Niki Lauda gespot.quote:
Dit dus! Maar stadion zit vol kinderen en vrouwen natuurlijk. Alsof je bij een k3 optreden zit.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:23 schreef Twiitch het volgende:
Godsamme wat hoor je vaak zo'n snerpend gekrijs.
Ze hebben gewoon de 11 slankste Amerikaanse vrouwen opgesteld.quote:
quote:
Nou meid het is watquote:Op zondag 7 juli 2019 17:24 schreef -Chakotay- het volgende:
Heel irritant, buren kijken ook maar ontvangen het signaal eerder
Nee hoor, ze zijn ingehuurdquote:Op zondag 7 juli 2019 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon de 11 slankste Amerikaanse vrouwen opgesteld.
Ga saampjes kijkenquote:Op zondag 7 juli 2019 17:24 schreef -Chakotay- het volgende:
Heel irritant, buren kijken ook maar ontvangen het signaal eerder
Niet helemaal waar, maar Ann Coulter wilde niet.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon de 11 slankste Amerikaanse vrouwen opgesteld.
Miedemagodinquote:Op zondag 7 juli 2019 17:25 schreef Caland het volgende:
Wow, zag ik nou gewoon een redelijke steekbal op snelheid
of Tomi Lahrenquote:Op zondag 7 juli 2019 17:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, maar Ann Coulter wilde niet.
Van der Sar was en is ook geen lekkertjequote:Op zondag 7 juli 2019 17:27 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik vind Veenendaal wel een kanjer
Ook al is ze niet moeders mooiste
Een echte volbloed.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:27 schreef -Chakotay- het volgende:
Ze zijn voor team usa?quote:Op zondag 7 juli 2019 17:26 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ja ze gaan eerder juichen dan ik als er gescoord is. Dikke spoiler juich
als ze enig kind is , is ze dat wel!quote:Op zondag 7 juli 2019 17:27 schreef -Chakotay- het volgende:
Iedere 5e klasse spits met 40 kilo overgewicht had er al 4 inliggen.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat USA stelt ook niets voor, wat een hype.
Morgan is lekker.quote:
Ik kan me de laatste überhaupt niet eens meer heel goed herinnerenquote:Op zondag 7 juli 2019 17:29 schreef T3hTommay het volgende:
Ik kan me de laatste leuke mannen WK-finale ook niet herinneren, he.
Vorig jaar was best leuk.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:29 schreef T3hTommay het volgende:
Ik kan me de laatste leuke mannen WK-finale ook niet herinneren, he.
Vrouwenpubliek...quote:Op zondag 7 juli 2019 17:30 schreef Caland het volgende:
Waarom gilt het publiek bij een geslaagde actie?
Amerikaanse mentaliteit genotquote:Op zondag 7 juli 2019 17:30 schreef Caland het volgende:
En dan tien meter naast punteren net als Shanice.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:30 schreef Groby het volgende:
Beerensteyn gaat nog wel een echt ‘op weg naar’ moment krijgen
Ook van vrouwenvoetbal hebben Amerikanen geen verstand.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:30 schreef Caland het volgende:
Angst voor het onbekende.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:30 schreef Caland het volgende:
Lol.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:31 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen. Maar misschien ziet ze er beter uit morgan.
Het zijn vrouwen, wat verwacht je?quote:
Overmorgan gesprokenquote:Op zondag 7 juli 2019 17:31 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hmm. Mwah.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:31 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Voor de opbouw ook niet, dus ze kan er net zo goed niet staanquote:Op zondag 7 juli 2019 17:32 schreef Tagliano het volgende:
Bloodworth nu al wel twee keer in een paar minuten helemaal geparkeerd
Maar daarvoor staat ze er dan ook niet neem ik aan
Opgeruimd en schoon spel, zodat Amerika wordt afgedroogd.quote:
Mwoh brengt wel wat duelkracht mee, neem aan dat ze er daarvoor staatquote:Op zondag 7 juli 2019 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor de opbouw ook niet, dus ze kan er net zo goed niet staan.
Alweer?quote:Op zondag 7 juli 2019 17:33 schreef RipCity het volgende:
Die scheids gaat ons naaien op een gegeven moment..
WIj gaan ook bijna failliet met ons land?quote:Op zondag 7 juli 2019 17:33 schreef alopio het volgende:
Nederland gaat het Griekenland van 2004 worden
quote:Op zondag 7 juli 2019 17:34 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
WIj gaan ook bijna failliet met ons land?
Het Nederland van 1988, was ook eenmalig.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:33 schreef alopio het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2019 17:33 schreef alopio het volgende:
Ja..doordat iedereen dronken is van deze titelquote:Op zondag 7 juli 2019 17:34 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
WIj gaan ook bijna failliet met ons land?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis mee.
quote:Op zondag 7 juli 2019 17:34 schreef T3hTommay het volgende:
Voetballen kan ze niet, maar wel een mooie meid die AlexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis mee.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2019 17:35:25 ]
Denemarken 1992 mag ook trouwensquote:Op zondag 7 juli 2019 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Het Nederland van 1988, was ook eenmalig.
Zou een goed voorbeeld voor het vrouwenvoetbal zijn. Een hecht team waarin iedereen weet wat die kan en niet kan en wat die moet doen en laten.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:33 schreef alopio het volgende:
Helaas weer hetzelfde verhaal, passing is bagger. Maar het hoeft maar een keer goed te gaan in principe...quote:Op zondag 7 juli 2019 17:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind het wel goed gaan. Verdedigend en tactisch tenminste. Nu opbouwend nog.
Nederland is opbouwend matig tegen de VS. Thailand was tegen de vs ombouwend sterk.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind het wel goed gaan. Verdedigend en tactisch tenminste. Nu opbouwend nog.
Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis mee.![]()
Lol Thailand opbouwen sterk?quote:Op zondag 7 juli 2019 17:35 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nederland is opbouwend matig tegen de VS. Thailand was tegen de vs ombouwend sterk.
Want dat doen die Hollandse huppelkutfans niet?quote:Op zondag 7 juli 2019 17:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je merkt aan het gegil op de tribunes wel dat er Amerikanen zijn. Allemachtig. Net over the top.
Dit hoorde je bij het ek in Nederland ook. Dat stadion is gevuld met kinderen dus dan krijg je hysterisch geschreeuw.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je merkt aan het gegil op de tribunes wel dat er Amerikanen zijn. Allemachtig. Net over the top.
Ja, vind ik ook!quote:Op zondag 7 juli 2019 17:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang je de 0 houdt komen er vanzelf penalty'squote:Op zondag 7 juli 2019 17:38 schreef RipCity het volgende:
0 shots...
Zonder te schieten kan je ook niet scoren...
Voetballende kadden ?quote:Op zondag 7 juli 2019 17:39 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Voetballende vrouwen, het moet niet gekker worden
Neequote:Op zondag 7 juli 2019 17:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Want dat doen die Hollandse huppelkutfans niet?
Muah in wedstrijden met veel VS publiek is het wel degelijk sterkerquote:Op zondag 7 juli 2019 17:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dit hoorde je bij het ek in Nederland ook. Dat stadion is gevuld met kinderen dus dan krijg je hysterisch geschreeuw.
Moet je in Azie eens naar een duel gaan van een Europese topclub tijdens de zomer. Als de bal net over de middenlijn gaat gaat iedereen opeens hysterisch schreeuwen. Niet om aan te horen.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dit hoorde je bij het ek in Nederland ook. Dat stadion is gevuld met kinderen dus dan krijg je hysterisch geschreeuw.
Dit is voetballenquote:Op zondag 7 juli 2019 17:39 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Voetballende vrouwen, het moet niet gekker worden
USA kan er helemaal niks vanquote:
Dat Nederland veel geluk heeft gehad.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:39 schreef phoenyx het volgende:
'Maar zonder geluk win je geen toernooi'
Wat is dat nou weer voor een uitspraak
Hoeft ook niet snel. 1-0 in de 90e minuut is prima.quote:
Haha jaaaa heerlijk onverdiend zou dat zijnquote:Op zondag 7 juli 2019 17:38 schreef Zorro het volgende:
Doet Nederland goed. Zo doet het extra pijn als Nederland straks wel scoort.
quote:Op zondag 7 juli 2019 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland is niet zo best in overtredingen uitlokken
Over de grond hequote:Op zondag 7 juli 2019 17:41 schreef franklop het volgende:
Nu gaat Spitze haar specialiteit doen. Een vrije trap langs de muur in de handen van de keeper
quote:Op zondag 7 juli 2019 17:41 schreef franklop het volgende:
Nu gaat Spitze haar specialiteit doen. Een vrije trap langs de muur in de handen van de keeper
Geil!!!!quote:Op zondag 7 juli 2019 17:41 schreef Twiitch het volgende:
Huuuuj, wie is die blonde achterin bij de VS.
Toivonen.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:41 schreef Twiitch het volgende:
Huuuuj, wie is die blonde achterin bij de VS.
Zou wel die oranje gloed verklarenquote:Op zondag 7 juli 2019 17:42 schreef -Chakotay- het volgende:
Volgens mij zit Trump ook in het stadion. Ik hoor telkens boeeeee
nostradamusquote:Op zondag 7 juli 2019 17:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
nu gaat Spitse de bal "hard" naast schieten
Ravogel?quote:
Ditquote:Op zondag 7 juli 2019 17:43 schreef BorisDeLul het volgende:
Okay, deze vrije trap geeft maar even aan waar het niveau verschil is...
Die moet echt gewisseld worden, man man manquote:
Die is d'r bloed niet waard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |