quote:Op zondag 7 juli 2019 22:04 schreef I. het volgende:
Alhoewel. Arjen Lubach, Farao der Nederlanden, heeft wel eens een mooi item gemaakt over het koningshuis.
Ahhhh dat verklaart veelquote:Op zondag 7 juli 2019 21:54 schreef I. het volgende:
[..]
Dankje!
Ik voel me ook echt heel erg welkom.
Groetjes, Elly.
Goed punt wel jaquote:Op zondag 7 juli 2019 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat er niet apart womens bij staat, en dus als de standaard wordt gezienNet zoals dat ze ijshockey gewoon hockey noemen en het over field hockey hebben als ze ons hockey bedoelen
[..]
Eén keer geprobeerd, werd er alleen maar zenuwachtiger van omdat ik langer de tijd had om me er druk over te makenTegenwoordig ga ik er vanuit dat ik vast wel iets vergeten ben, maar dat het wel op te lossen is zolang ik geld/creditcard, paspoort en telefoon bij me heb
Ik vind zijn nieuwe liedje ook leuk, Beter in Bed (dan Baudetquote:
Ik zit er niet in. Het is gewoon hun familie app. (nirt dat ik dat snap)quote:Op zondag 7 juli 2019 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dit meen je niet
Mijn toekomstige schoonfamilie hoeft dat i..i.g. niet te verwachten van mij
Dat zou wel een stuk gezelliger zijn jaquote:Op zondag 7 juli 2019 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Maarja, anno 2019 is het koningschap sowieso een beetje absurd natuurlijk. Leuk zou zijn als hij overal zou verschijnen met mantel en kroon op, maarja. En zo'n staf. En een nar.
Jaaquote:Op zondag 7 juli 2019 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind zijn nieuwe liedje ook leuk, Beter in Bed (dan Baudet)
Het is gek hoe vaak ik het eens ben met hem in ZML, gezien het feit dat het VPRO is.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:04 schreef I. het volgende:
Alhoewel. Arjen Lubach heeft wel eens een mooi item gemaakt over het koningshuis.
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is ook heel tof voor ons om te volgen allemaal, dus blijf vooral doorgaan
Is dat die erge Elly die zo lelijk was over Waylon vorig jaar?quote:Op zondag 7 juli 2019 21:24 schreef Greys het volgende:
Toffe nieuwe volger op de ESF-twitter.
[ afbeelding ]
En met Elly zijn we ook blij.
Jaaa moest echt lachenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:07 schreef I. het volgende:
[..]
Jaa
Die had ik live gezien tijdens z'n show.Was alweer vergeten dat ie zo goed was.
Geweldig.
Hij is dan ook wel net wat vrijer bezig met z'n show dan de standaard VPRO programma'squote:Op zondag 7 juli 2019 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is gek hoe vaak ik het eens ben met hem in ZML, gezien het feit dat het VPRO is.
Zekerquote:Op zondag 7 juli 2019 22:07 schreef I. het volgende:
[..]
Hij is dan ook wel net wat vrijer bezig met z'n show dan de standaard VPRO programma'sAlles in eigen hand, scheelt een hoop.
Nee zeker niet want die heeft gewoon een profielfoto enzo.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dat die erge Elly die zo lelijk was over Waylon vorig jaar?
quote:Op zondag 7 juli 2019 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Oke wacht, ik lees het nu pas hoe je bedoelt.!
Oke mensen, ik verlies. Ik ben het domst
Hoi, wielerfan hierquote:Op zondag 7 juli 2019 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ondertussen is de Tour de France bezig, waar ze allemaal dagelijks anderhalf tyfusend moeten fietsen, wat vaak meer dan vier uur per dag duurt. Van 6 t/m 15 juli rijden ze elke dag, waarvan maar één keer minder dan 160 kilometer (de ploegentijdrit van vandaag). Maar nee, het gaat met Nederland fout omdat ze een half uurtje langer hebben moeten rennen en tussendoor maar een halve week vrij hadden.
Niets persoonlijks hoor, ik vind zulke opmerkingen vaak maar gezeur. Misschien zit er een kern van waarheid in en is het statistisch aan te tonen, maar als buitenstaander denk ik
Dependence Hispanje dusquote:Op zondag 7 juli 2019 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben jullie vertegenwoordiging op het Iberische schiereiland
Ik ookquote:Op zondag 7 juli 2019 22:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa moest echt lachen![]()
![]()
Hoe is hij in het theater? Soort extended ZML?
* murp kijkt de ander kant opquote:Op zondag 7 juli 2019 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]oekt snel z'n illegale waren op en gaat om de hoek verder verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |