Snap ik als je post van mij ziet. We kunnen wel wat regelen hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om een of ander reden denk ik nog steeds aan seks
Alleen als naatje ook mee doet.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zullen wij met onze piemels schermen?
Bijna scrupquote:
Bedankt hoor!!quote:Op zondag 7 juli 2019 19:22 schreef dud0r het volgende:
Goede TT
[..]
Snap ik als je post van mij ziet. We kunnen wel wat regelen hoor
Weer gemistquote:
Volgens mij wel als ik de beschrijvingen van z'n feestjes steeds lees.quote:
Geen dank.quote:
Hahahahah echt hequote:Op zondag 7 juli 2019 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij wel als ik de beschrijvingen van z'n feestjes steeds lees.
[..]
Geen dank.![]()
Doe het met plezier
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij wel als ik de beschrijvingen van z'n feestjes steeds lees.
[..]
Geen dank.![]()
Doe het met plezier
Met tegenzin is inderdaad niet goed hèquote:
Bij jou is m'n motivatie altijd 100%quote:
Met ghb nooit meer neequote:
Lekker hoor konijnenmansquote:
En dan morgen ook nog lekker kunnen uitslapenquote:
Lekker man.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan morgen ook nog lekker kunnen uitslapen
Jellyquote:Op zondag 7 juli 2019 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan morgen ook nog lekker kunnen uitslapen
Wat was dat lekkerquote:Op zondag 7 juli 2019 20:23 schreef I. het volgende:
[..]
Jij hebt al voor een week uitgeslapen eergisteren.
Ik wil ook wel een weekje uitslapen.quote:
Ik ging vrijdag rond 4:00 slapen en werd gisterenavond 19:30 wakkerquote:
Een nieuw levenquote:Op zondag 7 juli 2019 20:26 schreef dud0r het volgende:
Ik heb vandaag ook uitgeslapen. Zeven uur en een minuut geslapen vannacht
Zal wel bij één keertje blijvenquote:
Zeker waar!quote:Op zondag 7 juli 2019 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Jezelf even resetten/herstarten is zo nu en dan nodig
Zou chill zijn als ze daar een knop voor inbouwenquote:Op zondag 7 juli 2019 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Heb soms echt van die dagen dat mijn hoofd gewoon niet op gang wil komen.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Niet altijd dan?quote:
Nu nog klaar met wat anders.quote:
Neejoh.quote:
Zo dan, ben totaaaaal niet jaloersquote:Op zondag 7 juli 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
En meegevraagd om een weekje New York op stelten te zetten
Zoals?quote:
Ben jij zo ondeugend dan? 😏quote:Op zondag 7 juli 2019 21:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neejoh.
[..]
Zo dan, ben totaaaaal niet jaloers
[..]
Zoals?
Misschienquote:Op zondag 7 juli 2019 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij hebben alle mannen altijd last van voorvocht als Kopje langs huppelt, allemaal.
@UitStraling vreet met kerst letterlijk elk stukje en botje van de kalkoen op.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Wist niet dat de poten van een kalkoen zuur waren
Denk eerder dat de slak weer in zijn huisje kruipt.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij hebben alle mannen altijd last van voorvocht als Kopje langs huppelt, allemaal.
Ik vind jouw gebrek aan zelfvertrouwen ernstig aantrekkelijkquote:Op zondag 7 juli 2019 21:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk eerder dat de slak weer in zijn huisje kruipt.
Loverboy?quote:Op zondag 7 juli 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jouw gebrek aan zelfvertrouwen ernstig aantrekkelijk
Is het zo erg gesteld?quote:Op zondag 7 juli 2019 21:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk eerder dat de slak weer in zijn huisje kruipt.
Vertel vertel vertelquote:Op zondag 7 juli 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 7 juli 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
Wie weet.quote:
DM maar een foto ter beoordelingquote:
Mag dan ook meteen hierheen gestuurd worden voor de hercontrolequote:
👊quote:Op zondag 7 juli 2019 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag dan ook meteen hierheen gestuurd worden voor de hercontrole
Zo word ik meestal niet genoemd maar de term oh god heb ik vaker gehoord.quote:
Geen zorgen, ik zal alles weer netjes verwijderen zodra ik zeker weet dat mijn hack programmaatje werkt!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn computer is echt een internetgekkie, hij pompt mij hele schijf vol met niet bestaande bestanden
Zou je programma beter op mijn andere laptop zetten, deze staat thuis, staat niks bijzonders opquote:Op zondag 7 juli 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik zal alles weer netjes verwijderen zodra ik zeker weet dat mijn hack programmaatje werkt!
Ik weet echt niet eens meer hoe te reageren..quote:Op zondag 7 juli 2019 22:07 schreef dud0r het volgende:
Zo word ik meestal niet genoemd maar de term oh god heb ik vaker gehoord.
Op je andere laptop staan al 4 programmaatjes. De nieuwe is even iets wat ik uit wilde proberen.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou je programma beter op mijn andere laptop zetten, deze staat thuis, staat niks bijzonders op
Aha, haal het er maar af want ik kan nu geen pikante fotos meer downloaden omdat de schijf vol is!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op je andere laptop staan al 4 programmaatjes. De nieuwe is even iets wat ik uit wilde proberen.
Pikante foto's krijg ik al genoeg binnen, dit programmaatje doet dingen in de financiële richtingquote:Op zondag 7 juli 2019 22:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Aha, haal het er maar af want ik kan nu geen pikante fotos meer downloaden omdat de schijf vol is!
Dan kan je beter een andere computer pakken ook lol, hier valt weinig te halenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pikante foto's krijg ik al genoeg binnen, dit programmaatje doet dingen in de financiële richting
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet echt niet eens meer hoe te reageren..
Wie komt er ooit in r&p?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:14 schreef I. het volgende:
Ga maar weer terug naar R&P ofzo joe. Rare mannen.
Dan neem je vrijquote:Op zondag 7 juli 2019 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Morgen weer werken zeg, normaal superveel zin in eigenlijk wel, beetje lol trappen met mijn boezemvrienden maar zou ook wel erg graag uitslapen eigenlijk
oh shitquote:Op zondag 7 juli 2019 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pikante foto's krijg ik al genoeg binnen, dit programmaatje doet dingen in de financiële richting
Hahaquote:Op zondag 7 juli 2019 22:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
kan deze niet vaak genoeg posten
SPOILER: pikante fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
haha, ben ik even op het verkeerde been gezet zeg!SPOILER: pikante fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
Boh meteen een fapje gezetSPOILER: pikante fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
wat knap zeg, wil je een sticker?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
Ik wist dat het iets van sambal zou zijn ofzo
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:51 schreef I. het volgende:
Kopje is zelf een sticker, kwam ik gisteren achter.
Is ze zo plakkerig?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:51 schreef I. het volgende:
Kopje is zelf een sticker, kwam ik gisteren achter.
Ja. Omdat het soms toch best gezellig is. Als je het slakkenspoor even wegdenkt.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:17 schreef I. het volgende:
Wat. Je zit hier toch nog? Je bent aardig blijven plakken.
True true.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Omdat het soms toch best gezellig is. Als je het slakkenspoor even wegdenkt.
Nu zin in eten met sambalSPOILER: pikante fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2019 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oh dit gaat een lange fietstocht worden zo.
Bijna weer.quote:Op maandag 8 juli 2019 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee je mag niet rijden, doe maar niet.
Ja kloptquote:
Heb ik voor Ama wel over jaquote:Op maandag 8 juli 2019 03:17 schreef skysherrif het volgende:
I gaat ook wel fietsen als het moet, strijder
Prima op te warmenquote:Op maandag 8 juli 2019 03:28 schreef skysherrif het volgende:
Ik niet, dan kom ik alsnog in een koud huis
Had het filmpje gekekenquote:Op zondag 7 juli 2019 20:30 schreef KingRoland het volgende:
@:limoentjuh ik moet nog steeds lachen om deze video
publiek![]()
Niet echt..quote:Op maandag 8 juli 2019 06:16 schreef Limoentjuh het volgende:
@:scrupuleus
Goedemorgen!!
Gisteren Nederland staan toe te juichen?
Had het zelf later ook alleen maar gehoord maar zelf niks van gezienquote:Op maandag 8 juli 2019 06:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt..
De usa was een klasse beter.
Zekerquote:Op maandag 8 juli 2019 06:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had het zelf later ook alleen maar gehoord maar zelf niks van gezien
Nou ja 2e plek op een wk is ook mooi.
Donkerquote:
Bij jou niet danquote:
Zo zoquote:Op maandag 8 juli 2019 07:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen idee.
Licht met slapen en ontwaken.
Ik nietquote:
Heeft hij zelf voor gezorgd met al z'n vervelende actsquote:
Hij is speciaalquote:Op maandag 8 juli 2019 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft hij zelf voor gezorgd met al z'n vervelende acts
Moet hij wetenquote:Op maandag 8 juli 2019 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog een weekje dan is je vriend weer terug
Pas je op dat je je hoofd niet stoot?quote:
Ligt eraan of ze dat vaker doet of is dit nu ineens onverwacht?quote:Op maandag 8 juli 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
Hoeveel betekenis moet ik hechten aan iemand die appt:
- ❤️
- [screenshot van 'you;' ingetypt in de adresbalk van Chrome]
Nou, het is niet geheel ineens onverwacht, maar ik heb pas kort contact met haar en ze heeft een vriendje... Misschien appt ze dit tegen al haar vrienden, maar er gaat hier nogal wat moeite in zitten...quote:Op maandag 8 juli 2019 10:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze dat vaker doet of is dit nu ineens onverwacht?
Hm.......misschien was ze toch wel een beetje onder de indruk van jou ondanks dat vriendje en probeert ze nu te peilen hoe jij erin staat?quote:Op maandag 8 juli 2019 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, het is niet geheel ineens onverwacht, maar ik heb pas kort contact met haar en ze heeft een vriendje... Misschien appt ze dit tegen al haar vrienden, maar er gaat hier nogal wat moeite in zitten...
Dat zou goed kunnen, ik wil alleen niets kapot maken. Maar ik zie haar aanstaande donderdag in ieder geval weer, misschien is dan een goed moment om de stemming te peilen.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hm.......misschien was ze toch wel een beetje onder de indruk van jou ondanks dat vriendje en probeert ze nu te peilen hoe jij erin staat?
Ja snap ik, lastige situatie wel........maar irl kun je wel beter inschatten hoe de situatie isquote:Op maandag 8 juli 2019 10:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik wil alleen niets kapot maken. Maar ik zie haar aanstaande donderdag in ieder geval weer, misschien is dan een goed moment om de stemming te peilen.
Jij bent niet verantwoordelijk voor haar relatie. Als het kapot gaat is dat nooit jouw schuld zolang jij niet loopt te pushen. En zelfs dan is het de vraag nog maar.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik wil alleen niets kapot maken. Maar ik zie haar aanstaande donderdag in ieder geval weer, misschien is dan een goed moment om de stemming te peilen.
Watquote:Op maandag 8 juli 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
- ❤️
Hahaha al gehad, een week. Volgende vakantie is in 't najaar ergens.quote:
Werkse dan!quote:Op maandag 8 juli 2019 11:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha al gehad, een week. Volgende vakantie is in 't najaar ergens.
En de VU dan?quote:Op maandag 8 juli 2019 11:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga vandaag richting opticien en ik ga kleding kopen
Bedankt naatje. Dat doet me goed.quote:
Naatje toch.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
- ❤️
Ik moest lachen om de haar opmerkingquote:Op maandag 8 juli 2019 11:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naatje toch.
Er is er maar eentje die het je kan verduidelijken.
En.. Wil je haar?
Haha haar @:Danny
Doe er wat aan danquote:
wat een kutdag.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:48 schreef dud0r het volgende:
Ja hoe dan solo?
De hele dag is ontregeld.
Naatje is niet naar de VU. Ik had niet gehoopt in 72 uur. Driep kwam even langs hier wat ik er gezellig vind maar die heeft mogguh geroepen.
Flippiee noemde me dik.
Ben jij dik Hahahquote:Op maandag 8 juli 2019 13:48 schreef dud0r het volgende:
Ja hoe dan solo?
De hele dag is ontregeld.
Naatje is niet naar de VU. Ik had niet gehoopt in 72 uur. Driep kwam even langs hier wat ik er gezellig vind maar die heeft mogguh geroepen.
Flippiee noemde me dik.
Ja hè. Heb ook nog keelpijn.quote:
Nee. Niet meer.quote:
Ik belde (PER ONGELUK) iemand op en dacht dat ik snel genoeg weg drukte en dat ik het niet liet overgaan maar blijk naar niet.quote:
Dat is toch helemaal geen punt? Kan iedereen gebeuren.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik belde (PER ONGELUK) iemand op en dacht dat ik snel genoeg weg drukte en dat ik het niet liet overgaan maar blijk naar niet.en toen belde hij terug.
Is dat diezelfde van die Facebookmelding?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik belde (PER ONGELUK) iemand op en dacht dat ik snel genoeg weg drukte en dat ik het niet liet overgaan maar blijk naar niet.en toen belde hij terug.
Hahahaha nou ik zei dus super awkward dat ik zijn contact aan het bewerken was en dat ik hem toen belde. WAT OOK ECHT ZO WASquote:Op maandag 8 juli 2019 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen punt? Kan iedereen gebeuren.
Je wilde iemand anders bellen met dezelfde naam, of degene in je contact lijst er net onder of er net boven.
Hoe is dat stalken?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha nou ik zei dus super awkward dat ik zijn contact aan het bewerken was en dat ik hem toen belde. WAT OOK ECHT ZO WAS
Ja euh jaquote:Op maandag 8 juli 2019 14:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is dat diezelfde van die Facebookmelding?![]()
sorry kon het ff niet laten
Nou ja weet niet. Ik ben echt helemaal van de relquote:
Komt goedquote:Op maandag 8 juli 2019 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja euh ja
[..]
Nou ja weet niet. Ik ben echt helemaal van de rel
Dan moet je hem wel echt leuk vindenquote:Op maandag 8 juli 2019 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja euh ja
[..]
Nou ja weet niet. Ik ben echt helemaal van de rel
Ja hahahaha. Oh man. Ik snap het helemaal als hij echt nooit meer contact wil. Ik zou dit zelf zo vreemd vinden als me dat overkwamquote:
Dat doe ik ook en dat is ook meest verdrietige aan deze hele situatiequote:Op maandag 8 juli 2019 14:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan moet je hem wel echt leuk vinden![]()
Maar werd hij boos dan dat je hem belde? Of heeft ie al gezegd dat het niet wederzijds is?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doe ik ook en dat is ook meest verdrietige aan deze hele situatie
Het laatstequote:Op maandag 8 juli 2019 14:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar werd hij boos dan dat je hem belde? Of heeft ie al gezegd dat het niet wederzijds is?
Welk spelquote:Op maandag 8 juli 2019 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik zal me weer wat mannelijker gedragen.
Wanneer gaan we mensen neerschieten
Everybody's golf.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kies er 1 uit en ik koop het wel
A2 racerquote:Op maandag 8 juli 2019 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kies er 1 uit en ik koop het wel
Er is een non vr versie en een vr versiequote:
Moet je een paar bulten op je harses hebbenquote:Op maandag 8 juli 2019 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt inderdaad beter dagenlang janken over een paar bultjes op je benen
quote:Op maandag 8 juli 2019 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt inderdaad beter dagenlang janken over een paar bultjes op je benen
In mijn hoofd had je al een bril.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
GoedeMIDDAG! Ik heb een sloot kleding gekocht en na een bezoekje bij de opticien werd duidelijk dat ik een bril nodig heb
Profetische blikquote:Op maandag 8 juli 2019 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn hoofd had je al een bril.
Raaar.
Welkom bij de club...........En heb je je punt al binnen?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
GoedeMIDDAG! Ik heb een sloot kleding gekocht en na een bezoekje bij de opticien werd duidelijk dat ik een bril nodig heb
Nog geen info over scriptie, als je dat bedoeltquote:Op maandag 8 juli 2019 14:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Welkom bij de club...........En heb je je punt al binnen?
Dat bedoelde ik.......maar zou vandaag zijn toch?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog geen info over scriptie, als je dat bedoelt
quote:Op maandag 8 juli 2019 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK ZEG HELEMAAL NIETS
Moet je godverdomme een paar klappen???
Neem maar vrij want morgen kun je niet meer lopenquote:
begin deze week, daar valt dinsdag (en evt woensdag) ook nog onder (helaas)quote:Op maandag 8 juli 2019 14:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.......maar zou vandaag zijn toch?
Alsof flips moet lopen voor haar werkquote:Op maandag 8 juli 2019 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Neem maar vrij want morgen kun je niet meer lopen
Brbquote:Op maandag 8 juli 2019 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Neem maar vrij want morgen kun je niet meer lopen
Oh.......nog even geduld hebben dus.....quote:Op maandag 8 juli 2019 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
begin deze week, daar valt dinsdag (en evt woensdag) ook nog onder (helaas)
Weet ik veelquote:Op maandag 8 juli 2019 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof flips moet lopen voor haar werk
Ik heb gewoon pic in m'n fobo hoorquote:Op maandag 8 juli 2019 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoe Noel eruit ziet, nu.
Beetje kijken wat Flip haar type is.
Ik pak vast de popcornquote:Op maandag 8 juli 2019 14:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet je een paar bulten op je harses hebben
Was de stufi weer binnen?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
Ben bij m'n oudersquote:Op maandag 8 juli 2019 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik pak vast de popcorn
[..]
Was de stufi weer binnen?
Oh haha geen idee hoe Noel eruit ziet. Overigens heb ik volgens Tinder een voorkeur voor blonde jongens.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoe Noel eruit ziet, nu.
Beetje kijken wat Flip haar type is.
Is goedquote:Op maandag 8 juli 2019 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik pak vast de popcorn
[..]
Was de stufi weer binnen?
[..]kom ruzie maken dan.
quote:Op maandag 8 juli 2019 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh haha geen idee hoe Noel eruit ziet. Overigens heb ik volgens Tinder een voorkeur voor blonde jongens.
[..]
Is goed
Enormquote:
Terecht, blond=better.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh haha geen idee hoe Noel eruit ziet. Overigens heb ik volgens Tinder een voorkeur voor blonde jongens.
[..]
Is goed
Volgens Tinder? Zegt Tinder dat ja?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Is goed
Foboquote:Op maandag 8 juli 2019 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Is goed
Naatje ziet kansenquote:
Wat schattigquote:Op maandag 8 juli 2019 14:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fobo
Ik was blond, toen ik klein was. Lange blonde krullen had ik
Er is een klik en ze stuurde een appcombi " <3 you;", misschien zoek ik er te veel achter... Maar ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had Naat vanmorgen niet al een aanbidster?
Stuur ik ook wel eens naar m'n vrienden hoorquote:Op maandag 8 juli 2019 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een klik en ze stuurde een appcombi " <3 you;", misschien zoek ik er te veel achter... Maar ja.
JA, maar, er was moeite hierin gestoken...quote:Op maandag 8 juli 2019 15:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stuur ik ook wel eens naar m'n vrienden hoor
quote:Op maandag 8 juli 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
- ❤️
Ze wil je penis in haar vagijn voelen.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een klik en ze stuurde een appcombi " <3 you;", misschien zoek ik er te veel achter... Maar ja.
Ja ik snap je laatste gedeelte nietquote:Op maandag 8 juli 2019 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, maar, er was moeite hierin gestoken...
[..]
geilquote:Op maandag 8 juli 2019 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wil je penis in haar vagijn voelen.
Dat maakt het wel makkelijker als ze geil is inderdaadquote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ik snap je laatste gedeelte niet
die had ook geen brilquote:Op maandag 8 juli 2019 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie nog steeds die Naat voor me uit 2011.
Krijg altijd blond mannen als ik gratis superlike mag geven.quote:
Cuteeequote:Op maandag 8 juli 2019 14:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fobo
Ik was blond, toen ik klein was. Lange blonde krullen had ik
Ik zou vooral een mentale afwijking erin zien als iemand me dat zou sturenquote:
IK BEN BRUINHARIG IK BEN BRUINHARIGquote:Op maandag 8 juli 2019 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Krijg altijd blond mannen als ik gratis superlike mag geven.
Wel kut want ik heb meer een ding voor bruinharige irl
[..]
Cuteee
Dat is correctquote:Op maandag 8 juli 2019 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel een flauwe hint van een donssnor.
Je moet er niet teveel over filosoferenquote:
Ik heb nooit tips via Tinder gekregen en vooral een enorme variatie aan foto'squote:Op maandag 8 juli 2019 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Krijg altijd blond mannen als ik gratis superlike mag geven.
Wel kut want ik heb meer een ding voor bruinharige irl
[..]
Cuteee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |