SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Goed bezig!quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:00 schreef Guanabana het volgende:
Oh en kijk eens hoe mooi precies om 16:00:00, satisfying.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:00 schreef Guanabana het volgende:
Oh en kijk eens hoe mooi precies om 16:00:00, satisfying.
Toch wel een pak van mijn hart!quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:13 schreef Strani het volgende:
Ik ben er weer, met nieuw toetsenbord en alles![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:13 schreef Strani het volgende:
En na vier jaar eindelijk weer een Spaans toetsenbord zodat ik jullie veel makkelijker kan lastigvallen met dingen als ñ en ç
quote:
En van het mijne! Het duurde al zo lang dat ik een poppetje van jou had gemaakt voor het geval het fout zou gaan. Dan had ik tenminste nog iets van je!quote:
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'poppetje' maar alsnog is dit een van de liefste dingen die ik ooit heb gelezen, ik geloof dat ik even moet gaan liggen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
En van het mijne! Het duurde al zo lang dat ik een poppetje van jou had gemaakt voor het geval het fout zou gaan. Dan had ik tenminste nog iets van je!
quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'poppetje' maar alsnog is dit een van de liefste dingen die ik ooit heb gelezen, ik geloof dat ik even moet gaan liggen.
Toch geen voodoopoppetje hèquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]Een poppetje van klei, met kleertjes en alles.
Het heeft wel voodoo-powers maar alleen voor leuke dingenquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch geen voodoopoppetje hè
quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]Een poppetje van klei, met kleertjes en alles.
Ligt eraan wat hij er vervolgens mee doetquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch geen voodoopoppetje hè
quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ligt eraan wat hij er vervolgens mee doet
quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ligt eraan wat hij er vervolgens mee doet
Misschien wil ik niet weten wat hij ermee doetquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Het heeft wel voodoo-powers maar alleen voor leuke dingen
quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]Zij gebruiken electriciteit, wij gebruiken gevoel.
(Deze ga ik even trademarken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |