En dan hardop commentaar geven. Uploaden op Dumpert en klaar.quote:
Wat een stel racisten.quote:
Juist.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan hardop commentaar geven. Uploaden op Dumpert en klaar.
Neuh, er gebeurt verder niet zo veel, toen de politie kwam gingen het reppertje en zijn aanhang weg en langzaam is iedereen weg aan het gaan.quote:
Aaah jammer.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, er gebeurt verder niet zo veel, toen de politie kwam gingen het reppertje en zijn aanhang weg en langzaam is iedereen weg aan het gaan.
Beetje jammer weer dit.
Ja, had op zijn minst een paar charges van de ME verwachtquote:
Charges zijn alleen leuk als ze paarden inzettenquote:Op zondag 7 juli 2019 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, had op zijn minst een paar charges van de ME verwacht.
Oh well, dan zo maar weer eens 2de worden op een WK.
Ik heb een hekel aan racisme.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een stel racisten.
Alleen maar omdat het Marokkanen zijn zeker?
Degene die dat heeft gegeven heeft dat zo ingesteld want die kent jou.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik "verzilver" een cadeaukaart die ik gekregen heb en moet dan "tot 5 dagen wachten" totdat ik de code krijg om de cadeaukaart daadwerkelijk te gebruiken
Dan hadden ze geweten dat ik nu die schoenen wilde kopen; en niet ergens tussen nu en 5 werkdagen.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Degene die dat heeft gegeven heeft dat zo ingesteld want die kent jou.
Ja, waar we nu zitten is wel echt nogal back to basic. Maar goed. Mooie omgeving en kittens in de tuin. Prima.quote:
Geld betalen voor minder luxequote:Op zondag 7 juli 2019 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, waar we nu zitten is wel echt nogal back to basic. Maar goed. Mooie omgeving en kittens in de tuin. Prima.
Ben ik ook niet. Vriendje wil graag kijken, ik ga ondertussen boven stofzuigen of FOK!en of zo.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag jou niet echt als een voetballiefhebster.
Hue hue vrouwen kunnen niet voetballen hue hue.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel voetballiefhebber.
Maar ik kijk toch.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar het is dan ook niet veel geld.![]()
Nu toch uitbrakken van de Griekse bruiloft gister.
Proficiat!quote:Op zondag 7 juli 2019 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar het is dan ook niet veel geld.![]()
Nu toch uitbrakken van de Griekse bruiloft gister.
Beetje als hockey en tennis; enkel kijken voor de vrouwen, niet voor de sport.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel voetballiefhebber.
Maar ik kijk toch.
Ze hebben wel de finale gehaald.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje als hockey en tennis; enkel kijken voor de vrouwen, niet voor de sport.
Neuh, ik kijk alleen voetbalquote:Op zondag 7 juli 2019 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een respectabele prestatie.quote:
Laten we eerlijk zijn; je imago helpt hier vast niet bij mee.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik kijk alleen voetbal.
Maar ondanks dat het best leuk is qua spanning etc is het qua voetbal gewoon niet om aan te zien, maar dat mag je niet zeggen, want sexistisch.
Tuurlijk, dat doet er helemaal niets aan af.quote:
Gelukkig is mijn imago hier al decennia aan gortquote:Op zondag 7 juli 2019 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn; je imago helpt hier vast niet bij mee.
Bij andere sporten - zoals hockey - vergelijken we volgens mij veel minder het niveau van mannen ten opzichte van vrouwen.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik kijk alleen voetbal.
Maar ondanks dat het best leuk is qua spanning etc is het qua voetbal gewoon niet om aan te zien, maar dat mag je niet zeggen, want sexistisch.
Neenee dat is gewoon afgunst omdat de mannen het slechter dedenquote:Op zondag 7 juli 2019 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat doet er helemaal niets aan af.
Maar het is zo frappant dat vrouwen die nog nooit voetbal gekeken hebben opeens boos worden als je zegt dat het voetbaltechnisch gezien niet zo best is.
Curlingquote:Op zondag 7 juli 2019 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook bijna geen andere sporten, alleen nog F1. Dus ik heb verder geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik heb bij het mannenvoetbal echt nog nooit meer dan 1 hooguit 2 keer per wedstrijd iemand echt totaal de bal missen, dat is hier elke wedstrijd wel een paar voor gekomen. BIj de mannen komt er een blooperfilmpje van, hier is het een highlightquote:Op zondag 7 juli 2019 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij andere sporten - zoals hockey - vergelijken we volgens mij veel minder het niveau van mannen ten opzichte van vrouwen.
Het blijft me ook wel verbazen dat er een gebrek aan voetbalinzicht is in het vrouwen voetbal, dat is niet iets waar het verschil in fysiek echt een rol in speelt. Helpt voor de mannen natuurlijk wel dat ze van jongs af aan al als prof hebben kunnen werken daarin.
Het heeft natuurlijk ook wel iets typisch dat er gesproken wordt over 'voetbal' en 'vrouwenvoetbal'. Alsof het een paralympische variant is, maar dan voor vrouwen.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat doet er helemaal niets aan af.
Maar het is zo frappant dat vrouwen die nog nooit voetbal gekeken hebben opeens boos worden als je zegt dat het voetbaltechnisch gezien niet zo best is.
Vrouwen hebben daar door hun verantwoordelijkheid in het huishouden een duidelijke voorsprong met dat bezemenquote:
Zeker veel naar Real Madrid en Portugal gekeken?quote:Op zondag 7 juli 2019 17:11 schreef Samzz het volgende:
Van de wedstrijden die ik heb gezien (dat zijn er niet veel), vond ik het opvallend hoe vaak de mannen dramatisch op de grond vielen in een wedstrijd.
Geen idee welke teams het waren. Dus het zou best kunnen.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker veel naar Real Madrid en Portugal gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |