was later thuis, ik kijk de herhaling.quote:Op maandag 2 december 2019 19:24 schreef JcQ10 het volgende:
Net uitzending gezien. Is de moeite waard. Ze laten zien wat er achter de SL zat
ik heb ook net gekeken. wtf en niemand die verder nog merel aanpaktquote:Op maandag 2 december 2019 20:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska: ik wil hier niet mee geassocieerd worden en ze staat op en gaat weg.![]()
![]()
Flikker maar op met je nep excuses inclusief neptranen, Merel. Gelukkig trapt niet iedereen erin.
O en ik vergeet nog even de leugens over de deur intrappen.
quote:Op maandag 2 december 2019 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb ook net gekeken. wtf en niemand die verder nog merel aanpakt
ja plus 1 voor haarquote:Op maandag 2 december 2019 20:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar dat zwijgen zegt ook veel. Dat maakt haar juist ook aan het twijfelen.
En die Jessie die iedereen maar achterna blijft lopen en intimideren. Mariska geeft hem mooi van repliek.
Jessie is wel de grote motor achter de intimiderende acties.quote:Op maandag 2 december 2019 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
ze moeten vol op merel gaan, met haar grafbek en kutactie met haar deur intrappen, vieze aso tokkie
blijft jankend achterquote:Op maandag 2 december 2019 20:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie is wel de grote motor achter de intimiderende acties.Meer nog dan Merel.
Eerst Jessie eruit en dan die vervelende trol er achteraan.
Ze heeft al kunnen oefenen in drama na het filmpje van mama.quote:Op maandag 2 december 2019 21:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
blijft jankend achter
ach wat zou dat mooi zijn
Min of meer wél door de groep. Iedereen bleef stil en het was duidelijk dat haar excuus niet zo serieus genomen werd. Een ruit intrappen waar anderen achter staan is not done en ik denk dat vanaf dát moment voor de meesten duidelijk was dat die 2 weg moeten daar. Geen wonder dat ze later zo poeslief deden tegen iedereen. Hopelijk is het bij de eerstvolgende stemming gedaan met 1 van hen en later de andere. Walgelijke stel verwende koters.quote:Op maandag 2 december 2019 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb ook net gekeken. wtf en niemand die verder nog merel aanpakt
Ze wist niet dat ze het glas zou raken.quote:Op maandag 2 december 2019 20:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska: ik wil hier niet mee geassocieerd worden en ze staat op en gaat weg.![]()
![]()
Flikker maar op met je nep excuses inclusief neptranen, Merel. Gelukkig trapt niet iedereen erin.
O en ik vergeet nog even de leugens over de deur intrappen.
Als 1ste die Jessie is beter. Merel daarna.quote:Op maandag 2 december 2019 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
ze moeten vol op merel gaan, met haar grafbek en kutactie met haar deur intrappen, vieze aso tokkie
In de uitzending van vanavond zegt hij dat hij verdiend om te winnen 🤣quote:Op maandag 2 december 2019 22:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als 1ste die Jessie is beter. Merel daarna.
Gelukkig maakt ze anders altijd goede keuzes.quote:Op maandag 2 december 2019 22:50 schreef DaniqueV het volgende:
Vies leugenachtig loeder is het, jammer dat ze haar been niet opengehaald heeft aan dat glasEn dan later met het excuus aankomen, Ger deed de deur op slot en ik dacht het slot is gammel, ik geef er een trapje tegenaan en de deur is open, tegen Jess zei ze eerder, ik dacht eigenlijk dat ik tegen het frame aantrapte.
Trut, je zei voor die trap al, ik trap die hele deur eruit Ger, je neemt een stapje naar achteren, je tilt je been omhoog en je haalt bewust hard uit! heb geen goed woord voor die nare vrouw meer over, in alle opzichten is het ikke, ikke, ikke bij haar. Jammer dat ze haar niet op stel en sprong eruit hebben gegooid.![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ook gewoon naar binnen stappen met de woorden: zo nu zijn jullie samen, vertel het maar en Jessie erachter aan met: wil je dingen zeggen, die wij niet mogen horen.quote:Op maandag 2 december 2019 22:50 schreef DaniqueV het volgende:
Vies leugenachtig loeder is het, jammer dat ze haar been niet opengehaald heeft aan dat glasEn dan later met het excuus aankomen, Ger deed de deur op slot en ik dacht het slot is gammel, ik geef er een trapje tegenaan en de deur is open, tegen Jess zei ze eerder, ik dacht eigenlijk dat ik tegen het frame aantrapte.
Trut, je zei voor die trap al, ik trap die hele deur eruit Ger, je neemt een stapje naar achteren, je tilt je been omhoog en je haalt bewust hard uit! heb geen goed woord voor die nare vrouw meer over, in alle opzichten is het ikke, ikke, ikke bij haar. Jammer dat ze haar niet op stel en sprong eruit hebben gegooid.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2019 23:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En ook gewoon naar binnen stappen met de woorden: zo nu zijn jullie samen, vertel het maar en Jessie erachter aan met: wil je dingen zeggen, die wij niet mogen horen.
En dan te bedenken dat het erom gaat dat Gerrit Franny dom genoemd heeft. Waar bemoeien zij zich mee?Ze hebben zelf Franny zo vaak dom en naiëf genoemd.
Ja dat dus, ik kijk nooit uitzendingen maar was na hier lezen nieuwsgierig geworden. Vind wel dat ze Jessie proberen positief neer te zetten als een persoon die over alles wilt praten met iedereen en zo bezorgd over dingen, dat dit goed moet lopen. Terwijl je op de streams ziet dat het een enge stalker is, die niemand met rust wilt laten ook als ze daar om vragen. Die altijd de ander de schuld geeft en in zijn ogen hij alles ow zo goed doet. En Merel.daar heb ik sowieso geen goed woord voor over in haar totale gedrag.quote:Op maandag 2 december 2019 23:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gelukkig maakt ze anders altijd goede keuzes.
Nou Jessie positief neerzetten.....Ik moest lachen om de voice-over, die zei dat Jessie nog een goed gesprek met Mariska wilde en je ziet hem dan driftig haar richting oplopen en begint met de geweldige openingszin: zeg waar komen jouw frustraties vandaan?quote:Op maandag 2 december 2019 23:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dus, ik kijk nooit uitzendingen maar was na hier lezen nieuwsgierig geworden. Vind wel dat ze Jessie proberen positief neer te zetten als een persoon die over alles wilt praten met iedereen en zo bezorgd over dingen, dat dit goed moet lopen. Terwijl je op de streams ziet dat het een enge stalker is, die niemand met rust wilt laten ook als ze daar om vragen. Die altijd de ander de schuld geeft en in zijn ogen hij alles ow zo goed doet. En Merel.daar heb ik sowieso geen goed woord voor over in haar totale gedrag.
En dan dat filmpje ook van die moeder, je hebt alle doelen gehaald nu nog 1tje, ga ervoor en winnen.
Die 2 hadden er allang uit moeten liggen, zeker na dit gedrag weer. Denken dat ze god zelf zijn en bij alles en iedereen bij de gesprekken moeten zijn en op de hoogte moeten zijn wat ze bespreken. Maar zelf weten ze samen nergens anders meer over te praten is de ander flink de grond in trappen, zwart praten en stemmingen, zijn verdienen het om in de finale te staan. Bah bah bah...tijd om ze weer met beide beentjes op de grond te pleuren, deruit dus met ze
Ja oké maar ik vind het in deze uitzending niet goed over komen dat hij de hele dag maar mensen achterna loopt en op een bijna dwingende manier ( hij zogenaamd begripvol en lief) gesprekken aan te gaan, tis net een pitbull, hij laat niet meer losquote:Op maandag 2 december 2019 23:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou Jessie positief neerzetten.....Ik moest lachen om de voice-over, die zei dat Jessie nog een goed gesprek met Mariska wilde en je ziet hem dan driftig haar richting oplopen en begint met de geweldige openingszin: zeg waar komen jouw frustraties vandaan?Hoe aanvallend wil je het hebben?
Klopt, je zag het bij Gerrit en Mariska, maar hij heeft het veel meer gedaan.quote:Op maandag 2 december 2019 23:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja oké maar ik vind het in deze uitzending niet goed over komen dat hij de hele dag maar mensen achterna loopt en op een bijna dwingende manier ( hij zogenaamd begripvol en lief) gesprekken aan te gaan, tis net een pitbull, hij laat niet meer los
Dat lijkt er nu wel op ja dat het over is, nu eindelijk die stemming met Jess op de bank, liefste zag ik Jess en Merel op de bank maar dat gaan niet gebeurenquote:Op maandag 2 december 2019 23:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt, je zag het bij Gerrit en Mariska, maar hij heeft het veel meer gedaan.![]()
Een voordeel: het is nu over.Net als het stalken van Franny door Merel.
Nee en het is de vraag wat de febo gaat doen met de stemmingen. De vrijwillige exit werkte gelukkig niet.quote:Op maandag 2 december 2019 23:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat lijkt er nu wel op ja dat het over is, nu eindelijk die stemming met Jess op de bank, liefste zag ik Jess en Merel op de bank maar dat gaan niet gebeuren
Ja dat las ik ook, gelukkig trapte daar niemand inquote:Op maandag 2 december 2019 23:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee en het is de vraag wat de febo gaat doen met de stemmingen. De vrijwillige exit werkte gelukkig niet.
Het zou gerechtigd zijn om er dan een terugblik bij te laten zien, waarbij Jessie het belachelijk vindt dat Mariska een foto van zichzelf wil.quote:Op maandag 2 december 2019 23:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook, gelukkig trapte daar niemand inIk ben bang dat de febo alle zeilen bijzet om het gunstig uit te laten pakken voor Jessie.
Net ook in filmpje voor morgen, Jessie zo lief voor Merel heeft wat voor haar gekocht ( van het bvgeld vast weer!) omdat hij van haar houd.. Krijg spontaan het maagzuur van die 2
Ja snap niet dat ze dat niet doen, nog beter, laat de Utopianen maar filmpjes zien van de uitspraken over elkaar. Aan de andere kant, ook daar kunnen ze knip en plakwerk van maken bedenk ik mij nu in het voordeel van dat kwallenkoppelquote:Op maandag 2 december 2019 23:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het zou gerechtigd zijn om er dan een terugblik bij te laten zien, waarbij Jessie het belachelijk vindt dat Mariska een foto van zichzelf wil.
Dat is waar maar aan bepaalde uitspraken kunnen ze niets veranderen. Meteen na dat deurtrapincident gingen de 2 alweer over stemmingen praten. Die zijn schijtsbenauwd geworden en spuwen nu hun haat. Viel mij al op dat ze op de streams opeens zo lief en aardig deden tegen de anderen. Hopelijk vergeten de anderen het niet en blijven bij hun stemmingen, inclusief Mariska die eigenlijk nooit op Jessie zou stemmen maar hem waarschuwde dat als hij zo door zou gaan ze er 3 op hem zou zetten. Dat smoesexcuusje van Merel en de excuuspreek van Jessie er achteraan sloeg ook helemaal nergens op. Hoezo spijt? Ze willen geen stemmen krijgen en de kans is heel groot dat Merel nu de doorslag heeft gegeven.quote:Op maandag 2 december 2019 23:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja snap niet dat ze dat niet doen, nog beter, laat de Utopianen maar filmpjes zien van de uitspraken over elkaar. Aan de andere kant, ook daar kunnen ze knip en plakwerk van maken bedenk ik mij nu in het voordeel van dat kwallenkoppel
Ik kijk bijna alleen maar de rest tv uitzendingen maar Jessie wordt echt niet goed neergezet hoor vind ik. Je ziet echt wel hoe hij is en dat hij blijft zuigen. Maar anders zou de uitz alleen met hem zijnquote:Op maandag 2 december 2019 23:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja oké maar ik vind het in deze uitzending niet goed over komen dat hij de hele dag maar mensen achterna loopt en op een bijna dwingende manier ( hij zogenaamd begripvol en lief) gesprekken aan te gaan, tis net een pitbull, hij laat niet meer los
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 3 december 2019 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is waar maar aan bepaalde uitspraken kunnen ze niets veranderen. Meteen na dat deurtrapincident gingen de 2 alweer over stemmingen praten. Die zijn schijtsbenauwd geworden en spuwen nu hun haat. Viel mij al op dat ze op de streams opeens zo lief en aardig deden tegen de anderen. Hopelijk vergeten de anderen het niet en blijven bij hun stemmingen, inclusief Mariska die eigenlijk nooit op Jessie zou stemmen maar hem waarschuwde dat als hij zo door zou gaan ze er 3 op hem zou zetten. Dat smoesexcuusje van Merel en de excuuspreek van Jessie er achteraan sloeg ook helemaal nergens op. Hoezo spijt? Ze willen geen stemmen krijgen en de kans is heel groot dat Merel nu de doorslag heeft gegeven.
Oké gelukkig zie jij het dan ook wel door de uitzendingen. Moet je nagaan dat wij hem dat gedrag zoveel zien doen en het al in mindering is gebracht voor de uitzending. Hij en Merel zijn 2 personen, 2 bloedzuigers die door gaan tot het einde. Merel heeft zelfs meerdere keren op de streams gezegd (zij heeft een halfzusje sinds nog geen 2 jaar) dat ze dat kind niet wilt kennen, ze het kind haat! ( ja echt zijn haar eigen woorden) en schijnbaar vanaf die tijd ook haar vader niet meer ziet. (Ze zegt hierover dat ze geen familie meer heeft dan alleen haar moeder en broertje) Nou reken maar als je zo'n jong en onschuldig kind met deels jouw bloedlijn, hardop meermaals zeggende te haten dan is er goed iets mis met je.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alleen maar de rest tv uitzendingen maar Jessie wordt echt niet goed neergezet hoor vind ik. Je ziet echt wel hoe hij is en dat hij blijft zuigen. Maar anders zou de uitz alleen met hem zijn
Je kunt zeggen wat je wilt over 'gekke' Adriaan maar hij had een heel sterke band met Katie en had altijd aandacht voor haar. Maar ja, dan ben je natuurlijk géén echte Utopiaan want die moet alléén maar geld verdienen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 01:01 schreef shiitake het volgende:
Net de late uitzending gekeken. Leuk die terugblik van Adriaan met Katie momentjes.
Ja heerlijk he?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:27 schreef spapaars het volgende:
Merel op tv, 1 dag na de finale hangt haar banner aan de silo.
Billy doet het best leuk.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja heerlijk he?![]()
![]()
In de uitzending van vandaag komt Billy......die eendenbek.![]()
![]()
![]()
Morgen de allerlaatste uitzendig. Spannend hoor. Wie zal de winaar zijn?![]()
![]()
Vind ik ook, maar ik neem aan dat Brandon van de meeste stemmen van het publiek heeft gehad.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:25 schreef jopiebaco het volgende:
Jammer dat ze alleen de winnaar via de envelop vertellen. Ik ben benieuwd naar de totale stemmen van de kijkers in procenten.
17, nog wat?quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie 0.54 stemmen
gerrit 2.64 stemmen
merel 9.50 stemmen
brandson? 18.01 stemmen
hiske 14.31 stemmen
er waren 45 stemmen toch?
anders heeft brandson er nog 5 meer
ja daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:30 schreef Sambalbaai het volgende:
Dus met andere woorden: als de bewoners zelf anders gestemd hadden, had Hiske niet gewonnen.![]()
Hiske zegt dat zelf eigenlijk ook bij SBS.
Fantastisch, maar uiteindelijk is Brandon een oor aangenaaid.quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:19 schreef shiitake het volgende:
Mooie laatste beelden bij de poort. Nog een laatste toast. Mooi dat Brandon als laatste naar buiten mocht van Hiske. Ik kan me voorstellen dat het heel raar moet zijn om na zoveel maanden Utopia weer achter je te laten.
Ja raar eigenlijk dat de Utopianen zelf zo'n groot aandeel hadden. 0, 1, 3 of 6 stemmen. Waarom niet 1 t/m 5 punten? Maar ja, dat is allemaal achteraf.quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Fantastisch, maar uiteindelijk is Brandon een oor aangenaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |