En dan hardop commentaar geven. Uploaden op Dumpert en klaar.quote:
Wat een stel racisten.quote:
Juist.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan hardop commentaar geven. Uploaden op Dumpert en klaar.
Neuh, er gebeurt verder niet zo veel, toen de politie kwam gingen het reppertje en zijn aanhang weg en langzaam is iedereen weg aan het gaan.quote:
Aaah jammer.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, er gebeurt verder niet zo veel, toen de politie kwam gingen het reppertje en zijn aanhang weg en langzaam is iedereen weg aan het gaan.
Beetje jammer weer dit.
Ja, had op zijn minst een paar charges van de ME verwachtquote:
Charges zijn alleen leuk als ze paarden inzettenquote:Op zondag 7 juli 2019 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, had op zijn minst een paar charges van de ME verwacht.
Oh well, dan zo maar weer eens 2de worden op een WK.
Ik heb een hekel aan racisme.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een stel racisten.
Alleen maar omdat het Marokkanen zijn zeker?
Degene die dat heeft gegeven heeft dat zo ingesteld want die kent jou.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik "verzilver" een cadeaukaart die ik gekregen heb en moet dan "tot 5 dagen wachten" totdat ik de code krijg om de cadeaukaart daadwerkelijk te gebruiken
Dan hadden ze geweten dat ik nu die schoenen wilde kopen; en niet ergens tussen nu en 5 werkdagen.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Degene die dat heeft gegeven heeft dat zo ingesteld want die kent jou.
Ja, waar we nu zitten is wel echt nogal back to basic. Maar goed. Mooie omgeving en kittens in de tuin. Prima.quote:
Geld betalen voor minder luxequote:Op zondag 7 juli 2019 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, waar we nu zitten is wel echt nogal back to basic. Maar goed. Mooie omgeving en kittens in de tuin. Prima.
Ben ik ook niet. Vriendje wil graag kijken, ik ga ondertussen boven stofzuigen of FOK!en of zo.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag jou niet echt als een voetballiefhebster.
Hue hue vrouwen kunnen niet voetballen hue hue.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel voetballiefhebber.
Maar ik kijk toch.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar het is dan ook niet veel geld.![]()
Nu toch uitbrakken van de Griekse bruiloft gister.
Proficiat!quote:Op zondag 7 juli 2019 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar het is dan ook niet veel geld.![]()
Nu toch uitbrakken van de Griekse bruiloft gister.
Beetje als hockey en tennis; enkel kijken voor de vrouwen, niet voor de sport.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel voetballiefhebber.
Maar ik kijk toch.
Ze hebben wel de finale gehaald.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje als hockey en tennis; enkel kijken voor de vrouwen, niet voor de sport.
Neuh, ik kijk alleen voetbalquote:Op zondag 7 juli 2019 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een respectabele prestatie.quote:
Laten we eerlijk zijn; je imago helpt hier vast niet bij mee.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik kijk alleen voetbal.
Maar ondanks dat het best leuk is qua spanning etc is het qua voetbal gewoon niet om aan te zien, maar dat mag je niet zeggen, want sexistisch.
Tuurlijk, dat doet er helemaal niets aan af.quote:
Gelukkig is mijn imago hier al decennia aan gortquote:Op zondag 7 juli 2019 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn; je imago helpt hier vast niet bij mee.
Bij andere sporten - zoals hockey - vergelijken we volgens mij veel minder het niveau van mannen ten opzichte van vrouwen.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik kijk alleen voetbal.
Maar ondanks dat het best leuk is qua spanning etc is het qua voetbal gewoon niet om aan te zien, maar dat mag je niet zeggen, want sexistisch.
Neenee dat is gewoon afgunst omdat de mannen het slechter dedenquote:Op zondag 7 juli 2019 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat doet er helemaal niets aan af.
Maar het is zo frappant dat vrouwen die nog nooit voetbal gekeken hebben opeens boos worden als je zegt dat het voetbaltechnisch gezien niet zo best is.
Curlingquote:Op zondag 7 juli 2019 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook bijna geen andere sporten, alleen nog F1. Dus ik heb verder geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik heb bij het mannenvoetbal echt nog nooit meer dan 1 hooguit 2 keer per wedstrijd iemand echt totaal de bal missen, dat is hier elke wedstrijd wel een paar voor gekomen. BIj de mannen komt er een blooperfilmpje van, hier is het een highlightquote:Op zondag 7 juli 2019 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij andere sporten - zoals hockey - vergelijken we volgens mij veel minder het niveau van mannen ten opzichte van vrouwen.
Het blijft me ook wel verbazen dat er een gebrek aan voetbalinzicht is in het vrouwen voetbal, dat is niet iets waar het verschil in fysiek echt een rol in speelt. Helpt voor de mannen natuurlijk wel dat ze van jongs af aan al als prof hebben kunnen werken daarin.
Het heeft natuurlijk ook wel iets typisch dat er gesproken wordt over 'voetbal' en 'vrouwenvoetbal'. Alsof het een paralympische variant is, maar dan voor vrouwen.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat doet er helemaal niets aan af.
Maar het is zo frappant dat vrouwen die nog nooit voetbal gekeken hebben opeens boos worden als je zegt dat het voetbaltechnisch gezien niet zo best is.
Vrouwen hebben daar door hun verantwoordelijkheid in het huishouden een duidelijke voorsprong met dat bezemenquote:
Zeker veel naar Real Madrid en Portugal gekeken?quote:Op zondag 7 juli 2019 17:11 schreef Samzz het volgende:
Van de wedstrijden die ik heb gezien (dat zijn er niet veel), vond ik het opvallend hoe vaak de mannen dramatisch op de grond vielen in een wedstrijd.
Geen idee welke teams het waren. Dus het zou best kunnen.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker veel naar Real Madrid en Portugal gekeken?
het is gewoon puur discriminatie van die vrouwen, het was voorheen "voetbal" niet "mannenvoetbal" en nu mogen mannen dus niet meedoen?quote:Op zondag 7 juli 2019 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook wel iets typisch dat er gesproken wordt over 'voetbal' en 'vrouwenvoetbal'. Alsof het een paralympische variant is, maar dan voor vrouwen.
Tuurlijk, ik ook anders keek ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:15 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t tof dat ze de finale mogen voetballen. Het stadion is ook aardig oranje, leuk.
Tuurlijk niet, die spelen ook allemaal betaald voetbal.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:18 schreef Samzz het volgende:
Voor de vrouwen is t ook geen betaalde baan, toch? Ze hebben allemaal werk of studie naast t voetballen als ik t niet verkeerd begrepen heb.
Echt? Dan hadden de mensen die het erover hadden het misquote:Op zondag 7 juli 2019 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die spelen ook allemaal betaald voetbal.
Martens verdient 200.000 euro per jaar, van der Sanden 162.000.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Dan hadden de mensen die het erover hadden het mis.
Dat is echt een schijntje vergeleken met de mannenquote:Op zondag 7 juli 2019 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Martens verdient 200.000 euro per jaar, van der Sanden 162.000.
Ja, maar er kijken ook maar een "schijntje" mensen naar vergeleken met de mannen. Dit WK is redelijk bekeken, maar het normale competitievoetbal wordt nauwelijks bekeken. Dus geen sponsoren, dus geen bakken met geld.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt een schijntje vergeleken met de mannen.
Maar wel lekker verdienen.
Dat verklaart wel ja.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar er kijken ook maar een "schijntje" mensen naar vergeleken met de mannen. Dit WK is redelijk bekeken, maar het normale competitievoetbal wordt nauwelijks bekeken. Dus geen sponsoren, dus geen bakken met geld.
Het is ook werkelijk nog niet om aan te gluren. Laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar er kijken ook maar een "schijntje" mensen naar vergeleken met de mannen. Dit WK is redelijk bekeken, maar het normale competitievoetbal wordt nauwelijks bekeken. Dus geen sponsoren, dus geen bakken met geld.
Is ook allemaal nog in ontwikkeling hoor, de NOS gaat nu ook het "normale" vrouwenvoetbal live uitzenden. Dus het is aan het publiek of het een succes kan worden of niet.quote:
Ik zie het dan ook echt als een wedstrijd en ga niet letten op techniekquote:Op zondag 7 juli 2019 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook werkelijk nog niet om aan te gluren. Laten we eerlijk zijn.
Scheelt dat je niet hoeft te kijken.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:27 schreef gcjoel het volgende:
Mensen kijken er nu alleen maar naar omdat Nederland het goed doet. Anders was het nog steeds geen ding hier.
Denk ik ook niet idd.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:27 schreef gcjoel het volgende:
Mensen kijken er nu alleen maar naar omdat Nederland het goed doet. Anders was het nog steeds geen ding hier.
Kan jij goed voetballen dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach ja, de beste stuurlui staan aan walquote:
Als er hele topics volgeluld worden over hoe kut de mannen waren een paar jaar geleden was dat toch ook gewoon een feit? Ze bakten er niets van en kregen bakken kritiek.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, de beste stuurlui staan aan wal.
Ik zeg nergens dat t niet mag toch.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er hele topics volgeluld worden over hoe kut de mannen waren een paar jaar geleden was dat toch ook gewoon een feit? Ze bakten er niets van en kregen bakken kritiek.
Waarom zou dat nu niet mogen?
Ik lig na 10 tellen al aan de beademing denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij Beerensteyn bij kunt houden in een sprint.
Dan mag je toch wel kritiek hebben? Ik kan niet zingen maar dat wil niet zeggen dat ik alles om aan te horen vind.quote:
Niet met zo veel woorden neequote:
Ja, ik ook, want voor 90 minuten op dit tempo ballen moet je wel topfit zijn.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig na 10 tellen al aan de beademing denk ik.
Je mag altijd kritiek hebben, maar dat zure seksistische riedeltje kennen we nu wel.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mag je toch wel kritiek hebben? Ik kan niet zingen maar dat wil niet zeggen dat ik alles om aan te horen vind.
In geen enkel woord. En ik zeg nergens dat mannen seksisten zijn omdat ze de vrouwen niet goed vinden kunnen voetballenquote:Op zondag 7 juli 2019 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet met zo veel woorden nee.
Maar vrouwen lijken te denken dat mannen alleen maar positief en aanbiddend praten over mannenvoetbal. Er wordt denk ik meer gezeken op voetballers dan dat ze bejubeld worden hoor.
Als een mannenwedstrijd slecht is dan is er geen man die zegt dat het goed was, maar als een man zegt dat een vrouwenwedstrijd slecht is dan is het een seksist.
quote:Op zondag 7 juli 2019 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
In geen enkel woord. En ik zeg nergens dat mannen seksisten zijn omdat ze de vrouwen niet goed vinden kunnen voetballen.
Maar dan nog, het is toch ook gewoon een gevalletje beste stuurlui staan aan wal? Of t nu om mannen of vrouwenvoetbal gaat. Betekent niet dat je geen mening mag hebben of zo.
Dit bedoel ik dusquote:Op zondag 7 juli 2019 17:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je mag altijd kritiek hebben, maar dat zure seksistische riedeltje kennen we nu wel.
Een enkele mannenwedstrijd bekritiseren is iets anders dan een heel sekse bekritiseren.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet met zo veel woorden nee.
Maar vrouwen lijken te denken dat mannen alleen maar positief en aanbiddend praten over mannenvoetbal. Er wordt denk ik meer gezeken op voetballers dan dat ze bejubeld worden hoor.
Als een mannenwedstrijd slecht is dan is er geen man die zegt dat het goed was, maar als een man zegt dat een vrouwenwedstrijd slecht is dan is het een seksist.
Laat ik het dan anders stellen: dit niveau kon ik 10 jaar geleden wel aan, toen speelde ik ook nog op een vrij aardig niveau.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij Beerensteyn bij kunt houden in een sprint.
Ook.quote:
Bedankt, de billy is in de aanbieding bij de Ikea.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een enkele mannenwedstrijd bekritiseren is iets anders dan een heel sekse bekritiseren.
Het staat in je eigen post, harrie.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bedankt, de billy is in de aanbieding bij de Ikea.
Ja, dat had ook er ook totaal niets mee te maken.
Ik denk maar zo dat ie niet doelt op kritiek als 'm'n neefje van 5 passt m nog beter'. Maar opmerkingen als 'gewoon achter t aanrecht blijven' e.d..quote:
Ze hebben ooit een wedstrijd verloren van 15-jarige jongens.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen: dit niveau kon ik 10 jaar geleden wel aan, toen speelde ik ook nog op een vrij aardig niveau.
Het vrouwenteam van de VS heeft ooit een (oefen)wedstrijd verloren van een team van 15-jarigen jongens, die wedstrijd was echter een voorbereidingswedstrijd voor dat team dus wellicht niet helemaal representatief.
[..]
Ook.
Gek genoeg zijn er mensen die dat leuk vinden.quote:
Ach, kijken ook mensen naar Ex on the Beach.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn er mensen die dat leuk vinden.
Hoger niveau iig.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Liever Bassie en Adriaan inderdaad.
Denk dat ik het wel weet ja...quote:Op zondag 7 juli 2019 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een rijke zakenman, miljardair, met zijn eigen eiland.
Op dat eiland werken kennelijk nogal veel minderjarige meisjes die daar stelselmatig seks voor geld hebben met andere rijke mensen. Dit wordt opgenomen door Epstein zodat hij macht heeft over deze mensen.
Hij heeft ook zijn eigen zwarte boekje waarin staat wie er wanneer op zijn eiland is en wie er gebruik maakt van zijn privejet, bijgenaamd de Lolita Expres.
Bekende aanwezigen op zijn eiland (geduid door zowel zijn administratie als slachtoffers) zijn bijvoorbeeld Prince Andrew en Bill Clinton. Ondanks 26 ritjes op de Lolita expres staat Clinton niet genoemd in het stuk van de NOS. Zal wel toeval zijn.
Je mag 1 keer raden wie niet op het eiland is geweest maar wel genoemd wordt door de NOS.
Omdat het vrouwen zijn. De dames kunnen niet zoveel hebben helaas.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er hele topics volgeluld worden over hoe kut de mannen waren een paar jaar geleden was dat toch ook gewoon een feit? Ze bakten er niets van en kregen bakken kritiek.
Waarom zou dat nu niet mogen?
Dat klopt. En naar Temptation Island VIP editionquote:Op zondag 7 juli 2019 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, kijken ook mensen naar Ex on the Beach.
[..]
Hoger niveau iig.
Dat sowiesoquote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:15 schreef Samzz het volgende:
Ik herinner me nog een wedstrijd waar Jaap Stam gehecht werd en daarna weer verder speelde alsof er niks gebeurd was.
Dat is nog eens een echte vent.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:15 schreef Samzz het volgende:
Ik herinner me nog een wedstrijd waar Jaap Stam gehecht werd en daarna weer verder speelde alsof er niks gebeurd was.
Ik heb wel eens geFOK't na een poliklinische behandeling waarbij ik meerdere hechtingen in mijn hoofd kreeg.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:15 schreef Samzz het volgende:
Dat is misschien een beetje triest.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geFOK't na een poliklinische behandeling waarbij ik meerdere hechtingen in mijn hoofd kreeg.
quote:
Het staat er echt mensenquote:Nou blijf erbij hoor. Zoveel ongelijkheid tussen mannen- en vrouwenvoetbal. Bij de mannen is er niets aan de hand in een WK-finale. Bij de dames meteen een penalty en ze raakte niet eens echt lekker op de borstkas.
Je hoofd tegen de rand van het bed gestoten?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geFOK't na een poliklinische behandeling waarbij ik meerdere hechtingen in mijn hoofd kreeg.
Gaat dit over de actie voor die penalty? Vond die penalty ook wel wat overdrevenquote:
Ja. Maar echt, wat dit met ongelijkheid te maken kan hebben snapt echt niemand behalve deze troelaquote:Op zondag 7 juli 2019 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat dit over de actie voor die penalty? Vond die penalty ook wel wat overdreven. Maar ik neem aan dat regels regels zijn in deze?
Dit zou bij de mannen neem ik aan ook een penalty opleveren? Gaat toch puur om de regels volgenquote:Op zondag 7 juli 2019 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. Maar echt, wat dit met ongelijkheid te maken kan hebben snapt echt niemand behalve deze troela.
Daarom, het heeft er echt helemaal niets mee te makenquote:Op zondag 7 juli 2019 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit zou bij de mannen neem ik aan ook een penalty opleveren? Gaat toch puur om de regels volgen.
Ja, rare opmerking.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, het heeft er echt helemaal niets mee te maken.
Ligt er sneeuw in de Alpen. Kan Kruiswijk daar weer tegenaan rijdenquote:Op zondag 7 juli 2019 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Verder tot de orde van de dag.
Jumbo-Visma
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:16 schreef HeatWave het volgende:
Wat de neuk is een Jumbo Visma? En zijn er al vaccins tegen?.
Kun je niet lekker op pad? Beetje lekker kletsen buiten de deur of zo?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Jesus net mijn collega's dag gezegt en over 12 uur weer tegen die koppen aankijken
Nu al te doen met je collega'squote:Op zondag 7 juli 2019 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Jesus net mijn collega's dag gezegt en over 12 uur weer tegen die koppen aankijken
Jawel, maar eerst even koffie drinken.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je niet lekker op pad? Beetje lekker kletsen buiten de deur of zo?
Je doet het dus zelf. Koffie drinken kan ook thuis. Niet gaan janken dan.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, maar eerst even koffie drinken.
zaterdag was gewoon een etappequote:Op zondag 7 juli 2019 19:25 schreef Californium het volgende:
Helemaal tour gemist dit weekend.
Morgen maar weet even aanzettenproloog en ploegentijdrit is toch nooit zo mijn ding
Echtquote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 19:16 schreef HeatWave het volgende:
Wat de neuk is een Jumbo Visma? En zijn er al vaccins tegen?.
Ja mevrouwquote:Op zondag 7 juli 2019 19:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Je doet het dus zelf. Koffie drinken kan ook thuis. Niet gaan janken dan.
Zit er nog voortgang op je promotie shizzle, na dat gedoe van afgelopen week?quote:Op zondag 7 juli 2019 19:27 schreef Californium het volgende:
Nou zoveel heb ik ervan meegekregen dit jaar. Morgen maar even bijlezen. Vanavond nog even aan het werk thuis
Woensdag na "ik snap niet dat je haast hebt" discussie #2 mijn wil doorgedrukt.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit er nog voortgang op je promotie shizzle, na dat gedoe van afgelopen week?
Klinkt goed, maar wat een verspilde energie.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:21 schreef Californium het volgende:
Woensdag na "ik snap niet dat je haast hebt" discussie #2 mijn wil doorgedrukt.
En donderdag hadden we belafspraak met co-promotor. Baas poeslief "als we dit nog doen dan kan cali thesis submitten zsm blabla"
Ik dacht echt![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het is nu nog 1 stuk waar ik nu de eerste ronde aanpassingen doe. Dan moet dat naar de baas en dan nog naar de andere baas en dan is zo goed als klaar
quote:
Ja! Ergste ook: Vrijdag hadden we een dag met de hele hematologie (dus artsen, verpleegkundigen enz enz.) en hoorde ik van zijn secretaresse dat ie vrij weinig te doen heeft (terwijl hij tegen mij aan het klagen was dat hij zo druk was enzenz). Dacht al dat hij bewust aan het vertragen was maar goedquote:Op zondag 7 juli 2019 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar wat een verspilde energie.
Einde van een tijdperk.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:25 schreef Californium het volgende:
Ja! Ergste ook: Vrijdag hadden we een dag met de hele hematologie (dus artsen, verpleegkundigen enz enz.) en hoorde ik van zijn secretaresse dat ie vrij weinig te doen heeft (terwijl hij tegen mij aan het klagen was dat hij zo druk was enzenz). Dacht al dat hij bewust aan het vertragen was maar goed
Dus hoop dat hij deze week wat meer peper in de reet gooitTis echt nog 1 ding naar mijn andere promotor en klaar
.
Wat een gevecht manquote:
Hierna 40 jaar werken nog, dan ben je van dat gedoe ook af.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:29 schreef Californium het volgende:
Wat een gevecht man
Andere promovendus heeft afgelopen week gesubmit; zij liep 4 weken achter dus dan kan het ineens wel
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hierna 40 jaar werken nog, dan ben je van dat gedoe ook af.
Als ik de loterij win mag je ontslag nemen en op mijn portemonnee leven.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de loterij win mag je ontslag nemen en op mijn portemonnee leven.
Beetje matig bod moet ik zeggenquote:Op zondag 7 juli 2019 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is jouw bod?quote:
Niet hoeven te wachten tot ik een loterij win natuurlijkquote:
Ze mag nu al op jouw portemonnee leven? Lees je dat, Caliquote:Op zondag 7 juli 2019 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet hoeven te wachten tot ik een loterij win natuurlijk.
Oh, she knows, she knowsquote:Op zondag 7 juli 2019 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze mag nu al op jouw portemonnee leven? Lees je dat, Cali?
Als ze erop ingaat is ze blind.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh burn.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij lijkt mij behoefte te hebben aan een bepaalde diepte.
Neuh, dat is toch gewoon een algemeen bekend feit?quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Is dat een burn?quote:Op zondag 7 juli 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij lijkt mij behoefte te hebben aan een bepaalde diepte.
Waar is missquote:Op zondag 7 juli 2019 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik volg t niet.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat is toch gewoon een algemeen bekend feit?.
Ik ben nog maar bij seizoen 2quote:Op zondag 7 juli 2019 20:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat kijk ik nu ook![]()
Al vond ik het een paar jaar geleden beter
Niks wat je met P20 niet kunt voorkomen.quote:
Die post hier gewoon mee. Ze heeft het maximale abo en daarmee kun je je posts voor bepaalde users blokkeren. Vandaar dat je niks meekrijgt van haar posts. (en vice versa)quote:
Dit klopt.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die post hier gewoon mee. Ze heeft het maximale abo en daarmee kun je je posts voor bepaalde users blokkeren. Vandaar dat je niks meekrijgt van haar posts. (en vice versa)
Jammer dat je geen mods kunt blokkeren.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die post hier gewoon mee. Ze heeft het maximale abo en daarmee kun je je posts voor bepaalde users blokkeren. Vandaar dat je niks meekrijgt van haar posts. (en vice versa)
Hahahaquote:Op zondag 7 juli 2019 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog je eigen style sheets straffeloos kon gebruiken.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat je geen mods kunt blokkeren.
aaaah, nostalgie naar een ruiger, onbekender, donkerder FOK!quote:Op zondag 7 juli 2019 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog je eigen style sheets straffeloos kon gebruiken.
Toen je nog gewoon lukraak tieten kon posten op FOK!quote:Op zondag 7 juli 2019 20:59 schreef HeatWave het volgende:
aaaah, nostalgie naar een ruiger, onbekender, donkerder FOK!
Wat was het een bandeloze tijd zonder regels en orde!
Ik bij ep 3 seizoen 1quote:Op zondag 7 juli 2019 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij seizoen 2. Maar ik vind t nog leuk
.
Ach ja, toen was het ook nog lastig om tieten te vinden, nu is het "iets"makkelijkerquote:Op zondag 7 juli 2019 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon lukraak tieten kon posten op FOK!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:53 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk ook The Big Bang Theory. En ik vind t leuk.
Niet voor de nerds die hier toen actief waren hoor.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, toen was het ook nog lastig om tieten te vinden, nu is het "iets"makkelijker.
True, maar het is geen sport meer, tegenwoordig hoor je er al 16 jarige niet meer bij zonder sekstapequote:Op zondag 7 juli 2019 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet voor de nerds die hier toen actief waren hoor.
Het is gewoon waar dit.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het is geen sport meer, tegenwoordig hoor je er al 16 jarige niet meer bij zonder sekstape.
Zijn de vrouwen gelijk aan de mannen want die kwamen ook niet verder dan de tweede plekquote:Op zondag 7 juli 2019 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederland is dus weer eens tweede geworden?
Ach, is een goede traditie.
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is er de avondetappe. Ben je meteen weer op de hoogtequote:Op zondag 7 juli 2019 19:25 schreef Californium het volgende:
Helemaal tour gemist dit weekend.
Morgen maar weet even aanzettenproloog en ploegentijdrit is toch nooit zo mijn ding
Joosie, ben jij een ex van ieniminimuis?quote:Op zondag 7 juli 2019 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelukkig is er de avondetappe. Ben je meteen weer op de hoogte
Lukt dat op onze leeftijd nog zonder drugs?quote:Op zondag 7 juli 2019 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even aan het meekijken met een live stream van een drum and bass-feestje; over 2 weken ook weer eens gaan doen
Dat was wat ik bedoelde, ja.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn de vrouwen gelijk aan de mannen want die kwamen ook niet verder dan de tweede plek
De penal door de VAR was het kantelpunt. Dan moet je wel voor de aansluitingstreffer. Dus ligt de boel open voor een tweede doelpunt. Begreep dat het vrouwenvoetbal in Amerika al langer goed draait (nu ze voor de vierde keer kampioen zijn) Dus tja Nederland komt net kijken. Op naar de Olympische Spelen en in 2021 kijken of ze hun eigen Europese titel kunnen prolongeren.
Vastwel. Hoewel alcohol natuurlijk een een drug is.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Lukt dat op onze leeftijd nog zonder drugs?
Romantischquote:Op zondag 7 juli 2019 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie zonsondergang
Ook echt maar een paar seconden
Hoe was jouw weekend CL?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie zonsondergang
Ook echt maar een paar seconden
Waar gaat de reis dit keer heen?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn tas ingepakt, weer een weekje op pad vanaf morgen. Zo maar eens mijn bed opzoeken.
Aha fijn, groeten aan de receptioniste dan.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Parijs > Boekarest > Praag, waarbij die laatste wellicht/hopelijk niet doorgaat.
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha fijn, groeten aan de receptioniste dan.
Die heeft een carrièreswitch gemaakt. Zal haar evengoed de groeten doen.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha fijn, groeten aan de receptioniste dan.
Wil ook slapen. Vanavond weer een kans.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 07:25 schreef Q. het volgende:
Even mn noice cancelling koptelefoon helemaal opladen voor het geval dat vervelende collega weer beter is.
Samequote:Op maandag 8 juli 2019 07:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wil ook slapen. Vanavond weer een kans.
quote:Op maandag 8 juli 2019 07:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil hem gewoon vermoorden want hij is in alles super irritant.
Nou, die van mij heb ik HEEL VEEL mee te maken. Hij is ingehuurd om mij te ontlasten maar als hij er is vreet hij al mn tijd op en kom ik nergens meer aan toe. En zelf doet ie ook niet wat hem gezegd wordt wat ie moet doen WANT HIJ IS ZO FOKKING KOPPIG.quote:Op maandag 8 juli 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb er ook zo één maar heb ik gelukkig niet zoveel mee te doen. Popiejopie met z'n mondharmonica
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 8 juli 2019 07:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil hem gewoon vermoorden want hij is in alles super irritant.
quote:Op maandag 8 juli 2019 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, die van mij heb ik HEEL VEEL mee te maken. Hij is ingehuurd om mij te ontlasten maar als hij er is vreet hij al mn tijd op en kom ik nergens meer aan toe. En zelf doet ie ook niet wat hem gezegd wordt wat ie moet doen WANT HIJ IS ZO FOKKING KOPPIG.
Letterlijk bedoeld ook nogquote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, die van mij heb ik HEEL VEEL mee te maken. Hij is ingehuurd om mij te ontlasten maar als hij er is vreet hij al mn tijd op en kom ik nergens meer aan toe. En zelf doet ie ook niet wat hem gezegd wordt wat ie moet doen WANT HIJ IS ZO FOKKING KOPPIG.
Dat is er een van Tempoteam!quote:Op maandag 8 juli 2019 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is gelukkig al meer dan 2 weken ziek, ik hoop er nog steeds op dat hij nooit meer terug komt.quote:
Wat zwak van je.quote:Op maandag 8 juli 2019 08:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is gelukkig al meer dan 2 weken ziek, ik hoop er nog steeds op dat hij nooit meer terug komt.
Ik bedoel, hij moet jou ondersteunen en is ingehuurd. Dan lijkt me een gesprekje met je leidinggevende genoeg toch.quote:
Los het zelf op, janken bij de meester is zo zieligquote:Op maandag 8 juli 2019 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij moet jou ondersteunen en is ingehuurd. Dan lijkt me een gesprekje met je leidinggevende genoeg toch.
Beetje hopen dat ie weg gaat.
In dit geval niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 08:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Los het zelf op, janken bij de meester is zo zielig
Q z'n gefok is gelukkig gratisquote:Op maandag 8 juli 2019 08:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In dit geval niet.
Kost ook gewoon geld he
Boeiend zo lang het geen gemeenschapsgeld is.quote:Op maandag 8 juli 2019 08:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In dit geval niet.
Kost ook gewoon geld he
We hebben al aangegeven dat hij veel meer kost qua inspanning dan oplevert. Gelukkig tijdelijke externe dus hopelijk kunnen we er zsm van af.quote:Op maandag 8 juli 2019 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij moet jou ondersteunen en is ingehuurd. Dan lijkt me een gesprekje met je leidinggevende genoeg toch.
Beetje hopen dat ie weg gaat.
quote:Op maandag 8 juli 2019 08:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Los het zelf op, janken bij de meester is zo zielig
Zo werkt het hier ook op de sociale werkplaatsquote:Op maandag 8 juli 2019 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg toch alleen maar een aanwezigheidsvergoeding.
Bij Deutsche Bank is dat ook zo, daar vliegt 20% van die mensen eruit en die zullen toch echt thuis door het raam naar buiten moeten gaan staren in plaats van op kantoor.quote:Op maandag 8 juli 2019 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg toch alleen maar een aanwezigheidsvergoeding.
Die mist niemand.quote:Op maandag 8 juli 2019 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Deutsche Bank is dat ook zo, daar vliegt 20% van die mensen eruit en die zullen toch echt thuis door het raam naar buiten moeten gaan staren in plaats van op kantoor.
Ik ben benieuwd gezien al het gezeik hiervoorquote:Op maandag 8 juli 2019 08:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik deze week om loonsverhoging ga vragen.
Samzz is onbetaalbaar en is daarom ook niet in geld uit te drukken.quote:Op maandag 8 juli 2019 08:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd gezien al het gezeik hiervoor
Watquote:Op maandag 8 juli 2019 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Samzz is onbetaalbaar en is daarom ook niet in geld uit te drukken.Daarom kan ze geen loonsverhoging krijgen.
Onbetaalbaar!quote:Op maandag 8 juli 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat.
Nou, ze zullen wel moeten, want anders ga ik ander werk zoeken. Alles wordt duurder, als ik dit loon blijf houden kan ik straks niet meer rondkomen. Mijn huur is verhoogd, gwl is verhoogd, verzekeringen zijn duurder geworden. Dus ja.
Maar binnenkort ga je samenwonen, dan kunnen veel kosten weer door 2quote:Op maandag 8 juli 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat.
Nou, ze zullen wel moeten, want anders ga ik ander werk zoeken. Alles wordt duurder, als ik dit loon blijf houden kan ik straks niet meer rondkomen. Mijn huur is verhoogd, gwl is verhoogd, verzekeringen zijn duurder geworden. Dus ja.
Nee.quote:Op maandag 8 juli 2019 08:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar binnenkort ga je samenwonen, dan kunnen veel kosten weer door 2
Is ander werk zoeken sowieso geen goed idee? Als er op zoveel vlakken vooruitgang te boeken is ten opzichte van je huidige werkplek?quote:Op maandag 8 juli 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat.
Dat denkt men vaak maar kan ik de realiteit wel eens tegenvallenquote:Op maandag 8 juli 2019 09:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Is ander werk zoeken sowieso geen goed idee? Als er op zoveel vlakken vooruitgang te boeken is ten opzichte van je huidige werkplek?
Ik weet niet of ik het elders net zo leuk ga krijgen, ik heb namelijk op eentje na, hele leuke collega's en een ontzettend leuke groep klanten (vaste klanten, geen toeristenquote:Op maandag 8 juli 2019 09:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Is ander werk zoeken sowieso geen goed idee? Als er op zoveel vlakken vooruitgang te boeken is ten opzichte van je huidige werkplek?
Nou, het is logisch mij een verhoging te geven omdat ze me anders kwijt zijn. Dus best een goede motivatie eens na te denken over een verhoging denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:23 schreef Allures het volgende:
Als werkgever zou ik niet zo gevoelig zijn voor 'alles is duurder geworden' eigenlijk
Ik had ook nog nooit een loonsverhoging gevraagd en ik ben meer gaan denken vanuit de werkgever zo van waarom is het logisch mij er 1 te geven vanuit hun en dat heb ik ingebracht en waren ze gelukkig met me eens
Maar ben je ook echt zo weg? Want dit zeg je toch echt al langer en je bent er nog steedsquote:Op maandag 8 juli 2019 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is logisch mij een verhoging te geven omdat ze me anders kwijt zijn. Dus best een goede motivatie eens na te denken over een verhoging denk ik.
Misschien denken ze wel: oh, nou houdoe he. Dan nemen we wel iemand anders.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is logisch mij een verhoging te geven omdat ze me anders kwijt zijn. Dus best een goede motivatie eens na te denken over een verhoging denk ik.
Zit wat inquote:Op maandag 8 juli 2019 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo zou ik als manager ook denken en dan dit als reactie geven - - - >>>quote:Op maandag 8 juli 2019 09:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel: oh, nou houdoe he. Dan nemen we wel iemand anders.
Is ook een optie.
Ik zou het toch zo insteken dat jij dat hogere salaris waard bent in de zin van de meerwaarde die jij meebrengt voor het bedrijf.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga t natuurlijk niet zo brengen. Maar dat is wel waar het in essentie op neer komt.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ben je ook echt zo weg? Want dit zeg je toch echt al langer en je bent er nog steeds
En maakt het ze uit? Of voor jou zo een ander?
Ja, dat is hoe ik het wil gaan brengen inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2019 09:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zou het toch zo insteken dat jij dat hogere salaris waard bent in de zin van de meerwaarde die jij meebrengt voor het bedrijf.
ja preciesquote:Op maandag 8 juli 2019 09:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zou het toch zo insteken dat jij dat hogere salaris waard bent in de zin van de meerwaarde die jij meebrengt voor het bedrijf.
uit je posts over je werkt blijkt toch niet echt dat zij ook zien dat ze het zelf niet kunnen/zonder jou niet kunnen etcquote:Op maandag 8 juli 2019 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga t natuurlijk niet zo brengen. Maar dat is wel waar het in essentie op neer komt.
En ik ben hier inderdaad nog steeds, enerzijds omdat ik niet hard op zoek ben naar wat anders omdat ik t nog steeds wel leuk vind, anderzijds omdat ik het financieel nog goed redde. Dat wordt nu lastiger.
En ja, ik denk dat het ze uitmaakt. Voor het werk dat ik doe hebben ze niet 123 een ander en zelf kunnen ze het ook niet. Daarnaast staat er nu een volledig en goed ingewerkt team dat in principe goed met elkaar opschiet zonder veel gezeur.
Nah ik wil het niet op de spits drijven. Ik ken mijn werkgevers. Dus de manier van Chia is de enige die gaat werken.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je een beetje competent bent en genoeg verantwoordelijkheden hebt komen ze wel over de brug als ze door hebben dat je anders weg bent.
Dat hebben we bij jou gezien jaquote:Op maandag 8 juli 2019 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je een beetje competent bent en genoeg verantwoordelijkheden hebt komen ze wel over de brug als ze door hebben dat je anders weg bent.
Ja, daarom werd er ook als eerste gevraagd wat ze moesten bieden om me van gedachte te laten veranderen.quote:
Gelukkig merk ik dat in de dagelijkse dingen wel.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:38 schreef Allures het volgende:
[..]
ja precies
[..]
uit je posts over je werkt blijkt toch niet echt dat zij ook zien dat ze het zelf niet kunnen/zonder jou niet kunnen etc
Ik zou het echt niet snel op die manier doen. Al is het maar omdat de ego's van bazen er vaak niet zo goed op reageren en mensen toch vaak liever die meer positieve insteek hebben
1000 per maand meer en een Bentley, toch.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, daarom werd er ook als eerste gevraagd wat ze moesten bieden om me van gedachte te laten veranderen.
Er werd met 20k verhoging per jaar gegooid in eerste instantiequote:Op maandag 8 juli 2019 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
1000 per maand meer en een Bentley, toch.
Ligt maar helemaal aan de branche waar ej werkt en t vakgebied.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2019 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er werd met 20k verhoging per jaar gegooid in eerste instantie
Die 5 mensen in Zeeuws Vlaanderen die weten hoe een computer aan gaat hebben het vast niet voorzien op Samzz d'r baan.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt maar helemaal aan de branche waar ej werkt en t vakgebied.
Er zijn ook banen waarvan de arbeiders zo voor t oprapen liggen.
Dan maakt dat half jaartje inwerken niet zo veel uit.
Jezusquote:Op maandag 8 juli 2019 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er werd met 20k verhoging per jaar gegooid in eerste instantie
Inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou dan gevoel hebben dat ik al die tijd onderbetaald zou zijn geweest
True. Hier is een groot tekort aan personeel.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt maar helemaal aan de branche waar ej werkt en t vakgebied.
Er zijn ook banen waarvan de arbeiders zo voor t oprapen liggen.
Dan maakt dat half jaartje inwerken niet zo veel uit.
Ja, ik kan maar net rondkomenquote:Op maandag 8 juli 2019 09:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou dan gevoel hebben dat ik al die tijd onderbetaald zou zijn geweest
Hij is overgeplaatst, dan heeft ie in die musical toch niks meer te zoeken?quote:Op maandag 8 juli 2019 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-afscheidsmusical
half juni. Dus hij heeft praktisch vanaf zijn 4e met die kinderen gezeten behalve de laatste weken niet en toen moest ie wegquote:Op maandag 8 juli 2019 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is overgeplaatst, dan heeft ie in die musical toch niks meer te zoeken?
Zou zeggen, ga met z'n allen om de tafel. Naar de rechter stappen om zoiets is wel meh, vind ik. Schakel desnoods een mediator in.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:24 schreef Allures het volgende:
[..]
half juni. Dus hij heeft praktisch vanaf zijn 4e met die kinderen gezeten behalve de laatste weken niet en toen moest ie weg
Snap best dat ie dan die musical mee wil doen als afsluiting
Tering, wat zinloosquote:Op maandag 8 juli 2019 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-afscheidsmusical
Dat heb ik bij Zalando en Asos. Te veel keuze.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:13 schreef Allures het volgende:
Maar nu we het er toch over hebben: ik ga fashion nova maar weer eens aan slingeren
Alleen die website is te grootik verdwaal altijd
Zalando is gewoon niet leuk meer.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Zalando en Asos. Te veel keuze.
Entitlement.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is overgeplaatst, dan heeft ie in die musical toch niks meer te zoeken?
Even voor t-shirts kijken... 196 pagina`squote:Op maandag 8 juli 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Zalando en Asos. Te veel keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |