Schandalig hoe dat verwende kind, Merel, Mylene behandelt. Ze trekt doodleuk het hele tafelkleed van de al reeds versierde tafel voor het kinderfeestje van Mylene. Merel moet eens flink worden aangepakt en wat mij betreft verwijderd worden uit Utopia. Het is de grootste pestkop uit de klas en heeft voor niets en niemand respect. Loopt hele dagen die neptanden en lippen te likken en verder is ze Jessie van dienst als ze weer eens de bankpas nodig heeft om geld van de bv te stelen. Bovendien beloofd ze aankomende klanten van haar rotzooikleding van alles en nog wat en komt dit niet na, evenals de goede doelen waar ze zgn. een percentage van de verkoop aan af zou staan. Schande dat dit stuk onopgevoed vreten voor een goed doel schijnt te staan voor vrouwen en kinderen. Anderen ook nog eens pushen dingen te doen die zij niet willen of meer bedenktijd voor nodig hebben maar als het háár overkomt dan is Utopia te klein. Ik zou me doodschamen met zo'n dochter maar aan de andere kant kan ik mij niet voorstellen ook zo'n verwend kreng te hebben opgevoed.