Niet voor niets de Oude Damequote:Op zondag 7 juli 2019 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Juve past wel in deze competitie wijven dat ze dr bij lopen
Ja echt hequote:Op zondag 7 juli 2019 18:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Is er überhaupt een pass wel aangekomen?
De finale halen is knap gedaan.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niks knap gedaan. Nog geen normale aanval gezien.
Die foto in de comments van die 2 korte pittige kapsels met een lange frikandel in hun mondquote:Op zondag 7 juli 2019 18:31 schreef Caland het volgende:
Nou nou noutwitter:annefleurdd twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:28:35KK AMERIKA GA DOOD MET JE ALLES GA WEG AAARRGGGSHRIZKSMSHURENKKUT AMERIKA reageer retweet
Uhm jij o.a. haalt Juve erbij? Ik niet.quote:
Juventus had gewoon moeten winnen van Ajax, wil niet veel zeggen.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Normaal zijn teams kansloos in de kwart finale @:juventus
Ajax is ook een flutzootje, jouw eigen woorden. Toch wonnen ze van Juve.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm jij o.a. haalt Juve erbij? Ik niet.
[..]
Juventus had gewoon moeten winnen van Ajax, wil niet veel zeggen.
Maar nogmaals: Heeft niets met dit flut zooitje op het veld te maken.
Winnen is belangrijker dan meedoenquote:Op zondag 7 juli 2019 18:42 schreef dokter.knakworst het volgende:
Tweede plek is niet goed genoeg voor de grachtengordel?
Verklaart wel weer, mooi leven biaquote:Op zondag 7 juli 2019 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Zonder VAR nog 0-0quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die foto in de comments van die 2 korte pittige kapsels met een lange frikandel in hun mond!!!
![]()
gebeurdquote:Op zondag 7 juli 2019 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt al gebeurt in het vrouwenvoetbal?
twitter:mariekederksen3 twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:36:18Nou blijf erbij hoor. Zoveel ongelijkheid tussen mannen- en vrouwenvoetbal. Bij de mannen is er niets aan de hand in een WK-finale. Bij de dames meteen een penalty en ze raakte niet eens echt lekker op de borstkas. #USAvNED #WKfinale https://t.co/zHYYRPYucn reageer retweet
Zelf vergelijkingen maken en dan zeggen dat het gefaal van een Italiaanse parodie op een voetbalclub niks te maken heeft met vrouwenvoetbal.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch echt de beste verdediger die we hebben.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:42 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Dat ze die Van der Gragt er niet uit halen
FRIKANDELLEDquote:
En nu?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef Evertjan het volgende:
twitter:mariekederksen3 twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:36:18Nou blijf erbij hoor. Zoveel ongelijkheid tussen mannen- en vrouwenvoetbal. Bij de mannen is er niets aan de hand in een WK-finale. Bij de dames meteen een penalty en ze raakte niet eens echt lekker op de borstkas. #USAvNED #WKfinale https://t.co/zHYYRPYucn reageer retweet
Het is de basis die ze niet onder controle hebben.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Is er überhaupt een pass wel aangekomen?
Jij bent een vrouwquote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef Butjekef het volgende:
[..]
Mijn ballen mag ze zo lang vast houden als ze wil.
Gelukkig heeft Oranje er zelf geen voordeel van gehad dit toernooiquote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef Evertjan het volgende:
Ja maar ze is echt kapot.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat is toch echt de beste verdediger die we hebben.
Het is natuurlijk ook wel zuur. Een beetje de grote jongen uithangen op fok terwijl je een vermogende buitenlandse club steunt, overal een grote bek opzetten en dan je clubje vernederd zien worden door wat jochies uit Amsterdam met een paar afdankertjes uit de PL.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zelf vergelijkingen maken en dan zeggen dat het gefaal van een Italiaanse parodie op een voetbalclub niks te maken heeft met vrouwenvoetbal.
Zo groot is het verschil helemaal niet. Het is dat ze die penalty kregen en Nederland daarna moest komen.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef BorisDeLul het volgende:
Eigenlijk is dit geen wedstrijd. Nederland maakt de fouten die alle vrouwen elftallen maken, de VS doet dat gewoon niet.
Het verschil is gewoon te groot.
Mentaal? Ja, ze moest bijna huilen na die penaltyquote:
Heb je de eerste helft gezien?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil helemaal niet. Het is dat ze die penalty kregen en Nederland daarna moest komen.
Helaas, maar op zich wel verwacht.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Nou, een slotoffensief zit er ook niet in. Amper wat gecreëerd. Gewoon helemaal van de mat gespeeld dus.
Zulke mensen moesten ze het stemrecht afnemenquote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou het eens voorleggen aan de Mexicanen.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef Evertjan het volgende:
En dan straks mogelijk opgescheept zitten met een CV van een miljoentje of 90 die hij ongetwijfeld al jaren aan het afkraken isquote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel zuur. Een beetje de grote jongen uithangen op fok terwijl je een vermogende buitenlandse club steunt, overal een grote bek opzetten en dan je clubje vernederd zien worden door wat jochies uit Amsterdam met een paar afdankertjes uit de PL.
Dat vind ik ook weer niet. Maar ze zijn wel echt slechter. Chaotisch, veel fouten.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Nou, een slotoffensief zit er ook niet in. Amper wat gecreëerd. Gewoon helemaal van de mat gespeeld dus.
FOK is een goudmijn voor psychiaters. Ik zal je m'n kaartje geven.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zulke mensen moesten ze het stemrecht afnemen
Even wachten en dan is het ook weer de schuld van de mannen.
Toen het 0-0 was? Of is het normaal in jouw hoofd dat het gelijkspel blijft als een andere partij veel beter is?quote:
Ja, 10 minuutjes van druk tegen het einde, en daarna nog 5 minuutjes van druk door Nederland.quote:
Hmm heb daarvoor ook aardig wat kansen gezien welquote:Op zondag 7 juli 2019 18:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Tot die penalty was er vrij weinig aan de hand. Dat is het meest lullige maar uiteindelijk wel een terechte winnaar dit.
Dit is toch de dochter van?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef Evertjan het volgende:
Miedema vond ik niet heel slecht eigenlijkquote:Op zondag 7 juli 2019 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Vd Donk, vd Gragt, v. Veenendaal en Groenen een prima toernooi gespeeld.
De 3 die het moesten doen slecht (Martens) tot heel slecht (Miedema en vd Sanden)
van Lunteren was ook wel goedquote:Op zondag 7 juli 2019 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Vd Donk, vd Gragt, v. Veenendaal en Groenen een prima toernooi gespeeld.
De 3 die het moesten doen slecht (Martens) tot heel slecht (Miedema en vd Sanden)
Als je geen verstand van voetbal hebt, kijk dan niet. Dit is enorm pijnlijk.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Toen het 0-0 was? Of is het normaal in jouw hoofd dat het gelijkspel blijft als een andere partij veel beter is?
Mwah, zoveel meer wist Amerika er niet van te maken tot de 1-0. Van de mat gespeeld is overdreven. Gewoon de wat beter voetballende ploeg die verdiend wint met een ietwat goedkope pingel. Tsja.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Nee lichamelijk. Ze doet alles daarachter.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Mentaal? Ja, ze moest bijna huilen na die penalty. Het hoort er toch echt allemaal bij.
Eh ja, ok.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil helemaal niet. Het is dat ze die penalty kregen en Nederland daarna moest komen.
Zou goed kunnen. Net zoveel verstand van voetbal als haar vader.quote:
Goedkoop? Gewoon een (domme) overtreding. Meer dan terechte penalty.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zoveel meer wist Amerika er niet van te maken tot de 1-0. Van de mat gespeeld is overdreven. Gewoon de wat beter voetballende ploeg die verdiend wint met een ietwat goedkope pingel. Tsja.
Die gewoon een grapje maakte:quote:
twitter:mariekederksen3 twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:20:12Ach houd toch op! Nigel de Jong was niets in een WK-finale en nu dit. Ik sta achter Messi. Het is allemaal een groot complot. #WKfinale #USAvNED reageer retweet
Ze spelen een op een. Er zijn geen opties meer.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:48 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Nee lichamelijk. Ze doet alles daarachter.
ditquote:Op zondag 7 juli 2019 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zoveel meer wist Amerika er niet van te maken tot de 1-0. Van de mat gespeeld is overdreven. Gewoon de wat beter voetballende ploeg die verdiend wint met een ietwat goedkope pingel. Tsja.
Ze heeft waarschijnlijk de grootste kwaliteiten van allemaal maar het was allemaal veel te slap. Buiten haar doelpunten niets van gezien.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Miedema vond ik niet heel slecht eigenlijk
Zodra NL moet voetballen zie je het verschil wel ja. Daarvoor werd Amerika vooral gevaarlijk uit corners.quote:
Het had met rust met gemak al 3-0 kunnen staan. De tweede helft spreekt voor zich.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij dat bedoeltquote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef Tagliano het volgende:
De enige reden waarom je die penalty goedkoop kan noemen is omdat Morgan makkelijk gaat liggen, niet omdat het geen overtreding zou zijn
Ga weg man. Alle ballen in de voeten vd usa of over de zijlijn. Geen balbezit kunnen houden. Hou op hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 18:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Tot die penalty was er vrij weinig aan de hand. Dat is het meest lullige maar uiteindelijk wel een terechte winnaar dit.
Oh, dus daar hangen de verstandige mensen uit? En ik hier maar opgescjheept zitten met Zorro, Err0r, Scrummie en Onlo.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Wat een stelletje debielen lopen op het veld zeg bij Nederland. Lijkt wel users die in POL posten en zich telkens aftrekken op de Democraten (bijna iedereen in POL dus)
net 80 euro gewonnenquote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef Caland het volgende:
Nou kom op, een derde voor de VS levert me nog wat extra knaken op.
Maar zo'n spits is het toch ook? Althans wat ik ervan gelezen hebquote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk de grootste kwaliteiten van allemaal maar het was allemaal veel te slap. Buiten haar doelpunten niets van gezien.
Morgan sprong wel enigszins tegen dat been aan.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef Tagliano het volgende:
De enige reden waarom je die penalty goedkoop kan noemen is omdat Morgan makkelijk gaat liggen, niet omdat het geen overtreding zou zijn
Daar bestaat de meerderheid van die "fans" uit. Moet je verplicht met je ouders mee op zondagmiddag naar die aids kijken want het is zo lekker inclusief.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol allemaal van die mongolen wijven en flikkers die louter kijken voor de emancipatie
Ik ben een hopeloos geval, verspilde moeite.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
FOK is een goudmijn voor psychiaters. Ik zal je m'n kaartje geven.
Hier werden echt de afgelopen 120 jaar geen penalties voor gegeven.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef Tagliano het volgende:
Je had al af kunnen fluiten voor gevaarlijk spel misschien (al was het dan denk ik een indirecte vrije trap geweest)quote:Op zondag 7 juli 2019 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgan sprong wel enigszins tegen dat been aan.
Hmm, ik heb het over kansen. Amerika heeft daarvoor amper wat gecreëerd. De grote kansen kwamen toen Nederland geknakt was.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef SOG het volgende:
[..]
Ga weg man. Alle ballen in de voeten vd usa of over de zijlijn. Geen balbezit kunnen houden. Hou op hoor
Terwijl dat wel had gemoeten.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hier werden echt de afgelopen 120 jaar geen penalties voor gegeven.
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh, dus daar hangen de verstandige mensen uit? En ik hier maar opgescjheept zitten met Zorro, Err0r, Scrummie en Onlo.
Oh dat denk ik welquote:Op zondag 7 juli 2019 18:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hier werden echt de afgelopen 120 jaar geen penalties voor gegeven.
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:43 schreef Evertjan het volgende:
Ze heeft niet het verbale talent van haar vader zullen we maar zeggen...quote:Op zondag 7 juli 2019 18:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die gewoon een grapje maakte:twitter:mariekederksen3 twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:20:12Ach houd toch op! Nigel de Jong was niets in een WK-finale en nu dit. Ik sta achter Messi. Het is allemaal een groot complot. #WKfinale #USAvNED reageer retweet
Ja, door drie goed getrapte corners waar Nederland stond te slapen muv sari. Ja, de vs was beter, maar ik zie geen ploeg die met 5-0 verdiende te winnen van Nederland.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het had met rust met gemak al 3-0 kunnen staan. De tweede helft spreekt voor zich.
Verder wel een prima toernooi trouwens hoor. Ze hebben het maximale er uitgehaald.
Dat blijkt.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:51 schreef bamibij het volgende:
Naar mijn idee geen penalty waard maar strak volgens het boekje kan je 'm ongetwijfeld geven
toch heb ik mij prima vermaakt dit toernooi vooral de wedstrijden van USA Frankrijk en NLquote:Op zondag 7 juli 2019 18:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ach jammer maar helaas, had het ze gegund maar de beste heeft gewonnen. Vrouwenvoetbal heeft nog wat jaren ontwikkeling nodig voordat het een beetje op niveau zit.
De beste acties van Nederland kwamen nog van haar ook, terwijl het wel een echte spits is. Dus ook niet dom schieten terwijl je weet dat de bal geblokt gaat worden.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar zo'n spits is het toch ook? Althans wat ik ervan gelezen heb
Dit inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2019 18:51 schreef bamibij het volgende:
Naar mijn idee geen penalty waard maar strak volgens het boekje kan je 'm ongetwijfeld geven
Al gaat ze in dat laatste soms ook weer te ver doorquote:Op zondag 7 juli 2019 18:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De beste acties van Nederland kwamen nog van haar ook, terwijl het wel een echte spits is. Dus ook niet dom schieten terwijl je weet dat de bal geblokt gaat worden.
Wat wil je ermee zeggen?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zet Robben een pruik op en laat hem 2 min meespelen en je wint met 5-2
Het WK is over 3 jaar pas.quote:
In de 1e helft één moment.... Beresteyn op weg naar, op weg naar...quote:Op zondag 7 juli 2019 18:51 schreef Perrin het volgende:
Geen fatsoenlijke aanval van Oranje gezien helaas.
Met een tintje roze.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:53 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig een wit elftal dat wereldkampioen is
aldus Zipportal
Heb alleen Nederland gekeken, niet omdat het voetbal goed was maar gewoon uit nationale trotsquote:Op zondag 7 juli 2019 18:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch heb ik mij prima vermaakt dit toernooi vooral de wedstrijden van USA Frankrijk en NL
Geluk van de kampioen.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Amerika heeft ook geluk gehad dit toernooi. Tegen Spanje was zo vies.
Nu niks gaan zoeken uit frustratie.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:53 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat wil je ermee zeggen?
Ondanks dat Williams kansloos van Federer zou verliezen, is Williams nog steeds een goede tennisser, right?
Wat dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Schuld van Lubachquote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja zekerquote:Op zondag 7 juli 2019 18:54 schreef Chia het volgende:
Goed gedaan Leeuwinnen. Hebben dit toernooi er het maximale uitgehaald.
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
Jammer dat de USA zo vaak met VAR momentjes geholpen moest worden
Vraag me alleen af wat je ermee bedoelt.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nu niks gaan zoeken uit frustratie.
Kijk maar terugquote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
Jammer dat de USA zo vaak met VAR momentjes geholpen moest worden
Zweden 2.0quote:Op zondag 7 juli 2019 18:55 schreef franklop het volgende:
WK finale bij de mannen en vrouwen verloren
Die kwam een teentje tekort.quote:
Die gaf een cursus hoe om te gaan met faalangst.quote:
4 keer verloren.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:55 schreef franklop het volgende:
WK finale bij de mannen en vrouwen verloren
wel 2 gewonnen EK finalesquote:Op zondag 7 juli 2019 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
4 wk finales gezien live
en alle 4 verloren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KlaasGOAT.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
4 wk finales gezien live
en alle 4 verloren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VVD gaat het wordenquote:Op zondag 7 juli 2019 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die wordt dit jaar geen voetbalster van het jaar denk ik.
@PowerLoungentwitter:MichaelRapaport twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:56:02Rapinoe #Rapinoe @mPinoe Salute this American Hero NOW @realDonaldTrump Now! reageer retweet
^^^^^^^^quote:Op zondag 7 juli 2019 18:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Van der Gragt is mijn favo dit toernooiWat een bazin.
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:57 schreef Zipportal het volgende:
@:powerloungentwitter:MichaelRapaport twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:56:02Rapinoe #Rapinoe @:mPinoe Salute this American Hero NOW @:realDonaldTrump Now! reageer retweet
Dat vond ik deze wedstrijd dus niet. Het is typisch voor spelers om dan toch maar te schieten, en dan wordt die geblokt en dan is het van o wat jammer, bijna, wat een kans. Een echte afmaker doet dat dus niet.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al gaat ze in dat laatste soms ook weer te ver door
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
Doodzonde dat die bal op de stip gaat. Amerikaanse speelster zocht gewillig het opgeheven been op en liet zich vallen. Ze viel niet omdat ze door het been werd geraakt of omdat ze onderuit werd gehaald. Dubieuze penalty is het kantelpunt in de wedstrijd; binnen een paar minuten stond het 2-0 en was de wedstrijd gespeeld.
Niettemin respect voor de vechtlust van de Oranje-dames.
Haha, die lelijke pot mag de voeten van Donald niet eens kussen. Stuk stront.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:57 schreef Zipportal het volgende:
@:powerloungentwitter:MichaelRapaport twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:56:02Rapinoe #Rapinoe @:mPinoe Salute this American Hero NOW @:realDonaldTrump Now! reageer retweet
Eens, beste speelster bij NL dit toernooi, die lijkt soms 2 meter.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Van der Gragt is mijn favo dit toernooiWat een bazin.
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
In deze opstelling was er geen magie. En magie is het halve werk.
Ja, zo weinig talent, zo weinig klasse, zo kansloos vanaf de eerste minuut, dat is wel een applausje waard.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
Niettemin respect voor de vechtlust van de Oranje-dames.
twitter:HillaryClinton twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:55:34World champs—again!! To the amazing women of the #USWNT: Thank you for playing like girls. 🇺🇸 https://t.co/GWlLR0nwcX reageer retweet
Kritisch mag wel maar vergelijken met mannen is zinloos. Doen we bij vrouwenhockey, vrouwenvolleybal en vrouwenhandbal ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:57 schreef bombmannl het volgende:
Deze analitisie prijzen spelers de hemel in die gewoon heel matig voetballen, maar je mag niet kritisch zijn omdat het vrouwen zijn.
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Hillary is er in elk geval als de kippen bij:twitter:HillaryClinton twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:55:34World champs—again!! To the amazing women of the #USWNT: Thank you for playing like girls. 🇺🇸 https://t.co/GWlLR0nwcX reageer retweet
Yup. Zo simpel, maar hele volksstammen snappen dit nietquote:Op zondag 7 juli 2019 19:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kritisch mag wel maar vergelijken met mannen is zinloos. Doen we bij vrouwenhockey, vrouwenvolleybal en vrouwenhandbal ook niet.
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
![]()
![]()
Strijdend ten onder en van 13 mensen verloren. Belachelijke pingel. Maja, die kreeg NL tegen Japan ook. Toch trots.
zou ze weten of er lucht of zand in een bal zit?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Hillary is er in elk geval als de kippen bij:twitter:HillaryClinton twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:55:34World champs—again!! To the amazing women of the #USWNT: Thank you for playing like girls. 🇺🇸 https://t.co/GWlLR0nwcX reageer retweet
Wat is het rekeningnummer?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil jij er ook bijhoren? Je moet eerst contributie betalen.
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Yup. Zo simpel, maar hele volksstammen snappen dit niet
Ik zeg een standbeeld..quote:Op zondag 7 juli 2019 19:02 schreef Revanches het volgende:
Van Veenendaal is mijn favoriet. Topkeepster.
Zoals je kunt lezen, prijs ik ze voor hun vechtlust. Niet voor het goede spel. En kansloos waren ze ook niet. Ze hielden de torenhoge favoriet 60 minuten op 0-0.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, zo weinig talent, zo weinig klasse, zo kansloos vanaf de eerste minuut, dat is wel een applausje waard.
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben hetzelfde gepresteerd als de Nederlandse mannen.
Zo doorzichtigquote:Op zondag 7 juli 2019 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Lelijk. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:02 schreef Revanches het volgende:
Van Veenendaal is mijn favoriet. Topkeepster.
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
Hahaha. Zijn voetballers in NL zwakzinnig of zo. Altijd extreem arrogant en last minute falen.![]()
![]()
Jouw act ontbrak nog. Fijn dat je er bentquote:Op zondag 7 juli 2019 19:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
Hahaha. Zijn voetballers in NL zwakzinnig of zo. Altijd extreem arrogant en last minute falen.![]()
![]()
Wollah kut racistquote:Op zondag 7 juli 2019 19:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
![]()
Beetje zoals jij met je burnout dus.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
![]()
quote:
Is daar een topic van?quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
die scheids moeten ze op haar bek slaan
was geen pingel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |