Wat een intens weerzinwekkend wezen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
Hij is uit de rechtszaal verwijderd, eigen advocaat bespuugt:
https://www.telegraaf.nl/(...)pugen-eigen-advocaat
Maar gewoon een spuitje overwegen mag dan weer niet....quote:Op maandag 2 maart 2020 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
Hij is uit de rechtszaal verwijderd, eigen advocaat bespuugt:
https://www.telegraaf.nl/(...)pugen-eigen-advocaat
Zou de enige logische oplossing zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar gewoon een spuitje overwegen mag dan weer niet....
Spuitje lijkt mij een prima idee.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar gewoon een spuitje overwegen mag dan weer niet....
Of Bubba, die daarnaast ook nog een pilon rectaal bij hem aanbrengt zodat niet zijn halve, maar zijn hele kont openscheurt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:42 schreef rododendronneke het volgende:
Ik hoop dat iemand dit insect wil doodtrappen.
Nee, hij gaat direct de oven in.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 02-03-2020 om 14:51:12Grote vraag is nu, komt Gökmen T. weer in de zaal zitten, of niet? #tramschutter reageer retweet
Iedereen verwerkt verlies op een andere manier. Ik zou er ook niet gaan zitten maar kan ook best begrijpen dan sommigen daar behoefte aan hebben, ongeacht de one man show van dat monster.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:56 schreef Hathor het volgende:
Ik denk niet dat ik dat als nabestaande zou willen aanschouwen, hij zit daar gewoon een showtje op te voeren. Totale minachting voor het hof, praten doet hij niet, alleen zijn middelvinger opsteken en kusmondjes maken naar de vrouwelijke leden van dat hof, ook geen enkel respect voor de nabestaanden. In een notedop...schijt aan de hele wereld. Waarom zou je jezelf als nabestaande het willen aandoen om dit gedrag van dat walgelijk wezen te moeten gadeslaan? Wat verwachten ze in hemelsnaam van dat stuk stront te gaan horen?
Ja. De nabestaanden zitten daar in de eerste plaats voor de slachtoffers lijkt mij, niet voor dat monster.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Iedereen verwerkt verlies op een andere manier. Ik zou er ook niet gaan zitten maar kan ook best begrijpen dan sommigen daar behoefte aan hebben, ongeacht de one man show van dat monster.
Ik denk eerder gewoon door en door slecht. Er zal best wel een vorm van zwakzinnigheid aanwezig zijn bij hem, maar ik zie eigenlijk gewoon een tot op het bot verrot empathieloos wezen.quote:
Een ontmoeting met een coronapatiënt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef rododendronneke het volgende:
Of een grammetje lsd door zijn thee, en dan een nachtlang Rammstein draaien in zijn cel.
Nabestaanden van zijn slachtoffers willen dat Tanis hun verhaal aanhoort. Best logisch ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:23 schreef trein2000 het volgende:
Als ik de rechtbank was dan liet ik hem lekker in de EBI. Waarom zou je voor dit figuur een bevel medebrenging uitvaardigen? Wat bereik je daar mee?
Na een dag als vandaag vraag ik me af of die er nog steeds zo over denken.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nabestaanden van zijn slachtoffers willen dat Tanis hun verhaal aanhoort. Best logisch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |