Dit klinkt nog erger dan Ollolai, en daar zou ik al niet dood gevonden willen worden.quote:Nu telt het bergdorpje nog maar 60 inwoners: 58 volwassenen en 2 kinderen. Winkels zijn er niet meer, alleen nog een SRV-wagen en twee kleine cafés.
Staat in de OP.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:42 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Elke werkdag hoe kan ik dat nou weer bijhouden wanneer begint het
Succes? Op basis van welk criterium dan?quote:Op maandag 1 juli 2019 12:30 schreef golfer het volgende:
Na het succes van het RTL 4-programma vorig jaar voor het Italiaanse dorpje Ollolai,
Kijkcijfers en ophef en media-aandacht.quote:
Dat mogen alle Nederlanders hoor, Spanje ligt gewoon in de EUquote:De vijf Nederlandse koppels met de beste ideeën mogen zich definitief vestigen in het dorp.
Het doel 'leegloop van dorp tegengaan' laten we maar buiten beschouwing.quote:
Daar gaat het commerciële TV-makers en producenten niet om.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Het doel 'leegloop van dorp tegengaan' laten we maar buiten beschouwing.
Ja en die moeder had haar huis verkocht?quote:Op maandag 1 juli 2019 23:42 schreef golfer het volgende:
Terug bekeken. Terecht dat moeder en veel te jonge dochter zijn afgewezen.
Crea stel lijkt mij wel toekomst te hebben daar.
En dat stel dat hond belangrijker dan een nieuw leven in een nieuw land vond is ook weer weg. 2 minutes of fame. Je kop op TV en wegwezen.
Ik heb maar de helft kunnen kijken gister maar zag er heel erg als ollolai uit. Hoop wel op een type als die marcel en zijn vrouw.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:15 schreef pussycatdoll het volgende:
Heb het nog niet gezien maar ga het zeker terugkijken en actief zijn in dit topic. Heerlijk om al die typetjes te zien vorig jaar. Waar ze sommige mensen vandaan toveren is mij echt een raadsel.
Dan moeten ze dat niet veinzen.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaat het commerciële TV-makers en producenten niet om.
Kan mij dat nou schelen man.quote:
quote:
quote:
Kan mij dat nou schelen man.quote:
Jij valt af dus?quote:Op woensdag 3 juli 2019 00:04 schreef golfer het volgende:
Pensionados hebben ze ook al meer dan genoeg in dat dorp.
Ik ben nog niet gepensioeneerd. Maar geen interesse om in zo'n Spaans dorp te gaan leven.quote:
Straten zijn veel te stijl daar.quote:Op woensdag 3 juli 2019 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gepensioeneerd. Maar geen interesse om in zo'n Spaans dorp te gaan leven.
Ook dat. En onze poes vindt het ook niets. En zonder onze poes gaan we niet emigreren.quote:
Zonder poes doen we even helemaal niets.quote:Op woensdag 3 juli 2019 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook dat. En onze poes vindt het ook niets. En zonder onze poes gaan we niet emigreren.
En dan Amsterdam, Londen en Barcelona als voorbeelden gevenquote:Op woensdag 3 juli 2019 00:36 schreef KoningPils het volgende:
Die twee bejaarden met dat lokaal geld idee
Wie denkt dat lokaal geld een goed idee is in een dorp met een cafe en 60 inwoners?
Marcello en Sandra, lekker roken en zuipen iedere dagquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb maar de helft kunnen kijken gister maar zag er heel erg als ollolai uit. Hoop wel op een type als die marcel en zijn vrouw.
Nee. Ik vroeg het gisteren al. Wie welk huis krijgt en waarom.quote:Op woensdag 3 juli 2019 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb niet de hele uitzending kunnen zien, maar is duidelijk geworden hoe de huizen zijn verdeeld? Op welke gronden, bedoel ik.
We missen je enorm.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:09 schreef Laagopgeleide het volgende:
Leuk ongetwijfeld
Ik kijk er niet naar
Veel plezier in je paradijsquote:
Ik kom aleen langs in een Europese burgeroorlog hopelijk voor jou zijn de hondjesbevrijders en surfers dan aan de macht.quote:Op donderdag 4 juli 2019 01:36 schreef Laagopgeleide het volgende:
[..]
Veel plezier in je paradijs
Oja zorg goed voor de honden en de kippen en vergeet ook niet je spaanse bankrekening te openen voor donaties voor je zielige hondjesproject
Die alles uitbesteed en zelf geen reet doet?quote:
Ja. Zo irritant als mensen dan wat zwaars tillen en er een lullo bij staat en kijkt rn commentaar geeft.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Die alles uitbesteed en zelf geen reet doet?
Misschien hopen ze zo op wat wrijving onderling?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:22 schreef Ceviche het volgende:
Wel jammer dat Donna en Mark zoveel geluk hebben, huis is al af, stroom en water en een buurman die Engels spreekt.
Dit had anderhalve week aan materiaal kunnen zijn waar ze een telefoongesprek voeren met een Spaanse elektricien met veel miscommunicatie, die Spanjaard kan dan pas een week later, komt dan te laat, heeft dan geen spullen bij zich want komt nu alleen kijken, komt dan weer een week later en dan blijkt de aansluiting niet goed te zijn en moeten ze contact opnemen met de stroomleverancier, in het Spaans met veel miscommunicatie, die dan een week later pas iemand sturen, waarna ze eindelijk stroom hebben en ze dit nog een keer moeten doorstaan voor water
Gaat veel te goed allemaal![]()
Wel apart dat het zoveel verschil zit tussen die huizen. Vorig jaar hadden Sandra en Marcello het beste huis en zij gingen er ook vast wonen maar dat was alsnog in slechte staat.
Dat idee had ik ook even, want Sandra en Marcello lagen daarna erg slecht in de groep (groep leefde natuurlijk samen op de camping). Zou wel een nasty manier van TV maken zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien hopen ze zo op wat wrijving onderling?
Ja maar ik denk dat er best zulke dingen besproken worden. Als alles goed gaat trekt het toch minder kijkers denk ik zeker op de commerciële.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook even, want Sandra en Marcello lagen daarna erg slecht in de groep (groep leefde natuurlijk samen op de camping). Zou wel een nasty manier van TV maken zijn.
Dramatische daling in de kijkcijfers.quote:
Volgens mij is het vrij zuidelijk. Ik kom zelf ook uit Limburg maar klink echt niet zoquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijzonder, zo heb ik het nog nooit gehoord.
Gelukkig maar, het is niet mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij zuidelijk. Ik kom zelf ook uit Limburg maar klink echt niet zo
Smerig vind ik het niet, maar mooi is anders.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:16 schreef Leandra het volgende:
Wat smerig, die lange slierten haar die John nog wel heeft
Doe het dan in een staartje als je denkt dat je nog lang weelderig haar hebtquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Smerig vind ik het niet, maar mooi is anders.
Ja, al is mama Rutten wel eng dominant (heb aflevering van gisteren nog niet gezien), was vooral bij het opruimen het geval. Ik denk dat de schoondochter daar nog wel moeite mee gaat krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:49 schreef golfer het volgende:
Die familie Rutten wordt steeds leuker en sympathieker
Eens, die Christiaan en z´n vrouw doen volgens mij ook qua taal in ieder geval het minst om te integreren. Maar dat kan natuurlijk ook framing zijn. Hoeveel geld hebben die trouwens wel niet als die alles gaan uitbesteden en een heel zwembad met grot o.i.d. willenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:49 schreef golfer het volgende:
Die familie Rutten wordt steeds leuker en sympathieker en Christiaan steeds onsympathieker met z'n belachelijke idee om een voetbalwedstrijd met inwoners van dat dorp te houden. Noemt ie marketing. Les 1: verdiep je in de doelgroep. De doelgroep zijn 58 bejaarden!
Ah ja die laatste architect.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:53 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Was zo´n architect die dat voorstelde om zo de privacy in het zwembad te vergroten.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Paar dagen gemist, maar ik begrijp dat de irritaties nu goed beginnen. Mooi. Tijd om weer in te schakelen.
Oh raar en ze zijn al niet erg likeable.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:18 schreef golfer het volgende:
De productie heeft al die spelers en de scheidsrechter bij elkaar gezocht, want Christiaan en z'n vrouw hebben daar niks aan gedaan. (team uit een ander dorp, shirts...)
En er stonden ongeveer 5 oudjes toe te kijken. Hoezo het hele dorp doet mee?
Ergste was natuurlijk dat er maar 1 stel van de kandidaten was uitgenodigd en het van te voren wist. Dat krijgt dus nog een vervolg.
Zeker. Moest wel lachen om dat stukje over mondkapjes en, niet meer in leven zijnde, mijnwerkers in Limburg.quote:
Ja en vader Rutten heeft zijn jeugdvriend al 34 jaar niet meer gezien en hij herkent hem directquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:13 schreef Ceviche het volgende:
Die ruttens, hebben het over een 'bevriende kunstenaar' blijkt dat een jeugdvriend te zijn die ze al 35 jaar Niet gezien hebben
Maar ik gunde het die kunstenaars niet
Kijkcijfers gaan omhoog, plaats 9 gisteren van meest bekeken programma’s.quote:Record voor Spaanse Dorp Polopos: richting 800.000
Geplaatst op Fri 12 Jul 2019 om 8:30
De dagelijkse realityshow Het Spaanse Dorp: Polopos trok donderdagavond een recordaantal kijkers. Er keken om half tien 768.000 kijkers (18 procent) naar de uitzending op RTL 4. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Na Het Italiaanse Dorp: Ollolai kiest RTL 4 ook deze zomer voor een dagelijkse realityserie op prime time. Het is een voordelige manier om in één klap de helft van de prime-time-programmering te vullen met nieuw product en de kijker waardeert dat.
https://www.mediacourant.(...)os-richting-800-000/
Wie gaat er nou even op en neer naar 4 landen verderop om wat graffiti te spuiten op een muur in een dorp met 60 inwoners om iemand te helpen die je al meer dan 30 jaar niet hebt gezien?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en vader Rutten heeft zijn jeugdvriend al 34 jaar niet meer gezien en hij herkent hem direct![]()
Moeder Rutten heeft ook zo maar het telefoonnummer van de jeugdvriend van haar man.
Het is een mooi en emotioneel verhaal, eigenlijk goed voor een korte speelfilm. Knap dat dit zo luchtig in de verhaallijn van Polopos is geplakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wie gaat er nou even op en neer naar 4 landen verderop om wat graffiti te spuiten op een muur in een dorp met 60 inwoners om iemand te helpen die je al meer dan 30 jaar niet hebt gezien?
En inderdaad, dat die vrouw dan ook die gegevens van die vriend heeft is ook wel erg toevallig.
Elisa kennende zal ze zelf wel het idee gehad hebben, maar de uitvoering was w.s. geheel in de handen van de productie.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:35 schreef Ceviche het volgende:
Wie gaat er nou even op en neer naar 4 landen verderop om wat graffiti te spuiten op een muur in een dorp met 60 inwoners om iemand te helpen die je al meer dan 30 jaar niet hebt gezien?
En inderdaad, dat die vrouw dan ook die gegevens van die vriend heeft is ook wel erg toevallig.
Ik vind Thysa juist wel leuk overkomen. Maar ja als je een professioneel iemand laat overkomen onder het noemer van "een vriend die mijn man al 30 jaar niet heeft gezien", dat vind ik eigenlijk een beetje oneerlijk en verdien je eigenlijk niet om te winnen, hoe "leuk" ze als kandidaten ook zijn.quote:
Als de ruttens hadden gewonnen was dat echt onterecht geweest inderdaad. Maar dat hadden de andere kandidaten dan ook gevonden en dan was er wel weer wat wrijving geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik vind Thysa juist wel leuk overkomen. Maar ja als je een professioneel iemand laat overkomen onder het noemer van "een vriend die mijn man al 30 jaar niet heeft gezien", dat vind ik eigenlijk een beetje oneerlijk en verdien je eigenlijk niet om te winnen, hoe "leuk" ze als kandidaten ook zijn.
Ze zijn wel een beetje in de hogere sferen ja, maar ze komen wel sympathiek over.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als de ruttens hadden gewonnen was dat echt onterecht geweest inderdaad. Maar dat hadden de andere kandidaten dan ook gevonden en dan was er wel weer wat wrijving geweest
Ik vind die Wijnand en thysa gewoon irritant (maar vooral Wijnand) met hun creatieve gastvrijheid en gastvrije creativiteit.
Wie heeft er gewonnen? Ik ben de laatste 5 minuten in slaap gevallen.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:12 schreef DKUp het volgende:
Aflevering 11: Genieten Elisa flippen.
Teaser aflevering 12: Genieten Elisa flippen.
Daniel wordt ook helemaal gek van zijn moeder. Elisa weet alles en bepaalt even wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit jahet is echt wachten op de eerste Facebookpost van een ruttens die even duidelijk wil maken dat ze in het echt niet zo is en dat het zo lijkt door knip en plakwerk
Wat wil je ook als je ook nog eens met z´n vieren in zo´n klein huisje zitquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daniel wordt ook helemaal gek van zijn moeder. Elisa weet alles en bepaalt even wat er allemaal gaat gebeuren.
Dit kan nog veel leuker worden dan Ollolai![]()
![]()
Ruzie met elkaar en anderen. Elisa Rutten in de teaser voor de aflevering van dinsdag is echt smullenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:19 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat wil je ook als je ook nog eens met z´n vieren in zo´n klein huisje zit. Ze zijn zelf nou niet bepaald klein ook (op Demi na). Dat is toch een recept om irritaties op te wekken
Dat is dus al het geval.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit jahet is echt wachten op de eerste Facebookpost van een ruttens die even duidelijk wil maken dat ze in het echt niet zo is en dat het zo lijkt door knip en plakwerk
quote:Ik hoop dat iedereen begrijpt
Dat niet alles lijkt wat het is,
en dat sommige mensen dingen willen geloven die niet waar zijn.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Zo ook wij en daarom vinden we het jammer dat er dan ook onwaarheden verteld worden.
En dat de voiceover soms een verkeerd beeld creëert.
Ja de teaser van aflevering 12 (aankomende dinsdag) is elkaar gezet zekerquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef DKUp het volgende:
Familie Rutten gaat lekker in de aflevering van morgen.
Kom maar op met de volgende Facebook-post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Gelezen op fb.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef DKUp het volgende:
Familie Rutten gaat lekker in de aflevering van morgen.
Kom maar op met de volgende Facebook-post.
Net als in het programmaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelezen op fb.
Ik vind dat ze zich niet zo moet verdedigen daar...maar ze kan het niet laten.
De fb site heet Fam. Rutten, maar het had net zo goed Elisa kunnen heten
Ze zet zichzelf voor lul in de uitzendingen en op Facebook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelezen op fb.
Ik vind dat ze zich niet zo moet verdedigen daar...maar ze kan het niet laten.
De fb site heet Fam. Rutten, maar het had net zo goed Elisa kunnen heten
Is Elisa die grote vrouw? Ik ken nog niet iedereen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:48 schreef lylastich het volgende:
ik ga elisa even verdedigen denk ik, ik zie het anders als jullie, het is de enige die genoeg spaans spreekt om zich te redden daar, de anderen zijn nergens op voorbereid. Ze gaat mee naar de les omdat ze haar schoondochter niet alleen daar wil laten zitten, en dat is maar goed ook, de andere kandidaten leren meer spaans van haar dan van die lerares. ze maakt contact met de locals, en helpt mensen, wat is daar zo verkeerd aan? ik zou me ook buitengesloten voelen als ze mij niks zouden vertellen van wat de anderen allemaal samen doen, en mij niks zouden vragen, ik kan me dat gevoel goed voorstellen.Ik moest wel lachen toen ze zei dat ze het de anderen niet zou vertellen over de aanvang van de spaanse les maar het uiteindelijk toch deed
ik denk dat die vrouw niet handelt om in de belangstelling te staan, maar echt om behulpzaam te zijn.
maar goed, zo kijk ik er dus tegen aan.
ja de enige die behoorlijk spaans praat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Is Elisa die grote vrouw? Ik ken nog niet iedereen.
En dus geen beginnersklasje Spaans nodig heeft. Haar argument dat ze haar schoondochter niet alleen wil laten gaan slaat nergens op. Ze wil gewoon laten merken dat ze vloeiend Spaans spreekt en stoort daarmee de les en de ontwikkeling van de kennis van het Spaans bij de andere deelnemers.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef lylastich het volgende:
ja de enige die behoorlijk spaans praat.
en wie moet dan de spaanse juf vertalen? en uitleggen waar ze het over heeft? geloof mij maar ze hebben haar gewoon nodig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En dus geen beginnersklasje Spaans nodig heeft. Haar argument dat ze haar schoondochter niet alleen wil laten gaan slaat nergens op. Ze wil gewoon laten merken dat ze vloeiend Spaans spreekt en stoort daarmee de les en de ontwikkeling van de kennis van het Spaans bij de andere deelnemers.
Spaans voor beginners wordt expres op deze manier geleerd in het Spaans. De bedoeling is dat de leerlingen zelf proberen te begrijpen wat er gezegd wordt en het is niet de bedoeling dat er een zelfbenoemde tolk-vertaalster bij zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef lylastich het volgende:
en wie moet dan de spaanse juf vertalen? en uitleggen waar ze het over heeft? geloof mij maar ze hebben haar gewoon nodig.
Doordat die lerares spaans spreekt, leren ze daarvan, als je zelf alles moet vertalen en zelf steeds meer gaat begrijpen, leer je daar meer van dan wanneer iemand alles voorkauwt. Die anderen kunnen het anders samen uitvogelen, ook leerzaam.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef lylastich het volgende:
[..]
en wie moet dan de spaanse juf vertalen? en uitleggen waar ze het over heeft? geloof mij maar ze hebben haar gewoon nodig.
Nouja dit is wel een aspect wat ik totaal niet begrijp, emigreren zonder ook maar de basis van de taal te kennen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Doordat die lerares spaans spreekt, leren ze daarvan, als je zelf alles moet vertalen en zelf steeds meer gaat begrijpen, leer je daar meer van dan wanneer iemand alles voorkauwt. Die anderen kunnen het anders samen uitvogelen, ook leerzaam.
Ze kan ook meegaan en niks zeggen.
Al verbaast het me wel hoe slecht het Spaans is van sommigen. Met duolingo waren ze al een eind gekomen bijvoorbeeld.
Dan begrijp ik niet wat ze op die les doet. Ik denk dat ze zichzelf belangrijk maakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef lylastich het volgende:
[..]
ja de enige die behoorlijk spaans praat.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:16 schreef golfer het volgende:
Op Facebook gaat Elisa ook weer aardig te keer en beweert ze dat dingen die ze duidelijk heeft gezegd expres verkeerd gemonteerd worden.
quote:Beste lieve kijkers niets is wat het lijkt, hoe sommige dingen naar buiten gebracht worden
Het gymen was een actie en de voetbal wedstrijd ook.
Voor iedereen voelt het aan of alles een wedstrijd en een spel is.
In plaats van een reality.
Wij zijn naar spanje gekomen om hier tegaan wonen, wij willen graag een bedrijf oprichten hier.
Daar zijn we heel druk mee.
Het Spaans van elisa is echt niet perfect en zij wil graag ook nog meer leren.
De stukken waarin wij daniel ,demi of jurgen van zich afbijten worden achterwege gelaten en we worden op een bepaalde manier neergezet.
Ook word elisa er soms wel moe van dat zij alles moet regelen , omdat de rest nog geen spaans spreekt,
Papierwerk alles vertalen voor iederdeen het aansturen en aanvragen van alles.
Dan lijkt het al gouw of zij degene is die alles zou bepalen.
Wij zijn een hechte fam,
en we verzekeren jullie dat er niks word gedaan wat iemand van ons niet leuk vind zonder zijn eigen inbreng.
We hopen dat jullie dit begrijpen.
We vinden het absoluut jammer hoe er gepraat word over ons mensen of dat we dingen zijn.
Alle koppels doen hun best en strijden op een bepaalde manier.
Niet iedereen is het zelfde en we worden als 5 totaal verschillende koppels bij elkaar neergezet.
Het is vreemd met de cameras,
we hopen dan ook dat jullie begrijpen dat wij ook maar mensen zijn.
We zijn echt en puur en tenslotte
betaald iedereen dit avontuur zelf.
We moeten daarom goed op de financien letten om deze droom waar te kunnen maken voor het geld op is want het geld vliegt eruit.
Als jullie een dag in het echte leven met ons mee zouden kunnen leven, zouden jullie zien dat het heel anders is als dat het op tv lijkt.
Liefs Jurgen en Elisa 😘
En op allerlei opmerkingen nog eens antwoord en/of uitleg geven.quote:
Maar niet die les met die let-ter-gre-penquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:28 schreef amaranta het volgende:
Ik zou ook naar de Spaanse les zijn gegaan.
Wat was er met dat t-shirt? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En op allerlei opmerkingen nog eens antwoord en/of uitleg geven.
Die Juani is ook gewoon jaloers volgens mij hoor.. afgunst ook naar Elisa. Dat hele verhaal met dat t shirt ligt heel anders dan ze denkt en om dan meteen maar niet mee te zingen zet je jezelf ook wel als een soort slachtoffer neer hoor.
Ook.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar niet die les met die let-ter-gre-pen
Iedereen van Polopos was gekleed in een wit shirt met polkadots, maar Juani en Kirsten hadden die niet gekregen. Elisa wel. Maar dat bleek te zijn omdat iemand anders van het koor ziek was geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:20 schreef mangalie het volgende:
Wat was er met dat t-shirt? Heb ik gemist.
Thanks..Wat een dramaquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen van Polopos was gekleed in een wit shirt met polkadots, maar Juani en Kirsten hadden die niet gekregen. Elisa wel. Maar dat bleek te zijn omdat iemand anders van het koor ziek was geworden.
Elisa is een beetje nadrukkelijk aanwezig, maar volgens mij bedoeld ze het wel goed...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:10 schreef DKUp het volgende:
Elisa is gewoon vervelend, die andere drie familieleden zijn rustig en lekker bezig.
Elisa is een beetje te veel van alles.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Elisa is een beetje nadrukkelijk aanwezig, maar volgens mij bedoeld ze het wel goed...
Johny is wel lachen met dat kruis
Een lachende droeftoeter ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Elisa is een beetje nadrukkelijk aanwezig, maar volgens mij bedoeld ze het wel goed...
Johny is wel lachen met dat kruis
Zoals Elisa al meerdere afleveringen bij Demi deedquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:30 schreef golfer het volgende:
Die Christiaan heeft volgens mij niet eens door dat hij de hele tijd zijn arm om zijn vrouw heen slaat alsof zij zijn bezit is.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:30 schreef golfer het volgende:
Die Christiaan heeft volgens mij niet eens door dat hij de hele tijd zijn arm om zijn vrouw heen slaat alsof zij zijn bezit is.
Wynand doet 't ook bij Tysa (hoe schrijf je dat) .quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:31 schreef DKUp het volgende:
Zoals Elisa al meerdere afleveringen bij Demi deed
Koppel 1: 100% uitstaanbaarquote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Koppel 1: 100% uitstaanbaar
Koppel 2: 75% uitstaanbaar
Koppel 3: 50% uitstaanbaar.
Koppel 4: 0% uitstaanbaar.
Koppel 5: 0% uitstaanbaar.
Eens dus. Maar daar kan nog verandering in komen.
Doe maar!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
@:golfer: Ik kan de deelnemers met foto indien gewenst ook wel even toevoegen aan de OP.
Ik las op de fb pagina van koppel 1 (...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:52 schreef Ceviche het volgende:
Alleen vind ik het dan weer irritant dat het ene stel in een ruïne terecht komt en een ander stel krijgt een huis dat af is en waar ze zo in kunnen. En de een is constant aan het klussen en een ander komt af en toe eens kijken hoe het er voor staat, maar daar zijn ze natuurlijk vrij in.
Mark zegt bij letterlijk alles dat hij het niet leuk vindt/quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:52 schreef Ceviche het volgende:
Ik vind koppel 4 juist schattigze komen op mij niet naïef over, en niet overdreven positief (al is zij wel een beetje een spring in het veld) maar ook niet negatief over alles.
Ik gun het ze wel.
Alleen vind ik het dan weer irritant dat het ene stel in een ruïne terecht komt en een ander stel krijgt een huis dat af is en waar ze zo in kunnen. En de een is constant aan het klussen en een ander komt af en toe eens kijken hoe het er voor staat, maar daar zijn ze natuurlijk vrij in.
Ik erger me aan koppel 1, maar ik ben in de minderheid geloof ik
Ja en dan aankijken en knikken dat ze het goed heeft gezegdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Wynand doet 't ook bij Tysa (hoe schrijf je dat) .
Tis dan wel duidelijk wie de baasch is he
Ja, maar los van de spullen. Hadden ze wel een mooi kruis.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:51 schreef golfer het volgende:
Was natuurlijk al mijlenver duidelijk dat Rutten zou winnen. De helft van haar/hun spullen was afkomstig van de dorpsraad.![]()
Zou bij volgende opdrachten wel leuk zijn als men rekening zou houden met het aantal personen dat de opdracht uitvoert. Rutten zijn met 4 tegen de rest met 2.
Ik las bij de Rutjes op fb (quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:59 schreef Barttjee het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er bijna geen aandacht is voor de bedrijven die ze op willen richten. Ik vond vorige keer de avonturen van Marcello en Sandra met de likeuren, de modeshow van Marije en Ovan, ook was die andere al veel bezig met zijn foodcar en zelfs Joey en Daniëlle waren af en toe bezig met de bruiloften.
Done!quote:
Kan ook zijn dat niemand die duiventil wilde...Maar er een soort loting is geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las op de fb pagina van koppel 1 (...) dat ze hun voorkeur mochten opgeven voor een huis.
Dus Johnny vond die duiventil het lekkerste klushuis denk ik zo
machtigleven.nlquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:54 schreef UIO_AMS het volgende:
@:Bluezz: Heb je een link naar die website van Christiaan?
Ja kan ook. Na voorkeur.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:13 schreef mangalie het volgende:
Kan ook zijn dat niemand die duiventil wilde...Maar er een soort loting is geweest.
quote:Op maandag 22 juli 2019 09:10 schreef DKUp het volgende:
Vanavond even de aflevering van morgen kijken, puur genieten.Als jij vooruit aan het kijken bent zet dan de inhoud in een spoiler voor iedereen die gewoon op de dag zelf aan het kijken is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp best dat je helemaal geen zin hebt in iemand die alles wil bepalen en profiteren als Elisa.
[ Bericht 4% gewijzigd door UIO_AMS op 22-07-2019 13:15:44 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zet het zelf dan ook even in een spoiler. Heb ik nu gedaan.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:36 schreef golfer het volgende:
Als jij vooruit aan het kijken bent zet dan de inhoud in een spoiler voor iedereen die gewoon op de dag zelf aan het kijken is.
Er wordt hier toch ook gepost op basis van Facebook dat er bedrijfjes zijn gestart ed.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij vooruit aan het kijken bent zet dan de inhoud in een spoiler voor iedereen die gewoon op de dag zelf aan het kijken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:06 schreef amaranta het volgende:
Klopt toch. Bij Christiaan lopen alleen werklui. Bij hun gaat tijdens het flyeren de verbouwing dus gewoon door.
Je bent er behoorlijk druk mee. Het is maar gewoon een stom tv-programma he?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:45 schreef Bluezz het volgende:
En nog een leuk kaartje gevonden op de fb van Juani, waarbij ik zie dat zij en haar 'vriendinnetje' Elisa met de huisjes naast elkaar zitten
[ afbeelding ]
2 klikjes op fb, is dat druk?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Je bent er behoorlijk druk mee. Het is maar gewoon een stom tv-programma he?
Ze is dyslectisch schrijft ze ergens.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Redernatie.![]()
Nee ik snap de redernatie ook niet.
Ik heb 2 fb pagina's (die van rutten en wynand en thysa) tijdelijk, zolang het programma duurt, op volgen gezet, heb de laatste weken ivm ziekte (helaas) zeeën van tijd dus vind het wel leuk om te volgen en hier te plaatsen. Bijvangst is dan dat kaartje van Juanni.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:37 schreef Ceviche het volgende:
Maar het is toch logisch dat ze meer kaartjes krijgen?
Sowieso hebben ze het makkelijker omdat ze met z'n vieren zijn, en dat ze maar 1 kruis hoefden te maken en dat zelfs die graffiti-artiest gedoogd werd, moeten ze hier nou ook een voorsprong krijgen?
Voor hetzelfde geld doen ze lekker makkelijk alles met z'n vieren, hebben ook nog tijd om te integreren et cetera, worden aan het eind de ereburgers en dan gaan die twee jongeren naar huis want het dorp is saai/zaken lopen niet/willen een opleiding doen/zij mist haar familie, enzovoort. Kan he.
Ik vind het wel leuke info hoor, @:Bluezzik kan die Facebook van hen ook niet vinden trouwens (misschien maar beter ook).
Nou ja, omdat je ook wel eens te keer ging over het feit dat mensen Bekende Nederlanders of een RLS volgen en zo. Je vond het dan leedvermaak. En dan zie ik je nu vrij fanatiek aan de gang met deze mensen. Ik vind dat leuk hoor. Maar verbaas me er over bij jou omdat je er zo’n sterke mening over hebt doorgaans.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb 2 fb pagina's (die van rutten en wynand en thysa) tijdelijk, zolang het programma duurt, op volgen gezet, heb de laatste weken ivm ziekte (helaas) zeeën van tijd dus vind het wel leuk om te volgen en hier te plaatsen. Bijvangst is dan dat kaartje van Juanni.
En trek me niets aan van mensen die denken te weten of ik me er 'druk' over maak of niet![]()
Ik vind het ook een lastig iets om te beoordelen hoe dat precies is gegaan met die kaarten verdelen, die dorpsraad incl. burgemeester zijn ook maar 'marionetten' van dat hele programma natuurlijk.
Ik zeg toch: ben zelf geen haar beter. Ik vind het heel leuk om al die mensen te volgen. Nutteloos gedrag, maar gewoon goed vermaak wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik post gewoon mee in een topic. Jezus zeg.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:46 schreef amaranta het volgende:
Doe niet zo Elisa Duderinnetje en ga niet zo in de Juani bluezz
;-)
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
![]()
Beter neem ik even quality time nu.
En reageert op elke scheet op fb met verdediging... lijkt me erg lastig om zo in de picture te staan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:06 schreef Rocket Ride het volgende:
Die Elisa geeft het woord tokkie een extra dimensie. Wat een onuitstaanbaar persoon. Ik denk dat alleen haar zoon en (meestal) haar man ermee om kunnen gaan. De rest van de wereld wordt al na een paar minuten met haar helemaal gek. Ze bemoeit zich echt overal mee. Tenenkrommend.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:45 schreef Bluezz het volgende:
En nog een leuk kaartje gevonden op de fb van Juani, waarbij ik zie dat zij en haar 'vriendinnetje' Elisa met de huisjes naast elkaar zitten
[ afbeelding ]
Haha viel mij ook op bij die schoenen. Was nogal gebiedend dat ze moest komen, ipv dat ze heel graag wilde dat ze zou komen omdat ze topspullen had.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:15 schreef mangalie het volgende:
Elisa is wel erg dominant.
Bij die marktkraam met schoenen, die ze voor de Polopos markt wilde strikken kwam ze over als een bazin die niet tegen gesproken mag worden. Ben benieuwd of dat iets gaat worden.
En in de bouwmarkt idd, wat een drammer zeg. Die man hield zich goed in, maar zag hem kijken zo van mens houd je mond even
Hoorde haar wel een keer tussen neus en lippen door roepen dat ze in Nederland moeite hadden met haar manier van doen. Raar hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:48 schreef Ceviche het volgende:
Vind het jammer dat er geen backstory is over de kandidaten, ben benieuwd wat voor banen ze in Nederland hadden en waar ze woonden enzo. Was vorig jaar ook al niet
Ik kan me heel goed voorstellen dat de echte reden van de emigratie is dat zij tegen van alles aanloopt, ruzie met werkgevers, met collega's, met buren, familie en vrienden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:02 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hoorde haar wel een keer tussen neus en lippen door roepen dat ze in Nederland moeite hadden met haar manier van doen. Raar hoor.
Wie bedoel je? Ik vermoed Elisa...quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:02 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hoorde haar wel een keer tussen neus en lippen door roepen dat ze in Nederland moeite hadden met haar manier van doen. Raar hoor.
Heeeel irritant ja pfoeh.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:56 schreef golfer het volgende:
Elisa heeft ook werkelijk overal verstand van en weet alles beter. Zelfs beter dan een loodgieter weet zij wat voor maat leidingen er moeten komen.
Google levert natuurlijk best wat informatie op. Vorig jaar was er uiteindelijk ook best veel bekend over de stellen. O.a. het schuldenverleden van die limoncellotokkies.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:48 schreef Ceviche het volgende:
Die schoenenmevrouw inderdaad, dat kun je echt niet meer gooien op montage. Dat is gewoon dwingend en dominerend.
En die man over het riool, ze deed net alsof hij superlastig was en moeilijk deed over niks, terwijl die man er verstand van heeft. Kwam ondankbaar over op mij.
Vind het jammer dat er geen backstory is over de kandidaten, ben benieuwd wat voor banen ze in Nederland hadden en waar ze woonden enzo. Was vorig jaar ook al niet
Ik wil het niet googelen vanwege spoilers, zo spannend is het allemaal niet maar je ziet zo bijvoorbeeld best snel of ze er nog zitten of niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Google levert natuurlijk best wat informatie op. Vorig jaar was er uiteindelijk ook best veel bekend over de stellen. O.a. het schuldenverleden van die limoncellotokkies.
Overigens bizar dat ik laatst ergens las dat o.a. zij hun huis aldaar zo maar kwijt zijn omdat er erfgenamen kwamen opdagen en het huis terug eisten. Gold nog voor andere stellen ook. Wat bizar en wat is dat dan slecht onderzocht/voorbereid door de productie.
Dat gaat denk ik over vorig jaar.... Niet over nu. Gok ik hoorquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik wil het niet googelen vanwege spoilers, zo spannend is het allemaal niet maar je ziet zo bijvoorbeeld best snel of ze er nog zitten of niet.
Zou dat echt zo zijn?
Ik ging uit van vorig jaarquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik over vorig jaar.... Niet over nu. Gok ik hoor
Volgens mij werken ze gewoon samen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:00 schreef golfer het volgende:
Christiaan zijn bedrijf zou toch coaching zijn en zij zou zelf wat opzetten?
Wat doet die eikel? Alles weer naar zich toe trekken, teksten voor de website schrijven, bepalen welke 'kwaliteits'wijnen er worden uitgezocht en hoe het er allemaal moet gaan uitzien.
Dat was niet het originele plan:quote:
quote:Christiaan en Kirsten hebben grote plannen voor Polopos. De twee gaan allebei met iets anders aan de slag. “Wij hebben meerdere plannen voor het dorp. Zo ga ik een luxe verblijf beginnen voor twee personen die even lekker willen ontspannen, uit de drukte en even quality time willen met elkaar. Met daaraan gekoppeld een eigen wijn, die we gaan exporteren naar Nederland onder de naam van het verblijf”, legde Kirsten uit. Het verblijf moet Polopos Exclusive heten.
Christiaan, gediplomeerd loopbaancoach, gaat zich op iets anders focussen. “Ik ga trainingen geven aan Nederlanders die niet weten welk werk ze echt leuk vinden om te doen. Die hun huidige werk niet leuk vinden. Ik ga jullie helpen dat je erachter komt wat echt onwijs goed bij je past. Dan ga ik je ook helpen om je te wapenen voor elk sollicitatiegesprek of bij het helpen van het opzetten van een bloeiend bedrijf.”
Wat moet dat een nachtmerrie zijn voor Johnny end Juani. Dan verhuis je naar zuid Spanje en dan krijg je de meest aso Nederlandse buren die je maar kan krijgen. Ik gok dat ze daar niet lang gaan blijven na afloop van het tv seizoen.quote:
Hij brengt als net 32 jarige geworden enorme werkervaring mee: 1 werkgever (KPN) waar hij 5 jaar filiaalmanager van een telefoonwinkel is geweest en 1 jaar productmanager.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:46 schreef ppuck het volgende:
Christiaan en coachen passen niet bij elkaar. Hij heeft de sociale vaardigheden van een amoebe.
Wow, en dan heb je er nog niet eens bij vermeld dat ie als kind in de ketel met toverdrank is gevallen...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij brengt als net 32 jarige geworden enorme werkervaring mee: 1 werkgever (KPN) waar hij 5 jaar filiaalmanager van een telefoonwinkel is geweest en 1 jaar productmanager.
Met deze enorme ervaring is hij natuurlijk uitermate geschikt om te gaan coachen.
Plannen kunnen gewijzigd worden, vooral als je daar met zijn tweeën zit. lijkt me logisch dat je dan elkaar helpt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was niet het originele plan:
[..]
Met een (huur)auto met Spaans kenteken...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Die Hollandse Julio, heeft ie nou maar 3 liedjes gezongen en daar 24 uur voor gereden![]()
Als ik het goed begrepen heb houd de fam. Rutten de baropbrengst zelf.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:02 schreef ppuck het volgende:
Volgende keer is het de beurt aan Mark en Donna om te winnen?
Ben benieuwd wat er met de baropbrengst gebeurt.
Nee, de geleende bar was metaal-achtig, geloof ik. Maar heeft, in opdracht van moeder overste Elisa, wel een kleurtje gekregen.quote:
Ik weet niet wat een Bowiaan is. Maar ik zou het er wel op kunnen. Op Jürgenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Knappe vent eigenlijk wel, die van Elisa. Ik vind hem soms Bowiaans bijna.
Hij heeft soms iets van David Bowie.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een Bowiaan is. Maar ik zou het er wel op kunnen. Op Jürgen
Parece ser que es un principito mal educadoquote:Op maandag 29 juli 2019 22:20 schreef ppuck het volgende:
Ese idiota Christiaan ni siquiera puede hacer la cama matrimonio o colgar una lámpara.
In zijn gezicht. Gebit/mond, denk ik. Stand van de lichte ogen.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Is Sjonnie () 20 afleveringen later nog steeds zo’n grappige droogkloot?
@:Duderinnetje heb nu steeds de focus ook op Jürgen maar ik zie echt met de beste wil van de wereld niks van Bowie.
Hoe zie jij dat dan?
Ik vond het al ergelijk dat hij nieteens zonder instructies een speelgoedkeuken in elkaar kon zettenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:45 schreef golfer het volgende:
Toch weer knap dat Christiaan het alweer voor elkaar gekregen heeft, om zonder zelf een poot uit te steken, anderen zijn bed in elkaar te laten zetten.
Dat is wel de 'running gag': Christaan die met zijn 'je ben van mij' arm om zijn vrouw heen iets zegt of bedenkt en het dan vervolgens door iemand anders laat uitvoeren.
Ik zie het nog steeds nietquote:Op maandag 29 juli 2019 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In zijn gezicht. Gebit/mond, denk ik. Stand van de lichte ogen.
Zijn lijf uiteraard niet. Daar past Bowie drie keer in.
Vreselijk, naar mijn idee, hoe bonkig zijn zoon en hij hun lichamen trainen.
Ik heb nog nooooooit een lamp opgehangenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:45 schreef golfer het volgende:
Toch weer knap dat Christiaan het alweer voor elkaar gekregen heeft, om zonder zelf een poot uit te steken, anderen zijn bed in elkaar te laten zetten.
Dat is wel de 'running gag': Christaan die met zijn 'je ben van mij' arm om zijn vrouw heen iets zegt of bedenkt en het dan vervolgens door iemand anders laat uitvoeren.
Ik zie het ook niet. Het is er dan ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds niet
Maar ik loop achter dus misschien ga ik het zien
Ik had het niet over mijzelfquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:31 schreef ppuck het volgende:
[..]
Dan ben je zelf misschien een enorm licht?
Denk dat hij meer sociale vaardigheden heeft dan Mw. Rutten....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:46 schreef ppuck het volgende:
Christiaan en coachen passen niet bij elkaar. Hij heeft de sociale vaardigheden van een amoebe.
En die Wijnand is wel "chill". Gatver.
Da's niet zo moeilijk; iedereen heeft meer sociale vaardigheden dan mw. Rutten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat hij meer sociale vaardigheden heeft dan Mw. Rutten....
Afl 14 hier inmiddels. John en Brian samen vind ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:48 schreef golfer het volgende:
Opvul-uitzending. Gebeurde niet veel. Behalve dat Brian een gouden vent is.
Nog even flink door kijken nog even tot je weer actueel bij bent.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Afl 14 hier inmiddels. John en Brian samen vind ik![]()
En Elisa brrrrrrr![]()
Wat een leuke serie is dit zeg!
nu bezig met de aflevering dat Rutten de weekopdracht met het kruis hebben gewonnen. Gaan vandaag zoveel mogelijk proberen te kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even flink door kijken nog even tot je weer actueel bij bent.
Ja, leuke man die Brianquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:48 schreef golfer het volgende:
Het kruis van Juani is ergens blijven stekenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nu bezig met de aflevering dat Rutten de weekopdracht met het kruis hebben gewonnen. Gaan vandaag zoveel mogelijk proberen te kijken.
Volgens mij zijn we nu bij de opvul-afleveringquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:48 schreef golfer het volgende:
Zag het kruis liggen in de bosjes net. Inderdaad niet zo erg netjes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het kruis van Juani is ergens blijven steken
Misschien wil Juani wel op jouw hont passenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zag het kruis liggen in de bosjes net. Inderdaad niet zo erg netjes.
Demi gaat zo richting het vliegveld waar ik in een jaar tijd 3x ben geland en 3x ben vertrokkenhopelijk in het najaar weer als ik oppas voor de hont weet te regelen.
Volgens mij zijn we nu echt bij met jullie.
Moet vaker in TV kijken voor series. Heb geen tv-gedoe aanbieder maar op NPOstartplus en Videoland valt er veel mee te kijken
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Demi gaat zo richting het vliegveld waar ik in een jaar tijd 3x ben geland en 3x ben vertrokkenhopelijk in het najaar weer als ik oppas voor de hont weet te regelen.
Moet vaker in TV kijken voor series. Heb geen tv-gedoe aanbieder maar op NPOstartplus en Videoland valt er veel mee te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat even de #polopos te scrollen op twitter, ook heftige reacties daar zeg![]()
Anders moet je net doen als ik: in Spanje gaan wonen. Daar is vast wel iemand te vinden die op jouw hont kan passen, want het sterft hier van de Engelsen en die hebben allemaal minstens drie van die blafbeesten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk wel leuk om te zien. Zelf blijf ik moeite houden erin te komen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:31 schreef ppuck het volgende:
Nb. Ik kijk ook eigenlijk alleen naar Polopos omdat ik zelf in ES woon.
ik vraag me ook af wat Juani doet. Ben zelf een Buurman&Buurman maar ik had toch echt wel kunnen slopen enzo en wat schuren en verven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:39 schreef golfer het volgende:
Juani doet ook helemaal zelf niks.
Christiaan en Kirsten zijn gelukkig wel hard aan het werk op hun picknickkleedje, zonder Lucas.
Brian blijft geweldig, met zijn "sinds jij mijn bitch bent", tegen Johnnie.
Nou nee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien wil Juani wel op jouw hont passen
Ik vind hem vooral viezig. Maar oude mannen met een sportschoollichaam is mijn ding ook gewoon niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Het is er dan ook niet![]()
Ja dat lichaam, verschrikkelijk. Maar misschien gaat alles anders wel hangen, als je je hele leven zo opgepompt bent geweest en kun je niet terug.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral viezig. Maar oude mannen met een sportschoollichaam is mijn ding ook gewoon niet.
En het is niet eens hun eigen wijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit net even terug te kijken en bedacht me: dat hele wijngedoe van Christiaan en zijn vrouw heeft toch niets met het doel van dit programma te maken? De opdracht was iets te doen om het dorp op de kaart te zetten. Maar wat hebben de dorpelingen eraan als Kwollitietijm wijn naar Nederland verscheept?
De Limoncello’s van vorig jaar waren tenminste nog van plan (...) een te bezoeken stokerij en proeflokaal te beginnen. Die wijn is niets anders dan een handtekening onder een dealtje met wijnvoordeel.nl Daar heeft dat dorp niks an.
Volgens mij is dat iets wat Kirsten op ging zetten, omdat ze met het bedrijfsplan van Chistiaan niet zoveel mee kan helpen. Christiaan wil geloof ik mensen gaan coachen met het zoeken naar een baan en daarvoor workshops in Polopos gaan organiseren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit net even terug te kijken en bedacht me: dat hele wijngedoe van Christiaan en zijn vrouw heeft toch niets met het doel van dit programma te maken? De opdracht was iets te doen om het dorp op de kaart te zetten. Maar wat hebben de dorpelingen eraan als Kwollitietijm wijn naar Nederland verscheept?
De Limoncello’s van vorig jaar waren tenminste nog van plan (...) een te bezoeken stokerij en proeflokaal te beginnen. Die wijn is niets anders dan een handtekening onder een dealtje met wijnvoordeel.nl Daar heeft dat dorp niks an.
Christiaan wilde origineel een zwembad en/of jacuzzi op het dak. Dat noem ik niet slim aanpakken. Dan geef je blijk van een enorme domheid. De belasting op de rest van de bouwval is enorm, evenals de kosten en bij lekkage staat de complete kiet blank.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:01 schreef Barttjee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets wat Kirsten op ging zetten, omdat ze met het bedrijfsplan van Chistiaan niet zoveel mee kan helpen. Christiaan wil geloof ik mensen gaan coachen met het zoeken naar een baan en daarvoor workshops in Polopos gaan organiseren.
Zij hebben het met het huis wel het slimste aangepakt, door gelijk een aannemer aan de slag te laten gaan. Geeft alleen wel wat minder leuke TV.
Familie Rutten is goed bezig om de hoofdprijs te winnen. Weet niet of ze oprecht veel met de mensen in het dorp doen en helpen, maar ik zie daardoor voorlopig geen ander koppel kans maken op meer stemmen uit het dorp.
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Vanavond ook, Sjonnie en Brain aan de telefoon. Echte liefde ditquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat lichaam, verschrikkelijk. Maar misschien gaat alles anders wel hangen, als je je hele leven zo opgepompt bent geweest en kun je niet terug.
Vind hem wel een goede kop hebben.
Mijn favoriet is Sjonnie. Niet vanwege zijn goede kop overigens. Of toch wel, maar dan anders.
Ik vind dat Sjon en Brian een eigen Chateau Polopos-achtige soap verdienen. Slow-tv met louter compilaties van hun gekibbel en geklets en geklier en eindeloos gepruts aan afbladderende muren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |