En dat Merel zo baalde, dacht echt dat ze zou gaan winnen. Zou ze nou niet doorhebben hoe onuitstaanbaar ze is?quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vond er geen reet aan, aan heel die finale. Het enige wat ik wel amusant vond was die kop van Gerrit , toen hij hoorde hoe weinig mensen op hem gestemd hadden.
Dat moet er nog vanaf.quote:Op maandag 23 december 2019 00:58 schreef 617-716 het volgende:
Is dat prijzengeld voor Hiske trouwens voor of na belasting? Weet niet of er nog loonbelasting of kansspelbelasting af moet?
Ok, dan houdt ze niet zo echt veel over. Ik weet niet of ze nog bepaalde vaste lasten heeft die gewoon doorgingen toen ze in Utopia had (huur/hypotheek en allerlei andere vaste lasten)… maar dan heb je niet heel veel prijs. ...enne de anderen (niet-winnaars)… helemaal niet.quote:
Die kosten werden door Talpa betaald en als ze daar 15 maanden verbleven kregen ze 1000 euro per maand.quote:Op maandag 23 december 2019 01:17 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Ok, dan houdt ze niet zo echt veel over. Ik weet niet of ze nog bepaalde vaste lasten heeft die gewoon doorgingen toen ze in Utopia had (huur/hypotheek en allerlei andere vaste lasten)… maar dan heb je niet heel veel prijs. ...enne de anderen (niet-winnaars)… helemaal niet.
Ik dacht kansspelbelasting, maar het blijkt inkomstenbelasting te zijn..en dat komt altijd laterquote:Op maandag 23 december 2019 00:58 schreef 617-716 het volgende:
Is dat prijzengeld voor Hiske trouwens voor of na belasting? Weet niet of er nog loonbelasting of kansspelbelasting af moet?
OK... hopelijk netto voor ze.quote:Op maandag 23 december 2019 09:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die kosten werden door Talpa betaald en als ze daar 15 maanden verbleven kregen ze 1000 euro per maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |