Bastognemousse, dat klinkt echt goddelijkquote:Op maandag 8 juli 2019 18:46 schreef Cee het volgende:
Net een pannenkoek op (recept volgt in het belofte topic), nu het belangrijkste: de bastognemousse
quote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook weer zo minimalistisch. Ben jij Guana's verloren broer?
Dit ken ik van 2 girls, 1 cup.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:33 schreef I. het volgende:
Poosje terug nog een foto gemaakt dat ik ijs at. Lekker clean;
[ afbeelding ]
Niks anders te zien, alleen ijs.
Niks mis mee!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk bij foto's maken iets teveel na met hoe het er op komt te staan.Sinds ik een camera heb is dat wel een beetje een obsessief dingetje geworden.
Oh ja, was al vergeten hoe raar jij bent met aardappelsquote:
Die perenijsjes kan ik ook echt een hele dag aan lurkenquote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ja
Had laatst toen het warm was ook iets teveel perenijsjes in huis (en opgegeten).
Zo is het er inmiddels al lang weer uitgekomen, een paar weken terug.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit ken ik van 2 girls, 1 cup.
Verder smakelijk eten.
Ik wil dit apparaat ritueel kapot maken. Maar hij moet terug naar ziggo.,quote:Op maandag 8 juli 2019 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog een laatste diner met je Horizon afstandsbediening, wat romantisch.
Omg jij ook al? Je sluit maar achter aan in de rij hoor.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ja
Had laatst toen het warm was ook iets teveel perenijsjes in huis (en opgegeten).
Ik heb dat echt totaal niet. Op mijn foto's is altijd wel wat rommel op de achtergrond te zien.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk bij foto's maken iets teveel na met hoe het er op komt te staan.Sinds ik een camera heb is dat wel een beetje een obsessief dingetje geworden.
Niet alleen met aardappels hoor.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, was al vergeten hoe raar jij bent met aardappels
Nou, vooruit dan.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:45 schreef I. het volgende:
[..]
Het is ijs van de Lidl.Maar viel mee hoor. Bovenste laag is een beetje korrelig omdat het tegen zo'n plastic folietje aangeduwd zat.
Oh en nu dus met de bastongemoes.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bastognemousse, dat klinkt echt goddelijk
Oh god, ben jij zo iemand die heel veel niet lust?quote:
@Davequote:Op maandag 8 juli 2019 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
kan ik ook echt een hele dag aan lurken![]()
De mention die je wist dat ging komenquote:
Hij is al goed ingeburgerd he?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Omg jij ook al? Je sluit maar achter aan in de rij hoor.
Bij mij ligt de rommel altijd aan de andere kant van de lens.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dat echt totaal niet. Op mijn foto's is altijd wel wat rommel op de achtergrond te zien.
Pfoeh, da's een hele opluchting.quote:
Dat valt nog wel mee, maar ik ben wel raar.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh god, ben jij zo iemand die heel veel niet lust?
Hangop met honing en slagroom. Maar ik zit te vol. Moet eerst even 3kg afvallen.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:53 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar voor m'n toetje. Keuzestress.
En yoghurt? Wat denk je daarover?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef Guanabana het volgende:
Heb het idee dat mijn vla-opmerkingen van gisteren wat verkeerd geïnterpreteerd zijn door sommigen, ik vind het níet raar of ouderwets of wat dan ook als mensen vla eten.
Nee hoor, ik vind het gewoon leuk om je er mee te stangen.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef Guanabana het volgende:
Heb het idee dat mijn vla-opmerkingen van gisteren wat verkeerd geïnterpreteerd zijn door sommigen, ik vind het níet raar of ouderwets of wat dan ook als mensen vla eten.
Kon het niet laten.quote:
Sowieso chocolade.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:53 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar voor m'n toetje. Keuzestress.
Ik eh, ja.quote:
Zou het?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk zo langzamerhand dat ze dit niet meer per ongeluk doet.
Noem je jezelf nou rommel? Kom nou I. een beetje meer zelfliefde mag wel!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef I. het volgende:
Bij mij ligt de rommel altijd aan de andere kant van de lens.![]()
Daar zijn we afgelopen week inderdaad wel achtergekomen jaquote:
quote:
Oh, nou, vooruit.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou rommel? Kom nou I. een beetje meer zelfliefde mag wel!
Wel hè?quote:[..]
Daar zijn we afgelopen week inderdaad wel achtergekomen ja
quote:
Gaat "ze" hier over mij?quote:
Zit wel een behoorlijk smaakverschil in vaak, dus ik kan het me ergens wel voorstellen. Maar ik vind het allebei wel echt lekker.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:00 schreef Dave het volgende:
Ik vind chocola lekker, maar niet in heel veel andere bereidingen dan chocola zelf. Is dat raar?
Ik at zaterdag ossenhaas puntjes in pittige chocoladesaus. Het klinkt als een bakje vla met worst, maar het iis goddelijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:00 schreef Dave het volgende:
Ik vind chocola lekker, maar niet in heel veel andere bereidingen dan chocola zelf. Is dat raar?
Het was vla met draadjesvlees, maar ik kan me wel voorstellen dat dat lekker is. Heb ook bij een Mexicaan een keer kip met chocoladesaus gehad.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik at zaterdag ossenhaas puntjes in pittige chocoladesaus. Het klinkt als een bakje vla met worst, maar het iis goddelijk.
Of moet ik dit figuurlijk lezen en was je zaterdag creatief-erotisch bezig?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:01 schreef Kreator het volgende:
ossenhaas puntjes in pittige chocoladesaus
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Of moet ik dit figuurlijk lezen en was je zaterdag creatief-erotisch bezig?
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:02 schreef Dave het volgende:
Maar een reep Tony's Chocolonely is op voor je Tony kunt zeggen.
Chocoladecake valt me eigenlijk altijd tegenquote:
Brownieessquote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
Nu heb ik zin om weer wat te gaan bakken met chocolaHet hele hete weer is toch afgelopen
Die lurkt in dit topic en heeft Sex voor de Buch met de vla aflevering teruggekeken op Youtube.quote:
De phrase 'That's racist' kan ik tegenwoordig echt niet meer loskoppelen van de stem van die knakker van CinemaSinsquote:
Misschien was hij bang ineens zonder toetjes te komen te zitten. Je weet wel, vlatingsangstquote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Em31 het volgende:
Er stond laatst een Duitse meneer achter me bij de kassa en hij kocht 7 pakken vla. Heel wat van plan denk ik.
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien was hij bang ineens zonder toetjes te komen te zitten. Je weet wel, vlatingsangst
Zo las ik jouw Chocolade-ijs comment wel in elk geval.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan eh Seks voor de Buch? Met een vla-bad.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Em31 het volgende:
Er stond laatst een Duitse meneer achter me bij de kassa en hij kocht 7 pakken vla. Heel wat van plan denk ik.
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien was hij bang ineens zonder toetjes te komen te zitten. Je weet wel, vlatingsangst
Ik vind dat vaak niet zo lekker als je het in de winkel koopt ofzo. Smaakt gewoon niet chocolade-achtig.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Chocoladecake valt me eigenlijk altijd tegen
Mijn OCD trekt deze foto heel slecht ( @Kreator )quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa jaaa, ook al zo minimalistisch
Oh dit heb ik gemist. Weet niet of ik het op wil zoekenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Die lurkt in dit topic en heeft Sex voor de Buch met de vla aflevering teruggekeken op Youtube.
Brownies zijn echt lekkerquote:Op maandag 8 juli 2019 19:04 schreef I. het volgende:
[..]
Brownieess
Boh. Ik had dus een paar dagen geleden nog een hele bak brownies.
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De phrase 'That's racist' kan ik tegenwoordig echt niet meer loskoppelen van de stem van die knakker van CinemaSins
Jaaa bohquote:
Zoals gezegd heb ik het bij die ene/tweede keer met slagroom/bier gelaten.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo las ik jouw Chocolade-ijs comment wel in elk geval.
Ja, ik ook. Het heet een reep chocola.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Voor mezelf heb ik wel manieren gevonden om chocoladecake zo te krijgen dat ik het lekker vind.
quote:
Wil je me hongerig/trekkerig maken?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa jaaa, ook al zo minimalistisch
Ik dacht van nou, wat is dit nu ineens weer voor kwaliteitspost, maar toen zag ik het. Hawaii_Tim is weer in the house.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ook niet passen.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Mijn OCD trekt deze foto heel slecht ( @:Kreator )
De hoekstukjes liggen niet in de hoekjes.
Jaaquote:Op maandag 8 juli 2019 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brownies zijn echt lekkerVooral als er ook nog hele stukjes in zitten. Of een laagje chocoladestukjes in het midden, die dan gaan smelten.
Ik heb ook een keer blondies gemaakt met Nutella-vulling. Was ook erg geslaagd.
Tevens heb ik nu weer mijn complimenten-quota voor de rest van de week bereikt.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht van nou, wat is dit nu ineens weer voor kwaliteitspost, maar toen zag ik het. Hawaii_Tim is weer in the house.
Nou, dan ben ik maar racist.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:09 schreef Dave het volgende:
Weet je wat pas racistisch is (schijnt te zijn)? Vinden dat een donkere zeemeermin Ariel niet kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Wauw, we hebben gewoon al een flaw gevonden in I.'s fotokunstenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Mijn OCD trekt deze foto heel slecht ( @:Kreator )
De hoekstukjes liggen niet in de hoekjes.
Het hete weer komt altijd weer terugquote:Op maandag 8 juli 2019 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wow wow laten we niet te vroeg juichen.
Maar Disney heeft dus Halle Berry gecast als Ariel voor een live action verfilming van De Kleine Zeemeermin.quote:
Luilakquote:
Ik kan er echt boos om worden dat je zoiets zomaar doet bij foto's van iemand anders, wat bezielt je dan toch in vredesnaam!twitter:
De combinatie chocola en ideale baktemperatuur weten ze bij HHB/GBBO nooit te vinden. 't Is altijd te heet in de tent.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
Maar dit is wel echt ideale baktemperatuur, dus daar moet ik wel gebruik van maken
Hahahah, Halle Berry?? Nou dan ben ik ook nog age-ist, want Ariel is 16 en geen 48 of hoe oud dat mens is. 52.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar Disney heeft dus Halle Berry gecast als Ariel voor een live action verfilming van De Kleine Zeemeermin.
Dat dan weer wel. Niet dat ik verder iets tegen negers heb, behalve spray, maar ik val dus echt niet op Afrikaanse vrouwen. Die zitten ook wel vaak in Afrika dus dat helpt. Maar ik vind het niet zo aantrekkelijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:09 schreef Dave het volgende:
Weet je wat pas racistisch is (schijnt te zijn)? Vinden dat een donkere zeemeermin Ariel niet kan.
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht van nou, wat is dit nu ineens weer voor kwaliteitspost, maar toen zag ik het. Hawaii_Tim is weer in the house.
@Kreatorquote:
Je kent m'n witte chocolade cheesecake met framboox nog niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LuilakHet is ook gewoon wel eens leuk om er wat mee te maken
Hoe vaak ik wel niet heb gelezen dat ze blank moet zijn omdat ze Dutch is.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:09 schreef Dave het volgende:
@Davequote:
Nouuuuu, nu ga ik dus écht m'n best doen hè.quote:En het moet en zal me ooit nog wel een keer lukken; een foto zien gemaakt door I. waar nog ergens detail op is te zien
Oh boh met stukjes hazelnoot lijkt me ook heerlijk jaquote:Op maandag 8 juli 2019 19:09 schreef I. het volgende:
[..]
JaaHier zaten nog stukjes hazelnoot in.
Maar smeltchocolade is ook echt lekker ja.
Uh ohquote:Op maandag 8 juli 2019 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, we hebben gewoon al een flaw gevonden in I.'s fotokunsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |