abonnement Unibet Coolblue
pi_189058008
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:09 schreef Chea49 het volgende:
Franny is goed door de roddeltest gekomen en de 3 grootste gluiperts, Merel, Hiske en Alexandra, hadden er geen rekening mee gehouden dat Franny het in dit geval nooit goed zou kunnen doen. Als ze het doorverteld had aan Merel dan was Merel weer kwaad geworden, want dan roddelt ze. Zou ze het niet hebben doorverteld dan zou Merel óók weer kwaad op haar zijn dat ze het niet aan haar verteld zou hebben. Goed gezien Franny, een test van niks en niet over nagedacht.
Alle uitgaves van die klote raps van Gerrit en Jessie hoeven natuurlijk niet uitgebreid besproken te worden. De enige die daar wat over zei was Shelley en werd meteen weer teruggefloten door grote baas Jessie. Niemand die er verder iets van zei dat ze ver in de min staan. Want Jessie en Merel mogen alles en de rest heeft het nakijken. Zo kennen we ze weer. Ook het zelfbedachte 1-jaarsfeestje was helemaal gratis. Dacht het niet, mensen maken geen kosten om daar door te brengen. Benieuwd wat voor rekeningen Jessie nu weer achterlaat bij Utopia. In 2 kwamen die ook opeens allemaal tevoorschijn. Onze zakenman. _O- _O- _O- _O-
Franny deed dat goed. Het is ook een kutstreek en Franny is slimmer dan ze denken. Prachtig om te zien. Helaas kon ze er later wel weer om 'lachen" Maar het blijft zeker wel in dat koppie zitten.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189089916
Zag ik het vandaag in de uitzending nou goed dat Jordie naar de wc ging om te rukken? Tijdens dat feest waar hij de DJ zo knap vond?
pi_189095500
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:10 schreef Mister1984 het volgende:
Zag ik het vandaag in de uitzending nou goed dat Jordie naar de wc ging om te rukken? Tijdens dat feest waar hij de DJ zo knap vond?
Nee hij ging kotsen.
Of zoals hij noemt: een barfje leggen :{ :{ :r
pi_189095515
Wat is jordi een verschrikkelijk figuur.
Heel de aflevering over 1 fucking ruzie :O
pi_189098087
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:39 schreef -Magica- het volgende:
Wat is jordi een verschrikkelijk figuur.
Heel de aflevering over 1 fucking ruzie :O
Hij was juist degene die de boel liep op te fokken. :(
pi_189098386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Hij was juist degene die de boel liep op te fokken. :(
Idd en Lex bedankt hem daarna nog :') _O-
pi_189123039
Merel vindt de clipopnames maar genant. Jessie is daar pissig om en voelt zich niet gesteund door haar.
Later blijkt dat ze het genant vindt, omdat er meiden om hem heen hangen, terwijl hij een vriendin heeft. :')
pi_189125839
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel vindt de clipopnames maar genant. Jessie is daar pissig om en voelt zich niet gesteund door haar.
Later blijkt dat ze het genant vindt, omdat er meiden om hem heen hangen, terwijl hij een vriendin heeft. :')
Dat laat ze nu zo doorschemeren maar eerder lachte ze ook om zijn gerap en vond het slecht dus Jessie heeft gelijk dat zij hem gewoon voor lul zette. Blijkt nu ook maar weer hoe aso dat verwende nest is trouwens. Wat een grote smoel naar Alexandra toe zeg. Gelukkig is die ook niet op haar bekkie gevallen maar is toch te aso voor woorden. En nu wil madam ook nog eens een nieuw hoofdkussen van de bv. 8)7
pi_189143446
Wat een amateurtoneel met Jessie en Merel :')
pi_189147269
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:27 schreef -Magica- het volgende:
Wat een amateurtoneel met Jessie en Merel :')
Ja het is niet om aan te zien .....dikke nepzooi heb het er af gezet
en ga ook niet weer kijken
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:27:40 #111
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_189147316
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:27 schreef -Magica- het volgende:
Wat een amateurtoneel met Jessie en Merel :')
Ik begrijp niet dat er niet meer mensen zijn die hier door heen prikken?

Wat een bagger! :X
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_189153101
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:27 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat er niet meer mensen zijn die hier door heen prikken?

Wat een bagger! :X
Of het boeit ze niet ofzo?
pi_189168735
Uitzending van vrijdag. Wat is Naris toch een misselijk schijtwijf, echt gadverdamme. :r Loopt weer te zeiken over anderen die zogenaamd alleen maar in hun bed liggen, terwijl dat ranzige gedrocht zelf wekenlang niks anders heeft gedaan dan in d’r nest liggen meuren. En uiteraard doet ze niet mee met de groepsactiviteit, gaat met haar verrotte harses lekker zitten paffen. Stoppen met roken hoeft ze voor d’r uiterlijk niet te doen, beroerder kan het niet worden.

pi_189168751
Dubbel
pi_189168754
2x Dubbel..,
pi_189238716
Wat is Gerrit een ongelooflijke debiel
pi_189243247
En wéér wordt Jessie vastgeluld door Jens en daar ben ik heel blij mee. Jessie alléén maar commentaar op anderen vooral op Shelley en dat blijft maar doorgaan. Shelley geeft jasje weg aan 1 van de medebewoners en Jessie zegt dat dat niet kan. Maar Jens zegt dat ze niet anders doet dan wat Merel steeds doet. Toen werd het stil en dat gezicht van Jessie was opeens bevroren. Ja Jessie, als je nu eens meer die griet van je in de gaten houdt die pas weer na de markt een tasje vol kleding achterover heeft gedrukt en steeds maar blijft shoppen terwijl ze ver in het rood staat!
Ben helemaal Jens-fan aan het worden. *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_189243475
Jens is wel 1 van de normale maar hij lijkt me doodongelukkig daar. Lijkt wel of hij gegijzeld wordt :P
Ga lekker naar huis!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 12:38:20 #119
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_189243915
Shelley zegt het niet altijd handig, maar het is fijn dat ze volkomen schijt heeft aan het dictatoriaal gedrag Jessie.
pi_189244763
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:38 schreef spapaars het volgende:
Shelley zegt het niet altijd handig, maar het is fijn dat ze volkomen schijt heeft aan het dictatoriaal gedrag Jessie.
Haha ja geweldig is dat. Als enige
pi_189249898
Ik vind dat Jens het heel helder doorheeft betreffende Merel
The secret of getting ahead is getting started
pi_189250271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat Jens het heel helder doorheeft betreffende Merel
Absoluut. Dat mormel moet eens goed in de spiegel naar d’r eigen gebotoxte wortelkop kijken. Nu beweert ze dat Jens waarschijnlijk verliefd op haar is, maar haar niet kan krijgen, en daarom zo tegen haar doet. “Mylène of Merel, ik had het ook wel geweten” (gevolgd door een imbeciele lach). Tuurlijk joh, als een man kan kiezen tussen een slanke, naturelle, klassieke beauty, of een dikke, volgespoten, vrouwelijke Trump-lookalike, kiest hij uiteraard voor die laatste. 8)7

Nariska over Mylène: “Die lach alleen al, ik walg van dat kind. Ik heb dat niet snel met mensen hoor.” Exact datzelfde heb ik nou met Naarwijf. Alles aan dat misvormde gedrocht is walgelijk. :r
pi_189257873
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat Jens het heel helder doorheeft betreffende Merel
:Y
Dat hoofd van haar tijdens de discussie met Jens. Heerlijk!
pi_189257992
Totaal geen expressie in die opgeblazen kop en dat schrikt mensen vaak af. Je kon desondanks toch zien dat ze iets had van: hoe dúrf je mij zo aan te spreken. Ik, de diva van Utopia. :'(
Geweldig vond ik Jens! *O* *O* *O* *O*
En dan daarna natuurlijk de rest van de bewoners gaan vertellen dat Jens helemaal gek is geworden. Nee hoor Merel, niet gek. Hij heeft jou al langere tijd door en nu ga je mensen om je heen verzamelen die niet tegen je in durven gaan om sterker te staan.
Ik weet dat het beelden oplevert voor de tv-uitzendingen maar vooralsnog ben ik er van overtuigd dat juist Merel en Jessie het hele programma de grond in hebben getrapt met hun giftige overheersing in de groep. :r
Overigens vond ik het ook erg beschamend dat Mariska opeens een grote bek had tegen Jens op het moment dat Jessie erbij kwam. Stoere taal en altijd als de baas in de buurt is. :r

[ Bericht 9% gewijzigd door Chea49 op 04-10-2019 02:50:18 ]
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 04:44:37 #125
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_189258313
40 minuten oeverloos saai gelul over familiebezoek en 20 minuten oeverloos saai gelul over een vergadering die niet doorging. :O
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 04:48:11 #126
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_189258321
Hoogtepunt was het optreden van Jens. De enige normale verstandige die daar nog rondloopt. Dieptepunt was het optreden van de lekkende tampon die lekte:

pi_189258568
Djezzie die Gerrie blijft dreigen tot dat Gerrie gaat janken omdat hij zogenaamd een slechte keuze heeft gemaakt.

Wat een fantastische vriend is het toch papa en opa mis hij zo, ga dan maar lekker naar huis.
SOONY
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 05:59:51 #128
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_189258588
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 05:44 schreef DKUp het volgende:
Djezzie die Gerrie blijft dreigen tot dat Gerrie gaat janken omdat hij zogenaamd een slechte keuze heeft gemaakt.

Wat een fantastische vriend is het toch papa en opa mis hij zo, ga dan maar lekker naar huis.
Tampon's lekkage was heviger dan die van Snotkoker. Terwijl het over Snotkoker's familie gaat. Dan zou je toch denken dat Snotkoker heviger zou snotten. :? En wat zie je?: De vochtproductie van de lekkende Tampon was groter dan die van de Snotkoker. :?
pi_189258633
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 05:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Tampon's lekkage was heviger dan die van Snotkoker. Terwijl het over Snotkoker's familie gaat. Dan zou je toch denken dat Snotkoker heviger zou snotten. :? En wat zie je?: De vochtproductie van de lekkende Tampon was groter dan die van de Snotkoker. :?
Djezzie noemde hem liever een kankermongool/debiel??
Lekker schelden en zeiken kan die griezel wel.
SOONY
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:44:26 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189262859
Merel is gewoon irritant, maar komt er wel voor uit dat zo is.
Echter vergeet ze dat weer als ze discussies heeft. En beticht ze andere mensen van zaken die ze zelf net zo hard ook doet, namelijk ikke ikke ikke.

Jens is stil, maar trekt z'n mond open als 't moet meestal. Daarbij is hij in veel gevallen niet perse partijdig. Ik vind hem wel oké.

Shelley vind ik sowieso dom. Ze ziet gewoon niet in hoe ze zelf is. En dat maakt veelal wat ze zelf zegt gewoon niet geloofwaardig of slim.
Heel af en toe wijst ze idd mensen op wat daadwerkelijk zo is, maarja.
pi_189324830
In de laatste 2 uitzendingen hebben een aantal inwoners zich weer lelijk neergezet.
Mariska die oppert dat Mylene de eendeneieren kapot getrapt zou hebben.
Jessie en Gerrit die opperen dat Mylene zwanger is.
Merel, die Shelly aanspreekt op het niet opruimen van de tenten, terwijl zij daarma alleen roddelend over Shelly heeft rondgelopen ipv met de tenten helpen.
Jordie die het heerlijk vindt te roddelen, met name over Mylene.
Shelly, die alleen nog onverschillig op alles kan reageren.
Hiske, die de brave Hendrika speelt, maar intussen manipuleert en roddelt.

ehhhh vergeet ik nog wat?

Wat een pokkegroep. :r
pi_189327777
Vooral Merel is weer de grootste schijnheil daar in de uitzendingen. Zou het liever niet over die 2 dwazen willen hebben maar ze presteren het steeds vooraan te staan met hun grote aso-bekken. Lelijk praten over Mylene en als ze dan bij Mylene komt zeggen dat ze zich zorgen maakt om haar. Erger heb je ze toch niet hè? Gelukkig heeft Mylene echt wel door wie ze wél en wie ze niet kan vertrouwen daar. Programma wordt volledig overheerst door een handjevol betweters en ego-trippers die de rest eronder houd waardoor zij zich nooit zullen kunnen ontplooien. Het dievengilde slaat zijn slag en de rest heeft het nakijken. :{w :R
pi_189328347
Enige wat merel doet is roddelen, met haar dikke rotkop :{
pi_189339447
Brandon gaat Italiaans en Spaans praten als ie verliefd is :')
pi_189377680
Doodgewoon met je blubberpoten op de bank gaan liggen, dat is wat madam Merel thuis natuurlijk ook doet. Een stoffen bank moet daar tegen kunnen nietwaar? Jessie zegt het onbeschoft te vinden en Merel kijkt hem aan of ze water ziet branden. Jessie moet niet moeilijk doen en als Jessie alsnog zegt dat dat toch niet kan blijft madam gewoon met haar natte schoenen op de bekleding zitten. Zou me doodschamen met zo'n dochter. :@
Verder de naaldhakkenrace voor mannen en natuurlijk is de enige die het af laat weten degene die er voor de groep is en dat is Gerrit. Onze hardwerkende gesjeesde student heeft er gewoon geen zin in en dat moet kunnen. Behalve als een ander eens geen zin heeft om mee te doen natuurlijk, dan is het terrein te klein. Maar ook zónder Gerrit was het heel erg veel lachen en heeft Dylan de race ruim gewonnen. *O*
En ook in deze uitzending weer veel getreiter met als aanvoerders Merel en Jessie. Ach, we weten nu wel beter. :O
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:13:33 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189377948
In een samenleving dien je afspraken te maken wel/niet met je voeten op de bank.
Bij mij thuis doe ik het ook (wel als ze droog zijn :+ ). Dus dat zij het evt normaal vindt, dat kan. Maar dan zijn de spullen van haar. En hier zijn de spullen van hen gezamelijk.

Mbt Shelly, dat ze van zich afbijt is erg goed, maar alleen zo jammer dat ze niet eens logisch kan nadenken. En dat ze gewoon egoistisch is en weinig doet/helpt en dat door haar gedrag anderen zich ook anders gaan gedragen.
pi_189384308
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:13 schreef Cue_ het volgende:
In een samenleving dien je afspraken te maken wel/niet met je voeten op de bank.
Bij mij thuis doe ik het ook (wel als ze droog zijn :+ ). Dus dat zij het evt normaal vindt, dat kan. Maar dan zijn de spullen van haar. En hier zijn de spullen van hen gezamelijk.

Mbt Shelly, dat ze van zich afbijt is erg goed, maar alleen zo jammer dat ze niet eens logisch kan nadenken. En dat ze gewoon egoistisch is en weinig doet/helpt en dat door haar gedrag anderen zich ook anders gaan gedragen.
Volgens mij is Shelley iemand die alleen aardig is en dingen doet voor haar naasten. Je kan me niet vertellen dat ze ook zo onverschillig doet tegen haar vrienden en haar moeder, broer en zus. Ze investeert niet graag moeite in anderen als ze niet het gevoel heeft dat die haar door en door steunen. Is natuurlijk geen makkelijke instelling om makkelijk nieuwe vrienden te maken, maar je kan er wel mee wegkomen. Denk dus ook dat ze vooral met eenzelfde vriendengroep vanuit haar jeugd om gaat en daar niet makkelijk nieuwe mensen tussenkomen.
pi_189391521
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:13 schreef Cue_ het volgende:
In een samenleving dien je afspraken te maken wel/niet met je voeten op de bank.
Bij mij thuis doe ik het ook (wel als ze droog zijn :+ ). Dus dat zij het evt normaal vindt, dat kan. Maar dan zijn de spullen van haar. En hier zijn de spullen van hen gezamelijk.

Mbt Shelly, dat ze van zich afbijt is erg goed, maar alleen zo jammer dat ze niet eens logisch kan nadenken. En dat ze gewoon egoistisch is en weinig doet/helpt en dat door haar gedrag anderen zich ook anders gaan gedragen.
Vraag me dan wél af waarom dit soort gedrag van Merel wél gepikt wordt en van b.v. Shelley niet? Beetje dubbel allemaal. :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 12-10-2019 01:46:50 ]
pi_189391559
En dan vanavond maar weer eens een goed voorbeeld dat Merel overal mee weg kan komen waar een ander steeds maar weer zich dient te verantwoorden.
Rotte eieren rapen. Na al heel wat raapwerk van Andrea, Brandon en Alexandra, gaat eindelijk Merel er ook eens mee aan de slag. En nu opeens wil Franny wél helpen zonder commentaar waar Andrea even ervoor nog werd afgesnauwd toen ze hulp vroeg. Merel wil een veiligheidspak en zuurstofmaskers en meteen wordt het Internet afgestruind. Die wil ik hebben, eist Merel, maskers voor 20 euro per stuk. Wat de pakken kosten is niet duidelijk. Bestellen maar en dat allemaal zónder overleg.
Hóe duidelijk wil je het nog hebben? :(
pi_189460999
Maar blijven pushen bij mylene.
En daarna weer klagen dat ze niks doet.
Hoe vaak moet ze nog aangeven dat ze niet wil :{
Al snap ik ook niet waarom ze niet gewoon naar huis gaat -O-
pi_189461014
Gerrit speelt alleen maar toneel. Echt fucking irritant. En dan Jens een misselijkmakend ventje noemen _O-
  woensdag 16 oktober 2019 @ 16:58:55 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189467648
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:25 schreef -Magica- het volgende:
Maar blijven pushen bij mylene.
En daarna weer klagen dat ze niks doet.
Hoe vaak moet ze nog aangeven dat ze niet wil :{
Al snap ik ook niet waarom ze niet gewoon naar huis gaat -O-
Binnen 15 maanden weg kost het je toch je borg ofzo? Iets van 1500 euro. Dus snap wel dat ze het gewoon uitzit.

Ik ben wel van mening dat die anderen best mogen accepteren dat ze niet meer verder wil / er klaar mee is / geen ambitie meer heeft.
Daarnaast, als ze eens goed naar haar zouden luisteren, zouden ze horen dat de oorzaak hiervan, bij henzelf ligt, dat Mylene zich gepest en gekleineerd en dergelijke vindt.
Maar dat horen ze liever niet :+
  woensdag 16 oktober 2019 @ 17:03:13 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189467747
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 01:40 schreef Chea49 het volgende:

Vraag me dan wél af waarom dit soort gedrag van Merel wél gepikt wordt en van b.v. Shelley niet? Beetje dubbel allemaal. :?
Tja denk vooral omdat het zo gegroeid is.
Maar idd Merel is ook niet altijd even goed in beargumenteren :+
pi_189467812
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Binnen 15 maanden weg kost het je toch je borg ofzo? Iets van 1500 euro. Dus snap wel dat ze het gewoon uitzit.

Ik ben wel van mening dat die anderen best mogen accepteren dat ze niet meer verder wil / er klaar mee is / geen ambitie meer heeft.
Daarnaast, als ze eens goed naar haar zouden luisteren, zouden ze horen dat de oorzaak hiervan, bij henzelf ligt, dat Mylene zich gepest en gekleineerd en dergelijke vindt.
Maar dat horen ze liever niet :+
Volgens mij heeft iedereen een ander bedrag na wat hij kan missen ofzo.
Maar stel dat het maar 1500 euro zou zijn. Daar ga je toch geen half jaar voor diepongelukkig zijn..
  woensdag 16 oktober 2019 @ 17:10:12 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189467856
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:07 schreef -Magica- het volgende:
Volgens mij heeft iedereen een ander bedrag na wat hij kan missen ofzo.
Maar stel dat het maar 1500 euro zou zijn. Daar ga je toch geen half jaar voor diepongelukkig zijn..
Ik weet het niet precies, qua bedragen. Maar het zal vast teveel zijn, of gewoon zonde van het geld.
Daarnaast heeft ze der vriend nog en die wil ze misschien ook nog niet missen. Want na utopia houdt dat echt wel op.
pi_189468198
Volgens mij heeft Mylene gewoon issues van zichzelf.....en is het niet zo dat als ze buiten is alles weer helemaal in orde is. Denk dat ze eerst eens naar een psycholoog moet voordat ze ooit weer helemaal happy kan worden.
pi_189468267
Mylène kan wel psychische steun gebruiken en ze is beter af buiten Utopia. Dat zogenaamde vriendje Jens helpt haar ook niet.
SOONY
pi_189468270
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies, qua bedragen. Maar het zal vast teveel zijn, of gewoon zonde van het geld.
Daarnaast heeft ze der vriend nog en die wil ze misschien ook nog niet missen. Want na utopia houdt dat echt wel op.
Ja zal vast teveel zijn ja. Ze wordt eigenlijk gegijzeld. :P
Ja Jens is idd wel een factor
pi_189485980
Nariska: “Zij kan niks op normale toon zeggen” (over Shelley). Alles wat die kreupele kut zelf zegt komt snauwend uit d’r bek. 8)7
pi_189494384
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:58 schreef Trainwreck het volgende:
Nariska: “Zij kan niks op normale toon zeggen” (over Shelley). Alles wat die kreupele kut zelf zegt komt snauwend uit d’r bek. 8)7
Wat een ongelooflijk kutwijf :r
En ze lijkt goddomme wel 50 :')
pi_189495067
Mariska en Shelley kunnen allebei niks op een normale toon zeggen inderdaad.

Die clown van Shelley is wel een enorm grote egoïst met grootheidswaanzin.
SOONY
pi_189496004
Ach, het is de laatste maanden alléén nog maar klagen over mensen die niks doen door mensen die zélf niks voorstellen daar. }:|
pi_189503369
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:33 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijk kutwijf :r
En ze lijkt goddomme wel 50 :')
Minstens 50. :Y

Ik was het (in de uitzending vanavond) trouwens voor het eerst volledig eens met Shel, namelijk dat Naar een verrot karakter heeft. Andrea zei eerder ook al dat ze achterbaks is en recht in je smoel liegt. En Jens en Mylène hadden dat natuurlijk na de eerste week al door.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:55:23 #154
335263 freaky40
pi_189504282
Dylan tegen Kaylee 'tot over een paar maanden schat!' Ik denk eerder binnen een paar weken...
Allemaal cabaretteketet!
pi_189557234
Ik zie nu net de duw die Mylene Merel gaf. 8)7 Schaamteloos dik monster. :r :r
pi_189560504
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 00:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik zie nu net de duw die Mylene Merel gaf. 8)7 Schaamteloos dik monster. :r :r
Echt ik haat dat wijf zo :')
pi_189560517
Wat een vuile *** is dat! Sla dat *** gewoon op der arrogante ***!

[ Bericht 21% gewijzigd door Magica op 22-10-2019 16:08:52 ]
pi_189560523
Sorry moest er ff uit
pi_189564920
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:06 schreef Magica het volgende:
Sorry moest er ff uit
_O- _O- Het was heerlijk, neem ik aan? ^O^
pi_189565161
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:56 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

_O- _O- Het was heerlijk, neem ik aan? ^O^
Ja wel lekker ja. Heb hem wel iets gecensureerd :')
pi_189565556
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 16:09 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja wel lekker ja. Heb hem wel iets gecensureerd :')
:D
pi_189568482
Was een heftig stukje aan het eind!

Maar toch kreeg ik even de indruk dat het 'in scène' was gezet. Jessie bleef zo nadrukkelijk tegen Jens zeggen dat als Jens niet inbond Jessie hem over het hek zou gooien. Ik vond dat niets voor Jessie om te zeggen maar ook niets voor Jens om daar niet bij Jessie tegen in te gaan. Lexy was gewoon bezopen en liet zien hoe asociaal ze dan is, bleef op Jens in gaan (die zei dat ze 50+was :P) . Vreemde vertoning al met al.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2019 19:11:08 ]
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:01:28 #163
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189572123
Jens gedroeg zich als een dronken stuk schorem. Ik vond dat Lex zich prima inhield. Met die grote muil voor haar staan en dan ook nog dat servies in haar richting gooien.
Belachelijk en a-sociaal!
Een dronken debiel die ruzie zoekt met een vrouw, met make-up op zijn huichelbek.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:04:37 #164
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189572170


Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189577896
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 19:10 schreef Appeltje het volgende:
Was een heftig stukje aan het eind!

Maar toch kreeg ik even de indruk dat het 'in scène' was gezet. Jessie bleef zo nadrukkelijk tegen Jens zeggen dat als Jens niet inbond Jessie hem over het hek zou gooien. Ik vond dat niets voor Jessie om te zeggen maar ook niets voor Jens om daar niet bij Jessie tegen in te gaan. Lexy was gewoon bezopen en liet zien hoe asociaal ze dan is, bleef op Jens in gaan (die zei dat ze 50+was :P) . Vreemde vertoning al met al.
Oh, nu was dat lallende meisje in ene 50+ :+ Ja, en als ze haar aanspreken met je hoeft het niet te doen want je bent al een stuk ouder als ons en je had al oma kunnen zijn........hoe zou ze dan reageren. _O- _O- _O- Respect moet je verdienen zit geen leeftijd aan.
pi_189578006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:28 schreef zodeju het volgende:

[..]

Oh, nu was dat lallende meisje in ene 50+ :+ Ja, en als ze haar aanspreken met je hoeft het niet te doen want je bent al een stuk ouder als ons en je had al oma kunnen zijn........hoe zou ze dan reageren. _O- _O- _O- Respect moet je verdienen zit geen leeftijd aan.
Klopt, vermoed dat we niet alles gezien hebben. In de uitzending want ik had begrepen uit de Cos dat Lexy iets had gezegd over de moeder van Jens maar dat kwam niet op tv terug (of ik heb het gemist, door het geschreeuw :P)
pi_189582213
Alexandra is gewoon een enorme tokkie. Met der dronken slabek
pi_189589234
quote:
13s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:11 schreef Magica het volgende:
Alexandra is gewoon een enorme tokkie. Met der dronken slabek
^O^ :Y
pi_189591482
Weer een zwangerschapstest :') :') :')
pi_189591718
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 23:41 schreef Magica het volgende:
Weer een zwangerschapstest :') :') :')
Franny was nog niet geweest. :') We wachten nog op de testen van Mariska, Alexandra en Hiske.
pi_189593218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:28 schreef zodeju het volgende:

[..]

Oh, nu was dat lallende meisje in ene 50+ :+ Ja, en als ze haar aanspreken met je hoeft het niet te doen want je bent al een stuk ouder als ons en je had al oma kunnen zijn........hoe zou ze dan reageren. _O- _O- _O- Respect moet je verdienen zit geen leeftijd aan.
ja "iemand die haar zoon had kunnen zijn" mag haar niet zo aanspreken, maar wel vriendschapsringetjes kopen met een meisje die je dochter had kunnen zijn
Make trouble not war
pi_189596984
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 23:58 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Franny was nog niet geweest. :') We wachten nog op de testen van Mariska, Alexandra en Hiske.
De onbevlekte ontvangenis van Hiske.. :D
pi_189712068
Het moge duidelijk zijn hoe alles gaat eindigen. Jessie die nu maar bezig is gegaan de andere groep weg te zieken en ze constant op hun huid te zitten terwijl hij zélf geen ene flikker uitvoert daar en niet eens door heeft dat zijn dikke madam nu alweer 3 nieuwe jassen draagt, groen, roze en zwart. Waar anderen niet eens een fatsoenlijke jas voor de winter hebben pakt dat verwende kind ze gewoon uit de collectie weg. En niemand die een kik geeft en het allemaal laat gebeuren. Ook Mariska komt overal mee weg. Organiseert iets en laat de klanten/bezoekers in hun vet gaar koken en anderen mogen het op gaan lossen. Jammer dat dit programma totaal om zeep wordt geholpen door in ieder geval 2 onvolwassen mensen die de scepter daar zwaaien en gesteund lijken door de FEBO! Blij dat ik geen tijd meer steek in dit waardeloze pestprogramma. Dit programma is verworden tot een groot toneelstuk waar een te dik verwaand kind voor het gebruik van de BV-pinpas wel bereid is een nog dikkere directeur te pijpen.:R
pi_189712496
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:20 schreef Chea49 het volgende:
Het moge duidelijk zijn hoe alles gaat eindigen. Jessie die nu maar bezig is gegaan de andere groep weg te zieken en ze constant op hun huid te zitten terwijl hij zélf geen ene flikker uitvoert daar en niet eens door heeft dat zijn dikke madam nu alweer 3 nieuwe jassen draagt, groen, roze en zwart. Waar anderen niet eens een fatsoenlijke jas voor de winter hebben pakt dat verwende kind ze gewoon uit de collectie weg. En niemand die een kik geeft en het allemaal laat gebeuren. Ook Mariska komt overal mee weg. Organiseert iets en laat de klanten/bezoekers in hun vet gaar koken en anderen mogen het op gaan lossen. Jammer dat dit programma totaal om zeep wordt geholpen door in ieder geval 2 onvolwassen mensen die de scepter daar zwaaien en gesteund lijken door de FEBO! Blij dat ik geen tijd meer steek in dit waardeloze pestprogramma. Dit programma is verworden tot een groot toneelstuk waar een te dik verwaand kind voor het gebruik van de BV-pinpas wel bereid is een nog dikkere directeur te pijpen.:R
mooie inkijk in de wereld van JdM
pi_189720253
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:35 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Klopt, vermoed dat we niet alles gezien hebben. In de uitzending want ik had begrepen uit de Cos dat Lexy iets had gezegd over de moeder van Jens maar dat kwam niet op tv terug (of ik heb het gemist, door het geschreeuw :P)
Is er wel in de uitzending geweest dat Lex samen met Mariska tegen hem aan het schreeuwen waren.....
pi_189796239
Wat een vies kind is Franny, meteen alles doorlullen :r
pi_189796318
Waarom kijk ik nog, ik erger me helemaal dood :{
pi_189838273
Het is dus bewezen dat Brandon niet aan het liegen is maar Mariska.....was zelfs nu in de uitzending van vandaag......
Was echt aan het twijfelen maar ja Mariska is Mariska ook geen wurglijstje......
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 16:06:03 #179
335263 freaky40
pi_189852064
Die opmerking over Jessie van Mariska is gemaakt afgelopen zomer toen ze net binnen was. Dat was zeker niet recent aan de beelden te zien die ze als 'flashback' lieten zien gisterenavond. Dus hoe hij hier nu bij komt die BrandOFF is me een raadsel. Blijkbaar een selectief geheugen...kneus.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:53:10 #180
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_189852689
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Die opmerking over Jessie van Mariska is gemaakt afgelopen zomer toen ze net binnen was. Dat was zeker niet recent aan de beelden te zien die ze als 'flashback' lieten zien gisterenavond. Dus hoe hij hier nu bij komt die BrandOFF is me een raadsel. Blijkbaar een selectief geheugen...kneus.
En dan gaat het tv programma de beelden uitzenden van afgelopen zomer bij het stukje van de markt??
Wat is daar de reden van??
Dus hoe Brandon daar bij komt moet dus van de regie komen......kan er niks anders van maken....lijkt me stug dat ze bij iedereen die daar staat te liegen op zoek gaan naar oude beelden om het te bevestigen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 16:53:51 #181
335263 freaky40
pi_189852699
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:53 schreef zodeju het volgende:

[..]

En dan gaat het tv programma de beelden uitzenden van afgelopen zomer bij het stukje van de markt??
Wat is daar de reden van??
Om die opmerking van Mariska te laten zien.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:55:32 #182
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_189852717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:53 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Om die opmerking van Mariska te laten zien.
Dus in opdracht.
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:48:42 #183
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_189853450
Afgelopen zomer ? Volgens mij hadden ze een dikke jas aan

  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 19:58:33 #184
335263 freaky40
pi_189855398
Ik snap trouwens niets van dat verhaal dat BrandOFF info heeft gekregen van 50(!) mensen op de markt dat Franny een 'slang' is. Er mag door derden niets aan de bewoners worden doorgegeven en bovendien hoor en zie ik bewoners nooit roddelen op de streams. Kan zijn dat dit script is van de Febo. Of de tokkies/schuimpjes hebben overal lak aan vertellen gewoon alles door, dat zou ook kunnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_189858691
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap trouwens niets van dat verhaal dat BrandOFF info heeft gekregen van 50(!) mensen op de markt dat Franny een 'slang' is. Er mag door derden niets aan de bewoners worden doorgegeven en bovendien hoor en zie ik bewoners nooit roddelen op de streams. Kan zijn dat dit script is van de Febo. Of de tokkies/schuimpjes hebben overal lak aan vertellen gewoon alles door, dat zou ook kunnen.
als er honderden mensen op het terrein lopen, zijn er echt wel mensen die gewoon informatie doorgeven,

Er zijn al meerdere malen caps geweest van bezoekers die gewoon in het oor van mensen stonden te miespelen. En ook bij elke markt zijn er wel bewoners die iets gehoord hebben van buiten

En is het niet tijdens de markt, dan wel tijdens evenementen, eten op woensdag enz.
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:24:19 #186
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_189859246
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:48 schreef Flow3r het volgende:
Afgelopen zomer ? Volgens mij hadden ze een dikke jas aan

[ afbeelding ]
^O^ scherp.....ook dikke truien.
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:26:58 #187
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_189859301
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap trouwens niets van dat verhaal dat BrandOFF info heeft gekregen van 50(!) mensen op de markt dat Franny een 'slang' is. Er mag door derden niets aan de bewoners worden doorgegeven en bovendien hoor en zie ik bewoners nooit roddelen op de streams. Kan zijn dat dit script is van de Febo. Of de tokkies/schuimpjes hebben overal lak aan vertellen gewoon alles door, dat zou ook kunnen.
Rare is dat zowel Merel als Mariska het beaamde dat ze dat ook hadden gehoord van de bezoekers....je weet het niet meer....
pi_189859332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap trouwens niets van dat verhaal dat BrandOFF info heeft gekregen van 50(!) mensen op de markt dat Franny een 'slang' is. Er mag door derden niets aan de bewoners worden doorgegeven en bovendien hoor en zie ik bewoners nooit roddelen op de streams. Kan zijn dat dit script is van de Febo. Of de tokkies/schuimpjes hebben overal lak aan vertellen gewoon alles door, dat zou ook kunnen.
Hahahaha er mag niets door gegeven worden op de markt en bewoners nooit zien roddelen, jij leeft in lalaland?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 02:11:59 #189
335263 freaky40
pi_189860982
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Hahahaha er mag niets door gegeven worden op de markt en bewoners nooit zien roddelen, jij leeft in lalaland?
Nee ik constateer enkel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_189862691
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 02:11 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Nee ik constateer enkel.
wat constateer je dan?

dat er ergens een regeltje is dat men niets mag doorgeven op een markt ?

ik constateer dan dat dat regeltje dus aan alle kanten wordt overtreden
pi_189890227
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:31 schreef Magica het volgende:
Wat een vies kind is Franny, meteen alles doorlullen :r
Nou die valt mij ook vies tegen
Jaloerse franny is geen leuke franny
Vriendschap met jessie en merel doet der geen goed
pi_189890256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:48 schreef Flow3r het volgende:
Afgelopen zomer ? Volgens mij hadden ze een dikke jas aan

[ afbeelding ]
Twee maanden geleden was het zomer inderdaad.
SOONY
pi_189890261
Brandoff zal wel als hypocriete figurant winnen.
SOONY
pi_189891241
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:24 schreef zodeju het volgende:

[..]

^O^ scherp.....ook dikke truien.
Het was dan ook vorige week in de uitzending ^O^
pi_189902980
Erg irritant dat al sinds meer dan een week de afleveringen nooit meer online komen dezelfde avond. Moet altijd tot de volgende ochtend wachten. En een email daarover wordt gewoon genegeerd.
pi_189917973
Valt me op dat je in de tv-uitzending nooit de snotgeluiden hoort die Snotkoker 1000 keer per dag produceert.
pi_190008823
Even gekeken om Cees en wat schets mijn verbazing die
dikke oranje bitch zit zelfs dan te kijken of de camera wel op haar staat
om vervolgens er toch een traantje uit te persen

Wat een ziek misselijkmakend portret is Merel :r
  maandag 18 november 2019 @ 18:43:28 #198
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_190008844
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 18:40 schreef Mjelleke het volgende:
Mooi stukje over Cees in de uitzending.
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 18:40 schreef Inca het volgende:
Er was net een klein terug blik op Cees in Utopia van 1 en 2
Bedankt voor de tip, dan ga ik de herhaling kijken.
pi_190008868
Wat is de relatie tussen cees en Mariska? Hebben toch nooit samen in utopia gezeten
AFCA!
pi_190008891
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 18:43 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor de tip, dan ga ik de herhaling kijken.
^O^
Twinning = boring
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')