Heb je beide armen en benen gebroken?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand een tijdindicatie van Bertens? Ik moet vanavond naar het ziekenhuis.
De altijd vervelende maxi-musquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je beide armen en benen gebroken?
(Sterkte maat.)
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je beide armen en benen gebroken?
(Sterkte maat.)
Unibet zegt rond 19u.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Sterkte 👍quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Nee, de oudeheer werd vanochtend opgehaald door de ambu. Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Niet voor 19:00 uur staat er op het schema.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Niet voor 19:00 uur staat er op het schema.
Ik verwacht dat de voorgaande partij dan wel klaar is en ze dus iets na die tijd begint.
Meest gekozen kluns bij sportpoolsquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben geen kenner maar is het raar dat ik Harris niet ken?
Is niet heel bekend inderdaad, struint vooral het challenger-circuit af, geloof ikquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
GOATerer staat er lekker tegen te prutsen. Nu wel de break. De break voor Roger Federer.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
NOS heeft de halve finales en finale. Tijd voor Roelfsquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
GOATerer staat er lekker tegen te prutsen. Nu wel de break. De break voor Roger Federer.
Gestolen set?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:39 schreef Max23 het volgende:
Muguruza verliest 1 set tegen een Marokkaanse
Niet Kerkhove kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hopen op een paar onderhandse servicen van Kyrgios tegen Nadal
Ja natuurlijk. Nederlandgoden. De rest kan de tering krijgenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Kijken omdat een speler een bepaalde vlag naast zijn/haar naam heeft.
Ze blijft Nederlands.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:02 schreef Max23 het volgende:
Kerkhove stond 5-2 voor in de tiebreak
verliest hem met 5-7
Het ging dus mis toen jij stopte met kijken!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dit
Kerkhove in tiebreak 5-2 voor, toen keek ik even niet en nu heeft ze verloren
Mentaal labiel, zwak, waardeloos. KNLTB NEEM JE ROTZOOI MEE
Beetje wel, hij zat ook in dat ene nr, van:quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Om 19.00 de baan opquote:
WAARDELOOS WAARDELOOS!!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:48 schreef Szura het volgende:
Doei Meldonova
Opgeven bij 0-5 in de derde set
Dat kan Kiki mentaal niet aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
Kiki is verschoven naar het Center Court. (na Serena dus)
aha, ik dacht al, had ik eindelijk een goede stream van court 12 gevonden, speelt daar een Gasquet net zijn 3de game....quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
Kiki is verschoven naar het Center Court. (na Serena dus)
Maar niet uitgepaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |