SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hmmquote:Op maandag 8 juli 2019 16:52 schreef Ferdii het volgende:
Alaphilippe gaat dit zonder problemen winnen
Hij is inmiddels een goed kwartiertje (?) aan het beuken, mag het.quote:
Oke gelukkigquote:
Gisteren nog wel ja dacht ikquote:Op maandag 8 juli 2019 16:53 schreef BobW het volgende:
Van Aert stond toch voor Bennett ipv andersom?
Zakt steeds verder weg in de pikorde haha.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:53 schreef Szura het volgende:
Slaaf Wout al in de eerste week op het vlakke aan het werk?
Iets met tafellaken en servetquote:Op maandag 8 juli 2019 16:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was al nadat die gelost was in de ploegentijdrit
Zou leuk zijn als wout erop en erover gaatquote:Op maandag 8 juli 2019 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zometeen nog even de jump van Wout, op en over Flip.
Dit boeit niemandquote:Op maandag 8 juli 2019 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oke Snobeend, ik was gisteren op DTRH
Genot.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die laat hij uiteraard over aan Schachmannquote:Op maandag 8 juli 2019 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
Sagan gaat weer voor groen en gaat geen etappewinst claimen
Foals en Rosalia vond ik matigquote:Op maandag 8 juli 2019 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij vond dit wel een aankomst voor Ewan?quote:
Lastigquote:Op maandag 8 juli 2019 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste 300 km gaan steil omhoog.
Dat zei Herbie.quote:
Zo'n etappe willen we.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste 300 km gaan steil omhoog.
Hij liet in de Giro zien van wel.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij vond dit wel een aankomst voor Ewan?
Deze aankomst zelf wel ja. De route hiervoor heb ik lichtjes onderschat.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij vond dit wel een aankomst voor Ewan?
Zoals Mathieu in de Amstel?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Wout gaat straks full retard op kop rijden om proberen het gat dicht te rijden.
Jammer, maar nog steeds een prima uitgangspositie voor t klassement.quote:
Als ie het lief aan Teunisse vraagt of ie een van zijn truien mag proberen.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wanneer trekt die Van Aert nu de gele trui precies aan ?
Die gaan voor een top tien klassement ipv etappes?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel mooi hoe Alaphilippe rijdt. Renners met zijn kwaliteiten zijn vaak veel afwachtender.
Mijn mooie jongens scoren goed zo te zien.quote:
Adoptievader franklop is trotsquote:
Ik heb hem vanochtend gewisseld met Welles. Ach ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had nog getwijfeld aan Stuyven in een bepaald spel. Tsja.
Ik dacht dat ie geen knol zou zijnquote:Op maandag 8 juli 2019 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend gewisseld met Welles. Ach ja.
Niet op Pino.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:02 schreef TheArt het volgende:
Bernal pakt 5 sec op de andere klassementsrenners.
Een vader die de naam van z’n zoon niet kent?quote:
Er zat een gat van een seconde tussen Egan en Thomas, dat was duidelijk in beeld. En hier geen ongein met drie seconden regel.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:03 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of de 5 seconden blijven staan. Zal nog wel over geklaagd gaan worden denk ik.
Als stiefvader mag datquote:Op maandag 8 juli 2019 17:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Een vader die de naam van z’n zoon niet kent?
Laat ik zo zeggen dat ze dat wel nagemeten willen hebbenquote:Op maandag 8 juli 2019 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zat een gat van een seconde tussen Egan en Thomas, dat was duidelijk in beeld. En hier geen ongein met drie seconden regel.
Het was nooit geen 5 secondequote:Op maandag 8 juli 2019 17:03 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of de 5 seconden blijven staan. Zal nog wel over geklaagd gaan worden denk ik.
Nee, maar wordt gemeten tussen de voorsten van elke groep he.quote:
Er waren niet eens groepen. Gewoon 1 geheel zo wat, ff de herhaling gekeken.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, maar wordt gemeten tussen de voorsten van elke groep he.
Aru er niet bij, lek op 8km van de streepquote:
Dan nog is Bernal nooit 5 sec vrij van de restquote:Op maandag 8 juli 2019 17:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, maar wordt gemeten tussen de voorsten van elke groep he.
Gaat erom of er een seconde tussen de laatste van 1e en eerste van 2e groep zat.
Maar Ewan komt bijna altijd tekort, overal.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:02 schreef wimderon het volgende:
Als Stuyven dit kan dan had Ewan dit ook wel moeten kunnen. Vind ik.
Daar gaat het ook niet om. Leer de regels.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan nog is Bernal nooit 5 sec vrij van de rest
Gat tussen Bernal en Thomas blijkt vooralsnog >1 seconde te zijn, dus toch wel terecht 5 seconden voorsprong voor hem.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan nog is Bernal nooit 5 sec vrij van de rest
https://streamable.com/y4ydpquote:Op maandag 8 juli 2019 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Ewan komt bijna altijd tekort, overal.
Das wel echt krom.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Gat tussen Bernal en Thomas blijkt vooralsnog >1 seconde te zijn, dus toch wel terecht 5 seconden voorsprong voor hem.
Waar gaat dit over?twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 08-07-2019 om 17:10:04Laatste renner in koers: Kasper Asgreen. Bramati hing uit het raam en zei tegen hem: "We go easy. We go to the hospital." reageer retweet
Zo zijn de regels nou eenmaal al jarenquote:
Zal nog wel wat van gezegd gaan worden. Wordt je 5 sec aangenaaid terwijl irl verschil hooguit 2 sec isquote:Op maandag 8 juli 2019 17:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo zijn de regels nou eenmaal al jaren
Als een peloton finisht, dan kan nummer 112 in z.t. staan als nummer 1 en de nummer 113 op 20 seconden als er een breukje van >1 seconde tussen zit
Nou, zoals ik het lees moet hij naar de hospital, dus hij is ziek of hard gevallen denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar gaat dit over?twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 08-07-2019 om 17:10:04Laatste renner in koers: Kasper Asgreen. Bramati hing uit het raam en zei tegen hem: "We go easy. We go to the hospital." reageer retweet
Schach had gewoon moeten werken in het peloton i.p.v. aan te vallen.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:21 schreef wimderon het volgende:
Bora zat buiten Sagan nog met 4 man in de groep. Je zou zeggen dat die iets meer hadden kunnen doen in de achtervolging.
Alles voor Boekie.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:21 schreef wimderon het volgende:
Bora zat buiten Sagan nog met 4 man in de groep. Je zou zeggen dat die iets meer hadden kunnen doen in de achtervolging.
twitter:DennisPraest twitterde op maandag 08-07-2019 om 17:31:14Mørkøv: 'Was in the same group as Asgreen who crashed. He hit some road furniture, but I've been told he's on his bike and making his way to the finish line' (Danish TV2 conducted the interview shortly after Mørkøv had finished the stage) reageer retweet
Wow wat een afgeleefd hoofd.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2019/07/07/de-kaart/
https://sporza.be/nl/2019(...)tapt-in-ziekenwagen/quote:Op maandag 8 juli 2019 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:DennisPraest twitterde op maandag 08-07-2019 om 17:31:14Mørkøv: 'Was in the same group as Asgreen who crashed. He hit some road furniture, but I've been told he's on his bike and making his way to the finish line' (Danish TV2 conducted the interview shortly after Mørkøv had finished the stage) reageer retweet
Verkeersbord geraakt hoor ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2019(...)tapt-in-ziekenwagen/
Eergister ging er ook al een Specialized doormidden toch?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:14 schreef baggerbaas het volgende:
Asgreen zelf is er beter van af gekomen dan z'n fiets![]()
[ afbeelding ]
Als Belg zijnde.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mocht je Belg kunnen worden:
https://sporza.be/nl/2019(...)ampagne-in-de-ploeg/
Verkeerde o in je smiley?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eergister ging er ook al een Specialized doormidden toch?
Moet een aardige klap zijn geweest.
Zal wel een Waal geweest zijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:02 schreef Marcoss het volgende:
Wellens reed lek dus, had afgesproken met de neurale motor dat hij op de top zou wisselen, maar toen hij stopte, was er niemand...
Inb4 val Keldermerckx morgenquote:Op maandag 8 juli 2019 20:05 schreef TLC het volgende:
Teunissen![]()
Keldermanal 3 hele etappe's onderweg en nog niet het wegdek van dichtbij bestudeerd
Geen, hij heeft gewoon een supergoed weekend gehad dus dat hij de gele trui niet wist te behouden is em vergevenquote:
Dat kon toch ook nooit meer met het peloton een paar seconden erachter.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:02 schreef Marcoss het volgende:
Wellens reed lek dus, had afgesproken met de neutrale motor dat hij op de top zou wisselen, maar toen hij stopte, was er niemand...
Bij de Belg dachten ze al dat het fout af ging lopen toen de neutrale wagen ertussenuit ging. En een hoop kilometers eerder toen hij op de Mutigny wegvloog.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Prima ritje. Knap dat Alaphilippe ondanks zijn favorietenstatus het zo waarmaakt. Dacht even dat ie aan het stilvallen was op vijf kilometer van de meet, maar toch knap stand gehouden. Aardig sprintje van al die Belgen.
Goed om te zien dat Pinot vooralsnog in orde lijkt te zijn. Hopelijk is die drie weken fit. Bernal al met een eerste tikje richting Thomas.
Het is ook wel gedurfd, want als pakweg Bora en Sunweb serieus gaan achtervolgen, dan wordt het toch een lastig verhaal. Ik snap ook niet zo goed waarom bijvoorbeeld Kelderman zich niet even helemaal naar de klote rijdt voor Matthews. Toch klassementsambities dus.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij de Belg dachten ze al dat het fout af ging lopen toen de neutrale wagen ertussenuit ging. En een hoop kilometers eerder toen hij op de Mutigny wegvloog.
Het was ook wel bijzonder. Iedereen leek te verlamd om te reageren en leek niet te kunnen of zo. Ongewilde blokkade.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is ook wel gedurfd, want als pakweg Bora en Sunweb serieus gaan achtervolgen, dan wordt het toch een lastig verhaal. Ik snap ook niet zo goed waarom bijvoorbeeld Kelderman zich niet even helemaal naar de klote rijdt voor Matthews. Toch klassementsambities dus.
Prachtig.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het was ook wel bijzonder. Iedereen leek te verlamd om te reageren en leek niet te kunnen of zo. Ongewilde blokkade.
En het slotwoord is aan Julian. https://twitter.com/deceuninck_qst/status/1148328564435144709
twitter:deceuninck_qst twitterde op maandag 08-07-2019 om 22:03:31.@alafpolak1 has now won a stage in every race he has competed in the past 15 months:2018 @ehitzulia2018 @dauphine2018 @LeTour2018 @TourofBritain2018 @TourofSlovakia2019 @vueltasanjuanok2019 @TourColombiaUCI2019 @TirrenAdriatico2019 @ehitzulia2019 @dauphine2019 @LeTour https://t.co/L4y2vzpbsq reageer retweet
Kamna reed wel even op kop, maar het leek niks te helpen, Alaflip bleef gewoon uitlopen.. Bora is wel opvallend inderdaad, die zaten er nog met 5quote:Op maandag 8 juli 2019 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is ook wel gedurfd, want als pakweg Bora en Sunweb serieus gaan achtervolgen, dan wordt het toch een lastig verhaal. Ik snap ook niet zo goed waarom bijvoorbeeld Kelderman zich niet even helemaal naar de klote rijdt voor Matthews. Toch klassementsambities dus.
Wat een ongelooflijke heldquote:Op maandag 8 juli 2019 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:deceuninck_qst twitterde op maandag 08-07-2019 om 22:03:31.@:alafpolak1 has now won a stage in every race he has competed in the past 15 months:2018 @:ehitzulia2018 @:dauphine2018 @:LeTour2018 @:TourofBritain2018 @:TourofSlovakia2019 @:vueltasanjuanok2019 @:TourColombiaUCI2019 @:TirrenAdriatico2019 @:ehitzulia2019 @:dauphine2019 @:LeTour https://t.co/L4y2vzpbsq reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |