Ieder jaar toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:49 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt de Tour van Koffieplanter en showtimer.
Halve kilometerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
départ réel is bij mij nog 6,8km hoe ver lig ik achter?
Teunissen serveerde Sunweb ook nog even af eergisteren.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nouja, bizar is misschien ietwat overdreven maar in mijn ogen komt Sunweb er niet heel lekker vanaf in die docu, er werken echt een aantal ontzettend vreemde figuren bij die ploeg. Je ziet bijvoorbeeld het mannetje van KPMG aan het woord komen met zijn voorspellingen en Tom zegt bijna letterlijk dat hij dat echt complete onzin vindt.
Helemaal op het einde hebben ze ook een interview met die trainer op een berg die aan het wachten was op Tom voor zijn hoogtestage in aanloop naar de Tour toen ie op weg daar naar toe zijn auto omdraaide. Die gast wist helemaal niet wat er nou aan de hand was met DE KNIE en je kreeg ook heel erg de indruk dat alles van amateurisme aan elkaar hing.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben met hart en ziel tegen de monarchie.
Tot vijf minuten geleden was ik er stellig van overtuigd dat Gaviria het geel zou pakken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:06 schreef Bugno2 het volgende:
De dames zijn helaas uit logeren, dus missen de eerste gele trui voor ONS in 30 jaar.
Dus je hebt hem ook geselecteerd in je poultjes?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tot vijf minuten geleden was ik er stellig van overtuigd dat Gaviria het geel zou pakken.
Is er ook een Red Bull team dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:07 schreef wimderon het volgende:
NBC heeft de altijd sympathieke Chris Horner
twitter:sporza_koers twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:09:53Dikke ambiance op de Muur: "Ruben, Ruben, Ruben Van Gucht!" https://t.co/sVX60K9piJ reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:10 schreef Szura het volgende:
Publiek heeft schijt aan de koning
Eddy Eddy Eddy
Ik heb hem geselecteerd in Cyclingmaster en ga vol voor de dagzege. Dit wordt mijn dag.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus je hebt hem ook geselecteerd in je poultjes?
Hij traint zijn spurt op de Hollandse brug, die moet een makkie zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op deze aankomstzone heeft Groenewegen geen schijn van kans. Dat is 500 m aan 5 % omhoog ofzo ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |