Heb je beide armen en benen gebroken?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand een tijdindicatie van Bertens? Ik moet vanavond naar het ziekenhuis.
De altijd vervelende maxi-musquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je beide armen en benen gebroken?
(Sterkte maat.)
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je beide armen en benen gebroken?
(Sterkte maat.)
Unibet zegt rond 19u.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Sterkte 👍quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Nee, de oudeheer werd vanochtend opgehaald door de ambu. Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Niet voor 19:00 uur staat er op het schema.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Niet voor 19:00 uur staat er op het schema.
Ik verwacht dat de voorgaande partij dan wel klaar is en ze dus iets na die tijd begint.
Meest gekozen kluns bij sportpoolsquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben geen kenner maar is het raar dat ik Harris niet ken?
Is niet heel bekend inderdaad, struint vooral het challenger-circuit af, geloof ikquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
GOATerer staat er lekker tegen te prutsen. Nu wel de break. De break voor Roger Federer.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
NOS heeft de halve finales en finale. Tijd voor Roelfsquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
GOATerer staat er lekker tegen te prutsen. Nu wel de break. De break voor Roger Federer.
Gestolen set?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:39 schreef Max23 het volgende:
Muguruza verliest 1 set tegen een Marokkaanse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |