Hartig en dan met stroop?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Appeltaart werd een vruchtenkrakeling van een geweldige bakker.
En foodfestival werd pannenkoekenboerderij. Een pannenkoek met ham, salami, spek, kaas, paprika, champignons, ui en stroop.
Was zo lekker
Kan goed hoor. Is heerlijk.quote:
Ja, maar dat is niet zo heel gek na een jaar hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:17 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het gemiddelde misschien...maar deze boy zit daar wel een standaarddeviatie of 2 boven
Ja hoor...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan goed hoor. Is heerlijk.
Alleen nadorst van de pannenkoek.
Lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en even de knoflooksaus proeven... die zal vast nog iets sterker zijn dan gister.
Ik wil DIT en knoflooksaus ook!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:45 schreef Smallish het volgende:
Lekker eten van de toko: ketjap-rund, rendang-rund, kip cashew, kousenband met knoflook, sambal goreng telor (eitje), atjar komkommer, bami en kroepoek.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:45 schreef Smallish het volgende:
Lekker eten van de toko: ketjap-rund, rendang-rund, kip cashew, kousenband met knoflook, sambal goreng telor (eitje), atjar komkommer, bami en kroepoek.
Yes ik hou van toko's.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:11 schreef Smallish het volgende:
[..]
Zo lekker! Mooie vitrines met heerlijk, vers gemaakt voedsel.
Klinkt lekker maar als ontbijt?quote:Op zondag 7 juli 2019 12:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Potato noodle soup met dumplings en kimchi.
Beste ontbijt ooit
In t weekend vind ik het heerlijk als stevig ontbijt/brunch.quote:Op zondag 7 juli 2019 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt lekker maar als ontbijt?
Ik had 1VK boterham met schapenkaas en gekookt ei en een schaal kwark met 2 wildeperzikken in stukjes gesneden erin als Brunch.
Met een groot glas thee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potato noodle soep?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Potato noodle soup.
Vanavond lasagne.
Soep met noodles gemaakt van aardappel(zetmeel).quote:Op maandag 8 juli 2019 15:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Potato noodle soep?
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Hier aan de lunch nu.
Beter laat dan nooit ofzo
[ afbeelding ]
Klinkt lekkerquote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef realAIVD het volgende:
Ik gooi tegenwoordig graag groenten in de oven (alles even in een zak omhusselen met wat olie en zout en dan 25 minuten in een ovenschaal op 180 graden, tussendoor 1 keer omscheppen).
In eerste instantie deed ik alleen broccoli, maar het gaat eigenlijk ook prima met allerhande wok- en roerbak groenten zakken.
Dus vandaag heb ik bedacht dat ik best zelf een mengsel kan samenstellen, in de oven gaan nu dus:
broccoli (), courgette en 2 kleuren paprika.
En daarbij eet ik een stuk warmgerookte zalmmoot en een bakje chogochujang om te dippen.
Ja, en lekker makkelijk!quote:
Met bite...quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ja, en lekker makkelijk!
Alles in een ovenschaal en een klein half uurtje later lekker eten. Geen idee waarom ik dat eerder nooit deed.![]()
(Overigens vind ik de textuur na die oven helemaal geweldig, zeker voor broccoli, maar mijn vriend vind het "prima hoor, maar niets bijzonders")
Ja, doe dat! Ik ken echt veel te weinig van wat jij allemaal eet. Teach mequote:Op maandag 8 juli 2019 18:52 schreef realAIVD het volgende:
Ooooh, en gisteren een mini-bezoekje aan de plaatselijke chinees gebracht om een paar dimsum te eten vlak voor DE wedstrijd.
Het werd cheung fun gevuld met char siu
en Singapore rettich cake
allebei zó ontzettend lekker.
Na de wedstrijd heb ik zelf thuis nog Singapore rettich cake gemaakt, ik was vergeten dat ik dat kon (en hoe simpel het is om te maken)
Voor de cheung fun heb ik ook een prachtig recept, maar dat is wel een stuk bewerkelijker om in elkaar te zetten, dus dat laat ik meestal gewoon aan de Chinees over.
Misschien moeten we eens een dimsum post in elkaar zetten?
Mocht je broccoli nog niet geprobeerd hebben, dan kan ik dat van harte aanbevelen!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Met bite...
Eet ook weleens groente uit de oven... maar echt te weinig denk ik
Haha, ik wil gewoon de dimsum restaurants nadoen omdat veel dingen TE lekker zijn om niet zelf te kunnen makenquote:Op maandag 8 juli 2019 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, doe dat! Ik ken echt veel te weinig van wat jij allemaal eet. Teach me
ooooohhhh, ik ga maar eens de keuken in om te koken,quote:Op maandag 8 juli 2019 19:01 schreef Myraela het volgende:
Lenterolletjes met spitskool, wortel, biefstuk, munt en koriander.
Met cakefoto!quote:Op maandag 8 juli 2019 19:01 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Haha, ik wil gewoon de dimsum restaurants nadoen omdat veel dingen TE lekker zijn om niet zelf te kunnen maken![]()
Maar de recepten van de zaken die ik eerder noemde zal ik in ieder geval opschrijven.
Morgen maar eens een leuke dimsum post maken, anderen hebben waarschijnlijk hun eigen recepten en lievelings-dimsums, ben benieuwd!
Lekker hequote:Op maandag 8 juli 2019 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn nieuwe guilty pleasure.. surimi sticks
Ik ben zoooo ontzettend voor een dimsum topic!quote:Op maandag 8 juli 2019 19:01 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Haha, ik wil gewoon de dimsum restaurants nadoen omdat veel dingen TE lekker zijn om niet zelf te kunnen maken![]()
Maar de recepten van de zaken die ik eerder noemde zal ik in ieder geval opschrijven.
Morgen maar eens een leuke dimsum post maken, anderen hebben waarschijnlijk hun eigen recepten en lievelings-dimsums, ben benieuwd!
http://www.kokkieslomo.nl(...)balletjes-met-kokos/quote:500 gr runder gehakt
1 geklutst ei
1 eetlepel ketjap manis
4 eetlepels paneermeel (30 gram)
8 eetlepels gemalen kokos (45 gram)
Boemboe
40 gram gepelde sjalotjes
2 teentjes knoflook
4 kemiri’s
1 theelepel zout
2 theelepels ketoembar
1 theelepel djinten
1 theelepel laos
1/2 theelepel sereh
1 theelepel gula djawa
2 theelepels sambal badjak
Het staat je vrij om er één te openen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben zoooo ontzettend voor een dimsum topic!![]()
Die eer is aan realAIVDquote:Op dinsdag 9 juli 2019 02:14 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Het staat je vrij om er één te openen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:51 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]
Smoothie met net geplukte Frambozen uit eigen tuin.
Aah lekker hequote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:52 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ga ik doen, hoor.
Door jou ben ik zondag voor de wedstrijd nog even Tai Soen binnen gegaan
Hmm dinsdag is hier “dag bij de klant”.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:45 schreef Sigaartje het volgende:
Lunchbox meegenomen. Boterhammen met kaas en ontbijtworst. En een mandarijn. Je moet wat op het werk.
quote:[b]Op dinsdag 9 juli 2019 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Straks lekker bavette uit de sous vide met gegrilde prei en gebakken aardappeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |