volgens mij heb ik dezelfde ray banquote:Op maandag 8 juli 2019 15:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
IK BEN BRUINHARIG IK BEN BRUINHARIG
Ja, nadenken is hier wel een beetje het euvel. Maar zij is ook filosofiestudent, dus ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet er niet teveel over filosoferen
Dat zijn allemaal van die zwevende types. Die is gewoon op zoek naar piemels voor haar verzamelingquote:Op maandag 8 juli 2019 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nadenken is hier wel een beetje het euvel. Maar zij is ook filosofiestudent, dus ja.
Mensen die denken dat studenten filosofie zwevend zijn snappen niet wat filosofie is op de universiteitquote:Op maandag 8 juli 2019 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal van die zwevende types. Die is gewoon op zoek naar piemels voor haar verzameling
Wow dit is het lotquote:
Nooit tinder gehadquote:Op maandag 8 juli 2019 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet ik eens Tinder installeren om te kijken hoe ik in de markt lig.
Maar dan moet ik moeite doen.
Zweven jij!quote:Op maandag 8 juli 2019 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat studenten filosofie zwevend zijn snappen niet wat filosofie is op de universiteit
OF je hebt een wijven ray banquote:Op maandag 8 juli 2019 15:16 schreef Solotovski het volgende:
Maar wacht heb ik dan gewoon een unisex ray ban
Gvd van m'n ex gekregen voor m'n bday. Ik zal dr eens evenquote:
Waarom was het matig?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb welgeteld één tinderdate gehad, was zeer matig, sindsdien niets meer mee gedaan
Ja want tinder is de enige wegquote:Op maandag 8 juli 2019 15:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan de vrouw hè
Ik zou het je niet kunnen zeggen.quote:
Hou jij ook van ananas op je pizzaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |