abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190474880
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2019 11:12 schreef Twiitch het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op maandag 16-12-2019 om 10:15:10 Volgens Seebregts wil Gökmen T. “pertinent niet komen.” Hij zit op de terroristenafdeling, en moet steeds als hij naar binnen en buiten gaat worden gevisiteerd. Dat betekent dat hij zich steeds moet uitkleden, en dat er tot in zijn anus wordt gekeken. #tramschutter reageer retweet
Het is officieel. Zijn halve kont staat open _O_
Zou je toeslag krijgen als je iemands anus moet controleren? Voor een arts hoort dit erbij, maar als doorsnee beveiliger word je denk ik niet opgeleid om in iemands anus te peuren.
pi_190474968
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 13:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zou je toeslag krijgen als je iemands anus moet controleren? Voor een arts hoort dit erbij, maar als doorsnee beveiliger word je denk ik niet opgeleid om in iemands anus te peuren.
Ik gok dat je dat leert op je stage.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 16 december 2019 @ 13:45:59 #178
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190475781
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:05 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik gok dat je dat leert op je stage.
dan oefen ze op elkaar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190475928
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dan oefen ze op elkaar.
"Beveiligingssector zeer positief tegenover vrouwenquotum"
  maandag 16 december 2019 @ 13:53:21 #180
384435 klappernootopreis
pi_190476005
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2019 13:51 schreef probeer het volgende:

[..]

"Beveiligingssector zeer positief tegenover vrouwenquotum"

juist ja. :X
pi_190476101
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:53 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
juist ja. :X
Ik moest lachen. Dank.
  maandag 16 december 2019 @ 13:58:36 #182
384435 klappernootopreis
pi_190476157
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2019 13:56 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik moest lachen. Dank.
^O^
  dinsdag 17 december 2019 @ 22:46:11 #183
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_190506095
PeterRdeV twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 15:53:13 Nieuws: De berichtgeving gisteren over Gökmen T., die alleen met grof geweld naar de rechtbank kon, klopt niet. Hij werkte gisteren volledig mee, er is geen geweld gebruikt en hij stond klaar om - geboeid - vervoerd te worden, maar dit werd op het laatste moment afgeblazen. reageer retweet
pi_190506917
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 01:35 schreef TomLuny het volgende:
"Jullie houden de grenzen dicht om moslims beter in het water dood te kunnen verdrinken",
:') :')
pi_190507307
Waarom komen die lui naar onze westerse landen zoek het uit in die graflanden en laat ons met rust
I will do what i must !!
  woensdag 18 december 2019 @ 05:17:39 #186
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_190509880
Als je verwacht dat er geweld gebruikt moet worden om hem in de rechtszaal te krijgen, dan bereid je dat toch voor? Als hij om 9 uur moet verschijnen dan schop je hem om zes uur zijn bed uit, visiteer hem en keten hem goed vast. Om zeven uur in het busje en om 8 uur in de zaal. Wat is er nou zo moeilijk?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_190513195
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2019 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
PeterRdeV twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 15:53:13 Nieuws: De berichtgeving gisteren over Gökmen T., die alleen met grof geweld naar de rechtbank kon, klopt niet. Hij werkte gisteren volledig mee, er is geen geweld gebruikt en hij stond klaar om - geboeid - vervoerd te worden, maar dit werd op het laatste moment afgeblazen. reageer retweet
En waarom zou dat afgeblazen zijn ?

Las laatst een bericht dan men de terrorist totaal niet aan het woord wil hebben.

Gökmen T. die zichzelf verdedigt is derhalve een gevaar voor de maatschappelijke orde, omdat zijn waarheden niet gehoord mogen worden.

http://verenoflood.nu/om-(...)pleit-gokmen-t-vrij/

+++++++++++

De rechtbank in Utrecht laat uitzoeken waarom tramschutter Gökmen Tanis maandag niet aanwezig was bij de rechtszaak tegen hem.

Over die aanwezigheid is commotie ontstaan, nu er signalen zijn dat Tanis zich voorafgaand aan de rechtszaak, in tegenstelling tot wat eerder werd beweerd, helemaal niet verzet zou hebben tegen zijn vervoer. Hij stond klaar voor transport, toen vanuit de Utrechtse rechtbank een telefoontje kwam dat hij in zijn cel kon blijven, zo meldde misdaadverslaggever Peter R. de Vries gisteren. De Vries baseert zich op bronnen in de gevangenis van Vught, waar Tanis in voorarrest zit.

> https://www.ad.nl/utrecht(...)rechtszaak~a873f8ae/

Gökmen Tanis zou zich maandag voorafgaand aan de rechtszaak helemaal niet verzet hebben tegen zijn vervoer.
Hij stond klaar voor transport, toen er vanuit de Utrechtse rechtbank een telefoontje kwam dat hij in zijn cel kon blijven.

> https://www.ad.nl/utrecht(...)ld-geweest~a8321e48/

[ Bericht 26% gewijzigd door TomLuny op 19-12-2019 06:09:32 ]
shift-knop defekt
pi_191212498
Slachtoffer eist alle camerabeelden moslim aanslag op tram.

Een man die vorig jaar de aanslag in de tram in Utrecht overleefde, eist dat hij alle camerabeelden van de aanslag krijgt.

Vervoersmaatschappij Qbuzz en het Openbaar Ministerie weigeren die beelden te geven. Een woordvoerder van de rechtbank in Den Haag bevestigt dat daar dinsdag een spoed-kort geding over dient.

De eiser, die door onder andere het OM is erkend als slachtoffer, wil alle beelden van de aanslag hebben omdat hij daarop denkt te kunnen zien wat de dader hem precies heeft aangedaan.

Volgens de man heeft verdachte Gökmen T. een wapen op hem gericht, waarna hij een aantal keren de trekker overhaalde. Het wapen werkte niet: mogelijk door een hapering of gebrek aan kogels. Ook nadat T. zijn wapen heen en weer had geschud en opnieuw de trekker overhaalde, gebeurde er niets.

Vervolgens is T. volgens de eiser weggerend. Er zijn wel beelden aan de man getoond, maar dat was naar zijn zeggen slechts een selectie. Volgens hem waren de gebeurtenissen daar niet uitgebreid genoeg te zien.

Poging tot moord of doodslag
De man die de camerabeelden opeist, komt nu niet voor in het strafdossier van T., laat de woordvoerder van de rechtbank weten. Juridisch adviseur Karim Aachboun van de eiser bevestigt dat het slachtoffer een kort geding heeft aangespannen.

"Mijn cliënt eist beelden op, omdat hij het niet eens is met de strafeis tegen T, waarin wordt gesteld dat hij hem slechts met een wapen bedreigd zou hebben. Met de integrale beelden wenst mijn cliënt de strafeis tegen T. te verzwaren van bedreiging naar poging tot moord", laat hij in een schriftelijke verklaring weten.

Het kort geding wordt met spoed behandeld. De reden daarvoor is dat het OM uiterlijk op maandag 3 februari de vorderingen van de benadeelde partijen wil ontvangen.

De inhoudelijke behandeling van de zaak tegen T. staat gepland van 2 tot 6 maart.
Bij de aanslag, vorig jaar maart, vielen vier doden en meerdere gewonden.

Dit gebeurde er bij de tramaanslag in Utrecht op 18 maart 2019. Een terugblik:

> https://nos.nl/artikel/23(...)aanslag-utrecht.html

https://www.volkskrant.nl(...)-gehandeld~bc826cd9/
shift-knop defekt
pi_191237794
Partijen overleggen onderling in zaak beelden tramaanslag Utrecht

Updated 1 uur geleden - Vandaag, 15:01

Een passagier die vorig jaar maart in Utrecht de aanslag in een tram overleefde, gaat alsnog overleggen met vervoersmaatschappij Qbuzz en het Openbaar Ministerie over beelden van de schietpartij die hij wilde hebben.

Dinsdag stonden de partijen tegenover elkaar in de rechtbank, maar die heeft de zaak aangehouden tot 15 februari „omdat de partijen onderling een regeling proberen te treffen”, zegt een woordvoerster.

> https://www.telegraaf.nl/(...)-tramaanslag-utrecht

shift-knop defekt
  dinsdag 28 januari 2020 @ 22:41:58 #190
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191241149
Wat schiet die passagier daar mee op? Erkenning als slachtoffer van poging tot moord?

Wat schiet je daarmee op? De dader komt al nooit meer vrij en een schadevergoedingsclaim lijkt me ook niet praktisch, dat is een kale kip.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 28 januari 2020 @ 22:43:45 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191241181
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 22:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat schiet die passagier daar mee op? Erkenning als slachtoffer van poging tot moord?

Wat schiet je daarmee op? De dader komt al nooit meer vrij en een schadevergoedingsclaim lijkt me ook niet praktisch, dat is een kale kip.
Of misschien wil hij zien wat er precies gebeurde omdat het zwart gat is
  dinsdag 28 januari 2020 @ 23:02:37 #192
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191241579
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 22:43 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Of misschien wil hij zien wat er precies gebeurde omdat het zwart gat is
Ik zie een verschil tussen de eis van het slachtoffer om de beelden in zijn bezit te hebben en de mogelijkheid om de beelden te kunnen in zien. Lijkt mij niet wenselijk als de beelden op facebook of liveleak ofzo belanden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 28 januari 2020 @ 23:06:04 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191241651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 23:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik zie een verschil tussen de eis van het slachtoffer om de beelden in zijn bezit te hebben en de mogelijkheid om de beelden te kunnen in zien. Lijkt mij niet wenselijk als de beelden op facebook of liveleak ofzo belanden.
Je hebt gelijk had alleen het laatste nieuwsbericht gezien
pi_191341457
Kabinet: Peter R. de Vries loog over Utrechtse tramschutter Gökmen Tanis

Islamitische terrorist verzette zich wel degelijk tegen transport naar rechtbank

Door: Bas Paternotte , 18:04, 03 februari 2020

Terug naar december vorig jaar. De islamitische terrorist Gökmen Tanis die wordt verdacht van de tramaanslag in Utrecht verschijnt niet op de zitting van de rechtbank in Utrecht omdat hij zich te veel verzette.
De rechtbank had hem bevolen wel te komen, maar daarvoor zou te veel geweld en dwang nodig zijn. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries tekende op dat dekselse Twitter bezwaar aan. Niets van waar, meende de journalist. Tanis werkte juist ‘volledig mee’, er was ‘geen geweld gebruikt’ en ‘hij stond klaar om – geboeid – vervoerd te worden, maar dit werd op het laatste moment afgeblazen’. Lees die tweet.

VVD Kamerlid Jeroen van Wijngaarden wilde meer weten over de kwestie en stelde Kamervragen aan minister voor Rechtsbescherming Sander Dekker (ook VVD). Want klopte het wel dat De Vries daar schreef? Nou nee dus. Het kabinet schrijft maandag aan de Tweede Kamer:

> https://tpo.nl/2020/02/03(...)ign=sharing_standard

https://www.nu.nl/algemee(...)ng-ns-personeel.html
shift-knop defekt
  maandag 2 maart 2020 @ 12:58:15 #195
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191792939
Rechtszaak Gökmen T.

In dit liveblog houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen van de rechtszaak over de tramaanslag. Het is de eerste van vier dagen waarop de zaak inhoudelijk wordt behandeld.

Belangrijkste nieuws:
- De schutter schoot ook uit rijdende vluchtauto.
- Rechter leest getuigenverklaringen voor: "Nu moet ik rennen voor mijn leven."
- Gökmen T. is gedwongen aanwezig, hij werd in boeien binnengebracht.

12.26 uur 'Vieze ketters'

Na een korte onderbreking wordt de zaak vervolgd. Bij binnenkomst kijkt T. de zaal in. "Vieze ketters", roept hij naar de aanwezigen."

Live-blog op
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2024826/
  maandag 2 maart 2020 @ 13:02:25 #196
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_191793020
Getuigenverklaringen wijzen erop dat hij bewust zijn slachtoffers uitzocht. Vooral schoot op Nederlanders zonder migratieachtergrond dus.

Blijkbaar zit meneer al de hele zitting fnuikend te glimlachen. Ik zou graag een zware steen op z'n hoofd gooien.
Graag op anoniem
pi_191794133
Gökmen Tanis schreeuwt bij binnenkomst rechtbank, steekt middelvinger op naar rechter

https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-rechter~aeed10ce/

De oven in klaar.

@Wereldgozer
pi_191794290
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Gökmen Tanis schreeuwt bij binnenkomst rechtbank, steekt middelvinger op naar rechter

https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-rechter~aeed10ce/

De oven in klaar.

@:wereldgozer
Moeke is er bij
pi_191794455
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 14:12 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Moeke is er bij
Ja, zit nu alles terug te lezen. Vanavond ook bij Op1. @Coco.
  maandag 2 maart 2020 @ 14:27:11 #200
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_191794526
Hij is uit de rechtszaal verwijderd, eigen advocaat bespuugt:

https://www.telegraaf.nl/(...)pugen-eigen-advocaat
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')