Geen schijn van kans lijkt me overdreven, maar het gaat inderdaad wel moeilijker worden dan veel mensen denken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op deze aankomstzone heeft Groenewegen geen schijn van kans. Dat is 500 m aan 5 % omhoog ofzo ...
Net wat minder en de laatste 100 meter vlakt af.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op deze aankomstzone heeft Groenewegen geen schijn van kans. Dat is 500 m aan 5 % omhoog ofzo ...
twitter:tomcary_tel twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:16:03Extraordinary story developing at Dimension Data around Mark Cavendish non-selection. Ryder says at bus it was a "team decision". Rolf Aldag then comes out and says it was totally Ryder's call. In Aldag's opinion Cavendish going better than in 2016 (when he won 4 stages) 1/2 reageer retweet
twitter:tomcary_tel twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:20:16Hearing Aldag so angry he may even quit race today. Team denied he had left already 2/2 reageer retweet
Volgens de NOS rijdt hij al in het geelquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Geen schijn van kans lijkt me overdreven, maar het gaat inderdaad wel moeilijker worden dan veel mensen denken.
quote:Een schijnbeweging van Van der Schueren, die zich aan de vooravond van zijn 22ste Tour niet meer gek laat maken. Maar als Hilaire één wet hanteert, is dat hij nooit het achterste van zijn tong laat zien. Wees er maar zeker van dat de bolletjestrui binnen zijn ploeg een staatszaak is. Dat beaamt ook Aimé De Gendt: “Toen ik dinsdag bij hem thuis mijn fiets moest gaan ophalen, zei Hiliare: Hier is uw nieuwe fiets, manneken. Met den dezen moet je zaterdag als eerste over de Muur rijden.”
Met Frederik Backaert en Yoann Offredo heeft Van der Schueren nog twee kasseimannen mee, maar hij schept meteen duidelijkheid: “Backie en Offredo hebben te weinig explosiviteit om op de Muur de andere vluchters te verschalken. Ik denk enkel aan Aimé. Hij heeft een versnelling in huis.”
Geinig. Dit soort aankomsten heeft hij gek genoeg juist graag. Die eerste rit die hij vorig jaar won, liep ook redelijk omhoog. En ik kan me etappe 4 in 2016 nog heugen. Die met de fotofinish tussen Kittel en Coquard. Ook die liep flink omhoog en Groenewegen reed misschien wel de snelste sprint van allemaal, maar kwam van te ver.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat er nog mensen druk zijn met de afwezigheid van de over datum zijnde Cavendish.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:20 schreef showtimer het volgende:
twitter:tomcary_tel twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:16:03Extraordinary story developing at Dimension Data around Mark Cavendish non-selection. Ryder says at bus it was a "team decision". Rolf Aldag then comes out and says it was totally Ryder's call. In Aldag's opinion Cavendish going better than in 2016 (when he won 4 stages) 1/2 reageer retweet
twitter:tomcary_tel twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:20:16Hearing Aldag so angry he may even quit race today. Team denied he had left already 2/2 reageer retweet
Drinkt Rolf?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:20 schreef showtimer het volgende:
Is ook zo. De hele ploeg zelfs.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Volgens de NOS rijdt hij al in het geel
Zonder die twee(of inmiddels drie?)dubbele ziekte was er niets aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat er nog mensen druk zijn met de afwezigheid van de over datum zijnde Cavendish.
Iemand die deze act uberhaupt nog interesseerd?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:20 schreef showtimer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |