Bastognemousse, dat klinkt echt goddelijkquote:Op maandag 8 juli 2019 18:46 schreef Cee het volgende:
Net een pannenkoek op (recept volgt in het belofte topic), nu het belangrijkste: de bastognemousse
quote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook weer zo minimalistisch. Ben jij Guana's verloren broer?
Dit ken ik van 2 girls, 1 cup.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:33 schreef I. het volgende:
Poosje terug nog een foto gemaakt dat ik ijs at. Lekker clean;
[ afbeelding ]
Niks anders te zien, alleen ijs.
Niks mis mee!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk bij foto's maken iets teveel na met hoe het er op komt te staan.Sinds ik een camera heb is dat wel een beetje een obsessief dingetje geworden.
Oh ja, was al vergeten hoe raar jij bent met aardappelsquote:
Die perenijsjes kan ik ook echt een hele dag aan lurkenquote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ja
Had laatst toen het warm was ook iets teveel perenijsjes in huis (en opgegeten).
Zo is het er inmiddels al lang weer uitgekomen, een paar weken terug.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit ken ik van 2 girls, 1 cup.
Verder smakelijk eten.
Ik wil dit apparaat ritueel kapot maken. Maar hij moet terug naar ziggo.,quote:Op maandag 8 juli 2019 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog een laatste diner met je Horizon afstandsbediening, wat romantisch.
Omg jij ook al? Je sluit maar achter aan in de rij hoor.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ja
Had laatst toen het warm was ook iets teveel perenijsjes in huis (en opgegeten).
Ik heb dat echt totaal niet. Op mijn foto's is altijd wel wat rommel op de achtergrond te zien.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk bij foto's maken iets teveel na met hoe het er op komt te staan.Sinds ik een camera heb is dat wel een beetje een obsessief dingetje geworden.
Niet alleen met aardappels hoor.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, was al vergeten hoe raar jij bent met aardappels
Nou, vooruit dan.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:45 schreef I. het volgende:
[..]
Het is ijs van de Lidl.Maar viel mee hoor. Bovenste laag is een beetje korrelig omdat het tegen zo'n plastic folietje aangeduwd zat.
Oh en nu dus met de bastongemoes.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bastognemousse, dat klinkt echt goddelijk
Oh god, ben jij zo iemand die heel veel niet lust?quote:
@Davequote:Op maandag 8 juli 2019 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
kan ik ook echt een hele dag aan lurken![]()
De mention die je wist dat ging komenquote:
Hij is al goed ingeburgerd he?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Omg jij ook al? Je sluit maar achter aan in de rij hoor.
Bij mij ligt de rommel altijd aan de andere kant van de lens.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dat echt totaal niet. Op mijn foto's is altijd wel wat rommel op de achtergrond te zien.
Pfoeh, da's een hele opluchting.quote:
Dat valt nog wel mee, maar ik ben wel raar.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh god, ben jij zo iemand die heel veel niet lust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |