quote:Op maandag 8 juli 2019 19:02 schreef Dave het volgende:
Maar een reep Tony's Chocolonely is op voor je Tony kunt zeggen.
Chocoladecake valt me eigenlijk altijd tegenquote:
Brownieessquote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
Nu heb ik zin om weer wat te gaan bakken met chocolaHet hele hete weer is toch afgelopen
Die lurkt in dit topic en heeft Sex voor de Buch met de vla aflevering teruggekeken op Youtube.quote:
De phrase 'That's racist' kan ik tegenwoordig echt niet meer loskoppelen van de stem van die knakker van CinemaSinsquote:
Misschien was hij bang ineens zonder toetjes te komen te zitten. Je weet wel, vlatingsangstquote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Em31 het volgende:
Er stond laatst een Duitse meneer achter me bij de kassa en hij kocht 7 pakken vla. Heel wat van plan denk ik.
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Of moet ik dit figuurlijk lezen en was je zaterdag creatief-erotisch bezig?
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien was hij bang ineens zonder toetjes te komen te zitten. Je weet wel, vlatingsangst
Zo las ik jouw Chocolade-ijs comment wel in elk geval.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Of moet ik dit figuurlijk lezen en was je zaterdag creatief-erotisch bezig?
Nu moet ik denken aan eh Seks voor de Buch? Met een vla-bad.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef Em31 het volgende:
Er stond laatst een Duitse meneer achter me bij de kassa en hij kocht 7 pakken vla. Heel wat van plan denk ik.
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien was hij bang ineens zonder toetjes te komen te zitten. Je weet wel, vlatingsangst
Ik vind dat vaak niet zo lekker als je het in de winkel koopt ofzo. Smaakt gewoon niet chocolade-achtig.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Chocoladecake valt me eigenlijk altijd tegen
Mijn OCD trekt deze foto heel slecht ( @Kreator )quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa jaaa, ook al zo minimalistisch
Oh dit heb ik gemist. Weet niet of ik het op wil zoekenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Die lurkt in dit topic en heeft Sex voor de Buch met de vla aflevering teruggekeken op Youtube.
Brownies zijn echt lekkerquote:Op maandag 8 juli 2019 19:04 schreef I. het volgende:
[..]
Brownieess
Boh. Ik had dus een paar dagen geleden nog een hele bak brownies.
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De phrase 'That's racist' kan ik tegenwoordig echt niet meer loskoppelen van de stem van die knakker van CinemaSins
Jaaa bohquote:
Zoals gezegd heb ik het bij die ene/tweede keer met slagroom/bier gelaten.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo las ik jouw Chocolade-ijs comment wel in elk geval.
Ja, ik ook. Het heet een reep chocola.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Voor mezelf heb ik wel manieren gevonden om chocoladecake zo te krijgen dat ik het lekker vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |