quote:
quote:
Kan mij dat nou schelen man.quote:
Jij valt af dus?quote:Op woensdag 3 juli 2019 00:04 schreef golfer het volgende:
Pensionados hebben ze ook al meer dan genoeg in dat dorp.
Ik ben nog niet gepensioeneerd. Maar geen interesse om in zo'n Spaans dorp te gaan leven.quote:
Straten zijn veel te stijl daar.quote:Op woensdag 3 juli 2019 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gepensioeneerd. Maar geen interesse om in zo'n Spaans dorp te gaan leven.
Ook dat. En onze poes vindt het ook niets. En zonder onze poes gaan we niet emigreren.quote:
Zonder poes doen we even helemaal niets.quote:Op woensdag 3 juli 2019 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook dat. En onze poes vindt het ook niets. En zonder onze poes gaan we niet emigreren.
En dan Amsterdam, Londen en Barcelona als voorbeelden gevenquote:Op woensdag 3 juli 2019 00:36 schreef KoningPils het volgende:
Die twee bejaarden met dat lokaal geld idee
Wie denkt dat lokaal geld een goed idee is in een dorp met een cafe en 60 inwoners?
Marcello en Sandra, lekker roken en zuipen iedere dagquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb maar de helft kunnen kijken gister maar zag er heel erg als ollolai uit. Hoop wel op een type als die marcel en zijn vrouw.
Nee. Ik vroeg het gisteren al. Wie welk huis krijgt en waarom.quote:Op woensdag 3 juli 2019 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb niet de hele uitzending kunnen zien, maar is duidelijk geworden hoe de huizen zijn verdeeld? Op welke gronden, bedoel ik.
We missen je enorm.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:09 schreef Laagopgeleide het volgende:
Leuk ongetwijfeld
Ik kijk er niet naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |