Zou je toeslag krijgen als je iemands anus moet controleren? Voor een arts hoort dit erbij, maar als doorsnee beveiliger word je denk ik niet opgeleid om in iemands anus te peuren.quote:Op maandag 16 december 2019 11:12 schreef Twiitch het volgende:
Het is officieel. Zijn halve kont staat opentwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 16-12-2019 om 10:15:10Volgens Seebregts wil Gökmen T. “pertinent niet komen.” Hij zit op de terroristenafdeling, en moet steeds als hij naar binnen en buiten gaat worden gevisiteerd. Dat betekent dat hij zich steeds moet uitkleden, en dat er tot in zijn anus wordt gekeken. #tramschutter reageer retweet
Ik gok dat je dat leert op je stage.quote:Op maandag 16 december 2019 13:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou je toeslag krijgen als je iemands anus moet controleren? Voor een arts hoort dit erbij, maar als doorsnee beveiliger word je denk ik niet opgeleid om in iemands anus te peuren.
dan oefen ze op elkaar.quote:Op maandag 16 december 2019 13:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok dat je dat leert op je stage.
"Beveiligingssector zeer positief tegenover vrouwenquotum"quote:Op maandag 16 december 2019 13:45 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dan oefen ze op elkaar.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:51 schreef probeer het volgende:
[..]
"Beveiligingssector zeer positief tegenover vrouwenquotum"
Ik moest lachen. Dank.quote:Op maandag 16 december 2019 13:53 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
juist ja.
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 15:53:13Nieuws: De berichtgeving gisteren over Gökmen T., die alleen met grof geweld naar de rechtbank kon, klopt niet. Hij werkte gisteren volledig mee, er is geen geweld gebruikt en hij stond klaar om - geboeid - vervoerd te worden, maar dit werd op het laatste moment afgeblazen. reageer retweet
quote:Op donderdag 5 december 2019 01:35 schreef TomLuny het volgende:
"Jullie houden de grenzen dicht om moslims beter in het water dood te kunnen verdrinken",
En waarom zou dat afgeblazen zijn ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 15:53:13Nieuws: De berichtgeving gisteren over Gökmen T., die alleen met grof geweld naar de rechtbank kon, klopt niet. Hij werkte gisteren volledig mee, er is geen geweld gebruikt en hij stond klaar om - geboeid - vervoerd te worden, maar dit werd op het laatste moment afgeblazen. reageer retweet
Of misschien wil hij zien wat er precies gebeurde omdat het zwart gat isquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat schiet die passagier daar mee op? Erkenning als slachtoffer van poging tot moord?
Wat schiet je daarmee op? De dader komt al nooit meer vrij en een schadevergoedingsclaim lijkt me ook niet praktisch, dat is een kale kip.
Ik zie een verschil tussen de eis van het slachtoffer om de beelden in zijn bezit te hebben en de mogelijkheid om de beelden te kunnen in zien. Lijkt mij niet wenselijk als de beelden op facebook of liveleak ofzo belanden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of misschien wil hij zien wat er precies gebeurde omdat het zwart gat is
Je hebt gelijk had alleen het laatste nieuwsbericht gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zie een verschil tussen de eis van het slachtoffer om de beelden in zijn bezit te hebben en de mogelijkheid om de beelden te kunnen in zien. Lijkt mij niet wenselijk als de beelden op facebook of liveleak ofzo belanden.
Moeke is er bijquote:Op maandag 2 maart 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Gökmen Tanis schreeuwt bij binnenkomst rechtbank, steekt middelvinger op naar rechter
https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-rechter~aeed10ce/
De oven in klaar.
@:wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |