Heb je beide armen en benen gebroken?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand een tijdindicatie van Bertens? Ik moet vanavond naar het ziekenhuis.
De altijd vervelende maxi-musquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je beide armen en benen gebroken?
(Sterkte maat.)
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je beide armen en benen gebroken?
(Sterkte maat.)
Unibet zegt rond 19u.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Sterkte 👍quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Nee, de oudeheer werd vanochtend opgehaald door de ambu. Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Niet voor 19:00 uur staat er op het schema.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Niet voor 19:00 uur staat er op het schema.
Ik verwacht dat de voorgaande partij dan wel klaar is en ze dus iets na die tijd begint.
Meest gekozen kluns bij sportpoolsquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben geen kenner maar is het raar dat ik Harris niet ken?
Is niet heel bekend inderdaad, struint vooral het challenger-circuit af, geloof ikquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
GOATerer staat er lekker tegen te prutsen. Nu wel de break. De break voor Roger Federer.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
NOS heeft de halve finales en finale. Tijd voor Roelfsquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
GOATerer staat er lekker tegen te prutsen. Nu wel de break. De break voor Roger Federer.
Gestolen set?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:39 schreef Max23 het volgende:
Muguruza verliest 1 set tegen een Marokkaanse
Niet Kerkhove kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hopen op een paar onderhandse servicen van Kyrgios tegen Nadal
Ja natuurlijk. Nederlandgoden. De rest kan de tering krijgenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Kijken omdat een speler een bepaalde vlag naast zijn/haar naam heeft.
Ze blijft Nederlands.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:02 schreef Max23 het volgende:
Kerkhove stond 5-2 voor in de tiebreak
verliest hem met 5-7
Het ging dus mis toen jij stopte met kijken!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dit
Kerkhove in tiebreak 5-2 voor, toen keek ik even niet en nu heeft ze verloren
Mentaal labiel, zwak, waardeloos. KNLTB NEEM JE ROTZOOI MEE
Beetje wel, hij zat ook in dat ene nr, van:quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Om 19.00 de baan opquote:
WAARDELOOS WAARDELOOS!!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:48 schreef Szura het volgende:
Doei Meldonova
Opgeven bij 0-5 in de derde set
Dat kan Kiki mentaal niet aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
Kiki is verschoven naar het Center Court. (na Serena dus)
aha, ik dacht al, had ik eindelijk een goede stream van court 12 gevonden, speelt daar een Gasquet net zijn 3de game....quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
Kiki is verschoven naar het Center Court. (na Serena dus)
Maar niet uitgepaktquote:
@de_boswachterquote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
Stelling: WismutVeilchen83 heeft een lage standaard
quote:
Alsof jullie haar zouden wegtrappenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
puntige knieën allesquote:
Zie je niks van als je haar van achteren paktquote:
Point takenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Zie je niks van als je haar van achteren pakt
Nee, natuurlijk niet. Daar ben ik veel te hoffelijk voor.quote:
Watquote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
sow. koekoek.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Zie je niks van als je haar van achteren pakt
Gewoon Serena niet meer toelaten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:42 schreef franklop het volgende:
Dat gras op CC ziet er al niet meer uit zeg, en dat a 2 dagen
En dan zijn er jong0ns hier die haar niet zouden doenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:58 schreef XL het volgende:
Bedankt Mandy
[ afbeelding ]
Het was weer genieten
Na 1 dag was het al kapot, geen idee hoe dat zo snel komt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:42 schreef franklop het volgende:
Dat gras op CC ziet er al niet meer uit zeg, en dat a 2 dagen
Die zijn van de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 21:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En dan zijn er jong0ns hier die haar niet zouden doen
Jammer dat ze zo weinig op showcourts speeltquote:Op dinsdag 2 juli 2019 21:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En dan zijn er jong0ns hier die haar niet zouden doen
Het is zo ze bakken er niks vanquote:
Berretini, Medvededv en Khachanov ook al 23...quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Het is zo ze bakken er niks van
Een week voor Wimbeldon Tsitsipas zei dat de big 3 era saai is en hoopt dat de next gen een einde eraan gaan maken
De big 3 zitten er nog in het toernooi en Hij, Shapovalov Tiafoe en Z niet ze zijn wel de beste next gen![]()
Misschin kunnen Medvedev, berretini, Aliassime en Khachanov stunten
Hele nextgen presteert in breedte geen rukquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:21 schreef VoMy het volgende:
Federer ging in 2002 ook in R1 onderuit bij RG en Wimbledon na twee KFs in 2001. Dat kan gebeuren. Dus een matig resultaat van de Griek hier zegt ook weer niet zo veel voor de toekomst.
Tiafoe raakt geen bal op grasquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Het is zo ze bakken er niks van
Een week voor Wimbeldon Tsitsipas zei dat de big 3 era saai is en hoopt dat de next gen een einde eraan gaan maken
De big 3 zitten er nog in het toernooi en Hij, Shapovalov Tiafoe en Z niet ze zijn wel de beste next gen![]()
Misschin kunnen Medvedev, berretini, Aliassime en Khachanov stunten
6-4, 6-3, 6-1.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:15 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal heeft wel een heel groot probleem nu hij tegen Kyrgios moet. Hele ongunstige loting voor Nadal denk ik(?)
Heel ongunstig wel, in ieder geval weet ie niet wat ie kan verwachten. Maar daarna waarschijnlijk ook nog Tsonga is wel vrij ongustig. En die lijkt wel weer aardig te spelen!quote:
Ongunstig is Kyrgios allicht wel, een groot probleem? Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heel ongunstig wel, in ieder geval weet ie niet wat ie kan verwachten. Maar daarna waarschijnlijk ook nog Tsonga is wel vrij ongustig. En die lijkt wel weer aardig te spelen!
Pittig voor Rafa. Vrees dat het snel over is dan.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heel ongunstig wel, in ieder geval weet ie niet wat ie kan verwachten. Maar daarna waarschijnlijk ook nog Tsonga is wel vrij ongustig. En die lijkt wel weer aardig te spelen!
Die is exact even groot als Opelkaquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh, BOEM BOEM BOEM Karlovic leeft ook nog
Als het vorig jaar niet vrij goed ging op Wimbledon, had niemand in hem geloofd met deze loting...quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pittig voor Rafa. Vrees dat het snel over is dan.
Opelka is pas 21 jaar geloof ik. 2.11 meter, beast !
Ja exact, spelers die aanvallend speelde en dan een goede dag hadden waren vaak zn eindstation. Rosol, Darcis en Dustin Brown uit mn hoofd? Kyrgios speelt een beetje zoals Brown...quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als het vorig jaar niet vrij goed ging op Wimbledon, had niemand in hem geloofd met deze loting...
De afgelopen jaar verloor ie telkens van tennissers in de stijl van Kyrgios, Tsonga etc op gras....
En vorig jaar had ie ook geluk in de eerste rondes natuurlijk, toen had ik geen tegenstanders van het aanvallende caliber als bovenstaande...als Rafa eenmaal de kwartfinale haalt.....Het scheelt dat het gras nu al lijkt op gravel in de eerste dagen. Wat een aanfluting (vooral op CC en Court 1....denk dat dat dak niet echt helpt...quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja exact, spelers die aanvallend speelde en dan een goede dag hadden waren vaak zn eindstation. Rosol, Darcis en Dustin Brown uit mn hoofd? Kyrgios speelt een beetje zoals Brown...
Nadal is op dit moment wel weer wat beter dan in die periode, maar toch..
Idd, hoe langer Nadal in het toernooi zit hoe gunstiger de banen voor hem zijn. Hij moet zien te overleven die eerste rondes, en daarom is die heel ongunstig. Maar oke, een leuke uitdaging!quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
En vorig jaar had ie ook geluk in de eerste rondes natuurlijk, toen had ik geen tegenstanders van het aanvallende caliber als bovenstaande...als Rafa eenmaal de kwartfinale haalt.....Het scheelt dat het gras nu al lijkt op gravel in de eerste dagen. Wat een aanfluting (vooral op CC en Court 1....denk dat dat dak niet echt helpt...
Ja wel zieligquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klinkt als een of ander chemisch frisdrankmerk.
Nou in ieder geval niet meer tot het gaatje van Donna Vekic.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:18 schreef Szura het volgende:
Wawrinka mag tot het gaatje, 6-6 vijfde set nu
Daar verliet ie z’n familie toch voor? :’)quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou in ieder geval niet meer tot het gaatje van Donna Vekic.
De geruchten gaan dat het uit is.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar verliet ie z’n familie toch voor? :’)
Nee het is het nieuwe racketquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Haase staat beter te ballen dan alle wedstrijden dit seizoen bij elkaar....... misschien toch een goede zet geweest om plaats te maken bij die spelersraad.
Iedereen mad op hem maar hij neukt al hun zusjesquote:
wtfquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:57 schreef BobW het volgende:
Robin voor de 32e keer op rij niet de derde ronde gehaald op een Grand Slam
Bizar constant eigenlijkquote:
Hoe lang duurt die game nu al?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:16 schreef Ambrosius het volgende:
Lopez wil ook nog van geen wijken weten.
Kun jij niet gewoon je eigen zure kotstennistopic openen, zure sloot?quote:
Matigste cumbek ooit.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:16 schreef suus21 het volgende:
Kun jij niet een vrouw gaan zoeken treurwilg
twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 17:03:29Teleurstellend dat Haase in 3 sets van de klootzak Raonic heeft verloren in de tweede ronde van Wimbledon. Ik had Haase een plek in de derde ronde van Wimbledon gegund maar dat is hem dus jammer genoeg niet gelukt reageer retweet
Misschien stond de muziek aan?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:40 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 17:03:29Teleurstellend dat Haase in 3 sets van de klootzak Raonic heeft verloren in de tweede ronde van Wimbledon. Ik had Haase een plek in de derde ronde van Wimbledon gegund maar dat is hem dus jammer genoeg niet gelukt reageer retweet
Bemoeit ie zich nu ook al met tennis?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie 3 tennissers in die lijst staan waar ik nog nooit van heb gehoord...quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:53 schreef nostra het volgende:
Na vandaag gestegen naar plekkie 6 en plek 4 ligt voor het grijpen.
[ afbeelding ]
twitter:BenRothenberg twitterde op donderdag 04-07-2019 om 11:19:12Bernard Tomic fined *100 percent* of his first round prize money after his loss to Jo-Wilfred Tsonga.#Wimbledon https://t.co/lX2EuWCLze reageer retweet
Zijn er beelden van toevallig? Heeft ie het bewust laten lopen?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:47 schreef Tim86 het volgende:
twitter:BenRothenberg twitterde op donderdag 04-07-2019 om 11:19:12Bernard Tomic fined *100 percent* of his first round prize money after his loss to Jo-Wilfred Tsonga.#Wimbledon https://t.co/lX2EuWCLze reageer retweet
Is Townsend ook een superniger?quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:46 schreef superniger het volgende:
Fatima Morero de Melo is ook aanwezig.
af en toe een dropshotje tussen het grazen door zou wel handig zijn jaquote:Op donderdag 4 juli 2019 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
Kiki..... laat die dikke reet rennen joh
quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
af en toe een dropshotje tussen het grazen door zou wel handig zijn ja
Jij trekt hele gekke conclusies op basis waarvan?quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:20 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dit is een heel gek forum waar iedereen tegen Kiki is.
Voorgaande wedstrijden/toernooien waarbij ik de topics hier volg.quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij trekt hele gekke conclusies op basis waarvan?
fake newsquote:Op donderdag 4 juli 2019 16:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Voorgaande wedstrijden/toernooien waarbij ik de topics hier volg.
Onzin.quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Voorgaande wedstrijden/toernooien waarbij ik de topics hier volg.
Bedoel je dat het allemaal vette varkens zijn?quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:24 schreef TennispeRFect het volgende:
Wat zei Richard Krajicek ook al weer over vrouwen en tennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |