volgens mij heb ik dezelfde ray banquote:Op maandag 8 juli 2019 15:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
IK BEN BRUINHARIG IK BEN BRUINHARIG
Ja, nadenken is hier wel een beetje het euvel. Maar zij is ook filosofiestudent, dus ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet er niet teveel over filosoferen
Dat zijn allemaal van die zwevende types. Die is gewoon op zoek naar piemels voor haar verzamelingquote:Op maandag 8 juli 2019 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nadenken is hier wel een beetje het euvel. Maar zij is ook filosofiestudent, dus ja.
Mensen die denken dat studenten filosofie zwevend zijn snappen niet wat filosofie is op de universiteitquote:Op maandag 8 juli 2019 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal van die zwevende types. Die is gewoon op zoek naar piemels voor haar verzameling
Wow dit is het lotquote:
Nooit tinder gehadquote:Op maandag 8 juli 2019 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet ik eens Tinder installeren om te kijken hoe ik in de markt lig.
Maar dan moet ik moeite doen.
Zweven jij!quote:Op maandag 8 juli 2019 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat studenten filosofie zwevend zijn snappen niet wat filosofie is op de universiteit
OF je hebt een wijven ray banquote:Op maandag 8 juli 2019 15:16 schreef Solotovski het volgende:
Maar wacht heb ik dan gewoon een unisex ray ban
Gvd van m'n ex gekregen voor m'n bday. Ik zal dr eens evenquote:
Waarom was het matig?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb welgeteld één tinderdate gehad, was zeer matig, sindsdien niets meer mee gedaan
Ja want tinder is de enige wegquote:Op maandag 8 juli 2019 15:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan de vrouw hè
Ik zou het je niet kunnen zeggen.quote:
Hou jij ook van ananas op je pizzaaaaaquote:
Nou, ik zal dan maar eens een keertje kijkenquote:
Succes!quote:Op maandag 8 juli 2019 15:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, ik zal dan maar eens een keertje kijken
Ja! En perzik!quote:Op maandag 8 juli 2019 15:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou jij ook van ananas op je pizzaaaaa
Mag ik jouw perzik ziennnnquote:
slide in m'n dm, dan slide ik in jouquote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
slide in m'n dm, dan slide ik in jou
Zo smooth.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
slide in m'n dm, dan slide ik in jou
Lasagna die over is van gisterenquote:
Geflambeerde flamousquote:
DAT VROEG IE TOCH NIETquote:
Heyquote:
Burger Kingquote:
Lekkahquote:
Hij is er nog over aan het filosoferenquote:
Dat is wel lekker. Beetje mayo er onderquote:Op maandag 8 juli 2019 15:42 schreef TaMieke het volgende:
ik heb nog niets. kan goed een boterham met kipsate worden
Mayo en saté is een lekkere combiquote:
oeh nu wel zin in moussakaquote:Op maandag 8 juli 2019 15:42 schreef Solotovski het volgende:
Ik Griekse aardappelschotel met gyros
Leuk he
Kom dan maak ik voor jequote:
jij bent echt vreemd!!!!quote:Op maandag 8 juli 2019 15:57 schreef I. het volgende:
[..]
Patat
Maar de oorlogsauscombi vond ik nog wel prima ja.
Hilarisch dat jij dit zegtquote:
Waarom bestel je dan een menu ipv gewoon een chili chicken met een cola ofzoquote:Op maandag 8 juli 2019 16:01 schreef I. het volgende:
Ik maak altijd wel vrienden met mensen waarmee ik naar de McDonald's ga, die krijgen altijd gratis extra patat.
Omdat dat duurder is. En niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom bestel je dan een menu ipv gewoon een chili chicken met een cola ofzo
Een menu is 7 euro, of 8, ofzo, een chili chicken met cola is 3 euro, ofzoquote:Op maandag 8 juli 2019 16:02 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat dat duurder is. En niet zo'n beetje ook.
Ja, maar ik heb niet altijd zin in een chili chicken he. Karig spul is dat. En da's meer een side-item dan gewoon een Big Tasty of een Maestro burger oid.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een menu is 7 euro, of 8, ofzo, een chili chicken met cola is 3 euro, ofzo
Gewoon 2 van die mcbreak burgerdingetjes, 2 keer klein fris erbij, ben je onder de 6 euro klaarquote:Op maandag 8 juli 2019 16:04 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet altijd zin in een chili chicken he. Karig spul is dat. En da's meer een side-item dan gewoon een Big Tasty of een Maestro burger oid.
Saaiquote:Op maandag 8 juli 2019 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon 2 van die mcbreak burgerdingetjes, 2 keer klein fris erbij, ben je onder de 6 euro klaar
Haha. Ha. HAHAHAHAHAHA.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:05 schreef I. het volgende:
[..]
SaaiAls ik naar de McD ga wil ik wel genieten
Echt welquote:
Ik welquote:
whehehehequote:
oh chill dan hoef ik voor mezelf alleen nog kipnuggets te bestellen en KLAARquote:Op maandag 8 juli 2019 16:01 schreef I. het volgende:
Ik maak altijd wel vrienden met mensen waarmee ik naar de McDonald's ga, die krijgen altijd gratis extra patat.
vijfgangenmenu bij de Macquote:Op maandag 8 juli 2019 16:05 schreef I. het volgende:
[..]
SaaiAls ik naar de McD ga wil ik wel genieten
quote:Op maandag 8 juli 2019 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh chill dan hoef ik voor mezelf alleen nog kipnuggets te bestellen en KLAAR
Moet jij weten.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Als je wil genieten ga je toch niet naar de McD als je niet van friet houdtDan ga je gewoon naar een Burger Bar ofzo...
Stop er dan maar meequote:
Oh.......ojee?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
Scriptiebegeleider wil woensdag iets bespreken
Oh oh.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
Scriptiebegeleider wil woensdag iets bespreken
Maccie friet is heerlijk man.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Als je wil genieten ga je toch niet naar de McD als je niet van friet houdtDan ga je gewoon naar een Burger Bar ofzo...
Maccie friet is heerlijk, maar @I. houdt niet van friet...quote:Op maandag 8 juli 2019 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maccie friet is heerlijk man.
Frietsaus erbij, vanille shake erbij
Na afloop nog een donut.
Ik las niet goed, excuus.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maccie friet is heerlijk, maar @:I. houdt niet van friet...
Dat wordt opnieuw schrijvenquote:
Worden ze gelukkig?quote:Op maandag 8 juli 2019 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stranger Things 3 afgekeken.
Wel een zielig einde.
Ok naatje hou je ons wel op de hoogte xoxoquote:
In de trein richting Utrecht CSquote:Op maandag 8 juli 2019 17:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ok naatje hou je ons wel op de hoogte xoxo
Ok zie je daar. Ben verkleed als ponypackquote:
Ik ga naar de burger king daar, grgrquote:Op maandag 8 juli 2019 17:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ok zie je daar. Ben verkleed als ponypack
Vertel asjeblieft meerquote:Op maandag 8 juli 2019 18:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga wel schnitzel eten vanavond denk ik
Alleen schnitzel?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga wel schnitzel eten vanavond denk ik
Zulke taal bezigen wij hier nietquote:
Welke groenten ga je eten dan?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik vertel niet meer (zie boven)
[..]
sommige mensen zien winkels waar korting is ook als bonus.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is er een andere winkelketen met bonus
Dat zei je moeder gisteren ook.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sommige mensen zien winkels waar korting is ook als bonus.
ik probeer gewoon er open in te gaan.
Nat washandje en stofzuigerslang. Thank me laterquote:
Wat naatje zegt ja, anders zou ik het aanbieding noemenquote:
Je gaat nu overal gesloten in?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteren ook.
Ik heb honger, t is te merken heh
oke oke oke bijdehandquote:Op maandag 8 juli 2019 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat naatje zegt ja, anders zou ik het aanbieding noemen
Wat is er interessant uit Amerikaanse bodemquote:
Al die IPA's in NL zijn geïnspireerd door Amerikaanse brouwers.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is er interessant uit Amerikaanse bodem
Past niet man.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nat washandje en stofzuigerslang. Thank me later
Ik ben geen open boek neequote:Op maandag 8 juli 2019 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je gaat nu overal gesloten in?
Hoe moet ik dat voor me zien?
Ja maar welke zijn dan een beetje chill? De ah hier heeft de hanalei niet meer dus die moet ik bij de plus halen.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al die IPA's in NL zijn geïnspireerd door Amerikaanse brouwers.
Ik drink nu lagunitas.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar welke zijn dan een beetje chill? De ah hier heeft de hanalei niet meer dus die moet ik bij de plus halen.
Echt hequote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou te stoken tussen mij en mijn maat @:i. ?
Dat gaat je niet lukken!
Oh ja die is wel lekker. Daar ben ik jaren terug bij de brouwerij geweest.quote:
Maandag overleefd. Rustig op werk, altijd mooiquote:
Stage vandaag afgerond, morgen bij zomerbaan beginnen, leven is goedquote:Op maandag 8 juli 2019 19:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maandag overleefd. Rustig op werk, altijd mooi
Daar?
Ik denk dat ik namens ons allen spreek als ik zeg dat het ons aan den anus kan oxiderenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Mijn baard begint weer akelig woest te worden, laten gaan of keertje langs zo'n hippe kapper waar je een glas whisky krijgt en zogenaamd stoere mannen staan te heupwiegen op ZZ Top?
Dus ik mag het zelf weten?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens ons allen spreek als ik zeg dat het ons aan den anus kan oxideren
Daarom vraag ik het.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat denk je dat de meeste invloed op de vrouwen heeft? Baseer je keuze daarop
Ja is dan ook algemene vraag.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wij weten toch niet wat jou beter staat
Bij de BK?quote:
Ja weet niet, verschilt per persoon. Sommige mannen zien er uit als holbewoners, bij sommige staat het. Moet je echt zelf oordelenquote:
Yep, ik ook.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet niet, verschilt per persoon. Sommige mannen zien er uit als holbewoners, bij sommige staat het. Moet je echt zelf oordelen
Al ga in persoonlijk wel voor een beetje woest.
Waarom niet gewoon even in Utrecht dan wat eten ipv op het station?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee. Ze hadden trouwens niet mijn menu daar, dus ik ben naar de smullers gegaan...
Echt hequote:Op maandag 8 juli 2019 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon even in Utrecht dan wat eten ipv op het station?
zoveel leuke en ook goede tentjes slechts 10 minuutjes lopen van het station en meneer gaat naar smullersquote:Op maandag 8 juli 2019 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als hij daar nou even over zou filosoferen...quote:Op maandag 8 juli 2019 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zoveel leuke en ook goede tentjes slechts 10 minuutjes lopen van het station en meneer gaat naar smullers
hoe kun je zo'n persoon nou serieus nemen
Omdat ik binnen de overstaptijd wat te vreten wil hebben natuurlijk, fastfood hehquote:Op maandag 8 juli 2019 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus moet hij veel te dure patat van de Smullers eten.quote:
Neequote:Op maandag 8 juli 2019 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
neem jij je date ook mee naar de mac naatje
Uitchecken en weer inchecken heb je een half uur voor. Kost het je niks. Had je prima naar de manneke pis kunnen lopen als je patat en een snack had gewildquote:Op maandag 8 juli 2019 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik binnen de overstaptijd wat te vreten wil hebben natuurlijk, fastfood heh
Een xtc pilquote:Op maandag 8 juli 2019 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
En je vind niet wat fatsoenlijks van rond de 4 euro hoor
Die gaat graag mee toch. Ladingen nuggets.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
ga wel eens met flipsss uit eten
die maakt me af als ik zeg dat we maccie gaan hoor dat kan ik je wel vertellen
Zijn die zo goedkoop?quote:
Ja, je hebt daar een half uur voor, maar de trein die ik wilde hebben ging al eerderquote:Op maandag 8 juli 2019 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitchecken en weer inchecken heb je een half uur voor. Kost het je niks. Had je prima naar de manneke pis kunnen lopen als je patat en een snack had gewild
* dud0r is jaloersquote:Op maandag 8 juli 2019 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
Er gaat elk kwartier een trein naar Amsterdamquote:Op maandag 8 juli 2019 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, je hebt daar een half uur voor, maar de trein die ik wilde hebben ging al eerder
Ja, maar ik had gezegd om 19.00 op de VU te zijn en dan ben ik 19.30 op de VU heh, en dat doen we nietquote:Op maandag 8 juli 2019 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er gaat elk kwartier een trein naar Amsterdam
quote:
Utrecht Centrum, en dan met name de horeca, heeft wat viezigs, het stinkt er ook altijd, een combinatie van gekookte bloemkool en Old Spice op net niet iets te weinig gepoetst openbaar toilet.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zoveel leuke en ook goede tentjes slechts 10 minuutjes lopen van het station en meneer gaat naar smullers
hoe kun je zo'n persoon nou serieus nemen
Had je beter over moeten filosoferenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had gezegd om 19.00 op de VU te zijn en dan ben ik 19.30 op de VU heh, en dat doen we niet
Heeft weinig met filosofie en meer met time management te makenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had je beter over moeten filosoferen
Ja joh zal me worst wezenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft weinig met filosofie en meer met time management te maken
volgens mij ruik je gewoon je bovenlipquote:Op maandag 8 juli 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Utrecht Centrum, en dan met name de horeca, heeft wat viezigs, het stinkt er ook altijd, een combinatie van gekookte bloemkool en Old Spice op net niet iets te weinig gepoetst openbaar toilet.
Haha, dan ken jij Flips nog niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
die gaat nog veel liever naar een leuke tent met goeie sfeer
niet naar een fucking fastfood zaak waar je het moment dat je binnenkomt al vies aangekeken wordt door een paar nederlanders met migratieachtergrond
ik was er helemaal stil vanquote:Op maandag 8 juli 2019 19:51 schreef I. het volgende:
Grapje grapje, rustig maar, niet zo serieus jeetje jeetje
JAAAHAAAAAAAAquote:Op maandag 8 juli 2019 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een bril nodig ga hebben?
Laseren danquote:Op maandag 8 juli 2019 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een bril nodig ga hebben?
Dat kleren vind ik minder belangrijk. Daarom herhaal ik dat van die bril nog een keer.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
JAAAHAAAAAAAA
EN JE HEBT KLEREN GEKOCHT
waarom zit je dan op FOK!quote:Op maandag 8 juli 2019 19:54 schreef Kopjechino het volgende:
Van 7:00 tot 19:00 gewerkt. Ik doe niets meer vandaag.
Bril? Moet je een bril?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kleren vind ik minder belangrijk. Daarom herhaal ik dat van die bril nog een keer.
Ja?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Iedereen is hier vrienden toch
Kennelijk niet hehquote:Op maandag 8 juli 2019 19:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Iedereen is hier vrienden toch
Weet ik veel, ik ben niet viesdik.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus moet hij veel te dure patat van de Smullers eten.
Gelukkig maarquote:Op maandag 8 juli 2019 19:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh nee toch niet
[..]
Nee klopt
Maar jou mag ik wel
Die is op vakantiequote:Op maandag 8 juli 2019 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg dat maar eens tegen @:haags_kwartiertje
Die vraagt nu aan zijn vriendin hoe ze ook alweer heet.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen @:haags_kwartiertje
Hij wilt een VUrsace brilquote:
Een bril dusquote:Op maandag 8 juli 2019 20:01 schreef dud0r het volgende:
Maar naatje ga je aan de lenzen of neem je een bril
Echt he. Zeg het ze.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:04 schreef Solotovski het volgende:
Voedselvergiftiging is gewoon een gebrek aan weerstand
Mietengedrag
Tja, agh. dat neem ik voor liefquote:Op maandag 8 juli 2019 20:04 schreef I. het volgende:
[..]
Wel beperkt zichtveld. Heb je met lenzen niet. Maar snap het wel hoor.
Ja dat heb ik toch net gedaan johquote:
Als een lenzen drager kan ik beamen dat een bril kut is naatjequote:
Wij van lenzen adviseren lenzenquote:Op maandag 8 juli 2019 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als een lenzen drager kan ik beamen dat een bril kut is naatje
Dit dusquote:Op maandag 8 juli 2019 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als een lenzen drager kan ik beamen dat een bril kut is naatje
Een bril is een oplossingquote:Op maandag 8 juli 2019 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je ogen laseren is dan de enige oplossing toch?
Tuurlijk maar sommige mensen komen beter uit de verf zonder bril.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Er is altijd wel een montuur te vinden die je staat.
quote:Op maandag 8 juli 2019 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
Is wel chill dat manneke pis op/bij station is tegenwoordig ipv dat je heel HC door moet lopenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitchecken en weer inchecken heb je een half uur voor. Kost het je niks. Had je prima naar de manneke pis kunnen lopen als je patat en een snack had gewild
Als je zin hebt in patat wel ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is wel chill dat manneke pis op/bij station is tegenwoordig ipv dat je heel HC door moet lopen
Ik kon het tracken tot aan China en ineens was die bezorgd. Toen kon ik het ook weer in de tracking zien. Maar wat geeft je tracking in Ali zelf aan?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, @:dud0r heb jij nog contact opgenomen met instanties voor shipping info, of heb je je laten verrassen?
oh, heeft ali zelf trackingquote:Op maandag 8 juli 2019 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kon het tracken tot aan China en ineens was die bezorgd. Toen kon ik het ook weer in de tracking zien. Maar wat geeft je tracking in Ali zelf aan?
Ja als je bij je order kijktquote:Op maandag 8 juli 2019 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, heeft ali zelf trackingff kijken
In het Okura, bohhh bohhhhh dat is goed eten.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik geld heb neem ik je wel mee naar het Ciel Blue restaurant
Ga geld hebben danquote:Op maandag 8 juli 2019 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik geld heb neem ik je wel mee naar het Ciel Blue restaurant
Ken iemand die daar werkt, dus daar zijn vast wel wat dingen te regelen. Maarja, eerst maar eens geld gaan verdienen.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In het Okura, bohhh bohhhhh dat is goed eten.
Anders mag Mr. Porter ook.
Gewoon geld lenen bij je ouders voor de ware Flipsquote:Op maandag 8 juli 2019 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ken iemand die daar werkt, dus daar zijn vast wel wat dingen te regelen. Maarja, eerst maar eens geld gaan verdienen.
Ben bang dat flips niet de ware isquote:Op maandag 8 juli 2019 20:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon geld lenen bij je ouders voor de ware Flips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |