SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Haha nee, zeker niet, niet mijn first rodeo. Wel dat ik gaar wordt van het vocht vasthouden en verliezen en zo misschien redelijk gedemotiveerd raakquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, het gaat toch prachtig omlaag?
Of had je een rechte lijn naar beneden verwacht? ;)
Mijn training wordt gegeven door de atletiekvereniging. Die doen dit ieder jaar, dus dat is wel een goed geoliede machine. We hebben een schema gehad wat we iedere baantraining gaan doen, en daarnaast wat je voor eigen trainingen moet doen. Ik hoorde verschillende mensen wel zeggen dat ze die eigen trainingen niet of nauwelijks doen, maar om de kans dat ik traject het hardlopend kan afleggen zo groot mogelijk te maken, heb ik me voorgenomen om die eigen trainingen ook echt consequent te doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Een groep/vereniging om mee te lopen helpt enorm ja, als was het alleen maar omdat het wat minder vrijblijvend is.Enige jammere aan "mijn" groepje is dat ik vooraf niet weet wat we gaan doen, maar meestal is het rond de 5km met wat krachtoefeningen en/of wat snelheidsoefeningen en af en toe een langere afstand (maar niet langer dan 7km). De echte afstanden moet ik dus in m'n upje doen. Gelukkig was ik gisteren ondanks m'n verkeerd lopen wel echt gecharmeerd van m'n nieuwe route, dus die methode gaan we vaker doen. (Wandelroutenetwerk, dus pijltjes volgen.)
Prettig ja, aan kunnen sluiten bij lui die ervaring hebben met het opbouwen naar die afstand vanaf allerlei ervaringsniveau's.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn training wordt gegeven door de atletiekvereniging. Die doen dit ieder jaar, dus dat is wel een goed geoliede machine. We hebben een schema gehad wat we iedere baantraining gaan doen, en daarnaast wat je voor eigen trainingen moet doen. Ik hoorde verschillende mensen wel zeggen dat ze die eigen trainingen niet of nauwelijks doen, maar om de kans dat ik traject het hardlopend kan afleggen zo groot mogelijk te maken, heb ik me voorgenomen om die eigen trainingen ook echt consequent te doen.
Ik ga overigens wel eind volgende week op vakantie naar een omgeving waar ik me geen duurloop van 50-60 minuten zie doen. Ik ken de omgeving daar niet goed genoeg voor en we zitten echt op een berg. Dus ik heb even een mail gestuurd naar de trainer wat ik het beste kan doen om de tot nu toe opgebouwde vooruitgang niet teniet te doen. Na de vakantie heb ik dan nog 2 maanden om het verder uit te bouwen.
Ik eet daarvan eigenlijk het liefst alleen de chocola en de rest geef/gooi ik weg.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Oh echt? Magnums kan ik ook makkelijk blijven vretendie happen ook een stuk sneller weg dan zo'n waterijsje.
kan ik me nog wel wat bij voorstellen maar geef mij toch de hele unit maarquote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Knap hoor Sly, 50 minuten al!
[..]
Ik eet daarvan eigenlijk het liefst alleen de chocola en de rest geef/gooi ik weg.
Dat noem ik gewoon een cornetto eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik had een nieuwe lievelings ontdekt: de King Cone. Dat is gewoon Vienneta in een hoorntje![]()
En hij is groot
Hij is echt een flink stuk groter dan een cornetto, volgens mij. En ik vind de smaak echt wel anders, en lekkerder!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon een cornetto eigenlijk.
daarvoor zou ik ze beiden achter elkaar moeten eten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Hij is echt een flink stuk groter dan een cornetto, volgens mij. En ik vind de smaak echt wel anders, en lekkerder!
Goed idee wel, een vergelijkend warenonderzoek! Ik wil wel proefpersoon zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daarvoor zou ik ze beiden achter elkaar moeten eten.
Hij is idd groter en wat meer vanilleijs. Voor de rest geen idee uit m'n hoofd zo
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij is echt een flink stuk groter dan een cornetto, volgens mij. En ik vind de smaak echt wel anders, en lekkerder!
Ik heb ze nog nooit gezien ind e supermarkt, enkel bij stations, horeca en bioscopen enzoquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:34 schreef rena het volgende:
Al te koop bij de supermarkt?
Mijn grote ijszonde is een Mars icecream a 140 kcal per stukZo af en toe neem ik er eentje na het avondeten
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:14 schreef Barreltje het volgende:
Ijsjes!!![]()
Ik heb ze gewoon niet in huis.. dat scheelt..
De weegschaal bij mn ouders was lief.. 1 kilo eraf in 2 weken tijdens vakantievrijdag maar eens kijken hoe het dan gesteld is mbt de vlieg-vocht-balans..
woeiquote:
quote:
Ik vind het een mooie totaalafstand hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, lekker aan het fietsen geslagen. 45km weggetrapt in drie dagen.
Peanuts voor sommigen, I know, maar voor mij tussen de bedrijven door precies te doen.
Goed bezigquote:
Hoe doe je 'm? 16:8?quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:55 schreef MutedFaith het volgende:
-4, en nog geen moment echt honger gehad. Waarom heb ik dit niet eerder gedaan.
lekker dat het zo goed werkt voor jequote:Op donderdag 4 juli 2019 17:50 schreef MutedFaith het volgende:
De hele week. Ik heb een keer of twee een uitzondering gemaakt, maar dat eigenlijk steeds omdat ik t niet redde om voor 20:00 uur te eten.
Ik heb er verbazend weinig problemen mee. 's ochtends niet eten wist ik dat wel moest lukken, maar met name 't' s avonds overal vanaf blijven gaat me beter af dan ik gedacht had.
quote:
Kun je eens een eetlijstje droppen? Doe nu ook 16:8 IF en heb op sommige dagen echt vreselijke trek rond een uur of 9 ‘s avonds. Eetwindow hier is 11:30-19:30 trouwens.quote:Op donderdag 4 juli 2019 17:50 schreef MutedFaith het volgende:
De hele week. Ik heb een keer of twee een uitzondering gemaakt, maar dat eigenlijk steeds omdat ik t niet redde om voor 20:00 uur te eten.
Ik heb er verbazend weinig problemen mee. 's ochtends niet eten wist ik dat wel moest lukken, maar met name 't' s avonds overal vanaf blijven gaat me beter af dan ik gedacht had.
Zou het? Met 21-23 graden? Normaal niet zoveel last van, maar volgende week wordt het een stuk koeler (quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hou je niet gewoon vocht vast vanwege het warme weer?
Voor mij werkt een iets kleiner window fijn, dus hier is het meer 18:6. Misschien kun je wat schuiven met je tijden, of je window aanpassen?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:32 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Kun je eens een eetlijstje droppen? Doe nu ook 16:8 IF en heb op sommige dagen echt vreselijke trek rond een uur of 9 ‘s avonds. Eetwindow hier is 11:30-19:30 trouwens.
Haha je klinkt nu als mijn schoonzusjequote:Op zondag 7 juli 2019 16:14 schreef Barreltje het volgende:
Ik vrat gister een reep Tony terwijl ik " my 600lb life" aan het kijken was..![]()
Ja ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft iemand van jullie weleens weight watchers ofzo gedaan?
Hier moeten ze nog 2 weken naar school.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Och be, als het voor jou werkt... prima!
Over een week of 6 gaan hier de kinderen alweer naar school trouwens
Gelukkig heb ik deze zomer geen gelegenheid om in een bikini te liggen, hoef ik me daar ook niet druk om te maken
Keto. Bevalt me vooralsnog prima. 2 boeken gekocht met fantastische recepten!quote:
Hmm. Intressant. Ik overweeg de laatste tijd ook iets dat me voorschrijft wat ik moet eten, omdat ik blijkbaar op het moment niet zelf keuzes kan makenquote:Op maandag 8 juli 2019 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier moeten ze nog 2 weken naar school.
[..]
Keto. Bevalt me vooralsnog prima. 2 boeken gekocht met fantastische recepten!![]()
Gisterenavond echt een goddelijke zalm en als lunch een omelet van pompoen met runderworst.![]()
Oh, en superlekkere granola van alleen maar noten en kokosrasp.
Hm, dan zou ik later dan 12:00 moeten eten, maar 11:30 trek ik al amperquote:Op zondag 7 juli 2019 16:02 schreef Holyme het volgende:
[..]
Voor mij werkt een iets kleiner window fijn, dus hier is het meer 18:6. Misschien kun je wat schuiven met je tijden, of je window aanpassen?
Good busy!quote:Op maandag 8 juli 2019 10:57 schreef DrSauvignon het volgende:
Ik zag de 71.8![]()
![]()
nu moet ik wel doorzetten naar sub 70![]()
![]()
o: banaan/appel met een latte
t: mini-sushi bowl
l: Ciabatta jonge kaas
d: Nasi met tempeh
t: klein reepje tony's
Ik vind het een net lijstje. Bij mij zou het ws elke dag afhaal zijnquote:Op maandag 8 juli 2019 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Succes SQ, tijdens een verbouwing etc is het ook gewoon echt lastig. Tijd is dan altijd een issue lijkt het.
QFTquote:Op maandag 8 juli 2019 15:49 schreef Lonaa het volgende:
Ach, SQ, ik heb geen kinderen en al moeite met alle ballen.
Mijn Fitbit wil niet meer m'n Nokia 8.1quote:Op maandag 8 juli 2019 16:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nieuwe fitbit. Misschien helpt het in de motivatie.
Welke heb je?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nieuwe fitbit. Misschien helpt het in de motivatie.
Oh ja, haar lijstje is keurig, maar meer dat ze zei dat het even niet lekker loopt nog.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:39 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik vind het een net lijstje. Bij mij zou het ws elke dag afhaal zijn![]()
Shhhh!!quote:Op maandag 8 juli 2019 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, mijn man is aan het verbouwen. Ik doe alles huishoudelijk en de kinderen momenteel. Dus ik kook elke dag normaal eten(of ik warm restjes normaal eten op).
Dat dus!quote:Desalniettemin vind ik het erg stressvol om al die ballen in de lucht te houden en daar lijdt mijn eten wel echt onder.
Nou ik herken het wel. Ik sta over het algemeen er allebei voor tot 19.00 meestal breng ik ze zelf nog naar bed, alles afwassen (want vaatwasser al 2 maanden kapot en man roept steeds ja ik kijk welke het moet worden), alles klaar zetten voor volgende dag en wat huishouden en dan is het half 9/9 uur ben ik klaar en kapot...quote:Op maandag 8 juli 2019 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, mijn man is aan het verbouwen. Ik doe alles huishoudelijk en de kinderen momenteel. Dus ik kook elke dag normaal eten(of ik warm restjes normaal eten op).
Desalniettemin vind ik het erg stressvol om al die ballen in de lucht te houden en daar lijdt mijn eten wel echt onder.
Na mijn werk eerst beide kinderen ophalen op 2 locaties, dan naar huis, eten koken, eten consumeren, kinderen naar bed motiveren. Met een beetje geluk slaapt alles om 20:30, dan nog alles opruimen en schoonmaken. Dan is het 21:30 en wil ik alleen nog op de bank zitten en snoep eten.
Ik weet dat miljoenen single moms elke dag deze leef leven, maar ik ben t niet gewend en vind het best pittig daardoor. Eigenlik moet ik iets energizends vinden wat ik nog kan doen in de late uurtjes. Misschien iets van yoga ofzo.
Ik wil dit allemaal.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik een keto-lijstje doen?
O: griekse yoghurt met homemade granola met alleen noten en kokos
T: 4 halve gevulde eitjes met een mengsel van de dooier, mosterd, mayo en bacon
L: 2 bladeren sla gevuld met een mengsel van gegrilde kipfilet, avocado en mayonaise
T: vetbommetje en cashewnoten (vetbommetje is een mengsel van gerookte zalm, geitenkaas en roomboter. Ja echt!)
D: Lamsbout ingesmeerd met gedroogdetomatenpesto (homemade) en daarbij bloemkoolpuree (geblancheerde bloemkool pureren met boter, slagroom en kaas)
En dan straks nog een 'kaneelsmoothie': kokosmelk, eiwitpoeder, stevia, 1tl kaneel en vanilleextract
Die laatste moet alcoholvrij zijn, maar ik geloof niet dat ik dat heb. In de mijne zit iig ethanol.![]()
Maar anyway, baggervet lijstje dus!
https://www.bol.com/nl/p/(...)KDw.1.2.ProductTitlequote:
Ja o sorry viel jou ook niet aan, was mijn losstaande opmerkingquote:Op maandag 8 juli 2019 18:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, haar lijstje is keurig, maar meer dat ze zei dat het even niet lekker loopt nog.
Pompoen zit anders nog aardig wat kh in volgens mij!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)KDw.1.2.ProductTitle
Je portemonnee slankt wel flink af ook.En de menu's die er in staan zijn meer voor de herfst met tig soorten pompoen ed dus ik improviseer wat hier en daar.
En geen broodquote:Op maandag 8 juli 2019 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)KDw.1.2.ProductTitle
Je portemonnee slankt wel flink af ook.En de menu's die er in staan zijn meer voor de herfst met tig soorten pompoen ed dus ik improviseer wat hier en daar.
Ja, het is niet goedkoop. En al helemaal niet als je het menu volgt, dat doe ik dus ook maar 1 week. Iig voor de avondmaaltijden ga ik op zoek naar goedkopere alternatieven.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben ook weleens bezig geweest om dat keto uit te zoeken. Maar dan moet er geld bij iedere maand voor de boodschappen.
Ik vind het knapquote:Op maandag 8 juli 2019 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging voor het eerst in triljoen jaar weer hardlopen en kreeg gewoon al spierpijn tijdens het lopen
Met pijn en moeite 5k uitgelopen op tempo schildpad. Schokkend toch altijd hoe snel dat inzakt
Maar ook altijd heel verrassend hoe snel het weer aantrektquote:Op maandag 8 juli 2019 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging voor het eerst in triljoen jaar weer hardlopen en kreeg gewoon al spierpijn tijdens het lopen
Met pijn en moeite 5k uitgelopen op tempo schildpad. Schokkend toch altijd hoe snel dat inzakt
Ja, dat vooral.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ook altijd heel verrassend hoe snel het weer aantrekt
Je ging toch goed met hardlopen?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlik moet ik iets energizends vinden wat ik nog kan doen in de late uurtjes. Misschien iets van yoga ofzo.
Yes true, maar ik zou eigenlijk ook nog iets willen waarvoor ik het huis niet uit hoef. Op avonden dat mijn man laat doorwerkt ben ik toch aan huis gebonden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je ging toch goed met hardlopen?
Het antwoord stond iets eronder![]()
Pics in fietsbroekje?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou van die eerste dieetdagen. Het vliegt er af hier!Op 2 ons na op mijn lichtst van dit jaar al.
Ik fiets ook nog steeds veel, gisteren mezelf nieuwe handvaten een helm en een fietsbroekje mezelf kado gedaan.
No way!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |