Gurken viertel zijn augurken in kwarten gesneden in de lengte.quote:
Ah txquote:Op woensdag 10 juli 2019 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gurken viertel zijn augurken in kwarten gesneden in de lengte.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:07 schreef realAIVD het volgende:
Als lunch geheel zelfgestoomde dimsum van de toko![]()
[ afbeelding ]
Vanavond Broccoli en twee kleuren paprika uit de oven, zilvervliesrijst en gochujang-gehakt
quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:07 schreef realAIVD het volgende:
Vanavond Broccoli en twee kleuren paprika uit de oven, zilvervliesrijst en gochujang-gehakt
Ik denk dat wij het voedseltechnisch gezien best goed met elkaar zouden kunnen vindenquote:
Brada, je eet bizar veel zalm.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:26 schreef stokj het volgende:
Gebakken krieltjes met witte bonen in tomatensaus en een gebakken zalm.
Als jij nou de tomaten op eet, kom ik eraanquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:53 schreef Karzai het volgende:
Koffie, water, thee, banaan worteltjes, boterhammen met kaas/ham/komkommer
vanavond spaghetti carbonara met gemengde sla, tomaat en feta
Zeker mattie, zalm is heerlijk! (doet me ook denken aan iets wat ook mooi roze isquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:49 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Brada, je eet bizar veel zalm.![]()
OT: tosti.
zo danquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:16 schreef Resistor het volgende:
Buikspek in de rookton. Gewoon, omdat ik dit kan
Nou ja, kunnen... is de eerste keer dat ik dit doe. Wat ik wel merk is dat het veel heter moet dan ik met vis gewend ben.
Hoe heet? Geen idee, thermometer gebruik ik niet.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:16 schreef Resistor het volgende:
Nou ja, kunnen... is de eerste keer dat ik dit doe. Wat ik wel merk is dat het veel heter moet dan ik met vis gewend ben.
Ja, ik doopte ze vroeger in chilisausquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:49 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:
Wat zijn die kan-en-klaar quiche lorraine taartjes flauw. Zo zonde.
En hoe was het? Gaaf hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:16 schreef Resistor het volgende:
dat is toch zo'n hele simpele spaghetti met alleenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:25 schreef anndb het volgende:
Zometeen spaghetti amatriciana. Vanavond roti.
Zo, gaaf hee!quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:16 schreef Resistor het volgende:
ik vind eieren met spek, dooier half gaar en heel, ook zo lekker, alleen niet elke dagquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:47 schreef vosss het volgende:
Ontbijt hier 4 boterhammen en 2 eitjes en een blikje 7UP
ik heb ook nog een potje honing/mosterd in de koelkastquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:35 schreef emmyemmy2 het volgende:
Roerbak van kipfilet, courgette, rode ui, knoflook en honingmosterd. Met een schep cottage cheese
kom maar mee, daar is de afvalbak, hup, opschieten, goed zoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:47 schreef Karzai het volgende:
Ik heb nog een pot sinaasappel sambal, staat ook al 4 jaar.
het zijn meestal buitjes, als je gaat bbqen in een storm is het een ander verhaal, zou ik ook niet doen, maar het zijn een paar druppelsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:54 schreef SVW6. het volgende:
Hij En Ik Nemen Elke Keer Een Nieuwe (ik ben onverbeterlijk)
Straks BBQ met familie. Als het goed is blijft het vanaf nu aan de kust droog.
Klopt. Mocht regenen dan zet ik bij mijn ouders een tent op. Morgen komen er foto's.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het zijn meestal buitjes, als je gaat bbqen in een storm is het een ander verhaal, zou ik ook niet doen, maar het zijn een paar druppels
ik heb zo'n 'tarp' zeil gekocht bij de lidle, ding is 4 bij 4quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:03 schreef SVW6. het volgende:
[..]
Klopt. Mocht regenen dan zet ik bij mijn ouders een tent op. Morgen komen er foto's.
Oh die maak ik ook gewoon zelf, lekker goedkoop ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:44 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik heb ook nog een potje honing/mosterd in de koelkast
ga het nu weggooien, gadverdegadver, ik mix het zelf wel, met lekkere honing en lekkere mosterd, idioot dat ik ben
ik snap er zo ook niks van, ik had laatst nog een of ander sambal mexicaans gekocht omdat1 of ander recept dat wouquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:24 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Oh die maak ik ook gewoon zelf, lekker goedkoop ook.
Nu 3 roereitjes met een schep cottage cheese
tegen wie praat je nou eigenlijk? neem een katquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:20 schreef christmastsunami het volgende:
de ene rauwe salade na de andere, en het is zo fout, mijn zus kan blind nog beter koken, ik snap er niks van, zo krijg je vanzelf wel haat opwekkend gedrag, dit is gewoon smakeloos
Ik heb weleens lekkerdere chips gegeten...quote:
Ja, altijd lastig met nieuwe 'smaken' chips.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb weleens lekkerdere chips gegeten...
soort van crunchy surimi... smaak en gevoel kloppen niet met elkaar zegmaar
Nahja nieuw... oma en opa namen het mee uit rusland.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, altijd lastig met nieuwe 'smaken' chips.
Jij en bier?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Geborreld met werk bij de brouwerij met heerlijke kippendij bitterballen (maat van een oliebol), brood en kaas.
Daarna spontaan gebleven en nog carpaccio, mosselen en huisgemaakt macadamia ijs gegeten.
Met speciaal bier
FFT had al geantwoord maar even plaatje erbij. Gewone augurken enzo vind ik dus niet lekker. Maar die kwartenquote:
Lekker!!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij en bier?
Ik had een grote pan tomaten-groentensoep gemaakt zonder ballen maar met veul blokjes rundvlees![]()
Daarna 2 Mars-ijsjes![]()
Later thee en kletskoppen. Tot zover mijn spannende vrijdagavond
Klinkt goed,quote:Op zaterdag 13 juli 2019 04:31 schreef flipsen het volgende:
Zal hier ook weer eens posten, nadat ik een leuk receptenboek voor mijn verjaardag heb gehad. Jaja, 46 geworden en nu maar eens echt wat gezonder gaan koken/eten/leven. Tis hier natuurlijk winter, dus winterkost.
Vanmiddag zonder boek aan de slag (meestal lunchen we warm): spruitjes kort gekookt, intussen in de hapjespan ui, gember, knoflook en paddenstoelen (geen idee, cantarellen ofzo) gebakken, spruiten gehalveerd erbij, cashewnoten erbij, beetje sojasaus, beetje paprikapoeder, peper en nog even opbakken. Met één of andere rare rijst die erg lekker is, zal nog wel eens de verpakking zoeken.
[ afbeelding ]
Vrouwlief had een fotootje gemaakt voor de familie app, vandaar dat ik er ook op sta, bij voorbaat excuus![]()
Spruitjes gewoon zijn ook lekker.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Spruitjes klinken zeer prima ja op zn flips
Ik vind dat het er smakelijk uit zietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 04:31 schreef flipsen het volgende:
Zal hier ook weer eens posten, nadat ik een leuk receptenboek voor mijn verjaardag heb gehad. Jaja, 46 geworden en nu maar eens echt wat gezonder gaan koken/eten/leven. Tis hier natuurlijk winter, dus winterkost.
Vanmiddag zonder boek aan de slag (meestal lunchen we warm): spruitjes kort gekookt, intussen in de hapjespan ui, gember, knoflook en paddenstoelen (geen idee, cantarellen ofzo) gebakken, spruiten gehalveerd erbij, cashewnoten erbij, beetje sojasaus, beetje paprikapoeder, peper en nog even opbakken. Met één of andere rare rijst die erg lekker is, zal nog wel eens de verpakking zoeken.
[ afbeelding ]
Vrouwlief had een fotootje gemaakt voor de familie app, vandaar dat ik er ook op sta, bij voorbaat excuus![]()
Winter? Je woont op het zuidelijk halfrond?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 04:31 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:32 schreef SVW6. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij familie BBQ gehad. Daarna fikkie gestookt.
Mijn vader had ook varkenslappen van de slager gehaald maar ik was te druk met Heineken om een foto te maken. Mijn moeder had pittige pindasaus gemaakt van de Toko hier in de stad. Dat hebben we gegeten met de saté. Ouderwets gezellige avond.quote:
Klinkt als een geslaagde avond.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:40 schreef SVW6. het volgende:
[..]
Mijn vader had ook varkenslappen van de slager gehaald maar ik was te druk met Heineken om een foto te maken. Mijn moeder had pittige pindasaus gemaakt van de Toko hier in de stad. Dat hebben we gegeten met de saté. Ouderwets gezellige avond.
Vanavond maak ik pasta.
Wat vond de toko daar eigenlijk van?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:40 schreef SVW6. het volgende:
Mijn moeder had pittige pindasaus gemaakt van de Toko hier in de stad.
Dat, of op een andere planeet. Place your betsquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Winter? Je woont op het zuidelijk halfrond?
Ah, ik zie het nu staan. Argentiniëquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat, of op een andere planeet. Place your bets
Hahaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:10 schreef Prego het volgende:
[..]
Wat vond de toko daar eigenlijk van?![]()
OT: koude groene thee
Hij was echt heel lekker! M'n nichtje van 19 logeert hier en die vind koken en bakken leuk maar doet het thuis nooit dus die leeft zich hier uitquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Kan ik voor morgenochtend niet zo’n ontbijtje bij je reserveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |