Het is pas de laatste jaren dat het op de kaart staat. In de USA staat het al heel lang op de kaart. Ik denk dat Europa de VS heel snel zal inhalen.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Europese landen zijn hard bezig de inhaalslag te maken. Wat dat betreft ga ik ervanuit dat het EK over 2 jaar kwalitatief van beter niveau gaat zijn dan dit WK.
Bijten in de hand die je voedt wordt niet zo gewaardeerd. Ik snap het wel, was het maar gewoon een groepje sportende vrouwen.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:24 schreef Bosbeetle het volgende:
toch wel lachwekkend hoeveel agressie/aversie een groepje sportende vrouwen teweeg kan brengen.
NO penal !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:34 schreef Loekie1 het volgende:
Dus de scheids kan zelf bepalen wat het moet worden, de VAR geeft alleen een advies?
Het zal mij niet verbazen als later blijkt dat deze scheids was omgekocht.
The gift that keeps givingquote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:34 schreef Loekie1 het volgende:
Dus de scheids kan zelf bepalen wat het moet worden, de VAR geeft alleen een advies?
Het zal mij niet verbazen als later blijkt dat deze scheids was omgekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |