Ieder jaar toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:49 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt de Tour van Koffieplanter en showtimer.
Halve kilometerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
départ réel is bij mij nog 6,8km hoe ver lig ik achter?
Teunissen serveerde Sunweb ook nog even af eergisteren.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nouja, bizar is misschien ietwat overdreven maar in mijn ogen komt Sunweb er niet heel lekker vanaf in die docu, er werken echt een aantal ontzettend vreemde figuren bij die ploeg. Je ziet bijvoorbeeld het mannetje van KPMG aan het woord komen met zijn voorspellingen en Tom zegt bijna letterlijk dat hij dat echt complete onzin vindt.
Helemaal op het einde hebben ze ook een interview met die trainer op een berg die aan het wachten was op Tom voor zijn hoogtestage in aanloop naar de Tour toen ie op weg daar naar toe zijn auto omdraaide. Die gast wist helemaal niet wat er nou aan de hand was met DE KNIE en je kreeg ook heel erg de indruk dat alles van amateurisme aan elkaar hing.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben met hart en ziel tegen de monarchie.
Tot vijf minuten geleden was ik er stellig van overtuigd dat Gaviria het geel zou pakken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:06 schreef Bugno2 het volgende:
De dames zijn helaas uit logeren, dus missen de eerste gele trui voor ONS in 30 jaar.
Dus je hebt hem ook geselecteerd in je poultjes?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tot vijf minuten geleden was ik er stellig van overtuigd dat Gaviria het geel zou pakken.
Is er ook een Red Bull team dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:07 schreef wimderon het volgende:
NBC heeft de altijd sympathieke Chris Horner
twitter:sporza_koers twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:09:53Dikke ambiance op de Muur: "Ruben, Ruben, Ruben Van Gucht!" https://t.co/sVX60K9piJ reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:10 schreef Szura het volgende:
Publiek heeft schijt aan de koning
Eddy Eddy Eddy
Ik heb hem geselecteerd in Cyclingmaster en ga vol voor de dagzege. Dit wordt mijn dag.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus je hebt hem ook geselecteerd in je poultjes?
Hij traint zijn spurt op de Hollandse brug, die moet een makkie zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op deze aankomstzone heeft Groenewegen geen schijn van kans. Dat is 500 m aan 5 % omhoog ofzo ...
Geen schijn van kans lijkt me overdreven, maar het gaat inderdaad wel moeilijker worden dan veel mensen denken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op deze aankomstzone heeft Groenewegen geen schijn van kans. Dat is 500 m aan 5 % omhoog ofzo ...
Net wat minder en de laatste 100 meter vlakt af.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
twitter:tomcary_tel twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:16:03Extraordinary story developing at Dimension Data around Mark Cavendish non-selection. Ryder says at bus it was a "team decision". Rolf Aldag then comes out and says it was totally Ryder's call. In Aldag's opinion Cavendish going better than in 2016 (when he won 4 stages) 1/2 reageer retweet
twitter:tomcary_tel twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:20:16Hearing Aldag so angry he may even quit race today. Team denied he had left already 2/2 reageer retweet
Volgens de NOS rijdt hij al in het geelquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Geen schijn van kans lijkt me overdreven, maar het gaat inderdaad wel moeilijker worden dan veel mensen denken.
quote:Een schijnbeweging van Van der Schueren, die zich aan de vooravond van zijn 22ste Tour niet meer gek laat maken. Maar als Hilaire één wet hanteert, is dat hij nooit het achterste van zijn tong laat zien. Wees er maar zeker van dat de bolletjestrui binnen zijn ploeg een staatszaak is. Dat beaamt ook Aimé De Gendt: “Toen ik dinsdag bij hem thuis mijn fiets moest gaan ophalen, zei Hiliare: Hier is uw nieuwe fiets, manneken. Met den dezen moet je zaterdag als eerste over de Muur rijden.”
Met Frederik Backaert en Yoann Offredo heeft Van der Schueren nog twee kasseimannen mee, maar hij schept meteen duidelijkheid: “Backie en Offredo hebben te weinig explosiviteit om op de Muur de andere vluchters te verschalken. Ik denk enkel aan Aimé. Hij heeft een versnelling in huis.”
Geinig. Dit soort aankomsten heeft hij gek genoeg juist graag. Die eerste rit die hij vorig jaar won, liep ook redelijk omhoog. En ik kan me etappe 4 in 2016 nog heugen. Die met de fotofinish tussen Kittel en Coquard. Ook die liep flink omhoog en Groenewegen reed misschien wel de snelste sprint van allemaal, maar kwam van te ver.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat er nog mensen druk zijn met de afwezigheid van de over datum zijnde Cavendish.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:20 schreef showtimer het volgende:
twitter:tomcary_tel twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:16:03Extraordinary story developing at Dimension Data around Mark Cavendish non-selection. Ryder says at bus it was a "team decision". Rolf Aldag then comes out and says it was totally Ryder's call. In Aldag's opinion Cavendish going better than in 2016 (when he won 4 stages) 1/2 reageer retweet
twitter:tomcary_tel twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:20:16Hearing Aldag so angry he may even quit race today. Team denied he had left already 2/2 reageer retweet
Drinkt Rolf?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:20 schreef showtimer het volgende:
Is ook zo. De hele ploeg zelfs.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Volgens de NOS rijdt hij al in het geel
Zonder die twee(of inmiddels drie?)dubbele ziekte was er niets aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat er nog mensen druk zijn met de afwezigheid van de over datum zijnde Cavendish.
Iemand die deze act uberhaupt nog interesseerd?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:20 schreef showtimer het volgende:
Volgens mij nog niet eens één van de lelijkste steden van de Benelux, ik noem een Luik, Rotterdam, Charerloi en Almere.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:34 schreef xzaz het volgende:
200k fietsen om te eindigen in een van de lelijkste steden van Europa je moet het maar willen.
De lelijkste stad van NL is zoetermeerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet eens één van de lelijkste steden van de Benelux, ik noem een Luik, Rotterdam, Charerloi en Almere.
Ziet niemand dat? Team CCC is roze maar is toch oranje ?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Camera die bij de koplopers zit staat niet goed afgestelt. Vreemde kleuren. Wtf
Morgen hebben ze De Plus meer nodig dan Sjors, dus denk dat het logisch is. Na de TTT zal dit werk vooral door De Plus gedaan moeten worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:41 schreef Chiappucci het volgende:
Opvallend dat Sjors de hele dag op kop mag gaan rijden.
Daar zit wat in. Maar neem aan dat hij dit niet de hele Tour gaat doen. Denk dan eerder aan Martin.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Morgen hebben ze De Plus meer nodig dan Sjors, dus denk dat het logisch is. Na de TTT zal dit werk vooral door De Plus gedaan moeten worden.
Het chauvinisme van Wuyts begint weer onuitstaanbare vormen aan te nemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Tuurlijk WvA is belangrijker dan een eventuele podiumplek voor Kruijswijk
De afwezigheid van Tom houd dagjesmensen weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:54 schreef Maver24 het volgende:
Dit topic is dood. Voorgaande jaren veel drukker hier
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De afwezigheid van Tom houd dagjesmensen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |